Yamaha T7 Tenere

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτες οι τιμες καθως πριν απο λιγα χρονια ειναι παρει fg σειρα καλαμια στα 2000ε απο εξωτερικο βεβαια...σε καθε περιπτωση η ohlins βγαζει τρομερες αναρτησεις αλλα δεν ειναι η μονη εταιρεια, και φυσικα πληρωνεις το κατι παραπανω λογω ονοματος...υπαρχουν παρα πολλες εταιρειες που προσφερουν καλαμια και αμορτισερ σε πολυ καλυτερες τιμες απο την ohlins...

το γεγονος οτι μπορεις απλα να χρησιμοποιησεις μεταχειρισμενες αναρτησεις απο καποιο enduro/mx και να εχεις παλι ενα τρομερα καλο αποτελεσμα, δεν το αναφερω γιατι θα ηταν λιγο αδικο για το κτμ...η ουσια ειναι ομως ακομα η ιδια, αν το προβλημα ειναι οι αναρτησεις (που σε βιασμενα μηχανακια και με αγνωστες ρυθμισεις δε μπορεις ποτε να ξερεις), η λυση δεν ειναι πολυ ακριβη για καποιον που θελει να το ψαξει λιγο παραπανω....
500€ εχουν τα Misano Cartridge για το xt660z.. Οποτε αν καποιος θελει να ψαχτει περαιτερω, υπαρχουν λυσεις κατα πολυ οικονομικοτερες..

Αντε πολυ το ψαχνουμε χαχαχαχ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
500€ εχουν τα Misano Cartridge για το xt660z.. Οποτε αν καποιος θελει να ψαχτει περαιτερω, υπαρχουν λυσεις κατα πολυ οικονομικοτερες..

Αντε πολυ το ψαχνουμε χαχαχαχ
Oκ, αντε 500 ενα σετ φυσιγγια Αντρεανι για το μαμα 43αρι πιρουνι του Τ700, κι ενα καλο αμορτισερακι πισω , τιποτα εξτριμ, ενα Νιτρον R1 με τηλεπροφορτιση πχ, δε θες αλλα 1000? Βαλε και τα εργατικα, εισαι στα 12,000ευρω+ με 43αρι βελτιωμενο πιρουνι, οχι 48αρι xplor. Και εξακολουθουν να σου λειπουν 25 αλογα (τα ηλεκτρονικα δεν τα βαζω μεσα γιατι δεν σας ενδιαφερουν) για να πιαεις το "ακριβο" 790R.

Συμφωνω με Μανιακ, φτηνο δεν ειναι, ειναι προσιτο σαν βασικη πλατφορμα, εκει που το αλλο ειναι φουλ κομπλε ετοιμο. Εαν θες να μεινεις στη βασικη πλατφορμα "τα κανω ολα ομορφα, απλα δεν κανω τιποτε τελειο" ειναι το ιδανικο και δεν το συζηταμε. Εαν θες να το στιψεις ωστε να σου δωσει ο,τι μπορει να δωσει, θα ξοδεψεις πολλα παραπανω απο τα +5χιλ, και δουλεια δεν θα κανεις, οπως τοσοι και τοσοι ιδιοκτητες DL που αγνοησαν τον ρολο του ως μετριο μηχανακι που τα κανει ολα μετρια, και ξοδεψαν ενα σκασμο λεφτα για να το κανουν κατι που δεν εγινε ποτε.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αν είναι να μπλέξεις σε τέτοιες περιπέτειες..... απλά δεν το παίρνεις, πας σε άλλο μαγαζί.
Γιατί εκτός από τις αναρτήσεις είναι και άλλα πολλά που θα θέλει κάποιος "ψαγμένος" να βελτιώσει.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Oκ, αντε 500 ενα σετ φυσιγγια Αντρεανι για το μαμα 43αρι πιρουνι του Τ700, κι ενα καλο αμορτισερακι πισω , τιποτα εξτριμ, ενα Νιτρον R1 με τηλεπροφορτιση πχ, δε θες αλλα 1000? Βαλε και τα εργατικα, εισαι στα 12,000ευρω+ με 43αρι βελτιωμενο πιρουνι, οχι 48αρι xplor. Και εξακολουθουν να σου λειπουν 25 αλογα (τα ηλεκτρονικα δεν τα βαζω μεσα γιατι δεν σας ενδιαφερουν) για να πιαεις το "ακριβο" 790R.

Συμφωνω με Μανιακ, φτηνο δεν ειναι, ειναι προσιτο σαν βασικη πλατφορμα, εκει που το αλλο ειναι φουλ κομπλε ετοιμο. Εαν θες να μεινεις στη βασικη πλατφορμα "τα κανω ολα ομορφα, απλα δεν κανω τιποτε τελειο" ειναι το ιδανικο και δεν το συζηταμε. Εαν θες να το στιψεις ωστε να σου δωσει ο,τι μπορει να δωσει, θα ξοδεψεις πολλα παραπανω απο τα +5χιλ, και δουλεια δεν θα κανεις, οπως τοσοι και τοσοι ιδιοκτητες DL που αγνοησαν τον ρολο του ως μετριο μηχανακι που τα κανει ολα μετρια, και ξοδεψαν ενα σκασμο λεφτα για να το κανουν κατι που δεν εγινε ποτε.
Ωραια.....τελειο το 790....ποσοι "τελειοι" αναβατες υπαρχουν για να το ξεζουμισουν ;;;;.......οι περισοτεροι θα το παρουν κ θα πηγαινουν οπως κ με αλλα μηχανακια !!!!
Για το Vstrom.....που λες συχνα.....υπαρχουν χιλιαδες ιδιοκτητες ευχαριστημενοι.....χωρις να ριξουν μια περιουσια οπως φιλος που γυρισε την Ευρωπη δικαβαλος....τριβαλιτσος....κ πηγαινε μαζι με 2 μπαντιντ 1250 !!!!!
Αν καποιοι το πηραν....θελοντας KTM....BMW...η δεν ξερω τι αλλο.....δινοντας ομως τα ΜΙΣΑ λεφτα....δεν φταιει το μηχανακι !!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πραγματικά είναι αστεία η συζήτηση μερικές φορές. Χρήσιμη, αλλά αστεία.

Να πάρει κανείς ένα παπί και να βάλει γιοσομούρια τακεγκάβια μαλόσια αθίνες τιτάνια ροϊκές χάι φλόου μικούνια και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο, να το φτάσει να κάνει όσο ένα 600άρι στριτ απλά για να έχει φτιαγμένο παπί. Συμβαίνει παντού γύρω μας, το έχουμε δει όλοι. Το κατά πόσο έχει λογική αυτή η κίνηση είναι υπό διερεύνηση. Αυτός που το κάνει θα σου πει ότι αξίζει με χίλια "φίλος" και ας απορείς.

Η Yam τυπικά Ιαπωνικά είναι δυσκίνητη και παραδόπιστη εταιρία, δείχνει να μαθαίνει όμως. Από το 'ας κλωνοποιήσουμε το GS" για το οποίο έτρωγε και τρώει κράξιμο, στο "ας δούμε τι θέλει ο κόσμος" με βάση το οποίο άλλαξε πορεία στην εξέλιξη του Τ700 και έφτιαξε αυτό που βλέπουμε σήμερα. Το τενερέ είναι απίθανα καλό. Δέκα πεντακόσια (σε λίγες μέρες) και παίρνεις ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητούσαν ΟΛΟΙ στα μοτοφόρα:
-Το ελαφρύτερο δικύλινδρο σήμερα
-Ικανοποιητική δύναμη
-Καλά φρένα
-Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που ακούνε (τα μηχανάκια κάθε μέρα ήταν διαφορετικά και μεταξύ τους ήταν διαφορετικά, το καταλάβαινες ακόμα και στατικά)
-Ικανοποιητική ακτίνα δράσης
-Να παίρνει μπρος κάθε φορά
-Να μην έχει πολλή τεχνολογία που μπορεί να χαλάσει
-Τιμή προσιτή σε όλους στον δυτικό κόσμο, βάζω και εμάς μέσα γιατί επιστρέψαμε στην κανονικότητα και θα ψωνίσουμε όπως οι άλλοι ευρωπαίοι αν δεν καταστραφούμε πρώτα. (χιούμορ λόγω πρόσφατων εκλογών και γενικότερης σφαγής πολιτικών οπαδών κάθε παράταξης σε κάθε πιθανό και απίθανο μέσο, παρακαλώ να το αντιμετωπίσετε με την δέουσα ιλαρότητα)

Είναι το Τ700 το κορυφαίο μηχανάκι έβερ; Εμ, είπε κανείς ότι είναι; Όχι. Το ότι η Yam έχει τεχνογνωσία και αγωνιστική εμπειρία, με την οποία θα μπορούσε να βγάλει 15000 ευρώ μηχανάκι που να κλείνει το σπιτάκι κάθε άλλου το ξέρουμε; Ναι μάλιστα, η χόντα το ίδιο. Θα ψώνιζε κάποιος δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ-εφτακόσια κυβικά Ιάπωνα; Εμ, όχι αυτό το ξέρουμε επίσης, ας ήταν ο κορυφαίος. Το σηματάκι δεν είναι premium που λένε στον καφενέ εδώ στις εξωτικές Αφίδνες, άρα το τιμολόγιο δεν μπορεί να φτάσει εκεί επάνω. Η Χόντα αποφάσισε να δώσει στα 15000 ευρώ κάτι που ταιριάζει στην φιλοσοφία της, ένα Ιαπωνικό F800GS πάνω/κάτω. Η Yamaha άργησε να βρει τι ήθελε, δίνει τελικά όσα ζητούσε ο "νεοφώτιστος περιπετειώδης" ο οποίος ξεπέρασε το διάβασμα των φυλλαδίων της πενφέ και το έριξε στο διάβασμα των φόρουμΖ και είδε τον Colebatch, τον RTW Paul (από τους πρωτοπόρους ελαφρείς σε σύνολο μηχανάκι/αποσκευών) και ανακάλυψε ότι υπάρχει περιπέτεια με DR650, KLR, F650GS κλπ κλπ κλπ αλλά δεν θέλει δεινόσαυρο και δεν έχει 15000 για 690/701 ράλικιτ. Ο έμπειρος δεν θα χαλαστεί στο παραμικρό. Η Υam έδωσε αυτό που έπρεπε. Θρι τσιρς, ένα για κάθε διαπασών. (δεν με πλήρωσαν, αλήθεια)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωραια.....τελειο το 790....ποσοι "τελειοι" αναβατες υπαρχουν για να το ξεζουμισουν ;;;;.......οι περισοτεροι θα το παρουν κ θα πηγαινουν οπως κ με αλλα μηχανακια !!!!
Για το Vstrom.....που λες συχνα.....υπαρχουν χιλιαδες ιδιοκτητες ευχαριστημενοι.....χωρις να ριξουν μια περιουσια οπως φιλος που γυρισε την Ευρωπη δικαβαλος....τριβαλιτσος....κ πηγαινε μαζι με 2 μπαντιντ 1250 !!!!!
Αν καποιοι το πηραν....θελοντας KTM....BMW...η δεν ξερω τι αλλο.....δινοντας ομως τα ΜΙΣΑ λεφτα....δεν φταιει το μηχανακι !!!!!
Οταν λεω να το στιψουν για να δωσει οσα εχει εννοω να το σκισουν στην βελτιωση.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ωραια.....τελειο το 790....ποσοι "τελειοι" αναβατες υπαρχουν για να το ξεζουμισουν ;;;;.......οι περισοτεροι θα το παρουν κ θα πηγαινουν οπως κ με αλλα μηχανακια !!!!
Για το Vstrom.....που λες συχνα.....υπαρχουν χιλιαδες ιδιοκτητες ευχαριστημενοι.....χωρις να ριξουν μια περιουσια οπως φιλος που γυρισε την Ευρωπη δικαβαλος....τριβαλιτσος....κ πηγαινε μαζι με 2 μπαντιντ 1250 !!!!!
Αν καποιοι το πηραν....θελοντας KTM....BMW...η δεν ξερω τι αλλο.....δινοντας ομως τα ΜΙΣΑ λεφτα....δεν φταιει το μηχανακι !!!!!
Πραγματικά είναι αστεία η συζήτηση μερικές φορές. Χρήσιμη, αλλά αστεία.

Να πάρει κανείς ένα παπί και να βάλει γιοσομούρια τακεγκάβια μαλόσια αθίνες τιτάνια ροϊκές χάι φλόου μικούνια και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο, να το φτάσει να κάνει όσο ένα 600άρι στριτ απλά για να έχει φτιαγμένο παπί. Συμβαίνει παντού γύρω μας, το έχουμε δει όλοι. Το κατά πόσο έχει λογική αυτή η κίνηση είναι υπό διερεύνηση. Αυτός που το κάνει θα σου πει ότι αξίζει με χίλια "φίλος" και ας απορείς.

Η Yam τυπικά Ιαπωνικά είναι δυσκίνητη και παραδόπιστη εταιρία, δείχνει να μαθαίνει όμως. Από το 'ας κλωνοποιήσουμε το GS" για το οποίο έτρωγε και τρώει κράξιμο, στο "ας δούμε τι θέλει ο κόσμος" με βάση το οποίο άλλαξε πορεία στην εξέλιξη του Τ700 και έφτιαξε αυτό που βλέπουμε σήμερα. Το τενερέ είναι απίθανα καλό. Δέκα πεντακόσια (σε λίγες μέρες) και παίρνεις ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητούσαν ΟΛΟΙ στα μοτοφόρα:
-Το ελαφρύτερο δικύλινδρο σήμερα
-Ικανοποιητική δύναμη
-Καλά φρένα
-Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που ακούνε (τα μηχανάκια κάθε μέρα ήταν διαφορετικά και μεταξύ τους ήταν διαφορετικά, το καταλάβαινες ακόμα και στατικά)
-Ικανοποιητική ακτίνα δράσης
-Να παίρνει μπρος κάθε φορά
-Να μην έχει πολλή τεχνολογία που μπορεί να χαλάσει
-Τιμή προσιτή σε όλους στον δυτικό κόσμο, βάζω και εμάς μέσα γιατί επιστρέψαμε στην κανονικότητα και θα ψωνίσουμε όπως οι άλλοι ευρωπαίοι αν δεν καταστραφούμε πρώτα. (χιούμορ λόγω πρόσφατων εκλογών και γενικότερης σφαγής πολιτικών οπαδών κάθε παράταξης σε κάθε πιθανό και απίθανο μέσο, παρακαλώ να το αντιμετωπίσετε με την δέουσα ιλαρότητα)

Είναι το Τ700 το κορυφαίο μηχανάκι έβερ; Εμ, είπε κανείς ότι είναι; Όχι. Το ότι η Yam έχει τεχνογνωσία και αγωνιστική εμπειρία, με την οποία θα μπορούσε να βγάλει 15000 ευρώ μηχανάκι που να κλείνει το σπιτάκι κάθε άλλου το ξέρουμε; Ναι μάλιστα, η χόντα το ίδιο. Θα ψώνιζε κάποιος δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ-εφτακόσια κυβικά Ιάπωνα; Εμ, όχι αυτό το ξέρουμε επίσης, ας ήταν ο κορυφαίος. Το σηματάκι δεν είναι premium που λένε στον καφενέ εδώ στις εξωτικές Αφίδνες, άρα το τιμολόγιο δεν μπορεί να φτάσει εκεί επάνω. Η Χόντα αποφάσισε να δώσει στα 15000 ευρώ κάτι που ταιριάζει στην φιλοσοφία της, ένα Ιαπωνικό F800GS πάνω/κάτω. Η Yamaha άργησε να βρει τι ήθελε, δίνει τελικά όσα ζητούσε ο "νεοφώτιστος περιπετειώδης" ο οποίος ξεπέρασε το διάβασμα των φυλλαδίων της πενφέ και το έριξε στο διάβασμα των φόρουμΖ και είδε τον Colebatch, τον RTW Paul (από τους πρωτοπόρους ελαφρείς σε σύνολο μηχανάκι/αποσκευών) και ανακάλυψε ότι υπάρχει περιπέτεια με DR650, KLR, F650GS κλπ κλπ κλπ αλλά δεν θέλει δεινόσαυρο και δεν έχει 15000 για 690/701 ράλικιτ. Ο έμπειρος δεν θα χαλαστεί στο παραμικρό. Η Υam έδωσε αυτό που έπρεπε. Θρι τσιρς, ένα για κάθε διαπασών. (δεν με πλήρωσαν, αλήθεια)
To T700 Θα το παρουν μερικοι,δεν θα αλλαξουν αναρτηση ,απλα θα την ανοιξουν-φερουν στα μετρα τους και θα κερνανε τσαγια καποιους που εδωσαν τα διπλα λεφτα για ναναι ρεντι το ρειζ,θα το παρουν κ καποιοι αλλοι για παπι -καφετερια δουλεια και θα το λιωνουν 20 χρονια με ανυπαρκτη συντηρηση.
Και οι μεν και οι δε θα μεινουν ευχαριστημενοι,αυτο θα κανει το μηχανακι θρυλο.

Ναι θα υπαρξουν κ καποιοι λιγοι που θα το μετανιωσουν,αλλα αυτοι θα μετανιωσουν οτι κ αν παρουν ,ειναι αυτοι οι λιγοι που τους φταιει παντα το μηχανακι(οποιο κ αν ειναι αυτο).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πραγματικά είναι αστεία η συζήτηση μερικές φορές. Χρήσιμη, αλλά αστεία.

Να πάρει κανείς ένα παπί και να βάλει γιοσομούρια τακεγκάβια μαλόσια αθίνες τιτάνια ροϊκές χάι φλόου μικούνια και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο, να το φτάσει να κάνει όσο ένα 600άρι στριτ απλά για να έχει φτιαγμένο παπί. Συμβαίνει παντού γύρω μας, το έχουμε δει όλοι. Το κατά πόσο έχει λογική αυτή η κίνηση είναι υπό διερεύνηση. Αυτός που το κάνει θα σου πει ότι αξίζει με χίλια "φίλος" και ας απορείς.

Η Yam τυπικά Ιαπωνικά είναι δυσκίνητη και παραδόπιστη εταιρία, δείχνει να μαθαίνει όμως. Από το 'ας κλωνοποιήσουμε το GS" για το οποίο έτρωγε και τρώει κράξιμο, στο "ας δούμε τι θέλει ο κόσμος" με βάση το οποίο άλλαξε πορεία στην εξέλιξη του Τ700 και έφτιαξε αυτό που βλέπουμε σήμερα. Το τενερέ είναι απίθανα καλό. Δέκα πεντακόσια (σε λίγες μέρες) και παίρνεις ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητούσαν ΟΛΟΙ στα μοτοφόρα:
-Το ελαφρύτερο δικύλινδρο σήμερα
-Ικανοποιητική δύναμη
-Καλά φρένα
-Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που ακούνε (τα μηχανάκια κάθε μέρα ήταν διαφορετικά και μεταξύ τους ήταν διαφορετικά, το καταλάβαινες ακόμα και στατικά)
-Ικανοποιητική ακτίνα δράσης
-Να παίρνει μπρος κάθε φορά
-Να μην έχει πολλή τεχνολογία που μπορεί να χαλάσει
-Τιμή προσιτή σε όλους στον δυτικό κόσμο, βάζω και εμάς μέσα γιατί επιστρέψαμε στην κανονικότητα και θα ψωνίσουμε όπως οι άλλοι ευρωπαίοι αν δεν καταστραφούμε πρώτα. (χιούμορ λόγω πρόσφατων εκλογών και γενικότερης σφαγής πολιτικών οπαδών κάθε παράταξης σε κάθε πιθανό και απίθανο μέσο, παρακαλώ να το αντιμετωπίσετε με την δέουσα ιλαρότητα)

