Yamaha T7 Tenere

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
2 good 2 be true φοβάμαι..

Απο το concept στη παραγωγή βλέπω να χάνονται πολλά ωραία χαρακτηριστικά.. Όπως το ογκώδες πηρούνι, βλέπω να βγάζουν κάποιο μικρότερο απ το ράφι, το ωραίο ύψος, την πολεμική σέλα και την πολεμική Dakar μούρη..
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
2 good 2 be true φοβάμαι..

Απο το concept στη παραγωγή βλέπω να χάνονται πολλά ωραία χαρακτηριστικά.. Όπως το ογκώδες πηρούνι, βλέπω να βγάζουν κάποιο μικρότερο απ το ράφι, το ωραίο ύψος, την πολεμική σέλα και την πολεμική Dakar μούρη..
Κατα την γνωμη μου ετσι θα γινει Και αυτο γιατι κρινοντας απο τις φωτογραφιες αν εβγαινε απο την yamaha ετσι θα ηταν πολυ ειδικης χρησης κατι που βεβαια σημαινει λιγες πωλησεις ή/και υψηλη τιμη πωλησης
Και διαφωνω μαζι σου οτι τα χωματινα χαρακτηριστικα που αναφερεις ειναι απαραιτητα σε μια μοτοσυκλετα η οποια θα προοριζεται για adv χωματινες βολτες και που δεν θα ειναι φτιαγμενη για "πιπερατη" οδηγηση στα χερια του χομπιστα εντουρα Γιατι αν θα ειναι φτιαγμενη για αυτο το αγοραστικο κοινο τοτε μετα τον πρωτο ενθουσιασμο εμπορικα θα παει απατη
Να το πω αλλιως:
Ποσοι απο μας χρειαζονται την σελα-σερβιετα που σκαρφαλωνει στο ρεζερβουαρ;Ποσοι χρειαζονται 300χιλ πχ αποσταση απο το εδαφος; Ποσοι το τουμπανο μπροστινο και το αντιστοιχο ψαλιδι; Ποσοι θα μπορουν να σταματησουν με ασφαλεια με το μονο και μικρο εμπρος δισκοφρενο στην ασφαλτο;
Μηπως οι περισσοτεροι θα του προσθεσουν καγγελα, σχαρα, βαλιτσες, μπλιμπλικια, ενω οταν θα αρχισουν να ζοριζονται θα θελουν μικροτερο υψος σελας, μεγαλυτερη ανεση, ισχυροτερα φρενα κλπ κλπ κλπ;
Και διαφορετικα:
Μεγαλες σε κυβικα (και προφανως και σε βαρος) χωματινες μοτοσυκλετες με εμφανη αγωνιστικα γονιδια δεν ειναι για ανθρωπους που μπορουν να εχουν μονο μια, αντε δυο μοτοσυκλετες στο γκαραζ τους Ειναι για φραγκατους που θα πρεπει ομως να εχουν και τα χερια να τις πανε οπως πρεπει και εκει που πρεπει
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατα την γνωμη μου ετσι θα γινει Και αυτο γιατι κρινοντας απο τις φωτογραφιες αν εβγαινε απο την yamaha ετσι θα ηταν πολυ ειδικης χρησης κατι που βεβαια σημαινει λιγες πωλησεις ή/και υψηλη τιμη πωλησης
Και διαφωνω μαζι σου οτι τα χωματινα χαρακτηριστικα που αναφερεις ειναι απαραιτητα σε μια μοτοσυκλετα η οποια θα προοριζεται για adv χωματινες βολτες και που δεν θα ειναι φτιαγμενη για "πιπερατη" οδηγηση στα χερια του χομπιστα εντουρα Γιατι αν θα ειναι φτιαγμενη για αυτο το αγοραστικο κοινο τοτε μετα τον πρωτο ενθουσιασμο εμπορικα θα παει απατη
Να το πω αλλιως:
Ποσοι απο μας χρειαζονται την σελα-σερβιετα που σκαρφαλωνει στο ρεζερβουαρ;Ποσοι χρειαζονται 300χιλ πχ αποσταση απο το εδαφος; Ποσοι το τουμπανο μπροστινο και το αντιστοιχο ψαλιδι; Ποσοι θα μπορουν να σταματησουν με ασφαλεια με το μονο και μικρο εμπρος δισκοφρενο στην ασφαλτο;
Μηπως οι περισσοτεροι θα του προσθεσουν καγγελα, σχαρα, βαλιτσες, μπλιμπλικια, ενω οταν θα αρχισουν να ζοριζονται θα θελουν μικροτερο υψος σελας, μεγαλυτερη ανεση, ισχυροτερα φρενα κλπ κλπ κλπ;
Και διαφορετικα:
Μεγαλες σε κυβικα (και προφανως και σε βαρος) χωματινες μοτοσυκλετες με εμφανη αγωνιστικα γονιδια δεν ειναι για ανθρωπους που μπορουν να εχουν μονο μια, αντε δυο μοτοσυκλετες στο γκαραζ τους Ειναι για φραγκατους που θα πρεπει ομως να εχουν και τα χερια να τις πανε οπως πρεπει και εκει που πρεπει

Σαν σκεπτικό είναι σωστό Κώστα.
Όλα αυτά που αναρωτιέσαι όμως, τα αγοράζουν μια χαρά τόσοι και τόσοι με 950/990!!! ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σαν σκεπτικό είναι σωστό Κώστα.
Όλα αυτά που αναρωτιέσαι όμως, τα αγοράζουν μια χαρά τόσοι και τόσοι με 950/990!!! ;)
Οχι το 950/990, αν και "too mutch" για το χωμα κατα την γνωμη μου, ειναι αλλο πραγμα
Στις φωτογραφιες με το Τ7 βλεπουμε ενα σπαρτιατικο ραλλυ (και αν αφαιρεθει η μασκα-ζελατινα ενα σπαρτιατικο εντουρο)περυτιλιγμα με εναν μεγαλο κινητηρα Με το 950 SE ναι θα μπορουσες να το συγκρινεις το οποιο φυσικα ειναι ειδικης χρησης
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι το 950/990, αν και "too mutch" για το χωμα κατα την γνωμη μου, ειναι αλλο πραγμα
Στις φωτογραφιες με το Τ7 βλεπουμε ενα σπαρτιατικο ραλλυ (και αν αφαιρεθει η μασκα-ζελατινα ενα σπαρτιατικο εντουρο)περυτιλιγμα με εναν μεγαλο κινητηρα Με το 950 SE ναι θα μπορουσες να το συγκρινεις το οποιο φυσικα ειναι ειδικης χρησης
Η εκτίμησή μου είναι , ότι στο δρόμο θα βγει κάτι κοντά στο 990. Μπορεί να υπάρξει κι αυτή η ειδική έκδοση που βλέπουμε, που θα είναι όπως λες.
Πάντως υπάρχει σαφέστατη τάση των μεγάλων εταιρειών, στο off των on/off!!! Yamaha, honda, BMW R1200GS Rallye..... ;) Μην ξεχνάμε τη στροφή της Ducati με το αντίστοιχο Multistrada Adventure! Και το νέο 850 ;)
Πλέον υπάρχουν τα πάντα στο πανέρι!
Τα λ7 ποιος θα βάλει, και μεχανάκια βρίσκουμε :D:p
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
ολοι τρεχουν να προλαβουν το 800αρι της ΚΤΜ...:D:D:D:D
παντως και το γιαμαπα και το κατεμι φημολογουντε καιρο τωρα. στις αρχες του 2016 μαλιστα ειχαν κυκλοφορισει φωτογραφιες και απο τα δυο με διαφορα λιγων ημερων.

Όλοι περιμένουμε το 800 της ktm και τελικά θα είναι η μόνη που δεν θα βγάλει. Η θα βγάλει τελευταία και καταιδρωμενη..

Σε δουκα παρουσιαστικε ενα κονσεπτ. αντε και σε αντβεντσουρ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



-

-

-

-

-

Γιατί εμείς -στη YAMAHA- όταν θέλουμε να "χτυπήσουμε" την αγορά των 800cc φτιάχνουμε 700άρια, όχι... 1000άρια...

-

-

-

-

-

-

-




-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Σήμερα θα κοιμηθούμε όμορφα!!!

