Yamaha T7 Tenere

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως τα μπροστινά έχουν ελατήρια, κανονικότατα. Πάνω στις τάπες υπάρχουν απλώς βίδες που περιστρέφεις ελαφρά και αφαιρείς τον αέρα που συγκεντρώνεται στο εσωτερικό της ανάρτησης μετά από μερικές βόλτες (αρκετές).
Το μπροστινό είναι Kayaba σαν το δικό μου, με την διαφορά ότι το δικό μου έχει μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη διάμετρο (πφφφφφ Tenere σου λέει ο άλλος :p ).
Το οποίο 46ρι το έβαζαν στα ΥΖ 250 ως το 2003.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως τα μπροστινά έχουν ελατήρια, κανονικότατα. Πάνω στις τάπες υπάρχουν απλώς βίδες που περιστρέφεις ελαφρά και αφαιρείς τον αέρα που συγκεντρώνεται στο εσωτερικό της ανάρτησης μετά από μερικές βόλτες (αρκετές).
Το μπροστινό είναι Kayaba σαν το δικό μου, με την διαφορά ότι το δικό μου έχει μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη διάμετρο (πφφφφφ Tenere σου λέει ο άλλος :p ).
Τα οποία έβαζε η εταιρεία στα YZ έως το 2003! Μετά άρχισε να βάζει το καλό το 48ρι.
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Do it like Honda, ελπίζω να μην διαλύονται και αυτά από το διπλό βάρος μοτοσικλέτας σε σχέση με την αρχική εφαρμογή. Το καλό βέβαια αν είναι πρώην "αγωνιάρικα" είναι ότι θα έχεις ό,τι θες από παλιά "αγωνιάρικα" εσωτερικά :)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αν το πιρουνι αντεχε στα αλματα ενος μοτοκρος μεκανακιου, δε θα εχει κανενα προβλημα με το τ700
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
αν το πιρουνι αντεχε στα αλματα ενος μοτοκρος μεκανακιου, δε θα εχει κανενα προβλημα με το τ700
Άντεχε μια χαρά, απλά ήθελα κάποια στιγμή αλλαγή στους οδηγούς από τεφλόν, όχι κάτι δύσκολο ούτε ακριβό. Το δικό μου YZ 250 του 02 το είχε ο Καρρέρ πριν και μετά από 2 ρεβαλβινγκ για να το φέρει, δούλευε αψογα, όπως και το αμορτισέρ.

Μετά το 05 που έβγαλε το αλουμινένιο πλαίσιο η yamaha έβαλαν το 48ρι που είναι πιρουναρα.

Το μόνο πρόβλημα για μένα με το τ 700 είναι που θα βρω 10.000 και που θα το αφήνω γιατί τέτοιο μηχανάκι δεν το αφήνεις σε πυλωτη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To πιρούνι του Τ700 ειναι 43αρι εαν δεν απατωμαι.

Και τα CR250 κανανε αλματα αλλα ηταν και 90kg... Τα πιρουνια του Αφρικα στο φλεξ στα φρενα φθείρονται
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Άντεχε μια χαρά, απλά ήθελα κάποια στιγμή αλλαγή στους οδηγούς από τεφλόν, όχι κάτι δύσκολο ούτε ακριβό. Το δικό μου YZ 250 του 02 το είχε ο Καρρέρ πριν και μετά από 2 ρεβαλβινγκ για να το φέρει, δούλευε αψογα, όπως και το αμορτισέρ.

Μετά το 05 που έβγαλε το αλουμινένιο πλαίσιο η yamaha έβαλαν το 48ρι που είναι πιρουναρα.

Το μόνο πρόβλημα για μένα με το τ 700 είναι που θα βρω 10.000 και που θα το αφήνω γιατί τέτοιο μηχανάκι δεν το αφήνεις σε πυλωτη.
η αναρτηση περιοδικα παντα εχει φθορα και θελει δουλιτσα, ποσο μαλλον σε μοτοκρος μηχανακια, οπου οι αναρτησεις απλα ζεματανε μετα απο λιγη χρηση...

το τ700 ειναι ενα τρομερο κατασκευασμα κατα τη γνωμη μου, τοσο οσο χρειαζεται παντου, χρυση τομη πραγματικα και με τιμη κιλλερ...το οτι μερικοι βρισκουν ''προβλημα΄΄ στις αναρτησεις του, κατι δειχνει απο μονο του για μενα...με ενα απλο αμορτισερακι πισω το μηχανακι θα ειναι το απολυτο τραβελ ονοφ για οποιον θελει να καλυπτει χιλιομετρα στο δρομο πριν παρει τα χωματα...

