Συμφωνώ απολύτως σε όλα!H μεταφραση στα αγγλικα ειναι λαθος. Ο ιδιος λεει στα ιταλικα οτι οι ζαντες εχουν σαμπρελες.
Για το αλλο που "γκρινιαζει" ειναι οτι το δεξι καπακι του μοτερ προεξεχει και ενοχλει στην ορθια οδηγηση.
Επισης μιλωντας για το μπροστινο αναφερει μονο ρυθμισεις αποσβεσης και επαναφορας (αρ-δεξ) , δεν μιλαει για προφορτιση.
Αυτο που παρατηρησα εγω ειναι οτι εκτος απο τα οργανα (πιθανοτατα να ρυθμιζονται σε κλιση, γι'αυτο παιζουν) ειναι οτι και το πισω φτερο/βαση πινακιδας που προερχεται απο το Τracer χοροπηδαει σαν τ@ν@ στο χωμα, θα πρεπει να πεσει μοντα.
Βασικα κατα την ταπεινοτατη αποψη μου, το Τ7 ειναι ο,τι επρεπε να ηταν το Αφρικα... Ανετα αν το ειχαν βγαλει το 2017 θα το κοιταζα σοβαρα.
Η ουρά είναι κάτι που πρέπει να αλλάζεις. Κι εγώ την είχα αλλάξει και στο ΧΤ660Ζ και τώρα στο WR250R, γιατί αλλιώς κάπου θα αποχαιρετήσει (τουλάχιστον φρόντισαν να έχουν στα αξεσουάρ και μια μεταλλική).
Τα μπροστινά είναι παρόμοια Kayaba με αυτά που έχω κι εγώ τώρα, αλλά του Τ700 είναι σε μικρότερη διάμετρο (43mm). Η προφόρτιση -αν χρειαστεί- μπορεί να ρυθμιστεί με αποστάτες.
Τα όργανα μοιάζει να παίζουν σε αποδεκτό επίπεδο, πιστεύω πως μάλλον έχουν εσκεμμένα λάστιχο στις βάσεις τους.
Τελευταία επεξεργασία: