Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για το Tenere όλα θα κριθούν από την τιμή.. σε αντίθεση με το 790 το Tenere πέρα από την εμφάνιση δε δείχνει να έχει φέρει κάτι διαφορετικό...είναι ένα απλό αξιόπιστο; μηχανάκι που τα κάνει όλα με ενδιαφέρουσα εμφάνιση. Το 790 έχει μεγάλη αυτονομία με ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο τεποζιτο που παραπέμπει σε χαμηλό κέντρο βάρους...το πιο ελαφρύ με διαφορά στα 95 άλογα...το Tenere όμως θα είναι πολύ πιο προσβάσιμο με μια τιμή κάτω από τα 10.000που είναι πολύ σημαντικό.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Άντε μωρέ Yamaha & μας γκάστρωσες :p

Οι γνώστες δλδ το περιμένετε ως πιο πιθανό διαθέσιμο για test ride Ελλάδα τέλος του 2019 ;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άντε μωρέ Yamaha & μας γκάστρωσες :p

Οι γνώστες δλδ το περιμένετε ως πιο πιθανό διαθέσιμο για test ride Ελλάδα τέλος του 2019 ;
Οι πληροφορίες μου έλεγαν πως θα είναι στη χώρα μας μεταξύ Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2019. Το ότι έχει ανακοινωθεί πως στη Γερμανία θα έχουν τις πρώτες παραλαβές τον Ιούλιο 2019 με κάνει να ελπίζω πως θα το δούμε το αργότερο μέχρι τον Οκτώβρη αν όχι νωρίτερα!

Θέλω να κρατάω μικρό καλάθι αλλά πιστεύω πως ανεξαρτήτως από το πλήθος ρυθμίσεων των αναρτήσεων (λιγότερες ή περισσότερες) προσανατολισμός θα είναι κυρίως η καλή συμπεριφορά στα εκτός δρόμου τερέν παρά η ταξιδιωτική ικανότητα. Το θέμα αυτονομία δεν είναι πρόβλημα μη τρελαινόμαστε, όποιος πάει με δαύτο στο Dakar θα βρει λύσεις :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι πληροφορίες μου έλεγαν πως θα είναι στη χώρα μας μεταξύ Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2019. Το ότι έχει ανακοινωθεί πως στη Γερμανία θα έχουν τις πρώτες παραλαβές τον Ιούλιο 2019 με κάνει να ελπίζω πως θα το δούμε το αργότερο μέχρι τον Οκτώβρη αν όχι νωρίτερα!

Θέλω να κρατάω μικρό καλάθι αλλά πιστεύω πως ανεξαρτήτως από το πλήθος ρυθμίσεων των αναρτήσεων (λιγότερες ή περισσότερες) προσανατολισμός θα είναι κυρίως η καλή συμπεριφορά στα εκτός δρόμου τερέν παρά η ταξιδιωτική ικανότητα. Το θέμα αυτονομία δεν είναι πρόβλημα μη τρελαινόμαστε, όποιος πάει με δαύτο στο Dakar θα βρει λύσεις :p
Βρε αμα ειναι καλα σεταρισμενες οι αναρτησεις δεν τις θελουμε -οι περισσοτεροι απο εμας- τις εξτρα ρυθμισεις, αντε να παιξουμε λιγο με ιξωδες και ποσοτητα λαδιου κι αυτο ειναι! Αμα το βγαλουν με λιγοτερα απο 10,000 και με καμια προσφορα καλη θα γινει το νεο Vstrom που εφτασε να πουλαει σαν τα παπια μια εποχη!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βρε αμα ειναι καλα σεταρισμενες οι αναρτησεις δεν τις θελουμε -οι περισσοτεροι απο εμας- τις εξτρα ρυθμισεις, αντε να παιξουμε λιγο με ιξωδες και ποσοτητα λαδιου κι αυτο ειναι! Αμα το βγαλουν με λιγοτερα απο 10,000 και με καμια προσφορα καλη θα γινει το νεο Vstrom που εφτασε να πουλαει σαν τα παπια μια εποχη!
H Yamaha λέει πως θα είναι σεταρισμένες προς τον αυτό σκοπό.

Η τιμή θα κινηθεί στο όριο των 10.000 ευρώ +- "x" ευρώ που θα προκύπτουν από τις διαφορές ΦΠΑ αν και νομίζω πως τουλάχιστον όταν πρωτοδιατεθεί στις αγορές θα προσαρμόσει τη τιμή χονδρικής ανά χώρα έτσι ώστε να βγει Πανευρωπαϊκά με την ίδια τιμή.

Όσοι έχουν υπομονή μετά από 1-2 χρόνια πιθανόν θα υπάρξουν Special edition με σημαντικά καλύτερες αναρτήσεις -εμπρός και πίσω- με μικρή επιβάρυνση της τάξης των 1000€ οι οποίες θα είναι από το πάνω ράφι της Kayaba και της Ohlins. Το τελευταίο είναι υπόθεση εργασίας αλλά διόλου απίθανο αν κρίνω από τις εκδόσεις των MT-09 που έχουν ήδη κυκλοφορήσει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οτι σε κανα δυο χρονια θα βγάλουν νεα εκδοση με πιο πολλά καλούδια...το θεωρω δεδομένο γιατι το κάνουν αρκετές εταιρίες πλέον.
Σε ο,τι αφορά το σετάρισμα των αναρτήσεων το θεωρω πολυ υποκειμενικό και για αυτό θεωρώ πολύ σημαντικό να υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης. Και υπάρχει ο παράγοντας βάρος. Είναι πολύ σημαντικό που πίσω έχει υδραυλικό ρότορα για την προφόρτιση. να μπορείς εύκολα να αλλαξεις χωρις τη χρήση εργαλείων κλειδιών. τεσπα. θα δουμε.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
amyroukai Τελικά κατάφερες να δεις το Tenere 700 στο Λονδίνο; Σε κάποια άλλη έκθεση ενας εκπρόσωπος της Yamaha δήλωσε ότι το βαρος της μηχανής με καύσιμα θα είναι κάτω από τα 200 κιλά...και για αυτό αφαίρεσαν το 205kg από την ιστοσελίδα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
196 δινει επισημα η Yamaha το Tracer 700, με μικροτερους και αλουμινενιους τροχους, μικροτερα πιρουνια και περισσοτερο "ψωμι". Μακαρι να το καταφερουν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χτύπημα κάτω από τη ζώνη...

9.495,00€, 9.600,00€ & 9.985,00€ οι προπαραγγελίες T700 στη Γερμανία, δηλ. 50% φθηνότερο από... πολλά άλλα!


Το σκεπτικό είναι:
  • βάλτο στο χώμα και μη κλαις (ούτε κατά την αγορά, ούτε μετά)
  • κόμπακτ διαστάσεις
  • ξέχνα τα πολλά ηλεκτρονικά (βάλε λίγο "χέρι κι εσύ")
  • τράβα στη Πίνδο (χωρίς τρέιλερ)
  • να είναι και όμορφο
  • πόσα μπορώ να κάνω με 5 "χήνες" περίσσευμα στη τσέπη;
  • κι άλλα θες;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
υπομονη οποτε κανα 6-7-8 χρονακια μπας και το τσιμπησουμε μτχ και εμεις* οι πτωχοι μεν,με ακριβα γουστα δε...
ειναι ακριβως οτι θα ηθελα και εψαχνα σε μοτο.

υγ: οπου "εμεις" εννοω εγω κυριως...
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Χτύπημα κάτω από τη ζώνη...

9.485,00€, 9.600,00€ & 9.985,00€ οι προπαραγγελίες T700 στη Γερμανία, δηλ. 50% φθηνότερο από... πολλά άλλα!


Το σκεπτικό είναι:
  • βάλτο στο χώμα και μη κλαις (ούτε κατά την αγορά, ούτε μετά)
  • κόμπακτ διαστάσεις
  • ξέχνα τα πολλά ηλεκτρονικά (βάλε λίγο "χέρι κι εσύ"
  • τράβα στη Πίνδο (χωρίς τρέιλερ)
  • να είναι και όμορφο
  • πόσα μπορώ να κάνω με 5 "χήνες" περίσσευμα στη τσέπη;
  • κι άλλα θες;;;
Παντως απο τις φωτο ειναι πολυ πιο ομορφο απο το 790! Και η διαφορα της τιμης αισθητή . Μενει να δουμε ποσο θα πουλήσουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
υπομονη οποτε κανα 6-7-8 χρονακια μπας και το τσιμπησουμε μτχ και εμεις* οι πτωχοι μεν,με ακριβα γουστα δε...
ειναι ακριβως οτι θα ηθελα και εψαχνα σε μοτο.

υγ: οπου "εμεις" εννοω εγω κυριως...
Μπα... είμαστε αρκετοί οι "εμείς"
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μακαρι να ισχυσει εδω το κατω απο 10, αλλα βλεποντας 9700 Γερμανια θελω να δω τι θαυμα θα κανουν. Ισως 9,990 στην καλυτερη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ας πούμε ότι στην Ελλάδα θα κάνει 10.390,00€, πιστεύεις ότι αυτό θα είναι εμπόδιο;
Όσοι από τη Yamaha HELLAS διαβάζετε αγνοήστε το παρόν σχόλιο μου!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για εμενα που κανω χαζοκουβεντα οχι. Για τον υποψηφιο αγοραστη ομως σιγουρα τον προσελκυεις διαφορετικα, εστω κι αν αυτη η διαφορα ειναι μονο 400ευρω. Οπως πλεον ολα τα προιοντα εχουν τιμες 9.90 , 99.90, 249,90 κτλ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε ευχαριστώ...δηλαδή είχανε στο Μόναχο αλλά οχι στο Λονδίνο; Δεν τους φτάνουν μάλλον...
Ας πούμε ότι στην Ελλάδα θα κάνει 10.390,00€, πιστεύεις ότι αυτό θα είναι εμπόδιο;
Όσοι από τη Yamaha HELLAS διαβάζετε αγνοήστε το παρόν σχόλιο μου!
Δυστυχώς η Μοτοδυναμική όπως και πολλές άλλες εταιρίες δε διαβάζουν τα μοτο φόρουμ...υπάρχουν κι εξαιρέσεις φυσικά.
Μπορεί όπως έγραψα και πιο πάνω το Tenere 700 πέρα από το cross plane και τις 270 μοιρες να μη φαινεται οτι φερνει κατι καινουριο ωστόσο όπως εχει γραψει και ο k0k0s το να αυξάνεις έστω και λίγο τις ιπποδυνάμεις και τις ροπές, να μειώνεις τις καταναλώσεις και να διατηρείς το ίδιο βάρος σε κινητήρες που εχουν αυξημένες προδιαγραφές για μείωση σημαντική των ρύπων είναι μεγάλη υπόθεση. Κακώς συγκρίνουν όσοι συγκρίνουν τα 790 με τα 990...η το 700 με τα προηγούμενα.
Μακάρι η τιμή να μη φύγει πάνω από τα 10.500. Στην Ελλάδα το βλέπω δύσκολο γιατι πέρα από το 24% ΦΠΑ σε αντίθεση με το 19% της γερμανίας που στα 10000 είναι 500 ευρώ περίπου εχουμε και το λεγόμενο τέλος ταξινόμησης που είναι 7%.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γενικώς έτσι είναι κι εγώ δε θέλω να το δω πάνω από 10.000,00€ Πάντα όμως υπάρχει η σύγκριση με τον ανταγωνισμό και εκεί το -50% με το -45% δεν έχει μεγάλη σημασία. Είναι μεγάλη η απόκλιση στη τιμή, τόσο που τα 390,00€ (sic) δεν επηρεάζουν.
Πάντως άνθρωποι που ήταν πρόσφατα στην εκδήλωση της Yamaha στη Μαδρίτη μου είπαν ότι τους ανακοινώθηκε πως η τιμή θα κρατηθεί κάτω από τα 10.000,00€ σε όλη την Ευρώπη. Μένει να το δούμε.

Προσωπικά δεν τα βλέπω ως ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά ο ειδικός τύπος το έκανε πολύ (και παρέσυρε και εμάς), γιαυτό και η τιμή θα παίξει ρόλο στην εμπορική επιτυχία.

al800 τέλος ταξινόμησης δεν έχει μόνο η Ελλάδα. Επίσης να ξέρεις πως βιομηχανίες μεγαθήρια (όπως είναι η Yamaha) έχουν τη δυνατότητα να πουλούν σε άλλη χονδρική τιμή στη Γερμανία και σε άλλη χονδρική τιμή στην Ελλάδα (ώστε η τελική τιμή να βγαίνει παρόμοια). Μπορώ να σου φέρω πολλά παραδείγματα όπου αυτοκίνητα Opel, Nissan, Ford κτλ πωλούνται φθηνότερα στη χώρα μας από ότι στη Γερμανία. Με άλλα λόγια συνυπολογίζεται η αγοραστική δύναμη των ανθρώπων κάθε χώρας αρκεί να είναι στη πολιτική μιας εταιρείας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε ευχαριστώ...δηλαδή είχανε στο Μόναχο αλλά οχι στο Λονδίνο; Δεν τους φτάνουν μάλλον...

Δυστυχώς η Μοτοδυναμική όπως και πολλές άλλες εταιρίες δε διαβάζουν τα μοτο φόρουμ...υπάρχουν κι εξαιρέσεις φυσικά.
Μπορεί όπως έγραψα και πιο πάνω το Tenere 700 πέρα από το cross plane και τις 270 μοιρες να μη φαινεται οτι φερνει κατι καινουριο ωστόσο όπως εχει γραψει και ο k0k0s το να αυξάνεις έστω και λίγο τις ιπποδυνάμεις και τις ροπές, να μειώνεις τις καταναλώσεις και να διατηρείς το ίδιο βάρος σε κινητήρες που εχουν αυξημένες προδιαγραφές για μείωση σημαντική των ρύπων είναι μεγάλη υπόθεση. Κακώς συγκρίνουν όσοι συγκρίνουν τα 790 με τα 990...η το 700 με τα προηγούμενα.
Μακάρι η τιμή να μη φύγει πάνω από τα 10.500. Στην Ελλάδα το βλέπω δύσκολο γιατι πέρα από το 24% ΦΠΑ σε αντίθεση με το 19% της γερμανίας που στα 10000 είναι 500 ευρώ περίπου εχουμε και το λεγόμενο τέλος ταξινόμησης που είναι 7%.
Όλες οι εταιρείες έχουν πρόσβαση στα forum (κάθε μια με το τρόπο της).
Από Ελληνικό forum (advride.gr) μάθανε πως έχουν κάνει πατάτα και στα site της Yamaha -Πανευρωπαϊκά- αναφέρεται ως βάρος του Tenere 700 τα 250 κιλά!!!. Την επόμενη μέρα είχε διορθωθεί παντού.
 
Top Bottom