Yamaha T7 Tenere

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Για τα όργανα είναι αστείο αυτό που λες, εμένα μου φάνηκε πολύ ευανάγνωστο, συγκριτικά με το 1200 Scrambler ας πούμε που δεν έβρισκε το μάτι μου τίποτα. Του 790 η οθόνη είναι σαφώς καλύτερη και τα χρώματα βοηθάνε στην πληροφορία.
Το σκραμπλερ πως μπήκε στο παιχνίδι ; Επειδή το έκανες τεστ ραιντ ; μόνο τρανσαλπ ρε Μ...

Εγώ το συγκρίνω με το 790 που ανεβαίνω πάνω και όλα είναι με διαφορετικά χρωματακια και ευανάγνωστα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το σκραμπλερ πως μπήκε στο παιχνίδι ;
δεν μπήκε, συζητάω το θέμα "οθόνες - ευανάγνωστες ή όχι" γενικά. Για κάποιο λόγο δεν με δυσκόλεψε ούτε η μπάρα στο στροφόμετρο ούτε η ένδειξη χιλιομέτρων, ούτε η βενζίνη, παρά το ότι έχω βελόνες μόνο στα δικά μου.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Οι βελόνες είναι ευανάγνωστες ,οθονιτσα από καφέ μπαικ δεν μετράει

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μήν "αρπάζεστε" ρε σεις.
Τα πράγματα είναι απλά.
Μετά την συνταγή>"Δώσε στο λαό φτηνά Μοτό" (ΜΤ07 - ΜΤΟ9 - Tracer) η οποία πέτυχε "ταμειακά" ,το τμήμα Μάρκετινγκ αποφάσισε να προσφέρει κ μια ΟνΟφφ ίδιας οικονομικής συνταγής.
Για να συμβεί αυτό ,έπρεπε να λείψουν από πάνω της αρκετά συγχρονα τεχνολογικά μέρη.
Αντ'αυτών ,θα έφερε το όνομα Μύθος Τενερε ,κ την σφραγγίδα Ιαπωνικής αξιοπιστίας Γιαμάχα.
Και άργησαν αρκετά ,ωστε να βγάλουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ,βασει των δεδομένων που είχαν στην διάθεσή τους.

Η Γιαμάπα ,έβαλε 3 στόχους.
  1. Ομορφο κ ποθητό ΟνΟφφ μεσαίου κυβισμού.
  2. Οδηγική ικανοποίηση του μέσου αναβάτη.
  3. 30% χαμηλότερη τιμή απόκτησης (σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας)
Απ'ότι φαίνεται ,πέτυχε σε όλους τους στόχους.


ΥΓ.1: Σαφώς κ θα είναι κατώτερο σαν σύνολο από το 790
Οι αναρτήσεις μόνο του R κάνουν τεράστια διαφορα΄(κ χρηστικά κ οικονομικά)

ΥΓ.2: ΜΤ07 - ΜΤΟ9 - Tracer μου φάνηκαν "λίγα" κ "φτηνά" από την πρώτη ματιά ,κ αδιάφορα ταυτόχρονα ,τόσο που ποτέ δεν θα διέθετα το "φτηνό" αντίτιμο απόκτησής τους.
Για το Τ7 ,επιφυλάσομαι άποψης ,αφού πρώτα το δω από κοντά κ το οδηγήσω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Λοιπον...
Σημερα στις 5 ημουν και εγω εκει

