Yamaha T7 Tenere

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Καινούριο απλό και σπαρτιατικο είναι και το Himalayan...
Έτσι, να τα λέμε κι αυτά για το μελλοντικό μου μεχανακι!!!! Himalayan και πας παντού (σε ρυθμούς χελώνας μεν, αλλά πας!!!)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Έτσι, να τα λέμε κι αυτά για το μελλοντικό μου μεχανακι!!!! Himalayan και πας παντού (σε ρυθμούς χελώνας μεν, αλλά πας!!!)
:trt: δωσε πονοοοοοοοο..... δωωωωσε.......
:p:laugh::laugh::laugh:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μόλις καβαλήσεις το ένα και τα άλλα θα καταλάβεις. Δεν είναι ίδια κατηγορία τα μηχανάκια λέμε, ότι και αν λέει ο τιμοκατάλογος.

Το 790 είναι ΤΟ εργαλείο για 50-50 χρήση. Συγκριτικά, τα άλλα είναι στριτ μηχανάκια. Ναι, και το 1090R εννοώ γιατί στα 240 κιλά μπορεί ο Birch να το κάνει ζάφτι σαν εντουράκι αλλά για τον άσχετο (στον καθρέφτη τα λέω) δεν είναι τόσο απλό. Το Τ700 είναι "ίδιο" αλλά πιο μικρό και πιο φτωχό και οπτικά και σαν εξοπλισμός.

Και το 701 ,μην το ξεχναμε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να πω την αλήθεια σε άλλα βίντεο φαίνεται και βίδα ρύθμισης και στο δεξιό καλάμι. δεν ξερω τελικα τι ισχυει. δεν ξερω αν επισης υπάρχει στο κάτω μέρος του καλαμιού...αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι η Yamaha τα εχει κάνει σαλάτα...το προμοτάρει εδώ και 3-4 χρόνια το μηχανάκι και ακόμα το πάει από έκθεση σε έκθεση...καλές οι εκθέσεις και τα συναφή αλλά νισάφι πια...
Επειδή τα της Yamaha τα παρακολουθώ "κάπως" πιο στενά από αυτά άλλων εταιρειών...
Το Τ700 πρωτοανακοινώθηκε στην έκθεση του Μιλάνου 7 Νοεμβρίου 2016, δηλαδή 2 χρόνια και 3 μήνες πριν. Ούτε 3, ούτε 4 χρόνια πριν.
Ανακοινώθηκε ως μια καλοζυγισμένη κατασκευή που θα είναι ο αντικαταστάτης του XT660Z με σκοπό να προσεγγίσει ακόμη πιο κοντά τον 50/50 προσανατολισμό. Είχε από τότε αναφερθεί πως θα είναι διαθέσιμο τέλος του 2018 με αρχές 2019. Δεν νομίζω λοιπόν πως έχει αποκλίνει πολύ, αντιθέτως θα έλεγα πως το πρόγραμμα του Project είναι αρκετά πιο συνεπές σε σχέση με αυτό άλλων εταιρειών γιατί αν δεν σκόνταφτε στις προδιαγραφές του CP2 θα ήταν ήδη ανάμεσα μας.

Οπότε κράτα πως το Φθινόπωρο θα είναι κοντά μας με τιμή γύρω στα 9.890,00€ ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συγγνωμη αλλα θα διαφωνησω.

Yamaha MT-07 Ténéré spied

13/4/16, η πρωτη επιβεβαιωμενη "spy shot" φωτογραφιση καμουφλαρισμενου Τ7, και ολοι ξερουμε οτι καμια εταιρια δεν αφηνει να βγουν μουλωχτες δηθεν spy shots φωτογραφιες χωρις την θεληση τους ωστε να ξεκινησουν ντορο. Οι φημες δε ειχαν ξεκινησει πολυ πιο πριν.

Toν Νοεμβριο του '16 παρουσιασαν στην EICMA το Τ7 Project bike, και τον Νοεμβριο του '17 ξεκινησε το T7 World Raid Tour, παρουσιαζοντας ενα τελικο κονσεπτ του Τ7 σε ολο τον κοσμο. Τοτε, τον Νοεμβριο του '17 παρουσιασε και η ΚΤΜ το πρωτο κονσεπτ του 790 Adventure.

Μεχρι το Φθινοπωρο λοιπον που θα ειναι διαθεσιμα τα πρωτα Τ7 θα εχουν περασει 3 χρονια απο την παρουσιαση του κονσεπτ, και 3.5+ χρονια απο τις πρωτες spy shots. Το 790 τον Μαρτιο θα ειναι διαθεσιμο, μολις 1.5 χρονο μετα την παρουσιαση του concept bike στην ΕΙCMA 2017...

Με λιγα λογια η Yamaha τα εκανε μανταρα στον τομεα του μαρκετινγκ και της παρουσιασης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συγγνωμη αλλα θα διαφωνησω.

Yamaha MT-07 Ténéré spied

13/4/16, η πρωτη επιβεβαιωμενη "spy shot" φωτογραφιση καμουφλαρισμενου Τ7, και ολοι ξερουμε οτι καμια εταιρια δεν αφηνει να βγουν μουλωχτες δηθεν spy shots φωτογραφιες χωρις την θεληση τους ωστε να ξεκινησουν ντορο. Οι φημες δε ειχαν ξεκινησει πολυ πιο πριν.

Toν Νοεμβριο του '16 παρουσιασαν στην EICMA το Τ7 Project bike, και τον Νοεμβριο του '17 ξεκινησε το T7 World Raid Tour, παρουσιαζοντας ενα τελικο κονσεπτ του Τ7 σε ολο τον κοσμο. Τοτε, τον Νοεμβριο του '17 παρουσιασε και η ΚΤΜ το πρωτο κονσεπτ του 790 Adventure.

Μεχρι το Φθινοπωρο λοιπον που θα ειναι διαθεσιμα τα πρωτα Τ7 θα εχουν περασει 3 χρονια απο την παρουσιαση του κονσεπτ, και 3.5+ χρονια απο τις πρωτες spy shots. Το 790 τον Μαρτιο θα ειναι διαθεσιμο, μολις 1.5 χρονο μετα την παρουσιαση του concept bike στην ΕΙCMA 2017...

Με λιγα λογια η Yamaha τα εκανε μανταρα στον τομεα του μαρκετινγκ και της παρουσιασης.
Μπορείς να διαφωνείς ελεύθερα αλλά... Τις spyshot του καμουφλαρισμένου Τ7 που αναφέρεις (στη πραγματικότητα τότε δεν υπήρχε Τ7 αλλά XT700Z) θα τις δεχόμουν αν αυτές οι φωτογραφίες -έστω και καμουφλαρισμένες- είχαν οποιαδήποτε συγγένεια με το Τ7... αλλά δεν είχαν απολύτως καμία! Όπως και κάτι photoshop που κυκλοφορούσαν παντελώς άσχετες. Το ότι διαρρέουν συζητήσεις ακόμη και μια 10ετία πριν την επίσημη παρουσίαση ενός Project νομίζω πως δεν αξίζει να συζητηθεί.

Το Τ700 όπως το ξέρουμε σήμερα το πρωτοείδαμε στο Μιλάνο ως Project και προμοτάρετε ως τέτοιο από τον Νοέμβριο 2016, end of story (σε αυτό απάντησα). Όποιος επιθυμεί μπορεί να μετράει το χρόνο από όταν είδε τις πρώτες spy shot οποιασδήποτε άσχετης μηχανής. Εγώ τον μετράω από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση ακόμη και αν αυτή δεν έχει εικόνα αλλά είναι εκφρασμένη από επίσημα χείλη. Και όπως έγραψα το πλάνο ήταν τέλη 2018 αρχές 2019, οπότε κατ' εμέ η έκφραση μαντάρα δεν υπάρχει χωρίς να λέω πως δεν υπάρχει καθυστέρηση αλλά όχι σε βαθμό τέτοιο που να μην δικαιολογείται στο πλαίσιο μιας χρονικής ανοχής για "x" λόγους.
Αν θέλεις να σου απαντήσω στην ίδια λογική, σου λέω πως "τέτοιες" spy photos κυκλοφορούσαν για adventure 800 από τον Μάρτιο του 2016 (δηλαδή ακόμη νωρίτερα για να μη σου πω και πιο πριν αλλά δεν το βρίσκω): Spy Photos Reveal All-New KTM 800 Adventure Model - ADV Pulse έχουν περάσει ήδη τρία χρόνια, οπότε τι... μαντάρα (?) Όχι δα, δε μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι.

Επιμένετε να συγκρίνετε και μάλιστα για οποιοδήποτε λόγο το T700 με το 790 Adventure (στο οποίο εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρθηκα). Προσωπικά όπως έχω ξαναγράψει εκτιμώ βαθιά την KTM γιατί είμαι της γνώμης ότι έχει προσφέρει πολλά στην εξέλιξη του σύγχρονου μοτοσυκλετισμού ωθώντας τον ανταγωνισμό να γίνει καλύτερος. Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω πως οι περισσότερες μηχανές της βγαίνουν στη παραγωγή σχεδόν στη μορφή project και όλες οι μεγάλες οι μικρές ασθένειες λύνονται στα χέρια των νέων "τυχερών" ιδιοκτητών. Να μην αναφερθώ στην αστεία επιμονή της να διατηρεί συνεργασίες με διάφορους οίκους που τη προικίζουν επί δεκαετίες με χρόνια προβλήματα και δεν αποφασίζει να αντικαταστήσει (βλ. υδραυλικούς συμπλέκτες). Είναι κλασική τακτική της ΚΤΜ να βγαίνει ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό με τις όποιες συνέπειες.

Αν δείτε ένα-δυο χρόνια μετά (βλ. 2020-2021) κανά Τ700 Adventure με διαφορετικό πακέτο εξοπλισμού και με μόνο 1 χιλιάρικο περισσότερο, μη σας φανεί περίεργο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπορείς να διαφωνείς ελεύθερα αλλά... Τις spyshot του καμουφλαρισμένου Τ7 που αναφέρεις (στη πραγματικότητα τότε δεν υπήρχε Τ7 αλλά XT700Z) θα τις δεχόμουν αν αυτές οι φωτογραφίες -έστω και καμουφλαρισμένες- είχαν οποιαδήποτε συγγένεια με το Τ7... αλλά δεν είχαν απολύτως καμία! Όπως και κάτι photoshop που κυκλοφορούσαν παντελώς άσχετες. Το ότι διαρρέουν συζητήσεις ακόμη και μια 10ετία πριν την επίσημη παρουσίαση ενός Project νομίζω πως δεν αξίζει να συζητηθεί.

Το Τ700 όπως το ξέρουμε σήμερα το πρωτοείδαμε στο Μιλάνο ως Project, end of story. Όποιος επιθυμεί μπορεί να μετράει το χρόνο από όταν είδε τις πρώτες spy shot οποιασδήποτε άσχετης μηχανής. Εγώ τον μετράω από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση ακόμη και αν αυτή δεν έχει εικόνα αλλά είναι εκφρασμένη από επίσημα χείλη. Και όπως έγραψα το πλάνο ήταν τέλη 2018 αρχές 2019, οπότε κατ' εμέ η έκφραση μαντάρα δεν υπάρχει χωρίς να λέω πως δεν υπάρχει καθυστέρηση αλλά όχι σε βαθμό τέτοιο που να μην δικαιολογείται στο πλαίσιο μιας χρονικής ανοχής για "x" λόγους.
Αν θέλεις να σου απαντήσω στην ίδια λογική, σου λέω πως "τέτοιες" spy photos κυκλοφορούσαν για adventure 800 από τον Μάρτιο του 2016 (μη σου πω και πιο πριν αλλά δεν το βρίσκω): Spy Photos Reveal All-New KTM 800 Adventure Model - ADV Pulse έχουν περάσει ήδη τρία χρόνια, οπότε τι... μαντάρα (?) Όχι δα, δε μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι!

Επιμένετε να συγκρίνετε και μάλιστα για οποιοδήποτε λόγο το T700 με το 790 Adventure (στο οποίο εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρθηκα). Προσωπικά όπως έχω ξαναγράψει εκτιμώ βαθιά την KTM γιατί είμαι της γνώμης ότι έχει προσφέρει πολλά στην εξέλιξη του σύγχρονου μοτοσυκλετισμού ωθώντας τον ανταγωνισμό να γίνει καλύτερος. Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω πως σχεδόν πάντα οι περισσότερες μηχανές της βγαίνουν στη παραγωγή σχεδόν στη μορφή project και όλες οι μεγάλες οι μικρές ασθένειες λύνονται στα χέρια των νέων "τυχερών" ιδιοκτητών. Να μην αναφερθώ στην αστεία επιμονή της να διατηρεί συνεργασίες με διάφορους οίκους που τη προικίζουν επί δεκαετίες με χρόνια προβλήματα και δεν αποφασίζει να αντικαταστήσει (βλ. υδραυλικούς συμπλέκτες). Είναι κλασική τακτική της ΚΤΜ να βγαίνει ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό με τις όποιες συνέπειες.
Αφηνουμε τα spy shots εξω, οπως λες.

Νοεμβριος 2016, EICMA:
EICMA 2016: Yamaha T7 Tenere prototype 2017 - BIKEIT!

Eπισης, Νοεμβριος 2016, επισημο βιντεακι της Υamaha Motor Europe:

Mεχρι το φθινοπωρο του 2019, μας κανει 3 χρονια.

Αφηνουμε και το 790 και την ακατανομαστη ΚΤΜ εξω.

Η Honda παρουσιασε στην EICMA του 2014 το project του νεου Africa Twin. Τον Δεκεμβρη του 2015/αρχες 2016 ξεκινησαν οι πωλησεις. Δυο χρονια μετα. Οχι 3 και βλεπουμε. Και χωρις παγκοσμια τουρ "κοιτατε τι γαματο ειναι, καβαλαει αμμολοφους σε Αυστραλια, Αφρικη, Νοτια Αμερικη, πριζωθειτε".

Για την ιστορια οι υδραυλικοι συμπλεκτες στα ΚΤΜ εχουν σταματησει να εχουν θεμα απο την εποχη των 990, ωστοσο καλου-κακου η ΚΤΜ εβαλε μηχανικο συμπλεκτη με ντιζα στο 790. Το θεμα μου ομως δεν ειναι αν το 790 ειναι καλυτερο ή χειροτερο απο το Τ7 ή το Αφρικα ή οποιοδηποτε αλλο μηχανακι. Η Yamaha ειναι Yamaha, Iαπωνικος κολοσσος, δεν ειναι ενα εργοστασιακι στο Ματινγκχοφεν. Σχολιαζω λοιπον οτι τα εκανε μανταρα στην παρουσιαση , στο μαρκετινγκ και στα χρονοδιαγραμματα της. Δεν λεω οτι εβγαλε χειροτερο μηχανακι. Αν σε ευχαριστει, αν ημουν στη φαση αγορας καινουριας κατα 90% στο Τ7 θα πηγαινα, αλλα με την αναμονη αυτη θα ξενερωνα οσο δεν παει. Και μιλαω σαν υπερηφανος κατοχος ΧΤΖ750 27 ετων...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σόρυ, αλλά κι εγώ στον Νοέμβριο 2016 αναφέρθηκα (έγραψα Νοέμβριος 2018 κατά λάθος αλλά η προσθαφαίρεση των 2,3 ετών που ανέφερα έβγαζε το αποτέλεσμα).

Όπως λένε "οι της Yamaha" (προσωπικά δεν έχω λόγο να μη τους πιστέψω) απρόοπτα αντιμετωπίσαν πρόβλημα με τις προδιαγραφές του κινητήρα, κατά τα άλλα η μηχανή σαν σύνολο είναι έτοιμη. Σημαίνει πως θα μπορούσε πράγματι στη διετία να μας έχει παραδώσει το Τ700. Δεν το έκανε, προσμετράτε στα αρνητικά αλλά δεν το θεωρώ και καταστροφή. Άλλο αυτό και άλλο η αναφορά πως ήδη τρέχουν 3-4 χρόνια promotion (ξανά-ματα-σημειώνω πως σε αυτό απάντησα).

Για την ιστορία πέρυσι -2018- σε ολοκαίνουριο 701 (που ως γνωστόν φοράει ότι και το 690) ο υδραυλικός συμπλέκτης μας έστειλε χαιρετίσματα εντός 3 μηνών και με ελάχιστα χλμ γραμμένα στο κοντέρ. Αυτό και αν είναι σπάσιμο.

Για όλα τα υπόλοιπα εκφρασμένα συμφωνώ μαζί σου 100% απλά έχουμε λίγο διαφορετική φιλοσοφία, οπότε το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως σέβομαι τις απόψεις σου και δεν θεωρώ τις δικές μου θέσφατο αλλά προσεκτικά διατυπωμένες και κατά το δυνατόν με ακρίβεια.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αρα το 3-4 χρόνια που έγραψα εγώ ήταν τελικά "σωστό" γιατί από το Νοέμβρη του 2016 στο Νοέμβρη του 2019, που θα κυκλοφορήσει, είναι 3 χρόνια. Αλλοι ομως μετράνε από νωρίτερα, όπως ο kokos, οπότε το 3-4 δεν ηταν ανακριβές. Η ιστορία θα μας δείξει αν η "καθυστέρηση" είχε ως αποτέλεσμα μια πλήρως αξιόπιστη μηχανή ενώ η "βιασύνη" της KTM μια μηχανή που θα έχει αρκετές παιδικές ασθένειες. Αλλά γιατί να έχουν πρόβλημα με τις προδιαγραφές του κινητήρα; Τον ίδιο πανω κατω κινητήρα δοκίμασα πριν 3 χρόνια στο XSR700...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αρα το 3-4 χρόνια που έγραψα εγώ ήταν τελικά "σωστό" γιατί από το Νοέμβρη του 2016 στο Νοέμβρη του 2019, που θα κυκλοφορήσει, είναι 3 χρόνια. Αλλοι ομως μετράνε από νωρίτερα, όπως ο kokos, οπότε το 3-4 δεν ηταν ανακριβές. Η ιστορία θα μας δείξει αν η "καθυστέρηση" είχε ως αποτέλεσμα μια πλήρως αξιόπιστη μηχανή ενώ η "βιασύνη" της KTM μια μηχανή που θα έχει αρκετές παιδικές ασθένειες. Αλλά γιατί να έχουν πρόβλημα με τις προδιαγραφές του κινητήρα; Τον ίδιο πανω κατω κινητήρα δοκίμασα πριν 3 χρόνια στο XSR700...
O ιδιος κινητηρας -σχεδον- ειναι στο ΜΤ07 και το Tracer 700 εδω και 3 χρονια. Μαλλον εχουν θεμα με το Euro V .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αγαπητέ @al800 τελικά είχες δίκιο πράγματι. Άκυρο σε ότι θετικό αλλά και αρνητικό έχω γράψει πρόσφατα αλλά και στο παρελθόν. Ανακαλώ καθώς είμαι ολίγον Yamahaκιας και ως εκ τούτου και "κολλημένος". Σόρυ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
@STF δε χρειάζεται να ανακαλέσεις τίποτα μιας και όλοι υπό μία έννοια έχουμε δίκιο...ήλπιζα ότι θα έμπαινες να μας πεις ότι τελικά το μηχανάκι θα κυκλοφορήσει σε κανα 2-3 μήνες...δλδ πριν την καλοκαιρινή σεζόν αλλά τι να κάνουμε θα αναμένουμε...Και ευτυχώς που υπάρχουν και οι "κολλημένοι" για να μαθαίνουμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που δε θα τις μαθαίναμε αν δεν υπήρχε το λεγόμενο "κόλλημα"...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Περα από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους που οδηγησαν το Τ700 στο World Raid, ξερουμε αν η Yamaha το εχει δωσει και σε άλλους πιο μετριους αναβατες να το δοκιμάσουν;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
theadventureoftwinriders
Eric De Seynes président directeur général Yamaha Europe responded to us about the release of the Yamaha tenere 700 (Good evening Fred. The press presentation will take place in early May, the first customer trials in June and the production will start in July .. hoping that you will wait a little longer .. Very friendly. Eric)
Η παραγωγή από Ιούλιο...μπορεί και να εννοεί η κυκλοφορία. Για να δούμε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τρέμε 790...
Καλα, κι εγω ειχα φτιαξει στο Gimp ενα DL650 που παταγε κατω οτιδηποτε εχει βγει απο γερμανοφωνη χωρα... :p

Περα της πλακας, ο τυπος κανει φανταστικα σχεδια/photoshop με ωραιο design. Aπλα τα γαματα design τις περισσοτερες φορες μενουν απλα στα χαρτια διοτι ειναι στην πραξη μη εφαρμοσιμα, ή για να γινουν εφαρμοσιμα το τελικο αποτελεσμα θα ειναι τοσο οικονομικα ασυμφορο που δεν παιζει να υλοποιηθει.

Πχ στο σχεδιο ο χωρος που εχει πιασει το μεγαλωμενο ντεποζιτο ειναι οι εξαγωγες των ψυγειων που δεν θα ηταν καλο να κλεισουν, εκει που θα μπουν τα βοηθητικα ντεποζιτα 2Χ3lt βενζινης (εστω οτι χωρανε...) θελεις 2η τρομπα βενζινης γιατι ειναι πιο χαμηλα απο το κυριως ντεποζιτο, και με τον ψυχομενο χωρο κατω απο τη σελα... απλα γελασα.

Δεν ξερω, ισως φταιει η κοντρα μου με τους αρχιτεκτονες...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Είναι αυτό που λέμε ο φτωχός καρβέλια ονειρεύεται. Ακόμα δε βγήκε το μηχανάκι κι εμείς του προσθέσαμε και τεπόζιτα. αλλά ευτυχώς τα όνειρα είναι ακόμα δωρεάν.
Για να δούμε όμως όταν έρθει ο καιρός...ποτέ δεν ξέρεις. Το όνομα Tenere τραβάει προς ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο που θα δίνει μεγαλύτερη αυτονομία. Εν αναμονή...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το όνομα Tenere τραβάει προς ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο που θα δίνει μεγαλύτερη αυτονομία. Εν αναμονή...
Στο 700, ναι. Γιατι στο 750 τα 29 λιτρα του τα χρειαζεται επειδη καιει το μπατο του...
 
Top Bottom