Yamaha T7 Tenere

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Meeting κεντρικά KTM:
-Προχωράει η παραγωγή του 790 προιστάμενε.
-Μπράβο, χιλιάδες το ζητάνε χρόνια τώρα, ένα μεσαίο ικανό ταξιδιωτικό on-Off με γονίδια KTM, ready to race.
-Παιδιά να προτείνω κάτι..
-Για πες..
-Να βγάλουμε και μια έκδοση απλή με πιο budget αναρτήσεις, φτηνότερο και πιο χαμηλό λιγάκι, πιο πολύ ασφάλτινο κλπ.
-Ρε συ φανταστική ιδέα!! Ποιός δεν θα ήθελε ένα γνήσιο χωμάτινο Adventure Tourer που του ξεριζώθηκαν κάποια κορυφαία περιφερειακά που το χαλάνε στο χώμα αλλά το κάνουν πιο ασφάλτινο!
-Ε βέβαια ρε.. Χιλιάδες ψάχνουν για ένα ντεμέκ ασφάλτινο χωμάτινο σχεδιασμένο Adventure tourer!1
-Ντάξει μάγκες τρομερό, δώστε εντολή στο Production και R&D να το προχωρήσουν!
-Άντε και άμα πάει καλά θα βγάλουμε και EXC 450 με αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και χαμηλομένο 10 πόντους!
-Ρε μαλάκα μου κεντάς σήμερα! Πάω στο γραφείο να χαζέψω στο Internet τί θα αγοράσω με το bonus μου!

Επόμενη στάση ΟΑΕΔ!!! Mind the gap..
Χαχαχαχχαχαχαχαχ χαχχαχαχαχαχαχαχαχ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Meeting κεντρικά KTM:
-Προχωράει η παραγωγή του 790 προιστάμενε.
-Μπράβο, χιλιάδες το ζητάνε χρόνια τώρα, ένα μεσαίο ικανό ταξιδιωτικό on-Off με γονίδια KTM, ready to race.
-Παιδιά να προτείνω κάτι..
-Για πες..
-Να βγάλουμε και μια έκδοση απλή με πιο budget αναρτήσεις, φτηνότερο και πιο χαμηλό λιγάκι, πιο πολύ ασφάλτινο κλπ.
-Ρε συ φανταστική ιδέα!! Ποιός δεν θα ήθελε ένα γνήσιο χωμάτινο Adventure Tourer που του ξεριζώθηκαν κάποια κορυφαία περιφερειακά που το χαλάνε στο χώμα αλλά το κάνουν πιο ασφάλτινο!
-Ε βέβαια ρε.. Χιλιάδες ψάχνουν για ένα ντεμέκ ασφάλτινο χωμάτινο σχεδιασμένο Adventure tourer!1
-Ντάξει μάγκες τρομερό, δώστε εντολή στο Production και R&D να το προχωρήσουν!
-Άντε και άμα πάει καλά θα βγάλουμε και EXC 450 με αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και χαμηλομένο 10 πόντους!
-Ρε μαλάκα μου κεντάς σήμερα! Πάω στο γραφείο να χαζέψω στο Internet τί θα αγοράσω με το bonus μου!

Επόμενη στάση ΟΑΕΔ!!! Mind the gap..
Mε ότι αξιοπιστία έχει το motomag, η συζήτηση ήταν κάπως αλλιώς:

Meeting κεντρικά ΚΤΜ:
Βγάλαμε καινούριο μοτέρ, επιτέλους κάτι που δεν χαλάει το slave cylinder
Μπράβο, πως το καταφέρατε αυτό;
Καταργήσαμε τον υδραυλικό συμπλέκτη και βάλαμε συρματόσχοινο.
Πως θα το πουλήσουμε στους πελάτες και τι δικαιολογία θα βρούμε για την magura και την oberon;
Θα το συζητήσουμε στο επόμενο μήτινγκ. Έχω νέα, πήραμε το μοτέρ του Duke και το βάλαμε σε μιά νερόβραστη μαλακία με 21/18 και θα το πουλήσουμε για adventure μηχανάκι.
Ρυθμίσεις έχει;
Όχι, είπαμε, σαν το Duke, αλλά 4000 ακριβότερο.
Μαλάκα μου τα σπάει η ιδέα, θα το ψωνίσουν λες;
Είναι γίδια, ότι γράφει ready to race το αγοράζουν.
Εμπρός βάλε το παραγωγή. Πάμε για μπύρες και πρέτζελ

Κάπου στην Αμερική:
Ρε σεις τι έστειλαν οι μαλάκες από την Αυστρία για εξέλιξη, έχουμε κανένα σπασμένο 450 να πάρουμε καλάμια, για βάλε τα επάνω, χμ, τελικά ίσως και να γίνει adventure η νερόβραστη μπούρδα, για πάρε τηλέφωνο τον Χρηστάκη τον Μπερτς.
Ρε μαλάκες τι φτιάξατε εδώ θα σκοτωθούμε, δεν ξέρετε ντιπ να ρυθμίζετε αναρτήσεις μπαναγίαμ τιντουτοιδω; κλικ κλικ εντάξει τώρα είναι καλό. Στείλτε το πίσω.

Κάπου στην Αυστρία:
Οι ηλίθιοι Αμερικανοί θα μας βάλουν σε έξοδα και θα μας φάνε το κέρδος, θέλουν λέει μοντέλο R με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Να το βγάλουμε στην τιμή του 1090R;
Και ποιός θα πάρει 1090R μετά;
Ε, εντάξει, καταργούμε το 1090 γενικώς, έρχεται και euro5 μην ξοδευτούμε να φέρουμε το μοτέρ στα μέτρα τους, είδες τι έπαθε η χόντα, έχασε 10 ίππους.
Δεν έχουμε γραμμή παραγωγής για R, μόνο για απλό πες τους.
Επιμένουν.
Κοίτα ρε που μπλέξαμε, τέλος πάντων, φτιάξε λίγα ναπάνεστοκαλό ΩΦΟΥ γκρινιάρες πεθερές που μπλέξαμε.

Αφεντικό το R έχει τρελές παραγγελίες και το απλό δεν το θέλει κανείς.
Καλά, βάλε τους δημοσιογράφους να γράφουν ότι το απλό είναι εξίσου καλό με το R και ότι δεν χάνουν τίποτα.
Δεν μπορεί να είναι τόσο χαζός ο κόσμος αφεντικό
ΜΟΥ Α ΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Καλά φτιάξε και 500R σπέσιαλ ακόμα 2000 ευρώ πιο ακριβά να γίνει ντόρος να μαζέψουμε και κασέρι και θα δούμε τι θα κάνουμε. Ρίξε την τιμή του 1090R ένα χιλιάρικο να φεύγει. Χάρη τους κάνουμε. Πάμε για μπύρες και πρέτζελ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai Το τερμάτισες!
Έγραψαν (πέραν της πλάκας) ότι το 790R δεν ήταν ποτέ στο πλάνο παραγωγής και πίεσε ο Quinn Cody και η αμερικάνικη ΚΤΜ για να το φτιάξουν αφού κατασκεύασαν μόνοι τους ένα πρωτότυπο, εξ ου και το γεγονός ότι το R είναι άφαντο και το απλό λιμνάζει.



εν τω μεταξύ χτες στην παρουσίαση της ντουντούκι όταν έδειχναν το σκράμπλερ, έδειξε το βίδεο γουόλ και ένα πρωτότυπο; στο σχήμα του κατζίβα ράλι πάνω κάτω. λες να κάνει κίνηση "τενερίσια" και η ντουκ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έγραψαν (πέραν της πλάκας) ότι το 790R δεν ήταν ποτέ στο πλάνο παραγωγής και πίεσε ο Quinn Cody και η αμερικάνικη ΚΤΜ για να το φτιάξουν αφού κατασκεύασαν μόνοι τους ένα πρωτότυπο, εξ ου και το γεγονός ότι το R είναι άφαντο και το απλό λιμνάζει.



εν τω μεταξύ χτες στην παρουσίαση της ντουντούκι όταν έδειχναν το σκράμπλερ, έδειξε το βίδεο γουόλ και ένα πρωτότυπο; στο σχήμα του κατζίβα ράλι πάνω κάτω. λες να κάνει κίνηση "τενερίσια" και η ντουκ;
Ναι μωρέ γιατί μετά το Multistrada enduro των 24 χιλιάδων χρειαζομαστε και ένα μεσαίου κυβισμού των 17-18 χιλιάδων να πετάμε στις πέτρες..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι μωρέ γιατί μετά το Multistrada enduro των 24 χιλιάδων χρειαζομαστε και ένα μεσαίου κυβισμού των 17-18 χιλιάδων να πετάμε στις πέτρες..
Δεν θα στείλεις εσύ στο ταμείο ανεργίας όλο το μάρκετινγκ τιμ
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Καλησπέρα σας ....
Καλά τα λόγια , πάμε και σε υλικό...
Το άρθρο όταν βρεθεί και λίγος χρόνος...ακόμα πλένουμε


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
εν τω μεταξύ χτες στην παρουσίαση της ντουντούκι όταν έδειχναν το σκράμπλερ, έδειξε το βίδεο γουόλ και ένα πρωτότυπο; στο σχήμα του κατζίβα ράλι πάνω κάτω. λες να κάνει κίνηση "τενερίσια" και η ντουκ;
Πάντως άσχημα δεν τα λες:



Πηγή:
Ducati – Adventure και SM εκδόσεις των Scrambler – Θα τις δούμε στην EICMA;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μισο γιατι εχουμε εκτακτη επικαιροτητα, κι αλλο εκτακτο μιτινγκ του τμηματος μαρκετινγκ στο Ματινγκχοφεν!

  • Την κατσαμε κυριοι!
  • Τι εγινε Χανς? Γιατι μας καλεσες ολους?
  • Αφηστε τα! Σημερα το πρωι ο Πιερερ ανακαλυψε κατι που του απεδειξε ποσο αχρηστοι ειμαστε! Μας διωχνει ολους!!!!
  • Σοβαρολογεις?!?!? Μα καλα, τι εγινε?
  • Διαβασε ενα ελληνικο φορουμ οπου ειπωθηκαν μεγαλες αληθειες, και μας απολυει ολους! Λεει εκεινοι στο φορουμ ειναι που ξερουν πώς να πουλησουν μηχανακια και οχι εμεις οι αχρηστοι!!!

Εαν θυμαμαι καλα σε ολες τις εκδοσεις των 1Χ90 οι εκδοσεις R ειχαν αργησει περι του μισου ετους να φτασουν και στην Αμερικη ειδικα εφταναν κανα χρονο μετα τα S μοντελα. Το 1090S μαλιστα δεν εισηχθει ποτε στη Β. Αμερικη, μονο το R. Το οτι οι κυριοι της ΚΤΜ μπορει να εβγαλαν περισσοτερα 790 και ελαχιστα 790R δε σημαινει οτι δεν ξερουν τι κανουν. To oτι δε βγαζουν τα μηχανακια που θελουμε εδω μεσα οπως τα θελουμε δεν σημαινει τιποτα. Οπως οι "ασχετοι" της Χοντα εβγαλαν χιλιαρι Αφρικα να παιξει με 1200αρια με ιπποδυναμη 800αριου και αναρτησεις 20ετιας, μια χαρα αποδειχθηκε οτι ηξεραν τι εκαναν. Οπως οι αλλοι "ασχετοι" της Σουζουκι επιμενουν να πουλανε στρηταδικα ΟΝοφ 650 και 1000 εκει που οι αλλοι παιζουν με μακριες διαδρομες και ακτινωτες ζαντες , κι ομως τα πουλανε σαν τρελοι.

Εαν τα μηχανακια τα εβγαζαν στην αγορα οι σχεδιαστες και οι μηχανικοι, θα ειχαμε γεμισει με καθαρα, καταπληκτικα, εξωγηινα τακαρισια εργαλεια που θα κοστιζαν ενα νεφρο το καθενα. Καλως ή κακως, τα μηχανακια που πωλουνται τα αποφασιζει το μαρκετινγκ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εαν τα μηχανακια τα εβγαζαν στην αγορα οι σχεδιαστες και οι μηχανικοι, θα ειχαμε γεμισει με καθαρα, καταπληκτικα, εξωγηινα τακαρισια εργαλεια που θα κοστιζαν ενα νεφρο το καθενα. Καλως ή κακως, τα μηχανακια που πωλουνται τα αποφασιζει το μαρκετινγκ.
Από πέρυσι ήταν πρώτος ευρωπαίος σε πωλήσεις αριθμών η ΚΤΜ, αλλά πίσω από BMW σε κερδοφορία. Και συνυπολογίζεται όλο το γκρουπ εταιριών. Πάντως είναι αξιόλογο το ότι έχει σχέδιο (από χρόνια) ο Πίρερ να γίνει "ο πρώτος".

Δεν συμφωνώ απολύτως με το τελευταίο σου συμπέρασμα. Ιστορικά δηλαδή, υπήρχαν και τέτοιες περιπτώσεις σε βιοτεχνίες, αλλά όχι αποκλειστικά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μισο γιατι εχουμε εκτακτη επικαιροτητα, κι αλλο εκτακτο μιτινγκ του τμηματος μαρκετινγκ στο Ματινγκχοφεν!