ΥΓ:κλειστο παρκινγκ και ασφαλεια κλοπης, και το στρες παειιιιιι :D
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To πιρούνι του Τ700 ειναι 43αρι εαν δεν απατωμαι.

Και τα CR250 κανανε αλματα αλλα ηταν και 90kg... Τα πιρουνια του Αφρικα στο φλεξ στα φρενα φθείρονται

πιστευεις οτι ενα πιρουνι καταπονειται περισσοτερο απο ενα μηχανακι 200 κιλων που κανει βολτα σε χωματοδρομους απο ενα μηχανακι 90 κιλων που κανει 10μ αλματα?

μονο και μονο τα σπεκς των ελατηριων να δεις στα μοτοκρος μηχανακια αρκει!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
πιστευεις οτι ενα πιρουνι καταπονειται περισσοτερο απο ενα μηχανακι 200 κιλων που κανει βολτα σε χωματοδρομους απο ενα μηχανακι 90 κιλων που κανει 10μ αλματα?
Ναι
 

vakou

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Ακριβώς, άλλο διπλάσια + κιλά σε πολύ συγκεκριμένο σημείο καθημερινά και άλλο τερμάτισμα από άλματα και τακτική συντήρηση
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
μερικοι πιστευουν και στα φαντασματα βεβαια, οποτε δεν εντυπωσιαζομαι απο την απαντηση :p
Σωστο κι αυτο. Καλως ή κακως δεν πιστευω σε φαντασματα, νεραϊδες, μπαμπουλες και γενικα φανταστικα προσωπα, πιστευω στους νομους του συμπαντος. Ενα πιρουνι δεν ταλαιπωρειται μονο απο τη συμπιεση/εκτονωση αλλα και απο καμψη. Ειτε σηκωνοντας το βαρος της μηχανης/αναβατη ειτε αντιστεκομενο στη δυναμη του φρεναρισματος. Και στις δυο περιπτωσεις το βαρος παιζει ρολο, οπως παιζει και η ταχυτητα. Ενα ΜΧ οχι μονο εχει το μισο βαρος αλλα ποτε δεν θα πιασει και τις ταχυτητες ενος Τ700. Επισης , στα ΜΧ κανουν σερβις γυρω στις 20-25 ωρες εαν δεν κανω λαθος, οχι καθε 24000χλμ.

Παντως δεν ειπα ποτε οτι το πιρουνι του Τ700 δεν ειναι καλο ή οτι θα εχει θεματα, αυτο δεν μπορει να το προδικασει κανεις. Ειπα οτι δεν ειναι 46αρι αλλα 43αρι και οτι το πιρουνι του ΑΤ που ηρθε απο ΜΧ ειχε τα θεματακια του.
 
Reactions: Gus

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πρώτη μετατροπή για ελάφρωμα, ebay πιρούνι 48 από μεταγενέστερο YZ με μονό δίσκο, μπαμ κάτω από 200 κιλά, λαιμοί από MT-07 χωρίς καταλύτη, φαντάσματα δεν έχουμε αλλά σε μονόκερους κάτι κάνουμε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μισό λεπτό ρε παιδιά.. παρεξηγήσατε!
Έγραψα ότι το πηρούνι του T700 είναι ΣΑΝ το δικό μου και εννοούσα από ρυθμίσεις και στυλ.
Το δικό μου είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο που φορούσαν τα YZ του 2003 και είναι 46mm (όχι 43mm), επίσης οι διαδρομές είναι 270mm (και όχι 210mm).
Τα συγκεκριμένα πηρούνια που φορούσαν τότε τα YZ θεωρούνταν σχετικά αργά για αγωνιστική χρήση και πολύ σωστά γράφει ο Κώστας kordix ότι αργότερα αντικαταστάθηκαν από τα μεγαλύτερα των 48mm. Για τη χρήση και το σκοπό που έχει κατασκευαστεί το WR250R τα συγκεκριμένα 46άρια είναι παραπάνω από κορυφαία.

Φαντάζομαι ότι τα συγκεκριμένα 43άρια της Kayaba που φοράει το Tenere 700 είναι μια μελετημένη επιλογή, δε μπήκαν τυχαία και ορθώς έχουν μικρότερη (αλλά όχι μικρή) διαδρομή σύμφωνα με το χαρακτήρα της μηχανής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μόνο πρόβλημα για μένα με το τ 700 είναι που θα βρω 10.000 και που θα το αφήνω γιατί τέτοιο μηχανάκι δεν το αφήνεις σε πυλωτη.
Εμένα Κώστα κάποια στιγμή πήγαν να μου φάνε από τη πυλωτή το Tenere 660 και μου το γλύτωσε ένας γείτονας. Εκ τότε μπήκε σε κλειστό γκαράζ και το Tenere τότε και εννοείτε και το WR250R σήμερα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φαντάζομαι ότι τα συγκεκριμένα 43άρια της Kayaba που φοράει το Tenere 700 είναι μια μελετημένη επιλογή, δε μπήκαν τυχαία και ορθώς έχουν μικρότερη (αλλά όχι μικρή) διαδρομή σύμφωνα με το χαρακτήρα της μηχανής.
Ακριβως. Και η μικροτερη διαδρομη βοηθαει και την ακαμψια.
 
