Yamaha T7 Tenere

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είναι σίγουρο ότι για να το φέρεις στα μέτρα σου θέλει ελατήρια εμπρός-πίσω. Υπάρχουν πολλές επιλογές οπότε don't worry .
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κατι χρησιμο για ολους

Εχουμε συμπιεση 22 μαξ μπροστα,δεξιοστροφα δλδ ε;
Κ 24 μαξ πισω.
Θα βρω που ειναι η εργοστασιακη τους θεση..
Το χαλαρωσε δλδ εννοεις προς τα αρριστερα ,αντιθετα του ρολογιου κανα 2-3 κλικ απτην εργοστασιακη του θεση ???
Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντα τα κλικ τα μετράς ξεβιδωνοντας από τέρμα βιδωμένο εκτός από την προφορτιση
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Πάντα τα κλικ τα μετράς ξεβιδωνοντας από τέρμα βιδωμένο εκτός από την προφορτιση
ok.. κατανοητο !
οι ταπες απο κατω απο τα πιρουνια για τη συμπιεση ,
δε πιστευω να χαλαρωνουν με το βαλε βγαλε κ μετα να μη κουμπωνουν ετσι?
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Η δική μου συμβουλή είναι να ακολουθήσεις το βιβλιαράκι που σου δόθηκε και να ελέγξεις πως λειτουργού οι ρυθμίσεις και αν είναι στην προτεινόμενη από το εργοστάσιο θέση.

Δώσε λίγα χλμ (1000 ή 2000) στις αναρτήσεις, γιατί συνήθως "μαλακώνει" λίγο η λειτουργία τους.

Προσπάθησε αυξάνοντας σταδιακά την προφόρτιση πίσω, να φέρεις την ισορροπία - γεωμετρία της μοτο εκεί που την νιώθεις σωστά στις στροφές.

(O "κανόνας" του 30% sag κατά πολλούς δεν είναι απόλυτος στα on-of, εκτός και αν το ορίζει ο κατασκευαστής)

Μετά ασχολείσαι με τις αποσβέσεις - δύο δύο κλικ την φορά για να βλέπεις αν είσαι στην σωστή κατεύθυνση και ένα είδος ρύθμισης μόνο την φορά.

Για την τραχιά λειτουργία που αισθάνεσαι με τα κιλά που έχεις νομίζω πως πρέπει να αυξήσεις τις αποσβέσεις

Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι προσπαθείς για έναν καλό συμβιβασμό.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Η δική μου συμβουλή είναι να ακολουθήσεις το βιβλιαράκι που σου δόθηκε και να ελέγξεις πως λειτουργού οι ρυθμίσεις και αν είναι στην προτεινόμενη από το εργοστάσιο θέση.

Δώσε λίγα χλμ (1000 ή 2000) στις αναρτήσεις, γιατί συνήθως "μαλακώνει" λίγο η λειτουργία τους.

Προσπάθησε αυξάνοντας σταδιακά την προφόρτιση πίσω, να φέρεις την ισορροπία - γεωμετρία της μοτο εκεί που την νιώθεις σωστά στις στροφές.

(O "κανόνας" του 30% sag κατά πολλούς δεν είναι απόλυτος στα on-of, εκτός και αν το ορίζει ο κατασκευαστής)

Μετά ασχολείσαι με τις αποσβέσεις - δύο δύο κλικ την φορά για να βλέπεις αν είσαι στην σωστή κατεύθυνση και ένα είδος ρύθμισης μόνο την φορά.

Για την τραχιά λειτουργία που αισθάνεσαι με τα κιλά που έχεις νομίζω πως πρέπει να αυξήσεις τις αποσβέσεις

Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι προσπαθείς για έναν καλό συμβιβασμό.
thanks φιλε! Νασαι καλα !
Σημερα πριν φυγω για βολτα ειδα αν ηταν ολα στην εργοστασιακη τους θεση στις αναρτησεις.
Ηταν.
Απο κει κ περα εκανα πειραματικα :
μπροστα :
2 κλικ προς το hard την επαναφορα
3 κλικ προς το soft τη συμπιεση
Πισω :
2 κλικ προς το hard την επαναφορα
3 κλικ προς το soft τη συμπιεση
κ την προφορτηση την αφησα στην εργοστασιακη της θεση.
Γλυκανε καπως κ πισω κ μπρος , κ δεν ειναι ιδεα μου,
απλα παρατηρησα πως λιιγο βουλιαζει δυσκολοτερα μπροστα,στο φρεναρισμα πχ.
Εκανα 60 χιλιομετρα σημερα ,μεχρι τωρα που επιασε βροχη :(
Ναι ισως κακως αλλαξα 2 ταυτοχρονα αποσβεσεις,
καλα την επαναφορα την ξαναβαζω στη θεση της πολυ ευκολα.
Η συμπιεση μπροστα ειναι λιγο βασανο που ειναι κατω απο τα πιρουνια αλλα οκ...
Με το που θα κανω 1600 χλμ και θαμαι free απο στροφες κτλ ,
να τελειωσω δλδ με το στρωσιμο,
τοτε θα ψαχτω για ελατηρια που θα τα αλλαξω 100%..
Δυσκολα να χασω 20 κιλα τοσο γρηγορα !!!
Αλλα γενικα ειμαι υπερευχαριστημενος ,
Η το μηχανακι ειναι μαγικο ,η εγω ζουσα στη φουσκα μου τοσο καιρο,η κ τα 2!
Χθες βραδυ που εκανα ξανα βολτα επαθα πλακα με τα φωτα,
πραγματικα αινθουσιαστικα.
ΠΟΟΟ ελεγα μεσα απτο κρανος, ΠΟΟΟΟΟ !!
Η εξατμιση ακουγεται παρα πολυ καλα ,
μου θυμιζει το dragstar 650 !!!!
Aν αυτος ο ηχος ηταν ποιο δυνατος ,
το μεγεθος της ηταν μικροτερο ,
και ηταν λιγο ποιο ψιλα
θαταν τελεια !!
Ολα καλα! Κατσε να σταματησει η ψιχαλα κ βουρ ξανα..
Εχω άπλα σημερα κ αυριο, πριν την Τριτη που εχω δουλειες ξανα..
Οποτε ....:drt:
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
mallllias καλορίζικο καλά χλμ και "καλόπεφτο" πάντα στο μαλακό γρασίδι!
Το χρώμα τα σπάει...
Τα υπόλοιπα όλα θα τα βρεις στην πορεία!!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Βλέπω έχεις βάλει ήδη κοντή ουρά. Για πες, από που?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Βλέπω έχεις βάλει ήδη κοντή ουρά. Για πες, από που?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Baracuda ειχαμε πει με το παιδι απτην αντιπροσωπεια να με βαλει..
Αλλα οταν πηγα να το παρω μου ειπε οτι δε του αρεσε κ εβαλε μια αλλη...
Δε ρωτησα παραπανω μολις το ειδα !!!
Σε λιγες μερες που θα παω ξανα για το 1ο σερβις θα τον ρωτησω..
Ειναι πολυ καλη κ σταθερη παντως..
Σημερα εφτασα τα 390 χιλ οποτε γρηγορα θα ξερω ακριβως!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι να κάνεις ρε συ Στέφανε, ο κόσμος είναι γεμάτος losers που δεν μπορούν να καταλάβουν την αξία του να περνάς τον άλλο φανάρι-φανάρι και κοιτάνε κάτι αηδίες όπως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τα χώματα λες και όταν θα ρουφήξεις τον φρέδδο στο πλατειάκι της γετονιάς έχουν αυτά σημασία.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Τι να κάνεις ρε συ Στέφανε, ο κόσμος είναι γεμάτος losers που δεν μπορούν να καταλάβουν την αξία του να περνάς τον άλλο φανάρι-φανάρι και κοιτάνε κάτι αηδίες όπως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τα χώματα λες και όταν θα ρουφήξεις τον φρέδδο στο πλατειάκι της γετονιάς έχουν αυτά σημασία.
και μην ξεχνάς.. 0.107" κάτω απο τον ανταγωνισμό στο 50-120
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
και μην ξεχνάς.. 0.107" κάτω απο τον ανταγωνισμό στο 50-120
:brr:......αφού ειπαμε ολοι οι αλλοι θα κατεβαινουμε να ψάχνουμε τα άλογα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
και μην ξεχνάς.. 0.107" κάτω απο τον ανταγωνισμό στο 50-120
Δεν ξεχνάω ούτε αυτό ούτε ότι το πατάνε οι κοντοί κανονικά, ειδικά αν είναι και λίγο τσουπωτοί το μηχανάκι έχει αυτόματο μηχανισμό soft springs και χαμηλώνει για να φτάνουν κάτω. Να γιατί Χόντα, βλέπεις εσύ νήματα "πως χαμηλώνει το τρασλάπ" όπως γράφουν εδώ και στο πορτοκαλί αδερφάτο;

Μπήκε η άνοιξη και τα σοκ απανωτά, ο μαλλιάς μας τα έκανε τσουρέκια αλλά τελικά απέδειξε ότι ο Σέξπιρ ήταν λάθος και "what's in a name" καράφλα Άγγλε είσαι μικρό γατάκι και άμαθο, οι 990άκηδες θα κλαίνε για πάντα και θα πλερώνουν όσο όσο για την θύμηση της χαμένης νιότης σε συλλεκτικά τεμάχια για λίγο ακόμα ο καιρός του νέου 990 γαρ εγγύς, οι κρυφοί φανερώνονται στις ανταλλαγές, οι πιο κρυφοί σπέρνουν φήμες ότι πάνε καρφί για καπνιστή ρέγκα και καταλήγουν με καλτσόνε. Πόσα να αντέξει κανείς, πόσα.
 
Top Bottom