Καλορίζικο λοιπόν και είμαι σίγουρος ότι θα το απολαύσεις!Καλησπέρα και πάλι....αυτή τη φορά από Ιεράπετρα ( φτάσαμε στην άλλη άκρη τση Κρήτης) !! Ήρθα με το αμάξι διότι το πρωί πήγα αντιπροσωπεία και έδωσα την προκαταβολή και έκανα την παραγγελία μου.δευτερα πάω να αφήσω μετά από ένα αποχαιρετιστήριο πάρτυ! Σε όλο το δρόμο έως εδώ χαζευα χωματόδρομους δεξιά κ αριστερά και έλεγα " θα μπαίνει εδώ το tenere??" Και κάπως έτσι φτάσαμε Ιεράπετρα. Η ανάμνηση από χτες δεν έχει φύγει και το χαμόγελο είναι στην ίδια θέση!!φάση τζόκερ!!
Ας αφήσουμε τα μελό όμως και ας πάμε σε κάτι πιο ενδιαφέρον. Το τενερε , τα περιφερειακά του ,τα σφάλματα του και διάφορα άλλα. Στο λιοπυρι-καπανδρητι όπως καταλαβαίνετε έκατσα περίπου 5 ώρες. Τις 3 οδηγούσα και τις υπόλοιπες έκανα κάτι άλλο που μου αρέσει... scouting. Προσπάθησα να αποσπάσω οποιαδήποτε πληροφορία από τους ανθρώπους εκεί, μηχανικούς,μάρκετινγκ, πλοηγούς-πιλοτους. Νομίζω πως το κατάφερα ζαλίζοντας τους τα παπάκια μετά από πολύ ώρα. Ας δούμε λοιπόν τι μάθαμε.
Στη. Ελλάδα θα έρθουν 50μηχανακια ονομαστικά μέχρι τον Αύγουστο.θα δοθούν σε παραγγελίες του μαϊου,οριακά Ιουνίου. Το μηχανάκι παραγωγής δεν θα είναι αυτό που οδηγησαμε. Τα μηχανάκια αυτά θα πάνε πρέσα και ανακύκλωση και κάποια θέματα που παρατηρήθηκαν από την Ισπανία έως εδώ θα διορθωθούν. Ίσως σφιχτει λίγο παραπάνω το οθονακι,κάποια πλαστικά θα αλλάξουν με καλύτερα, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις επίσης θα αλλάξουν , για τα λάστιχα μάλλον αυτά θα είναι. Δεν μπόρεσα να πάρω κάποια άλλη πληροφορία εκεί.
Ανέφερα το θέμα για συνοδηγό και φόρτωμα. Μου έκανε εντύπωση που μπορούσες να βάλεις την πίσω σχάρα για την μπαγκαζιερα ή τα πλαϊνά κάγκελα για βαλίτσες.δεν ξέρανε να μου πουν αν μπορούσαν να συνδυαστούν αυτά τα δύο και προβληματίστηκα. Προφανώς η givi / touratech θα βγάλουν λύση 3πλετας και αρκετά σύντομα καθώς θα κάνουν πάταγο και πωλήσεις αφού αυτά της αντιπροσωπείας είναι λίγο ακριβά.υπομονη λοιπόν και για αυτό.
Πάμε λίγο στον συνοδηγό. Έκατσε πίσω μου κάποια στιγμή ένας τύπος 120+ κιλά,το μηχανάκι δεν τερμάτισε.αυτος είπε ότι ήταν άνετα,εγώ όχι τόσο.Ταξιδι με τέτοιον δε θα πήγαινα ποτέ!!ευτυχώς η κοπέλα μου είναι στα 52 κιλά και στις μισές τουλάχιστον αναλογίες από τον κύριο. Εγώ έκατσα πίσω από έναν 100κιλα και άλλα 100 πες εγώ,το μηχανάκι το κάναμε μια μίνι βόλτα. Δεν είχα θέμα μπορώ να πω,ο άλλος το έστριβε άνετα μέσα στο πιστακι , απλά δεν είχα που να κρατηθώ. Αλλά πάμε στο ότι θα μπουν τα πλαϊνά κάγκελα ή πίσω σχάρα οπότε κομπλέ. Τέλος έκατσα και στο touring edition στο πίσω μέρος συνοδηγός με ένα τύπο 2 μέτρα μπροστά. Καθόμουν πάνω στο πλαστικό κάλυμμα που είναι κ καλά για να δένεις πράγματα κ όχι να κάθεσαι αλλά και πάλι ήμουν άνετα.κρατιομουν πολύ καλά και οι βαλίτσες ήταν σε πολύ καλό σημείο!! Αυτά και από εδώ.
