Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το κυκλωμένο μεταλλικό στοιχείο είναι σαν τσιγαρόχαρτο, αυτό στραβώνει στην πτώση και ακουμπούν οι λαιμού στο ψαλίδι. Αν με κάποιο τρόπο ενισχυθεί δε θα λυγίζει εύκολα.




 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το κυκλωμένο μεταλλικό στοιχείο είναι σαν τσιγαρόχαρτο, αυτό στραβώνει στην πτώση και ακουμπούν οι λαιμού στο ψαλίδι. Αν με κάποιο τρόπο ενισχυθεί δε θα λυγίζει εύκολα.




Μπρακέτο είπαμε!
Μην γίνεσαι του σαλονιού τώρα!!! :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μπρακέτο είπαμε!
Μην γίνεσαι του σαλονιού τώρα!!! :p
Ενίοτε είμαι και αριστροκράτης με τα χαβγιάργια μου και τις μοέτ μου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το θέμα είναι ότι για όποιο λόγο, οι εταιρείες κρίνουν ότι "κάτι" δεν αξίζει να αλλάξει και δεν το αλλάζουν.
Ίσως έχουν υιοθετήσει την φιλοσοφία της ΚTM "φτιάξτο μόνος σου...":laugh:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Περιμένω την Aurora , είχα δει κάτι προσχέδια για το συγκεκριμένο θέμα , αλλά δεν ξέρω γιατί δεν τα έχει βγάλει ακόμα. Πάντως για όσους έχουν θέμα με την δύναμη και την απόδοση του πίσω φρένου έχει βγει κάτι από Καναδά...https://cdn.shopify.com/s/files/1/1387/6915/products/IMG_3621_25097a5f-2d44-48d9-b113-a5b20a2eee5a_2048x2048.jpg?v=1666819126
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το κυκλωμένο μεταλλικό στοιχείο είναι σαν τσιγαρόχαρτο, αυτό στραβώνει στην πτώση και ακουμπούν οι λαιμού στο ψαλίδι. Αν με κάποιο τρόπο ενισχυθεί δε θα λυγίζει εύκολα.




Υπάρχει λύση aftermarket με το τρόπο που ακριβώς περιγράφη ο Γιάννης. Είναι ένα μασιφ μεταλλικό πλακάκι που αγκαλιάζει όλο το τρίγωνο του μπράτσου και ενισχύει το συγκεκριμένο σημείο.
Φυσικά είναι σημείο που θα έπρεπε να διορθωθεί από τη Yamaha.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υπάρχει λύση aftermarket με το τρόπο που ακριβώς περιγράφη ο Γιάννης. Είναι ένα μασιφ μεταλλικό πλακάκι που αγκαλιάζει όλο το τρίγωνο του μπράτσου και ενισχύει το συγκεκριμένο σημείο.
Φυσικά είναι σημείο που θα έπρεπε να διορθωθεί από τη Yamaha.
Εγω, αν δεν πληρωσω, δεν το ευχαριστιεμαι!!! :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κόψανε το μπλέ το σωστό! Ρε τρελαθήκατε εκεί στην γιαμάχα;;;
Υπήρξε ένα κίνημα "πέτα το στο νερό" από τους ορκισμένους ΚΤΜάδες. Δε θα τους περάσει, αλλάξαμε τα χρώματα για να φαίνονται και να τα βρίσκουμε.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υπήρξε ένα κίνημα "πέτα το στο νερό" από τους ορκισμένους ΚΤΜάδες. Δε θα τους περάσει, αλλάξαμε τα χρώματα για να φαίνονται και να τα βρίσκουμε.
Ετσι............ ''με την αλμύρα''!!!!! :p
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
2023

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
2023

Αμέσως εσύ.... να μας διαψεύσεις
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μάλλον το λευκό/κόκκινο έκοψαν.

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:roflmao:
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Παιδιά το θέμα του "μπρακέτου" της εξάτμισης δεν είναι τόσο απλο...και απο αποψη κατασκευής αλλά και σχεδίασης. Εαν δεν στραβώσει αυτό κάτι άλλο θα πρέπει να υποχωρήσει στη θέση του σε ενδχώμενη πτώση. Η καλύτερη πατέντα που έχω δει απο φόρουμ, παρπάπονα κλπ κλπ είναι του Σκούρτη (Νικόλα δεν ξερω το nickname εδώ), που απλά έχει ενισχύσει το πλακάκι που πιάνει η εξάτμηση με ενα δευτερο απο πίσω, με λίγο περισσότερο πάχος. Με αυτόν τον τρόπο, στραβώνει μεν, για να μην υποχωρήσει κάτι άλλο, αλλά όχι εύκολα. Προσωπικά, το φέρνω λίγο στα ίσια του με το χέρι επιτόπου :prft: και μόλις φτάσω σπίτι το ισιώνω στο just με γαλλικό σε μερικά δευτερόλεπτα. Αν και δεν έχει συμβει πολλές φορές.... να στραβώσει .....όχι να πέσω στα δεξιά.....αυτό συμβαίνει συχνά....
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η καλύτερη πατέντα που έχω δει απο φόρουμ, παρπάπονα κλπ κλπ είναι του Σκούρτη (Νικόλα δεν ξερω το nickname εδώ), που απλά έχει ενισχύσει το πλακάκι που πιάνει η εξάτμηση με ενα δευτερο απο πίσω, με λίγο περισσότερο πάχος. Με αυτόν τον τρόπο, στραβώνει μεν, για να μην υποχωρήσει κάτι άλλο, αλλά όχι εύκολα.
Αν καταφέρεις μπορείς να δώσεις παραπάνω πληροφορίες?

Γιατί εγώ 200 ευρώ για 3D εκτύπωση δεν δίνω:





Ούτε 150ευρώ για μεταλλικό από Ισπανία, αλλά δεν βρίσκω το λινκ τώρα
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR

Όλο γκρίνια τα τενερια με τις εξατμίσεις και τα ψαλίδια, εμάς στα εφταενηντα αν βρει η εξάτμιση κάτω λυγίζει το μπρακετο και παίρνει αλαμπρατσετο και λιγάκι ύποπλαισιο..
 
Top Bottom