Έχεις δίκιο μια ρύθμιση για να είναι ολοκληρωμένη θα πρέπει και τα μπροστά να είναι σωστά ρυθμισμένα , αλλά για μένα είναι δύσκολο να μπω στην διαδικασία ρύθμισης των μπροστινών απλώς αρκούμαι στην αίσθηση τους (σκληρή -μαλακή) , αρά για μπροστά παίζω επάνω στο +/- και στην κάτω ρύθμιση δεν το πείραξα το άφησα αρχική .
Όσον αφορά το πίσω , εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα γιατί μπαίνουν και προσωπικοί παράγοντες - αν πχ έχεις πρόβλημα στην μέση , όπως εγώ , θέλεις πιο μαλακή ανάρτηση το ίδιο συμπίεση ( όταν σκας σε λακούβα να μην είναι απότομη η κίνηση ) , επίσης εξαρτάται και από το πως είναι συνηθισμένος να οδηγεί κάποιος , στην δική μου περίπτωση αρχικά οδηγούσα το crossrunner που ήταν σφιχτό μηχανάκι όταν πήρα το f800 μου φαινόταν μαλακό , μετά άρχισα να πηγαίνω σιγά σιγά σε πιο μαλακές ρυθμίσεις , πάντως για μένα το όριο ήταν όταν το μηχανάκι άρχιζε να 'λαστιχάρει' στις στροφές οπότε με ένα κλικ πάνω σφίξιμο το πίσω ήταν οκ .
Ένα απλό που έχω καταλήξει είναι ότι , όταν το ελατήριο είναι κανονικά στα κιλά του αναβάτη τότε οι κανονικές ρυθμίσεις από το βιβλίο αρκούν , από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να βρει τι τον βολεύει.
Και κάτι τελευταίο , πριν αποφασίσω αν θα έβαζα το 90Ν ή το 95Ν , γιατί το 95Ν είναι για 115 κιλά , μπόρεσα να δω από κοντά Τ700 με 95Ν , η διαφορά στην σκληρότητα ήταν μεγάλη , για άσφαλτο δεν νομίζω να υπήρχε θέμα , αλλά για χώμα ...