Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H μεταφραση στα αγγλικα ειναι λαθος. Ο ιδιος λεει στα ιταλικα οτι οι ζαντες εχουν σαμπρελες.
Για το αλλο που "γκρινιαζει" ειναι οτι το δεξι καπακι του μοτερ προεξεχει και ενοχλει στην ορθια οδηγηση.
Επισης μιλωντας για το μπροστινο αναφερει μονο ρυθμισεις αποσβεσης και επαναφορας (αρ-δεξ) , δεν μιλαει για προφορτιση.

Αυτο που παρατηρησα εγω ειναι οτι εκτος απο τα οργανα (πιθανοτατα να ρυθμιζονται σε κλιση, γι'αυτο παιζουν) ειναι οτι και το πισω φτερο/βαση πινακιδας που προερχεται απο το Τracer χοροπηδαει σαν τ@ν@ στο χωμα, θα πρεπει να πεσει μοντα.



Βασικα κατα την ταπεινοτατη αποψη μου, το Τ7 ειναι ο,τι επρεπε να ηταν το Αφρικα... Ανετα αν το ειχαν βγαλει το 2017 θα το κοιταζα σοβαρα.
Συμφωνώ απολύτως σε όλα!
Η ουρά είναι κάτι που πρέπει να αλλάζεις. Κι εγώ την είχα αλλάξει και στο ΧΤ660Ζ και τώρα στο WR250R, γιατί αλλιώς κάπου θα αποχαιρετήσει (τουλάχιστον φρόντισαν να έχουν στα αξεσουάρ και μια μεταλλική).
Τα μπροστινά είναι παρόμοια Kayaba με αυτά που έχω κι εγώ τώρα, αλλά του Τ700 είναι σε μικρότερη διάμετρο (43mm). Η προφόρτιση -αν χρειαστεί- μπορεί να ρυθμιστεί με αποστάτες.
Τα όργανα μοιάζει να παίζουν σε αποδεκτό επίπεδο, πιστεύω πως μάλλον έχουν εσκεμμένα λάστιχο στις βάσεις τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To μόνο ουσιαστικό μείον το οποίο αν δεν το οδηγήσεις δεν ξέρεις αν επηρεάζει πραγματικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι το υψηλότερο κέντρο βάρους. Η απουσία των ηλεκτρονικών για όσους θεωρείται μείον θα "θεραπευθεί" με κάποιο πακέτο ή νεότερη εκδοση μετά από 2 χρόνια που θα γίνει αναβάθμιση του μοντέλου. Το μηχανάκι φαίνεται ιδανική λύση για κάποιον που θέλει κατι που να τα κάνει όλα καλά και δε νομιζω οτι χρειάζεται τα ηλεκτρονικά ή κάτι άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Διθυραμβικά σχόλια στον ελληνικό τύπο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που έχει γεμίσει βίντεο το διαδίκτυο και κανένα δεν είναι αγγλόφωνο. Φταιει ίσως που στην Αμερική το αναμένουν 2020-2021...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διθυραμβικά σχόλια στον ελληνικό τύπο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που έχει γεμίσει βίντεο το διαδίκτυο και κανένα δεν είναι αγγλόφωνο. Φταιει ίσως που στην Αμερική το αναμένουν 2020-2021...
Η ότι ξεκίνησαν με Ιταλούς και τώρα που πήγαν και αγγλόφωνοι θα δούμε και άλλα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κι αυτοί τώρα πήγανε; Τι κάνουν τόσες μέρες;
Δύο μέρες κάθε γκρουπ, θα έχει και κάποια ενδιάμεση κενό, το πόσο γρήγορος είναι στα βίντεο κάποιος... Αν κατάλαβα σωστά, σήμερα τελειώνουν οι δεύτεροι.
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επειδή το έχω χάσει λίγο, πότε υπολογίζεται να έρθει στις εκθέσεις μας;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σεπτέμβριο-Οκτώβριο αλλά θα εμφανιστεί σε κατά τόπους αντιπροσώπους από Ιούλιο όταν θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν οι πρώτοι που το έχουν παραγγείλει ηλεκτρονικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και η δεύτερη ημέρα δοκιμών. Με την ψηλή σέλα, λες...




...μη σου πω πως είμαι σχεδόν σίγουρος! :friendship: Άντε, άντε, καλορίζικη!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτός ο Γερμανός είπε πιο πολλές φορές Geil και από τσόντα, μάλλον του άρεσε. Και στο 12 λεπτό βλέπουμε και το που θα έπρεπε να καταλήγουν όλα τα παιδάκια που σελφάρονται επάνω στο μηχανάκι :p

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτός ο Γερμανός είπε πιο πολλές φορές Geil και από τσόντα, μάλλον του άρεσε. Και στο 12 λεπτό βλέπουμε και το που θα έπρεπε να καταλήγουν όλα τα παιδάκια που σελφάρονται επάνω στο μηχανάκι :p

Χα, χα, χα, ρε τον βλάκα! :p

Πάντως επειδή δε θυμάμαι να το αναφέραμε (αν και νομίζω πως όλοι το έχουμε δει πλέον), πολύ ευχάριστη είδηση αποτελεί το γεγονός πως σε αυτή τη τιμή οι αναρτήσεις είναι σχεδόν full ρυθμιζόμενες με απόσβεση/επαναφορά εμπρός και πίσω. Εξαίρεση αποτελεί η απουσία προφόρτισης στο μπροστινό -που είναι εύκολη υπόθεση με αποστάτες- σε αντίθεση με τη πίσω όπου υπάρχει και μάλιστα υδραυλική.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για τους πολυ τολμηρους "καταδυτικους", η εισαγωγη του αερα φαινεται να ειναι σχετικα χαμηλα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χα, χα, χα, ρε τον βλάκα! :p

Πάντως επειδή δε θυμάμαι να το αναφέραμε (αν και νομίζω πως όλοι το έχουμε δει πλέον), πολύ ευχάριστη είδηση αποτελεί το γεγονός πως σε αυτή τη τιμή οι αναρτήσεις είναι σχεδόν full ρυθμιζόμενες με απόσβεση/επαναφορά εμπρός και πίσω. Εξαίρεση αποτελεί η απουσία προφόρτισης στο μπροστινό -που είναι εύκολη υπόθεση με αποστάτες- σε αντίθεση με τη πίσω όπου υπάρχει και μάλιστα υδραυλική.
Γελούσα μέχρι που είδα ότι και στο 790R δεν αναφέρεται προφόρτιση εμπρός, μόνο συμπίεση και επαναφορά χωριστά στο κάθε καλάμι. Και το ίδιο έχουν για κάποιο μαγικό τρόπο κάνει και στο Tiger 800.

Στο πίσω έχει και συμπίεση και επαναφορά τελικά; Όταν είχα ανέβει στην Αγγλία είχα φάει τέτοια ξενέρα που δεν κοίταξα τίποτα και εννοείται ότι το site παρέχει λίγο παραπάνω πληροφορία από το επικό της enfield που είδαμε προχτές αλλά λίγο. Ούτε καν full screen φωτογραφίες!

Επίσης εξηγείται γιατί Ιταλοί και Γάλλοι το είδαν πρώτοι, το μηχανάκι αν κατάλαβα καλά εκεί φτιάχνεται.



Κ0κ0ς τι θες τώρα, οι ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΕΙΣ ΤΥΠΟΙ γυρνάνε τον πλανήτη από το 1980 με τις εισαγωγές αέρα πίσω από τους κυλίνδρους. Οι ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ξέρουν να βγάζουν νερά από το μοτέρ. Εκεί έχει την εισαγωγή αέρα το Ιταλικό Θαύμα, τέλεια θέση είναι, μην το ψάχνετε άλλο, τέλος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Koυβεντα να γινεται ρε παιδι μου για την εισαγωγη, αλλα τα τραβελοεντουρα 750αρια τελη '80 αρχες '90 ειχαν τις εισαγωγες κατω απο το καπακι του ντεποζιτου... Οσο για τα Γερμανομαστοδοντα, αυτα δεν ειχαν θεμα, καιγανε και νερο. Δεν ειπε κανεις οτι διασχισουνε ολοι ποταμια με τα μηχανακια τους, απλα το αναφερω οτι το μηχανακι εχει καποια στριταδικα απομειναρια απο το Τracer 700.

Οσο για τις αναρτησεις του 790, του απλου μπροστα δεν εχει τιποτα απο ρυθμισεις αλλα του R ασ'το... περα οτι εχει πληρως ρυθμιζομενα μπροστινα (προφορτιση, συμπιεση, εκτονωση) ειναι τοσο ανωτερα που παιζει και να εχουν 2,000€ μονο τα καλαμια... Αλλα οκ, οπως λεει ο Στεφανος με ελατηριο στα μετρα σου και τον σωστο αποστατη τα ρυθμιζεις μια φορα και οκ, θα κανεις δουλεια.

Ειπαμε, για τα λεφτα του το Τ7 δεν εχει αντιπαλο, αλλα απο την αλλη για καποιους λογους ειναι τοσο χαμηλη η τιμη του σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
 
Top Bottom