Reactions: Gus

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
θα εχει ενδιαφερον παντως να δουμε στο προσεχες μελλον τι θα γινει...θα πουλησει τοσο πολυ το μηχανακι που η αφτερμαρκετ αγορα θα ειναι ατελειωτη...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
θα εχει ενδιαφερον παντως να δουμε στο προσεχες μελλον τι θα γινει...θα πουλησει τοσο πολυ το μηχανακι που η αφτερμαρκετ αγορα θα ειναι ατελειωτη...
Για να είμαι ειλικρινής, σε συζήτηση που είχα με φίλους (πριν το test ride) εξέφρασα την άποψη ότι μπορεί και να μη πουλήσει τόοοοσο πολύ!
Όχι γιατί δεν είναι καλή μηχανή! Το αντίθετο!
Όμως είναι αρκετά εξειδικευμένη μηχανή για πελατιακό κοινό που είναι φιλικά προσκείμενο στα "made in Japan" (όσο Japan μπορεί να θεωρηθεί).
Όπως παρατήρησα -ακόμη και μέσα στο forum- από τον ενθουσιασμό της πρώτης εντύπωσης μέχρι το ταμείο πολλά αλλάζουν. Δηλαδή την θέλουμε και αγωνιστική, τη θέλουμε και τουριστική...
Θεωρώ ως τον περισσότερο ανασταλτικό παράγοντα την όψη της σέλας που για τον συνεπιβάτη είναι.... σαΐτα! Ή έχει πιάσει το "νόημα" η Yamaha ή είναι πολύ τολμηρή.

Φυσικά με τη προσέλευση που είδα στα test rides -και μάλιστα σε συνθήκες καύσωνα- μάλλον θα κάνω λάθος και θα πουλήσει!

Ένα ενδιαφέρον "αθόρυβο" βιντεάκι που λύνει αρκετές απορίες σχετικά με τα αξεσουάρ και πως φαίνονται αυτά τοποθετημένα.

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν βλεπω καλα, η καγκελαρια για την βαση top case εξυπηρετει και σαν ενισχυση του υποπλαισιου. Smart move!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για να είμαι ειλικρινής, σε συζήτηση που είχα με φίλους (πριν το test ride) εξέφρασα την άποψη ότι μπορεί και να μη πουλήσει τόοοοσο πολύ!
Όχι γιατί δεν είναι καλή μηχανή! Το αντίθετο!
Όμως είναι αρκετά εξειδικευμένη μηχανή για πελατιακό κοινό που είναι φιλικά προσκείμενο στα "made in Japan" (όσο Japan μπορεί να θεωρηθεί).
Όπως παρατήρησα -ακόμη και μέσα στο forum- από τον ενθουσιασμό της πρώτης εντύπωσης μέχρι το ταμείο πολλά αλλάζουν. Δηλαδή την θέλουμε και αγωνιστική, τη θέλουμε και τουριστική...
Θεωρώ ως τον περισσότερο ανασταλτικό παράγοντα την όψη της σέλας που για τον συνεπιβάτη είναι.... σαΐτα! Ή έχει πιάσει το "νόημα" η Yamaha ή είναι πολύ τολμηρή.

Φυσικά με τη προσέλευση που είδα στα test rides -και μάλιστα σε συνθήκες καύσωνα- μάλλον θα κάνω λάθος και θα πουλήσει!

Ένα ενδιαφέρον "αθόρυβο" βιντεάκι που λύνει αρκετές απορίες σχετικά με τα αξεσουάρ και πως φαίνονται αυτά τοποθετημένα.


η κατηγορια ον-οφφ ειναι η πιο πετυχημενη παγκοσμιως αυτη τη στιγμη, και με μεγαλη διαφορα απο ολες τις υπολοιπες...το οτι θα τα παει καλα ειναι δεδομενο...η σελα σανιδα δε νομιζω να απασχολησει αρκετο κοσμο, εξαλλου ειδικα στην αλλη μερια του ατλαντικου δε μασανε απο τετοια...αλλα και για οσους εχουν ειμαι σιγουρος οτι θα υπαρχουν πολλες αφτερμαρκετ επιλογες για σελες
 
Top Bottom