Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμμετείχα προ ημερών σε συγκριτικό test on/off μοτοσικλετών με 21’ τροχό εμπρός, πολύ γνωστού e-περιοδικού, που θα δημοσιευθεί μάλλον στο τεύχος Νοεμβρίου 2019. Ένα τετραήμερο σε Όλυμπο – Κίσσαβο – Μαυροβούνι – Πήλιο με τα TENERE 700, TIGER XCX 800, AFRICA 1000, KTM 790, BMW 850.

Το κάθε ένα έχει τις χάρες του… όμως εκτός από την προσωπική μου άποψη, και η προτίμηση των άλλων συμμετεχόντων φανερά και ξεκάθαρα έκλεινε προς το YAMAHA που κατάφερε να κερδίσει τη συμπάθεια όλων, όντας το πιο ισορροπημένο σύνολο για αυτή τη χρήση…
Ειναι αυτο που έγραψα σε άλλο νημα. Παραδιπλα συγκρινουν το Αφρικα τιμολογιακα και σαν εξοπλισμό με το πολυ ακριβοτερο 1250GS αλλα στην πράξη και την αποδοση παντα το συγκρίνουμε με τα 800αρια.
 
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Συμμετείχα προ ημερών σε συγκριτικό test on/off μοτοσικλετών με 21’ τροχό εμπρός, πολύ γνωστού e-περιοδικού, που θα δημοσιευθεί μάλλον στο τεύχος Νοεμβρίου 2019. Ένα τετραήμερο σε Όλυμπο – Κίσσαβο – Μαυροβούνι – Πήλιο με τα TENERE 700, TIGER XCX 800, AFRICA 1000, KTM 790, BMW 850.

Το κάθε ένα έχει τις χάρες του… όμως εκτός από την προσωπική μου άποψη, και η προτίμηση των άλλων συμμετεχόντων φανερά και ξεκάθαρα έκλεινε προς το YAMAHA που κατάφερε να κερδίσει τη συμπάθεια όλων, όντας το πιο ισορροπημένο σύνολο για αυτή τη χρήση…
Παντού μέσα είσαι ρε μπαγάσα μπράβο!

Εγώ λίγο το οδήγησα το tenere εκεί στου bikeit τη φάση όπως και το Africa όπως και άλλα και σαφώς με κλειστά μάτια θα έπαιρνα tenere για αυτή τη χρήση. Το πέτυχαν το μηχανάκι τέλος! Γίνεσαι μάγκας χωρίς να πουλήσεις διαμέρισμα και αυτό είναι η μαγκιά. Χώρια που με το μοτεράκι και την κατανάλωση που έχει το κυκλοφοράς άφοβα και κάθε μέρα, καίει σαν σκουτερ 300άρι. Όχι να έχεις τώρα 990 και να βλέπεις βενζινάδικο και να ψάχνεις το Zewasoft!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Ειναι αυτο που έγραψα σε άλλο νημα. Παραδιπλα συγκρινουν το Αφρικα τιμολογιακα και σαν εξοπλισμό με το πολυ ακριβοτερο 1250GS αλλα στην πράξη και την αποδοση παντα το συγκρίνουμε με τα 800αρια.
Ο άνθρωπος είπε ότι πήραν τα 21 ιντσών τροχό για δοκιμή. Το 1250GS αποκλείεται εξ' ορισμού. Και το 1290R θα μπορούσαν να πάρουν αλλά η ΚΤΜ θέλει διακαώς να σπρώξει τα απούλητα 790.
 

al800

Desert_Sleder
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
Ducati Scrambler Desert Sled
Το ερώτημα όμως είναι γιατί η Ktm συνεχίζει στα συγκριτικά με το Tenere να στέλνει το απλό 790 και όχι το R. Τιμολογιακα το απλό είναι πιο κοντά αλλά μέχρι τώρα τρώει μόνο ήττες από το Tenere. Στην Ελλάδα επειδή μάλλον έχουν αρκετό στοκ σε απλά 790 προσπαθούν να προωθήσουν αυτό σε σχέση με το R αλλά στο τέλος...
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Meeting κεντρικά KTM:
-Προχωράει η παραγωγή του 790 προιστάμενε.
-Μπράβο, χιλιάδες το ζητάνε χρόνια τώρα, ένα μεσαίο ικανό ταξιδιωτικό on-Off με γονίδια KTM, ready to race.
-Παιδιά να προτείνω κάτι..
-Για πες..
-Να βγάλουμε και μια έκδοση απλή με πιο budget αναρτήσεις, φτηνότερο και πιο χαμηλό λιγάκι, πιο πολύ ασφάλτινο κλπ.
-Ρε συ φανταστική ιδέα!! Ποιός δεν θα ήθελε ένα γνήσιο χωμάτινο Adventure Tourer που του ξεριζώθηκαν κάποια κορυφαία περιφερειακά που το χαλάνε στο χώμα αλλά το κάνουν πιο ασφάλτινο!
-Ε βέβαια ρε.. Χιλιάδες ψάχνουν για ένα ντεμέκ ασφάλτινο χωμάτινο σχεδιασμένο Adventure tourer!1
-Ντάξει μάγκες τρομερό, δώστε εντολή στο Production και R&D να το προχωρήσουν!
-Άντε και άμα πάει καλά θα βγάλουμε και EXC 450 με αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και χαμηλομένο 10 πόντους!
-Ρε μαλάκα μου κεντάς σήμερα! Πάω στο γραφείο να χαζέψω στο Internet τί θα αγοράσω με το bonus μου!

Επόμενη στάση ΟΑΕΔ!!! Mind the gap..
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Επειδή βλέπω ότι το πήρατε στο χαλαρό και στην πλάκα ενώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά...Στην Eicma ο Καπριονυ και η ομάδα του θα είναι προσκεκλημένοι της γνωστής ισπανικής SC-project...εκεί θα αποκαλύψουν με ποιο από τα 2 θα πάνε στο Africa EcoRace του 2020...Τους βλέπω να τα παίρνουν και τα δύο για να μην δυσαρεστήσουν ούτε την KTM ούτε τη Yamaha...Προτείνω να οργανώσει ο Phoenix καταδρομική στην Eicma να τους κάνουμε άνω κάτω...Δηλαδή πού πάτε ρε καημένοι στην Αφρική; Εμείς εδώ πολεμάμε με αγριογούρουνα, γουρούνες, αλεπούδες και λύκους...σε λίγο θα κάνουν απόβαση και λιοντάρια... Νομίζω τους έχουμε τους Ιταλούς χαλαρά.
Ποτε είναι η εκμα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο άνθρωπος είπε ότι πήραν τα 21 ιντσών τροχό για δοκιμή. Το 1250GS αποκλείεται εξ' ορισμού. Και το 1290R θα μπορούσαν να πάρουν αλλά η ΚΤΜ θέλει διακαώς να σπρώξει τα απούλητα 790.
Δεν λεω αυτο, και τα 701/690 θα μπορουσαν να εχουν παρει με αυτη τη λογικη. Λεω που στο αλλο νημα συγκρινετε το CRF1100 με τιμες GSA και οχι με Τ7/790/850GS. Για εμενα οπως εχω ξαναγραψει το Τ7 ειναι ο,τι θα επρεπε να ηταν το CRF1000.

Οσο για το 790, η KTM ποτε δεν πουλαγε μηχανακια με το τσουβαλι. To αν θα τους βγει ή οχι η φαση με το 790 μονο οι ιδιοι το ξερουν με τους στοχους που εχουν θεσει και το μπατζετ τους/κοστος παραγωγης. Τα πλανα τους παντως δειχνουν στροφη στις μικρομεσαιες κατηγοριες για το 2020+.

 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
ο "20,000 τι παίρνω" αυτό που κάνουμε εμείς θα κάνει.

ο "21 ίντσες τι παίρνω" μάλλον αυτό που λέει το e-περιοδικό. Και το μαδεράκι οικοδομής του 690/701 δεν συγκρίνεται με καμία σέλα από τις προαναφερθείσες, ούτε η μηδενική ανεμοκάλυψη, η μηδενική ικανότητα φόρτωσης, ο ανύπαρκτος (ή φρικτά ερωτευμενομαζόχας) δεύτερος στην σέλα, τα φώτα κλπ κλπ κλπ.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ο "20,000 τι παίρνω" αυτό που κάνουμε εμείς θα κάνει.

ο "21 ίντσες τι παίρνω" μάλλον αυτό που λέει το e-περιοδικό. Και το μαδεράκι οικοδομής του 690/701 δεν συγκρίνεται με καμία σέλα από τις προαναφερθείσες, ούτε η μηδενική ανεμοκάλυψη, η μηδενική ικανότητα φόρτωσης, ο ανύπαρκτος (ή φρικτά ερωτευμενομαζόχας) δεύτερος στην σέλα, τα φώτα κλπ κλπ κλπ.
Oυτε η σελα 2 ανετων θεσεων του ΑΤ συγκρινεται με τη σελα 1.5 του Τ7 αλλα και τι να λεει ε?
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Να ρωτήσω κάτι τους κατόχους;
Τι κατανάλωση βλέπετε στο μηχανάκι;
Και αν θυμάμαι καλά έχει 16 λίτρα ρεζερβουάρ σωστά;
Στο τέστ ραιντ εδώ στην Πάτρα ο μετρητής έγραφε 4.8 από όταν ξεκίνησα και δεν άλλαξε μέχρι να ολοκληρωθεί η βόλτα.
Στην οποία βόλτα το μεγαλύτερο μέρος ήταν με μπόλικες στροφές στο μοτέρ οπότε φαντάζομαι ότι σε πραγματική νορμάλ χρήση θα είναι περί τα 4 λιτρα.
Ισχύει;
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Oυτε η σελα 2 ανετων θεσεων του ΑΤ συγκρινεται με τη σελα 1.5 του Τ7 αλλα και τι να λεει ε?
Επειδή έκατσα πίσω, εστω για λίγο, δεν είναι πολυθρόνα αλλά είναι πολύ καλύτερη από αυτό το οποίο βλέπεις στις φωτογραφίες

και διαβάζω από κατόχους ότι οι Ράλλυ σέλα περιέργως πως είναι πολύ καλύτερη και για τους δύο

Επειδή είσαι αλλά είναι πολύ προσωπικό ζήτημα και δεν έχω δει κανένα μήνυμα μοτοσυκλέτας το οποίο να μην περιλαμβάνει και το εσυ στη σέλα βάλατε στο εξωτερικό πάντα θεωρώ ότι τα χρήματα της διαφοράς είναι αρκετά για να καλύψουν αυτό το κομμάτι τουλάχιστον, στο οποίο και η Άφρικα δεν έχει τις καλύτερες κριτικές


Υγ αυτός ο Κρητικός πόσο καιρό θέλει για να γράψει εντυπώσεις από το πολυήμερο πια;
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επειδή έκατσα πίσω, εστω για λίγο, δεν είναι πολυθρόνα αλλά είναι πολύ καλύτερη από αυτό το οποίο βλέπεις στις φωτογραφίες

και διαβάζω από κατόχους ότι οι Ράλλυ σέλα περιέργως πως είναι πολύ καλύτερη και για τους δύο

Επειδή είσαι αλλά είναι πολύ προσωπικό ζήτημα και δεν έχω δει κανένα μήνυμα μοτοσυκλέτας το οποίο να μην περιλαμβάνει και το εσυ στη σέλα βάλατε στο εξωτερικό πάντα θεωρώ ότι τα χρήματα της διαφοράς είναι αρκετά για να καλύψουν αυτό το κομμάτι τουλάχιστον, στο οποίο και η Άφρικα δεν έχει τις καλύτερες κριτικές


Υγ αυτός ο Κρητικός πόσο καιρό θέλει για να γράψει εντυπώσεις από το πολυήμερο πια;
Tι κανεις ρε συ, google translate στον εαυτο σου? Σαν κινεζικη διαφημιση ειναι το ποστ.

Εγω λεω οτι συγκρινουμε ανομοια πραγματα και εδω και εκει και το συγκριτικο των 21" των παιδιων.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Tι κανεις ρε συ, google translate στον εαυτο σου?

Εγω λεω οτι συγκρινουμε ανομοια πραγματα και εδω και εκει και το συγκριτικο των 21" των παιδιων.
Αυτοκίνητο και πρεσβυωπία σκοτώνουν την πληκτρολόγηση οπότε εκεί κάπου αναλαμβάνει η υπέροχη αυτόματη πληκτρολόγηση της google πατώντας το μικρόφωνο πάνω δεξιά

Όπου φυσικά γράφει ότι να ναι δεν προσπαθώ να τα διορθώσω γιατί δεν βλέπω και δεν μπορώ να σταματήσω κιόλας εδώ πέρα που είμαι οπότε γελάστε ελεύθερα
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Tι κανεις ρε συ, google translate στον εαυτο σου? Σαν κινεζικη διαφημιση ειναι το ποστ.

Εγω λεω οτι συγκρινουμε ανομοια πραγματα και εδω και εκει και το συγκριτικο των 21" των παιδιων.
Είστε θεοι κ οι δυο !!!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, Honda CRF 250 Rally
Να ρωτήσω κάτι τους κατόχους;
Τι κατανάλωση βλέπετε στο μηχανάκι;
Και αν θυμάμαι καλά έχει 16 λίτρα ρεζερβουάρ σωστά;
Στο τέστ ραιντ εδώ στην Πάτρα ο μετρητής έγραφε 4.8 από όταν ξεκίνησα και δεν άλλαξε μέχρι να ολοκληρωθεί η βόλτα.
Στην οποία βόλτα το μεγαλύτερο μέρος ήταν με μπόλικες στροφές στο μοτέρ οπότε φαντάζομαι ότι σε πραγματική νορμάλ χρήση θα είναι περί τα 4 λιτρα.
Ισχύει;
Στο στρωσιμο που είμαι εχω δει απο 3.7-4.8. Εθνική επαιζε καπου στο 4 με τις μισες στροφες και καπου 120-125 Km με το ECO σχεδόν πάντα αναμένο. Γενικά μεχρι τις 6Κ στροφές και καλες ταχυτητες πολη & εθνικη βλέπω το ΕCO σχεδον πάντα αναμενο
 

dimitris_

Μέλος
Περιοχή
Ξανθη
Όνομα
Dimitris
Μοτό
xt660z, '08

Ενα αξιολογο video σχετικα με το t700 απο γνωστο youtuber ο οποιος ειναι κατοχος ενος xt660z στο οποιο εχει κανει αρκετες βελτιωσεις

Στάλθηκε από το SM-T580 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom