Yamaha T7 Tenere

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Ε μαααα, τέλος του χρόνου; Πάει η φετινή σαιζόν δηλαδή. Καλά τι κόλλησε με τις προδιαγραφές του κινητήρα, EU4 είναι εδώ και 5 χρόνια το ίδιο μοτέρ του MT-07, αν δεν κάνω λάθος. Καλό νέο η τιμή <=10.000 ευρώ, 3.5Κ κάτω από το 790 Adventure
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Πανέμορφη , πολύ ΄'καλά'' κυβικά , δοκιμασμενος 2κύλινδρος κινητηρας και ρεαλιστικότατη τιμή αν μεινει τελικά στην Ελλάδα όντως κατω απο τα 10.500 :p
Αν και το παραξεφτίλισε στην αναμονή ετών η Γιαμάχα :mad:
Προσωπική μοναδική μου απορία και αναμονή είναι αν ταξιδεύει άνετα ( μ.ω.τ. - αναβάτης-σέλα-μπαγκάζια) σε μεγάλες αποστάσεις .

Εν αναμονή λοιπόν για μια Πολύ ΤΙΜΙΑ πρόταση για Όλον τον Κόσμο :w2:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το βίντεο είναι στα Γαλλικά και δε μπορώ να καταλάβω σχεδόν τίποτα. Από τις εικόνες όμως είδα πως τελικά μάλλον θα είναι ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις μπρος και πίσω. Η τιμή όντως μάλλον σε όλη την Ευρώπη θα είναι ελαφρώς κάτω από τις 10.000€.

Στο 2:25 επιτέλους μια εταιρεία που σκέφτηκε να βάλει ρυθμιζόμενο καθ' ύψος μπροστινό χαμηλό φτερό!

Παρακάτω δείχνει το open προστατευτικό του μπροστινού γραναζιού για να μη στομώνει από λάσπες και διάφορα άλλα.... Καθόλου άσχημα νομίζω για αυτή τη κατηγορία τιμής, μάλλον παίρνεις πολύ μηχανή με λογική τιμή. Μέχρι το 3:30 ότι αφορά το Τ700.

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το βίντεο είναι στα Γαλλικά και δε μπορώ να καταλάβω σχεδόν τίποτα. Από τις εικόνες όμως είδα πως τελικά μάλλον θα είναι ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις μπρος και πίσω. Η τιμή όντως μάλλον σε όλη την Ευρώπη θα είναι ελαφρώς κάτω από τις 10.000€.

Στο 2:25 επιτέλους μια εταιρεία που σκέφτηκε να βάλει ρυθμιζόμενο καθ' ύψος μπροστινό χαμηλό φτερό!

Παρακάτω δείχνει το open προστατευτικό του μπροστινού γραναζιού για να μη στομώνει από λάσπες και διάφορα άλλα.... Καθόλου άσχημα νομίζω για αυτή τη κατηγορία τιμής, μάλλον παίρνεις πολύ μηχανή με λογική τιμή. Μέχρι το 3:30 ότι αφορά το Τ700.

Oι ρυθμισεις παραμενουν ως ειχαν, δηλαδη μπροστα μονο προφορτιση, πισω προφορτιση και αποσβεση εκτονωσης.

Οντως -οπως και το Τracer 700- πολυ μηχανη για τα λεφτα της...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν όντως εχει πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος πίσω και τιμή 10.000 θα πρόκειται για σούπερ τιμή αλλά δε νομίζω ότι μπορούν να συμβούν και τα 2. Πρέπει να καταφέρουν να το φέρουν το μηχανάκι μέχρι Ιούνιο...για να γίνουν τα απαραίτητα συγκριτικά. Η κατηγορία θα πάρει φωτιά.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πάντως και το γκουζι το 850 θα παίξει!!!!!!!!!
Συγγνώμη για το σπαμ
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν όντως εχει πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος πίσω και τιμή 10.000 θα πρόκειται για σούπερ τιμή αλλά δε νομίζω ότι μπορούν να συμβούν και τα 2. Πρέπει να καταφέρουν να το φέρουν το μηχανάκι μέχρι Ιούνιο...για να γίνουν τα απαραίτητα συγκριτικά. Η κατηγορία θα πάρει φωτιά.
Το πληρως ρυθμιζομενες δεν λεει τιποτα. Και ο αλλος Ιαπωνας εβαλε πληρως ρυθμιζομενα στο ιστορικο ονοφ του αλλα ειναι απο εντουρακι 250αρι του '90...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Υπαρχει λογος που η τιμη ειναι τοσο χαμηλοτερη απο το 790, δεν ειναι οτι το αφεντικο τρελαθηκε και χαριζει.
Φυσικά και υπάρχει λόγος το ερώτημα είναι αν ο λόγος που υπάρχει
αφορά πάνω από ΈΝΑ 10% των αγοραστών.
Εμένα πχ που θέλω κωλόδρομους αλλά όχι εντούρο (σοβαρό)
δεν μ ενδιαφέρει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φυσικά και υπάρχει λόγος το ερώτημα είναι αν ο λόγος που υπάρχει
αφορά πάνω από ΈΝΑ 10% των αγοραστών.
Εμένα πχ που θέλω κωλόδρομους αλλά όχι εντούρο (σοβαρό)
δεν μ ενδιαφέρει.
Ναι, ενω εγω που πηρα το 1090R κανω καθε μερα roosting στον Riemann πανω στους βραχους του Ματσου Πιτσου...
Δεν διαφωνω καθολου μαζι σου, αλλα δεν λεω αυτο. Σαφως απευθυνεται σε αλλο κοινο που δεν εχει αναγκη τα μπλιμπλικια και τα αλογα του 790.
Λεω ομως οτι βγηκε με ενα (καταπληκτικο ομολογουμενως) μοτερ που ειναι στην παραγωγη 5 χρονια τωρα, ενιαιο πλαισιο και υποπλαισιο, ντεποζιτακι 16 λιτρων αλλα ειναι στα ιδια κιλα με το 790 που εχει 22 λιτρα, ελαχιστα ηλεκτρονικα βοηθηματα, και ενα απλο σετ αναρτησεων της κατηγοριας. Μια χαρα για τα λεφτα του, οπως ηταν πχ και το Vstrom οταν πρωτοβγηκε. Aυτο λεω ομως, οτι εχει κατω απο 10χιλ. γιατι ειναι πιο απλο σαν κατασκευη και δεν εχει ουτε τον εξοπλισμο, ουτε το R&D, ουτε τα τεχνικα χαρακτηριστικα του 790. Δεν λεω αν ειναι χειροτερο ή καλυτερο, σαφως απευθυνεται σε διαφορετικο κοινο. Λεω οτι το αφεντικο ΔΕΝ τρελαθηκε στη Γιαμαχα και ξεπουλαει, και οτι η ΚΤΜ ΔΕΝ αποφασισε να κλεψει τον κοσμο ζητωντας παραπανω απ'οσα αξιζει το 790. Λεω οτι η Γιαμαχα εβγαλε ενα μηχανακι για να πουλησει, ενω η ΚΤΜ για να ειναι το καλυτερο στην κατηγορια 700-800, και σαφως για τον λογο αυτο εχουν διαφορα στην τιμη.

Παντως κι εγω αλλα και πολλοι αλλοι κατοχοι του προγονου του απογοητευτηκαμε λιγο.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ναι, ενω εγω που πηρα το 1090R κανω καθε μερα roosting στον Riemann πανω στους βραχους του Ματσου Πιτσου...

