Yamaha T7 Tenere

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν είναι δική μου τις είχα βρει στο ΦΒ και τις έσωσα. Είναι φτιαγμένη στο μοτοκ. Οπτικά δεν μου αρέσει καθόλου...


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Έχω φτιαξει μια στο μοτοΚ στο DR που έχει μαμα παρεμφερή σελα με το τενερε. Βεβαια το αρχικο σχέδιο ήταν απο corbin οποτε και ο οκ ακολουθησε το ίδιο σχεδιο. Απο οτι βλέπω η corbin λεχει ένα παρεμφερές σχεδιο για το τενερε

Corbin Saddles
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
παίδες τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ σπρέι αλυσίδας της Wurth
είμαι πολύ ικανοποιημένος (σε συνδυασμό με το καθαριστικό φρένων-αλυσίδας που έχει είναι η πιο γρήγορη/καλή λίπανση που έχω βρει με το στρομ τουλαχιστον)
πετάει αρκετά στην ζάντα όμως και είναι κατα τι κολλώδες πράγμα που σημαίνει πως στο Τ θα κολλάει πιο πολύ σκόνη και χώμα συνολικά
είχα δοκιμάσει και το ξηρό λιπαντικό της Βιρτ που όντως είναι πολύ καθαρό -και πολυ πιο ακριβό από το απλό- αλλά τελικά δεν ξέρω πόσο καλα λιπαίνει...
:thumbsdown:

δικό σαζζ!!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το καλύτερο λιπαντικό αλυσίδας που να μην τα κάνει όλα μονι αλλά και να μην κολλάει οτιδήποτε υπάρχει στην Περιφερειακή ενότητα πάνω στην αλυσίδα,έχω βρει ένα σπρέι της silkolene.
Είχα αλλάξει πάρα πολλά άλλα αυτό νομίζω είναι η χρυσή τομή.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Το καλύτερο λιπαντικό αλυσίδας που να μην τα κάνει όλα μονι αλλά και να μην κολλάει οτιδήποτε υπάρχει στην Περιφερειακή ενότητα πάνω στην αλυσίδα,έχω βρει ένα σπρέι της silkolene.
Είχα αλλάξει πάρα πολλά άλλα αυτό νομίζω είναι η χρυσή τομή.
Βάλε μας ένα λινγκ να το βρούμε και εμείς.
Εγώ βάζω ένα τις liquid moly.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ότι λιπαίνει λερώνει παίδες.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Τυχαίο το λινκ.
Το πρώτο με τα 10€ χρησιμοποιώ,έχει αλλάξει και συσκευασία,λογικά το καινούριο τσουτσουνοψεκαστηρι βολεύει πιο πολύ κιόλας.
Έχει βγάλει και ξηρό λιπαντικό από ότι βλέπω αλλά εμένα αυτά δεν μου αρέσουν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ είμαι ικανοποιημένος για χωμάτινη χρήση με το MOTOREX Off Road.
Δεν είναι κολλώδες, δεν λερώνει και δεν αφήνει την αλυσίδα να πιάσει μάκα. Μετά από πλύσιμο και εκ νέου λάδωμα η αλυσίδες μου ήταν πάντα σε άψογη κατάσταση. Δεν αφήνω όμως ποτέ άπλυτη τη μοτοσυκλέτα μετά από χωμάτινη, και γίνονται οι απαραίτητη καθαρισμοί και λιπάνσεις. Πλέον σε 6μηνη βάση έχω εντάξει και τον καθαρισμό και λίπανση της ντίζας συμπλέκτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Εγώ είμαι ικανοποιημένος για χωμάτινη χρήση με το MOTOREX Off Road.
Δεν είναι κολλώδες, δεν λερώνει και δεν αφήνει την αλυσίδα να πιάσει μάκα. Μετά από πλύσιμο και εκ νέου λάδωμα η αλυσίδες μου ήταν πάντα σε άψογη κατάσταση. Δεν αφήνω όμως ποτέ άπλυτη τη μοτοσυκλέτα μετά από χωμάτινη, και γίνονται οι απαραίτητη καθαρισμοί και λιπάνσεις. Πλέον σε 6μηνη βάση έχω εντάξει και τον καθαρισμό και λίπανση της ντίζας συμπλέκτη.
Ειναι αυτο που αφηνει ενα λευκο χρωμα στην αλυσιδα???
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ είμαι ικανοποιημένος για χωμάτινη χρήση με το MOTOREX Off Road.
Δεν είναι κολλώδες, δεν λερώνει και δεν αφήνει την αλυσίδα να πιάσει μάκα. Μετά από πλύσιμο και εκ νέου λάδωμα η αλυσίδες μου ήταν πάντα σε άψογη κατάσταση. Δεν αφήνω όμως ποτέ άπλυτη τη μοτοσυκλέτα μετά από χωμάτινη, και γίνονται οι απαραίτητη καθαρισμοί και λιπάνσεις. Πλέον σε 6μηνη βάση έχω εντάξει και τον καθαρισμό και λίπανση της ντίζας συμπλέκτη.
Για λίπανση των ντιζων (Dijon) δοκίμασε της denicol το cable spray. Και για την κλειδαριά κάνει δουλειά..
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω τα λευκά γρασα έχουν τεφλόν το οποίο δεν δυεισδυει επαρκώς στα orings. Ναι μεν δεν πετάει αλλά δε λιπαίνει όπως πρέπει.

Ενδείκνυται μόνο για αγώνες motocross / enduro που χρησιμοποιούνται αλυσίδες χωρίς orings
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ειναι αυτο που αφηνει ενα λευκο χρωμα στην αλυσιδα???
Όχι, δεν αφήνει καθόλου λευκό. Είναι η έκδοση Off Road, είναι αρκετά λεπτό-ρευστό και γράφει ότι είναι συνθετικό (δε ξέρω αν έχει κάποια σημασία αυτό).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Νομίζω τα λευκά γρασα έχουν τεφλόν το οποίο δεν δυεισδυει επαρκώς στα orings. Ναι μεν δεν πετάει αλλά δε λιπαίνει όπως πρέπει.

Ενδείκνυται μόνο για αγώνες motocross / enduro που χρησιμοποιούνται αλυσίδες χωρίς orings
Δεν βάζουμε λίπανση στην αλυσίδα για να μπει η λίπανση μέσα στα Oring,βάζουμε λίπανση για να συντηρηθούν μαλακά τα Oring’s και να διατηρήσουν το υπάρχουν λιπαντικό μέσα στον κρίκο και να μην μπει βρωμιά και υγρασία μέσα τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ρε παιδιά λάδια κάθε 10Κ χλμ;
Αλήθεια τώρα;

Αύριο 1ο σέρβις και λίπανση μοχλικού… αν και του φάνηκε περίεργο του μάστορα που το ζήτησα…
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κάθε πόσα τότες;
Εγώ κάθε 5000 αλλά με χρήση αυστηρά εκτός πόλης. Ημισυνθετικα βάζω αυτά της γιαμαχα. Μια χαρά δουλεύουν. Το σασμάν θα στρώσει μετά την αλλαγή στα 1600.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ρε παιδιά λάδια κάθε 10Κ χλμ;
Αλήθεια τώρα;

Αύριο 1ο σέρβις και λίπανση μοχλικού… αν και του φάνηκε περίεργο του μάστορα που το ζήτησα…
Την τάπα του λαδιού μην την σφιξεις όσο λέει το manual. 25/30 NM είναι μία χαρά.
 
Top Bottom