Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετα την αποκτηση του Ιαπωνικου θαυματος......το επαθες αυτο ;;;;;
Όχι... Για αυτό έκανα έρευνα 40 ετών και μετά κατέληξα.
Η έρευνα αφορούσε καθαρά τον σοιχιρο.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Όχι... Για αυτό έκανα έρευνα 40 ετών και μετά κατέληξα.
Η έρευνα αφορούσε καθαρά τον σοιχιρο.
Ξερεις τωρα....εχεις κλεισει.......σαν ανδρας δεν ξερω....αλλα σαν μοτοσυκλετιστης σιγουρα.....χαχα !!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
... Σαν Σπύρος η φιλικότητα σε άσφαλτο και χώμα και η ευκολία και η καλοπέραση είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω.
Και πολύ καλά έκανες ,κ δεν θα το μετανοιώσεις ,κ καλοΤάξιδοι κ καλοΛάσπωτοι να είστε. :friendship:

Να επαναλάβω ότι ,όσον αφορά την τελευταία πρότασή σου ,συμφωνώ απόλυτα ,μια κι ένιωσα ακριβώς τα ίδια.
Το μηχανάκι μπορεί να κάνει εύκολα κ άνετα κ κεφάτα ,όλα όσα αναφέρει στα πρόμόσιον της η Γιαμάχα.
Προσωπικά ,δεν έχω δεί πουθενά να διαφημίζεται ως ΤουριστικόΜέγκαΟνΟφφ ,οπότε ,όσον αφορά τις μειωμένες δυνατότητες 2καβαλου φορτωμένου ταξιδιωτικού ,θεωρώ ότι ψέματα ,δεν μας εχουν πεί πουθενά οι Γιαμαχαίοι.
Γι'αυτό και είπα ότι ,αν ήμουν σε φάση παρόμοια της δικιάς σου ,θα το έπαιρνα.

Επαναλαμβάνω ότι ,η γενική αίσθηση που αποκόμισα οδηγώντας το ,εκτός από το ότι όντως είναι παντός εδάφους ,μου βγάζει ξεκάθαρα κ το play-bike feeling.
Κάτι που ,έως τώρα ,μόνο στα πορτοκαλιά την είχα νιώσει.

Συμπληρώνω επίσης στα πολλά που ήδη έγραψα ,κάτι που δεν ανέφερα.
Μου έδινε ολούθε κ παντιοτρόπως ,πολύ κόμπακτ αίσθηση.
Οτι και να δοκίμασα φαινόταν αρκούντως άκαμπτο σαν σύνολο ,χωρίς να κοπαναέι όμως κιόλας ,ήταν σταθερό ,απόλυτα προβλέψιμο ,φιλικό ,κ εύκολα ελεγχόμενο.
Τίποτα δεν με φόβισε ,τίποτα δεν με χάλασε ,δεν είχε χαζοταλαντώσεις κ τρέμουλα κ ασάφειες ποτέ κ πουθενά.
Σαν αποτέλεσμα ,δημιουργούσε μηδενικό άγχος προσπάθειας ,κ αύξανε στο έπακρο την οδηγική ευχαρίστηση.
Κι όλα αυτά ,χωρίς να είμαι ευχαριστημένος από τις αναρτήσεις.
Το φαντάζομαι πολύ καλύτερο οδηγικά ,αν αυτές αποδειχτούν τελικά αξιόλογες κ ακούνε στις ρυθμίσεις.

Είμαι σίγουρος οτι θα πουλήσει ΠΟΛΥ παγκοσμίως.
Ακόμα κ την χρεοκωπημένη ψωροΚώσταινα ,την βλέπω πολύ σύνομα γιομάτη από δαύτα.

Σε 2-3 χρονάκια ,καλά να είμαι(αστε) μόνο ,θα το χτυπήσω μεταχείρω για 2ο ή 3ο ή 4ο ,έτσι απλά επειδή το γουστάρω.

Αν πάντως δεν με απασχολούσε καθόλου το 2κάβαλο ,θα το'χα παραγγείλει ήδη.


EDIT: Αν το σκεφτεί κάποιος σαν 2ο-Χωμάτινο-μονοκάβαλο ,κατά την γνώμη μου ,δεν κάνει.
Με την φιλοσοφία οτι ,δεν εχει νόημα να έχεις σαν 2ο-χωμάτινο ,ένα μηχανάκι που ξεπερνάει τα 200 κιλά.
Υπάρχουν καταλληλότερα κ διασκεδαστικότερα μηχανάκια γι αυτόν τον λόγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Με έχετε βάλει στη μπριζα και ενώ δεν το κοιτούσα καθόλου (λόγω βαρετού κ άχρωμου κινητήρα συγκριτικά με ΚΤΜ) έχω αρχίσει και αλλάζω άποψη.

Πρέπει σίγουρα να το οδηγήσω.

