Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πλούσια προίκα, με κάπως τσουχτερές τιμές αλλά φαντάζομαι θα υπάρξουν κάποιες εκπτώσεις.

Σέλα-ες (αναπαυτικές, αγωνιστικές, μονή συνεπιβάτη), διπλό σταντ, ποδιά ενισχυμένη, μεταλλική εργαλειοθήκη, θερμαινόμενα γκριπ, led flash (απλά και ενισχυμένα με προστασίες), μπάρες προστασίας, σχάρα με έτοιμη αναμονή για βαλίτσες GIVI, κάλυμμα θέσης συνοδηγού, εξάτμιση akrapovic, linkage bones μείωσης ύψους και... άλλα πολλά μικρότερης χρηστικής σημασίας.
Δείτε τα όλα εδώ σε τιμές Γερμανίας: Ténéré 700 Zubehör - Yamaha Motor Europe







Επίσης 2 έτοιμα "πακέτα" εξοπλισμών: RALLYE και EXPLORER.

Οι τιμες Γερμανιας δυστυχως ειναι καλυτερες από τις Ελληνικές...εκτός από τα led flash...στο ελληνικό site δεν έχουν βάλει ακόμα τιμές σε όλα τα αξεσουάρ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παναγια μου! 70€ το ζευγαρι τα απλα led, 140€ το ζευγαρι αυτα με ενσωματωμενο φως θεσεως!

Η ΚΤΜ δινει την 4αδα 80€!
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παναγια μου! 70€ το ζευγαρι τα απλα led, 140€ το ζευγαρι αυτα με ενσωματωμενο φως θεσεως!

Η ΚΤΜ δινει την 4αδα 80€!
Ε οταν σπανε, θα πηγαινουν απο την ΚΤΜ να τα αγοραζουν :fun
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε οταν σπανε, θα πηγαινουν απο την ΚΤΜ να τα αγοραζουν :fun
Σωστο κι αυτο...

Μακαρι βεβαια να μπορουσαν να κανουν το ιδιο με την ποδια του κινητηρα που εκεινη με 6χιλ. της ΚΤΜ εχει 270€ ενω της Γιαμαχα με 4χιλ. εχει 320. Επισης βλεπω την σελα "ραλλυ" στα 380 ενω της ΚΤΜ οι θερμαινομενες ανατομικες ειναι στα 280...

Μιλαω για ΚΤΜ γιατι εκεινης τις τιμες ξερω, δεν εχω μετοχες. Αλλα βασικα ξερω οτι το διπλο σταντ η Χοντα για το ΑΤ το δινει στα 190ευρω (σ.σ. το ιδιο και η ΚΤΜ) και η Γιαμαχα ζηταει 290ευρω!!!!

Το τιμησανε και ψοφησε...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Σωστο κι αυτο...

Μακαρι βεβαια να μπορουσαν να κανουν το ιδιο με την ποδια του κινητηρα που εκεινη με 6χιλ. της ΚΤΜ εχει 270€ ενω της Γιαμαχα με 4χιλ. εχει 320. Επισης βλεπω την σελα "ραλλυ" στα 380 ενω της ΚΤΜ οι θερμαινομενες ανατομικες ειναι στα 280...

Μιλαω για ΚΤΜ γιατι εκεινης τις τιμες ξερω, δεν εχω μετοχες. Αλλα βασικα ξερω οτι το διπλο σταντ η Χοντα για το ΑΤ το δινει στα 190ευρω (σ.σ. το ιδιο και η ΚΤΜ) και η Γιαμαχα ζηταει 290ευρω!!!!

Το τιμησανε και ψοφησε...
Γιαυτο στα αξεσουαρ (αν ειναι οντως ετσι), θα πανε στα αφτερμαρκετ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι Ιταλοί δημοσιογράφοι στάζουν μέλι για το μηχανάκι
Όχι γιατί είναι τοπ γκαν ξέρω
αλλά γιατί με λιγότερο από 10 000 κάνεις τα πάντα όλα
Από τα γερμανικά στα ιταλικά...
Πολύ καλά λόγια για φρένα και λειτουργία ανάρτησης. Επίσης γίνεται θετική αναφορά για την επάρκεια του κινητήρα και την εκπληκτική συμπεριφορά του, παρά την απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Ελαφρύς συμπλέκτης που βοηθάει στη ταχύτατη και εύκολη αλλαγή των ταχυτήτων. Κριτική ασκείται για το σχετικά ψηλό κέντρο βάρους. Ο ίδιος δημοσιογράφος έχει κάνει τεστ το 790 R στο Μαρόκο και για τη σύγκριση μαζί του αναφέρει:

Are different bikes... 790 is very good and the barycenter is lower than Tenere and has 95cv... but on off-road this Tenere bike runs very well! There's less electronics but it runs very well! It's a respectable rival of KTM 790 and it costs 3-4.000 less than KTM. On off-road it's a real battle between them!

Φυσικά τα λεγόμενα και γραφόμενα των δημοσιογράφων χρειάζονται πάντα φίλτρα. Είναι φανερό πως οι δυο ανταγωνιστές έχουν πετύχει να μοιράσουν το έτσι και αλλιώς φιλικά προσκείμενα κοινό οι κάθε μια για λογαριασμό της.

Για μένα η απουσία των ηλεκτρονικών στη συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετών είναι θετικό στοιχείο. Όπως και αυτό που είχα διαβάσει αμέσως μετά το παγκόσμιο tour που έκανε η Τ700, όπου οι ιθύνοντες της Yamaha έλεγαν πως μπορεί οι αναρτήσεις να στερούνται των πολλών ρυθμίσεων αλλά έχει δοθεί έμφαση στη καλή συμπεριφορά τους για την εκτός δρόμου χρήση.

Προσωπικά δε με ενδιαφέρει να το συγκρίνω με κανέναν ανταγωνιστή. Αυτό που συμπεραίνω μετά από όσα έχουν γραφτεί στο διαδίκτυο και έχουν παρουσιαστεί στα βίντεο από δημοσιογράφους και λοιπούς, είναι πως πρόκειται για το καλύτερο Tenere που έχει φτιαχτεί από τη Yamaha για χρήση εκτός δρόμου. Αυτό αρκεί πιστεύω για όλους αυτούς που ψάχνουν μια μηχανή που θα έχει εύκολη συντήρηση, μικρές απαιτήσεις, μια αρκετά καλή συμπεριφορά χωρίς σπαζοκεφαλιές και κυρίως δε θα κλαίνε ένα σκασμό χρήματα για να κάνουν τι άλλο, παρά το χόμπι τους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σπαμ ον
Το ξέρουν στο βε στρομ κλαμπ αυτό???
:cool:
:thinking:

STF το μηχανακι φυσαει, δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο το 790 (ουτε απο το F850, και το Tiger 800) στα χρηματα που πωλειται. Θα παιζει μπαλα σε μια κατηγορια μονο του, οπως εκανε το 660Ζ απλα ειναι πολυ ανωτερο του και φυσικα παραπανω απο επαρκες για να κανει τα πάντα ολα, ακομη και ταξιδια διπλος. Τοσος και τοσος κοσμος εχει ταξιδεψει με Αφρικα και Τενερε 750, F650, Transalp, DL650 κτλ και ειχαν ολα λιγότερα αλογα και πολυ κατώτερες αναρτησεις. Δοκιμασμενο μοτερ εχει, τιποτα δεν του λείπει.

Αλλα οι τιμες των αξεσουαρ ειναι παραλογα υψηλες και μαλλον πονταρουν στη μεγαλη ζητηση που πιθανοτατα θα εχει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:thinking:

STF το μηχανακι φυσαει, δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο το 790 (ουτε απο το F850, και το Tiger 800) στα χρηματα που πωλειται. Θα παιζει μπαλα σε μια κατηγορια μονο του, οπως εκανε το 660Ζ απλα ειναι πολυ ανωτερο του και φυσικα παραπανω απο επαρκες για να κανει τα πάντα ολα, ακομη και ταξιδια διπλος. Τοσος και τοσος κοσμος εχει ταξιδεψει με Αφρικα και Τενερε 750, F650, Transalp, DL650 κτλ και ειχαν ολα λιγότερα αλογα και πολυ κατώτερες αναρτησεις. Δοκιμασμενο μοτερ εχει, τιποτα δεν του λείπει.

Αλλα οι τιμες των αξεσουαρ ειναι παραλογα υψηλες και μαλλον πονταρουν στη μεγαλη ζητηση που πιθανοτατα θα εχει.
Από όσο θυμάμαι ανάλογες ήταν οι τιμές και στα αξεσουάρ του XT660Z. Συνήθως τα καταστήματα Yamaha σου κάνουν κάποιες εκπτώσεις της τάξης του 20% που δεν τα καθιστούν φθηνά αλλά αν θέλεις κάτι ντε και καλά εργοστασιακό... κάπως "καταπίνεται".
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι τιμές φλας κλπ δεν διαφέρουν από tracer, απλά τόσο χρεώνουν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν διαφωνω, σχολιαζω οτι τα αξεσουαρ τους ειναι πανακριβα. Kαι μερικα δυσκολα θα τα βρεις αμεσα ετοιμα, οπως την ποδια ή το διπλο σταντ.

