Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Χμμμ...πως μπορεσες να την παρεις χωρις καν να κατσεις πανω???
ουτε που την ειδες λες...
Τζογαδορος...
Εσυ τωρα σκεφτεσαι το υψος αλλα οταν την παρεις ,ισως κατι αλλο να σκεφτεσαι μετα
η ισως και τιποτα!
Τώρα θα φταίω εγώ αν ρωτήσω αν χωράνε τζογαδοροι στο χώρο μας;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Soulis1988

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Σούλης
Μοτό
World raid
Δε νομίζω ότι υπάρχει κανόνας / μέθοδος / απάντηση για τον τρόπο και το λόγο που ψωνίζει κάποιος μοτοσυκλέτα. Ενός του αρέσει η εμφάνιση, άλλου οι προδιαγραφές, άλλου η χρήση, άλλου τα χρήματα κ.ο.κ Από ότι έχω καταλάβει απο αυτά που έχει γράψει ο ίδιος, μάλλον ανήκει στην πρώτη κατηγορία.
Τώρα θα φταίω εγώ αν ρωτήσω αν χωράνε τζογαδοροι στο χώρο μας;
Υπάρχει ολόκληρη ενότητα γι' αυτούς...
Mε στεισατε στον τοιχο! Ανοιχτε και Πυρ!
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
ΟΙ ΚΟΝΤΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! ΔΕΝ μου ειπες ομως τι εκανες εσυ στην προκειμενη περιπτωση
Στο συγκεκριμνο θεμα και επειδη με γνωριζουν καποιοι θα σας απαντησω . Υψος 1,60 οποτε οπως καταλαβαινετε δεν θα μπορουσα να χαρω το tenere. Το καβαλησα στο μαγαζι ουτε με σκαλα δεν το εφτανα , δοκιμασα το link 2mm της Yamaha δεν κουμανταρα το μηχανακι ουτε ασφαλτο ουτε χωμα. Παραγγειλα αλλο link 4mm (πριν παρω καν το tenere) κατεβασα και το μπροστινο και ειμαι μια χαρα για extra ασφαλεια και σιγουρια πηρα και την κοντη σελα. Ξερω οτι χαλασα την γεωμετρια της αλλα μεχρι στιγμης μονο τα σκαλοπατια βαρανε στην προστασια. Και παλι με ολες αυτες τις ρυθμισεις δεν παταμε οπως οι ψηλοι αλλα τουλαχιστον το μηχανακι το ευχαριστιέμαι.
Ασφαλτο ΟΚ
Χωμα ΟΚ
Με ολα αυτα οταν βλεπω 1,70 και ανω να γραφετε εδω για το υψος του τενερε δεν μπορω επρεπε να γραψω κατι .:yew:
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Στο συγκεκριμνο θεμα και επειδη με γνωριζουν καποιοι θα σας απαντησω . Υψος 1,60 οποτε οπως καταλαβαινετε δεν θα μπορουσα να χαρω το tenere. Το καβαλησα στο μαγαζι ουτε με σκαλα δεν το εφτανα , δοκιμασα το link 2mm της Yamaha δεν κουμανταρα το μηχανακι ουτε ασφαλτο ουτε χωμα. Παραγγειλα αλλο link 4mm (πριν παρω καν το tenere) κατεβασα και το μπροστινο και ειμαι μια χαρα για extra ασφαλεια και σιγουρια πηρα και την κοντη σελα. Ξερω οτι χαλασα την γεωμετρια της αλλα μεχρι στιγμης μονο τα σκαλοπατια βαρανε στην προστασια. Και παλι με ολες αυτες τις ρυθμισεις δεν παταμε οπως οι ψηλοι αλλα τουλαχιστον το μηχανακι το ευχαριστιέμαι.
Ασφαλτο ΟΚ
Χωμα ΟΚ
Με ολα αυτα οταν βλεπω 1,70 και ανω να γραφετε εδω για το υψος του τενερε δεν μπορω επρεπε να γραψω κατι .:yew:
Η κοντή σέλα πως είναι από άνεση? Είναι και λεπτότερη μπροστά ή μόνο στο ύψος διαφέρει από την αρχική?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
Η κοντή σέλα πως είναι από άνεση? Είναι και λεπτότερη μπροστά ή μόνο στο ύψος διαφέρει από την αρχική?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Διαφερει στα πλαινα και λιγοτερο σφουγγαρι.
Ποδηλατικο βρακακι και σε ταξιδια στα 170-200χλμ σταση
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στο συγκεκριμνο θεμα και επειδη με γνωριζουν καποιοι θα σας απαντησω . Υψος 1,60 οποτε οπως καταλαβαινετε δεν θα μπορουσα να χαρω το tenere. Το καβαλησα στο μαγαζι ουτε με σκαλα δεν το εφτανα , δοκιμασα το link 2mm της Yamaha δεν κουμανταρα το μηχανακι ουτε ασφαλτο ουτε χωμα. Παραγγειλα αλλο link 4mm (πριν παρω καν το tenere) κατεβασα και το μπροστινο και ειμαι μια χαρα για extra ασφαλεια και σιγουρια πηρα και την κοντη σελα. Ξερω οτι χαλασα την γεωμετρια της αλλα μεχρι στιγμης μονο τα σκαλοπατια βαρανε στην προστασια. Και παλι με ολες αυτες τις ρυθμισεις δεν παταμε οπως οι ψηλοι αλλα τουλαχιστον το μηχανακι το ευχαριστιέμαι.
Ασφαλτο ΟΚ
Χωμα ΟΚ
Με ολα αυτα οταν βλεπω 1,70 και ανω να γραφετε εδω για το υψος του τενερε δεν μπορω επρεπε να γραψω κατι .:yew:
Και να πούμε ότι και ο sfera το πάει σφαίρα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο συγκεκριμνο θεμα και επειδη με γνωριζουν καποιοι θα σας απαντησω . Υψος 1,60 οποτε οπως καταλαβαινετε δεν θα μπορουσα να χαρω το tenere. Το καβαλησα στο μαγαζι ουτε με σκαλα δεν το εφτανα , δοκιμασα το link 2mm της Yamaha δεν κουμανταρα το μηχανακι ουτε ασφαλτο ουτε χωμα. Παραγγειλα αλλο link 4mm (πριν παρω καν το tenere) κατεβασα και το μπροστινο και ειμαι μια χαρα για extra ασφαλεια και σιγουρια πηρα και την κοντη σελα. Ξερω οτι χαλασα την γεωμετρια της αλλα μεχρι στιγμης μονο τα σκαλοπατια βαρανε στην προστασια. Και παλι με ολες αυτες τις ρυθμισεις δεν παταμε οπως οι ψηλοι αλλα τουλαχιστον το μηχανακι το ευχαριστιέμαι.
Ασφαλτο ΟΚ
Χωμα ΟΚ
Με ολα αυτα οταν βλεπω 1,70 και ανω να γραφετε εδω για το υψος του τενερε δεν μπορω επρεπε να γραψω κατι .:yew:
Όταν έχεις ανάστημα δεν σε απασχολεί το ύψος.... :friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν έχεις ανάστημα δεν σε απασχολεί το ύψος.... :friendship:
Κάθε φορά που το γράφεις αυτό, ένας μικρός αμυρου πεθαίνει :p

(αμυρου πλακιτσα ε)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν κάνουν οι ψηλοί για τίποτα ρε φίλε.... γνωστό
Το ότι ξεχωρίζουν οι κοντοί το οφείλουν στην ύπαρξη των ψηλών... :secret:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Καλησπέρα στην ομάδα , πρόσφατα άλλαξα τα ελατήρια με oilins (90Ν το πίσω)- μπρος και πίσω - θα σας πω λοιπόν τις πρώτες εντυπώσεις μιάς και το setup δεν έχει ολοκληρωθεί .
Ξεκινάω με το δικό setup , 95 κιλά 1,92 ύψος , γνώριζα από την αρχή ότι θα έπρεπε να αλλάξω ελατήρια , το ότι έφτασα στα 30.000Km ήταν έκπληξή , η αλήθεια βέβαια είναι ότι έπρεπε να είχαν αλλαχτεί από τα 20.000 .
Πρώτη εντύπωση , νύχτα με μέρα , στα oem η προ φόρτιση ελατηρίου είχε περάσει το 18 πήγαινε για 20 στα 24 , τώρα παίζει 12-14 , όσον αφορά τις άλλες δύο ρυθμίσεις παίζουν στα -1,-2 κλικ από κανονική ρύθμιση .
Ακόμα δεν έχω καταλήξει , θέλει λίγο παίξιμο .
Όσοι σκεφτόσαστε να αλλάξετε ελατήρια , να βάλετε ανάλογα με το βάρος σας και προσοχή οι μετρήσεις του κατασκευαστή να είναι αξιόπιστες .
