Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για να πω την αλήθεια σε άλλα βίντεο φαίνεται και βίδα ρύθμισης και στο δεξιό καλάμι. δεν ξερω τελικα τι ισχυει. δεν ξερω αν επισης υπάρχει στο κάτω μέρος του καλαμιού...αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι η Yamaha τα εχει κάνει σαλάτα...το προμοτάρει εδώ και 3-4 χρόνια το μηχανάκι και ακόμα το πάει από έκθεση σε έκθεση...καλές οι εκθέσεις και τα συναφή αλλά νισάφι πια...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για να πω την αλήθεια σε άλλα βίντεο φαίνεται και βίδα ρύθμισης και στο δεξιό καλάμι. δεν ξερω τελικα τι ισχυει. δεν ξερω αν επισης υπάρχει στο κάτω μέρος του καλαμιού...αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι η Yamaha τα εχει κάνει σαλάτα...το προμοτάρει εδώ και 3-4 χρόνια το μηχανάκι και ακόμα το πάει από έκθεση σε έκθεση...καλές οι εκθέσεις και τα συναφή αλλά νισάφι πια...
Kαι στα δυο υπαρχουν βιδες με ενδειξη H <-> S και ειναι για την προφορτιση.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Συνήθως οι βίδες μπροστά είναι για αποσβεση και η προφόρτιση από κάτω...δηλαδή μονο προφόρτιση μπροστά; παιζει να ειναι στο κατω μερος του καλαμιου ρυθμίσεις για την απόσβεση;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συνήθως οι βίδες μπροστά είναι για αποσβεση και η προφόρτιση από κάτω...δηλαδή μονο προφόρτιση μπροστά; παιζει να ειναι στο κατω μερος του καλαμιου ρυθμίσεις για την απόσβεση;
Ναι, τωρα που το ξαναβλεπω παιζει η βιδα στη μεση να ειναι για αποσβεση και το παξιμαδι για προφορτιση. Δεν ειναι απολυτο αυτο που λες παντως, στις συγχρονες μοτο το ενα καλαμι κανει αποσβεση συμπιεσης και το αλλο εκτονωσης.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ναι αυτό λέω ότι πχ η βιδα στο ενα καλάμι είναι για αποσβεση επαναφοράς και στο αλλο για απόσβεση συμπίεσης και κατω απο την κάθε βιδα είναι ενα παξιμάδι για την προφόρτιση. παντως περα από τις πληρως ρυθμιζόμενες -χειροκίνητα- αναρτήσεις θα είναι καλό αν εχει και δυο τρια ακομα χαρακτηριστικα που πλέον γινονται πλεον αυτονοητα για τετοιου επιπεδου μηχανακια οπως υδραυλικος συμπλέκτης, off road abs mode, δηλαδή απενεργοποίηση μονο του πίσω abs...ride by wire γκάζι. Και αν το επερχόμενο Tenere 700 δεν τα έχει, πιθανολογώ ότι θα κάνουν ό,τι και άλλες εταιρίες βλ. Honda Ducati κτλ...μετά από 2 χρόνια θα βγάλουν ανανέωση του μοντέλου και θα τα έχει πάνω...ετσι έγινε με την Africa και το Multi 950. οπότε αν είναι έτσι, αν είναι δηλαδή τελείως σπαρτιάτικο, αξίζει ίσως να περιμένει κανείς κανα δυο χρόνια ακόμη...
 

paraligo

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
gs1200
WR450F 09
WR450F 17
honda wave 110
Μάλιστα............
θέλουμε χωμάτινο μηχανάκι.............
και το θέλουμε να φτιάχνει και καφέ..........
πολύ adventure μου ακούγετε!!!!!!!!!!!!!! :fun
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άμα είναι να ανέβεις σε πάνω από 11,000-12.000 για Τ7 - 790 κτμ
βάζεις άλλα 1-2 χιλ. και πας σε africa 1000 ή 1090 κτμ κούτα
Έχει παραξεφτιλιστεί το θέμα με τις τιμές στα δίτροχα
Μόλις καβαλήσεις το ένα και τα άλλα θα καταλάβεις. Δεν είναι ίδια κατηγορία τα μηχανάκια λέμε, ότι και αν λέει ο τιμοκατάλογος.

Το 790 είναι ΤΟ εργαλείο για 50-50 χρήση. Συγκριτικά, τα άλλα είναι στριτ μηχανάκια. Ναι, και το 1090R εννοώ γιατί στα 240 κιλά μπορεί ο Birch να το κάνει ζάφτι σαν εντουράκι αλλά για τον άσχετο (στον καθρέφτη τα λέω) δεν είναι τόσο απλό. Το Τ700 είναι "ίδιο" αλλά πιο μικρό και πιο φτωχό και οπτικά και σαν εξοπλισμός.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν θέλουμε ούτε abs, oύτέ rbw, δεν θέλουμε ηλεκτρονικά κτλ.