  • Την κατσαμε κυριοι!
  • Τι εγινε Χανς? Γιατι μας καλεσες ολους?
  • Αφηστε τα! Σημερα το πρωι ο Πιερερ ανακαλυψε κατι που του απεδειξε ποσο αχρηστοι ειμαστε! Μας διωχνει ολους!!!!
  • Σοβαρολογεις?!?!? Μα καλα, τι εγινε?
  • Διαβασε ενα ελληνικο φορουμ οπου ειπωθηκαν μεγαλες αληθειες, και μας απολυει ολους! Λεει εκεινοι στο φορουμ ειναι που ξερουν πώς να πουλησουν μηχανακια και οχι εμεις οι αχρηστοι!!!
Εαν θυμαμαι καλα σε ολες τις εκδοσεις των 1Χ90 οι εκδοσεις R ειχαν αργησει περι του μισου ετους να φτασουν και στην Αμερικη ειδικα εφταναν κανα χρονο μετα τα S μοντελα. Το 1090S μαλιστα δεν εισηχθει ποτε στη Β. Αμερικη, μονο το R. Το οτι οι κυριοι της ΚΤΜ μπορει να εβγαλαν περισσοτερα 790 και ελαχιστα 790R δε σημαινει οτι δεν ξερουν τι κανουν. To oτι δε βγαζουν τα μηχανακια που θελουμε εδω μεσα οπως τα θελουμε δεν σημαινει τιποτα. Οπως οι "ασχετοι" της Χοντα εβγαλαν χιλιαρι Αφρικα να παιξει με 1200αρια με ιπποδυναμη 800αριου και αναρτησεις 20ετιας, μια χαρα αποδειχθηκε οτι ηξεραν τι εκαναν. Οπως οι αλλοι "ασχετοι" της Σουζουκι επιμενουν να πουλανε στρηταδικα ΟΝοφ 650 και 1000 εκει που οι αλλοι παιζουν με μακριες διαδρομες και ακτινωτες ζαντες , κι ομως τα πουλανε σαν τρελοι.

Εαν τα μηχανακια τα εβγαζαν στην αγορα οι σχεδιαστες και οι μηχανικοι, θα ειχαμε γεμισει με καθαρα, καταπληκτικα, εξωγηινα τακαρισια εργαλεια που θα κοστιζαν ενα νεφρο το καθενα. Καλως ή κακως, τα μηχανακια που πωλουνται τα αποφασιζει το μαρκετινγκ.
Νομίζουμε πολλές φορές πώς υπάρχουν κάποια μαγικά προγράμματα που βάζεις μέσα τα δεδομένα στους υπολογιστές στο τμήμα marketing και σου βγάζει την λύση.

Άνθρωποι είναι στις διοικήσεις και με βάση κάποια εργαλεία και την εμπειρία και το μυαλό τους παίρνουν αποφάσεις. Αυτά που ξέρουν βέβαια αυτοί δεν τα ξέρουμε εμείς.

-Περιθώρια κέρδους
-Δυναμική Παραγωγικών μονάδων
-Κόστη στησίματος παραγωγικών μονάδων
-Σχέσεις και κοστολόγηση προμηθευτών
-Γενικά Βιομηχανικά Έξοδα και επιμέρους κόστη
-Αποτελέσματα απο Surveys ανα τον κόσμο
-Λογιστικά αποτελέσματα απο προηγούμενες παραγωγές

και πολλά πολλά άλλα. Τώρα εμείς απο την άλλη εδώ χωρίς αυτά τα δεδομένα λειτουργούμε με το συναίσθημα αλλά και την λογική.

ΚΑι η λογική λέει πώς δεν είναι ο τυπικός αγοραστής ΚΤΜ αυτός που θα πάρει την φτηνή και ασφαλτοποιημένη έκδοση ενός 790, της μοτοσυκλέτας που φτιάχτηκε και πλασσαρίστηκε ως πολεμικό μεσαίο on-Off με έμφαση στο OFF.

Δηλαδή γιατί να πάρεις μια μοτοσυκλέτα με μειωμένη αεροκάλυψη, μειωμένη άνεση σε σέλα, μειωμένη δυνατότητα για φορτώματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, γιατί να υποστείς την αισθητική παράβαση του τεπόζιτου χαμηλά αν δεν είναι στο μυαλό σου και οι επιδόσεις, γιατί να το κάνεις όταν υπάρχουν ασφάλτινα καλύτερα στην αγορά ή τουλάχιστον πιο όμορφα??!

Και εν τέλει, οι πωλήσεις είναι κύριος δείκτης αποτελεσματικότητας της διοίκησης μαζί με δεκάδες άλλες δείκτες βέβαια χρηματοοικονομικούς που σχετίζονται με τα περιθώρια κέρδους, επιμέρους κόστη κλπ. Έχουν υπάρξει άπειρες αποτυχίες MAnagement στην ιστορία και μοντέλα αυτοκινήτων και Moto που απέτυχαν, δεν εχει το αλάθητο το Marketing και ούτε είμαστε εμείς εδώ άσχετοι υποχρεωτικά.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Να ρωτήσω κάτι, στην Ελλάδα πόσα χρόνια δίνει εργοστασιακή εγγύηση η Yamaha?
Εδω πάνω yamaha & honda δίνουν 5 χρόνια.

Και κάτι άσχετο με το θέμα του Τενερέ 700:

Μίλαγα τις προάλλες με πωλητή που εμπιστεύομαι τα λεγόμενά του και τη κρίση του σχετικά με απόκτηση KTM.
Σημείωση: στο ίδιο κατάστημα πουλάνε BMW, KTM και Ducati.
Στα BMW και Ducati δίνει το κατάστημα 5ετή εγγύηση ενώ στα ΚΤΜ μόνο τη 2ετή εργοστασιακή (άσχετα με τον τρόπο απόκτησης, μετρητοίς ή χρηματοδοτικό).
Μου έλεγε ότι η ΚΤΜ είναι η μόνη που παράγει λιγότερα κομμάτια σχετικά με τη ζήτηση. Γι'αυτό και δεν βλέπουμε προσφορές (ή είναι της πλάκας, μικρό το ποσό).
Έδιναν 1500 ευρώ σε αξεσουάρ ή/και σερβις για το 1290 adventure και μου έλεγε πόσο εξαιρετική προσφορά είναι.
Ζητάνε πάντα παραπάνω μοντέλα από τη ΚΤΜ Nordics και πάντα πέρνουν λιγότερα.
Ενώ βλέπεις μοντέλα της BMW και Ducati να ρίχνουν αρκετά χαμηλά τις τιμές για να τα ξεφορτωθούν (και όταν λέω αρκετά εννοώ 3 και 4 χιλιάρικα).
Επίσης μόνο 2 χρόνια εγγύηση στα ΚΤΜ γιατί τα κεντρικά της ΚΤΜ τους ταλαιπωρούν πάρα πολύ. Είναι πολύ δύσκολοι στο να εγκρίνουν κάτι και παίρνει πάντα πολύ καιρό (σε αντίθεση με BMW και Ducati που είναι λαρτζ).

Σχετικά με το 790 μου έλεγε ότι όλοι θέλουν το R αλλά έκαναν το εξής για να σπρώξουν το απλό μοντέλο:
Από 12.400 ευρώ το έριξαν στα 10.900 και δίνουν μαζί: το ψηλό φτερό, ράλλυ σέλα και κοντή ζελατίνα από το R.
Με λίγα λόγια το κάνουν να δείχνει σαν το R.
Αποτέλεσμα: πουλάει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να ρωτήσω κάτι, στην Ελλάδα πόσα χρόνια δίνει εργοστασιακή εγγύηση η Yamaha?
Εδω πάνω yamaha & honda δίνουν 5 χρόνια.

Και κάτι άσχετο με το θέμα του Τενερέ 700:

Μίλαγα τις προάλλες με πωλητή που εμπιστεύομαι τα λεγόμενά του και τη κρίση του σχετικά με απόκτηση KTM.
Σημείωση: στο ίδιο κατάστημα πουλάνε BMW, KTM και Ducati.
Στα BMW και Ducati δίνει το κατάστημα 5ετή εγγύηση ενώ στα ΚΤΜ μόνο τη 2ετή εργοστασιακή (άσχετα με τον τρόπο απόκτησης, μετρητοίς ή χρηματοδοτικό).
Μου έλεγε ότι η ΚΤΜ είναι η μόνη που παράγει λιγότερα κομμάτια σχετικά με τη ζήτηση. Γι'αυτό και δεν βλέπουμε προσφορές (ή είναι της πλάκας, μικρό το ποσό).
Έδιναν 1500 ευρώ σε αξεσουάρ ή/και σερβις για το 1290 adventure και μου έλεγε πόσο εξαιρετική προσφορά είναι.
Ζητάνε πάντα παραπάνω μοντέλα από τη ΚΤΜ Nordics και πάντα πέρνουν λιγότερα.
Ενώ βλέπεις μοντέλα της BMW και Ducati να ρίχνουν αρκετά χαμηλά τις τιμές για να τα ξεφορτωθούν (και όταν λέω αρκετά εννοώ 3 και 4 χιλιάρικα).
Επίσης μόνο 2 χρόνια εγγύηση στα ΚΤΜ γιατί τα κεντρικά της ΚΤΜ τους ταλαιπωρούν πάρα πολύ. Είναι πολύ δύσκολοι στο να εγκρίνουν κάτι και παίρνει πάντα πολύ καιρό (σε αντίθεση με BMW και Ducati που είναι λαρτζ).

Σχετικά με το 790 μου έλεγε ότι όλοι θέλουν το R αλλά έκαναν το εξής για να σπρώξουν το απλό μοντέλο:
Από 12.400 ευρώ το έριξαν στα 10.900 και δίνουν μαζί: το ψηλό φτερό, ράλλυ σέλα και κοντή ζελατίνα από το R.
Με λίγα λόγια το κάνουν να δείχνει σαν το R.
Αποτέλεσμα: πουλάει...
Και στην Αγγλία το απλό έχει πέσει πολύ, σε σημείο που ψωνίζεις και βάζεις τα xplor pro του ράλι και είσαι κερδισμένος. 9800 λίρες.


Η BMW δίνει 3+2 έξτρα υπηρεσία
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζουμε πολλές φορές πώς υπάρχουν κάποια μαγικά προγράμματα που βάζεις μέσα τα δεδομένα στους υπολογιστές στο τμήμα marketing και σου βγάζει την λύση.

Άνθρωποι είναι στις διοικήσεις και με βάση κάποια εργαλεία και την εμπειρία και το μυαλό τους παίρνουν αποφάσεις. Αυτά που ξέρουν βέβαια αυτοί δεν τα ξέρουμε εμείς.

-Περιθώρια κέρδους
-Δυναμική Παραγωγικών μονάδων
-Κόστη στησίματος παραγωγικών μονάδων
-Σχέσεις και κοστολόγηση προμηθευτών
-Γενικά Βιομηχανικά Έξοδα και επιμέρους κόστη
-Αποτελέσματα απο Surveys ανα τον κόσμο
-Λογιστικά αποτελέσματα απο προηγούμενες παραγωγές

και πολλά πολλά άλλα. Τώρα εμείς απο την άλλη εδώ χωρίς αυτά τα δεδομένα λειτουργούμε με το συναίσθημα αλλά και την λογική.

ΚΑι η λογική λέει πώς δεν είναι ο τυπικός αγοραστής ΚΤΜ αυτός που θα πάρει την φτηνή και ασφαλτοποιημένη έκδοση ενός 790, της μοτοσυκλέτας που φτιάχτηκε και πλασσαρίστηκε ως πολεμικό μεσαίο on-Off με έμφαση στο OFF.

Δηλαδή γιατί να πάρεις μια μοτοσυκλέτα με μειωμένη αεροκάλυψη, μειωμένη άνεση σε σέλα, μειωμένη δυνατότητα για φορτώματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, γιατί να υποστείς την αισθητική παράβαση του τεπόζιτου χαμηλά αν δεν είναι στο μυαλό σου και οι επιδόσεις, γιατί να το κάνεις όταν υπάρχουν ασφάλτινα καλύτερα στην αγορά ή τουλάχιστον πιο όμορφα??!

Και εν τέλει, οι πωλήσεις είναι κύριος δείκτης αποτελεσματικότητας της διοίκησης μαζί με δεκάδες άλλες δείκτες βέβαια χρηματοοικονομικούς που σχετίζονται με τα περιθώρια κέρδους, επιμέρους κόστη κλπ. Έχουν υπάρξει άπειρες αποτυχίες MAnagement στην ιστορία και μοντέλα αυτοκινήτων και Moto που απέτυχαν, δεν εχει το αλάθητο το Marketing και ούτε είμαστε εμείς εδώ άσχετοι υποχρεωτικά.
Κανενας δεν εχει το αλανθαστο, προφανως. Η ΚΤΜ ομως αποφασισε μια μεγαλη στροφη σε μικρου/μεσαίου κυβισμού μηχανες, απο 125 εως 490. Αυτο, σε συνδυασμό με τη μεταφορα μεγαλου μερους της παραγωγης σε Κινα και Ινδια, δειχνει μια γενικότερη στροφη προς κατι αλλο απο τα καθαρα πολεμικά 640 και 950/990 που μας ειχε συνηθισει τις προηγούμενες δεκαετιες. Το εαν θα τους βγει προφανως το εχουν υπολογισει εκεινοι. Το εαν θα μας αρεσει ειναι αλλο θεμα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κανενας δεν εχει το αλανθαστο, προφανως. Η ΚΤΜ ομως αποφασισε μια μεγαλη στροφη σε μικρου/μεσαίου κυβισμού μηχανες, απο 125 εως 490. Αυτο, σε συνδυασμό με τη μεταφορα μεγαλου μερους της παραγωγης σε Κινα και Ινδια, δειχνει μια γενικότερη στροφη προς κατι αλλο απο τα καθαρα πολεμικά 640 και 950/990 που μας ειχε συνηθισει τις προηγούμενες δεκαετιες. Το εαν θα τους βγει προφανως το εχουν υπολογισει εκεινοι. Το εαν θα μας αρεσει ειναι αλλο θεμα...
Διπλώματα Α2... Μικρή σε ηλικία αναβάτες ο στόχος παγκόσμια.
Οι μεγάλοι ψώνισαν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να ρωτήσω κάτι, στην Ελλάδα πόσα χρόνια δίνει εργοστασιακή εγγύηση η Yamaha?
Εδω πάνω yamaha & honda δίνουν 5 χρόνια.

Και κάτι άσχετο με το θέμα του Τενερέ 700:

Μίλαγα τις προάλλες με πωλητή που εμπιστεύομαι τα λεγόμενά του και τη κρίση του σχετικά με απόκτηση KTM.
Σημείωση: στο ίδιο κατάστημα πουλάνε BMW, KTM και Ducati.
Στα BMW και Ducati δίνει το κατάστημα 5ετή εγγύηση ενώ στα ΚΤΜ μόνο τη 2ετή εργοστασιακή (άσχετα με τον τρόπο απόκτησης, μετρητοίς ή χρηματοδοτικό).
Μου έλεγε ότι η ΚΤΜ είναι η μόνη που παράγει λιγότερα κομμάτια σχετικά με τη ζήτηση. Γι'αυτό και δεν βλέπουμε προσφορές (ή είναι της πλάκας, μικρό το ποσό).
Έδιναν 1500 ευρώ σε αξεσουάρ ή/και σερβις για το 1290 adventure και μου έλεγε πόσο εξαιρετική προσφορά είναι.
Ζητάνε πάντα παραπάνω μοντέλα από τη ΚΤΜ Nordics και πάντα πέρνουν λιγότερα.
Ενώ βλέπεις μοντέλα της BMW και Ducati να ρίχνουν αρκετά χαμηλά τις τιμές για να τα ξεφορτωθούν (και όταν λέω αρκετά εννοώ 3 και 4 χιλιάρικα).
Επίσης μόνο 2 χρόνια εγγύηση στα ΚΤΜ γιατί τα κεντρικά της ΚΤΜ τους ταλαιπωρούν πάρα πολύ. Είναι πολύ δύσκολοι στο να εγκρίνουν κάτι και παίρνει πάντα πολύ καιρό (σε αντίθεση με BMW και Ducati που είναι λαρτζ).

Σχετικά με το 790 μου έλεγε ότι όλοι θέλουν το R αλλά έκαναν το εξής για να σπρώξουν το απλό μοντέλο:
Από 12.400 ευρώ το έριξαν στα 10.900 και δίνουν μαζί: το ψηλό φτερό, ράλλυ σέλα και κοντή ζελατίνα από το R.
Με λίγα λόγια το κάνουν να δείχνει σαν το R.
Αποτέλεσμα: πουλάει...
Παραδοχή αποτυχίας σχεδιασμού παραγωγής και διάθεσης είναι αυτή.. Δεν χρειάζεται κάποια άλλη απόδειξη. Πραγματικά δεν θυμάμαι κάποια άλλη τέτοια αντίστοιχη περίπτωση τόσο χαρακτηριστική.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μία σκέψη που μου έρχεται για την ΚΤΜ με το 790 είναι να έβαλαν στην εξίσωση περιπτώσεις όπως:

990-990R
1090-1090R

Αλλά και απο άλλες εταιρείες

800-800XC Triumph
850GS-750GS BMW
κλπ

Πιστεύω όμως δεν υπολόγισαν κάποιες παραμέτρους:

1)Ψυχολογία. Όταν πλασσάρεις τον νέο ΄΄αρχηγό΄΄ στα μεσαία on-Off με προίκα τις; επιτυχίες σου στο Dakar-Rallye-Enduro κανείς δεν θέλει να αγοράσει το φτηνό ασφαλτοποιημένο αλλά το γνήσιο ΄΄αγωνιάρικο΄΄
2)Το 990 και το 1090 δεν έδειχναν ο φτωχός συγγενής των εκδόσεων R αλλά πλήρεις εκδόσεις! Το 790R εδώ φαίνεται να είναι το κανονικό και το απλό ο φτωχός συγγενής! Και εμφανισιακά και ουσιαστικά. Αλλά κυρίως εμφανισιακα!

Το 790 αποδείχτηκε ένα ξεχωριστό case study και κάπου το έχασαν οι Αυστριακοί πιστεύω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μία σκέψη που μου έρχεται για την ΚΤΜ με το 790 είναι να έβαλαν στην εξίσωση περιπτώσεις όπως:

990-990R
1090-1090R

Αλλά και απο άλλες εταιρείες

800-800XC Triumph
850GS-750GS BMW
κλπ

Πιστεύω όμως δεν υπολόγισαν κάποιες παραμέτρους:

1)Ψυχολογία. Όταν πλασσάρεις τον νέο ΄΄αρχηγό΄΄ στα μεσαία on-Off με προίκα τις; επιτυχίες σου στο Dakar-Rallye-Enduro κανείς δεν θέλει να αγοράσει το φτηνό ασφαλτοποιημένο αλλά το γνήσιο ΄΄αγωνιάρικο΄΄
2)Το 990 και το 1090 δεν έδειχναν ο φτωχός συγγενής των εκδόσεων R αλλά πλήρεις εκδόσεις! Το 790R εδώ φαίνεται να είναι το κανονικό και το απλό ο φτωχός συγγενής! Και εμφανισιακά και ουσιαστικά. Αλλά κυρίως εμφανισιακα!

Το 790 αποδείχτηκε ένα ξεχωριστό case study και κάπου το έχασαν οι Αυστριακοί πιστεύω.
Εγω δεν υπερασπίζομαι τις αποφασεις της ΚΤΜ, λεω απλα οτι το θεμα κατασκευη/πωληση μιας μηχανης ειναι καθαρα εμποριο για τον κατασκευαστη. Δες ομως το μεγεθος του εργοστασιου της ΚΤΜ και συγκρινε το με τα υπολοιπα ευρωπαϊκά, ποσο μαλλον με τους Ιαπωνες που εχουν και παραπανω απο ενα η καθε εταιρια. Παρ'όλα αυτα καπως καταφεραν οι μανατζαρεοι τους να τη φτασουν στην 3η θεση πωλησεων, και δεν πουλανε καν σκουτεροπαπα. Γι'αυτό και τωρα ξεκινανε την παραγωγη των 790 στην Κινα. Για να πιασουν αριθμους. Θελω να πω ας μην είμαστε τοσο απολυτοι με τις θεωριες μας.

Οσο για το (2), αυτο που λες μπορει να ισχυε για τα 990/1190/1290 αλλα ηδη απο το 1050/1090 φάνηκε ο "φτωχος συγγενής".

Το θεμα ειναι να βγαζουν ολοι μηχανακια σε καθε κατηγορια και ας μην ειναι απο αυτα που μας αρεσουν. Ανταγωνισμός να υπαρχει, απο πλευρας τους θα ειναι για το κερδος, απο πλευρας μας θα ειναι επιπλεον επιλογες, και για ολους θα εχει κατι ο μπαξες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω δεν υπερασπίζομαι τις αποφασεις της ΚΤΜ, λεω απλα οτι το θεμα κατασκευη/πωληση μιας μηχανης ειναι καθαρα εμποριο για τον κατασκευαστη. Δες ομως το μεγεθος του εργοστασιου της ΚΤΜ και συγκρινε το με τα υπολοιπα ευρωπαϊκά, ποσο μαλλον με τους Ιαπωνες που εχουν και παραπανω απο ενα η καθε εταιρια. Παρ'όλα αυτα καπως καταφεραν οι μανατζαρεοι τους να τη φτασουν στην 3η θεση πωλησεων, και δεν πουλανε καν σκουτεροπαπα. Γι'αυτό και τωρα ξεκινανε την παραγωγη των 790 στην Κινα. Για να πιασουν αριθμους. Θελω να πω ας μην είμαστε τοσο απολυτοι με τις θεωριες μας.

Οσο για το (2), αυτο που λες μπορει να ισχυε για τα 990/1190/1290 αλλα ηδη απο το 1050/1090 φάνηκε ο "φτωχος συγγενής".

Το θεμα ειναι να βγαζουν ολοι μηχανακια σε καθε κατηγορια και ας μην ειναι απο αυτα που μας αρεσουν. Ανταγωνισμός να υπαρχει, απο πλευρας τους θα ειναι για το κερδος, απο πλευρας μας θα ειναι επιπλεον επιλογες, και για ολους θα εχει κατι ο μπαξες.
Στις πωλήσεις φυσικά είναι και τα χωμάτινα και νομίζω για αυτό βρίσκεται σε 3 θέση.
 
Top Bottom