Περιληπτικα
Μου αρεσαν:
-Οι μαζεμενες διαστασεις του
-Η αναλαφρη αισθηση του στο χωμα (δεδομενου του βαρους του)
-Η ευκολια με την οποια πεφτει στις ασφαλτινες στραμπουλιχτες στροφες
-Η θεση οδηγησης ορθιος και καθιστος
-Τα εργονομικα χειριστηρια και ποδοστηρια
-Το πισω φρενο (σε ασφαλτο και χωμα)
-Το μπροστα φρενο (στην ασφαλτο)
-Ο ελαστικοτατος κινητηρας που σου επιτρεπει να σκαρφαλωνεις ακομα και με τριτη και 40 χλμ /ω και ακομα και αν εχει σαθρο
-Λογω ακριβως της ελαστικοτητας του κινητηρα πλαγιολισθαινει στο χωμα αβιαστα, αβασανιστα κλπ ααα και χωρις να ασπριζουν τα μαλια σου (καλα τα δικα μου ασπρα ειναι :p ) Ομοιως ομορφα και χωρις δραματα σουζαρει (με μια τριτη και λιγο τσιμπημα συμπλεκτη που το δοκιμασα στην ασφαλτο)
-Το σασμαν που ειναι βουτυρο
-Ο συμπλεκτης που ειναι ακομα πιο βουτυρο
-Καποιες σημαντικες νομιζω λεπτομερειες οπως οι σπαστοι λεβιεδες ποδοφρενου και ταχυτητων, Τα σωστα μασπιε, τα γατζακια για δεσιμο πραγματων στην σελα, η σελα του συνεπιβατη που αφαιρειται κλπ

Δεν μου αρεσαν
-Το μπροστα φρενο (στο χωμα) εχει υπερβολικα αποτομο και δυνατο αρχικο δαγκωμα για τετοια χρηση
-Το μπροστινο που βουταει πολυ στα φρενα στην ασφαλτο Ισως αυτο να διορθωνεται με ψαξιμο στις αναρτησεις
-Το μπροστινο που το βρηκα λιγο ασταθες σε κατηφορικα με κυλιομενη πετρα οταν τα χλμ στο κοντερ ηταν λιγα Ισως αυτο να διορθωνεται με ψαξιμο στις αναρτησεις
-Σχεδον καθολου φρενο απο τον κινητηρα
-Η σελα που ειναι πιο φαρδια απο οτι θα ηθελα και (νομιζω) ολιγον αβολη για πολυωρη χρηση Με ενοχλησαν λιγο οι γωνιες της
-Η εξατμιση που εξεχει αρκετα και σε χαλαρες τουμπιτσες θα βρισκει ευκολα κατω
-Το βαρος του που φαινεται αν δοκιμασει καποιος να την τσουλησει σβηστη

Το κοντερ που γραψανε καποιοι οτι κουναει υπερβολικα στο χωμα εγω το βρηκα ΟΚ Κουναει μεν (οχι πολυ) αλλα ειναι λογικο να το κανει δε Δεν το θεωρω λοιπον προβλημα

Αυτα....

Α και για τα της διαδρομης
Το ασφαλτινο κομματι ηταν πολυ σφιχτο στο μεγαλυτερο μερος του και μου αρεσε πολυ αλλα δεν το φχαριστηθηκα γιατι πηγαιναμε σιγα για τα γουστα μου
Το χωματινο κομματι δεν ηταν ακριβως φλαταδουρα αλλα δεν ειχε και καμια ιδιαιτερη δυσκολια Σκονη (λογικο) και αρκετα μεγαλο μερος του σαθρο (οχι υπερβολικα) Και αυτο δεν το ευχαριστηθηκα γιατι 1ον πηγαιναμε αρκετα σιγα και 2ον ηταν λιγο ...Ηθελα κι αλλο και να βγαλω και το αβσ κατι που δυστυχως δεν εκανα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλά. 17:45 δεν έχει θέση, οπότε υπάρχει το ερώτημα να βάλω 11 το πρωί ή 17:00.....
Εγω λεω οτι θα εχει κενο και στις 5.45. Τεσπα, σκονη δεν εχουμε θεμα, ουτε να το ξαπλωσουμε αφου οπως λεει και το σοφο αρχαιο κινεζικο ρητο "το καλυτερο offroad μηχανακι ειναι το νοικιασμενο"...
Μη λιωσω απο τη ζεστη με ενοιαζε σε τιποτα τεχνικα κομματια γιατι θα το παρατουσα εκει.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Μήν "αρπάζεστε" ρε σεις.
Τα πράγματα είναι απλά.
Μετά την συνταγή>"Δώσε στο λαό φτηνά Μοτό" (ΜΤ07 - ΜΤΟ9 - Tracer) η οποία πέτυχε "ταμειακά" ,το τμήμα Μάρκετινγκ αποφάσισε να προσφέρει κ μια ΟνΟφφ ίδιας οικονομικής συνταγής.
Για να συμβεί αυτό ,έπρεπε να λείψουν από πάνω της αρκετά συγχρονα τεχνολογικά μέρη.
Αντ'αυτών ,θα έφερε το όνομα Μύθος Τενερε ,κ την σφραγγίδα Ιαπωνικής αξιοπιστίας Γιαμάχα.
Και άργησαν αρκετά ,ωστε να βγάλουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ,βασει των δεδομένων που είχαν στην διάθεσή τους.

