Oι σχαρες και οι τριπλετες μπαινοβγαινουν ανετα ωστε και το χωμα σου να κανεις κυριος αλλα και το ταξιδακι σου το ασφαλτινο να το κανεις, αλλιως δεν εχει νοημα καν να κοιτας καινουριο δικυλινδρο μηχανακι οπως ειπαν τα παιδια παραπανω, χτυπας ενα 690/701 και αν εισαι χερας τους περνας ολους απο πανω με μονο 150κιλα.
To απλο 790 εχει μολις 7χιλ μικροτερη αποσταση απο εδαφος με το Τ700 και παρ΄ολο που εχει μονο ρυθμιζομενη προφορτιση πισω εχει σιγουρα πιο "σκληρο" ελατηριο. Κατι που εχει μεγαλυτερη σημασια για τα δαμαλια της αγορας καθως οπως ειπα και τα 240χιλ του Τ700 με φουλ προφορτιση στη δικη μου περιπτωση δεν εφταναν, του μαγάρισα την ποδια 4-5 φορες και μονο γρηγορο δεν με λες στο χωμα... Μπορει βεβαια για αυτο και να ευθυνεται το μεγαλυτερο μεταξονιο του Τ700.
To απλο 790 εχει μολις 7χιλ μικροτερη αποσταση απο εδαφος με το Τ700 και παρ΄ολο που εχει μονο ρυθμιζομενη προφορτιση πισω εχει σιγουρα πιο "σκληρο" ελατηριο. Κατι που εχει μεγαλυτερη σημασια για τα δαμαλια της αγορας καθως οπως ειπα και τα 240χιλ του Τ700 με φουλ προφορτιση στη δικη μου περιπτωση δεν εφταναν, του μαγάρισα την ποδια 4-5 φορες και μονο γρηγορο δεν με λες στο χωμα... Μπορει βεβαια για αυτο και να ευθυνεται το μεγαλυτερο μεταξονιο του Τ700.