akis69
Μέλος
- Όνομα
- ακης
- Μοτό
- F800gs
Το μηχανάκι το έχουμε ξαναδεί,την κούπα όμως όχι!
Καλημέρα σας!!
Γαμει η κούπα!
Καλούς καφέδες λοιπόν και φυσικά πολλά και όμορφα χλμ με το τενερε!
Να σαι καλά να το χαίρεσαι.
Το μηχανάκι το έχουμε ξαναδεί,την κούπα όμως όχι!
Καλημέρα σας!!
Μόλις είδα την κούπα λέω αυτή θα την πάρω οπωσδήποτε. Θα είναι το πρώτο αξεσουάρ!!Το μηχανάκι το έχουμε ξαναδεί,την κούπα όμως όχι!
Γαμει η κούπα!
Καλούς καφέδες λοιπόν και φυσικά πολλά και όμορφα χλμ με το τενερε!
Να σαι καλά να το χαίρεσαι.
ΚαλοΤάξιδο & ΚαλοΛάσπωτο.
Καλημέρα σας!!
Αυτά εδώ Reliable crash bar for the Yamaha Ténéré 700 - SW-MOTECH που γράφουν DM11 είναι. Αν αγοράσεις από αλλού τσέκαρε να μην είναι DM08/DM09Παιδιά καλημέρα και καλό μήνα!
Ξέρει κάποιος αν τα κάτω κάγκελα της sw-motech διαφοροποιούνται ανάλογα με το μοντέλο Ε4/Ε5;
Ευχαριστώ!!
Απαντάω στον εαυτό μου, αλλά και προς ενημέρωση άλλων ιδιοκτητών Τ7 σχετικά με τη σέλα που φοράει η έκδοση Rallye του Τ7, που είναι 20χιλ. πιο ψηλή. Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια το φίλο Αλέξη (ALEX1250 ) που προθυμοποιήθηκε και μου έδωσε τη δική του σέλα για μερικές ημέρες. Έκανα απάνω της 800χλμ. τόσο εντός πόλης, επαρχιακό και εθνική. Να αναφέρω ότι είμαι 1,77 και 80 κιλά. Ας ξεκινήσω με τα θετικά. Το παραπάνω ύψος με τρόμαζε αρχικά, αφού πράγματι ίσα που πατάω με τις μύτες κάτω, αφού εκτός από το επιπλέον ύψος, είναι και άλλο υλικό το αφρώδες (πιο σκληρό) και δεν κάθεται το ίδιο η σέλα. Ωστόσο το επιπλέον ύψος έφερε τα χέρια και τα γόνατα σε πιο ανοικτές γωνίες, δίνοντας πραγματικά πιο ξεκουραστη θέση. Επίσης η μετάβαση από καθιστή σε όρθια θέση γίνεται πιο εύκολα, αφού κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Στον αντίποδα το κράνος βγαίνει λίγο πιο ψηλά από την εμπρός ζελατίνα, οπότε για όσους δεν έχουν βάλει μηχανισμό για ρυθμιση του ύψους, τρώς περισσότερο ξύλο από τον αέρα. Στο ολιγοήμερο ταξίδι φορούσα απο μέσα ποδηλατικό κολάν με τζελ, ώστε να συγκρίνω ίδια πράγματα, αφού πάντα τη φοράω και στη δική μου. Στα αρνητικά της σέλας είναι ότι το λίγο στενότερο σχήμα της (από την απλή εργοστασιακή) σύν το σκληρότερο υλικό, μου δημιουργούσε αφόρητο πόνο "εκεί χαμηλά" μετά από σχετικά λίγη ώρα. Είχα ανάγκη από περισσότερα διαλείματα από ότι με τη δική μου σέλα και ζοριστηκα αρκετά. Η συνεπιβάτης δεν κατάλαβε και πολυ διαφορά, αν και έδωσε λίγους περισσότερους πόντους άνεσης στη σέλα του Rallye. Όταν κάναμε την τράμπα στις σέλες πάλι, ένιωσα αμέσως πιο άνετο το αφρώδες και σίγουρα πιο κλειστές γωνίες σε πόδια και χέρια. Ίσως για εμένα η "ιδανική" σέλα είναι κάπου ανάμεσα στις δύο, με λίγο περισσότερο υλικό δίνοντας ύψος, ελαφρώς φαρδύτερη προς τα πίσω και ποιοτικότερο αφρώδες.Όχι δεν την έχω απορίψει, αλλά πριν αρχίσω να ασχολουμαι με το θέμα, είπα να δοκιμάσω έτοιμες λύσεις χωρίς κόστος, για να καταλάβω τι μου ταιριάζει. Είχα πάει σε γνωστό κατάστημα στην Καλλιρόης αλλά δεν με έπεισε, ενώ ότι φωτογραφία έχω δει απο τέτοιες τροποποιήσεις (απο αυτούς) σε σέλα Τ7 ήταν τουλάχιστον αηδια (σορρυ). Μαζι με τα ποδηλατικά κολάν σχεδόν την παλεύω σε πολύωρα, αλλά αν μπορούσα να το βελτιώσω λίγο θα ήμουν άρχοντας. Θα φανεί στο 36ώρο φέτος που θα γίνει ο κώλος και η μέση μπετό. Αν βγει αυτό μπορεί και να μην ασχοληθώ. Οπτικά πάντως μου αρέσουν πολύ οι μονοκόμματες σέλες και του ραλύ που έχει το +20 ήθελα να δω αν θα πατάω κάτω ή θα με δυσκολεύει το επιπλέον ύψος. Επίσης θέλω να δω το επιπλεόν ύψος πως είναι στο ταξίδι, θα είναι πιο εύκολο (λόγω πιο άνετης θέσης) ή πιο δύσκολο (λόγω του αέρα που θα τρώω); Είναι κάτι που θέλω να δω σε πραγματιικες συνθήκες.
βρήκα ένα ζευγάρι μτχ και τα πήρα... στο λίγο που τα τσέκαρα λογικά είναι ΟΚΑυτά εδώ Reliable crash bar for the Yamaha Ténéré 700 - SW-MOTECH που γράφουν DM11 είναι. Αν αγοράσεις από αλλού τσέκαρε να μην είναι DM08/DM09
Με τα SW έχε υπόψη σου ότι κάποιοι παραπονέθηκαν ότι τα γόνατα τους βρίσκουν στο κάγκελο. Πχ -> Best crash bar?
H σέλα...Απαντάω στον εαυτό μου, αλλά και προς ενημέρωση άλλων ιδιοκτητών Τ7 σχετικά με τη σέλα που φοράει η έκδοση Rallye του Τ7, που είναι 20χιλ. πιο ψηλή. Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια το φίλο Αλέξη (ALEX1250 ) που προθυμοποιήθηκε και μου έδωσε τη δική του σέλα για μερικές ημέρες. Έκανα απάνω της 800χλμ. τόσο εντός πόλης, επαρχιακό και εθνική. Να αναφέρω ότι είμαι 1,77 και 80 κιλά. Ας ξεκινήσω με τα θετικά. Το παραπάνω ύψος με τρόμαζε αρχικά, αφού πράγματι ίσα που πατάω με τις μύτες κάτω, αφού εκτός από το επιπλέον ύψος, είναι και άλλο υλικό το αφρώδες (πιο σκληρό) και δεν κάθεται το ίδιο η σέλα. Ωστόσο το επιπλέον ύψος έφερε τα χέρια και τα γόνατα σε πιο ανοικτές γωνίες, δίνοντας πραγματικά πιο ξεκουραστη θέση. Επίσης η μετάβαση από καθιστή σε όρθια θέση γίνεται πιο εύκολα, αφού κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Στον αντίποδα το κράνος βγαίνει λίγο πιο ψηλά από την εμπρός ζελατίνα, οπότε για όσους δεν έχουν βάλει μηχανισμό για ρυθμιση του ύψους, τρώς περισσότερο ξύλο από τον αέρα. Στο ολιγοήμερο ταξίδι φορούσα απο μέσα ποδηλατικό κολάν με τζελ, ώστε να συγκρίνω ίδια πράγματα, αφού πάντα τη φοράω και στη δική μου. Στα αρνητικά της σέλας είναι ότι το λίγο στενότερο σχήμα της (από την απλή εργοστασιακή) σύν το σκληρότερο υλικό, μου δημιουργούσε αφόρητο πόνο "εκεί χαμηλά" μετά από σχετικά λίγη ώρα. Είχα ανάγκη από περισσότερα διαλείματα από ότι με τη δική μου σέλα και ζοριστηκα αρκετά. Η συνεπιβάτης δεν κατάλαβε και πολυ διαφορά, αν και έδωσε λίγους περισσότερους πόντους άνεσης στη σέλα του Rallye. Όταν κάναμε την τράμπα στις σέλες πάλι, ένιωσα αμέσως πιο άνετο το αφρώδες και σίγουρα πιο κλειστές γωνίες σε πόδια και χέρια. Ίσως για εμένα η "ιδανική" σέλα είναι κάπου ανάμεσα στις δύο, με λίγο περισσότερο υλικό δίνοντας ύψος, ελαφρώς φαρδύτερη προς τα πίσω και ποιοτικότερο αφρώδες.
Βέβαια τα παραπάνω είναι η δική μου αίσθηση και δε σημαίνει ότι θα είναι ίδιο για όλους. Ο Αλέξης που χρησιμοποίησε σε κάποιες μετακινήσεις τη δική μου σέλα, δε τη βολεύτηκε καθόλου (ίσως θα μπορούσε να μεταφέρει και αυτός τις εντυπώσεις του).
Τα €550 που κάνει η σέλα της Κατούρατεκ, τα λες και λίγο ληστεία. Ότι σχεδιασμός, υλικά, πατέντες μπορεί να έχει χρειαστεί για να την φτιάξουν. Βεβαια το σχήμα της (όπως και αυτό της Seat Concepts) είναι τα μόνα που δείχνουν να έχουν κάποιο ενδιαφέρον, αλλά ακόμα και αυτές είναι λαχείο... Στο παρακάτω βίντεο αγόρασε την σέλα της Seat Concepts, αλλα δε δείχνει και πολύ ενθουσιασμένος. Της Κατούρατεκ δεν έχω βρει τίποτα από review.H σέλα...
Έδωσα 380 ευρώ για μια σέλα της Seat Concepts για το WR250R.
Αντε και στο ντακαρ με το ΤΕΝΕΡΕ .........Μπράβο τουςΝίκη στο ράλι Τυνησίας με τον Μποτούρι. Ο Ταρές πολύ γρήγορος αλλά πολύ άτυχος, αντιμετώπισε βλάβες και χρεώθηκε 100 ώρες ποινή...
Yamaha Grabs Historic Win At Tunisia Rally On Tenere 700 World Raid - ADV Pulse
When Yamaha said they were ready to put the new Ténéré 700 World Raid to the test, they meant it. Ténéré World Raid Team’s Alessandro Botturi has made history as he secured an impressive victory at the Tunisia Desert Challenge, a first for a production adventure bike against rivals on...www.advpulse.com
Βρήκα αυτό εδώ. Είναι στα γερμανικά αλλά με την αυτόματη μετάφραση σε αγγλικά βγάζεις ακρη.Της Κατούρατεκ δεν έχω βρει τίποτα από review.
https://sw-motech.com/cosmoshop/default/artikelpdf/sbl_06_799_10001_b.pdfΠαιδιά ψάχνω να βρω τα torque specs από τις βίδες που ο κινητήρας δένει στο πλαίσιο για να τοποθετήσω τα κάγκελα της SW-Motech.
