Yamaha T7 Tenere

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Όχι σκουριά, αλλά έχουν οξειδωθεί, δεν γυαλίζουν όπως γυαλιζαν. Ανοξείδωτες δεν είναι πάντως σε καμία περίπτωση. Θυμάμαι είχα βάλει στο ΤΑ ενισχυμένες ανοξείδωτες και όπου και να είχα πάει τις "φυσαγα" και γυαλιζανε...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
σε πόσο χρόνο συνέβη αυτό;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
σε πόσο χρόνο συνέβη αυτό;
Λιγότερο από 12 μήνες, αλλά δεν ασχολούμαι για εγγυήσεις. Χάσιμο χρόνου, αφού οι καινούργιες είναι ίδιες. Τις αφήνω ως έχουν και κάποια στιγμή στο μέλλον ίσως βάλω ανοξείδωτες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ετούτες εδώ οι ρυθμίσεις μου έκατσαν πάρα πολύ καλά … παίζω στα 83-85 κιλά.
Ακόμα υπο αξιολόγηση αλλά οι πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές!

 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ετούτες εδώ οι ρυθμίσεις μου έκατσαν πάρα πολύ καλά … παίζω στα 83-85 κιλά.
Ακόμα υπο αξιολόγηση αλλά οι πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές!

Τις έβαλα και εγώ να τις δω χθες. Στην άσφαλτο τις βρίσκω και εγώ καλύτερες, γιατί η έλλειψη γρηγορης συμπίεσης και επαναφοράς νομίζω ταιριάζει περισσότερο σε αυτές τις συνθήκες. Βέβαια σε εγκαρσια σαμαρακια η λακούβες με κάποια ταχύτητα χάνουν οι τροχοί την επαφή με το δρόμο, αφού δεν προλαβαίνουν να κατέβουν αρκετά γρήγορα. Στο χώμα όμως έχω την εντύπωση ότι δεν θα διαβάζει σωστά το δρόμο η για να το πω πιο σωστά δεν θα διαβάζει αρκετά γρήγορα το δρόμο. Βέβαια και εγώ έκανα μόνο μια μικρή βόλτα σε άσφαλτο και χρειάζονται περισσότερα χιλιόμετρα σε διαφορετικές συνθήκες για ασφαλή συμπεράσματα. Δύο θετικά που είδα ότι δεν βουτάει το πιρούνι στο φρένο και ότι στο καρυδωμα στο γκάζι σε στροφή, οι πλαγιολισθησεις είναι πιο προβλέψιμες και γραμμικές, αφού δεν κλοτσαει η ανάρτηση μετά τη συμπίεση που δέχεται.

Επίσης δεν δηλώνω ειδικός, παραθέτω μόνο τις πρώτες εντυπώσεις μου.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως αυτός που αναφέρει ότι έβγαλε τις προτεινόμενες ρυθμίσεις είναι παλιά off road καραβάνα (συνταξιούχος, 65 χρονών περίπου) και φανατίλα Yamaha.
Οδηγάει Τ7 ο ίδιος και με αυτό βγάζει τις εκπαιδεύσεις (πριν τις έβγαζε με 1200 τενερέ αλλά είναι βαρύ είπε).

Τον εμπιστεύομαι και μετά από πολύ ψάξιμο με αυτόν έκανα ένα διήμερο εκπαίδευση πέρσι τον Αύγουστο.

 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πάντως αυτός που αναφέρει ότι έβγαλε τις προτεινόμενες ρυθμίσεις είναι παλιά off road καραβάνα (συνταξιούχος, 65 χρονών περίπου) και φανατίλα Yamaha.
Οδηγάει Τ7 ο ίδιος και με αυτό βγάζει τις εκπαιδεύσεις (πριν τις έβγαζε με 1200 τενερέ αλλά είναι βαρύ είπε).

Τον εμπιστεύομαι και μετά από πολύ ψάξιμο με αυτόν έκανα ένα διήμερο εκπαίδευση πέρσι τον Αύγουστο.

Σίγουρα ξέρει περισσότερα από εμένα και θα έχει τους λόγους του για το σεταπ, ως πιο ειδικός. Προς το παρόν δοκιμάζω και βλεπω αν μου ταιριάζει. Αν και δεν είναι από τις "καλές" αναρτήσεις, είναι εντυπωσιακό πως μερικά κλικ αλλάζουν τη συμπεριφορά.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αλλάξτε ελατήριο και μετά ψάξτε οτιδήποτε άλλο όσοι θέλετε βελτίωση στις αναρτήσεις . Αυτό το πιο σφιχτό setting που δίνει ο τύπος(που το πήρε απ τον άλλο) είναι σίγουρα καλύτερο αρκεί να πηγαίνετε στο ρυθμό που πρέπει ώστε να δουλεύει. Και αν δουλεύει καλύτερα στην άσφαλτο σίγουρα θα είναι χειρότερο στα τεχνικά κομμάτια. Πάρτε ένα κατσαβίδι στο χέρι ,βρείτε μία διαδρομή που την ξέρετε και ξεκινήστε τα περάσματα και τις αλλαγές στις ρυθμίσεις για να καταλάβετε τι κάνει το κάθε τι. Η ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι συνταγή για cake... και ο τύπος που φαίνεται στο βίντεο έχει αλλάξει ελατήριο με αυτό που δίνει η rally raid δεν έχει το μαμά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Και εγώ πρώτες εντυπώσεις λέω με μαμά ελατήριο.
Χώμα δεν έχω μπει ακόμα.
Έχω καλύτερη αίσθηση της μοτό πάντως.
Θα δείξει...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μεγάλη διαφορά στο χώμα θα δεις με ένα λάστιχο λίγο ποιο κατάλληλο. Σίγουρα οι πιο σφιχτες αποσβέσεις στην ανάρτηση δίνουν καλύτερη αίσθηση .
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αλλάξτε ελατήριο και μετά ψάξτε οτιδήποτε άλλο όσοι θέλετε βελτίωση στις αναρτήσεις . Αυτό το πιο σφιχτό setting που δίνει ο τύπος(που το πήρε απ τον άλλο) είναι σίγουρα καλύτερο αρκεί να πηγαίνετε στο ρυθμό που πρέπει ώστε να δουλεύει. Και αν δουλεύει καλύτερα στην άσφαλτο σίγουρα θα είναι χειρότερο στα τεχνικά κομμάτια. Πάρτε ένα κατσαβίδι στο χέρι ,βρείτε μία διαδρομή που την ξέρετε και ξεκινήστε τα περάσματα και τις αλλαγές στις ρυθμίσεις για να καταλάβετε τι κάνει το κάθε τι. Η ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι συνταγή για cake... και ο τύπος που φαίνεται στο βίντεο έχει αλλάξει ελατήριο με αυτό που δίνει η rally raid δεν έχει το μαμά...
Το ακούω αυτό που λες, αλλά αν το μαμά ελατήριο κρατάει σωστό sag (σε εμένα), γιατί οι ρυθμίσεις αυτές θελουν άλλο ελατήριο υποχρεωτικά; Δεν δουλεύουν; Αυτό που λες με τη δοκιμή ειναι σωστό μεν, αλλά όχι πάντα εφικτό. Αντί να κάνω τις δοκιμές βάσει μιας συγκεκριμένης διαδρομής, προτιμω να τις κάνω βάσει συγκεκριμένης χρήσης. Το αποτέλεσμα τι ίδιο. Εσύ τι ρυθμίσεις λειτουργείς το μηχανάκι εμπρός και πίσω και τη χρήση κάνεις;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οι ρυθμίσεις αυτές θελουν άλλο ελατήριο υποχρεωτικά; Δεν δουλεύουν;
Οι ρυθμίσεις δουλεύουν για το ελατήριο, το βάρος αναβάτη και την χρήση που έγιναν.

Με άλλο ελατήριο δεν δουλεύουν το ίδιο, με άλλο βάρος στην μοτοσικλέτα επίσης. Προσωπικά θα ξεκινούσα με λιγότερο σφιχτή ρύθμιση αποσβέσεων με τα στοκ ελατήρια.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εξαρτάται πόσο το προφορτιζεις για να κρατήσει το σωστό sag . Όσο προφορτιζεις τόσο πιο απότομα δουλεύει. Εγώ έχω τις μαμά ρυθμίσεις αλλά με ελατήριο 80αρι . Έχω βάλει και ο ring στο πιρούνι και παρακολουθώ πόσο διαδρομή τρώει. Έχω δοκιμάσει και τις ρυθμίσεις που δίνει ο τύπος που γενικά το βάζουν καλύτερα σε στροφές κλπ. Γενικά είμαι ικανοποιημένος αλλά από τότε πού έβαλα το ελατήριο πάτησε σωστά το μηχανάκι στο δρόμο .
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δε
Το ακούω αυτό που λες, αλλά αν το μαμά ελατήριο κρατάει σωστό sag (σε εμένα), γιατί οι ρυθμίσεις αυτές θελουν άλλο ελατήριο υποχρεωτικά; Δεν δουλεύουν; Αυτό που λες με τη δοκιμή ειναι σωστό μεν, αλλά όχι πάντα εφικτό. Αντί να κάνω τις δοκιμές βάσει μιας συγκεκριμένης διαδρομής, προτιμω να τις κάνω βάσει συγκεκριμένης χρήσης. Το αποτέλεσμα τι ίδιο. Εσύ τι ρυθμίσεις λειτουργείς το μηχανάκι εμπρός και πίσω και τη χρήση κάνεις;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν είπα ότι θέλουν άλλο ελατήριο υποχρεωτικά. Είπα ότι πρώτα ξεκινάμε με ελατήριο για τα κιλά μας ( με στολή) και μετά πάμε σε ρυθμίσεις αποσβέσεων. Εννοείται ότι θα δεις διαφορά και με σφίξιμο των αποσβέσεων αλλά είναι μισή δουλειά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Οι ρυθμίσεις δουλεύουν για το ελατήριο, το βάρος αναβάτη και την χρήση που έγιναν.

Με άλλο ελατήριο δεν δουλεύουν το ίδιο, με άλλο βάρος στην μοτοσικλέτα επίσης. Προσωπικά θα ξεκινούσα με λιγότερο σφιχτή ρύθμιση αποσβέσεων με τα στοκ ελατήρια.
Έτσι την είχα Γιάννη για 16.000 χλμ. οπότε την έχω δει πως δουλεύει έτσι. Μια δοκιμή θα μας-με πείσει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι την είχα Γιάννη για 16.000 χλμ. οπότε την έχω δει πως δουλεύει έτσι. Μια δοκιμή θα μας-με πείσει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
λιγότερο σφιχτή από την πρόταση του youtuber όχι από την στοκ ρύθμιση.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
λιγότερο σφιχτή από την πρόταση του youtuber όχι από την στοκ ρύθμιση.
Τώρα κατάλαβα τι εννουσες. Ναι το σκέφτηκα και εγώ ότι πιθανόν μια ενδιάμεση λύση να ήταν καλύτερη, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βάλω χιλιόμετρα για να βγάλω πιο ασφαλή συμπεράσματα. Τα παραπάνω που έγραψα ήταν με μια μικρή βόλτα στη Αθήνα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τώρα κατάλαβα τι εννουσες. Ναι το σκέφτηκα και εγώ ότι πιθανόν μια ενδιάμεση λύση να ήταν καλύτερη, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βάλω χιλιόμετρα για να βγάλω πιο ασφαλή συμπεράσματα. Τα παραπάνω που έγραψα ήταν με μια μικρή βόλτα στη Αθήνα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Επίσης Στέφανε να ξέρεις ότι βελτίωση στην άσφαλτο δεν σημαίνει και βελτίωση στο χώμα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επίσης Στέφανε να ξέρεις ότι βελτίωση στην άσφαλτο δεν σημαίνει και βελτίωση στο χώμα...
Το έχει επισημάνει ήδη ο ίδιος.

Τις έβαλα και εγώ να τις δω χθες. Στην άσφαλτο τις βρίσκω και εγώ καλύτερες, γιατί η έλλειψη γρηγορης συμπίεσης και επαναφοράς νομίζω ταιριάζει περισσότερο σε αυτές τις συνθήκες. Βέβαια σε εγκαρσια σαμαρακια η λακούβες με κάποια ταχύτητα χάνουν οι τροχοί την επαφή με το δρόμο, αφού δεν προλαβαίνουν να κατέβουν αρκετά γρήγορα. Στο χώμα όμως έχω την εντύπωση ότι δεν θα διαβάζει σωστά το δρόμο η για να το πω πιο σωστά δεν θα διαβάζει αρκετά γρήγορα το δρόμο. Βέβαια και εγώ έκανα μόνο μια μικρή βόλτα σε άσφαλτο και χρειάζονται περισσότερα χιλιόμετρα σε διαφορετικές συνθήκες για ασφαλή συμπεράσματα. Δύο θετικά που είδα ότι δεν βουτάει το πιρούνι στο φρένο και ότι στο καρυδωμα στο γκάζι σε στροφή, οι πλαγιολισθησεις είναι πιο προβλέψιμες και γραμμικές, αφού δεν κλοτσαει η ανάρτηση μετά τη συμπίεση που δέχεται.

Επίσης δεν δηλώνω ειδικός, παραθέτω μόνο τις πρώτες εντυπώσεις μου.
 
Top Bottom