Yamaha T7 Tenere

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να δω πόσο μοιάζουν οι δύο μοτοσικλέτες, πρέπει να βρω κάποια σταθερή. Αυτή είναι ο 21 εμπρός τροχός που πρέπει να είναι ίδιος σε διάμετρο και ο άξονας του που πρέπει να είναι ίδιος σε θέση. Κάποιο σφάλμα μπορεί να υπάρχει λόγω ελαστικών, αλλά όχι τραγικό, δεν ζητάμε και ακρίβεια χιλιοστού.

Τυχαία παρατήρηση ήταν αυτό με τα μαρσπιέ, αλλάζοντας την διαφάνεια της παράθεσης είδα ότι πέφτουν στην ίδια κατακόρυφο, οι σέλες το ίδιο (στο ΚΤΜ κάθομαι κοντά στο σκαλοπάτι της σέλας), οι γωνίες στο ρεζερβουάρ σχεδόν συμπίπτουν κλπ κλπ κλπ. Πρακτικά οι δύο μοτοσικλέτες σε ότι αφορά τρίγωνο αναβάτη και απόσταση από άξονα εμπρός τροχού (αίσθηση/επιρροή βάρους αναβάτη) είναι ίδιες. Το τιμόνι του Τ700 είναι λίγο πιο πίσω αλλά και του ΚΤΜ ρυθμίζεται και δεν ξέρω σε ποιά θέση έρχεται από το εργοστάσιο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πρακτικά οι δύο μοτοσικλέτες σε ότι αφορά τρίγωνο αναβάτη και απόσταση από άξονα εμπρός τροχού (αίσθηση/επιρροή βάρους αναβάτη) είναι ίδιες.
Θα διαφωνησω, το 790 μου θυμιζε Multistrada 1200, τα μαρσπιε ειναι αρκετα πισω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα διαφωνησω, το 790 μου θυμιζε Multistrada 1200, τα μαρσπιε ειναι αρκετα πισω.
για το 1290 λέω ότι είναι σχεδόν ίδια, το επιβεβαίωσε και το Αλεκάκι που έκανε τεστ αμέσως μετά και είχε την ίδια έκπληξη και παρατήρηση "ρε μαλ... τι στο καλό καβαλήσαμε στην Αγγλία, άλλο μηχανάκι είχαν εκεί"

Το μούλτι όντως είναι όπως το λες, δυστυχώς. Για να δούμε το V4 τι θα λέει.


Μάνιακ για μπάσκετ κοντοί, για μηχανάκια ψηλοί, άστα, πόκα καφενείο μας βλέπω.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Εγώ λέω οι πάνω από 185 να πάτε για κανένα μπασκετακι.... Αφού βλέπετε ότι δεν "κουμπωνεται" πουθενά.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε διάφορα τιμόνια... Να βρείτε το μέγεθος σας βρε αδερφέ...

Σόρρυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Για να δω πόσο μοιάζουν οι δύο μοτοσικλέτες, πρέπει να βρω κάποια σταθερή. Αυτή είναι ο 21 εμπρός τροχός που πρέπει να είναι ίδιος σε διάμετρο και ο άξονας του που πρέπει να είναι ίδιος σε θέση. Κάποιο σφάλμα μπορεί να υπάρχει λόγω ελαστικών, αλλά όχι τραγικό, δεν ζητάμε και ακρίβεια χιλιοστού.

Τυχαία παρατήρηση ήταν αυτό με τα μαρσπιέ, αλλάζοντας την διαφάνεια της παράθεσης είδα ότι πέφτουν στην ίδια κατακόρυφο, οι σέλες το ίδιο (στο ΚΤΜ κάθομαι κοντά στο σκαλοπάτι της σέλας), οι γωνίες στο ρεζερβουάρ σχεδόν συμπίπτουν κλπ κλπ κλπ. Πρακτικά οι δύο μοτοσικλέτες σε ότι αφορά τρίγωνο αναβάτη και απόσταση από άξονα εμπρός τροχού (αίσθηση/επιρροή βάρους αναβάτη) είναι ίδιες. Το τιμόνι του Τ700 είναι λίγο πιο πίσω αλλά και του ΚΤΜ ρυθμίζεται και δεν ξέρω σε ποιά θέση έρχεται από το εργοστάσιο.
Η εργοστασιακή ρύθμιση για το ΚΤΜ στο τιμόνι είναι η πίσω θέση

Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Την Παρασκευή το απόγευμα βρέθηκα και εγώ στο πολυαναμενόμενο test ride της Yamaha και η αλήθεια είναι ότι όλη η φάση ξεκίνησε με καλή διάθεση και αφού περάσαμε το προφορικό "τεστ" της γραμματείας με ερωτήσεις του τύπου "τι μηχανή έχεις? αν έχεις πάει χώμα γενικα? αν έχεις πάει χώμα με την μηχανή που έχεις? " και διαφορα άλλα και μάλλον αυτό έγινε σε μένα γιατί την ώρα που πήγα δεν είχε κόσμο! Αργότερα έμαθα ότι έπεσε αρκετός κόσμος και ότι όλοι είχαν δηλώσει εμπειρία στο χώμα, άρχισα να πιστεύω ότι η διαδρομή(χώμα) ήταν απαιτητική οπότε τους ρώτησα αν έχουν βάλει μονοπάτια , τελικά δεν είχε μονοπάτι απλά "προσέχουμε για να έχουμε!!!"

Τώρα όσο αφορά το T7 , θα πω συνοπτικά ότι είναι μια μηχανη που νομίζεις ότι την έχεις χρόνια, φιλικοτατη με τον αναβάτη χωρίς εκπλήξεις , γκρίνιες και παράπονα (βλέπε 990), όχι όμως και αδιάφορη!!! Στο χώμα πήγε χωρίς σκέψη , χωρίς κόπο και θα τολμήσω να πω ότι είναι ένα "μικρό 990" με καλύτερη όρθια θέση οδήγησης. Δε θα σχολιάσω αναρτήσεις, φρένα γιατί δεν είχα κάποιο παράπονο, κάλυψη αέρα μέχρι τα 120χλμ νομίζω ήταν απλά καλή(είμαι 1.80), σε γενικές γραμμές άφησε καλές εντυπώσεις. Η μηχανή πιστεύω θα πάει παντού καλά με "έμφαση το χωμα" και εδώ είναι που έχω αμφιβολίες κατά πόσο θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε ένα ταξίδι 10 ημερών με φόρτωμα για δύο άτομα!!!

Φυσικά έχει μια υποψηφιότητα για το επόμενο μαζί όμως με crf1000 & gs800f λόγο μικρής δύναμης, αν βγει με τον κινητήρα του 900 το πήρα εχθές!!!

Λευκάδιος STF & Κώστα , χάρηκα που τα είπαμε μετά από πολύ καιρό!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ έχω μιά άλλη απορία, τα "πιο fun μονοκύλινδρα" τα οποία ταιριάζουν περισσότερο στην off χρήση, είναι τα "τύπου γκάντι" τα οποία ψηφίζουν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι υπεραρκετά, αλλά τέλος πάντων, πες ότι κάποιος θέλει σώνει και καλά καινούριο...

Πέραν του SWM 650RS που είναι το παλιό ΤΕ630 με μερικές αλλαγές (δεν ξέρω αν οι αναρτήσεις του είναι κάτι αξιόλογο) και με τιμή αγοράς 6500, δεν υπάρχει κάτι άλλο. ίσως τα εντούρο της AJP; Μετά βγαίνεις κοντά στα λεφτά του τενερέ για οτιδήποτε σε εντούρο συν ότι δώσεις για να το "περιπετειοποιήσεις" που δεν είναι καθόλου λίγα όταν τα κάνεις σούμα.
Γιάννη εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως το ποσοστό χρήσης σε χώμα και το τόπο διαμονής.
Αν ζούσα στη Λάρισα, στη Λαμία ή στη Θεσπρωτία θα έπαιρνα οπωσδήποτε ένα πολεμικό μονοκύλινδρο (στη περίπτωση μου το 701). Σε τέτοιες περιοχές είσαι δίπλα στα βουνά και οι ονοφάδες ξεκινούν μαζί με τη καλημέρα! Αν ζεις στην Αθήνα όμως -για τη διάνυση μεγαλύτερων ασφάλτινων αποστάσεων- ένα πολεμικό δικύλινδρο είναι μια σωστή επιλογή!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η μηχανή πιστεύω θα πάει παντού καλά με "έμφαση το χωμα" και εδώ είναι που έχω αμφιβολίες κατά πόσο θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε ένα ταξίδι 10 ημερών με φόρτωμα για δύο άτομα!!!

Φυσικά έχει μια υποψηφιότητα για το επόμενο μαζί όμως με crf1000 & gs800f λόγο μικρής δύναμης, αν βγει με τον κινητήρα του 900 το πήρα εχθές!!!
Πουσαι ρε ταχυδρομε, χρονια και ζαμανια, δωσε χαιρετισματα στο Ββαγκ!

Χρειαζοτανε ενα τετοιο μηχανακι, πιο ελαφρο απο τα 800/850/1000αρια και με πιο χωματινη εμφαση αλλα 2κυλινδρο. Αν ητανε πιο road-focused με περισοτερους χωρους, αλλη σελα, σχαρα κλπ, τοτε θα ητανε και βαρυτερο και θα εξασθενουσε λιγο την χωματινη εμφαση. Για δικαβαλα μακρινα adv ταξιδια υπαρχουν αλλα πιο καταλληλα μηχανακια, μονοκαβαλο παντως θα παει τον αναβατη του οσο μακρια θελησει :ok:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω πάντως ότι πιο σωστή είναι η σύγκριση με το απλό 790 παρά με το rυ
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αυτό σου φαίνεται πιο σωστό γιατί;
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αυτό σου φαίνεται πιο σωστό γιατί;
Έχουν ιδι απόσταση από το έδαφος, είναι πιο κοντά... στις αναρτήσεις από ότι είναι με το r. Το r μού φάνηκε πολεμικό όπλο ενώ τα άλλα 2 low profile γνώμη μού πάντα...

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Νομίζω πάντως ότι πιο σωστή είναι η σύγκριση με το απλό 790 παρά με το rυ
Πολύ σωστά.. Εγώ ξαναπεί πάντως οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στο 790R και στο Τ7.

Το 790R ειναι ένα κυριολεκτικά ready to race μηχανάκι ενώ το Τ7, είναι ένα πολιτικό δικύλινδρο που σαφώς κινείται εξαιρετικά σε διάφορα τεραίν, αλλά όχι τόσο "αγωνιστικά" όσο το 790R...

Οποιος εχει τα +5000 αλλα και τα χερια παει για 790R


Η διαφορά τιμής για μένα πάντως ανάμεσα στα συγκεκριμένα είναι αντικειμενική.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πολύ σωστά.. Εγώ ξαναπεί πάντως οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στο 790R και στο Τ7.

Το 790R ειναι ένα κυριολεκτικά ready to race μηχανάκι ενώ το Τ7, είναι ένα πολιτικό δικύλινδρο που σαφώς κινείται εξαιρετικά σε διάφορα τεραίν, αλλά όχι τόσο "αγωνιστικά" όσο το 790R...

Οποιος εχει τα +5000 αλλα και τα χερια παει για 790R


Η διαφορά τιμής για μένα πάντως ανάμεσα στα συγκεκριμένα είναι αντικειμενική.

Με τόσα ηλεκτρονικά που έχει το 790 R τα χέρια δεν παίζουν και πολύ ρόλο, ειδικά στο χώμα.
Από δω και πέρα ετσι θα είναι τα πράματα στα ακριβά μοντέλα, θα οδηγούνται από όλους εύκολα και γρήγορα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Με τόσα ηλεκτρονικά που έχει το 790 R τα χέρια δεν παίζουν και πολύ ρόλο, ειδικά στο χώμα.
Από δω και πέρα ετσι θα είναι τα πράματα στα ακριβά μοντέλα, θα οδηγούνται από όλους εύκολα και γρήγορα.
Τα χέρια πάντα θα παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο ευτυχώς ...




Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τα χέρια πάντα θα παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο ευτυχώς ...




Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σηκώνει πολύ κουβέντα το θέμα αυτό, αλλά επειδή είμαστε στο νήμα του 700 δεν θέλω να το σχολιάσω άλλο εδώ.
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Μόλις βρήκα μια φότο από ένα φουλ έξτρα το οποίο έχει πίσω τριπλέτα!! Άρα λοιπόν συνδιάζονται τα κάγκελα πίσω μαζί με την σχάρα!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Givi ειναι το συστημα βαλιτσων της Yamaha οποτε αποκλειεται να μην το εβγαζε τριπλετα.

Στο σημειο αυτο να καλεσουμε τους φιλους μας του R&D της ΚΤΜ που επισης χρησιμοποιουν καγκελα και βαλιτσες Givi να ξεστραβωθουνε να δουνε πως εκανε καστομια η Givi κουρμπαριστη τη δεξια σχαρα για να αγκαλιαζει την εξατμιση και να μην προεξεχει η δεξια βαλιτσα, ωστε να διατηρειται το πλατος κατω απο εκεινο του Leopard 2...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε ξέρω ρε παιδιά αλλά το Tenere 700 δεν είναι η κατάλληλη μηχανή για σιδεριές. Ασχολούμαστε κάθε τρεις και λίγο με το αν οι μηχανές είναι 199 ή 200 κιλά και στο τέλος αρχίζουμε τις συζητήσεις για σχάρες, τριπλέτες, μπάρες προστασίας κτλ. Τα ίδια έκαναν και στο 660, έβαζαν κάγκελα για να προστατεύουν τις... προστασίες!

:oh:
Καλύτερα ένα Africa CRF1000L αν το ζητούμενο είναι ΚΑΙ η μεταφορική ικανότητα.

Εγώ ούτε μπάρες προστασίας θα έβαζα, μα πως θα γίνει, μας αρέσει το rally look και στο τέλος θα τη κάνουμε σαν ural με καλάθι....
Μια σχαρούλα πίσω (για κανά λουκάνικο) και το πολύ-πολύ μικρά καγκελάκια πίσω για σαμάρια (το απλό κιτάκι της πίσω σχάρας είναι μια χαρά). Μέχρι εκεί είναι το Tenere 700, αυτή είναι η πραγματική του χρήση, όχι ο Ευρω-τουρισμός.

Για τη σύγκριση του απλού 790 με το Tenere 700.... δε νομίζω. Πάμε από τη μια άκρη στην άλλη. Το 790 δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και οι μικρορυθμίσεις χρειάζονται για το χώμα. Εκτός αν κάνω λάθος για το απλό 790 και έχει ρυθμίσεις. Επίσης επειδή είμαι από κινητό και δε μπορώ να τσεκάρω εύκολα... έχουν την ίδια απόσταση μεταξύ τους από το έδαφος;

Πολιτικό δικύλινδρο που ναι μεν προφανώς θα υστερεί από το 790R, αλλά πιο άλλο "πολιτικό" θα σταθεί δίπλα του; Γιατί είναι πιο καλοστημένο από οποιοδήποτε άλλο δικύλινδρο ανεξαρτήτου τιμής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πόσο μου αρέσει που σας διαβάζω ρε παιδιά, μπράβο συνεχίστε έτσι :ok:

Ωραίες, εμπεριστατωμενες αναλύσεις, ωραία γραφή, με επιχειρήματα.... σχετικά σπάνιο στις μέρες μας...
:friendship:
































































Ελα κάνα μπινελίκι θα πέσει τώρα τι θα γίνει;
Έχουμε ξενερώσει τη ζωή μας ναπουμε
 
Top Bottom