Έτσι, να τα λέμε κι αυτά για το μελλοντικό μου μεχανακι!!!! Himalayan και πας παντού (σε ρυθμούς χελώνας μεν, αλλά πας!!!)Καινούριο απλό και σπαρτιατικο είναι και το Himalayan...
Έτσι, να τα λέμε κι αυτά για το μελλοντικό μου μεχανακι!!!! Himalayan και πας παντού (σε ρυθμούς χελώνας μεν, αλλά πας!!!)Καινούριο απλό και σπαρτιατικο είναι και το Himalayan...
δωσε πονοοοοοοοο..... δωωωωσε.......Έτσι, να τα λέμε κι αυτά για το μελλοντικό μου μεχανακι!!!! Himalayan και πας παντού (σε ρυθμούς χελώνας μεν, αλλά πας!!!)
Μόλις καβαλήσεις το ένα και τα άλλα θα καταλάβεις. Δεν είναι ίδια κατηγορία τα μηχανάκια λέμε, ότι και αν λέει ο τιμοκατάλογος.
Το 790 είναι ΤΟ εργαλείο για 50-50 χρήση. Συγκριτικά, τα άλλα είναι στριτ μηχανάκια. Ναι, και το 1090R εννοώ γιατί στα 240 κιλά μπορεί ο Birch να το κάνει ζάφτι σαν εντουράκι αλλά για τον άσχετο (στον καθρέφτη τα λέω) δεν είναι τόσο απλό. Το Τ700 είναι "ίδιο" αλλά πιο μικρό και πιο φτωχό και οπτικά και σαν εξοπλισμός.
Επειδή τα της Yamaha τα παρακολουθώ "κάπως" πιο στενά από αυτά άλλων εταιρειών...Για να πω την αλήθεια σε άλλα βίντεο φαίνεται και βίδα ρύθμισης και στο δεξιό καλάμι. δεν ξερω τελικα τι ισχυει. δεν ξερω αν επισης υπάρχει στο κάτω μέρος του καλαμιού...αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι η Yamaha τα εχει κάνει σαλάτα...το προμοτάρει εδώ και 3-4 χρόνια το μηχανάκι και ακόμα το πάει από έκθεση σε έκθεση...καλές οι εκθέσεις και τα συναφή αλλά νισάφι πια...
Μπορείς να διαφωνείς ελεύθερα αλλά... Τις spyshot του καμουφλαρισμένου Τ7 που αναφέρεις (στη πραγματικότητα τότε δεν υπήρχε Τ7 αλλά XT700Z) θα τις δεχόμουν αν αυτές οι φωτογραφίες -έστω και καμουφλαρισμένες- είχαν οποιαδήποτε συγγένεια με το Τ7... αλλά δεν είχαν απολύτως καμία! Όπως και κάτι photoshop που κυκλοφορούσαν παντελώς άσχετες. Το ότι διαρρέουν συζητήσεις ακόμη και μια 10ετία πριν την επίσημη παρουσίαση ενός Project νομίζω πως δεν αξίζει να συζητηθεί.Συγγνωμη αλλα θα διαφωνησω.
Yamaha MT-07 Ténéré spied
13/4/16, η πρωτη επιβεβαιωμενη "spy shot" φωτογραφιση καμουφλαρισμενου Τ7, και ολοι ξερουμε οτι καμια εταιρια δεν αφηνει να βγουν μουλωχτες δηθεν spy shots φωτογραφιες χωρις την θεληση τους ωστε να ξεκινησουν ντορο. Οι φημες δε ειχαν ξεκινησει πολυ πιο πριν.
Toν Νοεμβριο του '16 παρουσιασαν στην EICMA το Τ7 Project bike, και τον Νοεμβριο του '17 ξεκινησε το T7 World Raid Tour, παρουσιαζοντας ενα τελικο κονσεπτ του Τ7 σε ολο τον κοσμο. Τοτε, τον Νοεμβριο του '17 παρουσιασε και η ΚΤΜ το πρωτο κονσεπτ του 790 Adventure.
Μεχρι το Φθινοπωρο λοιπον που θα ειναι διαθεσιμα τα πρωτα Τ7 θα εχουν περασει 3 χρονια απο την παρουσιαση του κονσεπτ, και 3.5+ χρονια απο τις πρωτες spy shots. Το 790 τον Μαρτιο θα ειναι διαθεσιμο, μολις 1.5 χρονο μετα την παρουσιαση του concept bike στην ΕΙCMA 2017...
Με λιγα λογια η Yamaha τα εκανε μανταρα στον τομεα του μαρκετινγκ και της παρουσιασης.
Αφηνουμε τα spy shots εξω, οπως λες.Μπορείς να διαφωνείς ελεύθερα αλλά... Τις spyshot του καμουφλαρισμένου Τ7 που αναφέρεις (στη πραγματικότητα τότε δεν υπήρχε Τ7 αλλά XT700Z) θα τις δεχόμουν αν αυτές οι φωτογραφίες -έστω και καμουφλαρισμένες- είχαν οποιαδήποτε συγγένεια με το Τ7... αλλά δεν είχαν απολύτως καμία! Όπως και κάτι photoshop που κυκλοφορούσαν παντελώς άσχετες. Το ότι διαρρέουν συζητήσεις ακόμη και μια 10ετία πριν την επίσημη παρουσίαση ενός Project νομίζω πως δεν αξίζει να συζητηθεί.
Το Τ700 όπως το ξέρουμε σήμερα το πρωτοείδαμε στο Μιλάνο ως Project, end of story. Όποιος επιθυμεί μπορεί να μετράει το χρόνο από όταν είδε τις πρώτες spy shot οποιασδήποτε άσχετης μηχανής. Εγώ τον μετράω από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση ακόμη και αν αυτή δεν έχει εικόνα αλλά είναι εκφρασμένη από επίσημα χείλη. Και όπως έγραψα το πλάνο ήταν τέλη 2018 αρχές 2019, οπότε κατ' εμέ η έκφραση μαντάρα δεν υπάρχει χωρίς να λέω πως δεν υπάρχει καθυστέρηση αλλά όχι σε βαθμό τέτοιο που να μην δικαιολογείται στο πλαίσιο μιας χρονικής ανοχής για "x" λόγους.
Αν θέλεις να σου απαντήσω στην ίδια λογική, σου λέω πως "τέτοιες" spy photos κυκλοφορούσαν για adventure 800 από τον Μάρτιο του 2016 (μη σου πω και πιο πριν αλλά δεν το βρίσκω): Spy Photos Reveal All-New KTM 800 Adventure Model - ADV Pulse έχουν περάσει ήδη τρία χρόνια, οπότε τι... μαντάρα (?) Όχι δα, δε μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι!
Επιμένετε να συγκρίνετε και μάλιστα για οποιοδήποτε λόγο το T700 με το 790 Adventure (στο οποίο εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρθηκα). Προσωπικά όπως έχω ξαναγράψει εκτιμώ βαθιά την KTM γιατί είμαι της γνώμης ότι έχει προσφέρει πολλά στην εξέλιξη του σύγχρονου μοτοσυκλετισμού ωθώντας τον ανταγωνισμό να γίνει καλύτερος. Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω πως σχεδόν πάντα οι περισσότερες μηχανές της βγαίνουν στη παραγωγή σχεδόν στη μορφή project και όλες οι μεγάλες οι μικρές ασθένειες λύνονται στα χέρια των νέων "τυχερών" ιδιοκτητών. Να μην αναφερθώ στην αστεία επιμονή της να διατηρεί συνεργασίες με διάφορους οίκους που τη προικίζουν επί δεκαετίες με χρόνια προβλήματα και δεν αποφασίζει να αντικαταστήσει (βλ. υδραυλικούς συμπλέκτες). Είναι κλασική τακτική της ΚΤΜ να βγαίνει ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό με τις όποιες συνέπειες.
O ιδιος κινητηρας -σχεδον- ειναι στο ΜΤ07 και το Tracer 700 εδω και 3 χρονια. Μαλλον εχουν θεμα με το Euro V .Αρα το 3-4 χρόνια που έγραψα εγώ ήταν τελικά "σωστό" γιατί από το Νοέμβρη του 2016 στο Νοέμβρη του 2019, που θα κυκλοφορήσει, είναι 3 χρόνια. Αλλοι ομως μετράνε από νωρίτερα, όπως ο kokos, οπότε το 3-4 δεν ηταν ανακριβές. Η ιστορία θα μας δείξει αν η "καθυστέρηση" είχε ως αποτέλεσμα μια πλήρως αξιόπιστη μηχανή ενώ η "βιασύνη" της KTM μια μηχανή που θα έχει αρκετές παιδικές ασθένειες. Αλλά γιατί να έχουν πρόβλημα με τις προδιαγραφές του κινητήρα; Τον ίδιο πανω κατω κινητήρα δοκίμασα πριν 3 χρόνια στο XSR700...
Καλα, κι εγω ειχα φτιαξει στο Gimp ενα DL650 που παταγε κατω οτιδηποτε εχει βγει απο γερμανοφωνη χωρα...Τρέμε 790...
Στο 700, ναι. Γιατι στο 750 τα 29 λιτρα του τα χρειαζεται επειδη καιει το μπατο του...Το όνομα Tenere τραβάει προς ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο που θα δίνει μεγαλύτερη αυτονομία. Εν αναμονή...