Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκανα 140 χλ. Μεχρι στιγμης..
2 - 3 χλ σε χωμα... Γρηγορα σε χωμα...
1 χιλιομετρο στα καλντεριμια της Καβαλας!!
Ωρα για ενα καφεδακι..!
Εχω να πω πως
, σελα το ποιο πιθανο ειναι να μη χρειαστω...
Μια χαρα ειναι ,τι επαθα κ μου φανηκαν στην αρχη τοσο στραβα πολα πραμματα ?
απορω με το εαυτο μου,αληθεια..
Ολα καλα,βαζεις 5η 6η κ τελος,αρπαζει απο παντου!
Μονο με τις αναρτησεις καπως κατι..
Θελω να πω πως μου φενονται σκληρες, αποτομες,δλδ :
Στο καλντεριμι ,καθιστος, εκανα οπως οταν σε χτυπανε συνεχομενα στη πλατη, εννω μιλας ,κ ακουγεσαι διακεκομενα..
Με πιανεται ετσι;
Στο χωμα με κροκαλα κ λακουβες, το ιδιο,κ ορθιος που ημουνα αυτο το τρανταγμα πηγαινε στα χερια εντονα...
Δε μπορω να το καταλαβω γιατι ολοι μα ολοι λενε πως ειναι μαλακες απτο εργοστασιο ,εμενα μου φενονται σκληρες, κομπρεσερ..
Αυτο αλλαζει καπως με τις ρυθμησεις αναρτησεων??
Με το xt660z ημουνα ποιο βαρκα ,ολες τις κακοτεχνιες τις περνουσα καθιστος και γρηγορα σα να μην υπαρχουν...
Αυτες καπως οι πρωτες εντυπωσεις
Γιατί οι περισσότεροι εδώ κάνουν αρκετά χώμα και για χώμα είναι σχετικά μαλακές όπως πρέπει να είναι μια μηχανή που είναι O/Off με προσανατολισμό το χώμα. Θα την συνηθίσεις σύντομα και θα σου αρέσει στα εξερευνητικά που πας και κάνεις τα βίντεο σου.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Γιατί οι περισσότεροι εδώ κάνουν αρκετά χώμα και για χώμα είναι σχετικά μαλακές όπως πρέπει να είναι μια μηχανή που είναι O/Off με προσανατολισμό το χώμα. Θα την συνηθίσεις σύντομα και θα σου αρέσει στα εξερευνητικά που πας και κάνεις τα βίντεο σου.
Χμμμμμμμ......
Μου φενεται πως θα παω σε ενα μοτοκροσαδικο να δουμε πως μπορουμε να τις "μαλακωσουμε" τις υπαρχουσες παιζοντας με τις ρυθμισεις καπως..
Καλα δε μιλαμε οτι θελω να κανω αλματα,ουτε καν..
Απλα να φυγει αυτη η σκληροτητα,η τραχια αισθηση να το πω..
Ε φανταζομαι πως γινεται λιγο ποιο τραμπαλε ,λιγο ποιο σουστα ρε παιδι μου!
Οχι αυτο το νταγκα νταγκα!!
Hardtail chooper εχω?
Ποιο smooth να το πω αμερικανικα!!
Γινονται ε;
Φυσικα κ γινεται,
Το θεμα ειναι αν γινεται με τις υπαρχουσες, δεν ειμαι για αλλα εξοδα..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χμμμμμμμ......
Μου φενεται πως θα παω σε ενα μοτοκροσαδικο να δουμε πως μπορουμε να τις "μαλακωσουμε" τις υπαρχουσες παιζοντας με τις ρυθμισεις καπως..
Καλα δε μιλαμε οτι θελω να κανω αλματα,ουτε καν..
Απλα να φυγει αυτη η σκληροτητα,η τραχια αισθηση να το πω..
Ε φανταζομαι πως γινεται λιγο ποιο τραμπαλε ,λιγο ποιο σουστα ρε παιδι μου!
Οχι αυτο το νταγκα νταγκα!!
Hardtail chooper εχω?
Ποιο smooth να το πω αμερικανικα!!
Γινονται ε;
Φυσικα κ γινεται,
Το θεμα ειναι αν γινεται με τις υπαρχουσες, δεν ειμαι για αλλα εξοδα..
Γίνεται!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Χμμμμμμμ......
Μου φενεται πως θα παω σε ενα μοτοκροσαδικο να δουμε πως μπορουμε να τις "μαλακωσουμε" τις υπαρχουσες παιζοντας με τις ρυθμισεις καπως..
Καλα δε μιλαμε οτι θελω να κανω αλματα,ουτε καν..
Απλα να φυγει αυτη η σκληροτητα,η τραχια αισθηση να το πω..
Ε φανταζομαι πως γινεται λιγο ποιο τραμπαλε ,λιγο ποιο σουστα ρε παιδι μου!
Οχι αυτο το νταγκα νταγκα!!
Hardtail chooper εχω?
Ποιο smooth να το πω αμερικανικα!!
Γινονται ε;
Φυσικα κ γινεται,
Το θεμα ειναι αν γινεται με τις υπαρχουσες, δεν ειμαι για αλλα εξοδα..
Δούλεψε το πρώτα γιατί συγκριτικά με το προηγούμενο που είχες είναι πολύ καλύτερες οι αναρτήσεις. Άνοιξε λίγο την συμπίεση και εδώ είμαστε για ότι θες.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Δούλεψε το πρώτα γιατί συγκριτικά με το προηγούμενο που είχες είναι πολύ καλύτερες οι αναρτήσεις. Άνοιξε λίγο την συμπίεση και εδώ είμαστε για ότι θες.
Στο προιγουμενο μπροστα ειχα πιρουνια απο wr426f 46mm διαμετρο με 300mm διαδρομη..πισω το μαμα...
Τεσπα...
Ισως αυριο πειραματιστω με τις ρυθμισεις σε λογικα πλαισια κ με μικρα μικρα βηματα..
Σε ενα απτα βιντεακια που ειδα ενας λεει κατι που μου φενεται λογικο κ σωστο.
Λεει οτι αν εχεται πολλα κιλα,οπως εγω,115,
η μαμα αναρτηση του τενερε ισως σας φανει πολυ σκληρη πολυ απλα επειδη ειναι πολυ μαλακη!!
Δλδ λεει ο ανθρωπος οτι με το που καθεσται πανω ,το ελατηριο επειδη ειναι για 75-80 κιλα ανθρωπους απτη μανα του,θα συμπιεστει αρκετα , με αποτελεσμα να φτασει στη μη ευκαμπτη φαση του κ να εχει πλεον μικρο περιθωριο στο να δουλεψει ανετα κ σωστα ,ταυτοχρονα το αισθανεσται σκληρο δλδ στην κινηση απλα επειδη ηδη ειναι καταπιεσμενο.
Αρα λεει οτι, μη σας ξεγελαει οτι πρεπει να παρεται τα απαραιτητα ελατηρια για τα κιλα σας ,που ειναι ποιο σκληρα, οτι θα ειναι ποιο σκληρα στην αισθηση,
ισα ισα, θαναι τοσο σκληρα τοσο οσο για να μη συμπιεζονται τοσο πολυ με το που καθεσται πανω
κ ταυτοχρονα θαχουν ολο τον αερα να δουλεψουν σωστα οσο οδηγητε,
θα δουλεουν δλδ ποιο ευκαμπτα κ ξεκουραστα.
Κ τιιιινγκ,αναψε μια αορατη λαμπα πανω απτο κεφαλι μου κ λεω ,
ναι ρε,ετσι πρεπει ναναι,
ποιο σκληρα ελατηρια,αρα ποιο μαλακα!!
:ida:
Ετσι ειναι οντως???
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ισχυει αυτο με τα ελατηρια και την αισθηση. Σκεψου το ελατηριο πρεπει να συμπιεζεται στο 1/3 της διαδρομης του οταν καθεσαι, 1/3 σε νορμαλ οδηγηση και το τελευταιο 1/3 στα πιο extreme σου κομματια. Αν εισαι αρκετα πιο βαρυς, εχει ξεφυγει απο το αρχικο 1/3 με συνέπεια να μην δουλευει σωστα και το υδραυλικο κομμάτι της ανάρτησης και ολα να γινονται χειροτερα

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εξαρτάται ποιον θα ρωτήσεις.

Ο γκρικ μαστορ λέει *όχι σκληρά ελατήρια" γιατί δεν ξέρει και δεν φέρνει.

Σε άλλες χώρες που δεν είναι τόσο πολύ γνώστες μύστες και μυημένοι λένε βάλε αυτό που πρέπει για τα κιλά σου και έχουν ελατήρια να σου δώσουν.



Βέβαια σε πρώτη φάση άσε την ανάρτηση να στρώσει και χαλάρωσε την συμπίεση ένα κλικ την φορά.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Κατι χρησιμο για ολους

Εχουμε συμπιεση 22 μαξ μπροστα,δεξιοστροφα δλδ ε;
Κ 24 μαξ πισω.
Θα βρω που ειναι η εργοστασιακη τους θεση..
Το χαλαρωσε δλδ εννοεις προς τα αρριστερα ,αντιθετα του ρολογιου κανα 2-3 κλικ απτην εργοστασιακη του θεση ???
Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Εντομεταξι διαβαζω πως μερικες φορες οι ρυθμισεις στις αναρτησεις ειναι λαθος οταν παιρνεις καινουργια μοτο..μερικες φορες...
Παρεκλυνουν δλδ απτα κλικς που δηνουν εργοστασιακα..
Γιαυτο λεει καλο ειναι να τις τσεκαρουμε..
Χμμμμμ....
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Κατι χρησιμο για ολους

Εχουμε συμπιεση 22 μαξ μπροστα,δεξιοστροφα δλδ ε;
Κ 24 μαξ πισω.
Θα βρω που ειναι η εργοστασιακη τους θεση..
Το χαλαρωσε δλδ εννοεις προς τα αρριστερα ,αντιθετα του ρολογιου κανα 2-3 κλικ απτην εργοστασιακη του θεση ???
Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρεπει να διαβασεις το manual, για το πως ρυθμιζεις τις αναρτησεις.Συνηθως, αν οχι παντα, οι αποσβεσεις ρυθμιζονται
ξεκινωντας απο τερμα σφιγμενες δεξιοστροφα.
Απο εκει ξεκινας και κλικαρεις αριστεριστροφα οσα κλικ σου προτεινει ο κατασκευαστης, αν θελεις να ξεκινησεις απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις.
Το αντιθετο ισχυει για την προφορτιση, ξεκινας απο τερμα ''ξεβιδωμενη'', αρα απο εντελως αποφορτισμενο το ελατηριο και προφορτιζεις δεξιοστροφα
οσα κλικ-στροφες θελεις.
Εντομεταξι διαβαζω πως μερικες φορες οι ρυθμισεις στις αναρτησεις ειναι λαθος οταν παιρνεις καινουργια μοτο..μερικες φορες...
Παρεκλυνουν δλδ απτα κλικς που δηνουν εργοστασιακα..
Γιαυτο λεει καλο ειναι να τις τσεκαρουμε..
Χμμμμμ....
Για τα κιλα σου, οι προτεινομενες εργοστασιακες ρυθμισεις ειναι ετσι κι αλλιως λαθος, αφου ολοι υπολογιζουν αναβατες περιπου 80 κιλων.
Εγω θα σου ελεγα να ξεκινησεις προφορτιζοντας το ελατηριο λιγο παραπανω, για να μην συμπιεζεται τοσο απο το βαρος σου και να εχει ενα
επαρκες ευρος λειτουργιας και μετα να παιξεις πολυ σταδιακα και βημα βημα με τις αποσβεσεις.
Αυτο με δεδομενο οτι το ελατηριο επαρκει για το βαρος σου.
Απο την αλλη, καινουριο μηχανακι ειναι, δουλεψε το πρωτα, να το μαθεις και μην τρελαινεσαι με βιαστικες αλλαγες...
Και παλι καλοταξιδο :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ναι εμένα ήταν λάθος ρυθμισμένα όταν την αγόρασα σύμφωνα μα το μανουαλ .
Αλλά μην βιάζεσαι να τις πειράξεις , άσε λίγο ν στρώσουν να τις συνηθίσεις και μετά βλέπεις
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλοταξιδο και καλολάσπωτο κατ'αρχην, έκανες εξαιρετική επιλογή.

Θα σου πρότεινα να διαβάσεις καλά το manual στο πως ρυθμίζεις τις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας, έπειτα να φέρεις προφορτιση και αποσβέσεις στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και έπειτα να γκουγκλάρεις πως ρυθμίζουμε το sag για τα κιλά μας, αφενός για να προφορτίσεις το ελατήριο σύμφωνα με τα κιλά σου, αφετέρου για να δεις αν το ελατήριο είναι ιδανικό ή θα χρειαστεί αλλαγή.

Αφού ρυθμίσεις προφορτιση, έπειτα θα πρέπει να κάνεις δοκιμές και να ρυθμίσεις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγείς.
 
Top Bottom