Το μπροστινό του νέου africa υπήρχε στα ράφια του σοιχιρο από παλαιωθεν... Και φυσικά ήταν ήδη πάνω σε πιο μικρό μοντέλο της εταιρείας.Tωρα θα γινω παλι ο κακος κυριος Κοκος αλλα να με συγχωρεις, αυτο δεν ισχυει. Ο τιτανας Ιαπωνας που λεγεται Χοντα στο πιο εμπορικα επιτυχημενο μοντελο του δεν το εδειξε αυτο. Δεν εκανε ποτε ανακληση στα καλαμια της Africa Twin που ειναι κακοσχεδιασμενα και αδυναμα για το βαρος της μηχανης και τρωνε απο μονα τους τα εσωτερικα τους, ουτε αφου εκατονταδες ιδιοκτητες στις ΗΠΑ (τη μεγαλυτερη αγορα) παρουσιαστηκαν με το προβλημα. Το μονο που κανουν ειναι σε μερικες περιπτωσεις να τους αλλαζουν στην εγγυηση τα καλαμια με καινουρια, ιδια ομως,οχι βελτιωμενα, παρ'ολο που στο μοντελο Adventure Sports φαινεται οτι διορθωσαν το προβλημα με καλυτερα υλικα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, τωρα παρουσιαζονται περιπτωσεις ιδιοκτητων Adventure Sports με προβληματικες κολλησεις στο πλαισιο που και παλι η Χοντα αρνειται οτι εχουν προβλημα. Γιατι ολο αυτο? Γιατι ακομη πουλανε, δεν εχει παρουσιαστει θεμα ασφαλειας, και μονο οι ψειρες ιδιοκτητες τα αντιλαμβανονται. Ολα ειναι θεμα οικονομικων και μανατζμεντ.
Αυτο δε σημαινει οτι τα Χοντα ειναι μαπα ή οτι το Αφρικα θα θελει καθε βδομαδα συνεργειο, το αναφερω μονο και μονο για να δειξω οτι οι γενικευσεις δεν ειναι παντα σωστες.
Σπαμ... Οφ :fun