Yamaha T7 Tenere

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
...Η χώρα μας έχει την τιμή να είναι στις πρώτες χώρες που θα επισκεφθεί. Έχοντας ξεκινήσει από την Πολωνία, και με ενδιάμεσους σταθμούς σε Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα, Ελβετία, θα σταματήσει το καλοκαιρινό του ταξίδι στο Βέλγιο. Η εντυπωσιακή νταλίκα θα φέρει 12 Yamaha Tenere 700 δίνοντας την ευκαιρία σε παλαιούς και νέους να αποκτήσουν την εμπειρία της οδήγησης μ’ ένα μοντέλο θρύλο, εξελιγμένο στην πιο σύγχρονη και πιο επιτυχημένη μορφή του.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή σας είναι η προεγγραφή σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα στο internet, που επιτρέπει την επιλογή της κατάλληλης μέρας και ώρας που σας εξυπηρετεί.
Προεγγραφείτε έγκαιρα για να προλάβετε τις περιορισμένες θέσεις και να είστε από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν τη νέα Tenere 700 στην Ελλάδα! Θα τηρηθεί σειρά χρονικής προτεραιότητας και αυστηρά κριτήρια...


Πηγή
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Ετοιμάζομαι και εγώ να κλείσω για Παρασκευή μεσημέρι. Θα ανέβω απο Κρήτη να τ δοκιμασώ και μετα αν ολα πανε καλα θα παμε καρφι στις αντιπροσωπείες της Yamaha !!! :D
To έβαλα 2:45 ! Ελπίζω να δω καποιους εκει να σας γνωρίσω και απο κοντα. θα ειμαι με ενα Tracer 900 στα χρωματα του Τενερε
Είπαμε άσπρο κόκκινο να το πάρεις!!!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Είναι στις εκλογές του Ιουλίου επάνω, το έχει η Yam στο FB, δεν το είδα στην σελίδα τους

2019 Yamaha Tenere Tour Αθήνα


έκλεισα για την πρώτη ημέρα που είχε, τώρα αν κάποιος ανέβει άλλη ημέρα και έχει χρόνο/κέφι για καφέ ας το πει :)


akis69 έχει και Πάτρα, πάρε τον Κωστή και κλείστε!
εκλεισε για τεταρτη απογευμα.
εδω στην πατρα ειναι στανταρ η διαδρομη αποτι καταλαβα 70 ασφαλτο 30 χωμα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η Παρασκευή δεν παίζει για μένα ,λόγω εργασίας.

Εκλεισα για Σαββατο ,6 Ιουλίου ,10:45 πμ - Μικτή Διαδρομή.


ΥΓ: Πάνε ΠΟΛΛΑΑΑΑ χρόνια ,από την τελευταία φορά ,που ενδιαφέρθηκα για test-ride.
Κι αυτό γιατί ,θεωρώ άνευ λόγου μια δοκιμή ,αν δεν έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ,και μια πιθανή αγορά. :sneaky:

Ποιός την ακούει την κυραΜάρω... :geek:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και η πλακα ξερετε ποια θα ναι.. Οταν μπει στο παιχνιδι και το αφρικα 800... Θα κλαψουν μανουλες... Αντε να αγοραζουν να τα παρουμε σε κανα δυο χρονια αρκετα πιο φθηνα ελπιζω!!!!!!




Ανυπομονω για το τεστ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Απ'οτι βλεπω....5 κ 6/7....το μισο φορουμ θα ειναι στις Αφιδνες......δεν κανονιζουμε μια μαζωξη για μπυριτσες κ κουβεντουλα ;;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πειτε μερα κι ωρα που βολευει τους περισσότερους να το στήσουμε!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κατσε να εξηγηθω. Για το 790 οι ΚΤΜοπαδοι (κ)λεγανε οτι δεν εφερε καμια ουσιαστικη εξελιξη απο το 20ετιας 950. Το βαρος παραμενει ψηλα στα 205κιλα, τα ιδια και λιγοτερα αλογα, πιο φαρδυ, κτλ.
Και λεω, οτι στην περιπτωση του Τ7 δεν εχω δει τετοια σχολια παρ'ολο που ειναι ακομη "κατωτερο" τεχνολογικα απο το 790. Παλι μεγαλο βαρος αλλα με μικροτερο ρεζερβουαρ, ζαντες με σαμπρελες, απουσια TC εστω και απλου που οπως και να το κανει για τον καθημερινο αναβατη και οχι τον ready to race βοηθαει πολυ , ειδικα σε βρεγμενη ασφαλτο σε ταξιδι. Kι ομως δεν βλεπω αρνητικα σχολια.

Και εδω ερχεται η επεξηγηση> Δεν εννοω οτι το 790 ειναι καλυτερο ή να το πω αλλιως οτι το Τ7 ειναι χειροτερο. Ακριβως το αντιθετο εννοω! Οτι παρ'ολα αυτα τα "μειονεκτιματα" και την τεχνολογια 2000κατι ( ενα πιο οφφ βστρομ ή ΤΑ700 ας πουμε) κανεις δεν κραζει, αντιθετα εχει τυχει τεραστιας αποδοχης! Πραγμα που παει να πει οτι παρ'ολη την γκαφα της Yamaha με την τεραστια καθυστερηση στο λανσαρισμα, στο τελος μαλλον κι εκεινοι πετυχαν στο "you spoke we listened" αλλα αυτη τη φορα ενος ευρυτερου τμηματος της αγορας, και οχι εξειδικευμενου οπως το 790!

με το κλαμα των κατεμοπαδων, μαλλον φωτογραφιζεις εμενα :wacky:

οπως ειχα πει και τοτε, η αποψη μου ειναι πως το 790, δεν ειναι οσο καλο θα μπορουσε να ειναι, για την τιμη ναυαρχιδας που εχει...δε πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι ουσιαστικα ενα μεσσαιο μηχανακι στην ουσια...προσφατα διαβασα στο advrider οτι η rottweiler το ζυγισε γεματο στα 214...οχι και τοσο τρομερα χαμηλο βαρος λοιπον...

το θεμα ειναι οτι με το Τ7, αυτο το προβλημα δεν υφισταται, διοτι η τιμη ειναι ΠΟΛΥ χαμηλοτερη...αν μαλιστα σκεφτουμε οτι η γιαμαχα θα ακολουθησει και την πολιτικη των εκπτωσεων που κατα καιρους ακολουθει, το μηχανακι θα ειναι bargain...και εκει προφανως ειναι η διαφορα με τα δυο μοντελα, και γιατι κανεις δε παραπονιεται για το Τ7
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
με το κλαμα των κατεμοπαδων, μαλλον φωτογραφιζεις εμενα :wacky:

οπως ειχα πει και τοτε, η αποψη μου ειναι πως το 790, δεν ειναι οσο καλο θα μπορουσε να ειναι, για την τιμη ναυαρχιδας που εχει...δε πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι ουσιαστικα ενα μεσσαιο μηχανακι στην ουσια...προσφατα διαβασα στο advrider οτι η rottweiler το ζυγισε γεματο στα 214...οχι και τοσο τρομερα χαμηλο βαρος λοιπον...

το θεμα ειναι οτι με το Τ7, αυτο το προβλημα δεν υφισταται, διοτι η τιμη ειναι ΠΟΛΥ χαμηλοτερη...αν μαλιστα σκεφτουμε οτι η γιαμαχα θα ακολουθησει και την πολιτικη των εκπτωσεων που κατα καιρους ακολουθει, το μηχανακι θα ειναι bargain...και εκει προφανως ειναι η διαφορα με τα δυο μοντελα, και γιατι κανεις δε παραπονιεται για το Τ7
Γιατι ολοι σε αυτο το φορουμ θεωρουν οτι αναφερομαι προσωπικα σε εκείνους;;; Οχι, αναφέρομαι σε καμια 50αρια ατομα σε advrider.com κι άλλους τοσους απο αλλα φορα του εξωτερικού.

Στο θέμα μας, το οδηγησες; Απο που βγαινει το συμπερασμα οτι δεν ειναι καλο οσο θα μπορουσε να ειναι, απο τα νουμερα;

Δεν διαφωνω καθολου οτι το Τ7 φαινεται στα χαρτια ικανοτατο για την τιμη του , παρόλο που η τιμη αυτη ειναι τοση επειδη το μηχανακι ειναι "γυμνο" απο εξτρα, ειδικα σε σχεση με το 790. Το εαν σε καποιους κανει καλυτερα ενα μηχανακι που εχει οσο το δυνατον λιγότερα εξτρα ειναι αλλη ιστορία. Αυτο που σχολιαζω εγω ειναι οτι μου κανει εντυπωση που "το 790 ειναι ακριβο και κακο χωρις καμια πρόοδο" ενω το Τ7 ειναι φθηνο και καλο, παρόλο που τεχνολογικά ειναι ιδιο με ενα DL650 15ετιας με τα 200 κιλα του, τα 70 αλογα του και το απλο ABS του, που τοτε κοστιζε 7500 με διπλο σταντ και βαλιτσα...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γιατι ολοι σε αυτο το φορουμ θεωρουν οτι αναφερομαι προσωπικα σε εκείνους;;; Οχι, αναφέρομαι σε καμια 50αρια ατομα σε advrider.com κι άλλους τοσους απο αλλα φορα του εξωτερικού.

Στο θέμα μας, το οδηγησες; Απο που βγαινει το συμπερασμα οτι δεν ειναι καλο οσο θα μπορουσε να ειναι, απο τα νουμερα;


Δεν διαφωνω καθολου οτι το Τ7 φαινεται στα χαρτια ικανοτατο για την τιμη του , παρόλο που η τιμη αυτη ειναι τοση επειδη το μηχανακι ειναι "γυμνο" απο εξτρα, ειδικα σε σχεση με το 790. Το εαν σε καποιους κανει καλυτερα ενα μηχανακι που εχει οσο το δυνατον λιγότερα εξτρα ειναι αλλη ιστορία. Αυτο που σχολιαζω εγω ειναι οτι μου κανει εντυπωση που "το 790 ειναι ακριβο και κακο χωρις καμια πρόοδο" ενω το Τ7 ειναι φθηνο και καλο, παρόλο που τεχνολογικά ειναι ιδιο με ενα DL650 15ετιας με τα 200 κιλα του, τα 70 αλογα του και το απλο ABS του, που τοτε κοστιζε 7500 με διπλο σταντ και βαλιτσα...

δεν το πηρα προσωπικα οποτε μην αγχωνεσαι....σε καθε περιπτωση ειμαι στην ομαδα που ''εκραζε'' το 790...
τωρα για το αν το οδηγησα, ας μην κανουμε παλι αυτη την κουβεντα, δεν εχει νοημα...
κανεις δεν αμφισβητει οτι το πακετο 790 εχει περισσοτερα πραγματα, αλλα αυτο ερχεται και με ενα 40% πανω στην τιμη...κατι που δε το καθυστα ιδιαιτερο vfm, σε αντιθεση με το νεο τενερε...εξαλλου, οι μοτοσυκλετες ειχαν παντα σαν βασικο τους κριτηριο το χαμηλο κοστος αποκτησης και συντηρης, ασχετα αν η μοδα του gs εκανε τα παντα να κοστιζουν οσο ενα 2αρι στο κεντρο της αθηνας...

νομιζω πως θα γινει τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια το Τ7, που θα εμφανιστουν παρα πολλα αφτερ μαρκετ αξεσουαρ, και σε πολυ καλες τιμες μαλιστα...
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Βρήκα από που εκλεψαν οι yamaχαιοι το σχέδιο..

Κυρίαρχος ρεεεεεεειιιι



Advphone....
Θα μας πεθάνεις με την κασέλα, σε λίγο θα μας πεις ότι και τα f-16 με βάση τον κυρίαρχο σχεδιάστηκαν :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μου κανει εντυπωση που "το 790 ειναι ακριβο και κακο χωρις καμια πρόοδο" ενω το Τ7 ειναι φθηνο και καλο
Αυτό λέγεται στα απλά ελληνικά εξπεκτέισονΖ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
δεν το πηρα προσωπικα οποτε μην αγχωνεσαι....σε καθε περιπτωση ειμαι στην ομαδα που ''εκραζε'' το 790...
τωρα για το αν το οδηγησα, ας μην κανουμε παλι αυτη την κουβεντα, δεν εχει νοημα...
κανεις δεν αμφισβητει οτι το πακετο 790 εχει περισσοτερα πραγματα, αλλα αυτο ερχεται και με ενα 40% πανω στην τιμη...κατι που δε το καθυστα ιδιαιτερο vfm, σε αντιθεση με το νεο τενερε...εξαλλου, οι μοτοσυκλετες ειχαν παντα σαν βασικο τους κριτηριο το χαμηλο κοστος αποκτησης και συντηρης, ασχετα αν η μοδα του gs εκανε τα παντα να κοστιζουν οσο ενα 2αρι στο κεντρο της αθηνας...

νομιζω πως θα γινει τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια το Τ7, που θα εμφανιστουν παρα πολλα αφτερ μαρκετ αξεσουαρ, και σε πολυ καλες τιμες μαλιστα...
Eξαρταται με τι το συγκρινεις. Ουτε το Τ7 ειναι ακριβως VFM με 10χιλ. Το Τracer 700, ναι ειναι τρομερο VFM. Oχι ομως το Τ7. Ειναι οκ, ουτε φτηνο ουτε ακριβο για αυτα που προσφερει, σε καμια περιπτωση δεν το λες ευκαριαρα ομως. Πχ και το 790 ειναι VFM αν το συγκρινεις με το F850 ή ακομη και το Αφρικα. Το 1290 και το ΧΤ1200Ζ ειναι ευκαιριαρες αν τα συγκρινεις με ΜΤS1260 και 1250GS. Kαι παει λεγοντας.

Το Τ7 ειναι ενα προσιτο ικανο μηχανακι , το πιο προσιτο στην κατηγορια, αλλα δε μπορεις να πεις ενα γυμνο μηχανακι VFM. Θα πουλησει καλα γιατι ειναι το πιο προσιτο στην κατηγορια (εκει στοχευαν) και γιατι κανει και με το παραπανω αυτο που το 90% των αναβατων της κατηγοριας θελουν (δηλαδη πολη, ταξιδι, ανεση ονοφ, και γιατι οχι και πουλ μουρ αντβε, οχι οτι δεν ειναι αντβε κανονικοτατο, αλλα ξαναλεω μιλαω για το 90% των αγοραστων). Φτηνο δεν ειναι, αλλα ειναι το πιο φτηνο αυτη τη στιγμη. Και ο μονος που θα μπορει να το κοντραρει παω στοιχημα οτι θα ειναι η Σουζουκι εαν επιτελους βγαλει το πραγματικο ονοφ Vstrom, αυτο που φημολογειται οτι θα ειναι το νεο DR1000. Γιατι και η Suzuki ξερει πολυ καλα να φτιαχνει VFM μηχανακια αλλα κυριως γιατι θεωρω οτι Yamaha & Suzuki ειναι τα τερατα αξιοπιστιας, οχι η Χοντα.
 
Top Bottom