Yamaha T7 Tenere

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Εχε χάρη που δε μπορώ να δώσω το 10αρικο αύριο!!! Μου χει κάτσει πολύ αυτό το μηχανάκι για κάποιο λόγο χωρίς καν να το έχω δει απο κοντά
Θα το δεις μεθαύριο στον Πάρνωνα??

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Καλησπέρα
Έχω γράψει περίπου 700km με το Tenere οπότε παρακάτω γράφω τις πρώτες εντυπώσεις.
Πριν αρχίσω το background, ώστε να καταλάβετε και καλύτερα τις εντυπώσεις (προφανώς κάποιος με περισσότερη εμπειρία μπορεί να πει χίλια δυο παραπάνω)
Τα km μέχρι τώρα είναι άσφαλτο, Αθήνα και κίνηση, Αθήνα πέριξ (1 τουρ Λαύριο-Σούνιο-παραλιακή), Εθνική-Λαμία (μονοήμερο πήγαινε-έλα)
Υψος 1,73, 95 κιλά (τρώω σουβλάκια), εμπειρία από Ηonda CB500x & CRF 250 Rally, χώμα τα basic (αν και το χτύπησα το Naxos Rally φέτος…)

Θέση οδήγησης:
Ελαφρώς σκυφτή, τα 2 ποδιά μόνο με τις μύτες, με το 1 πατάει το μισό πέλμα. Το δεξί πόδι βρίσκει ελαφρώς στο καπάκι του κινητήρα, εφάπτεται για την ακρίβεια, με 1-2 χιλιοστά το πόδι πιο δεξιά και είναι οκ χωρίς προβλήματα (με λεπτό παντελόνι πάντως τη νιώθεις τη ζέστη…). Σε όρθια θέση κουμπώνει αρκετά καλά και βλέπω εύκολα όργανα

Αθήνα και κίνηση
Δεν με έχει δυσκολέψει εκτός από σταματήματα σε ανηφόρες/κατηφόρες λόγω ύψους στην αρχή αλλά γρήγορα συνηθίζεται (έχω τη normal σέλα).

Αθήνα πέριξ
Μου αρέσει πολύ στις στροφές, σταθερό πολύ, παίρνει κλίση χωρίς να φοβίζει, ροπάτο

Εθνική-Λαμία (σήμερα, σχεδόν άπνοια, κράνος με γείσο)
Σταθερό, πήγαινα με ~130 Km, στροφές στη μέση, ανέβασα για πολύ λίγο στα 150-160 (στρώσιμο…αλλά για δεν κρατήθηκα). Ο αέρας με χτύπαγε ελάχιστα στο κράνος αλλά τον ένιωθα στα μπράτσα χωρίς να ενοχλεί. Το λίγο που ανέβασα 150-160 άρχισε να γίνεται έντονος και να τον νιώθω στο κράνος (με λίγο σκύψιμο ήταν πάλι ΟΚ). Οπότε με 130-140 Km πας άνετα. Αν η ζελατίνα ήταν 1-2 εκατοστά πιο φαρδιά πιστεύω ο αέρας στα μπράτσα να ήταν ελάχιστος. Η σέλα άρχισε να κουράζει στην 1,5 ώρα περίπου όχι πολύ, αλλά στο 2ωρο την θέλει μια στάση (αν ήταν 1-2 εκατοστά πιο λεπτή σε φάρδος ίσως ήταν καλύτερα).

Οσον αφορά τα όργανα και το τρέμουλο, ναι στο ρελαντί, ναι στις λακκούβες και σε απότομο φρενάρισμα αλλά δεν με ενόχλησε ποτέ (για χώμα ακόμα δεν μπορώ να πω πως θα είναι)

Γενικά, πολύ ευχαριστημένος, το συνηθίζεις πολύ γρήγορα, πολύ εύκολο.

Λεπτομέρεια..αλλά...δεν βάζανε και ενα μεντεσέ στην τάπα την βενζίνης...αναγκαστικά την κρατάς στα χέρια...
 