Στο φυλλάδιο αναφέρει τα specs για όλες τις βίδες εκτός από τις OEM.
Κάποια βοήθεια;
Ευχαριστώ!!!
Στο σερβις μάνουαλ κοίταξες?Παιδιά ψάχνω να βρω τα torque specs από τις βίδες που ο κινητήρας δένει στο πλαίσιο για να τοποθετήσω τα κάγκελα της SW-Motech.
Η ψηλή σέλα δείχνει υπέροχη, αλλά ο τύπος είναι 1,89 και πατάει ίσα ίσα με τις μύτες. Εγώ με το 1,77 λες να έχω πρόβλημα; Χαχαχχα!Βρήκα αυτό εδώ. Είναι στα γερμανικά αλλά με την αυτόματη μετάφραση σε αγγλικά βγάζεις ακρη.
Πατάει ίσα ίσα στην μεγάλη. Εαν δεις έχει πάρει 2 σέλες (Η τουρατεκ δίνει 3 μεγέθη : 55 / 57 / 59 cm ). Αυτός έχει την 57 και την 59. Στην 59 όντως δυσκολεύεται. Στην 57 (που είναι και το ύψος της οριτζιναλ ραλυ είναι οκ).Η ψηλή σέλα δείχνει υπέροχη, αλλά ο τύπος είναι 1,89 και πατάει ίσα ίσα με τις μύτες. Εγώ με το 1,77 λες να έχω πρόβλημα; Χαχαχχα!
Ωχ.....τώρα είδα ότι αυτός κέρδισε τον αγώνα συνολικά........δεν ήταν δηλαδή σε μια ειδική κατηγορία με μεγάλα on-off, κέρδισε τα 450ραλλυ μηχανάκια σε χρόνο και βγήκε πρώτος!!! Ντάξει μεγάλη επιτυχία αν το δεις.....είναι σαν να βγεί νικητής έστω σε μια ειδική του ντακαρ μια αφρικα twin......το ίδιο πράμα είναι.........Σίγουρα θα έχει αντίκτυπο και στο ντακαρ αυτή η κίνηση ......Το κόβω να μικραίνει λίγο σε διάρκεια και να ξαναβάζουν τα μεγάλα μηχανάκια στο παιχνίδι γιατί πρακτικά τωρα τρεχουν μόνο δυο εργοστάσια, ΚΤΜ και ΧΟΝΤΑ.............δηλαδή ότι και να γίνει στο βάθρο θα είναι πάντα ένα ΚΤΜ και ένα ΧΟΝΤΑ σίγουρα.........δηλαδή μεγάλη μούφα σαν αγώνας......Αντε και στο ντακαρ με το ΤΕΝΕΡΕ .........Μπράβο τους
Αυτός σε ότι βίντεο του έχω δει δεν είναι ευχαριστημένος και όλο μπλιμπλίκια αγοράζει. Ειλικρινά δεν θα τον έπαιρνα υπ' όψει μου για να αγοράσω το οτιδήποτεΤα €550 που κάνει η σέλα της Κατούρατεκ, τα λες και λίγο ληστεία. Ότι σχεδιασμός, υλικά, πατέντες μπορεί να έχει χρειαστεί για να την φτιάξουν. Βεβαια το σχήμα της (όπως και αυτό της Seat Concepts) είναι τα μόνα που δείχνουν να έχουν κάποιο ενδιαφέρον, αλλά ακόμα και αυτές είναι λαχείο... Στο παρακάτω βίντεο αγόρασε την σέλα της Seat Concepts, αλλα δε δείχνει και πολύ ενθουσιασμένος. Της Κατούρατεκ δεν έχω βρει τίποτα από review.