-

-

-



-

-

-

-

-

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κατα την γνωμη μου ετσι θα γινει Και αυτο γιατι κρινοντας απο τις φωτογραφιες αν εβγαινε απο την yamaha ετσι θα ηταν πολυ ειδικης χρησης κατι που βεβαια σημαινει λιγες πωλησεις ή/και υψηλη τιμη πωλησης
Και διαφωνω μαζι σου οτι τα χωματινα χαρακτηριστικα που αναφερεις ειναι απαραιτητα σε μια μοτοσυκλετα η οποια θα προοριζεται για adv χωματινες βολτες και που δεν θα ειναι φτιαγμενη για "πιπερατη" οδηγηση στα χερια του χομπιστα εντουρα Γιατι αν θα ειναι φτιαγμενη για αυτο το αγοραστικο κοινο τοτε μετα τον πρωτο ενθουσιασμο εμπορικα θα παει απατη
Να το πω αλλιως:
Ποσοι απο μας χρειαζονται την σελα-σερβιετα που σκαρφαλωνει στο ρεζερβουαρ;Ποσοι χρειαζονται 300χιλ πχ αποσταση απο το εδαφος; Ποσοι το τουμπανο μπροστινο και το αντιστοιχο ψαλιδι; Ποσοι θα μπορουν να σταματησουν με ασφαλεια με το μονο και μικρο εμπρος δισκοφρενο στην ασφαλτο;
Μηπως οι περισσοτεροι θα του προσθεσουν καγγελα, σχαρα, βαλιτσες, μπλιμπλικια, ενω οταν θα αρχισουν να ζοριζονται θα θελουν μικροτερο υψος σελας, μεγαλυτερη ανεση, ισχυροτερα φρενα κλπ κλπ κλπ;
Και διαφορετικα:
Μεγαλες σε κυβικα (και προφανως και σε βαρος) χωματινες μοτοσυκλετες με εμφανη αγωνιστικα γονιδια δεν ειναι για ανθρωπους που μπορουν να εχουν μονο μια, αντε δυο μοτοσυκλετες στο γκαραζ τους Ειναι για φραγκατους που θα πρεπει ομως να εχουν και τα χερια να τις πανε οπως πρεπει και εκει που πρεπει
Βρε Κωστή, δεν με προβληματίζει προσωπικά το εμπορικό κομμάτι και το κομματι marketing της Yamaha και ούτε φυσικά πόσοι θα το πάρουν και θα το κάνουν παπί για κάθε μέρα και θα το χρησιμοποιήσουν και για ασφάλτινο Traveller.

Στα δικά μου γούστα που επιθυμώ ένα χωμάτινο adventure traveller με ΑΚΡΙΒΩΣ τα χαρακτηριστικά του concept, δηλαδή την σέλα σερβιέτα, το μεγάλο ύψος απο το έδαφος, το τούμπανο πηρούνι και ψαλίδι λέω: Too good to be true καθώς ΞΕΡΩ πώς δεν είμαι ο μέσος καταναλωτής!

Σαφώς και θα το πολιτικοποιήσουν όπως το βλέπω και θα το ΄΄φλωρέψουν΄΄ για να πουλήσει και να είναι ένα πιο mainstream εργαλείο!

Η αλήθεια είναι πως ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ με εργαλεία που να κάνουν ΛIΓΟ απ όλα και πολύ απο ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΝ θέλει η Yamaha να βγάλει ένα χωμάτινο Adventure μηχανάκι όπως ΠΡΕΠΕΙ, ας το βγάλει όπως είναι το Concept.

Αλλιώς την ξέρουμε τη συνταγή!! ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ!

Υπάρχουν άπειρες μοτοσυκλέτες για να αγοράσει κάποιος και να κάνει λίγο απ όλα!

ΕΥΧΟΜΑΙ η Yamaha να το κρατήσει έτσι πολεμικό και να πάει κοντρα στο ρέυμα!! Και πού ξέρεις μπορεί να ανακαλύψει τον εμπορικό παράδεισο που λέει πως υπάρχουν χιλιάδες κόσμου εκει έξω που θέλουν ένα Γιαπωνέζικο Ready to Race!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βρε Κωστή, δεν με προβληματίζει προσωπικά το εμπορικό κομμάτι και το κομματι marketing της Yamaha και ούτε φυσικά πόσοι θα το πάρουν και θα το κάνουν παπί για κάθε μέρα και θα το χρησιμοποιήσουν και για ασφάλτινο Traveller.

Στα δικά μου γούστα που επιθυμώ ένα χωμάτινο adventure traveller με ΑΚΡΙΒΩΣ τα χαρακτηριστικά του concept, δηλαδή την σέλα σερβιέτα, το μεγάλο ύψος απο το έδαφος, το τούμπανο πηρούνι και ψαλίδι λέω: Too good to be true καθώς ΞΕΡΩ πώς δεν είμαι ο μέσος καταναλωτής!

Σαφώς και θα το πολιτικοποιήσουν όπως το βλέπω και θα το ΄΄φλωρέψουν΄΄ για να πουλήσει και να είναι ένα πιο mainstream εργαλείο!

Η αλήθεια είναι πως ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ με εργαλεία που να κάνουν ΛIΓΟ απ όλα και πολύ απο ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΝ θέλει η Yamaha να βγάλει ένα χωμάτινο Adventure μηχανάκι όπως ΠΡΕΠΕΙ, ας το βγάλει όπως είναι το Concept.

Αλλιώς την ξέρουμε τη συνταγή!! ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ!

Υπάρχουν άπειρες μοτοσυκλέτες για να αγοράσει κάποιος και να κάνει λίγο απ όλα!

ΕΥΧΟΜΑΙ η Yamaha να το κρατήσει έτσι πολεμικό και να πάει κοντρα στο ρέυμα!! Και πού ξέρεις μπορεί να ανακαλύψει τον εμπορικό παράδεισο που λέει πως υπάρχουν χιλιάδες κόσμου εκει έξω που θέλουν ένα Γιαπωνέζικο Ready to Race!!
Οσον αφορα το ποιοι θα το παρουν και τι χρηση θα του κανουν μαλλον παρεξηγησες Ουτε εμενα με ενδιαφερει και κανεναν μοτοσυκλετιστη δεν θα επρεπε να ενδιαφερει
Ενδιαφερει ομως φανταζομαι την γιαμαχα η οποια προφανως θελει να δει λεφτα στο ταμειο και αυτος ειναι και ο λογος (το ταμειο) που πιστευω οτι ειτε αυτο που θα βγαλει στην παραγωγη θα απεχει πολυ απο αυτο που ειδαμε ειτε θα το βγαλει πολυ κοντα στο παρον concept χρησιμοποιωνταςτο ομως ως πιλοτο για να δει αν και ποσο την συμφερει να παραγει μια σαφως πιο λαιτ εκδοση για το ...πληθος

Οσο για το αν μπουχτησαμε απο μοντελα που να κάνουν λιγο απ όλα με συγχωρεις αλλα δεν συμφωνω (το πολύ απο τιποτα ΟΚ το συζηταμε) Αυτην την στιγμη στην μεσαια και την μεγαλη κατηγορια των ΠΡΑΓΜΑΤΤΙΚΩΝ ον οφ δεν βλεπω να υπαρχουν και πολλες επιλογες Ενα ΧΤΖ βλεπω, ενα 800αρι bmw, ενα αφρικα 1000, ισως και ισως και κανα αλλο που να μου διαφευγει Ε δεν τα λες και πολλα αυτα για να μπουχτησεις απο μηχανακια που πατανε και ασφαλτο και χωμα σχεδον ισομερως
Απο ασφαλτινα ΟΝ-οφ ναι μπουχτησαμε και εχεις δικιο


Παντως για ταξιδιωτικο χωμα (καποιες εκατονταδες χλμ)επιμενω οτι αχρηστη ειναι και η στενη σελα και το μεγαλο υψος και το γαιδουρι μπροστινο-ψαλιδι-πλαισιο και οτιδηποτε αλλο προοριζεται ενδεχομενως για αγωνιστικη χρηση Και αυτο γιατι το πρωτο πραγμα που χρειαζεται καποιος οταν διανυεει μεγαλες αποστασεις στο χωμα ειναι να μενει οσο το δυνατον πιο ξεκουραστος (αρα να κατσει και για αρκετη ωρα στη σελα, οι αναρτησεις να ειναι οσο πρεπει ενδοτικες, να μπορει να στηριξει και με τα δυο του ποδια την βαρυφορτωμενη μοτοσυκλετα οταν χρειαστει κλπ κλπ) Και προσεξε δεν λεω να καβαλαει κατι που εχει αναρτησεις βρακολαστιχο, φρενα σαπουνι και πλαισιο τσιχλα Οχι χρειαζεται και τις ποιοτηκες αναρτησεις και το στιβαρο πλαισιο και τα καταλληλα φρενα οταν τα χλμ θα μαζευονται Την υπερβολη δεν χρειαζεται (η οποια υπερβολη εκ πρωτης οψεως και οσο μπορει να πει καποιος κατι τετοιο απο μερικες φωτογραφιες) υπαρχει στο concept της yamaha

Τελος και εγω ευχομαι να το βγαλει στην παραγωγη ετσι οπως φαινεται τουμπανο, οχι γιατι θα ηθελα να το παρω (σιγα μην μπορω αλλα λεμε τωρα:roflmao:) αλλα γιατι ισως να ακολουθησουν και αλλοι κατασκευστες και πλεον να υπαρχουν σοβαρες προτασεις σε πραγματικα ΟΝ-ΟΦ
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Σαν πρωτότυπο το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον. Και το θεωρώ φυσική εξέλιξη να κρατήσει αρκετά από τα Οφφ χαρακτηριστικά του.
Και το όνομα αυτού-όταν με το καλό βγει στην παραγωγή- ΤΤ. Ήδη το λογότυπο στα δικά μου μάτια εκεί παραπέμπει..
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Καλό και χρυσό και έρωτας οπως είναι, αλλά πόσα μηχανάκια πρέπει να έχεις για να έχεις και αυτό? Γιατί για να έχεις μόνο αυτό πάλι καταλήγουμε ότι δεν μπορείς να τα κάνεις όλα κτλ...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ετσι οπως τα λενε οι δυο Κωστηδες, ο Κονκωστ και ο Λερωμενος Κωστας απο πανου, αυτο το μηχανακι παρα ειναι μαχιμο για να ικανοποιησει τους απανταχου adventure riders που θελουν κατι ικανο μεν αλλα πιο all rounder (και ενω φαινεται καρα-μαχιμο, εχει χαμηλο φτερο, οτι ναναι :thumbsdown:).

Κατα τα αλλα, οπως ειπωθηκε δεν υπαρχουν και πολλα μηχανακια για τον σοβαρο adventure rider, το ΧΤΖ660 (με τους περιορισμους του μονοκυλινδρου), το 800GS, το CRF1000 και το ερχομενο 1090R. Ελπιζω η Yamaha να βγαλει το Τ7 (και) σε μια πιο πολιτικη εκδοση, παρομοια με τα προηγουμενα, και τοτε ειμαι σιγουρος οτι θα πουλησει πολυ :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Μα τι έρωτας είσαι?? :)











Εργαλειαρα και ασε ολους τους αλλους από πανω να σκουζουν δεν κανει το ένα,δεν κανει το άλλο χα χα :) ,γερασατε παλιογεροι και διυλίζετε τον κωνωπα:D.
Yπομονη να το δουμε σε πολιτικη εκδοση,μεχρι να ερθει και το 800 της ktm :banghead:

Καλό και χρυσό και έρωτας οπως είναι, αλλά πόσα μηχανάκια πρέπει να έχεις για να έχεις και αυτό? Γιατί για να έχεις μόνο αυτό πάλι καταλήγουμε ότι δεν μπορείς να τα κάνεις όλα κτλ...
Κρατας το 990 για ταξίδια πια,και παιρνεις ένα τετοιο για τα χωματα.Απλα πραγματα!;)
 

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT
Καλό και χρυσό και έρωτας οπως είναι, αλλά πόσα μηχανάκια πρέπει να έχεις για να έχεις και αυτό? Γιατί για να έχεις μόνο αυτό πάλι καταλήγουμε ότι δεν μπορείς να τα κάνεις όλα κτλ...
Ας το βγάλουν όπως είναι, άντε και λίγο πιο πολιτικό και για μένα μια χαρά θα είναι για μοναδικό! Δουλειά θα πηγαινο-έρχομαι, εκδρομές θα κάνω, camping θα το φορτώσω να πάμε, χώμα θα αρχίσω να πηγαίνω και καφετέρια φρεσκοπλυμένο θα το παρκάρω! :):):):)

Και η ανακοίνωση της Yamaha: https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/adventure/t7-concept.aspx
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ας το βγάλουν όπως είναι, άντε και λίγο πιο πολιτικό και για μένα μια χαρά θα είναι για μοναδικό! Δουλειά θα πηγαινο-έρχομαι, εκδρομές θα κάνω, camping θα το φορτώσω να πάμε, χώμα θα αρχίσω να πηγαίνω και καφετέρια φρεσκοπλυμένο θα το παρκάρω! :):):):)

Και η ανακοίνωση της Yamaha: https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/adventure/t7-concept.aspx
Φίλε ωραία τα γράφεις, μου αρέσεις!
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Εργαλειαρα και ασε ολους τους αλλους από πανω να σκουζουν δεν κανει το ένα,δεν κανει το άλλο χα χα :) ,γερασατε παλιογεροι και διυλίζετε τον κωνωπα:D.
Yπομονη να το δουμε σε πολιτικη εκδοση,μεχρι να ερθει και το 800 της ktm :banghead:


Κρατας το 990 για ταξίδια πια,και παιρνεις ένα τετοιο για τα χωματα.Απλα πραγματα!;)
Το 990 εχει φύγει από καιρό όπως και το 450 (πάμε για άλλα), για τα χώματα προτιμώ κάτι σε 250-300 2τ η 350 4τ...
 
Top Bottom