Καλημέρα στην τελική αυτό θα κάνω - γι' αυτό αρχικά αναφέρω ότι είμαι στο στάδιο των ρυθμίσεων - απλώς οι αρχικές ρυθμίσεις μπορούν να λειτουργήσουν σε πρώτη φάση ως σημείο αναφοράς για να προχωρήσει κάποιος σε αυτές που θα τον ικανοποιήσουν τελικά ...Αυτό που γραφεις περι μη αλλαγης ρυθμίσεων, δηλαδή να αφήσεις τις εργοστασιακές, όταν έχει αλλάξει ελατήρια είναι λάθος ..
Όταν πας και αλλάζεις το ελατήριο και βάζεις πιο σκληρό, λύνεις το πρόβλημα του SAG αλλά με τις ρυθμίσεις τις εργστασιακές δε λειτουργεί ούτε το πιρούνι, ούτε το αμορτισέρ σωστά. Ο λόγος είναι οτι επειδή έχει σκληρύνει το ελατήριο οι υπάρχουσες ρυθμίσεις δεν μπορουν να ελέγξουν τις αποσβέσεις/επαναφορα και όταν θα πέφτεις σε λακούβα θα κλωτσάει και θα χάνει εύκολα πρόσφυση ο τροχός -ειδικά υποκλίση-. Θα γλυστράς και δεν θα καταλαβαίνεις γιατί. Εγώ δεν σου λέω να κάνεις άλλες παρεμβάσεις πέραν των ελατηρίων που άλλαξες, αυτό που λέω είναι αφιέρωσε λίγο χρόνο με τις ρυθμίσεις (σε αποσβεση και επαναφορά) και βρες κάποιες που μπορούν να ελέγξουν καλύτερα τη σκληρότητα των ελατηρίων. Δεν είναι θεμα προσωπικης προτίμησης αν τη θες σκληρή ή μαλακιά την ανάρτηση, αλλά θέμα πρόσφυσης που κατ' επέκταση μπορεί να γίνει θέμα ασφάλειας.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο, αν άν όχι αγνόησε το ποστ.
Χωρίς να είμαι ειδικός στις ρυθμίσεις αυτό που είδα είναι ότι τα πιο σκληρά ελατήρια θέλουν κλείσιμο στην επαναφορά και άνοιγμα στη συμπίεση αν σε ενδιαφέρει η άνεση, αν κάνεις άλματα και καφρίλες θέλει και αυτή κλέισιμο για να μην τερματίζει η ανάρτηση.Καλημέρα στην τελική αυτό θα κάνω - γι' αυτό αρχικά αναφέρω ότι είμαι στο στάδιο των ρυθμίσεων - απλώς οι αρχικές ρυθμίσεις μπορούν να λειτουργήσουν σε πρώτη φάση ως σημείο αναφοράς για να προχωρήσει κάποιος σε αυτές που θα τον ικανοποιήσουν τελικά ...
Μέσα είσαι , κάπου εκεί είμαι και εγώ , σ' ευχαριστώ ...Χωρίς να είμαι ειδικός στις ρυθμίσεις αυτό που είδα είναι ότι τα πιο σκληρά ελατήρια θέλουν κλείσιμο στην επαναφορά και άνοιγμα στη συμπίεση αν σε ενδιαφέρει η άνεση, αν κάνεις άλματα και καφρίλες θέλει και αυτή κλέισιμο για να μην τερματίζει η ανάρτηση.
Οι δικές μου ρυθμίσεις είναι οι παρακάτω, δοκίμασε τες να δεις αν σου αρέσουν.
Πιρούνι
Πάνω βίδα (επαναφορα) 9 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Κάτω βίδα (συμπίεση) 9 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Αμορτισέρ
Πάνω βίδα (συμπίεση) 10 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Κάτω βίδα (επαναφορα) 8 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Λογικά εσύ με σκληρότερα ελατήρια πιθανόν να χρειάζεσαι λίγο ακόμα κλείσιμο, αλλά δοκιμάζεις και βλέπεις.
Soulis1988 Καλησπέρα, θα μιλήσω σαν αρχάριος αναβάτης στο χώμα και πολύ κοντά στο ύψος του sfera (1,74 αλλά με κοντά πόδια). Πριν είχα 990 Adv. με αυτό έφαγα την πετριά. Χώμα κάνω απο τα 38, ξεκίνησα δηλαδή πριν 6 χρόνια. Μέχρι τότε ότι έκανα στο χώμα το έκανα με ένα Jimny που είχα απο τα 20 και πάντα είχα street μηχανάκια. Έμπειροι και άνω του 1,76 αναβάτες που λένε δεν παίζει ρόλο το ύψος της μηχανής είναι σαν τους όμορφους που λένε "δεν παίζει ρόλο η ομορφιά" και σαν τους αδύνατους για τη δίαιτα "γιατί να χάσεις κιλά, μια χαρά σε βλέπω". Το Tenere εχει ψηλά το βάρος..πολύ ψηλά, και ενώ δεν είναι βαρύ σαν το GS μόλις πάρει μερικές μοίρες κλήση χάνεις την μπάλα, στις ίδιες μοίρες το 990 Adv νομίζεις οτι είναι ποιο ελαφρύ.Βρε στεφανε δεν ειμαι για πολυ εκτος δρομουγια αρχη... μεσα βολτες στην πολη θα πηγαινω θα καβαλαω κανα πεζοδρομιο αντε και κανας χωματοδρομος πανω βουνο.. ωσπου να την μαθω δεν θα κανω τπτ παραπανω νορμαλ καταστασεις.. εδω να φανταστεις σκεφτομαι αν θα ειμαι σε θεση να ανεβαζω 2 ατομο (προς γνωση θα την παρω πρωτη βολτα ετσι οπως ειναι απο το εργοστασιο και θα σας πω αμεσσα εντυπωσεις) κατεβαινουν τα μπρος πιρουνια;
Πόσα κιλά είσαι Στέφανε;Χωρίς να είμαι ειδικός στις ρυθμίσεις αυτό που είδα είναι ότι τα πιο σκληρά ελατήρια θέλουν κλείσιμο στην επαναφορά και άνοιγμα στη συμπίεση αν σε ενδιαφέρει η άνεση, αν κάνεις άλματα και καφρίλες θέλει και αυτή κλέισιμο για να μην τερματίζει η ανάρτηση.
Οι δικές μου ρυθμίσεις είναι οι παρακάτω, δοκίμασε τες να δεις αν σου αρέσουν.
Πιρούνι
Πάνω βίδα (επαναφορα) 9 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Κάτω βίδα (συμπίεση) 9 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Αμορτισέρ
Πάνω βίδα (συμπίεση) 10 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Κάτω βίδα (επαναφορα) 8 κλικ από τέρμα σκληρό/κλειστό
Λογικά εσύ με σκληρότερα ελατήρια πιθανόν να χρειάζεσαι λίγο ακόμα κλείσιμο, αλλά δοκιμάζεις και βλέπεις.
Άνευ εξοπλισμού 83 κιλά και σωστά έχω αλλάξει ελατήρια εμπρός -πίσω.Πόσα κιλά είσαι Στέφανε;
(Αν επιτρέπεται δλδις… δεχόμεθα και πμ )
edit: αν δεν κάνω λάθος έχεις αλλάξει ελατήρια;
εγώ ελάχιστα πιο πάνω (85) και είμαι σε φάση πτώσης... ο στόχος είναι να πέσω στα 81-2Άνευ εξοπλισμού 83 κιλά και σωστά έχω αλλάξει ελατήρια εμπρός -πίσω.
Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Φυσικά, 80nm πίσω k-tech και εμπρος 7,5nm (ohlins). Βέβαια εκτός από το βαρος μας πρέπει να συνυπολογισουμε τι έχουμε βάλει στη μηχανή (κάγκελα εμρπος -πίσω, ποδιά, κλπ) αφού και αυτά παίζουν ρόλο στη σωστή επιλογή ελατηρίων.εγώ ελάχιστα πιο πάνω (85) και είμαι σε φάση πτώσης... ο στόχος είναι να πέσω στα 81-2
μου θυμίζεις για να μην ψάχνω πιο πίσω τελικά σε τι σκληρότητα πήγες;
85Ν;
Εταιρεία;
Ευχαριστώ!Φυσικά, 80nm πίσω k-tech και εμπρος 7,5nm (ohlins). Βέβαια εκτός από το βαρος μας πρέπει να συνυπολογισουμε τι έχουμε βάλει στη μηχανή (κάγκελα εμρπος -πίσω, ποδιά, κλπ) αφού και αυτά παίζουν ρόλο στη σωστή επιλογή ελατηρίων.
Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Δεν υπήρχε σκοπιμότητα, ήταν τυχαίο. Βρήκα πρώτα το πίσω μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση και μετά προχώρησα σε αλλαγή εμπρός με καινούργια και βρήκα σε ohlins.Ευχαριστώ!
Γιατί όχι και μπροστά Öhlins;
Shogun αγαπητε εχω βρει για το tenere Κιτ χαμηλώματος/ψηλώματος πίσω ανάρτησης AltRider Yamaha Tenere 700 ασημί δεν ξερω αν θα κανει στο world raid ομως! μαλλον για αυτο λες παραπανω η να παω λες στο αυθεντικο της yamaha? Χαμηλός σύνδεσμος - BW3-F2205-00-00 - Yamaha Motor τι λες? (εγινε στραβη)! εχει ερθει στην αντιπροσωπεια η μηχανη απλα δεν εχω παει να το παραλαβω! λεω να το βαλω την ωρα που θα την βγαζουν απο την κουτα της Ευχαριστω για το reply!Soulis1988 Καλησπέρα, θα μιλήσω σαν αρχάριος αναβάτης στο χώμα και πολύ κοντά στο ύψος του sfera (1,74 αλλά με κοντά πόδια). Πριν είχα 990 Adv. με αυτό έφαγα την πετριά. Χώμα κάνω απο τα 38, ξεκίνησα δηλαδή πριν 6 χρόνια. Μέχρι τότε ότι έκανα στο χώμα το έκανα με ένα Jimny που είχα απο τα 20 και πάντα είχα street μηχανάκια. Έμπειροι και άνω του 1,76 αναβάτες που λένε δεν παίζει ρόλο το ύψος της μηχανής είναι σαν τους όμορφους που λένε "δεν παίζει ρόλο η ομορφιά" και σαν τους αδύνατους για τη δίαιτα "γιατί να χάσεις κιλά, μια χαρά σε βλέπω". Το Tenere εχει ψηλά το βάρος..πολύ ψηλά, και ενώ δεν είναι βαρύ σαν το GS μόλις πάρει μερικές μοίρες κλήση χάνεις την μπάλα, στις ίδιες μοίρες το 990 Adv νομίζεις οτι είναι ποιο ελαφρύ.
Να το χαμηλώσεις το μηχανάκι, εγω το σκεφτόμουν και δεν ήθελα γιατί ήξερα οτι θα χάσει και λίγο απο την ομορφιά του. Μέχρι που έπεσα ΚΑΙ στην άσφαλτο με τη γυναίκα επάνω σε μια ανηφορική φουρκέτα μόνο και μόνο γιατι η σέλα έχει υπερβολική πρόσφυση με τα υφάσματα και δεν πρόλαβα να πετάξω τον κώλο μου απο την άλλη.
Τότε αποφάσισα να το χαμηλώσω και ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΤΕ!
Έχω πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αμα βρε αδερφέ κάτι χρειαστεί σε ένα γλύστριμα. μια λάσπη, ένα λάθος... απλώνεις πόδι και ισιώνεις.
Δυο πόντους μπροστά και δυο πόντους πίσω. Πήρα dog bones με 2-3 θέσεις και μέσα σε μισή ώρα όποτε θέλω το φέρνω παλι εκεί που ήταν, απλά αλλάζοντας θέση που περνάει η βίδα, με την προυπόθεση οτι έχεις καπου να σηκώσεις/στηρίξεις το μηχανάκι.
Το θέμα της γεωμετρίας να σε απασχολήσει όταν θα αρχίσεις να φτάνεις στα όρια, που εκεί πολύ πριν σε ενοχλήσει η γεωμετρία θα σε αφήσουν οι αναρτήσεις. Ναι δεν είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί, αλλά εγω προσωπικά δεν νομίζω οτι θα φτάσω τα όρια τους στο χώμα.
Σκέψου οτι ο sfera εχει και καθαρό χρόνια και πάλι το χαμήλωσε, σύνολο 4 πόντους, διόρθωσέ με εαν κάνω λάθος Σταμάτη.
Χαμήλωσε το και αμα δεν σου αρέσει ψηλωσέ το παλι, αλλά κανένας απο τους 4-5 που ξερω οτι το έχουν χαμηλώσει δεν το ψηλώσανε παλι.
Καλορίζικο και να ξέρεις οτι το Tenere με τα μαμά λάστιχα θα σε εκπλήξει και στην άσφαλτο.....
Έχει άλλη σύνδεση στην ανάρτηση στο σημείο του μοχλικού το απλό, διαφέρει από του raid.Shogun αγαπητε εχω βρει για το tenere Κιτ χαμηλώματος/ψηλώματος πίσω ανάρτησης AltRider Yamaha Tenere 700 ασημί δεν ξερω αν θα κανει στο world raid ομως! μαλλον για αυτο λες παραπανω η να παω λες στο αυθεντικο της yamaha? Χαμηλός σύνδεσμος - BW3-F2205-00-00 - Yamaha Motor τι λες? (εγινε στραβη)! εχει ερθει στην αντιπροσωπεια η μηχανη απλα δεν εχω παει να το παραλαβω! λεω να το βαλω την ωρα που θα την βγαζουν απο την κουτα της Ευχαριστω για το reply!
Που ακριβως ,για λεγε Yamaha Tenere 700 XTZ / Rally / World Raid 2019-2023 Lowering Kit RAC - bikefarmMV Motorcycle Parts - GermanyΈχει άλλη σύνδεση στην ανάρτηση στο σημείο του μοχλικού το απλό, διαφέρει από του raid.
fixed.....Μέχρι που έπεσα ΚΑΙ στην άσφαλτο με τη γυναίκα επάνω σε μια ανηφορική φουρκέτα και εσπασα και το αριστερο μασπιε πισω και ευτυχως που ακολουθουσε ο @sugariasgeorge και προλαβε και ''μπηκε'' στη μεση και γλυτωσα τις παντοφλιες γιατι το γυναικακι μου εκανε το ταξιδι της επιστροφης πατωντας πανω σε ενα κλαδι {=μαρσπιε} δεμενο με ται-ραπ...
Σωστός...respect! Ναι για αυτή τη φορά μιλάω, και να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά!fixed.....
Εγω είχα καταλήξει εδω Σύνδεσμοι χαμηλώματος Yamaha Tenere 700 (10-25mm) - Car.gr, αλλά επειδή τα παιδιά παραπάνω λένε οτι ισως να μην κάνει, ψαξτο λίγο. Ο τύπος τα κατασκευάζει μόνος του, εαν του πας το παλιό dog-bone ισως μπορεί να σου φτάξει ένα για το raid....εαν δεν το έχει κάνει ήδη. Δεν έχεις να χάσεις κάτι να πάρεις ένα τηλέφωνο εαν σε ενδιαφέρει...Shogun αγαπητε εχω βρει για το tenere Κιτ χαμηλώματος/ψηλώματος πίσω ανάρτησης AltRider Yamaha Tenere 700 ασημί δεν ξερω αν θα κανει στο world raid ομως! μαλλον για αυτο λες παραπανω η να παω λες στο αυθεντικο της yamaha? Χαμηλός σύνδεσμος - BW3-F2205-00-00 - Yamaha Motor τι λες? (εγινε στραβη)! εχει ερθει στην αντιπροσωπεια η μηχανη απλα δεν εχω παει να το παραλαβω! λεω να το βαλω την ωρα που θα την βγαζουν απο την κουτα της Ευχαριστω για το reply!
ωραιο εργαλειο ! συντομα θα ποσταρω και το δικο μου με το καλοNight Shift
Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ρε ασε τα ευχαριστηρια και κανονισε με το κοριτσι να ειστε και φετος εκει...Σωστός...respect! Ναι για αυτή τη φορά μιλάω, και να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά!