Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Koιτα, ο συγκεκριμενος ειναι φανατικος γιαμαχακιας και δει Τενερακιας, καθως το 660 του ειναι το καλυτερο αντβε μηχανακι εβα. Παρ'ολα αυτα, και στο βιντεο φαινεται, το φινιρισμα των πλαστικων στο εκθεσιακο μηχανακι της Ζυριχης (και οχι το τεστ ντραιβ μηχανακι της εκθεσης του Μπαμπη στη γειτονια) ειναι ολιγον απαραδεκτο. Το ενα πλαινο πλαστικο εχει γρατσουνιες σαν να ειναι ηδη χρησιμοποιημενο και το πανω πλαστικο γυρω απο το μπαρακι της ζελατινας εχει ακομη τις ακμες απο τα καλουπια. Μπορει ολα αυτα να εχουν βελτιωθει στην εκδοση παραγωγης αλλα ειναι απαραδεκτα για εκθεση.

Και το 660 δεν εχει και τα καλυτερα πλαστικα του κοσμου. Ειναι σκληρα πλαστικα, για στριταδικο μηχανακι. Και το vstrom πχ που ειχα δει περσυ στην εκθεση στο Ελληνικο τετοια ειχε, αλλα τουλαχιστον το στρομ δεν προσανατολιζεται για τοσο οφ οσο το 660-700. Η ΚΤΜ πχ χρησιμοποιει εντουραδικα πλαστικα, το χοντρο κι ευκαμπτο/μαλακο πλαστικο δηλαδη που βλεπεις σε ολα τα Γιαπωνεζικα εντουρακια, ακομη και το KLR650 θυμαμαι ειχε τετοια πλαστικα.
Σε ευχαριστώ Κώστα, σε μεγάλο βαθμό με κάλυψες. Την απορία την εξέφρασα όχι με αφορμή το βίντεο αλλά με τοποθετήσεις συναδέλφων μελών του forum που είπαν ότι είδαν μεγάλη διαφορά στη ποιότητα κατασκευής κάποιων μοτοσυκλετών και δεν διάβασα κάτι πιο συγκεκριμένο.

Ειδικά σε μελλοντικά μοντέλα σε εκθέσεις έχω δει κι εγώ παραφωνίες. Παραδείγματος χάρη έχω δει διακόπτες από Yamaha MT-10 SP (πριν πωληθεί στην Ελληνική αγορά) να έχουν ξεβάψει και από μαύροι να εμφανίζετε από κάτω ένα λευκό χρώμα, πράγμα που δεν ισχύει γιατί αν σπάσεις έναν τέτοιο διακόπτη θα δεις πως δεν είναι βαμμένος αλλά μαύρος μέσα-έξω.

Με αφορμή αυτά που γράφεις... ξέρω πολλούς που μεταφράζουν τα μαλακά πλαστικά ως κακής ποιότητας και τα σκληρά ως καλής. Φαινομενικά μπορεί και να είναι σε σχέση με κάποια καλογυαλισμένα σκληρά πλαστικά, αλλά αν το Tenere 700 έχει όντως μαλακά πλαστικά θα είναι η σωστότερη επιλογή. Τα μαλακά πλαστικά υπάρχουν για να μη σπάνε εύκολα σε μια μηχανή που είναι προορισμένη να τρώει τούμπες. Παρόλο που μπορεί να θαμπώνουν ή να μαζεύουν γρατζουνιές ευκολότερα. Αυτός είναι ο προορισμός τους και κυρίως είναι μια πάμφθηνη αντικατάσταση όταν αυτό είναι απαραίτητο. Όποιος λοιπόν πει πως το Tenere 700 έχει κακή ποιότητα κατασκευής γιατί τα πλαστικά του είναι μαλακά μάλλον δεν γνωρίζει...

Μετά θα ήθελα να διαβάσω αν κάποιος εξέτασε τις συγκολλήσεις του παλισίου, είτε στο Tenere 700 είτε στο 790. Αυτά είναι σημαντικά στοιχεία ποιότητας κατασκευής. Το κράμα των μετάλλων πως να το αξιολογήσουμε, γίνεται; Δε γίνεται! Το φινίρισμα όμως που έχει γίνει στις κολλήσεις εκ των υστέρων ώστε να δείχνει τη καλή δουλειά που έχει γίνει και ταυτόχρονα να μην είναι σαν έκτρωμα. Όποιος ρίξει μια ματιά σε μια Yamaha R1 σε πλαίσιο και ψαλίδι θα καταλάβει τι εννοώ.

Από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα τα προσαρτημένα σε μια μηχανή, όπως η ποιότητα των αναρτήσεων ή το επίπεδο ηλεκτρονικών, αυτά μπορεί κάθε εταιρεία να τα βάλει αλλά αυτά καθορίζουν - ΣΗΜΕΡΑ- το επίπεδο τιμής που θα φτάσει το τελικό προϊόν στην αγορά.

Οπότε, όσο για το Tenere 700 όσο και για το 790 ας κάνουμε υπομονή και ας αφήσουμε να έρθουν στους δρόμους μας και μετά ασκούμε τη κριτική περί σχέσης ποιότητας κατασκευής - τιμής- προορισμού χρήσης και ποιο είναι πιο κοντά.

Στα δικά μου μάτια -χωρίς να κρίνω διόλου ποιότητες κατασκευής- το 790 είναι μια all round μηχανή που δεν αμφιβάλλω πως θα έχει χωμάτινες ικανότητες ενώ το Tenere 700 έχει εντελώς Σπαρτιάτικο εξοπλισμό και στην άνεση και στα βοηθήματα (σέλα/ηλεκτρονικά). Κατά τη γνώμη μου αν απευθυνόμαστε στο μέσο όρο αναβατών και πορτοφολιών το Yamaha θα πουλήσει πολύ περισσότερο σε ανθρώπους που θα θέλουν να πάνε στο χώμα. Άλλο να ρίχνω 15 χιλιάρικα εκεί, άλλο 10. Πάντα θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Φυσικά περισσότερα και ασφαλέστερα θα μπορώ να πω όταν οι μηχανές είναι εδώ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εγω πάντως σε κάποια εκθέματα είδα π.χ. carbon υλικά και μετά σε άλλα όχι...σε καποια είδα ρυθμίσεις και στα 2 καλάμια σε κάποιο άλλο μόνο στο ένα...ενώ στο πρωτότυπο T7 ήταν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα. Δηλαδή ότι βγήκε ενα πρωτότυπο που έκανε πολύ καλή αίσθηση και μετά είναι φυσικό να αλλάζει. Αυτη τη στιγμή δε μου έρχεται κάποια διαφοροποίηση αλλά εχω δει αρκετά βίντεο που περιεργάζονται τη μηχανή σε απόσταση αναπνοής. Πιστεύω ότι η διαφορά τιμής με το 790 R δε θα αντικατοπτρίζει και αντίστοιχη διαφορά στην ποιότητα και για αυτό το έχω στο ραντάρ μου το 700αρι...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σε ευχαριστώ Κώστα, σε μεγάλο βαθμό με κάλυψες. Την απορία την εξέφρασα όχι με αφορμή το βίντεο αλλά με τοποθετήσεις συναδέλφων μελών του forum που είπαν ότι είδαν μεγάλη διαφορά στη ποιότητα κατασκευής κάποιων μοτοσυκλετών και δεν διάβασα κάτι πιο συγκεκριμένο.

Ειδικά σε μελλοντικά μοντέλα σε εκθέσεις έχω δει κι εγώ παραφωνίες. Παραδείγματος χάρη έχω δει διακόπτες από Yamaha MT-10 SP (πριν πωληθεί στην Ελληνική αγορά) να έχουν ξεβάψει και από μαύροι να εμφανίζετε από κάτω ένα λευκό χρώμα, πράγμα που δεν ισχύει γιατί αν σπάσεις έναν τέτοιο διακόπτη θα δεις πως δεν είναι βαμμένος αλλά μαύρος μέσα-έξω.

Με αφορμή αυτά που γράφεις... ξέρω πολλούς που μεταφράζουν τα μαλακά πλαστικά ως κακής ποιότητας και τα σκληρά ως καλής. Φαινομενικά μπορεί και να είναι σε σχέση με κάποια καλογυαλισμένα σκληρά πλαστικά, αλλά αν το Tenere 700 έχει όντως μαλακά πλαστικά θα είναι η σωστότερη επιλογή. Τα μαλακά πλαστικά υπάρχουν για να μη σπάνε εύκολα σε μια μηχανή που είναι προορισμένη να τρώει τούμπες. Παρόλο που μπορεί να θαμπώνουν ή να μαζεύουν γρατζουνιές ευκολότερα. Αυτός είναι ο προορισμός τους και κυρίως είναι μια πάμφθηνη αντικατάσταση όταν αυτό είναι απαραίτητο. Όποιος λοιπόν πει πως το Tenere 700 έχει κακή ποιότητα κατασκευής γιατί τα πλαστικά του είναι μαλακά μάλλον δεν γνωρίζει...

Μετά θα ήθελα να διαβάσω αν κάποιος εξέτασε τις συγκολλήσεις του παλισίου, είτε στο Tenere 700 είτε στο 790. Αυτά είναι σημαντικά στοιχεία ποιότητας κατασκευής. Το κράμα των μετάλλων πως να το αξιολογήσουμε, γίνεται; Δε γίνεται! Το φινίρισμα όμως που έχει γίνει στις κολλήσεις εκ των υστέρων ώστε να δείχνει τη καλή δουλειά που έχει γίνει και ταυτόχρονα να μην είναι σαν έκτρωμα. Όποιος ρίξει μια ματιά σε μια Yamaha R1 σε πλαίσιο και ψαλίδι θα καταλάβει τι εννοώ.

Από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα τα προσαρτημένα σε μια μηχανή, όπως η ποιότητα των αναρτήσεων ή το επίπεδο ηλεκτρονικών, αυτά μπορεί κάθε εταιρεία να τα βάλει αλλά αυτά καθορίζουν - ΣΗΜΕΡΑ- το επίπεδο τιμής που θα φτάσει το τελικό προϊόν στην αγορά.

Οπότε, όσο για το Tenere 700 όσο και για το 790 ας κάνουμε υπομονή και ας αφήσουμε να έρθουν στους δρόμους μας και μετά ασκούμε τη κριτική περί σχέσης ποιότητας κατασκευής - τιμής- προορισμού χρήσης και ποιο είναι πιο κοντά.

Στα δικά μου μάτια -χωρίς να κρίνω διόλου ποιότητες κατασκευής- το 790 είναι μια all round μηχανή που δεν αμφιβάλλω πως θα έχει χωμάτινες ικανότητες ενώ το Tenere 700 έχει εντελώς Σπαρτιάτικο εξοπλισμό και στην άνεση και στα βοηθήματα (σέλα/ηλεκτρονικά). Κατά τη γνώμη μου αν απευθυνόμαστε στο μέσο όρο αναβατών και πορτοφολιών το Yamaha θα πουλήσει πολύ περισσότερο σε ανθρώπους που θα θέλουν να πάνε στο χώμα. Άλλο να ρίχνω 15 χιλιάρικα εκεί, άλλο 10. Πάντα θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Φυσικά περισσότερα και ασφαλέστερα θα μπορώ να πω όταν οι μηχανές είναι εδώ.
Συμφωνω σε ολα εκτος απο το θεμα των μαλακων πλαστικων. Οπως ειπα και παραπανω, τα μαλακα "εντουραδικα" πλαστικα ειναι καλοδεχουμενα, εκτος απο το κομματι γυρω απο τα οργανα και την τιμονομπαρα. Εκει θες σκληρο πλαστικο, γιατι δε θα ερθει ποτε σε επαφη με το εδαφος αλλα θα ερχεται συνεχεια σε επαφη με χερια, γαντια, καλωδια κλτ. Νομιζω οτι ο Βουλγαρος γυπας (αν και επειδη τον παρακολουθω για μπουφο τον εχω κοψει...) στο βιντεο δειχνει αυτα τα πλαστικα, του κοκπιτ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνω σε ολα εκτος απο το θεμα των μαλακων πλαστικων. Οπως ειπα και παραπανω, τα μαλακα "εντουραδικα" πλαστικα ειναι καλοδεχουμενα, εκτος απο το κομματι γυρω απο τα οργανα και την τιμονομπαρα. Εκει θες σκληρο πλαστικο, γιατι δε θα ερθει ποτε σε επαφη με το εδαφος αλλα θα ερχεται συνεχεια σε επαφη με χερια, γαντια, καλωδια κλτ. Νομιζω οτι ο Βουλγαρος γυπας (αν και επειδη τον παρακολουθω για μπουφο τον εχω κοψει...) στο βιντεο δειχνει αυτα τα πλαστικα, του κοκπιτ.
Καλά εγώ ούτε που το είδα το βίντεο και δεν εστίασα τα γραφόμενα μου σε συγκεκριμένα σημεία. Γενικώς μιλώντας εννοώ κι εγώ τα πλαστικά που έρχονται σε επαφή με το έδαφος στις τούμπες, το έγραψα άλλωστε.

Αυτό που ελπίζω και που πιστεύω πως θα γίνει είναι πως σύντομα -σε ένα-δυο χρόνια- θα μας πλασάρει με 1000-1200 ευρώ μια έκδοση με καλύτερες αναρτήσεις και αυτή θα είναι μια πραγματικά value for money επιλογή.

Εγώ έτσι και αλλιώς δεν ενδιαφέρομαι για καμιά από δαύτες, έχω βρει αυτό που πραγματικά χρειάζομαι στο μικρό 250αράκι μου το οποίο έχω φέρει ακριβώς εκεί που θέλω και μου κάνει τα χωμάτινα γούστα από Αττική μέχρι Ευρυτανία.

Στο μέλλον για κανά σκούτερ X-ADV με κόβω... να πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ και να πίνω αυθημερόν με τους φίλους στη Λάρισα κανά τσίπουρο!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Φρέσκο...

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με τόσα φρέσκα βίντεο...το μηχανάκι θα είναι μπαγιάτικο όταν βγει. Οσο χρόνο περισσότερο περιμένει κανείς τόσο μεγαλώνουν οι προσδοκίες, Ας το δούμε και αυτό. Ιούλιο παντως θα αρχισουν τα πρώτα promo test ride στο εξωτερικό...μακάρι να γίνουν κι εδώ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η Γιαμαχα Βερολινου λεει μπορει να το εχουν μεχρι το τελος του ετους αν ειναι τυχεροι...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό θα πει πρόμο...μεσα στο καταχείμωνο...χριστουγεννιάτικο... ρε μπαγλαμάδες βερολινέζοι το μηχανάκι το λένε Tenere...όχι ω έλατο ω έλατο...Ειπανε πάντως οτι 28 φλεβάρη θα κάνουν ανακοίνωση για τιμή στη Γερμανία. Η τιμή τιμή δεν έχει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τετραψήφιο αριθμό ευρώ στο ταμείο.... Καλοτάξιδα με 9990 :)

Online παραγγελίες από 27 Μαρτίου με παράδοση τέλη Μαΐου/Ιούνιο!

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

9990 αν το προπαραγγειλεις απο ιντερνετ, 10490 αν το λαβεις μετα, με ενα αστερισκο ισαμε τον Αλντεμπαραν οτι οι τιμες αυτες μπορει να αλλαζουν απο χωρα σε χωρα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Να δούμε αν θα μπορείς να παραγγείλεις και αξεσουάρ...πάντως μπορεί σε κάποια αντιπροσωπεια να μπορούν να κάνουν καποια ακόμα καλύτερη προσφορά ως προς τα αξεσουάρ. Για να δούμε...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To πιο σημαντικό στην ιστορία είναι ότι αν η Yam έχει όντως στοκ, όπως έλεγε ο πρόεδρος, ενώ η ΚΤΜ θα πάει "λίγα κομμάτια" από το R παντού, πιθανώς να φάει πελατεία τελικά και να της βγει σε καλό η καθυστέρηση.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Αντε να το πάρετε να το προσέχετε και σε 3 4 5 χρονάκια να το πάρουμε εμείς..


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρέα θα πάμε!:D
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε 2-3 χρόνια θα βγάλουν βελτιωμένη έκδοση... οπότε θα πέσουν οι τιμές για τα στοκαρισμενα της 1ης έκδοσης. Θα παίξει ειδική προσφορά για να φύγουν... Κάποιοι όμως πρέπει να θυσιαστουμε ώστε αυτοί που θα το πάρουν σε 2-3 χρόνια να πάρουν κάτι δοκιμασμένο σε χρήση.
Μέσα από Yamaha, όχι Ελλάδας, έμαθα ότι θα βγει Κιτ χαμηλώματος, κάποιο λινκ για μοχλικο η κατι άλλο δηλαδή δε θα παίξει πιο χαμηλή σέλα...Στην ουσία θα είναι στο ίδιο ύψος με το F800gs και το 790R αλλά με χαμηλότερη διαδρομή και λίγο πιο χαμηλή απόσταση από το έδαφος...δύσκολα τα πράγματα για μας τους κάτω από 1,75...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R


Το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για κοντούς. Περίμενε να έρθει, θα δεις.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Κάτι αντίστοιχο δεν είχε συμβεί περίπου το 2010 όταν πρωτο λανσαραν το Τενερε 1200?
Νομίζω είχε μια έκπτωση αλλά αυτό που θυμάμαι σίγουρα ήταν ότι το παράγγελνες ιντερνετικά.

Έτσι για την ιστορία αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η τιμή του.
Ενώ σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες στη Σουηδία είναι φτηνότερες από Ελλάδα το τενερέ θα κοστίζει κανονικά 10800 ευρώ, ενώ αν το παραγγείλεις ον λάϊν την περίοδο που αναφέρθηκε κτλ. θα κοστίσει 10400 ευρώ.
Παράδοση Ιούλιο λέει τα πρώτα κομμάτια.

Ούτε στη σουηδική ιστοσελίδα αναφέρονται κάποια έξτρα αξεσουάρ.
 
Top Bottom