Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλες οι εταιρείες έχουν πρόσβαση στα forum (κάθε μια με το τρόπο της).
Από Ελληνικό forum (advride.gr) μάθανε πως έχουν κάνει πατάτα και στα site της Yamaha -Πανευρωπαϊκά- αναφέρεται ως βάρος του Tenere 700 τα 250 κιλά!!!. Την επόμενη μέρα είχε διορθωθεί παντού.
Σωστος.........ολα τα βλεπουν και ολα τα ακουν οι επαγγελματιες του χωρου!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Όλες οι εταιρείες έχουν πρόσβαση στα forum (κάθε μια με το τρόπο της).
Από Ελληνικό forum (advride.gr) μάθανε πως έχουν κάνει πατάτα και στα site της Yamaha -Πανευρωπαϊκά- αναφέρεται ως βάρος του Tenere 700 τα 250 κιλά!!!. Την επόμενη μέρα είχε διορθωθεί παντού.
Το θυμάμαι το 250...Αν όντως μπαίνουν στα φόρουμ και διαβάζουν τότε δεν έχουν κανένα ελαφρυντικό για πολλά πράγματα (οι αντιπρόσωποι)...δε λέω τιποτα παραπάνω γιατί θα βγούμε τελείως εκτός θέματος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γενικώς έτσι είναι κι εγώ δε θέλω να το δω πάνω από 10.000,00€ Πάντα όμως υπάρχει η σύγκριση με τον ανταγωνισμό και εκεί το -50% με το -45% δεν έχει μεγάλη σημασία. Είναι μεγάλη η απόκλιση στη τιμή, τόσο που τα 390,00€ (sic) δεν επηρεάζουν.
Πάντως άνθρωποι που ήταν πρόσφατα στην εκδήλωση της Yamaha στη Μαδρίτη μου είπαν ότι τους ανακοινώθηκε πως η τιμή θα κρατηθεί κάτω από τα 10.000,00€ σε όλη την Ευρώπη. Μένει να το δούμε.

Προσωπικά δεν τα βλέπω ως ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά ο ειδικός τύπος το έκανε πολύ (και παρέσυρε και εμάς), γιαυτό και η τιμή θα παίξει ρόλο στην εμπορική επιτυχία.

al800 τέλος ταξινόμησης δεν έχει μόνο η Ελλάδα. Επίσης να ξέρεις πως βιομηχανίες μεγαθήρια (όπως είναι η Yamaha) έχουν τη δυνατότητα να πουλούν σε άλλη χονδρική τιμή στη Γερμανία και σε άλλη χονδρική τιμή στην Ελλάδα (ώστε η τελική τιμή να βγαίνει παρόμοια). Μπορώ να σου φέρω πολλά παραδείγματα όπου αυτοκίνητα Opel, Nissan, Ford κτλ πωλούνται φθηνότερα στη χώρα μας από ότι στη Γερμανία. Με άλλα λόγια συνυπολογίζεται η αγοραστική δύναμη των ανθρώπων κάθε χώρας αρκεί να είναι στη πολιτική μιας εταιρείας.
Ναι αλλα στο mobile.de οι τιμές για τα νέα Africa ABS ξεκινανε απο 11,500€ κι εδω εχει 13,500€...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι αλλα στο mobile.de οι τιμές για τα νέα Africa ABS ξεκινανε απο 11,500€ κι εδω εχει 13,500€...
Τώρα ρε Κώστα είπες μια εταιρεία που στην Ελλάδα... δε θέλω να πω περισσότερα!

Το θυμάμαι το 250...Αν όντως μπαίνουν στα φόρουμ και διαβάζουν τότε δεν έχουν κανένα ελαφρυντικό για πολλά πράγματα (οι αντιπρόσωποι)...δε λέω τιποτα παραπάνω γιατί θα βγούμε τελείως εκτός θέματος.
Τα forum διαβάζονται αλλά για συγκεκριμένους λόγους. Ειδικά forum που έχουν εξειδικευμένο χαρακτήρα. Οι πληροφορίες φιλτράρονται και εφαρμόζονται αυτές που αφήνουν κέρδος και αυξάνουν τις πωλήσεις. Αυτά που μπορούν να γίνουν και να προσφέρουν και ικανοποίηση στους κατόχους αλλά και κέρδος θα γίνουν.

Αν πιστεύουμε πως θα φτιαχτεί ένα Tenere 900 που θα έχει έναν ολοκαίνουριο χαμηλό σε ύψος κινητήρα που δε θα στέλνει το ντεπόζιτο στο θεό, θα αποδίδει 120 άλογα, θα έχει full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, θα είναι 180 κιλά γεμάτο και θα στοιχίζει και 8.800,00€, σόρυ αλλά καταλαβαίνεις πως δεν.... όσα μέλη και να έχουν τα forum και όσο και να διαβάζονται. Ωραίο θα ήταν αλλά δεν έχει συμβεί ποτέ μέχρι σήμερα και με καμία εταιρεία. Ακόμη και τα 950-990 ήταν ακριβά την εποχή τους αλλά η συνολική ικανότητα τους τα έκανε να ισοσκελίζουν τον οικονομικό πόνο.