Θέλουμε ελαφρια αίσθηση, απλότητα, τουλάχιστον ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς μπρος πίσω + τηλεπροφόρτιση στο αμορτισέρ, γερή κατασκευή, γερά στεφάνια και μια καλή τιμή με επίσης καλό χρηματοδοτικό.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στο car έχει πολλά 950 σε καλές τιμές...το abs είναι υποχρεωτικό και το off-road abs το βλέπω κι αυτό το ίδιο να γίνεται με τη λογική ότι θα απαγορεύεται η πλήρης απενεργοποίηση του...το μηχανάκι αυτό καλώς η κακώς δεν το φτιάχνουν μόνο για το βουνό. Φτιάχνουν ένα f800gs 10 χρόνια μετά. Το αρχικό μοντέλο μπορεί να είναι λιτό και απέριττο μέχρι την πρώτη ανανέωση. Αναγκαστικά μετά θα ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό γιατί θελουν να πουλήσουν σε ευρύ κοινό και όχι σε μια εξειδικευμένη κατηγορία αναβατών. Καινούριο απλό και σπαρτιατικο είναι και το Himalayan...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Yπαρχει και το 690. Αλλα ολοι ζητουσαν κατι παραπανω, με μεγαλυτερο ντεποζιτο, περισσοτερα αλογα, δικυλινδρο για να μην γινεσαι φραπε στο ταξιδι, δυνατοτητα φορτωσης, προστασια απο αερα κτλ. Το βλεπω παραλογο να θες μηχανακι για χωμα με 100 αλογα οπως το 790 αλλα να μην εχει ηλεκτρονικα βοηθηματα, ωστε να το χαρεις ανετα και στην ασφαλτο.

Αλλιως να γυρισουμε και στα καρμπυρατερ που κουρδιζονται και χωρις το διαγνωστικο της αντιπροσωπειας...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
@amyroukai είχες καθίσει και στα 2 και αν θυμάμαι καλά το Tenere 700 σου φάνηκε πιο χαμηλό από το 790R σωστά; Ήταν λόγω πιο στενής σέλας μιας και οι 2 κατασκευαστές δίνουν 88 εκατοστά ύψος...εκτός κι αν η KTM εννοεί 88 με τον αναβάτη πάνω στη μηχανή δηλαδή με το riders sag.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Δεν θέλουμε ούτε abs, oύτέ rbw, δεν θέλουμε ηλεκτρονικά κτλ.

Θέλουμε ελαφρια αίσθηση, απλότητα, τουλάχιστον ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς μπρος πίσω + τηλεπροφόρτιση στο αμορτισέρ, γερή κατασκευή, γερά στεφάνια και μια καλή τιμή με επίσης καλό χρηματοδοτικό.
Yπαρχει και το 690. Αλλα ολοι ζητουσαν κατι παραπανω, με μεγαλυτερο ντεποζιτο, περισσοτερα αλογα, δικυλινδρο για να μην γινεσαι φραπε στο ταξιδι, δυνατοτητα φορτωσης, προστασια απο αερα κτλ. Το βλεπω παραλογο να θες μηχανακι για χωμα με 100 αλογα οπως το 790 αλλα να μην εχει ηλεκτρονικα βοηθηματα, ωστε να το χαρεις ανετα και στην ασφαλτο.
Πράγματι όσο τα χρόνια περνούν και παρότι έρχονται νέα μοντέλα, το 690 αποδεικνύει ολοένα και περισσότερο την αξία του...
Μπορεί να μην είναι adventure, να ήταν σκληρό όταν βγήκε και να είχε θέματα με το υποπλαίσιο, όμως αυτά είτε λύθηκαν είτε λύνονται εύκολα με aftermarket λύσεις... Παραμένει ένα πολύ ποιοτικό μηχανάκι χωρίς πράγματα που χαλάνε ή προσθέτουν βάρος πάνω του...
Πανάλαφρο με ένα μοτέρ αστέρι χωρίς πολλούς κραδασμούς ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ....
Με 65 άλογα σε 145 κιλά!!! Έναν συνδυασμό που δεν έχει κανένα άλλο επίδοξο χωμάτινο adventure, on-off, όπως θέλετε πείτε το... ούτε τα 790, Τ7 (πόσο μάλλον τα μαστόδοντα) ούτε τα CRF250L, WR250R ή έστω DRZ κλπ

Όσοι τα χετε ΜΗΝ τα δώσετε!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
@amyroukai είχες καθίσει και στα 2 και αν θυμάμαι καλά το Tenere 700 σου φάνηκε πιο χαμηλό από το 790R σωστά; Ήταν λόγω πιο στενής σέλας μιας και οι 2 κατασκευαστές δίνουν 88 εκατοστά ύψος...εκτός κι αν η KTM εννοεί 88 με τον αναβάτη πάνω στη μηχανή δηλαδή με το riders sag.
Το τενερε είχε πιο μικρές διαστάσεις, λιγότερο χώρο για τα πόδια και πιο "εντουραδικη" σέλα.

Την επόμενη εβδομάδα θα το δω πάλι στο Λονδίνο :)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το τενερε είχε πιο μικρές διαστάσεις, λιγότερο χώρο για τα πόδια και πιο "εντουραδικη" σέλα.

Την επόμενη εβδομάδα θα το δω πάλι στο Λονδίνο :)
εφοπλιστης με 9 γραματα ? amyroukai
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το τενερε είχε πιο μικρές διαστάσεις, λιγότερο χώρο για τα πόδια και πιο "εντουραδικη" σέλα.

Την επόμενη εβδομάδα θα το δω πάλι στο Λονδίνο :)
Σε ευχαριστώ. Αν μπορείς δες και από ρυθμιζόμενα μπρος πίσω τι έχει...γενικά ο,τι περισσότερο μάθεις και μας μεταφέρεις τόσο το καλύτερο.
 
Top Bottom