Μίλησα και με τους δημοσιογράφους.εκεινοι οι τυχερουλιδες τα είχαν 10-1 σε αρκετά πιο extreme μονοπάτια , άλματα , ανηφόρες με πέτρες και άλλα τέτοια. Υοερευχαριστημενοι αν και είχαν πάρει την γεύση τους από την Ισπανία. Πιάσαμε και κουβέντα με τους πιλότους, χουντρες. Τα κάνει όλα μου λέει.παραξενο.αν του βάλεις ένα τακούνι και πιέσεις 28 περίπου θα δεις αλλά πράγματα.εδω κάνουμε ότι θέλουμε στο χώμα με 32+πίεση,λάστιχα ξελουρισμενα, που είναι 70-30 για άσφαλτο και αναρτήσεις κουκουρούκου. Απλά σκέψου μου λέει τι θα γίνει αν ασχοληθείς 15 λεπτά να σεταρεις αναρτήσεις και να ρίξεις πιέσεις σε ένα καλό ελαστικό. Του λέω ότι σκέφτομαι Νάξος ραλυ, trail ride , και....hellas rally. Στα πρώτα δύο θα πας και θα είσαι και πολύ άνετος μου λέει. Hellas rally lite για πλάκα, στο μεγάλο θέλει χέρια αλλά θα το βγάλεις απλά όχι σε αγωνιστικό τέμπο. Στο serres rally θα ήταν αρκετά δύσκολο. Κάτι τέτοιο του είπα δεν με ενδιαφέρει. Αν το φέρω εκεί που θέλω και για τους δρόμους που πάω στα Χανιά πολύ πιθανόν να αντικαταστήσει και την χρήση του ΚΤΜ μου, ανέφερε ο κύριος χουντρας.
Αχ.....μακάρι να ήμουν στη Μαλακάσα για ένα ακόμα 2ωρακι. Είτε στην άσφαλτο είτε στο χώμα. Δεν με νοιάζει. Ειλικρινά δεν έχω να ψάξω κάτι άλλο στο μηχανάκι. Από τη στιγμή που μου προσφέρει ολη αυτή τη ξεγνοιασιά και με κάνει να τα ξεχάσω όλα....μου κάνει. Υπομονή 2 μήνες λοιπόν με την πιο γλυκιά ανάμνηση από ένα πολύ ενδιαφέρον μονοήμερο που πέρα από τη γνωριμία μου με το τενερε, γνώρισα και ενδιαφέρον άτομα και μπόρεσα να αποσπάσω χρήσιμες πληροφορίες.
Ίσως έρθει και 3ο update.
Ελπίζω να μην σας κουράζω. Προσπαθώ να σας μεταφέρω όσα έγιναν και όσα παραπάνω μπόρεσα να μάθω.
Οχι...όσο κι αν επέμεινε ο φίλος onroad ,αρνήθηκα πεισματικά ,κ συγκρατήθηκα ,γιατί έχω βεβαρημένο παρελθόν μόνιμης επιρέπειας αγοράς ΚΤΜ.el-Gatto έχεις οδηγήσει και το 790 R;
Αυτο με τον ενθουσιασμό.... Μόνο ο κρητικός το έβγαλε μέχρι τώρα.Οχι...όσο κι αν επέμεινε ο φίλος onroad ,αρνήθηκα πεισματικά ,κ συγκρατήθηκα ,γιατί έχω βεβαρημένο παρελθόν μόνιμης επιρέπειας αγοράς ΚΤΜ.
Οσα καβάλησα για δοκιμή ,τα αγόρασα κιόλας.
Με το Γιαμάχα δεν είχα τέτοιο θέμα.
Μου άρεσε αλλά δεν με εντυπωσίασε πουθενά ,ούτε ενθουσιάστηκα με κάτι πάνω του.
Είναι απλά ένα πολύ καλό ΟνΟφφ σύνολο ,σε σχέση με το κόστος του σαν καινούργιο.
Αυτό.
Αυτο έχω κάνει εγώ σε 3 περιπτώσεις που άφησα τη χοντρή για σέρβιςΤο Tenere tour δεν ειναι ακριβως test ride...είναι δηλαδή group test ride event. το κλασικο test ride ειναι το να πας στην αντιπροσωπεία μονος σου και να σου δώσουν το μηχανακι για μία ωρα που ποτέ ομως δεν το επιστρέφεις στη μία ωρα και το ξέρεις και το ξέρουν εκ των προτέρων...να το πας εκει που εσύ θες. και 2 ωρες να το εχεις παλι λίγο είναι αλλά παίρνεις μια καλή ιδέα. το καλύτερο είναι να κάνεις και 2η βόλτα μερικές μερες μετά...Γενικά η Yamaha έχει κάνει προώθηση και διαφήμιση και μάρκετινγκ πολύ πιο δυνατό από ό, τι έκανε η KTM για το 790. Αυτή είναι η δική μου εντύπωση...και η Yamaha δεν το χρειάζεται σε επίπεδο πωλήσεων. τα 10.000 χιλιάρικα δεν είναι λίγα αλλά για μηχανακι με πληρως ρυθμιζόμενο πίσω και σχεδόν πλήρως μπροστά είναι πολύ καλή ευκαιρία. Νομίζω ότι για την τιμή του προσφέρει περισσότερα από αντίστοιχες μηχανές στην κατηγορία...Ο χρόνος θα δείξει στο κομμάτι της αξιοπιστίας και της ποιότητας των υλικών...
Αυτο ακριβώς εννοούσα παραπάνω.Γκουντ μορνινγκ πιπλ.
Σχετικά με τον ενθουσιασμό μου να αναφέρω 2-3 πραγματακια.
Έχω πάει σε πάρα πολλά test ride , μου αρέσουν πολύ γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω όλων των τύπων τα μηχανάκια. Έτσι πιστεύω θα βρεις αυτό που σε αντιπροσωπεύει πάντα με παράγοντα και το μαρούλι που διαθέτεις στην τσέπη. Πχ στο τέστ την μπεμβε απόλαυσα το 1250αντβ και το nineteenR αλλά δεν έχω το μαρούλι ούτε τον χρόνο και τους δρόμους να τα αξιοποιήσω.
Σε ένα τέστ νομίζω δεν πρέπει να πηγαίνεις προκατειλημμένος. Δηλαδή να πας να τσεκαρεις το οθονακι επειδή κάτι άκουσες ή τις αναρτήσεις κτλπ. Πας για να περάσεις καλά. Να το χαρείς όπου και αν σε πάνε όπως και αν σε πάνε και να προσπαθήσεις να κάνεις την βόλτα σαν να την έκανες για εσένα καθημερινά.
Αυτό που με ενθουσίασε λοιπόν είναι ότι ήμουν εκεί 5 ώρες και από το όλο συναίσθημα και την χαρά δεν έβγαλα ούτε μια φότο. Δεν με ένοιαζε πως δείχνω πάνω στη μηχανή. Μου άρεσε πέρασα τέλεια με κάλυψε και τέλος. Το χαμόγελο στα χείλη και το φτερούγισμα στη καρδούλα είναι αυτό που μετράει, για εμένα σαν Σπύρο. Αν ήμουν ο χουντρας ή ο Κρις μπριτσ θα τσεκαρα που τερματίζει η ανάρτηση , θα έβλεπα μέχρι πόσο κάτω ξύνει και άλλα πολλά. Σαν Σπύρος η φιλικότητα σε άσφαλτο και χώμα και η ευκολία και η καλοπέραση είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω.
Μετα την αποκτηση του Ιαπωνικου θαυματος......το επαθες αυτο ;;;;;Αυτο έχω κάνει εγώ σε 3 περιπτώσεις που άφησα τη χοντρή για σέρβις
Μου έδωσαν μηχανάκια για 5 ωρες και τα σουλατσαρα.
Και πάλι δεν το ευχαριστήθηκα....