Τι εννοώ; Πόσοι πιστεύεις πως θα αγοράσουν ένα Tenere 700, ένα Africa Twin 1000 ή ακόμη και ένα KTM 790 R για να το χρησιμοποιήσουν για να κάνει αυτά που μπορεί. Στο 70% της Ευρωπαϊκής ένωσης οι χωμάτινες διαβάσεις απαγορεύονται. Αν πωληθούν 500 χιλιάδες τέτοιες μοτοσυκλέτες (τυχαίο νούμερο) τα μέλη των εξειδικευμένων forum δεν ξεπερνούν τις 10 χιλιάδες (επίσης τυχαίο νούμερο). Σε κάθε περίπτωση η κερδοφορία δεν έρχεται από τους 1000 τρελούς που βάζουν τις μαούνες στα βουνά αλλά από τους εκατοντάδες χιλιάδες που πηγαίνουν στο γραφείο με αυτές.

Η φαντασίωση μπορεί να είναι αυτή:





Αλλά η πραγματικότητα της καθημερινότητας είναι αυτή:

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Την τιμή δεν μπορούν να την επηρεάσουν οι αντιπροσωπείες σε μεγάλο βαθμό...μπορούν ομως να προσφέρουν πολλά άλλα που δεν το κάνουν στην Ελλάδα. Εχω άλλη εικόνα από το εξωτερικό χωρίς όμως να έχω ζήσει ο ίδιος, οπότε δεν ξέρω πόσο έγκυρη.
Δεν ψάχνουν όλοι τα 120 άλογα...υπάρχει θέμα στην Ελλάδα όχι μονο στο χώρο της μοτοσυκλέτας στο customer service και γενικότερα.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την τιμή δεν μπορούν να την επηρεάσουν οι αντιπροσωπείες σε μεγάλο βαθμό...μπορούν ομως να προσφέρουν πολλά άλλα που δεν το κάνουν στην Ελλάδα. Εχω άλλη εικόνα από το εξωτερικό χωρίς όμως να έχω ζήσει ο ίδιος, οπότε δεν ξέρω πόσο έγκυρη.
Δεν ψάχνουν όλοι τα 120 άλογα...υπάρχει θέμα στην Ελλάδα όχι μονο στο χώρο της μοτοσυκλέτας στο customer service και γενικότερα.
Ναι έχεις δίκιο, δεν ήταν πάντα έτσι για όλους και τα πράγματα χειροτέρεψαν μέσα στα χρόνια της κρίσης για κάποιους περισσότερο για κάποιους άλλους λιγότερο (δεν το γράφω για να δικαιολογήσω κανέναν).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πολλα μπορουνε να κανουν, αν και οι μπαταριες λιθιου κατα την αποψη μου για τη μειωση βαρος που επιφερουν δεν αξιζουν τα πακετα που τρως στα πρωινα ξεκινηματα το χειμωνα.

Επισης αμφιβαλω οτι θα νοιαστουν πολλοι για το ψυχολογικο οριο των κιλων, σε καμια περιπτωση οχι οσοι με το ψυχολογικο οριο των ευρω...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλό είναι να κοιτάμε να ρίχνουμε τα δικά μας κιλά και να μην ψάχνουμε τα κιλά του σίδερου.
Και μιλάω σοβαρά... Γιατί ακούω για 5 - 10 κιλά μουρμούρα.
Μετα θα μας φαίνονται όλα ελαφριά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλό είναι να κοιτάμε να ρίχνουμε τα δικά μας κιλά και να μην ψάχνουμε τα κιλά του σίδερου.
Και μιλάω σοβαρά... Γιατί ακούω για 5 - 10 κιλά μουρμούρα.
Μετα θα μας φαίνονται όλα ελαφριά.
Πολύ σωστά! Αν και το αυτοφερόμενο βάρος έχει διαφορά, αλλά σίγουρα το να χάσουμε 10 & 20 κιλάκια είναι σημαντικό!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Καλό είναι να κοιτάμε να ρίχνουμε τα δικά μας κιλά και να μην ψάχνουμε τα κιλά του σίδερου.
Και μιλάω σοβαρά... Γιατί ακούω για 5 - 10 κιλά μουρμούρα.
Μετα θα μας φαίνονται όλα ελαφριά.
χαχα σωστος θυμαμαι παλιοτερα σε κατι καφετεριακες συζητησεις στρηταδων να εκθειαζουν κατι κομματακια ανθρακονημα γραμμαριων εναντι των πλαστικων,οτι ειναι παναλαφρα και τι γαματα που ειναι και αλαφρωνει το μηχανακι και θα βαλω και αλλα καρμπον και θα χασει αλλα τοσα γραμμαρια και εντωμεταξυ απο 150κιλα ο καθενας.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που με προβλημάτισε όταν ανέβηκα σε ενα καινούριο Tracer 700 για να δω την εργονομία του ήταν η διαφορά στην εμφάνιση και ποιότητα υλικών σε σχέση π.χ. με όχι πολύ ακριβά μηχανάκια που είχα στο παρελθόν...ενα BMW f650gs μονοκυλινδο κι ενα f650gs δικύλινδρο...Μου φαινόταν αρκετά φτηνότερο το Yamaha χωρίς να είναι αρκετά φτηνότερο σε τιμή συνολικά. και νομίζω ότι αυτή η αίσθηση εξακολουθεί να υπάρχει σε αυτούς που κατεβαίνουν από το KTM 790 και μετά ανεβαίνουν στο Terene 700... To καλό από την άλλη είναι ότι με μια πρόχειρη ερευνα αγοράς τόσο το Tracer 700 όσο και το MT07 στη Γερμανία κοστίζουν 200-300 ευρώ φτηνότερα από τα αντίστοιχα μοντέλα στην Ελλαδα. οπότε αν το Tenere 700 βγει στα 9.600 εκεί εδώ μπορεί να είναι στα 9.900...Και αυτό είναι πολύ καλό γιατί πρέπει να υπάρχουν και οι πιο φτηνές ας πούμε λύσεις για κάποιον που θέλει μια αξιόπιστη απλή λύση στην adventure κατηγορία. Για να δούμε. Κάπου διάβασα ότι 28 Φλεβάρη θα ανακοινώσουν επίσημα τιμές στη Γερμανία.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ρε παίδες τα πράγμα τα είναι απλά... Ένα 660 είναι λίγο πιο μεγάλο. Ούτε σχέση
με τα BMW 800 έχει ούτε με τα ΚΤΜ 790
Εκεί το τοποθετεί ως μοντέλο.
Την ενδιαφέρει να πουλήσει και θα πουλήσει
αφού χτυπάει κατ ευθείαν το V strom
(που όλοι κοροϊδεύουμε αλλά μαζί με το TDM
έχουν γίνει τα ΤΟΡ μοντέλα της εικοσαετίας)
Στα λεφτά του δεν υπάρχει τίποτα και μην σας πως ότι ακριβό είναι τελικά
Ας αρχίσει και το κοστομάιζινγκ λοιπόν. :yew:


:cool:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Η ποιοτητα κατασκευης κ το φινιρισμα ποτε δεν ηταν το δυνατο χαρτι της Yamaha......παντα ομως ειναι τιμια μοτο κ σωστη στις τιμολογησεις κ στο after seals !!!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που βλέπω, επειδή έχω δει ολα τα βιντεο απο καθε εκθεση στην οποία εμφανίστηκε, είναι ότι οσο παμε προς την επισημη παρουσιαση, μη τυχόν καταλήξουμε με καποια εκδοση αρκετά φτωχότερη. Για να δούμε...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα ήθελα κάποιος να μου απαντήσει εμπεριστατωμένα πως εντοπίζουν τις διαφορές στη ποιότητα κατασκευής σε στατικά εκθέματα μοτοσυκλέτας. Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου αλλά θα ήθελα να ακούσω την άποψη των συμφορουμιστών.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα ήθελα κάποιος να μου απαντήσει εμπεριστατωμένα πως εντοπίζουν τις διαφορές στη ποιότητα κατασκευής σε στατικά εκθέματα μοτοσυκλέτας. Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου αλλά θα ήθελα να ακούσω την άποψη των συμφορουμιστών.
Koιτα, ο συγκεκριμενος ειναι φανατικος γιαμαχακιας και δει Τενερακιας, καθως το 660 του ειναι το καλυτερο αντβε μηχανακι εβα. Παρ'ολα αυτα, και στο βιντεο φαινεται, το φινιρισμα των πλαστικων στο εκθεσιακο μηχανακι της Ζυριχης (και οχι το τεστ ντραιβ μηχανακι της εκθεσης του Μπαμπη στη γειτονια) ειναι ολιγον απαραδεκτο. Το ενα πλαινο πλαστικο εχει γρατσουνιες σαν να ειναι ηδη χρησιμοποιημενο και το πανω πλαστικο γυρω απο το μπαρακι της ζελατινας εχει ακομη τις ακμες απο τα καλουπια. Μπορει ολα αυτα να εχουν βελτιωθει στην εκδοση παραγωγης αλλα ειναι απαραδεκτα για εκθεση.

Και το 660 δεν εχει και τα καλυτερα πλαστικα του κοσμου. Ειναι σκληρα πλαστικα, για στριταδικο μηχανακι. Και το vstrom πχ που ειχα δει περσυ στην εκθεση στο Ελληνικο τετοια ειχε, αλλα τουλαχιστον το στρομ δεν προσανατολιζεται για τοσο οφ οσο το 660-700. Η ΚΤΜ πχ χρησιμοποιει εντουραδικα πλαστικα, το χοντρο κι ευκαμπτο/μαλακο πλαστικο δηλαδη που βλεπεις σε ολα τα Γιαπωνεζικα εντουρακια, ακομη και το KLR650 θυμαμαι ειχε τετοια πλαστικα.
 
Reactions: STF
Top Bottom