Είναι το Τ700 το κορυφαίο μηχανάκι έβερ; Εμ, είπε κανείς ότι είναι; Όχι. Το ότι η Yam έχει τεχνογνωσία και αγωνιστική εμπειρία, με την οποία θα μπορούσε να βγάλει 15000 ευρώ μηχανάκι που να κλείνει το σπιτάκι κάθε άλλου το ξέρουμε; Ναι μάλιστα, η χόντα το ίδιο. Θα ψώνιζε κάποιος δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ-εφτακόσια κυβικά Ιάπωνα; Εμ, όχι αυτό το ξέρουμε επίσης, ας ήταν ο κορυφαίος. Το σηματάκι δεν είναι premium που λένε στον καφενέ εδώ στις εξωτικές Αφίδνες, άρα το τιμολόγιο δεν μπορεί να φτάσει εκεί επάνω. Η Χόντα αποφάσισε να δώσει στα 15000 ευρώ κάτι που ταιριάζει στην φιλοσοφία της, ένα Ιαπωνικό F800GS πάνω/κάτω. Η Yamaha άργησε να βρει τι ήθελε, δίνει τελικά όσα ζητούσε ο "νεοφώτιστος περιπετειώδης" ο οποίος ξεπέρασε το διάβασμα των φυλλαδίων της πενφέ και το έριξε στο διάβασμα των φόρουμΖ και είδε τον Colebatch, τον RTW Paul (από τους πρωτοπόρους ελαφρείς σε σύνολο μηχανάκι/αποσκευών) και ανακάλυψε ότι υπάρχει περιπέτεια με DR650, KLR, F650GS κλπ κλπ κλπ αλλά δεν θέλει δεινόσαυρο και δεν έχει 15000 για 690/701 ράλικιτ. Ο έμπειρος δεν θα χαλαστεί στο παραμικρό. Η Υam έδωσε αυτό που έπρεπε. Θρι τσιρς, ένα για κάθε διαπασών. (δεν με πλήρωσαν, αλήθεια)
Να στο γυρισω λιγο τουμπα; Εχει βγαλει ποτε ιαπωνας δικυλινδρο μηχανακι 700-800 που να μην ειναι ψοφιο για να δουμε εαν θα το πούλαγε με 15χιλ;

Ενα γιαπωνεζικο 1000αρι δικυλινδρο μηχανακι με 240kg και 95αλογα για το οποιο ζητανε 16500€ το εχεις δει? Πουλαει σαν ζεστο ψωμι ; Πουλαει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Nομίζω ότι ο amyroukai το συνόψισε πολύ καλά για το Tenere 700. Το CRF1000L πουλάει σαν ζεστό ψωμί π.χ. σε σχέση με το 1090 R γιατί όπως το είπε κι ένας δημοσιογράφος του μοτοσυκλετιστικού τύπου σε ενα review στο youtube...το κοινό τελικά ψήφισε CRF1000L γιατί είναι πιο φιλικό και γιατί all around το έκρινε καλύτερο για τις ανάγκες της πλειοψηφίας. Θεωρητικά το 1090 R μπορεί να είναι καλύτερο στα περισσότερα αλλά είναι το σύνολο και πέρα από αυτό είναι οι ανάγκες των αναβατών. και τελικά οι ανάγκες των περισσότερων αναβατών ψηφίζουν ως καλύτερο το CRF1000L...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα να γίνεται vs.
Το τ7 και το 790 είναι δύο μηχανάκια που ανήκουν στην ίδια κατηγορία,στα ίδια περίπου κυβικά αλλά σε άλλη κατηγορία τιμής!
Εν τω μεταξύ τα μηχανάκια δεν έχουν κυκλοφορήσει καλά καλά και τα μεν τα βγάλαμε γτπ και τα δε ready to race.
Τα μεν θα κερνάνε τσάγια τους άλλους,τα δε θα σκορπάνε κλπ.
Υπάρχουν και αναβάτες που θέλουν να κάνουν τα πάντα -σχεδον- χωρίς να καρυδωνουν το γκάζι μόνιμα και χωρίς να τους ενδιαφέρει η απόλυτη ανάρτηση η τα απόλυτα φρένα.
Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια στα 650-800 κυβικά (αν εξαιρέσουμε gs και tiger xc) υπήρχε μια τρύπα από μηχανάκια που ταξιδεύουν αλλά περπατάνε και στο χώμα.τωρα δείχνει να υπάρχει εκεί ενδιαφέρον απτις εταιρείες και μόνο θετικό το βλέπω.
Όσον αφορά τα καγκελα Στην Πάτρα στο γκρούπ του τεστ του τ7 έπεσε ο πίσω μου σε ένα κομμάτι που είχε ένωση χώματος,ασφαλτου,ενα κομμάτι τσιμέντου και μια τρύπα.
Γρατσουνιστηκε το πλαστικό,η εξάτμιση,η χούφτα.το μηχανάκι σηκώθηκε,πήρε μπροστά και συνέχισε.
Αν θες να προστατέψεις το οποιοδήποτε μηχανάκι ναι θέλει κάγκελα.
Όμως και χωρίς αυτά σε μια μικρή πτωση,θα σε γυρίσει σπίτι η στον πολιτισμό έστω.
Για το 790 δεν έχω να πω πολλά γιατί δεν το έχω δει καν από κοντά.
Πρέπει να καταλάβουμε όμως ότι παίζει μπάλα αλλού,οπότε κατα την άποψη μου δεν γίνεται να συγκριθούν άμεσα.
 