Τελευταία επεξεργασία:

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Καλοταξιδο Παναγιώτη!!
Μόλις μπήκα πλοίο και κατεβαίνω Κρήτη.
Τέλος του mega test με 1600χλμ με 300 σε εθνικό , 700 επαρχιακό και 600 χώμα.
Σύντομα η ανάλυση με.πλουσιο υλικό και όλα όσα έχω δει ως τώρα με 3600χλμ.

Πάντως οι εντυπώσεις είναι κυρίως θετικές!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αυτο με την τάπα βενζίνης το είδα σε παρουσίαση στο εξωτερικό και ήθελα να το αναφέρω κι εδώ αλλα ξεχάστηκα.
Τι μαλακια είναι αυτη;πως την σκεφτήκαν δεν καταλαβαίνω.
Καλοταξιδα τα μηχανάκια σας, αναμένουμε περαιτέρω ενημέρωση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
O Χελιώτης στο Worksbike στο facebook έχει γράψει το εγκώμιο του Τ700 και καταλήγει στο ότι το παρήγγειλε...

Αντιγράφω:


2000 χιλιόμετρα all around με το TENERE 700

Το Στορυ ξεκινά 3 χρόνια πίσω όπου η YAMAHA ανακοινώνει επισήμως την έλευση του νέου μοντέλου στην μεσαία κατηγορία.
Ακολουθεί φωτογραφικα και ένα πρότζεκτ με αλουμινένιο σκελετό σχεδίαση αυστηρά τύπου DAKAR και όλος ο κόσμος περιμένει να το δει και λάιβ σε κάποια έκθεση ανά τον κόσμο.......
Και περιμένει περιμένει περιμένει..........
Δια στόματος κάποιων ανώτερων στην YAMAHA ακούγεται πως η πρώτη προσπάθεια που παρουσιάστηκε δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις όποτε το όλο πρότζεκτ το αναλαμβάνουν οι σπεσιαλιστες του χώρου Γάλλοι με αρχηγό τον Πρόεδρο της YAMAHA EUROPE και παλιό αγωνιζόμενο στο DAKAR Eric De Seynes.
Ταυτόχρονα ανοίγει και μια πλατφόρμα επικοινωνίας με τον κόσμο όπου ο καθένας μπορεί να υποβάλλει τις προτάσεις του για το πώς θα ήθελε να είναι η μοτοσυκλέτα αυτή και αυτό το αναφέρουμε ιδιαίτερα διότι αγαπητοί φίλοι το τελικό προϊόν που παρουσιάστηκε επιτέλους στο Μιλάνο το 2018 είναι αυτο που στην πλειοψηφία του ζήτησε ο ίδιος ο καταναλωτής......
Κατά την επίσκεψή μας δε για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη έκθεση πέρα ότι μας δωθηκε η ευκαιρία να το δούμε επιτέλους από κοντά και να το καβαλησουμε στατικά είδαμε και την μεγάλη προσέλευση του κοινού ένα κοινό όπου ηταν μοτοσυκλετιστές καταρχήν σοβαροί κατά δεύτερον με μέσο όρο ηλικίας περί τα 40 περίπου χρονια μελετώντας από πάνω έως κάτω την μοτοσυκλέτα διαβάζοντας προσεκτικά το προσπεκτους και σχεδιαζοντας το επόμενο ταξίδι τους ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
Πίσω στα δικά μας τώρα το όλο ταξίδι με το TENERE ξεκινά ένα όμορφο πρωινό όπου σηκώνοντας το τηλέφωνο στην άλλη άκρη της γραμμής ομιλούμε με τον Διευθυντή Μαρκετιγκ της YAMAHA ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κύριο Νίκο Σκαρο και τον αμέσως επόμενο στην ιεραρχια κύριο Γιώργο Ασημακοπουλο όπου μας ανακοινώνουν πως το TENERE WORLD TOUR έρχεται στην Ελλάδα και πως θέλουν να αναλάβουμε το πρότζεκτ της παρουσίασης του στην Πάτρα.
Με την πολύτιμη βοήθεια του φίλου και συναθλητη μας Χάρη Δημοπουλου και την αρωγή του τοπικού αντιπροσώπου Κυρίου Σαρελλα σχεδιάσαμε μια διαδρομή 25 περίπου χιλιομέτρων όπου περιελάμβανε τα πάντα από ασφαλτινο επαρχιακό σφικτό οδικό δίκτυο αμέσως μετά χωμάτινη διαδρομή με εναλλαγή HARD SOFT ανάλογα με την εμπειρία του κάθε συμμετέχοντα και για το τέλος ανοικτό γκαζερο ασφαλτινα κομματι.
Στην θέα της τεράστιας νταλίκας που αντικρίσαμε όλοι μαζί καταλάβαμε αμέσως την σοβαρότητα της όλης προσπάθειας από πλευράς YAMAHA έχοντας στην διάθεση μας 12 μοτοσυκλέτες σε όλες τις μορφές της.
Standart έκδοση Rally έκδοση Traveller έκδοση και μια ειδική έκδοση με τα αξεσουάρ που την συνοδεύουν με την αλλαγή στο μοχλικο έτσι ώστε να μπορεί να οδηγηθεί από κοντοτερους αναβάτες χωρίς να χάνεται η διαδρομή των αναρτήσεων.
Πρώτη επαφή και πέρα ότι είναι πανέμορφη κατασκευή ανοίγοντας τον διακόπτη και πατώντας το μπουτον της μιζας ένας πανέμορφος ήχος ακούγεται από το τελικό.
Στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού ο κινητηρας ανταποκρίνεται αστραπιαία και βάζοντας την πρώτη σχέση στο κιβώτιο το χαρακτηριστικό βελούδινο κλακ ακούγεται και το ταξίδι Μόλις ξεκινά.
Αρχοντική θέση οδήγησης με το τιμόνι αριστα τοποθετημενο ,χειριστήρια κλπ όλα ως πρέπει λες και ήρθε ο Ιάπωνας στον ύπνο μας μας πήρε τα μετρα και το έφτιαξε για εμας.
Πολύ εύκολο στην οδήγηση είναι η πρώτη εντύπωση πολύ ροπή για μοτοσυκλέτα 700 κυβικών ιδιαίτερα ελαφριά αίσθηση και πολύ δυνατά φρένα της BREMBO παρακαλώ.
Λυτο και ουσιαστικό με ένα ευανάγνωστο και πολύ σωστά τοποθετημένο όργανο όπου από εκεί γίνονται και όλες οι ρυθμίσεις και με ένα κουμπί στο πλαι από όπου μπορεί να απενεργοποιηθεί το ABS.
Οι ρυθμοί στην άσφαλτο έχουν ανέβει και για τους Λάτρεις της ασφάλτου θα τολμήσουμε να πούμε πως σε κάποια σφικτα σημεία ο μασπιες .μπορεί να βρει εύκολα κατω αφου η μοτοσυκλέτα εμπνέει ιδιαίτερη αίσθηση και ασφαλεια μιας και το μεγαλύτερο μεταξόνιο που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα ON OFF την καθιστά πραγματικα ακλόνητη .
Και έρχεται το χώμα και έρχεται ο έρωτας.....αφού η αίσθηση που έχουμε είναι πως οδηγούμε μια καθαρόαιμη Enduro με μορφή κανονικής καθημερινης μοτοσυκλετας .
Η ατέλειωτη ροπή του κινητήρα βοηθά να οδηγητε με μια σχέση επάνω αποφεύγοντας τα ντριφταρισματα οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Kayaba με RACING καταβολές καταπίνουν στην κυριολεξία τα πάντα ο σκελετός είναι υπέρ του δέοντος στιβαρος χωρίς ταλαντώσεις και το μόνο μελανό σημείο αν μπορεί να λεχθεί αυτό είναι τα υπερβολικά δυνατά φρένα τα οποία χωρίς την χρήση του ABS σε οδόστρωμα με χαλίκι για παράδειγμα που γλυστρα θα (προβληματίσουν) τους αναβατες εκείνους οι οποίοι είναι μαθημένοι σε αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα. Συμβουλή λοιπόν προς όλους αυτους και στο χώμα ΜΗΝ απενεργοποιείται το ABS και όλα καλά..
Τελευταίο κομμάτι της ημέρας το ασφαλτινο γκαζερο όπου η μοτοσυκλέτα κινείται πολύ άνετα με μουαγεν 140 χιλιομετρα και την ένδειξη economy στο καντράν μιας και αυτά τα χιλιόμετρα τα έχει στις 5900 στροφές δηλαδή ο κινητήρας ακόμη κοιμάται.....
Τέρμα γκάζι τώρα με το κοντέρ εύκολα να ξεπερνα τα 200 τις στροφές του κινητήρα περί τις 11200 και όλα πολύ καλά
Απόλυτα σταθερό θα προβληματίσει μόνο τους αναβάτες που διαθέτουν κράνος με γείσο αφού μετά τα 160 περίπου το ύψος της ζελατίνας φέρνει το αέρα ακριβώς στο γείσο δημιουργώντας μικρές αναταραξεις .
Στις δύο ημέρες περίπου που κράτησε η παρουσίαση μας επισκέφθηκαν γύρω στους 80 αναβάτες επί 2 φορές ο καθένας καταλαβαινετε το τι έγινε. Δεν μας ενδιέφερε ποιο θα οδηγήσουμε κοντό ψηλό με εξάτμιση η όχι απλά παρακαλούσαμε σαν μικρά παιδιά τους συμμετέχοντες αν θέλουν και άλλο........
Επόμενό ραντεβού Παρασκευή πρωί όπου τώρα ήταν η σειρά των δημοσιογράφων στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή του Αγίου Μερκουρίου.
Αυτό που λένε πως ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ είναι τίποτε μπροστά σε αυτό που έγινε.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΊΖEI στην κυριολεξία και για να σας περιγράψουμε λιτά το τι έγινε θα χρησιμοποιήσουμε τα λόγια ενός εξ αυτών ο οποίος δήλωσε πως σε κάποια στιγμή είδα έναν δρόμο όλο πέτρες έκλεισα τα μάτια άνοιξα απλά το γκάζι και ως δια μαγείας πέρασα τα πάντα χωρίς να το καταλάβω...
Και συνεχίζουμε για το ADVENTURE TOUR Βαρδούσια. 2 ημέρες 720 συνολικά χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 480 είναι χωμά όλων των ειδών.Προερχομενοι από έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο από το Adventure Tour στην Εύβοια και με σαφείς οδηγίες από την Ανώτερα Διοίκηση πως έχουμε μια μόνο μοτοσυκλέτα και ΠΡΕΠΕΙ να την γυρίσουμε πίσω άθικτη ημασταν επιφυλακτικοί.
Ωστόσο οι αγαπητοί μας φίλοι και συνταξιδιώτες Ηλίας Μερεντιτης Γιαννης Ρουμελιώτης και Γκαρυ Γκαμπριελιαν φρόντισαν στην διάσχιση του Παρνασσου να πάρει λίγο φωτιά το βουνό.........έστω και για λίγο.Τα 950 πυροβολούσαν και η πρόκληση για την μικρή Γιαπωνέζα δεν .μπορούσε να μην απαντηθεί.Σε κάποια κομμάτια που νοιώθαμε απολυτα safe το μικρό TENERE ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μοτοσυκλέτα αυτή την στιγμή που .μπορεί κάλλιστα να σταθεί δίπλα σε αυτούς που φωνάζουν επάξια πως έχουμε κερδίσει 15 φορές το PARI DAKAR και πως 15 χρόνια τώρα κάνεις δεν μπορεί να σταθεί δίπλα μας στο χώμα......
Φτάνοντας την πρώτη ημέρα στην Γραμμένη Οξια και έπειτα από 370 χιλιόμετρα οδήγησης νοιώθαμε απλά πως είχαμε πάει μια ωραία βόλτα και αυτή είναι επί της ουσίας η διαφορά και στα συν να προσθέσουμε πως όταν όλοι οι υπόλοιποι επισκέπτονταν καθε 150 χιλιόμετρα το πλησιέστερο βενζινάδικο το TENERE κουνούσε το χέρι στο βενζινα φωνάζοντας ΝΟ ΝΟ ΝΟ.Η μοτοσυκλέτα όταν οδηγητε μεταξύ 5000 και 6000 στροφών με την ροπή που διαθέτει και με την παραγωγή ισχύος σε αυτές τις στροφές να κυμαίνεται στο 60% της πλήρης απόδοσης της πραγματικά καεί ΑΤΜΟ.
Συνέχεια έχουμε στο 3ημερο της Κρήτης όπου την πρώτη ημέρα συμμετείχαμε στα Αγκάθα και μάλιστα ήταν και η πρώτη φορά που το TENERE οδηγητε πλήρως φορτωμένο και δικαβαλο.
Σωτήριες και πολύ καλά σχεδιασμένες οι δεστρες που διαθέτει στο πίσω φτερό όπου με 2 χταπόδια δεσαμε ανετα όλο μας το βιος.
Η θέση οδήγησης φορτωμένο με αυτό τον τρόπο και δικαβαλο δημιουργεί μια Ερωτική θέση θυμίζοντας μας άλλες εποχές πραγματικά ο συνεπιβατης έμεινε καταενθυοσιασμενος παρόλο που η προηγούμενη εμπειρία του ήταν με ROLLS ROIS δηλαδή το TENERE 1200.Είναι τέτοια η άνεση που προσφέρει και η αίσθηση ιδιαίτερα στο χωμάτινο κομμάτι Οροπεδειο Λασιθίου Οροπέδιο Καθαρού που ούτε και εμείς το περιμέναμε....Σχεδιαστικό φάουλ μόνο για την σέλλα η οποία η άνετη μονοκοματη πλατια προσφέρετε σαν αξεσουάρ στην Rally έκδοση και στην Σταντάρ μορφή προσφέρετε η διερουμενη .
Μάλλον το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει μιας και στο χώμα όταν οδηγούμε σπάνια καθόμαστε στην σέλλα συνηθως.
Επισκεφθήκαμε μέρη και φίλους γράφοντας αλλά 600 χιλιόμετρα περίπου στην Κρήτη και όταν φθάσαμε στο Βαι αντικρίσαμε ιδιοκτήτη SUPER TENERE 750 του κάποτε.Στην συζήτηση που ακολούθησε του το παραχωρησαμε για ένα μικρό TEST RIDE και όπως καταλαβαίνετε οι ρακές που ακολούθησαν ήταν μια προσφορά δική του....
Κλείνοντας τώρα αυτό το μεγάλο μονόλογο ερχομαστε και επί της ουσίας.
Θα αγοράζαμε το TENERE 700 και αν ναι γιατί?
Είμαστε ήδη στην λίστα αναμονής αγαπητοί φίλοι όπως και άλλοι φίλοι μας μιας και η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία.....
Αυτή η μοτοσυκλέτα εκφράζει όλο μας το ΕΙΝΑΙ διότι ανοικει για εμας στουςΜΑΧΗΤΕΣ και όχι Στους ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ .Δεν κραυγάζει για τίποτε δεν φωνάζει δεν επιδεικνύεται είναι απλή ουσιαστική απόλυτα λειτουργικη με δική της προσωπικότητα και είναι η κατασκευή εκείνη όπου πραγματικά δεν υπάρχει ορίζοντας όπως λέει και το σλόγκαν της εταιρείας.
Είναι μελετημένη από κάθε άποψη είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Ευρώπη γλυτωνοντας όλους τους φόρους εκεινους και έτσι την καθιστούν επάξια στην πρώτη θέση του value for money και όχι γιατί έχει κάτι φθηνό επάνω της. Το αντίθετο μάλιστα.
Είναι η μοτοσυκλέτα εκείνη όπου ανεξάρτητα από εμπορικες προσωπικες σχέσεις κλπ κλπ προτείνουμε κάλλιστα σε όλους όπως κάναμε πολλά χρόνια πριν όταν στους φίλους μας λέγαμε πάρε 640 950 και 990 διότι είναι τα κορυφαία.
ΤΑ χρόνια πέρασαν οι σχέσεις άλλαξαν αλλά εισπράττουμε την αγάπη και την υποστήριξη όλων αυτών διότι κατάλαβαν πως αυτό το λέγαμε με την ψυχή μας και όχι γιατί υποστηρίζαμε τα λεγόμενα μας αποσκοπώντας σε Εταιρικά οφέλη και μόνο.....
Το TENERE το υποστηρίζουμε σαν τον άξιο διάδοχο και θα το υποστηρίξουμε και Τεχνικά έτσι ώστε έπειτα από πολλά χρόνια και πάλι να εισπράττουμε εκ νέου την αγάπη και την υποστήριξη του κόσμου διότι τον πείσαμε για το προϊόν και όχι για την σχέση... ....
Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
"...το μόνο μελανό σημείο αν μπορεί να λεχθεί αυτό είναι τα υπερβολικά δυνατά φρένα τα οποία χωρίς την χρήση του ABS σε οδόστρωμα με χαλίκι για παράδειγμα που γλυστρα θα (προβληματίσουν) τους αναβατες εκείνους οι οποίοι είναι μαθημένοι σε αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα. Συμβουλή λοιπόν προς όλους αυτους και στο χώμα ΜΗΝ απενεργοποιείται το ABS και όλα καλά...."
Έχοντας ξαναοδηγήσει πρόσφατα το Τ700 και σε χώμα,
θεωρώ ότι αυτό είναι όντως το μοναδικό μειονέκτημα της μοτό.
Το μπροστινό (φρένο) ακόμα και με ένα δάκτυλο στη μανέτα είναι ΠΟΛΥ δυνατό,
βέβαια θεωρώ ότι συνηθίζεται
αλλά και πάλι,
η Γιαμάχα (που ακούει τους πελάτες της) θα μπορεί στην ανανέωση του μοντέλου,
-αν είναι δυνατό και νωρίτερα- να προσφέρει απενεργοποίηση του ABS σε δύο στάδια,
μόνο πίσω και εμπρός/πίσω.
Την δυνατότητα αυτή την έχουν πιο "ταπεινά" μοντέλα, κρίμα να μην την έχει το Τ700.
Κατά τα άλλα επιβεβαίωσα τις αρχικές εντυπώσεις: η μοτό είναι πολύ ικανή και σε άσφαλτο και σε χώμα!
/ Β
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν σκεφτείς ότι κυρίως θα γράφει χιλιόμετρα άσφαλτο, ορθώς. Για τα 990 έγραφαν το αντίθετο, δεν έχει φρένα αλλά στο χώμα δεν πειράζει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στο συγκριτικό του Moto...νομίζω ότι το Tenere 700 βγήκε το χειρότερο στη διαδικασία φρεναρίσματος του τεστ...για του λόγου του αληθές τεύχος 598 Σεπτεμβρίου 2019 σελ 60 και 61 φρενάρισμα από 120km/h στα 40km/h. Δεν ξέρω αν έγινε κάποιο λάθος αλλά στο περιοδικό γράψανε VStrom 650 XT 2,9s/63m, ΚΤΜ 790 Adventure 2,79s/61,33m, Tenere 700 4,57s/100,99m, F850gs Adventure 2,4s/51,4m, BMW 1250GS Exclusive 2.36s/52,43m, Honda CRF1000L Africa Twin 2,1s/50m, Moto Guzzi V85TT 3.02s/71m, εντάξει υπήρξε και χειρότερο...Triumph Scrambler 1200XE 5,92s/146,99m.
Δεν ξέρω αν για το Tenere και το TRiumph το τεστ έγινε πάνω σε πίστα του χοκευ...αλλά...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι οι διαφορές είναι τέτοιες που δείχνουν ότι κάποιο λάθος έχει γίνει, τα δύο "αφρενάριστα" τα έχω οδηγήσει και πραγματικά δεν υπάρχει καμία λογική στα νούμερα αυτά. Είχε γίνει και σχετική ερώτηση στην σελίδα του περιοδικού και η απάντηση ήταν "αυτό έγραψαν τα όργανα".
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έλα ρε παιδιά είναι δυνατόν;
Διπλασιες/τριπλασιες αποστάσεις;

Αν ισχύει τότε ο μπουκουρας βοηθάει στο χρηματοδοτικο για Τ700 και τράιουμφ..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Bla bla bla 790R

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Δεν ξέρω ο Χελιώτης πού κατέληξε...ρώτησα τον Καπριόνυ αν ισχύει ότι θα τρέξει στο Ραλύ της Αφρικής με το 790R και μου είπε ότι είναι ακόμα υπό εξέταση το θέμα... γιατί πληροφορίες λένε ότι μπορεί να πάνε με το Tenere 700...και τα 2 εννοείται τροποποιημένα. Του είπα ότι όταν αποφασίσει με ποιο θα τρέξουν να με ενημερώσει. Θα κατεβάσω ομάδα με το άλλο εγώ...Έβαλε τα γέλια...νόμισε ότι αστειεύομαι. όταν του είπα ότι στην ομάδα μου θα είναι το πουλί aka Phoenix ...τον έκοψε κρύος ιδρώτας...Τημ Καπριόνυ αυτός, Τημ Μακαρόνι εμείς...για να μην πω (Ν)Τακαρόνι και πάθουν πανικό.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Επειδή βλέπω ότι το πήρατε στο χαλαρό και στην πλάκα ενώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά...Στην Eicma ο Καπριονυ και η ομάδα του θα είναι προσκεκλημένοι της γνωστής ισπανικής SC-project...εκεί θα αποκαλύψουν με ποιο από τα 2 θα πάνε στο Africa EcoRace του 2020...Τους βλέπω να τα παίρνουν και τα δύο για να μην δυσαρεστήσουν ούτε την KTM ούτε τη Yamaha...Προτείνω να οργανώσει ο Phoenix καταδρομική στην Eicma να τους κάνουμε άνω κάτω...Δηλαδή πού πάτε ρε καημένοι στην Αφρική; Εμείς εδώ πολεμάμε με αγριογούρουνα, γουρούνες, αλεπούδες και λύκους...σε λίγο θα κάνουν απόβαση και λιοντάρια... Νομίζω τους έχουμε τους Ιταλούς χαλαρά.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δεν ξερω τι προβλημα εχουν.Το οδηγησα κ στην ασφαλτο,τα φρενα Μαμανε ,πολυ δυνατα και με καλη πληροφορηση,\.Τι να πω, αν καποιος εχει μαθει με βοηθητικες ροδες εχει προβλημα ισσοροπιας αν του τις βγαλεις,μονο αν προσπαθησει αρκετα χωρις αυτες θα παψουν να του λειπουν;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα φρένα του είναι άψογα. Και για το χώμα και για την άσφαλτο. Και αν έχουν λίγο παραπάνω δάγκωμα αυτό συνηθίζεται, απο το να είναι αδύναμο το φρένο καλύτερα.
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Συμμετείχα προ ημερών σε συγκριτικό test on/off μοτοσικλετών με 21’ τροχό εμπρός, πολύ γνωστού e-περιοδικού, που θα δημοσιευθεί μάλλον στο τεύχος Νοεμβρίου 2019. Ένα τετραήμερο σε Όλυμπο – Κίσσαβο – Μαυροβούνι – Πήλιο με τα TENERE 700, TIGER XCX 800, AFRICA 1000, KTM 790, BMW 850.

Το κάθε ένα έχει τις χάρες του… όμως εκτός από την προσωπική μου άποψη, και η προτίμηση των άλλων συμμετεχόντων φανερά και ξεκάθαρα έκλεινε προς το YAMAHA που κατάφερε να κερδίσει τη συμπάθεια όλων, όντας το πιο ισορροπημένο σύνολο για αυτή τη χρήση…
 
Top Bottom