Η Γιαμάπα ,έβαλε 3 στόχους.
  1. Ομορφο κ ποθητό ΟνΟφφ μεσαίου κυβισμού.
  2. Οδηγική ικανοποίηση του μέσου αναβάτη.
  3. 30% χαμηλότερη τιμή απόκτησης (σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας)
Απ'ότι φαίνεται ,πέτυχε σε όλους τους στόχους.


ΥΓ.1: Σαφώς κ θα είναι κατώτερο σαν σύνολο από το 790
Οι αναρτήσεις μόνο του R κάνουν τεράστια διαφορα΄(κ χρηστικά κ οικονομικά)

ΥΓ.2: ΜΤ07 - ΜΤΟ9 - Tracer μου φάνηκαν "λίγα" κ "φτηνά" από την πρώτη ματιά ,κ αδιάφορα ταυτόχρονα ,τόσο που ποτέ δεν θα διέθετα το "φτηνό" αντίτιμο απόκτησής τους.
Για το Τ7 ,επιφυλάσομαι άποψης ,αφού πρώτα το δω από κοντά κ το οδηγήσω.
Όλοι Μπεμφε θα πάρουμε....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ωφ. εντάξει οι μπότες, με το goretex παντελόνι μάλλον θα πάω από θερμοπληξία, οπότε τζιν και επιγονατίδες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω λεω οτι θα εχει κενο και στις 5.45. Τεσπα, σκονη δεν εχουμε θεμα, ουτε να το ξαπλωσουμε αφου οπως λεει και το σοφο αρχαιο κινεζικο ρητο "το καλυτερο offroad μηχανακι ειναι το νοικιασμενο"...
Μη λιωσω απο τη ζεστη με ενοιαζε σε τιποτα τεχνικα κομματια γιατι θα το παρατουσα εκει.
Δεν υπαρχουν τεχνικα κομματια αξια λογου
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα είχαμε κανονίσει οι konkost , Λευκάδιος , Corki, est κι εγώ να κάνουμε το μικτό test ride στις 17:00, 17:45 και 18:30. Εγώ έπρεπε να φύγω στις 18:45, έτσι άφησα πίσω μου τον est (μαζί με τους άλλους) o οποίος είχε κανονίσει για το γκρουπ των 18:30 και δεν είχα την ευκαιρία να συζητήσω μαζί του την άποψη του για τη μηχανή.

Στο παρόν θέμα τις τελευταίες ημέρες έχουν εκφραστεί ήδη οι εντυπώσεις των φίλων που έχουν συμμετάσχει στο test ride. Διαπιστώνω πως κάποιες από αυτές δεν έγιναν καθόλου αντιληπτές από εμένα. Κάποιες άλλες ναι μεν έγιναν αντιληπτές αλλά δεν έχουν καμία αρνητική βαρύτητα και κάποιες άλλες είναι απολύτως ταυτόσημες.