vakou

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Ένα από αυτά που μου αρέσει στο θέμα, είναι ότι έχει πολύ "κουβέντα να γίνετε".
Η σύγκριση που γίνετε, μου μοιάζει με σύγκριση, XT 660, με 640/690, 610 κλπ.
Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει κόσμος, που γνωρίζει τι θέλει από τη μοτοσυκλέτα και τι μπορεί να κάνει αυτός, όπως και μέχρι που διασκεδάζει. Αυτός λοιπόν ίσως να προτιμήσει το tenere για έτσι θα το λέει και όχι Τ7 και σαν έμπειρος, γρήγορος όσο διασκεδάζει και όχι για να αποδείξει ότι είναι ο πιο γρήγορος θα το πάρει, θα του βάλει μία σχάρα άντε ίσως και κάγκελα, θα το λιώσει κάθε μέρα στην πόλη, θα πάει τις εκδρομούλες του, με άσφαλτο ή & αρκετό χώμα, θα έχει περάσει αρκετούς με πιο καλά-ακριβά & γρήγορα μηχανάκια, και θα γυρίζει πίσω γελαστός, χωρίς το άγχος εξόφλησης των γραμματίων για τα επιπλέον 5.000, ή αν τα έχει θα τα χαρεί σε εκδρομές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nομίζω ότι ο amyroukai το συνόψισε πολύ καλά για το Tenere 700. Το CRF1000L πουλάει σαν ζεστό ψωμί π.χ. σε σχέση με το 1090 R γιατί όπως το είπε κι ένας δημοσιογράφος του μοτοσυκλετιστικού τύπου σε ενα review στο youtube...το κοινό τελικά ψήφισε CRF1000L γιατί είναι πιο φιλικό και γιατί all around το έκρινε καλύτερο για τις ανάγκες της πλειοψηφίας. Θεωρητικά το 1090 R μπορεί να είναι καλύτερο στα περισσότερα αλλά είναι το σύνολο και πέρα από αυτό είναι οι ανάγκες των αναβατών. και τελικά οι ανάγκες των περισσότερων αναβατών ψηφίζουν ως καλύτερο το CRF1000L...
Εγω προσωπικα δεν λεω οτι το 1090 ειναι καλυτερο του Αφρικα, ειναι σαφεστατα επιλογη του καθενα τι του καθεται καλυτερα γιατι στην πραξη ειναι αρκετα διαφορετικα μηχανακια σαν φιλοσοφια παρ'ολο που ειναι τοσο κοντα. Ουτε οτι το Τενερε ειναι χειροτερο ή το 790 καλυτερο. Και μην τρελαθουμε, οπως εχουν τα μοντελα απο το εργοστασιο αποκλειεται ο ιδιος αναβατης που ξερει να τα παει γρηγορα να καταφερει να παει το 700 οπως το 790.

Απο την αλλη, λεω οτι το Τενερε δεν ειναι στην ιδια κατηγορια με το 790, πως να το κανουμε. Βαλθηκανε ολοι να βγαλουν ακριβο το 790 ή φθηνο το 700 συγκρινοντας μονο τιμες επειδη ειναι τα 2 νεα μοντελα. Ακομη χειροτερα, προσπαθουμε να αποδειξουμε οτι το 700 ειναι φθηνο γιατι το ΚΤΜ ειναι ακριβο και φυσικα ξεκιναει παλι η παραφιλολογια οτι τα ΚΤΜ σπανε καθε μερα, αλιμονο αν δεν υπηρχε κι αυτο σε καθε συζητηση. Αμ δεν παει ετσι. Γιατι κανεις δεν συγκρινει το Τενερε με Tiger800 οπου το ΧC ξεκιναει απο 14000€ και το F850GS που ξεκιναει απο 12700€ στην πιο βασικη του εκδοση? Γιατι κανεις δε συγκρινει το ΧΤ660Ζ που ηταν το μονο Ιαπωνικο πραγματικο ονοφ εως τωρα στην κατηγορια με τον αντικαταστατη του, να δουμε τι πραγματικα εχει να προσφερει παραπανω?

Με το καλο να το παρουν οι ενδιαφερομενοι και να γουσταρουν, και να μην μπαινουν σε τρυπακια ποιο ειναι καλυτερο, ποιο ειναι ακριβοτερο, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο , ποιο ειναι πιο αξιο κτλ, αλλα να μεινουν σε αυτο που τους λεει η αισθηση τους και το πως το νιωθουν σαν συνολο. Τα υπολοιπα θα τα δουμε στην πορεια.


Εdit: A ναι ξεχασα, εννοειται οτι ΚΤΜ παιρνουν μονο οι κουλοι που δεν ξερουν τι να κανουν με τα λεφτα τους ενω Ιαπωνικα παιρνουν τα παιδια του λαου που κατεβαινουν μια βολτα Ντακαρ καθε βδομαδα μετα τον Μπραλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ενα γιαπωνεζικο 1000αρι δικυλινδρο μηχανακι με 240kg και 95αλογα για το οποιο ζητανε 16500€ το εχεις δει? Πουλαει σαν ζεστο ψωμι ; Πουλαει.
Ε... όχι. Το μόνο που πουλάει σαν ζεστό ψωμί είναι ένα, φαίνεται στις πωλήσεις του παγκοσμίως, ρεκόρ κάθε χρόνο.


προσθήκη
Σε αυτό που έγραψες, ότι ο γνώστης αναβάτης θα πάει το 790R πιο γρήγορα, δεν χωράει αμφιβολία.

Το edit είναι χιούμορ, φαντάζομαι. Αυτός που μπορεί να πάρει το καλύτερο/ακριβότερο, καλά θα κάνει να το πάρει και προφανώς ουδείς μπορεί να του πει κουβέντα για την επιλογή του, ακόμα και αν δεν το κάνει τίποτα ποτέ. Ξένη τσέπη, κουμάντο ο κάτοχός της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
k0k0s εν τέλει το Tenere 700 σε ποια κατηγορία ανήκει; και τι αλλες επιλογές υπάρχουν σε καινούριο σε αυτήν την κατηγορία που είναι το Tenere 700; δηλαδή με ποιο τελικά πρέπει να το συγκρίνουμε; με το 790 το απλό; το vstrom 650;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε... όχι. Το μόνο που πουλάει σαν ζεστό ψωμί είναι ένα, φαίνεται στις πωλήσεις του παγκοσμίως, ρεκόρ κάθε χρόνο.


προσθήκη
Σε αυτό που έγραψες, ότι ο γνώστης αναβάτης θα πάει το 790R πιο γρήγορα, δεν χωράει αμφιβολία.

Το edit είναι χιούμορ, φαντάζομαι. Αυτός που μπορεί να πάρει το καλύτερο/ακριβότερο, καλά θα κάνει να το πάρει και προφανώς ουδείς μπορεί να του πει κουβέντα για την επιλογή του, ακόμα και αν δεν το κάνει τίποτα ποτέ. Ξένη τσέπη, κουμάντο ο κάτοχός της.
Παντα χιουμοριστικα, ως απαντηση στον απο πανω μου. :)


k0k0s εν τέλει το Tenere 700 σε ποια κατηγορία ανήκει; και τι αλλες επιλογές υπάρχουν σε καινούριο σε αυτήν την κατηγορία που είναι το Tenere 700; δηλαδή με ποιο τελικά πρέπει να το συγκρίνουμε; με το 790 το απλό; το vstrom 650;
H κατηγορια ειναι μια κατα την αποψη μου: DL650, F850GS, Triumph Tiger 800XC, KTM 790 Adventure, Tenere 700. Tωρα, στην κατηγορια εχει DL650 & DL650XT, F850GS & F850GSA, Tiger 800 XCx & XCA, 790 & 790R κτλ. Εαν το 700 το συγκρινεις λοιπον με το 790R τιμολογιακα τοτε ναι, ειναι φθηνο. Εαν το συγκρινεις με το DL650 τιμολογιακα ειναι ακριβο. Επισης εαν συγκρινεις το 790R με το XCA ειναι φθηνο. Εαν συγκρινεις το DL650XT με ολα τα υπολοιπα ειναι το καλυτερο VFM. Λεω λοιπον οτι τιμολογιακα καμια συγκριση δεν εχει νοημα, αφου μιλαμε για στην ουσια ανομοια μηχανακια απο επιπεδο εξοπλισμου, απο επιπεδο τεχνολογιας, απο επιπεδο κινητηρα κτλ. Το οτι το Τ700 αρεσει σε καποιους επειδη δεν εχει ηλεκτρονικα, ειναι πιο απλο τεχνολογικα και τους καλυπτει δεν σημαινει οτι πρεπει και ολοι οι υπολοιποι να ξηλωσουν τα εξτρα και τα αξεσουαρ τους και να αρχισουν να πουλανε πιο φθηνα τα μηχανακια τους, γιατι πολυ απλα οι υποψηφιοι αγοραστες δεν θελουν ολοι ενα απλο βασικο μηχανακι. Καποιοι θελουν σελαρες, καποιοι θελουν αλογα, αλλοι θελουν κομπλε αγωνιστικο πακετο, αλλοι θελουν μηχανη για τη δουλεια και τα ΣΚ κανα ταξιδακι, αλλοι θελουν πουλ μουρ, αλλοι θελουν γυρο του κοσμου και παει λεγοντας. Το οτι λοιπον ειναι απο τα πιο φθηνα της κατηγοριας ειναι γεγονος, αλλα προφανως υπαρχει λογος για αυτο. Η κατηγορια εχει για ολα τα γουστα με το αναλογο αντιτιμο. Εχει για ολα τα βαλαντια με τους αναλογους συμβιβασμούς. Κανενας κατασκευαστης δε θα βγαλει ποτε να χαρισει στο λαο το υπερμηχανακι που θα τα κανει ολα αλλα θα κοστιζει χαμηλοτερα για την ψυχη της μανας του.

Ξαναματαεπαναθυμιζω οτι το ολο ντερμπι ξεκινησε απο το οτι καποιοι πιστευουμε οτι το Τ700 δεν ειναι φθηνο οπως θελουν να το παρουσιαζουν επειδη εχει 5000 λιγοτερα απο το R. Ειναι φθηνο, αλλα για αλλους λογους. Και ξαναλεω οτι εμενα προσωπικα η διαφορα με το Tracer 700 -που οπως ολοι λενε ειναι ποιοτικα χαμηλα- των μολις 1500ευρω μου δειχνει οτι προφανως εχουν κανει καποιους συμβιβασμους, που δεν ειναι μονο τα ηλεκτρονικα. Τα ΚΥΒ στο τεστ ραιντ μου φανηκαν Μινερβα και μαλλον δεν ειναι επειδη τα σκισανε οι προηγουμενοι. Εαν σου κανουν εσενα για τη χρηση σου, εμενα οχι απλα δε μου πεφτει λογος αλλα ειμαι και τελειως ακυρος να κρινω την αποφαση σου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επανέρχομαι με ένα δικό μου ρεζουμέ των δυο πολύ-αναμενόμενων μοτοσυκλετών, το ΚΤΜ 790R το οποίο πριν καλά-καλά το δούμε θεωρούσαμε αυτονόητο πως θα είναι ready to race και το Tenere 700 το οποίο έμοιαζε αγωνιάρικο αλλά ήταν to good to be true... καθώς είναι συνηθισμένο οι Ιάπωνες να μας φλομώνουν στα ταραταντζούμ... και αμέσως μετά να μας πουλάνε τη χλιαρότερη εκδοχή του πρωτότυπου!

Δε θα μπω σε διαδικασία σύγκρισης μεταξύ των δυο μηχανών καθώς η διαφορά τιμής είναι τέτοια που είτε θέλουμε να το παραδεχθούμε είτε όχι, είναι αυτό που από μόνο του δεν επιτρέπει τη σύγκριση.

Για να δούμε όμως τι έγινε όταν είχαμε τα πρώτα δημοσιογραφικά review και σιγά-σιγά άρχισαν να εμφανίζονται και οι πρώτες εντυπώσεις κάποιων τυχερών αναβατών...

Το KTM 790R εντυπωσίασε με το πλήθος των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, την ανατομικότατη σέλα, την κάπως ασύνήθιστη θέση οδήγησης (για KTM), τον φιλικό της χαρακτήρα κ.α. Δηλαδή πλατφόρμα ready to race (βλ. ΚΤΜ) συνδυασμένο με όλα τα συν των On/Off. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Ανοίγω μια παρένθεση: (ο έμπειρος αναβάτης δεν έχει καθόλου ανάγκη αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια και τις φανταστικές αναρτήσεις στο χώμα, όλα αυτά βοηθούν περισσότερο τους λιγότερο έμπειρους και τους αγωνιστικούς που μπορεί να κυνηγούν το δευτερόλεπτο στις ειδικές. Ο έμπειρος μια χαρά πάει και με Dominator, KLX, Transalp, XT660 κτλ. Φαντάζομαι πως όταν λέμε έμπειρους δεν αναφερόμαστε στους αγωνιστικούς γιατί μην τρελαθούμε για το 790 μιλάμε, όχι για κάποιο exc). Εννοείτε πως για όποιον θέλει και μπορεί να πάρει το "πακέτο", ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ!

Το Tenere 700 που σχεδόν κανένας μας δε θα έβαζε στοίχημα ότι αυτό που θα πουλήσει σε εμάς η Yamaha θα είναι αυτό που έμοιαζε να είναι.... ήρθε ως ένα σχεδόν πιστό αντίγραφο του πρωτοτύπου. Με άλλα λόγια μπορεί να ελπίζαμε όμως... βαθιά μέσα μας πιστεύαμε πως -για άλλη μία φορά- αυτό που περιμέναμε τόσο πολύ να έρθει θα ήταν μια "απάτη" (όπως αρέσκεται να λέει ο φίλος μου ο konkost για "κάποια" μηχανή).
Να όμως που η Yamaha έκανε την έκπληξη και ΔΕΝ μας έδωσε ένα μέτριο μηχανάκι, αλλά ένα ικανότατο Off/On που εκ των πραγμάτων έχει μέτρια μεταφορική ικανότητα. Μας έδωσε δηλαδή μια ακραίου σχεδιασμού δικύλινδρη μηχανή (όπως το πρωτότυπο), που τα πάει καλά στο χώμα... πολύ καλά! Για πρώτη φορά μια Ιαπωνικής καταγωγής εταιρεία μας δίνει μια μηχανή όπως τη ζητούσαμε (έχω λόγο που χρησιμοποιώ παρελθόντα) και τα promo video δεν είναι οι συνήθεις υπερβολές με σούπερ/ντούπερ οδηγούς που μεταξύ άλλων κάνουν και άλματα κάποιων δεκάδων μέτρων (ακόμη και στο Africa τα είδαμε αυτά). Εδώ όχι μόνο φαίνεται τίμια η γυναίκα του Καίσαρα, αλλά είναι κιόλας!

Ότι πηγαίνει πολύ καλά στο χώμα είναι μια κοινή παραδοχή, όχι μόνο των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου, αλλά και μέσα στο forum μας, με όσα "αλλά" και "αν" διάβασα. Μας έφταιγαν λίγο ο ψεκασμός, λίγο η πίσω ανάρτηση, λίγο η εμπρός η ανάρτηση, λίγο το ψηλό κέντρο βάρους αλλά..... σχεδόν όοοοοοολοι θα το αγοράζαμε! Αν αυτό δεν είναι επιτυχία, τι είναι;

Θα παροτρύνω ξανά να διαβάσουμε τις πρώτες σελίδες του παρόντος θέματος. Η Yamaha διαρρέει τις πρώτες φωτογραφίες του T7 (που σήμερα λέγεται Tenere 700) και βλέπουμε ένα δικύλινδρο Rallye που θυμίζει έντονα τα πολεμικά WR450F Rallye που αγωνίζονται στο paris dakar.

α) Οι πρώτες αντιδράσεις ως προς το οικονομικό είναι: "αν φτιάξει κάτι τέτοιο θα κάνει πάνω από 12-13 χιλιάδες" και επομένως μάλλον το ειδικό κοινό θα κατευθυνθεί προς τα πορτοκαλί.
β) Οι πρώτες αντιδράσεις ως προς το look και την ικανότητα είναι: "μόνο με θαύμα θα φτιάξει κάτι τέτοιο" ή "επιτέλους και κάτι ειδικό με κυρίως χωμάτινο προσανατολισμό" (όχι μόνο δε γίνεται καμία αναφορά για τον περιορισμό μεταφορικής ικανότητας συνεπιβάτη και αποσκευών αλλά και απεταξάμην τέτοιοι προσανατολισμοί, γιατί είπαμε... το μηχανάκι έμοιαζε να είναι ειδικό...).
γ) Οι πρώτες παγκόσμιες αντιδράσεις -όταν είδαν ποιο είναι το τελικό προϊόν- ήταν: "η Yamaha τελικά άλλαξε τον αρχικό σχεδιασμό και ακούγοντας το κοινό ΤΗΣ έφτιαξε μια μηχανή ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ στο χώμα και με καλή τιμή.


Όποιος πάρει το Tenere 700 για να ρίξει χρήματα σε αναρτήσεις μάλλον θα έχει κάνει λάθος γιατί η αναρτήσεις του είναι μια χαρά, μπορεί να μην είναι κορυφαίες αλλά σίγουρα είναι από το πάνω ράφι. Αυτό που χρειάζεται είναι απλώς να ασχοληθούμε με το σετάρισμα τους και όλα θα είναι ΟΚ (οι άνω των 100 κιλών θα δαπανήσουν ελάχιστα χρήματα για ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω και δυο αποστάτες για να προφορτίσουν καταλλήλως το μπροστινό). Αυτό είναι όλο.

Από εδώ και πέρα οι παρατηρήσεις και απορίες είναι δικές μου και άρα υποκειμενικές!
Ένας κλασικός προβληματισμός είναι πως θα γίνει αυτό που μου αρέσει τόσο να το προσαρμόσω στις "πραγματικές" μου ανάγκες και στη καθημερινή μου χρήση; Και αυτός είναι ο λόγος που σκεφτόμαστε πως θα προσαρμόσουμε μπάρες προστασίες, σχάρες, διπλό σταντ και ίσως και καλούδια όπως έξτρα προβόλια, θερμαινόμενα γκριπ, σέλα μεταποιημένη, κτλ. Μα δεν ζητούσαμε αυτά (εξ ου και ο παρελθόντας που προανέφερα). Όμως μια εταιρεία τολμά και τελικά σου πουλά κάτι περισσότερο εξειδικευμένο από τα συνήθη....

Και για να καταλάβω δηλαδή... θα αγοράσω αυτό το γλυπτό αριστούργημα του μοτοσυκλετισμού και μετά θα το ντύσω με μπάρες προστασίας; Φοράει rallye μάσκα την οποία ακολουθεί φαίρινγκ με μαλακά πλαστικά και θα τα καπελώσω με άχαρες σιδεροκατασκευές; Θα πάω και θα μεταποιήσω τη σέλα του και θα τη μετατρέψω σε ένα αστείο παραφουσκωμένο μπαλόνι με αφρολέξ, χάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της στις χωμάτινες διαδρομές; Ε, όχι! Το πολύ-πολύ να πάρω το έξτρα πίσω σελάκι (από τη Yamaha) για τη σύντροφο ώστε να πάμε σχετικά αναπαυτικά μέχρι τη Λάρισα... The end.

Αυτή είναι μια ένσταση από τη πλευρά μου που αφορά κυρίως της μπάρες προστασίας. Δεν είμαι αντίθετος στη χρήση πλαϊνών σχαρών, καθώς ο δικύλινδρος κινητήρας της μας επιτρέπει να απομακρυνθούμε ασφάλτινα για να συναντήσουμε περιστασιακά τα "άγια χώματα" της Ελληνικής περιφέρειας στις Ονοφάδες που κάνουμε με το forum ή τις παρέες μας. Αυτό που σκέφτομαι όμως, είναι πως για αυτήν την Tenere χρειάζομαστε λιτά πράγματα. Δυο σαμάρια κι ένα λουκάνικο, γιατί κοιτάξτε λίγο καλύτερα... η μηχανή αυτή δεν είναι sport touring, είναι sport χωρίς το touring. Είναι sport για να διασκεδάσεις λίγο πιο εύκολα στο χώμα, λόγω της δικής της ικανότητας. Η δική μας ικανότητα είναι αυτή που είναι (ανεξαρτήτως επιπέδου), για άλλον περισσότερη για άλλον λιγότερη αλλά... είτε έτσι, είτε αλλιώς, με το Tenere 700 τα πράγματα θα γίνουν πιο διασκεδαστικά και πιο εύκολα αν τη συγκρίνω με οτιδήποτε άλλο πλην της πορτοκαλί ομάδας μοτοσυκλετών (και αυτό συζητείται, μόνο και μόνο γιατί δεχόμαστε κάποιες σταθερές, το know how κτλ, κτλ...).
Εμένα μου κάνει και μου φθάνει αυτό, δε χρειάζομαι το παραπάνω που μπορεί να μου δώσει ο Αυστριακός (μιλάω για εμένα και για όσους εκφράζουν αυτά που γράφω).

Λοιπόν... η μηχανή χρειάζεται μια καλή ποδιά, μια καλοσχεδιασμένη after market σχαρούλα, ένα σετάκι πλαϊνές σχάρες για μαλακά σαμάρια και να απαλλαχτεί από "αυτήν" την άχαρη βάση πινακίδας (που έτσι και αλλιώς πολύ σύντομα θα σπάσει και θα αποκοπεί από το υπόλοιπο σύνολο).

Μπάρες προστασίας, προβόλια, τσαντάκια πάνω στις μπάρες προστασίας και άλλα λοιπά καλούδια είναι για άλλες μηχανές με άλλη μουσούδα, με άλλα φαίρινγκ (γνώμη μου).

Πάμε τώρα σύντομες απαντήσεις στο Κώστα Chester24
Τα έξτρα 10 + κιλά όμως που μπορεί να προστεθούν θα είναι για την προστασια της μοτοσυκλέτας αλλά και τις διάφορες αποσκευές.

Τα έξτρα 10+ κιλά θα δημιουργήσουν όλες τις προϋποθέσεις οι τούμπες να γίνουν πιο εύκολες (κυρίως οι αστείες τούμπες).

Δεν ξέρω Στέφανε πόσο έχεις προλάβει το κόστος των πλαστικών του 660.. Αλλά αν ρίξεις μια ματιά στις τωρινές τιμές, μόνο τα 2 πλαϊνα πλαστικα που βιδώνουν στο ρεζερβουαρ, κοστίζουν σαν συνολο 120€+.. Οπότε ναι, καλό είναι να υπάρχουν σιδερένιες προστασιες, που δεν σπάνε και δεν χαλάνε, αλλά και επιδιορθώνονται με πολύ μικρο κόστος.
Το κόστος του ενός εκ των προστατευτικών του ρεζερβουάρ στο 660 μου στοίχισε (το 2015) 24,61€ μαζί με το ΦΠΑ (30,76€ -20% έκπτωση). Αγορασμένο από τη Yamaha Μεσογείων. Οπότε σε καμία περίπτωση δεν συνέφερε να βάλεις προστατευτικά κάγκελα, συν το γεγονός πως μετά το πρώτο στράβωμα παύουν να προστατεύουν επαρκώς γιατί έχουν αποκτήσει ελαστικότητες στο σημείο που στράβωσαν. Με βάζεις στο πειρασμό να τσεκάρω τις σημερινές τιμές και θα το κάνω με τη πρώτη ευκαιρία (αν και το διαδίκτυο φαίνεται να σε επιβεβαιώνει). Μένει να δούμε πόσο θα κάνουν τα πλαστικά τμήματα του Tenere 700.

Γιατί Στέφανε δεν κάνει για ευρωτουρισμό η για τουρισμό τελωπάντων?? Εδω εσυ έχεις το wrf και όμως έχεις τα πίσω κάγκελα που βαζεις τα σαμάρια σου, τσαντάκια, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κλπ κλπ και βαράς "σιδεροκωλες" επειδή το μηχανάκι είναι ικανό φίλε. Τότε γιατι να μην είναι για τουρισμό το Τ7, που έχει έτοιμο πλαίσιο, κινητηράρα κλπ κλπ?
Εγώ έχω το WRR και όχι το WRF, που είναι ο ορισμός του ψευδοεντούρο (όπως τα λέγαμε παλιά) με αναρτήσεις και μισό πλαίσιο από καθαρόαιμο και κινητήρα On/Off. Το ότι εγώ βαράω σιδερόκωλες δε σημαίνει πως είναι προορισμένο για αυτό. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου project στο WRR είναι μεγάλες χωμάτινες αποστάσεις και όχι ασφάλτινες.
Όπως περιέγραψα παραπάνω ΝΟΜΙΖΩ πως το Tenere 700 είναι μια ειδική επιλογή, δηλαδή ΝΟΜΙΖΩ πως είναι λάθος να το αγοράσει κανείς για να κάνει μέτριο τουρισμό και μέτριο φόρτωμα. Παρ'όλα αυτά δεν είμαι αντίθετος σε πλαϊνές σχάρες. Το Tenere 700 είναι μια εξαιρετική επιλογή για να γνωρίσεις τη χωμάτινη Ελλάδα διασκεδάζοντας χωρίς συμβιβασμούς χρησιμοποιώντας στοχευμένα και στο 100% το έτοιμο πλαίσιο και κινητήρα. Κατά τη γνώμη μου έχει το ρόλο μιας 2ης μηχανής και όχι μιας κύριας (όπως και το WRR) ή για κάποιον που μπορεί να καβαλάει τη μηχανή μόνο για το χόμπι του και όχι ως βασικό μέσο μεταφοράς. Για τον ίδιο λόγο πιστεύω ακράδαντα, πως αφού αρχικά μοσχοπουληθούν κατά δεκάδες επειδή είναι "μουράτη" και οικονομικά προσιτή... σύντομα θα τις βλέπουμε στις αγγελίες! Γιατί είπαμε, άλλο η κάβλα και άλλο η καθημερινότητα.


Αυτά από εμένα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θεμα Τ700 53000 εμφανισεις
Θέμα ΚΤΜ 690 63000 εμφανισεις

Μέχρι να περάσουμε το ΚΤΜι.... Θα το ξεκωλιασουμε το θεμα :fun
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Χαμοοοοοοοοοοος...


Πήγαμε στο διάστημα και γυρισαμε
Το τεντωσαμε το θεμα
..
Διαβάζω διαβάζω διαβάζω και από την απλή ανάπτυξη του θέματος, το πήγαμε στις βελτιώσεις και όχι έτσι το ένα όχι έτσι το άλλο... Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτισαμε

Θα σκουξ του γρουν
θα φρηξ του σκλι

Νομίζω ότι πρεπει να περιμένουμε να έρθει και μετά να δούμε, να κρίνουμε και να πούμε...
Βάζω και τον εαυτό μου μέσα που σαν άνθρωπος, ενώ ειμαι υπομονετικος και δεν δίνω βάση στα πολλά πολλά, με έπιασα να αναλύω το έτσι και το αλλιώς...

Είμαι περίεργος να δω που θα φτάσει όλη αυτή η κουβέντα...


Τόσην κβεντα και θα φταρνιζεται το καημενο το τενερακ

Καλημερες


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ενα κλασσικο σε αναρτησεις μηχανακι ειναι, με αξιοπρεπες μπροστινο και μαλλον σκατα πισω αναρτηση... Με ενα αμορτισερ μονο το μηχανακι θα πεταει... Δε ξερω γιατι μερικοι εχουν φαγωθει να το βγαλουν σκαρτο....μολις αρχισει η γιαμαχα να βγαζει και τιποτα εκπτωσεις κιολας το τ700 θα κλεισει σπιτια
 
Top Bottom