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλησπέρα στην ομάδα , πρόσφατα άλλαξα τα ελατήρια με oilins (90Ν το πίσω)- μπρος και πίσω - θα σας πω λοιπόν τις πρώτες εντυπώσεις μιάς και το setup δεν έχει ολοκληρωθεί .
Ξεκινάω με το δικό setup , 95 κιλά 1,92 ύψος , γνώριζα από την αρχή ότι θα έπρεπε να αλλάξω ελατήρια , το ότι έφτασα στα 30.000Km ήταν έκπληξή , η αλήθεια βέβαια είναι ότι έπρεπε να είχαν αλλαχτεί από τα 20.000 .
Πρώτη εντύπωση , νύχτα με μέρα , στα oem η προ φόρτιση ελατηρίου είχε περάσει το 18 πήγαινε για 20 στα 24 , τώρα παίζει 12-14 , όσον αφορά τις άλλες δύο ρυθμίσεις παίζουν στα -1,-2 κλικ από κανονική ρύθμιση .
Ακόμα δεν έχω καταλήξει , θέλει λίγο παίξιμο .
Όσοι σκεφτόσαστε να αλλάξετε ελατήρια , να βάλετε ανάλογα με το βάρος σας και προσοχή οι μετρήσεις του κατασκευαστή να είναι αξιόπιστες .
Πάνο αρχικά να συμφωνήσω ότι η αλλαγή ελατηριών για τους περισσότερους μάλλον είναι μονοδρομος. Ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι σκληρότητες, χρειάζεται ρυθμιση στην επαναφορα και στο πιρουνι και στο αμορτισέρ για να μην κλωτσάει και χάνεις πρόσφυση όταν δεν πρέπει. Λόγω του ότι δεν ειναι ότι καλύτερο το πιρούνι και το αμορτισέρ στις αποσβέσεις, όταν αλλάζεις ελατήρια αρχίζεις και πλησιάζεις στο όριο των δυνατότητων τους για ρύθμιση. Εγώ τα έχω και τα δύο αρκετά κλειστά για να δουλεύουν σωστά ή όσο σωστά γίνεται. Θες να αναφέρεις σε τι ρυθμίσεις τα έχεις αυτή τη στιγμή;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Πάνο αρχικά να συμφωνήσω ότι η αλλαγή ελατηριών για τους περισσότερους μάλλον είναι μονοδρομος. Ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι σκληρότητες, χρειάζεται ρυθμιση στην επαναφορα και στο πιρουνι και στο αμορτισέρ για να μην κλωτσάει και χάνεις πρόσφυση όταν δεν πρέπει. Λόγω του ότι δεν ειναι ότι καλύτερο το πιρούνι και το αμορτισέρ στις αποσβέσεις, όταν αλλάζεις ελατήρια αρχίζεις και πλησιάζεις στο όριο των δυνατότητων τους για ρύθμιση. Εγώ τα έχω και τα δύο αρκετά κλειστά για να δουλεύουν σωστά ή όσο σωστά γίνεται. Θες να αναφέρεις σε τι ρυθμίσεις τα έχεις αυτή τη στιγμή;
Έχεις δίκιο μια ρύθμιση για να είναι ολοκληρωμένη θα πρέπει και τα μπροστά να είναι σωστά ρυθμισμένα , αλλά για μένα είναι δύσκολο να μπω στην διαδικασία ρύθμισης των μπροστινών απλώς αρκούμαι στην αίσθηση τους (σκληρή -μαλακή) , αρά για μπροστά παίζω επάνω στο +/- και στην κάτω ρύθμιση δεν το πείραξα το άφησα αρχική .
Όσον αφορά το πίσω , εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα γιατί μπαίνουν και προσωπικοί παράγοντες - αν πχ έχεις πρόβλημα στην μέση , όπως εγώ , θέλεις πιο μαλακή ανάρτηση το ίδιο συμπίεση ( όταν σκας σε λακούβα να μην είναι απότομη η κίνηση ) , επίσης εξαρτάται και από το πως είναι συνηθισμένος να οδηγεί κάποιος , στην δική μου περίπτωση αρχικά οδηγούσα το crossrunner που ήταν σφιχτό μηχανάκι όταν πήρα το f800 μου φαινόταν μαλακό , μετά άρχισα να πηγαίνω σιγά σιγά σε πιο μαλακές ρυθμίσεις , πάντως για μένα το όριο ήταν όταν το μηχανάκι άρχιζε να 'λαστιχάρει' στις στροφές οπότε με ένα κλικ πάνω σφίξιμο το πίσω ήταν οκ .
Ένα απλό που έχω καταλήξει είναι ότι , όταν το ελατήριο είναι κανονικά στα κιλά του αναβάτη τότε οι κανονικές ρυθμίσεις από το βιβλίο αρκούν , από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να βρει τι τον βολεύει.
Και κάτι τελευταίο , πριν αποφασίσω αν θα έβαζα το 90Ν ή το 95Ν , γιατί το 95Ν είναι για 115 κιλά , μπόρεσα να δω από κοντά Τ700 με 95Ν , η διαφορά στην σκληρότητα ήταν μεγάλη , για άσφαλτο δεν νομίζω να υπήρχε θέμα , αλλά για χώμα ...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Έχεις δίκιο μια ρύθμιση για να είναι ολοκληρωμένη θα πρέπει και τα μπροστά να είναι σωστά ρυθμισμένα , αλλά για μένα είναι δύσκολο να μπω στην διαδικασία ρύθμισης των μπροστινών απλώς αρκούμαι στην αίσθηση τους (σκληρή -μαλακή) , αρά για μπροστά παίζω επάνω στο +/- και στην κάτω ρύθμιση δεν το πείραξα το άφησα αρχική .
Όσον αφορά το πίσω , εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα γιατί μπαίνουν και προσωπικοί παράγοντες - αν πχ έχεις πρόβλημα στην μέση , όπως εγώ , θέλεις πιο μαλακή ανάρτηση το ίδιο συμπίεση ( όταν σκας σε λακούβα να μην είναι απότομη η κίνηση ) , επίσης εξαρτάται και από το πως είναι συνηθισμένος να οδηγεί κάποιος , στην δική μου περίπτωση αρχικά οδηγούσα το crossrunner που ήταν σφιχτό μηχανάκι όταν πήρα το f800 μου φαινόταν μαλακό , μετά άρχισα να πηγαίνω σιγά σιγά σε πιο μαλακές ρυθμίσεις , πάντως για μένα το όριο ήταν όταν το μηχανάκι άρχιζε να 'λαστιχάρει' στις στροφές οπότε με ένα κλικ πάνω σφίξιμο το πίσω ήταν οκ .
Ένα απλό που έχω καταλήξει είναι ότι , όταν το ελατήριο είναι κανονικά στα κιλά του αναβάτη τότε οι κανονικές ρυθμίσεις από το βιβλίο αρκούν , από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να βρει τι τον βολεύει.
Και κάτι τελευταίο , πριν αποφασίσω αν θα έβαζα το 90Ν ή το 95Ν , γιατί το 95Ν είναι για 115 κιλά , μπόρεσα να δω από κοντά Τ700 με 95Ν , η διαφορά στην σκληρότητα ήταν μεγάλη , για άσφαλτο δεν νομίζω να υπήρχε θέμα , αλλά για χώμα ...
Αυτό που γραφεις περι μη αλλαγης ρυθμίσεων, δηλαδή να αφήσεις τις εργοστασιακές, όταν έχει αλλάξει ελατήρια είναι λάθος ..

Όταν πας και αλλάζεις το ελατήριο και βάζεις πιο σκληρό, λύνεις το πρόβλημα του SAG αλλά με τις ρυθμίσεις τις εργστασιακές δε λειτουργεί ούτε το πιρούνι, ούτε το αμορτισέρ σωστά. Ο λόγος είναι οτι επειδή έχει σκληρύνει το ελατήριο οι υπάρχουσες ρυθμίσεις δεν μπορουν να ελέγξουν τις αποσβέσεις/επαναφορα και όταν θα πέφτεις σε λακούβα θα κλωτσάει και θα χάνει εύκολα πρόσφυση ο τροχός -ειδικά υποκλίση-. Θα γλυστράς και δεν θα καταλαβαίνεις γιατί. Εγώ δεν σου λέω να κάνεις άλλες παρεμβάσεις πέραν των ελατηρίων που άλλαξες, αυτό που λέω είναι αφιέρωσε λίγο χρόνο με τις ρυθμίσεις (σε αποσβεση και επαναφορά) και βρες κάποιες που μπορούν να ελέγξουν καλύτερα τη σκληρότητα των ελατηρίων. Δεν είναι θεμα προσωπικης προτίμησης αν τη θες σκληρή ή μαλακιά την ανάρτηση, αλλά θέμα πρόσφυσης που κατ' επέκταση μπορεί να γίνει θέμα ασφάλειας.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο, αν άν όχι αγνόησε το ποστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom