Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oι σχαρες και οι τριπλετες μπαινοβγαινουν ανετα ωστε και το χωμα σου να κανεις κυριος αλλα και το ταξιδακι σου το ασφαλτινο να το κανεις, αλλιως δεν εχει νοημα καν να κοιτας καινουριο δικυλινδρο μηχανακι οπως ειπαν τα παιδια παραπανω, χτυπας ενα 690/701 και αν εισαι χερας τους περνας ολους απο πανω με μονο 150κιλα.

To απλο 790 εχει μολις 7χιλ μικροτερη αποσταση απο εδαφος με το Τ700 και παρ΄ολο που εχει μονο ρυθμιζομενη προφορτιση πισω εχει σιγουρα πιο "σκληρο" ελατηριο. Κατι που εχει μεγαλυτερη σημασια για τα δαμαλια της αγορας καθως οπως ειπα και τα 240χιλ του Τ700 με φουλ προφορτιση στη δικη μου περιπτωση δεν εφταναν, του μαγάρισα την ποδια 4-5 φορες και μονο γρηγορο δεν με λες στο χωμα... Μπορει βεβαια για αυτο και να ευθυνεται το μεγαλυτερο μεταξονιο του Τ700.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Δε ξέρω ρε παιδιά αλλά το Tenere 700 δεν είναι η κατάλληλη μηχανή για σιδεριές. Ασχολούμαστε κάθε τρεις και λίγο με το αν οι μηχανές είναι 199 ή 200 κιλά και στο τέλος αρχίζουμε τις συζητήσεις για σχάρες, τριπλέτες, μπάρες προστασίας κτλ.

Τα έξτρα 10 + κιλά όμως που μπορεί να προστεθούν θα είναι για την προστασια της μοτοσυκλέτας αλλά και τις διάφορες αποσκευές.

Τα ίδια έκαναν και στο 660, έβαζαν κάγκελα για να προστατεύουν τις... προστασίες! :oh:
Δεν ξέρω Στέφανε πόσο έχεις προλάβει το κόστος των πλαστικών του 660.. Αλλά αν ρίξεις μια ματιά στις τωρινές τιμές, μόνο τα 2 πλαϊνα πλαστικα που βιδώνουν στο ρεζερβουαρ, κοστίζουν σαν συνολο 120€+.. Οπότε ναι, καλό είναι να υπάρχουν σιδερένιες προστασιες, που δεν σπάνε και δεν χαλάνε, αλλά και επιδιορθώνονται με πολύ μικρο κόστος.

Καλύτερα ένα Africa αν είναι αυτό το ζητούμενο.

Το Africa τα φαγε τα ψωμιά του και υπάρχουν πλέον πολύ πιο ικανοί αντικαταστάτες.
Edit.. Μετα μου το αλλαξες και το εκανες CRF1000 :yew: Μια χαρα θα κανει την ιδια δουλεια φιλε... Μια χαρα..


Εγώ ούτε μπάρες προστασίας θα έβαζα, μα πως θα γίνει, μας αρέσει το rally look και στο τέλος θα τη κάνουμε σαν ural με καλάθι....
Μια σχαρούλα πίσω (για κανά λουκάνικο) και το πολύ-πολύ μικρά καγκελάκια πίσω για σαμάρια (το απλό κιτάκι της πίσω σχάρας είναι μια χαρά). Μέχρι εκεί είναι το Tenere 700, αυτή είναι η πραγματική του χρήση, όχι ο Ευρω-τουρισμός.

Γιατί Στέφανε δεν κάνει για ευρωτουρισμό η για τουρισμό τελωπάντων?? Εδω εσυ έχεις το wrf και όμως έχεις τα πίσω κάγκελα που βαζεις τα σαμάρια σου, τσαντάκια, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κλπ κλπ και βαράς "σιδεροκωλες" επειδή το μηχανάκι είναι ικανό φίλε. Τότε γιατι να μην είναι για τουρισμό το Τ7, που έχει έτοιμο πλαίσιο, κινητηράρα κλπ κλπ?

Για τη σύγκριση του απλού 790 με το Tenere 700.... δε νομίζω. Πάμε από τη μια άκρη στην άλλη. Το 790 δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και οι μικρορυθμίσεις χρειάζονται για το χώμα. Εκτός αν κάνω λάθος για το απλό 790 και έχει ρυθμίσεις. Επίσης επειδή είμαι από κινητό και δε μπορώ να τσεκάρω εύκολα... έχουν την ίδια απόσταση μεταξύ τους από το έδαφος;


Seat height790 830-850mm / 790R (880mm)
T700 (880mm)

Front suspension:790 WP 43mm inverted fork, non-adjustable / 790R WP 48mm Xplor fork, fully adjustable
T700 Forks – 43mm, adjustable, inverted
Rear suspension:790 WP monoshock, preload adjustable / 790R WP PDS shock, fully adjustable
T700 Shock – Single shock, adjustable,


Πρέπει να φύγω και δεν έχω χρόνο να ψάξω για την απόσταση απο το έδαφος..

Πολιτικό δικύλινδρο που ναι μεν προφανώς θα υστερεί από το 790R, αλλά πιο άλλο "πολιτικό" θα σταθεί δίπλα του; Γιατί είναι πιο καλοστημένο από οποιοδήποτε άλλο δικύλινδρο ανεξαρτήτου τιμής.
Κανένα άλλο "πολιτικό" "εμπορικό" δεν στέκεται δίπλα στο Τ7, εκτός απο το 790 που έχει σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά στα περιφερειακά.. :friendship:
 
Reactions: STF

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πόσο μου αρέσει που σας διαβάζω ρε παιδιά, μπράβο συνεχίστε έτσι :ok:

Ωραίες, εμπεριστατωμενες αναλύσεις, ωραία γραφή, με επιχειρήματα.... σχετικά σπάνιο στις μέρες μας...
:friendship:
































































Ελα κάνα μπινελίκι θα πέσει τώρα τι θα γίνει;
Έχουμε ξενερώσει τη ζωή μας ναπουμε
Μη το διαβάζεις το θέμα..
Εσύ του μονόδρομου είσαι είπαμε :p:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι να πω, εγώ όλο σκέφτομαι ότι θα πάω ταμείο με την πρώτη ευκαιρία και θα συμπληρώσω και προς τα πάνω και προς τα κάτω τελικά, αργότερα. Σε τελική αν το μηχανάκι καταλήξει "μαπέξ" και εγώ το ξεπεράσω ως οδηγός (παγκόσμια ημέρα χιούμορ) άνετα μπορεί να κάνει το παπί για κάθε μέρα όπως το Ιταλικό θαύμα. Αγοράζοντας ένα παπί τύπου CB500X σε πούμε στα 7600 δεν έχεις καν αναρτήσεις της προκοπής ούτε χώρο για δαμάλια (δεν είναι και στριμωγμένο, δεν είναι τόσο άπλα όσο το τενεΚέ).
 
Reactions: STF

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Πολύ σωστά.. Εγώ ξαναπεί πάντως οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στο 790R και στο Τ7.

Το 790R ειναι ένα κυριολεκτικά ready to race μηχανάκι ενώ το Τ7, είναι ένα πολιτικό δικύλινδρο


Η διαφορά τιμής για μένα πάντως ανάμεσα στα συγκεκριμένα είναι αντικειμενική.
Ready to race?????????????????????????????????
Ρε ξερετε τι σημαινει Race ?η θελετε μεταφραστη?

SXF,EXC. Τα αλλα ειναι ready to Βολτα!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Chester24 έχεις οδηγήσει και το 790R; ρωτάω γιατί σίγουρα στη θεωρία υπάρχει διαφορά αλλά το πόσο μεγάλη είναι, είναι θέμα συζήτησης όχι μονο θεωρητικής αλλά και πρακτικής. και για να εχεις όλα τα δεδομενα νομιζω πρέπει να τα οδηγήσεις και τα 2.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα απαντήσω στον Chester24 όταν επιστρέψω Αθήνα. Είμαι πάλι εκτός των τειχών χωρίς υπολογιστή και δε με βοηθάει το κινητό να πλατιάσω όσο θα ήθελα.

Ωραία συζήτηση, διαβάζω και απολαμβάνω. Συμφωνώ 100% με τον Δημήτρη KORAX και αυτό που έγραψε εννοείτε πως ισχύει για όλα τα πολιτικά δικύλινδρα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Φιλε KORAX οχι δεν ξερω τι σημαινει Race, γιατι οι 10 βολτες που εχω κανει στο νησι με EXC, δεν με καθιστουν ικανο να το κρινω.
Αλλα νομιζω οτι μπορεις να το κρινεις εσυ οντας ως εμπειρος χωματινος οδηγος, πως (το 790R) ειναι ετοιμο να τρεξει με ενα ζευγαρι λαστιχα, ενα σεταρισμα στις αναρτησεις και χωρις απολυτως τιποτε αλλο. Τουλαχιστον αυτο συνεβαινε, μεχρι πριν απο λιγα χρονια, απο τα 950 - 990 και τα 1090r - 1190r.

Θα μου πεις με οτιδηποτε μπορεις να συμμετεχεις σε αγωνα αν εισαι ικανος.... Ναι αν εισαι ο Chris Birtch.

Ας αφησουμε λοιπον τον συντελεστη του ικανου οδηγου που μπορει οτιδηποτε, να το παει οπουδηποτε. Μιλαμε μονο για τα μηχανακια

Νομιζω πως μονο η ευκολια της προσβασης σχεδον παντου, του δινει εναν ποντο παραπανω σε σχεση με το ανταγωνισμο. Και αν μη τι αλλο, ενα μηχανακι που μπορει Η συμμετεχει σε αγωνες, σου δινει αυτη την ευκολια, γιατι ειναι ετσι απο το εργοστασιο η εχεις κανει εσυ τις αναλογες μετατροπες.

al800 Οχι δεν τα εχω οδηγησει και τα δυο και θα το ηθελα...Εχω οδηγησει μονο το Τ7 και μου αρεσε παρα πολυ.

Τα τελευταια 6 χρονια ειχα ενα 990 adv που σιγουρα διαφερει απο το 790R αλλα η φιλοσοφια ειναι η ιδια. (Η οποια παρεπιπτοντως δεν εκανε σε εμενα)

Για να μην παρεξηγηθω Yamaha λοβερς... STF το 700 μου αρεσει πααααρα πολυ και αυτο θα επαιρνα, απλα εχω την εντυπωση οτι ο εμπειρος αναβατης κλινει ως προς το 790R λογω του συνολου του πακετου. Δεν θα χρειαστει να ψαχνεται τοσο πολυ ωστε να το φερει στα μετρα του
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Φιλε KORAX οχι δεν ξερω τι σημαινει Race, γιατι οι 10 βολτες που εχω κανει στο νησι με EXC, δεν με καθιστουν ικανο να το κρινω.
Αλλα νομιζω οτι μπορεις να το κρινεις εσυ οντας ως εμπειρος χωματινος οδηγος, πως (το 790R) ειναι ετοιμο να τρεξει με ενα ζευγαρι λαστιχα, ενα σεταρισμα στις αναρτησεις και χωρις απολυτως τιποτε αλλο. Τουλαχιστον αυτο συνεβαινε, μεχρι πριν απο λιγα χρονια, απο τα 950 - 990 και τα 1090r - 1190r.

Θα μου πεις με οτιδηποτε μπορεις να συμμετεχεις σε αγωνα αν εισαι ικανος.... Ναι αν εισαι ο Chris Birtch.

Ας αφησουμε λοιπον τον συντελεστη του ικανου οδηγου που μπορει οτιδηποτε, να το παει οπουδηποτε. Μιλαμε μονο για τα μηχανακια

Νομιζω πως μονο η ευκολια της προσβασης σχεδον παντου, του δινει εναν ποντο παραπανω σε σχεση με το ανταγωνισμο. Και αν μη τι αλλο, ενα μηχανακι που μπορει Η συμμετεχει σε αγωνες, σου δινει αυτη την ευκολια, γιατι ειναι ετσι απο το εργοστασιο η εχεις κανει εσυ τις αναλογες μετατροπες.

al800 Οχι δεν τα εχω οδηγησει και τα δυο και θα το ηθελα...Εχω οδηγησει μονο το Τ7 και μου αρεσε παρα πολυ.

Τα τελευταια 6 χρονια ειχα ενα 990 adv που σιγουρα διαφερει απο το 790R αλλα η φιλοσοφια ειναι η ιδια. (Η οποια παρεπιπτοντως δεν εκανε σε εμενα)

Για να μην παρεξηγηθω Yamaha λοβερς... STF το 700 μου αρεσει πααααρα πολυ και αυτο θα επαιρνα, απλα εχω την εντυπωση οτι ο εμπειρος αναβατης κλινει ως προς το 790R λογω του συνολου του πακετου. Δεν θα χρειαστει να ψαχνεται τοσο πολυ ωστε να το φερει στα μετρα του
Φιλε Chester24 δεν ειναι αναγκη να μου απαντησεις αν ξερεις τι σημαινει race,η ερωτηση ηταν ρητορικη,ηθελα να θιξω μονο οτι μερικες φορες ξεφευγουμε και υπερβαλουμε,επισης θεωρουμε καποια πραγματα δεδομενα πχ αφου ειναι ΚΤΜ θα ναι καλυτερο,εγω δεν το δεχομαι,υπ οψιν οτι εχω KTM ενω Yamaha οχι ,οποτε δεν μεροληπτω κατα του KTM,απλα δεν παιρνω τπτ σαν δεδομενο.

Οσο για το τι ειναι ready to race,τα ειπα στο προηγουμενο ποστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Φιλε Chester24 δεν ειναι αναγκη να μου απαντησεις αν ξερεις τι σημαινει race,η ερωτηση ηταν ρητορικη,ηθελα να θιξω μονο οτι μερικες φορες ξεφευγουμε και υπερβαλουμε,επισης θεωρουμε καποια πραγματα δεδομενα πχ αφου ειναι ΚΤΜ θα ναι καλυτερο,εγω δεν το δεχομαι,υπ οψιν οτι εχω KTM ενω Yamaha οχι ,οποτε δεν μεροληπτω κατα του KTM,απλα δεν παιρνω τπτ σαν δεδομενο.
Μεχρι στιγμης η Αυστριακη εταιρεια εχει δειξει οτι ειναι ανωτερη σε αυτο το κομματι... Τωρα τα πραγματα μπορει να αλλαξουν.. Και εγω ειχα KTM και τωρα εχω Yamaha..

Εννοειται οτι τιποτα δεν ειναι δεδομενο. ;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kατσε να ριξω μια λαδια να τα κανω ολα τανα για χαρη του Αλντεμπαραν...

Εγω εαν ειχα παντως ΧΤ660Ζ μαλλον θα το κραταγα, δεν θα πηγαινα στο Τ700.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η μεγάλη μαγκιά του τμήματος της yamaha είναι ότι έχει βάλει τους υποψήφιους αγοραστές να συγκρινουν το t700 με το 790....ετσι ώστε το 700 να φαίνεται φθηνο.
Στον σημερινό καφέ που μίλησα με παιδιά που το έκαναν καλή βόλτα κια είναι έμπειροι στα χώματα, έλεγαν ότι το Τ700 χρειάζεται πολλά χρήματα επιπλέον για να τα κάνει "όλα".
Από κάγκελα ασφαλείας, τριπλετες για βαλιτσες, σχάρες, αναρτήσεις κλπ κλπ.
Μήπως λοιπόν τα 10000 και κάτι ψιλά που ζητάνε είναι πολλά??
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μα το 790 είναι ήδη ακριβό.....το θέμα είναι γιατί να συγκρίνεται με ένα σαφώς υποδεέστερο σε όλα μηχανακι σαν το t700?
Άλλο να σου λείπει το θερμενομενο γκριπ και άλλο η ανάρτηση και η άνεση σε ταξίδι από σελες κλπ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μια που πιάνετε το θέμα παραμετροποίηση και άνεση.

Πιο εύκολα αγοράζεις τρία ελατήρια και ένα λίτρο λάδι, παρά σέλα, μαρσπιεδες, καβαλετα, τιμόνια κλπ μήπως έρθει η θέση οδήγησης σωστά.

Βάσεις αποσκευών κακώς πιάνετε συζήτηση γιατί όλα θέλουν, είτε βάλεις σκληρές είτε μαλακές βαλίτσες.

Το 700 με κάγκελα, γκριπ και βάσεις πίσω δεν φτάνει ούτε λεφτά vstrom. Ακόμα και με ελατήρια, πάλι είναι πιο φτηνό.

Ναι, λείπει εξοπλισμός που έχει το 790. Φαίνεται η διαφορά στα λεφτά γενικότερα. Αλλά προσωπικά το βρήκα να έχει πολύ ωραία θέση οδήγησης και επειδή δύσκολα με βολεύει μηχανάκι, το ονειρεύομαι λίγο :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα ελατηρια και το ιξωδες στο λαδι δεν κανουν την αναρτηση. Αυτη η φαση που η σελα τιναχτηκε και χτυπησε τον κωλο μου ενω ημουν ορθιος δειχνει αποσβεση , οχι ελατηριο. Τεσπα, το Τ700 ειναι καλη πλατφορμα και οπως ειπα και στο αζμπετε ειναι ο,τι ηταν το vstrom οταν πρωτοβγηκε, θα τα κανει ολα μα ολα καλα, απλα δεν θα κανει τιποτε εξαιρετικα. Και ταξιδι θα κανει, και πολη θα κανει, και χωμα θα κανει.

Μονος μου ενδοιασμος ειναι μην γινει οπως το στρομ, οπου σιγα σιγα οι ιδιοκτητες συνειδητοποιουσαν τα μετρια του και αρχισαν να σπρωχνουν λεφτα σε βελτιωσεις που πλεον επιαναν κοστος GS μαζι με την αρχικη τιμη αγορας. Αν καποιος το παρει συνειδητοποιημενος οτι αυτο ειναι και αντε ενα τριβαλιτσο, τοτε οκ, αλλιως καταληγει να ειναι και πιο ακριβο απο το 790.

Μιλαμε παντα για τιμη και για το εαν ειναι φθηνο ή ακριβο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μα το 790 είναι ήδη ακριβό.....το θέμα είναι γιατί να συγκρίνεται με ένα σαφώς υποδεέστερο σε όλα μηχανακι σαν το t700?
Άλλο να σου λείπει το θερμενομενο γκριπ και άλλο η ανάρτηση και η άνεση σε ταξίδι από σελες κλπ.
Συγκρίνονται γιατί είναι 2 πολυαναμενόμενα στη μεσαία κατηγορία μηχανάκια που θεωρούνται τα 2 καλύτερα στο χώμα για την κατηγορία τους. Επίσης δεν εχει να κάνει με το πιο είναι πιο ακριβό ή πιο φτηνό αλλά και η αναλογία μεταξύ τιμής/πραγματικής αξίας-δυνατοτήτων.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι το Tenere 700 βρίσκεται κάπου στη μέση ανάμεσα στο απλό 790 και στο R...Αν δεν είχε τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η σύγκριση με το 790 σκέτο θα ήταν μονόδρομος. Το 790 R νομίζω απευθύνεται σε όλους αυτούς που ήταν ανάμεσα στο να πάρουν ένα 690 και να προσθέσουν τεπόζιτο fairing κτλ ή να πάρουν ένα δικύλινδρο adve...η KTM τους έβγαλε από το δίλημμα. Αν δείτε το σουλούπι του 790 R μοιάζει πιο πολύ με ένα φουσκωμένο 690 παρά με ένα πιο λιγνό 1290...Αν η KTM είχε καταφέρει να κρατήσει το βάρος της μηχανής γεμάτης κάτω από τα 200 κιλά θα είχε φτιάξει το απόλυτο μηχάνημα. Ούτως ή άλλως η εταιρία πλασάρει το 790 ως τουριστικού τύπου μηχανή που μπορεί να πάει πολύ καλά και στο χώμα ενώ το 790 R ως χωμάτινο μηχανάκι που μπορεί να ταξιδέψει...Για αυτούς που παραπονιούνται για το φόρτωμα έχω να πω ότι η μηχανή ως σύμβολο ελευθερίας για κάποιους πρέπει να μη παραφορτώνεται...όσο πιο πολύ βάρος προσθέτεις τόσο χάνεται η ουσία...Εαν θες να πάρεις μηχανάκι που να κάνει κατά βάση ταξίδια πρέπει να πας σε κάτι άλλο όχι στο 790 ή στο 700...η αγορά έχει από Vstrom 1000, CRF1000L, 1200 Tenere και δε συμμαζευεται μέχρι πολύ πιο ακριβές επιλογές...και στο βάθος 1200GS...το παίρνεις και ταξιδεύεις μέρα νύχτα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξαναλεω, οτι οι αναρτησεις ειναι ρυθμιζομενες δεν λεει τιποτα. Το θεμα ειναι τι σωθικα εχουν, και οχι εαν ειναι ρυθμιζομενες. Και στο AT η Ηοnda full ρυθμιζομενες εχει, απλα ειναι 30 ετων.
 
Top Bottom