Παντως κι εγω αλλα και πολλοι αλλοι κατοχοι του προγονου του απογοητευτηκαμε λιγο.
Εγώ πάλι καθόλου....
Είναι ότι ακριβώς περίμενα και χρειαζόμουνα.
ΑΝ έχω λεφτά θα το πάρω
Ίσως μάλιστα πάρω και το 660 για κάθε μέρα
:cool:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το μηχανακι το καβαλησα...μου εκανε εντυπωση που το τεποζητο ηταν καπως ψηλο....απο υψος δε μου εκανε εντυπωση σαν τρομερα ψηλο, αλλα γενικα το μηχανακι εδινε την αισθηση του φτηνιαρικου...ισως επειδη εινια preproduction μοντελο ακομα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ο δικυλινδρος 700αρης crossplane 270 μοιρες και τα συναφή είναι κινητήρας και για κάθε μέρα...
Το ότι οι αναρτήσεις το Africa Twin έχουν ελατήρια για αναβάτες π.χ. 50 κιλών και κάτω δεν αναιρεί το γεγονός ότι το να έχεις πλήρως ρυθμιζόμενα μπρος πίσω είναι πολύ καλή υπόθεση ειδικά αν το πίσω εχει και κανένα υδραυλικό ρότορα για την προφόρτιση για να μην μπλέκεις με κλειδια στα ελατήρια κτλ...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
το μηχανακι το καβαλησα...μου εκανε εντυπωση που το τεποζητο ηταν καπως ψηλο....απο υψος δε μου εκανε εντυπωση σαν τρομερα ψηλο, αλλα γενικα το μηχανακι εδινε την αισθηση του φτηνιαρικου...ισως επειδη εινια preproduction μοντελο ακομα...
Το οδήγησες κιόλας να μας πεις καμιά άποψη;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
οχι φιλε μου στατικα σε εκθεση το καβαλησα μονο....δε νομιζω να διατιθεται πουθενα προς οδηγηση....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ότι οι αναρτήσεις το Africa Twin έχουν ελατήρια για αναβάτες π.χ. 50 κιλών και κάτω δεν αναιρεί το γεγονός ότι το να έχεις πλήρως ρυθμιζόμενα μπρος πίσω είναι πολύ καλή υπόθεση ειδικά αν το πίσω εχει και κανένα υδραυλικό ρότορα για την προφόρτιση για να μην μπλέκεις με κλειδια στα ελατήρια κτλ...
Δεν διαφωνω καθολου οτι τα ρυθμιζομενα μπρος πισω ειναι καλη υποθεση, αν ξερεις πως να τα ρυθμισεις. Αυτο που λεω ομως ειναι οτι ρυθμιζομενο απο ρυθμιζομενο εχει διαφορα. Τα ρυθμιζομενα του Αφρικα ειναι προηγουμενης γενιας (βλεπε ρυθμιστες στη βαση του καλαμιου) και οι βαλβιδες στα σωθικα τους ανεπαρκεις για το βαρος και τη δυναμη του Αφρικα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δε θα το ελεγα...το 950/990 εχουν σχεδον φλατ σελα μεχρι την τιμονοπλακα, τα 700/αφρικα εχουν τεποζητο που ανεβαινει ψηλα....παντως, ναι, λιγα μηχανακια εχουν κρατησει πλεον την μπροστινη 21'' ροδα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τον Απρίλη η παρουσίαση η επίσημη στο Μαρόκο...μια μικρή υπενθύμιση τι ξέρουμε μέχρι τώρα για το Tenere 700...από επίσημα χείλη...
Q&A Yamaha Ténéré 700 - EICMA release Nov 5th

General
Q What is the aim/role of the Yamaha Ténéré 700?
A The Ténéré 700 is the perfect new generation 'go anywhere' machine: made to be strong on the road and in offroad conditions
Q Is the Ténére 700 a "Super Enduro" bike ?
A No it is much more versatile than that, it is a true Ténéré allrounder for road and offroad, for the true adventure seekers
Q What makes the Ténéré 700 strong for offroad riding?
A The lightness, slim body, ground clearance and suspension travel, balanced chassis, stand-up riding position, smooth engine, 21/18 inch spoke rims with Scorpion Rally STR tires, long straight seat, ABS kill-switch, rider protection
Q Was offroad the primary focus?
A There was an extra focus on the offroadability. Many bikes in the Adventure segment are not truly offroad capable but the target of the Ténéré 700 was to follow the Ténéré spirit
Q What makes the Ténéré 700 strong for road riding?
A It's smooth, torquefull, stable and comfortable for highway cruising speeds with very effective weather protection; and nimble and agile for narrow roads and urban areas
Q Should it be seen as the successor of Ténéré 660?
A In a way yes - although there are minimal technical similarities. The Ténéré 700 is a much more modern and mature machine - better than the 660 in every aspect
Q To what extend is the production unit similar to the T7 concept?
A Since the T7 concept model, many details are further developed and improved but based on the positive market feedback many aspects of the T7 are maintained
Q To what extend is the production unit similar to the World Raid proto?
A Following the positive evaluation and feedback from the World Raid, many aspects of the proto could be maintained or further refined

Specs related
Q Is the CP2 engine exactly the same as applied for the MT-07 ?
A Not 100% similar, the FI settings and final ratio are adapted for optimised Adventure usage
Q What is the weight ?
A Some specs will be released at the World Press Launch (Press Test) - but we can already reveil that it's 205 kg
Q What is the autonomy?
A With 16l fuel tank capacity, the autonomy is > 350km
Q How is the seat height / ground access?
A The seat height is 880mm and shape is developed to optimise ground access. A lower seat and suspension lowering kit will be available as well.
Q How can the ABS be switched off?
A For offroad usage it is possible to switch off ABS with the switch on the bottom of the instrument panel - when the bike is stationary
Q What is the purpose of the 'remote adjuster' for the rear shock?
A To modify the spring preload easily and on the go, for instance when taking a passenger or luggage or for offroad usage.
Q Is the skidplate standard?
A Yes the aluminum skidplate is standard
Q Why are there no engine modes and/or traction control?
A Following the true Ténéré philosophy, the Ténéré 700 technology is very pure and to ensure a strong affordability as well these features are not included
Q Does it really have Brembo brakes?
A The brake calipers are Brembo
Q What are the key technical features?
A • High-torque 689cc 4-stroke CP2 parallel-twin engine
• New lightweight double cradle tubular steel frame
• Slim, compact and ergonomic body and seat
• Aggressive rally-bred face with four LED headlights and two LED position lights
• Adjustable long-travel 43mm upside down forks with 210mm travel
• Remotely adjustable link-type rear suspension with 200mm travel
• Compact rally style cockpit with tapered handlebars
• 21-inch/18-inch lightweight spoked wheels with adventure tyres
• Slim long-range fuel tank with 16-litre capacity for 350km+ range
• Compact rally-style multi-function instruments
• Switchable ABS for on the fly adjustment
• Screen and handguards give good rider protection

Market / availability
Q What is Yamaha's main target customer ?
A 1. The sporty adventure rider that is looking for a bike with strong road and offroad capabilities to be able to go literally anywhere - and/or the customers who loves that image/style
2. The adventure tourer that is looking for a light and smooth globetrotter machine with high versatility
Q When will the Ténéré 700 be available?
A Second half of 2019, the exact month will be communicated during the World Press Launch (Press Test)
Q What is the retail price?
A The price will be announced during the World Press Launch (Press Test)

Press launch is in Morocco, April 2019.

Accessories
Q What accessories will be available?
A The range of accessories will be released during the World Press Launch, but the line-up will be wide to further optimise performance and convenience, such as:
Sporty examples: Akrapovic slip-on muffler, license plate holder, chain guard, chain guide, radiator protector, LED flashers, tank pad
Adventure Touring examples: Aluminum side cases, main stand, engine guard, fog light set, low seat, suspension lowering kit
 
Top Bottom