Οι δικές μου εντυπώσεις σε σχέση με των υπολοίπων τριών που κάναμε μαζί τις βόλτες θα έλεγα πως συγκλίνουν αρκετά και αυτό είναι θετικό, δεδομένου πως τουλάχιστον οι δυο από αυτούς με περίμεναν στη γωνία για να ασκήσουν αυστηρή κριτική (βλ. Ασιατικό εμφύλιο: Yamaha VS Honda). Όμως... τους είχα προειδοποιήσει πως μάλλον η ίδια η μηχανή δε θα τους επέτρεπε να μου κάνουν τη πολυπόθητη καζούρα*.
*Έτσι αποφασίσαμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε την ανταλλαγή επιχειρημάτων για το απερχόμενο ΧΤ660Ζ μιας και το Tenere 700 είναι αυτό που δείχνει και περιέγραφαν αρκετά έντιμα οι άνθρωποι της Yamaha ανά την υφήλιο.

Περιεργάστηκα για ένα-δυο λεπτά τη μηχανή οπτικά. Η ποιότητα κατασκευής είναι στο μέσο όρο ίσως και λίγο καλύτερη. Μου άρεσε πολύ η επιλογή των μαλακών πλαστικών (ακόμη και στο φαίρινγκ) που μπορεί να σημαδεύονται στις πτώσεις αλλά τουλάχιστον δεν σπάνε. Η εξάτμιση είναι εντελώς εκτεθειμένη αλλά δε μπορούσα να σκεφτώ πιο αρμονική θέση, αφού το συνολικό οπτικό αποτέλεσμα μιμείται το rally look.

Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά ήρθε η ώρα να ξεκινήσει η βόλτα μας.
Ανεβαίνοντας πάνω στη μηχανή και σε στατική θέση όταν κουνούσες τη μηχανή δεξιά-αριστερά αντιλαμβανόσουν πως το ντεπόζιτο φέρει ευθύνη για ένα σχετικά υψηλό κεντρικό βάρος αλλά ήταν ανακουφιστικό το γεγονός πως το ντεπόζιτο στη δική μου ήταν γεμάτο και η αίσθηση αυτή ήταν σε απολύτως αποδεκτό επίπεδο.

Με νεκρά στο κιβώτιο είτε ο κινητήρας είναι εν λειτουργεία είτε όχι, μπορούσες να απενεργοποιήσεις πλήρως το ABS με παρατεταμένο πάτημα του σχετικού κουμπιού.

Στα πρώτα μέτρα έγινε αντιληπτό ότι χρειαζόταν κάποιες εργονομικές ρυθμίσεις. Οι μανέτες συμπλέκτη και φρένου ήταν πολύ ψηλά και το τιμόνι ήθελε σήκωμα προς τα εμπρός. Δεν ένιωσα καμία ενόχληση από το δεξί καπάκι του κινητήρα παρ' όλο που φοράω μπότες 46 νούμερο. Κάποιοι έχουν αναφερθεί σε αυτό και ήταν ο λόγος που το ρώτησα και η απάντηση που μου έδωσαν και οι υπόλοιποι τρεις ήταν πως όντως δεν τους ενόχλησε καθόλου, μάλιστα συμφώνησε μαζί μας κι άλλο ένα παλικάρι που κουβεντιάζαμε και έτυχε να είναι παλιός γνώριμος από το mototrail. Τα πατητά ήταν επαρκέστατα και δεν έκανα καμία προσαρμογή στις θέσεις των ποδιών μου. Ο μοχλός ταχυτήτων και το ποδόφρενο για καλή μου τύχη ήταν σε ιδανικές για εμένα θέσεις. Το μπροστινό φρένο σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις άκουγε στο παραμικρό τσίμπημα ακόμη και με ένα δάχτυλο. Μου φάνηκε πολύ ισχυρό για χωμάτινη χρήση αλλά σε έναν μελλοντικό ιδιοκτήτη θα λειτουργήσει η προσαρμοστικότητα και όλα καλά. Αντιθέτως τώρα, το πίσω φρένο μου φάνηκε λίγο λαστιχώδες σε αίσθηση στην άσφαλτο αλλά πολύ καλό στο χώμα.

Στην άσφαλτο αποκόμισα τις πρώτες θετικές εντυπώσεις από τον κινητήρα της. Τράβηγμα από χαμηλά με έναν ψεκασμό που λειτουργούσε άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών και πουθενά δεν είδα απότομη απόκριση του γκαζιού, ούτε και με πρώτη ταχύτητα κουμπωμένη στο κιβώτιο. Αντιθέτως θα έλεγα πως είναι πολύ γλυκό και με μια ροπή που σου επέτρεπε να δουλεύεις μια σχέση πάνω στο χώμα (μεγάλο κομμάτι της διαδρομής το έβγαλα με μια τρίτη και ο κινητήρας άκουγε πολύ καλά σε χαμηλές στροφές ακόμη και σε ανηφόρια χωρίς κανένα μα κανένα σκορτσάρισμα). Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργαζόντουσαν πολύ ωραία και κάποια συνεχόμενα ασφάλτινα στροφιλίκια από λίγο ως πολύ σφιχτά ήταν ψωμοτύρι σε έναν σχετικά έντονο ρυθμό που μας χάρισε ο οδηγός του γκρουπ σε ένα μικρό κομμάτι της διαδρομής (ο οποίος καβαλούσε ένα Niken). Πραγματικά άλλαζε κατευθύνσεις με τη σκέψη, παρά το ψηλό ντεπόζιτο, τους μεγάλους τροχούς και το μάλλον μεγάλο μεταξόνιο.

(Ανοίγω εδώ μια παρένθεση. Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο διασκεδαστικός χαρακτήρας της οδήγησης της στην άσφαλτο. Είναι σαφές πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα αποδώσει το maximum που μπορεί να δώσει με τα σωστά ελαστικά ανά περίπτωση. Σε αυτή τη μοτοσυκλέτα δε θα συμβιβαζόμουν με ελαστικά της μορφής 50/50. Σε ασφάλτινα ταξίδια θα έβαζα ασφάλτινα ελαστικά και σε χωμάτινες εκδρομές θα έμπαινα στη διαδικασία να τα αλλάζω με ελαστικά καθαρά χωμάτινου προσανατολισμού (τουλάχιστον σε επίπεδο 80/20 )).

Η μπροστινή ανάρτηση αν και σχετικά μαλακή δούλευε πολύ ωραία και πειραματίστηκα μαζί της με κάποια μεγαλούτσικα κοτρόνια και κάποια εσκεμμένα λοξά περάσματα σε νεροφαγώματα. Πέρναγε από παντού με άνεση χωρίς να σε τρομάζει καθόλου. Με τα κατάλληλα ελαστικά η μηχανή θα πλανάρει ασχέτως χωμάτινου εδάφους. Όμως πρέπει να πω πως η "απαιτητική" χωμάτινη διαδρομή -όπως μας είχε προειδοποιήσει ο άνθρωπος της Yamaha- ήταν αρκετά εύκολη και με πολύ χαλαρό ρυθμό και θα ήθελα να δω πως δουλεύει η ανάρτηση όταν η μηχανή πιεστεί πραγματικά, νομίζω πως θα ήταν ΟΚ αλλά θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να το κάνω. Η πίσω ανάρτηση δούλευε μια χαρά στο χώμα με τα 100 κιλά μου, χωρίς αποσκευές και συνεπιβάτη αλλά είναι ξεκάθαρα μαλακή (τουλάχιστον όπως ήταν ρυθμισμένη). Στα ανοίγματα του γκαζιού η ούρα της μηχανής ήταν αρκετά παιχνιδιάρα αλλά με πολύ προβλέψιμο τρόπο. Θα γράψω πάλι πως εντυπωσιάστηκα από τη δύναμη του δικύλινδρου κινητήρα στις χαμηλές στροφές απόδειξη πως η απουσία των πολλών αλόγων μπορεί να σου δώσει άλλα οφέλη.

Η σέλα -όπως έγραψαν πολλοί- ήταν σαφώς καλύτερη από αυτό που μπορεί να περιμένεις όταν την αντικρίζεις. Έχω την υποψία όμως πως μετά από πολύωρο ασφάλτινο ταξίδι, μάλλον θα αναδείξει το χαρακτήρα παγκάκι που έχει. Από τη άλλη το ύψος της μηχανής με τη στάνταρ σέλα είναι τόσο χαμηλό -πράγμα που πολλοί θα εκτιμήσουν- που θα με έκανε να σκεφτώ να χρησιμοποιώ μόνιμα τη ψηλή σέλα που πωλείται ως έξτρα και έχει αρκετά περισσότερο αφρώδες υλικό.

Ο συμπλέκτης είναι βούτυρο, κυριολεκτικά ένα δάκτυλο αρκεί. Το όργανο κουνιέται αλλά όχι τραγικά και είναι μια χαρά ευανάγνωστο.

Χωρίς να το καταλάβω έγραψα αρκετά. Συνοψίζω...

Αν με ρώταγαν ποιο είναι το κύριο χαρακτηριστικό της θα επεσήμαινα τον πολύ-πολύ φιλικό χαρακτήρα της σε όλα τα τεραίν. Θα έλεγα πως είναι η best on/OFF bike for begginers. Ένα ερωτηματικό είναι πόσο μπορεί να βελτιωθεί -με τη προσθήκη αξεσουάρ- η ταξιδιωτική της ικανότητα... με συνεπιβάτη!

Το αξεσουάρ που δε μπορώ να σκεφτώ ότι θα της έβαζα ποτέ είναι τα κάγκελα...

-------------------------------------------------------------------

Θα το αγόραζα; Αν δεν είχα το WR250R θα το αγόραζα.
Η παράλληλη συνύπαρξη -όσο και να ακούγεται περίεργο- για εμένα είναι πλεονασμός. Στη περίπτωση μου θα ήταν ή το ένα ή το άλλο. Ακόμη και αν το δίλλημα έμπαινε σήμερα, πάλι στο WRR θα κατέληγα (λόγω συνθηκών). Με το τρόπο που το έχω στήσει έχει ένα μόνο μειονέκτημα σε σύγκριση με τα μεγάλα, την ασφάλτινη ταξιδιωτική άνεση. Σε όλα τα άλλα συνεχίζει να κερδίζει.

Tenere 700 ή 790R; Αν μιλάμε για αγορά καινούριας ξεκάθαρα θα έπαιρνα το Yamaha, 50% διαφορά στη τιμή δεν είναι διόλου αμελητέα περίπτωση.
Σε 3 με 5 χρόνια το δίλλημα θα ήταν καινούριο Tenere 700 ή 790R μεταχείρω; Εγώ μάλλον στο Tenere θα κατέληγα και πάλι... :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Άμα ξανά ακούσω κανέναν ότι το 790R είναι ακριβό και να γίνετε μόνο κουβέντα για το οικονομικό χωρίς να καταλαβαίνεις τι παίρνεις με λιγότερα χρήματα .
Τιουμπλες
Τραξιον 9 επιπέδων
Ραιντινγκς μοντ
Κορνερινγ ειμπιες
Αναρτήσεις με @@
Περισσότερη ιπποδύναμη
Σιφτερ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βαλε και σελφι ντάκ φεις...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Θα ναι κανεις αυριο 6 η ωρα οτο φεδτιβαλ;;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ κατάλαβα από τα λεγόμενα όλων σας, ότι δεν ήταν αρκετά "καλή" η χωμάτινη διαδρομή για να καταλάβετε τι κάνει το Τ700 και είναι αναμενόμενο με τόσο λαό στην αναμονή.
Είναι όμως πολύ χρήσιμες όλες οι πληροφορίες.
Δεν διαβάζω κάποιον πολύ ενθουσιασμενο για την πρώτη επαφή και αυτό με προβληματίζει.
Ούτε τον STF ....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ κατάλαβα από τα λεγόμενα όλων σας, ότι δεν ήταν αρκετά "καλή" η χωμάτινη διαδρομή για να καταλάβετε τι κάνει το Τ700 και είναι αναμενόμενο με τόσο λαό στην αναμονή.
Είναι όμως πολύ χρήσιμες όλες οι πληροφορίες.
Δεν διαβάζω κάποιον πολύ ενθουσιασμενο για την πρώτη επαφή και αυτό με προβληματίζει.
Ούτε τον STF ....
Κοίτα, για κάποιον άπειρο η διαδρομή θα μπορούσε να θεωρηθεί απαιτητική, ιδιαίτερα με τα συγκεκριμένα ελαστικά (τύπος και φθορά). Ίσως για αυτό και οι τούμπες που διάβασα (στο γκρουπ μας δεν είχαμε).

Προσπάθησα και νομίζω πως είμαι αντικειμενικός. Μπορώ με σιγουριά να πω πως είναι το καλύτερο Tenere που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ενθουσιασμό εσκεμμένα δε διατύπωσα γιατί φοβάμαι πως το κείμενο μου θα κρινόταν ως εντελώς υποκειμενικό αλλά και γιατί δύσκολα πλέον ενθουσιάζομαι όταν καλύπτομαι από αυτό που έχω για τον λόγο που το έχω.

Σύγκριση με το 790R δε μπορώ να κάνω από τη στιγμή που δεν το έχω οδηγήσει. Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει κάποιοι μήνες το 790R ακόμη δε με συγκινεί οπτικά οπότε μου λείπει και η συμπάθεια. Δεν αμφιβάλλω πως το 790R θα είναι περισσότερο απολαυστικό οδηγικά, αλλά τι να το κάνω αφού δε μου κάνει κλικ. Τα ηλεκτρονικά του 790R δε μου λένε τίποτα, on/off είναι. Για την άσφαλτο και τα ταξίδια θα προτιμούσα χίλιες φορές το DCT της Honda.

Τα συγκεκριμένα Tenere του test ride φοράνε Γερμανικές πινακίδες και θα κάνουν το γύρο του κόσμου. Ορισμένα είναι ήδη ταλαιπωρημένα και εμφανισιακά αλλά φαντάζομαι όχι μόνον. Αυτό ίσως δίνει μια εξήγηση για κάποιες διαφορές στη μεταφορά των εντυπώσεων. Κάποιες από αυτές μου κίνησαν έντονα τη προσοχή, όπως η αναφορά περί ψόφιου χαμηλά ή περί απότομης απόκρισης του γκαζιού στο άνοιγμα από χαμηλά. Αναρωτιέμαι μήπως ήταν "θέμα" των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών. Σε καμία περίπτωση δε μπορώ να συμφωνήσω ούτε για το ένα ούτε για το άλλο. Θεωρώ πως είναι ολοφάνερη η εξέλιξη του ψεκασμού σε σχέση με άλλα παλαιότερα δικύλινδρα. Τη δεύτερη περίπτωση θα μπορούσα να τη δικαιολογήσω μόνο στο χώμα σε κατηφορικό κομμάτι όπου κάποιος μπορεί να άνοιξε απότομα το γκάζι, σε αυτή τη περίπτωση και παπάκι να έχεις...

Όπως έγραψα παραπάνω το Tenere 700 έχει πολύ καλές χωμάτινες δυνατότητες! Μπορεί η διαδρομή να ήταν σχετικά εύκολη αλλά μπορείς να καταλάβεις αν θέλεις... δε μπορείς να απολαύσεις, ειδικά όταν ακριβώς μπροστά σου έχεις τον οδηγό του test ride!

Είναι από τις περιπτώσεις που η μηχανή όντως μπορεί να κάνει ότι υπόσχεται η Yamaha.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στέφανε καλημέρα
Η αίσθηση που λαμβάνει ο κάθε αναβάτης είναι διαφορετική και εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες , οδηγική εμπειρία , από τι μηχανάκι προέρχεται κτλ .

Εγώ βρήκα το μοτέρ νωχελικο χαμηλά και πολύ καλό στις μεσαίες κ ψηλές , το σαζμαν πολύ καλό και την αναρτηση να μου θυμίζει crm250 εμπρός και σούστα από κρεβάτι πίσω .
Για την ανάρτηση που το συζητήσαμε επί τόπου με τον κονκοστ (εμπρός είχαμε την ίδια άποψη και πισω εντελώς αντίθετη) οπότε παίζει να οφείλεται στο ότι ήταν κουρασμένες και κακορυθμισμενες .

Θα το έπαιρνα ; Ναι αντί να είχα πάρει το crf1000 , το μοτέρ κρατάει τα χιλιόμετρα , και μπορεί να σε πάει σε άλλες χώρες να απολαύσεις ένα τσάι βρε αδερφέ (μόνο την γνωστή μάρκα )
Είναι σίγουρα ένα ωραίο ανβε τουριστικό και δεν μπορείς να το συγκρίνεις με ένα εντουρακι 250 η με ένα σκραμπλερ .

Προσωπικά δεν καταριεμαι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα θέλω , δεν χαλάνε , όσο κ αν κάποιοι χρησιμοποιούν αυτή την καραμέλα , το οτι είναι on-off , πάει να πει ότι θα είναι σε όλα τα τερέν , άσε το κορνερινγκ abs ,αλλά το τραξιον γιατί όχι ; Άντε και χάλασε ,τι θα γίνει , απλά θα βγει off , θα πας μετά από ένα μήνα να το επισκευασεις.

Όταν πήγα να το οδηγήσω , πίστευα ότι θα κάνω βόλτα ένα μηχανάκι που να είναι ίδιο με το 790 αλλά με 4500€ λιγότερο , χωρίς το 790 να τα δικαιολογεί .

Ε δεν είναι έτσι , το r&d του ρεζερβουάρ , η ευκολία να μπορείς να επέμβεις παντού , η αναρτήσεις το πλαίσιο που είναι "εκεί" από την αρχή ,τα ηλεκτρονικά , ο πίνακας οργάνων ,το καλορυθμισμενο μοτέρ και η οδηγική απόλαυση με το σιφτερ δεν συγκρίνονται.

Πιο πολύ από όλα με χάλασε η ανάρτηση του Τ700 και το απότομο δάγκωμα του εμπρός φρένου που μπορεί να φέρει πτώσεις παρά το οτιδήποτε άλλο .


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πολύ σημαντικό feedback όλα τα σχόλια και οι αναρτήσεις από όσους το οδήγησαν...τελικά με το γκάζι ψεκασμό υπάρχει θέμα; Ήταν απότομο όταν από κλειστό το ανοιγατε τέρμα ή γενικότερα; Από όσα έχω διαβάσει είναι ίσως το μόνο αρνητικό συν ότι θα προτιμούσα να έχει προφορτιση και μπροστά. Οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο...στο ντουλάπι δύο τρία κλικ αλλάζω και καταλαβαίνεις αμέσως διαφορά...και επίσης πίσω αμορτισέρ βρίσκεις σε καλές τιμές...τα μπροστά είναι πιο ακριβά...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολύ σημαντικό feedback όλα τα σχόλια και οι αναρτήσεις από όσους το οδήγησαν...τελικά με το γκάζι ψεκασμό υπάρχει θέμα; Ήταν απότομο όταν από κλειστό το ανοιγατε τέρμα ή γενικότερα; Από όσα έχω διαβάσει είναι ίσως το μόνο αρνητικό συν ότι θα προτιμούσα να έχει προφορτιση και μπροστά. Οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο...στο ντουλάπι δύο τρία κλικ αλλάζω και καταλαβαίνεις αμέσως διαφορά...και επίσης πίσω αμορτισέρ βρίσκεις σε καλές τιμές...τα μπροστά είναι πιο ακριβά...
Να παίρνεις καινούργιο μηχανακι και να ψάχνεις αναρτήσεις είναι κάπως περίεργο.
Αυτο βέβαια κάποιοι που είναι χρονιά με τα japan το θεωρούν φυσιολογικό.
Εμενα με χαλάει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Όχι δεν εννοούσα ότι χρειάζεται αλλαγή πισω αλλά ότι έχεις τη δυνατότητα για πίσω αν θες να αλλάξεις να γίνει πιο εύκολα και οικονομικά από ο,τι μπροστά...
 
Top Bottom