Αν έπαιρνα θα πήγαινα για το ραλλυ πακετο με τη ψηλή σέλα, το ντακαρισιο:





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
΄΄΄΄
Αν πάντως δεν με απασχολούσε καθόλου το 2κάβαλο ,θα το'χα παραγγείλει ήδη.
Βασικά ,τώρα που το ξαναδιάβασα ,αυτό που μόλις πρίν λίγο έγραψα ,σκέφτηκα ότι είπα π@π@ρι@'...:muted:

Η αλήθεια είναι ότι
Αν δεν με απασχολούσε καθόλου το 2κάβαλο ,θα 'χα κρατήσει το 690Rally μου
το οποίο ,είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς ,για την συγκεκριμένη φιλοσοφία χρήσης
πολύ πιό όμορφο > ΚαΤεΜέ
κ για να το αποκτήσει κάποιος με λυμένα τα θέματά του ,κ ολοκληρωμένο για ταξιδιωτικό χώμα
θα δώσει περίπου τα μισά λ7 σε σχέση με το Τ7.

Το Τ7 θα υπερέχει ενός 690"Rally" ,μόνο σε άσφάλτινο ταξίδι παρατεταμένης ΕΟ ,κ πουθενά αλλού.
Kι αυτό ,αν ο αναβάτης θα ήθελε να την διεκπεραιώσει με συνεχή ταχύτητα άνω των 140-150 χλμ/ω
Οχι επειδή με το 690 δεν θα μπορεί ,αλλά επειδή με το Τ7 θα μπορεί πιό άνετα.
Και για να είμαι δίκαιος...
Φαντάζομαι επίσης οτι ,το Τ7 ,δεν θα βγάζει όλα αυτά τα χαζοπροβληματα που ταλαιπωρούν τους ΚΤΜάδες.(>Σημαντικό!)




ΥΓ: Εχω μεγάλο ενδιαφέρον για 2 μελλοντικά συγκριτικά

1. Τ7 vs 690Rally (το οποίο βέβαια αποτελεί καστομιά-οπότε δεν εκφράζει την επίσημη αγορά)

2. T7 vs F800GS (το οποίο δεν παράγεται πλέον ,αλλά βρίσκεις πολλά μεταχείρω ,"φορτωμένα" αξεσουάρς ,με λίγα χλμ κ σε πολύ καλές τιμές)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
EDIT: Αν το σκεφτεί κάποιος σαν 2ο-Χωμάτινο-μονοκάβαλο ,κατά την γνώμη μου ,δεν κάνει.
Με την φιλοσοφία οτι ,δεν εχει νόημα να έχεις σαν 2ο-χωμάτινο ,ένα μηχανάκι που ξεπερνάει τα 200 κιλά.
Υπάρχουν καταλληλότερα κ διασκεδαστικότερα μηχανάκια γι αυτόν τον λόγο.
Εξαρταται απο τη χρηση καποιου: μπορει να τοχει για καθε μερα, για συχνα μονοκαβαλα ταξιδια των 300+χμ (με ενα δευτερο πισω τροχο/λαστιχο που συντομα θα υπαρχουν σε προσιτες τιμες) και για σοβαρες χωματινες. Ναι, 200+ κιλα στο χωμα ειναι σχετικα πολλα σε συγκριση με τα πολεμικα 1κυλιδρα adve αλλα πολυ σοβαρο πλεονεκτημα σε σχεση με τα 230+ κιλα των αμεσως επομενων "ελαφρων" 1000αριων (990, 1090, CRF1000).
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Ας κάνω και μια ερώτηση σαν αρχάριος.

Να του πάρω ένα ζευγάρι τακούνια?? Αν ναι τι τακούνι φοράνε αυτά??

Είναι καλύτερο να του πάρω ένα πίσω τροχό με λάστιχο τακούνι ?? Αν ναι πρέπει να βρω συγκεκριμένο τροχό ή απλά έναν στις διαστάσεις αυτές???
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ας κάνω και μια ερώτηση σαν αρχάριος.

Να του πάρω ένα ζευγάρι τακούνια?? Αν ναι τι τακούνι φοράνε αυτά??

Είναι καλύτερο να του πάρω ένα πίσω τροχό με λάστιχο τακούνι ?? Αν ναι πρέπει να βρω συγκεκριμένο τροχό ή απλά έναν στις διαστάσεις αυτές???
Να το αφήσεις όπως είναι ,κ να το ζήσεις-νιώσεις-μάθεις πρώτα.
Τα υπόλοιπα θα έρθουν με τον χρόνο.

Ενας οποιοσδήποτε τροχός ,δύσκολα θα ταιριάξει κατά τύχη.
Οπότε ,ξέχνα το κι αυτό προς το παρόν.

Τακούνια ,αν θες ,του βα΄ζεις οποιαδήποτε κυκλοφορούν στις διαστάσεις του.
Και είναι πολλά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για εκδρομές τύπου τρόφι όμως μια χαρά θα είναι, συμμετέχουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για εκδρομές τύπου τρόφι όμως μια χαρά θα είναι, συμμετέχουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες
Σαφώς κ θα είναι μια χαρά.
Είπαμε ,σαν νέα ΟνΟφφ πρόταση-καινούργιο-βιτρίνα-τιμή ,δεν έχει αντίπαλο.

Οποιαδήποτε σύγκριση απόδοσης/τιμής ,μπορεί να γίνει μόνο με προ-υπάρχοντα μεταχείρω.
Και αυτό είναι ακόμα μια μεγάλη επιτυχία της Γιαμαχα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oχι παιδες, τα Pirelli Scorpion Rally STR που φοραει το μηχανακι δεν ειναι για χωμα, δεν ένιωθα ανετα χτες οπως δεν νιωθω ανετα στο χωμα με το 1090 που τα φοραω. Με τα TKC80 πχ στο 1090 ειχα πολλη περισσοτερη σιγουρια.

Επισης να πω οτι ο προσηλυτισμός των κυριων κυριων onroad και #skliros_kariolis (geez996) για την πορτοκαλι ομαδα δεν θα περασει, γιατι εαν αυτο το χτεσινο ηταν απλες φλαταδουρες με ανηφοροκατηφορες "εθνικη", τοτε θελω πολληηηηηηη δουλεια ακομα. Εγω πετυχα νεροφαγωματα στις ανηφοροκατηφορες, με σαθρα κομματια και αμμο πουδρα που μου πηγε νααα. Ειτε εγω ειμαι παααααρα πολυ αρχαριος ειτε ειχε αλλαξει η διαδρομη απο χτες (ειτε ειμαι υπερβολικα φιλοτιμος που δεν ηθελα να ριξω δανεικο μηχανακι και ειχα αγχος...) . Βεβαια με ταλαιπωρησε παρα πολυ η θεση/γωνια/υψος του τιμονιου και ο δεξης καρπος μου απο τη γωνια που επαιρνε, σε καποια φαση οπου εβρισκα φλατ καθομουν στη σελα για να τον ξεκουρασω. Λιγο ηθελα να πω στον Σωτηρη/σκουπα να σταματησουμε για να ρυθμισω το τιμονι απο τον πονο. Ιδρωσα και λαχανιασα παντως και σε ενα σημειο κουραστηκα, που σημαινει οτι του φουστη, καποια προσπαθεια μαλλον κατεβαλλα για να φτασω εκει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για εκδρομές τύπου τρόφι όμως μια χαρά θα είναι, συμμετέχουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες
Να το ξαναπούμε μια.... Εκεί παίζει ρόλο ο αναβάτης και όχι το σίδερο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Oχι παιδες, τα Pirelli Scorpion Rally STR που φοραει το μηχανακι δεν ειναι για χωμα, δεν ένιωθα ανετα χτες οπως δεν νιωθω ανετα στο χωμα με το 1090 που τα φοραω. Με τα TKC80 πχ στο 1090 ειχα πολλη περισσοτερη σιγουρια.

Επισης να πω οτι ο προσηλυτισμός των κυριων κυριων onroad και #skliros_kariolis (geez996) για την πορτοκαλι ομαδα δεν θα περασει, γιατι εαν αυτο το χτεσινο ηταν απλες φλαταδουρες με ανηφοροκατηφορες "εθνικη", τοτε θελω πολληηηηηηη δουλεια ακομα. Εγω πετυχα νεροφαγωματα στις ανηφοροκατηφορες, με σαθρα κομματια και αμμο πουδρα που μου πηγε νααα. Ειτε εγω ειμαι παααααρα πολυ αρχαριος ειτε ειχε αλλαξει η διαδρομη απο χτες (ειτε ειμαι υπερβολικα φιλοτιμος που δεν ηθελα να ριξω δανεικο μηχανακι και ειχα αγχος...) . Βεβαια με ταλαιπωρησε παρα πολυ η θεση/γωνια/υψος του τιμονιου και ο δεξης καρπος μου απο τη γωνια που επαιρνε, σε καποια φαση οπου εβρισκα φλατ καθομουν στη σελα για να τον ξεκουρασω. Λιγο ηθελα να πω στον Σωτηρη/σκουπα να σταματησουμε για να ρυθμισω το τιμονι απο τον πονο. Ιδρωσα και λαχανιασα παντως και σε ενα σημειο κουραστηκα, που σημαινει οτι του φουστη, καποια προσπαθεια μαλλον κατεβαλλα για να φτασω εκει.
Γωνία κλίσης; Εννοείς ότι το τιμόνι ήταν πολύ κοντά στο σώμα ή το αντίθετο;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nαι, για εμενα ηταν, και κοντο και κοντα στο σωμα. Οταν μπαινω στο χωμα (αρα στεκομαι ορθιος) σε ολα μου τα μηχανακια γυριζω το τιμονι προς τα πανω. Στο τιμονι του ΚΤΜ εχει και σημαδια για το ρυθμιζεις εκει που θες.

 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Νομίζω αν συγκρινεις το 790R με το Τ700 και βγάλεις εκτός το οικονομικό.δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης
.Αν παρατηρήσεις όλοι λένε καλό και τα τα λεφτά που πληρωνεις. Αυτό τα λέει όλα. Αν πχ έκανε 12.500 ευρώ πιστεύω ούτε οι μισοι δεν θα το σκεφτονουσαν και θα πήγαιναν με τα μάτια κλειστά στο 790. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ ειναι απλά ένα τίμιο μηχανάκι . Αυτό
Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Και εγώ αν τώρα ήμουν σε φάση για αγοράς καινούργιας μοτο , αν και ειμαι orange fun boy μάλλον αυτό θα επερνα . Απλά καθαρά και μονο για το οικονομικό και τπτ άλλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε καλημέρα
Η αίσθηση που λαμβάνει ο κάθε αναβάτης είναι διαφορετική και εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες , οδηγική εμπειρία , από τι μηχανάκι προέρχεται κτλ .