Βεβαια μπορεις ανετα να τους ζητησεις να στα κανουν "δωρο" με την αγορα... ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
O ιταλός μίλησε για tubeless αλλά δεν κατάλαβα αν εννοούσε τις ζάντες ή το ελαστικό...Το μονο που παρατήρησα λιγο αρνητικό είναι ότι έπαιζε ο πίνακας οργάνων η οθόνη βασικά αλλά αυτό μπορεί να μην επηρεάζει, να είναι δηλαδή αμελητέο όταν είσαι πάνω στη μηχανή.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Σχετικά με την τιμή των εργοστασιακών αξεσουάρ, θυμάμαι ότι στο Africa όταν ήρθε Ελλάδα ήταν εξίσου πανάκριβα και στον χρόνο επάνω η αντιπροσωπεία μείωσε αρκετά τις τιμές σε αρκετά από αυτά και με την επιπλέον έκπτωση στους ντίλερ ήρθαν στα ίσια τους....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παρατήρησα πως έχει αλλάξει σημαντικά η μάσκα στα μοντέλα που παραδίδονται στους πελάτες.
Πιθανότατα ήταν κομμάτι των προδιαγραφών που σκόνταψε η Yamaha -πάντα ο φωτισμός έχει αυστηρό έλεγχο- και πρόσθεσε και αυτό στη καθυστέρηση. Άλλη σκέψη που κάνω είναι πως στις συνεχόμενες δοκιμές μπορεί υπήρξε κριτική για στροβιλισμούς στο κράνος γιατί βλέπω πως το κεντρικό αφήνει κενό πλέον για τη κυκλοφορία του αέρα.
Παραήταν Ντακαρίσιο με το ενιαίο windscreen και αν και μας άρεσε πολύ δυστυχώς χάθηκε αυτή η ομορφιά. Τώρα έχουμε ένα φανάρι και 3 ανεξάρτητα τμήματα ανεμοθώρακα. Κρίμα αλλά θα το καταπιούμε και αυτό!


 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Το παρατήρησα και εγώ.
Νομίζω είναι καλύτερα έτσι όπως το έκαναν σε τμήματα γιατί είναι το φανάρι κλειστό οπότε δεν θα σκονιζονται τα φώτα..
Μπορείς να βάλεις πιο ψηλό φαίρινγκ.
Λογικά θα βγάλουν πιο ψηλό φαίρινγκ.

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το παρατήρησα και εγώ.
Νομίζω είναι καλύτερα έτσι όπως το έκαναν σε τμήματα γιατί είναι το φανάρι κλειστό οπότε δεν θα σκονιζονται τα φώτα..
Μπορείς να βάλεις πιο ψηλό φαίρινγκ.
Λογικά θα βγάλουν πιο ψηλό φαίρινγκ.

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστό!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
O ιταλός μίλησε για tubeless αλλά δεν κατάλαβα αν εννοούσε τις ζάντες ή το ελαστικό...Το μονο που παρατήρησα λιγο αρνητικό είναι ότι έπαιζε ο πίνακας οργάνων η οθόνη βασικά αλλά αυτό μπορεί να μην επηρεάζει, να είναι δηλαδή αμελητέο όταν είσαι πάνω στη μηχανή.
H μεταφραση στα αγγλικα ειναι λαθος. Ο ιδιος λεει στα ιταλικα οτι οι ζαντες εχουν σαμπρελες.
Για το αλλο που "γκρινιαζει" ειναι οτι το δεξι καπακι του μοτερ προεξεχει και ενοχλει στην ορθια οδηγηση.
Επισης μιλωντας για το μπροστινο αναφερει μονο ρυθμισεις αποσβεσης και επαναφορας (αρ-δεξ) , δεν μιλαει για προφορτιση.

Αυτο που παρατηρησα εγω ειναι οτι εκτος απο τα οργανα (πιθανοτατα να ρυθμιζονται σε κλιση, γι'αυτο παιζουν) ειναι οτι και το πισω φτερο/βαση πινακιδας που προερχεται απο το Τracer χοροπηδαει σαν τ@ν@ στο χωμα, θα πρεπει να πεσει μοντα.



Βασικα κατα την ταπεινοτατη αποψη μου, το Τ7 ειναι ο,τι επρεπε να ηταν το Αφρικα... Ανετα αν το ειχαν βγαλει το 2017 θα το κοιταζα σοβαρα.
 
Top Bottom