Δούλεψε το πρώτα γιατί συγκριτικά με το προηγούμενο που είχες είναι πολύ καλύτερες οι αναρτήσεις. Άνοιξε λίγο την συμπίεση και εδώ είμαστε για ότι θες.
Στο προιγουμενο μπροστα ειχα πιρουνια απο wr426f 46mm διαμετρο με 300mm διαδρομη..πισω το μαμα...
Τεσπα...
Ισως αυριο πειραματιστω με τις ρυθμισεις σε λογικα πλαισια κ με μικρα μικρα βηματα..
Σε ενα απτα βιντεακια που ειδα ενας λεει κατι που μου φενεται λογικο κ σωστο.
Λεει οτι αν εχεται πολλα κιλα,οπως εγω,115,
η μαμα αναρτηση του τενερε ισως σας φανει πολυ σκληρη πολυ απλα επειδη ειναι πολυ μαλακη!!
Δλδ λεει ο ανθρωπος οτι με το που καθεσται πανω ,το ελατηριο επειδη ειναι για 75-80 κιλα ανθρωπους απτη μανα του,θα συμπιεστει αρκετα , με αποτελεσμα να φτασει στη μη ευκαμπτη φαση του κ να εχει πλεον μικρο περιθωριο στο να δουλεψει ανετα κ σωστα ,ταυτοχρονα το αισθανεσται σκληρο δλδ στην κινηση απλα επειδη ηδη ειναι καταπιεσμενο.
Αρα λεει οτι, μη σας ξεγελαει οτι πρεπει να παρεται τα απαραιτητα ελατηρια για τα κιλα σας ,που ειναι ποιο σκληρα, οτι θα ειναι ποιο σκληρα στην αισθηση,
ισα ισα, θαναι τοσο σκληρα τοσο οσο για να μη συμπιεζονται τοσο πολυ με το που καθεσται πανω
κ ταυτοχρονα θαχουν ολο τον αερα να δουλεψουν σωστα οσο οδηγητε,
θα δουλεουν δλδ ποιο ευκαμπτα κ ξεκουραστα.
Κ τιιιινγκ,αναψε μια αορατη λαμπα πανω απτο κεφαλι μου κ λεω ,
ναι ρε,ετσι πρεπει ναναι,
ποιο σκληρα ελατηρια,αρα ποιο μαλακα!!
Ετσι ειναι οντως???