Εγώ βρήκα το μοτέρ νωχελικο χαμηλά και πολύ καλό στις μεσαίες κ ψηλές , το σαζμαν πολύ καλό και την αναρτηση να μου θυμίζει crm250 εμπρός και σούστα από κρεβάτι πίσω .
Για την ανάρτηση που το συζητήσαμε επί τόπου με τον κονκοστ (εμπρός είχαμε την ίδια άποψη και πισω εντελώς αντίθετη) οπότε παίζει να οφείλεται στο ότι ήταν κουρασμένες και κακορυθμισμενες .

Θα το έπαιρνα ; Ναι αντί να είχα πάρει το crf1000 , το μοτέρ κρατάει τα χιλιόμετρα , και μπορεί να σε πάει σε άλλες χώρες να απολαύσεις ένα τσάι βρε αδερφέ (μόνο την γνωστή μάρκα )
Είναι σίγουρα ένα ωραίο ανβε τουριστικό και δεν μπορείς να το συγκρίνεις με ένα εντουρακι 250 η με ένα σκραμπλερ .

Προσωπικά δεν καταριεμαι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα θέλω , δεν χαλάνε , όσο κ αν κάποιοι χρησιμοποιούν αυτή την καραμέλα , το οτι είναι on-off , πάει να πει ότι θα είναι σε όλα τα τερέν , άσε το κορνερινγκ abs ,αλλά το τραξιον γιατί όχι ; Άντε και χάλασε ,τι θα γίνει , απλά θα βγει off , θα πας μετά από ένα μήνα να το επισκευασεις.

Όταν πήγα να το οδηγήσω , πίστευα ότι θα κάνω βόλτα ένα μηχανάκι που να είναι ίδιο με το 790 αλλά με 4500€ λιγότερο , χωρίς το 790 να τα δικαιολογεί .

Ε δεν είναι έτσι , το r&d του ρεζερβουάρ , η ευκολία να μπορείς να επέμβεις παντού , η αναρτήσεις το πλαίσιο που είναι "εκεί" από την αρχή ,τα ηλεκτρονικά , ο πίνακας οργάνων ,το καλορυθμισμενο μοτέρ και η οδηγική απόλαυση με το σιφτερ δεν συγκρίνονται.

Πιο πολύ από όλα με χάλασε η ανάρτηση του Τ700 και το απότομο δάγκωμα του εμπρός φρένου που μπορεί να φέρει πτώσεις παρά το οτιδήποτε άλλο .


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η άποψη καθενός είναι υποκειμενική και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί γιατί δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης της πλειοψηφιας των παραμέτρων που αναφέρθηκαν ως θετικά ή αρνητικά! Είναι καθαρά θέμα αίσθησης και προηγούμενης εμπειρίας! Πως οδηγάς, τι οδηγάς κλπ! Αρα, όταν λέω ότι η απόκριση στις κλειστές ανηφορικές φουρκέτες μου φάνηκε απότομη, εννοώ αυτό κ όχι κάτι άλλο (κατήφορικες χωμάτινες με απότομο άνοιγμα του γκαζιού για παράδειγμα)! Είναι καθαρά θέμα γούστου και συνήθειας βάσει των μοτο που οδηγούσες μέχρι σήμερα! Δεν θεωρώ ότι είναι σοβαρό μειονέκτημα κ ότι αυτό από μόνο του θα με απέτρεπε από να την αγοράσω! Άσε που μπορεί να διορθώνεται κιόλας (ή απλά να συνηθίζεται επαναπροσαρμοζοντας το οδηγικό στυλ)! Απλά το ανέφερα! Πιο σημαντικό μειονέκτημα θεωρώ τη φαινομενική δυσκολία φόρτωσης αποσκευών με συνεπιβάτη (βασική παράμετρος για μένα), αλλά οψόμεθα! Γενικά πάντως το μηχανάκι μου άρεσε! Και στην άσφαλτο που έχω εμπειρία αλλά και στο χώμα που δεν έχω!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αυτο με τον ενθουσιασμό.... Μόνο ο κρητικός το έβγαλε μέχρι τώρα.
Μιλάω σαν παρατηρητής όσων διαβάζω, γιατί δεν είμαι φαν των τεστ ραιντ.
Γκουντ μορνινγκ πιπλ.
Σχετικά με τον ενθουσιασμό μου να αναφέρω 2-3 πραγματακια.

Έχω πάει σε πάρα πολλά test ride , μου αρέσουν πολύ γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω όλων των τύπων τα μηχανάκια. Έτσι πιστεύω θα βρεις αυτό που σε αντιπροσωπεύει πάντα με παράγοντα και το μαρούλι που διαθέτεις στην τσέπη. Πχ στο τέστ την μπεμβε απόλαυσα το 1250αντβ και το nineteenR αλλά δεν έχω το μαρούλι ούτε τον χρόνο και τους δρόμους να τα αξιοποιήσω.

Σε ένα τέστ νομίζω δεν πρέπει να πηγαίνεις προκατειλημμένος. Δηλαδή να πας να τσεκαρεις το οθονακι επειδή κάτι άκουσες ή τις αναρτήσεις κτλπ. Πας για να περάσεις καλά. Να το χαρείς όπου και αν σε πάνε όπως και αν σε πάνε και να προσπαθήσεις να κάνεις την βόλτα σαν να την έκανες για εσένα καθημερινά.

Αυτό που με ενθουσίασε λοιπόν είναι ότι ήμουν εκεί 5 ώρες και από το όλο συναίσθημα και την χαρά δεν έβγαλα ούτε μια φότο. Δεν με ένοιαζε πως δείχνω πάνω στη μηχανή. Μου άρεσε πέρασα τέλεια με κάλυψε και τέλος. Το χαμόγελο στα χείλη και το φτερούγισμα στη καρδούλα είναι αυτό που μετράει, για εμένα σαν Σπύρο. Αν ήμουν ο χουντρας ή ο Κρις μπριτσ θα τσεκαρα που τερματίζει η ανάρτηση , θα έβλεπα μέχρι πόσο κάτω ξύνει και άλλα πολλά. Σαν Σπύρος η φιλικότητα σε άσφαλτο και χώμα και η ευκολία και η καλοπέραση είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω.

Oχι παιδες, τα Pirelli Scorpion Rally STR που φοραει το μηχανακι δεν ειναι για χωμα, δεν ένιωθα ανετα χτες οπως δεν νιωθω ανετα στο χωμα με το 1090 που τα φοραω. Με τα TKC80 πχ στο 1090 ειχα πολλη περισσοτερη σιγουρια.

Επισης να πω οτι ο προσηλυτισμός των κυριων κυριων onroad και #skliros_kariolis (geez996) για την πορτοκαλι ομαδα δεν θα περασει, γιατι εαν αυτο το χτεσινο ηταν απλες φλαταδουρες με ανηφοροκατηφορες "εθνικη", τοτε θελω πολληηηηηηη δουλεια ακομα. Εγω πετυχα νεροφαγωματα στις ανηφοροκατηφορες, με σαθρα κομματια και αμμο πουδρα που μου πηγε νααα. Ειτε εγω ειμαι παααααρα πολυ αρχαριος ειτε ειχε αλλαξει η διαδρομη απο χτες (ειτε ειμαι υπερβολικα φιλοτιμος που δεν ηθελα να ριξω δανεικο μηχανακι και ειχα αγχος...) . Βεβαια με ταλαιπωρησε παρα πολυ η θεση/γωνια/υψος του τιμονιου και ο δεξης καρπος μου απο τη γωνια που επαιρνε, σε καποια φαση οπου εβρισκα φλατ καθομουν στη σελα για να τον ξεκουρασω. Λιγο ηθελα να πω στον Σωτηρη/σκουπα να σταματησουμε για να ρυθμισω το τιμονι απο τον πονο. Ιδρωσα και λαχανιασα παντως και σε ενα σημειο κουραστηκα, που σημαινει οτι του φουστη, καποια προσπαθεια μαλλον κατεβαλλα για να φτασω εκει.
Νομίζω αν συγκρινεις το 790R με το Τ700 και βγάλεις εκτός το οικονομικό.δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης
.Αν παρατηρήσεις όλοι λένε καλό και τα τα λεφτά που πληρωνεις. Αυτό τα λέει όλα. Αν πχ έκανε 12.500 ευρώ πιστεύω ούτε οι μισοι δεν θα το σκεφτονουσαν και θα πήγαιναν με τα μάτια κλειστά στο 790. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ ειναι απλά ένα τίμιο μηχανάκι . Αυτό
Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Και εγώ αν τώρα ήμουν σε φάση για αγοράς καινούργιας μοτο , αν και ειμαι orange fun boy μάλλον αυτό θα επερνα . Απλά καθαρά και μονο για το οικονομικό και τπτ άλλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έβαλα έξι (6) παραθέσεις στις οποίες θέλω να απαντήσω γενικώς ή απλώς να σχολιάσω για να εξηγήσω κάποια πράγματα.

Συνήθως όταν αποφασίζω να γράψω φροντίζω να είμαι προσεκτικός σε μια προσπάθεια να μη βάλω τον ενθουσιασμό μου πάνω από τη πραγματική πληροφορία, ιδιαίτερα για μια μηχανή που θεωρείται πολυσυζητημένη και πολύ-αναμενόμενη.
Δεδομένου πως έχω δηλώσει πως είμαι φιλικά προσκείμενος προς την εταιρεία με τα 3 διαπασών, γίνομαι ακόμη πιο προσεκτικός στα review μου.
Έχω εξηγήσει και άλλες φορές πως η αγάπη μου για τη μοτοσυκλέτα ξεπερνάει τα όρια της μιας εταιρείας αλλά η ζωή, η τύχη, οι γνωριμίες με κάνουν και αισθάνομαι πάντοτε πιο άνετα στην απόφαση της αγοράς μιας μοτοσυκλέτας που είναι Yamaha. Απλό και ξεκάθαρο.
Παρ' όλα αυτά, ξέρω πως πολλοί -ακόμη και φίλοι μου- νομίζουν πως είμαι η συνήθης περίπτωση Yamaha-κια! Η αλήθεια όμως είναι πως εγώ γνωρίζω τον εαυτό μου καλύτερα από τον καθένα.

Όσα έχω γράψει για την απόδοση του κινητήρα σε ροπή και αίσθηση ψεκασμού, είναι αποτέλεσμα της δικής μου οδηγικής εμπειρίας. Συμφωνώ πως η αίσθηση είναι πολύ-παραγοντικό θέμα αλλά εγώ δεν έγραψα απλώς σύμφωνα με τα δικά μου γούστα. Μετά από 30+ χρόνια και με αρκετές μοτοσυκλέτες να έχουν περάσει από την ιδιοκτησία μου νομίζω πως είναι πολύ εύκολο να διακρίνω αν μια μηχανή είναι ροπάτη από χαμηλά ή αν ο ψεκασμός δουλεύει σωστά (το γράφω πολύ ταπεινά και δε ξέρω πως φαίνεται... αλλά είναι μια απλή επισήμανση ενός πραγματικού στοιχείου). Η κριτική μου λοιπόν δεν αφορά τα προσωπικά μου γούστα ή τα θέλω μου ή από που προέρχομαι ή ακόμη-ακόμη και το τι έχω σήμερα, αλλά το τι υπάρχει στη συγκεκριμένη κατηγορία δικύλινδρου κυβισμού και το μέσο όρο της. Δε διυλίζω το κώνωπα ούτε θα πιάσω ακραία παραδείγματα προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Είναι ένας πολύ καλός κινητήρας 700cc με πολύ καλό δούλεμα για τη συγκεκριμένη κατηγορία (On/Off μεσαίου κυβισμού). Σε ότι αφορά τις αναρτήσεις όσο κακό-ρυθμισμένες και να ήταν, μπορεί κάποιος να καταλάβει ξεκάθαρα ότι είναι ότι καλύτερο έχει φορεθεί μέχρι σήμερα σε Ιαπωνική μοτοσυκλέτα στη συγκεκριμένη κατηγορία On/Off. Η απουσία προφόρτισης του μπροστινού είναι αμελητέα ποσότητα, όσοι στέκονται σε αυτό είναι περισσότερο θεωρητικοί παρά πρακτικοί αφού αν κανείς ενδιαφέρεται πραγματικά αυτό διορθώνεται εύκολα.

Ως προς την αναφορά συγκρίσεων που έγραφε ο Κώστας onroad ... Δεν συγκρίνω το 250άρι μου (και κανένα άλλο 250άρι) με κανένα ADV τουριστικό. Στη πραγματικότητα αντιπαραθέτω μηχανές. Μηχανές οι οποίες μεταξύ τους, μπαίνει η μια μέσα στα νερά της άλλης. Η αντιπαράθεση αυτή γίνετε μόνο σε προσωπικό επίπεδο, δηλαδή σύμφωνα με τις δικές μου πραγματικές ανάγκες και τις δικές μου οικονομικές δυνατότητες και μάλιστα εδώ και τώρα. Τροφή για σκέψη για συναδέλφους με τους ίδιους ίσως προβληματισμούς.

Ούτε εγώ είμαι κατά των ηλεκτρονικών όταν μπορώ να τα πληρώσω. Καλύτερα να έχω κάτι και να μου περισσεύει παρά να μου λείπει όταν το χρειαστώ. Αλλά -υποθετικά μιλώντας- αν από τη μια πλευρά μπορώ να δώσω για προκαταβολή 5.000€ και να αντέξω 170€ δόση για 36 μήνες και να χαρώ σήμερα ένα travel enduro χόμπι γιατί να περιμένω ελπίζοντας, ειδικά όταν γνωρίζω πως με τα σημερινά δεδομένα αποκλείεται να μπορώ να δώσω προκαταβολή 7500€ και να αντέξω δόση της τάξης των 270€ για 36 μήνες. Όπως καταλαβαίνετε δημιουργείται ένα ζήτημα.

Για την μεταφορική ικανότητα αποσκευών και συνεπιβάτη του Tenere 700 θα γράψω αντιστρέφοντας τις σκέψεις και τους προβληματισμούς πολλών πως αυτό είναι το ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ! Χρόνια παρακαλούσαμε να βγει κάτι τέτοιο σε δυο (2) κυλίνδρους! Να είναι εύκολο και μανιτζέβελο και να περνάει από παντού. Όταν συζητάγαμε για τα 690/701 δεν μας προβλημάτιζε η μεταφορική ικανότητα αλλά ο μονοκύλινδρος χαρακτήρας. Με όρους αποδεκτής ικανότητας στο χώμα και εξαιρετικής τουριστικής ικανότητας μοτοσυκλέτες είχαμε επιλογές εδώ και χρόνια. Το ανάποδο δεν είχαμε και το ζητούσαμε διακαώς πιστεύοντας πως δε συνάδει με την εμπορική επιτυχία και ως εκ τούτου μάλλον δε θα το βλέπαμε από Ασιάτες ποτέ!

Το Tenere 700 είναι το πιο extreme δικύλινδρο On/Off που έχει φτιαχτεί από Ιαπωνική εταιρεία και ΧΑΙΡΟΜΑΙ για αυτό, ελπίζοντας σε "απαντήσεις" από τον ανταγωνισμό! Δε ξέρω πόσο ενθουσιώδες σου φαίνεται αυτό Κώστα gsmaniac (με τσίγκλησες... ανταποκρίθηκα)!



Αγαπητέ Σπύρο spirosbob απόλαυσα τα γραπτά σου και με έκανες να χαμογελάω με τον ώριμο και προσγειωμένο ενθουσιασμό σου. Ομοίως δεν έβγαλα καμία φωτογραφία γιατί εστίασα στο να εξερευνήσω οπτικά και πρακτικά όσο καλύτερα μπορώ τη μηχανή. Επίσης κι εγώ είμαι λάτρης των test ride και δε αφήνω ευκαιρία να πάει χαμένη. Πιστεύω πως έχω ωφεληθεί από αυτή την ιστορία και μπορώ να έχω άποψη (την οποία θεωρώ χρήσιμη πρωτίστως για τον εαυτό μου).

Κώστα k0k0s (τι διάολο το forum των Κώστηδων είναι αυτό;), είναι ξεκάθαρο πως τα ελαστικά δε ήταν κατάλληλα (το έγραψα στο προχθεσινό μου review). Επίσης με ενόχλησαν οι θέσεις στις μανέτες και στο τιμόνι. Οι πρώτες ήθελαν κατέβασμα το δεύτερο ήθελε ανέβασμα.

Σχετικά με τη διαδρομή... ότι αναφέρεις υπήρχε. Και σαθρά, και πουδρίτσα και ανηφοροκατηφόρες. Σε καταλαβαίνω απολύτως, κι εγώ περνώντας από τέτοια σημεία θυμάμαι ακόμη πόσο στρεσαρισμένος ήμουν πριν από 3-4 χρόνια, ειδικά όταν ακόμη είχα το XT660Z. Το WR250R ήταν και είναι μεγάλο σχολείο.
...και επειδή σε καταλαβαίνω, προσπαθώ να παρεμβαίνω ωθώντας -όσους αισθάνονται μια κάποια ανασφάλεια- να συμμετέχουν στις βόλτες φίλων τους ή μελών του forum.
Έχουμε βρεθεί στη θέση σου όλοι μας. Όμως ξεχνάμε πολύ εύκολα! Και όχι μόνο ξεχνάμε... Μόλις αποκτήσουμε μια σχετική ικανότητα μας αρέσει και πουλάμε και μούρη... με το "γάντι" πάντα για να μη φάμε και κανένα χοντρό κράξιμο από τους πραγματικά κατέχοντες! Έχω διαβάσει εγώ κείμενα από πρόσωπα που έλεγα πως θα βρω μπροστά μου εντουρά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, για να μη πω τίποτα πιο υπερβολικό... Τι καραγκρέμια, τι κροκαλοβράχια, τι περιγραφές χειρισμών και ικανοτήτων... δε σου λέω τίποτα!

Η λέξη αρχάριος δεν μου αρέσει. Αρχάριος σε αυτό το χόμπι δεν υπάρχει, γιατί μοτοσυκλέτα οδηγούμε όλοι μας. Το επίπεδο εμπειρίας και αριθμού συμμετοχών διαφέρει, τα οποία με τη σειρά τους βοηθάνε να νικήσουμε τους φόβους μας. Το μόνο που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι τους φόβους μας, τίποτα άλλο. Όοοοοοολα τα υπόλοιπα είναι εξασκούμενα και εκπαιδεύσιμα και αυτά τα ίδια είναι που εκτοπίζουν σταδιακά τους φόβους μας.

Τελικά, εμπειρία, γνώση και ικανότητα αποκτάς μονάχος σου! Τα μέσα σου είναι τέσσερα και είναι... όσο απλά άλλο τόσο βασικά:

α) Σωστός εξοπλισμός ασφαλείας.
β) Σωστά ελαστικά (και δεν εννοώ ελαστικά καθαρόαιμων αλλά τουλάχιστον να είναι χαρακτήρα άνω του 50/50).
γ) Βόλτες
δ) και βιντεάκια ώστε να θυμάσαι -όταν θυμάσαι- να εφαρμόζεις διάφορα tips και tricks.

Στο βουνό σπάνια θα αναπτυχθούν τέτοιες συζητήσεις, δε βοηθάει η ατμόσφαιρα, ο χαβαλές, η ντροπή... δε ξέρω τι.

Το λοιπόν η διαδρομή ήταν τέτοια που να μπορούν να ανταποκριθούν -έστω και με κάποιο στρες- οι με λιγότερη εμπειρία και να καταλάβουν τι γίνεται οι εμπειρότεροι... σε σχέση πάντα με το Tenere 700 (εκατέρωθεν). Αυτό πρέπει να σημειωθεί γιατί δε δίνονται εύκολα δεκάδες μοτοσυκλέτες μεγάλο-μεσαίου κυβισμού σε τέτοια τεραίν και αξίζει ένα μπράβο στη Yamaha που μπήκε σε μια φιλοσοφία που δεν είχαμε ξαναδεί ούτε σε καθαρόαιμα (νομίζω δηλαδή).

Αγαπητέ Αλι ilias.ali έγραψες αυτό που έχω σκεφτεί πολλές φορές υπέρ όσων αγαπούν τη πορτοκαλί εταιρεία και το οποίο είναι... πως θα τους φαινόταν αν τα ηλεκτρονικά της 790R ήταν λιτά όσο του Tenere 700 αλλά... πλαίσιο/αναρτήσεις καθώς και όλο το υπόλοιπο πακέτο παρέμεναν ως είχαν και το τελικό προϊόν στοίχιζε για παράδειγμα 12.500€; Η γνώμη μου είναι πως θα είχαμε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό προϊόν στο σύνολο της κατηγορίας ανεξαρτήτως εταιρείας (ακόμη και εντός της ΚΤΜ). Δεν υποτιμάω ούτε τις 10.000, ούτε τις 12.500, ούτε τις 15.000, γράφω λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά δεδομένα της κατηγορίας και της αγοράς.


Σεντόνι τέλος!
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Έλα να και εγώ το test ride. Αν και εχουν ειπωθει πολλα θα ειμαι συνοπτικος. Παρά την γκρίνια μου χθες ότι δεν θα κάναμε χώμα, ίσως το γεγονός ότι στο γκρουπ είμασταν μόνο δύο, ο Χουντρας μας πήγε στο χωμάτινο κομμάτι. Στο δρόμο σε σχέση με το ΤΑ 600 που έχω, ο κινητήρας έχει πολύ πεισσότερη ροπή και δύναμη χαμηλά, ενώ ψιλά έχει διάρκεια ακόμα και στον κόφτη. Βέβαια παρά τη διαφορά στην ιπποδύναμη δεν τρομάζει, αφού είναι γραμμικός και πολιτισμένος. Πλαίσιο και ανάρτηση είναι σε άλλο πλανήτη... Γρανιτένιο πλαίσιο που δεν καταλαβαίνει τίποτα και οι αναρτήσεις ήταν όσο ενδοτικές έπρεπε. Στο εκτός δρόμου δεν καταλάβαιναν τίποτα και καταπίναν τα πάντα. Δεν ξέρω σε ποιά ρύθμιση τις είχαν αλλά δούλευαν καλά. Τα φρένα με το ABS περίμενα να χαιδεύω τη μανέτα και να πέφτει άγκυρα, αλλά θέλανε λίγη περισσότερη προσπάθεια και η αίσθηση τους ήταν λίγο αποκομένη. Θεωρώ όχι τυχαία γιατί στο χώμα δεν με προβλημάτισαν, εκτός από το πίσω που δεν μας επιτράπηκε να βγάλουμε το ABS. Επίσης το βάρος είναι χαμηλότερο από το ΤΑ 600 και η αίσθηση του να έχεις το κάυσιμο πάνω και μπροστά σου δεν με ξένισε καθόλου, συνηθισμένος απο τη γριά μου. Η θέση οδήγησης είναι παραπλήσια με τη δικιά μου και κάθεσαι απάνω στη μηχανή και όχι μέσα, όπως με άλλα μοντέλα. Η σέλα που φαίνεται σαν σερβιέτα είναι όλη από ένα περίεγο υλικό, θύμιζε τζελ, που για τη μικρή βόλτα δεν κατάλαβα τίποτα. Είμαι περίεργος πως θα είναι σε μακρινά ταξίδια. Κάποια αρνητικά για εμένα ήταν η μέτρια κάλυψη από αέρα, που στο 1,78 που είμαι εγώ το μισό κράνος τουλάχιστον έτρωγε αέρα. Όχι απαραίτητα κακό, αλλά θέλει χιλίομετρα και αυτό για να βγάλεις σωστά συμπεράσματα. Τέλος είδα μια περίεργη λειτουργεία του ψεκασμού σε χαμηλές στροφές που λειτουργούσε σαν διακόπτης, αντί να είναι γραμμικό, με αποτέλεσμα η περίεργη συμπεριφορά σε αργά κομμάτια, ειδικά στο χώμα. Μπορεί να ήταν τυχαίο της μηχανής που πήρα ή να είναι πρόβλημα που θα το φτιάξουν σε βάθος χρόνου. Κάπου είχα διαβάσει ότι αυτά τα μηχανάκια είναι προ-παραγωγής και θα έχουν μικρές αλλαγές.

Θα το αγόραζα χθες αν μπορούσα. Μου άρεσε.

Υ.Γ. τα κακόμοιρα τα μηχανάκια, αυτά που είχαν πέσει τα πλαστικά, ρεζερβουάρ είχανε γίνει χάλια. Το ένα είχε φάει και αντλία νερού και το κύκλωμα νερου. Δούλευε όμως κανονικά. Τα λυπήθηκα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom