Ναι αυτό λέω ότι πχ η βιδα στο ενα καλάμι είναι για αποσβεση επαναφοράς και στο αλλο για απόσβεση συμπίεσης και κατω απο την κάθε βιδα είναι ενα παξιμάδι για την προφόρτιση. παντως περα από τις πληρως ρυθμιζόμενες -χειροκίνητα- αναρτήσεις θα είναι καλό αν εχει και δυο τρια ακομα χαρακτηριστικα που πλέον γινονται πλεον αυτονοητα για τετοιου επιπεδου μηχανακια οπως υδραυλικος συμπλέκτης, off road abs mode, δηλαδή απενεργοποίηση μονο του πίσω abs...ride by wire γκάζι. Και αν το επερχόμενο Tenere 700 δεν τα έχει, πιθανολογώ ότι θα κάνουν ό,τι και άλλες εταιρίες βλ. Honda Ducati κτλ...μετά από 2 χρόνια θα βγάλουν ανανέωση του μοντέλου και θα τα έχει πάνω...ετσι έγινε με την Africa και το Multi 950. οπότε αν είναι έτσι, αν είναι δηλαδή τελείως σπαρτιάτικο, αξίζει ίσως να περιμένει κανείς κανα δυο χρόνια ακόμη...