Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μα το μηχανάκι απευθύνεται σε πιο ειδικό κοινό...ο τροχός 21-18 παραπέμπει σε κοινό που έχει αρκετές χωμάτινες ανησυχίες και θέλει ένα για σχεδόν όλα. Αν έχει λεφτά παίρνει ένα gs για τα ασφάλτινα με λίγο χώμα ταξίδια ένα Ktm EXC για τα δάση και τα βουνά κι ένα Scrambler για την πόλη...οι περισσότεροι που θα κινηθούν άσφαλτο θα πάρουν κάτι άλλο...Σουτζούκι Βε στρομ. Αν το προμοταρε αλλιώς ποιος θα πήγαινε να πάρει τα tracer 700 κτλ...το μηχανάκι είναι on off με λίγο προώθηση από την εταιρια τακαρισια...στην τελική όποιος θέλει on off θα πάρει αυτό όποιος θέλει ασφάλτινο σπορ τουρερ θα πάρει tracer 700 900. Το πρόβλημα που έχει το μηχανάκι είναι ότι η Ktm κατάφερε να φτιάξει ένα μοντέλο με ίδιες διαστάσεις τροχών
αλλά καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος κοινού από πλευράς σωματότυπου...για να το πετύχει όμως έφτιαξε έναν κόμπακτ κινητήρα και για αυτό κοστίζει 3-4 χιλιαρικα παραπάνω...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μα το μηχανάκι απευθύνεται σε πιο ειδικό κοινό...ο τροχός 21-18 παραπέμπει σε κοινό που έχει αρκετές χωμάτινες ανησυχίες και θέλει ένα για σχεδόν όλα. Αν έχει λεφτά παίρνει ένα gs για τα ασφάλτινα με λίγο χώμα ταξίδια ένα Ktm EXC για τα δάση και τα βουνά κι ένα Scrambler για την πόλη...οι περισσότεροι που θα κινηθούν άσφαλτο θα πάρουν κάτι άλλο...Σουτζούκι Βε στρομ. Αν το προμοταρε αλλιώς ποιος θα πήγαινε να πάρει τα tracer 700 κτλ...το μηχανάκι είναι on off με λίγο προώθηση από την εταιρια τακαρισια...στην τελική όποιος θέλει on off θα πάρει αυτό όποιος θέλει ασφάλτινο σπορ τουρερ θα πάρει tracer 700 900. Το πρόβλημα που έχει το μηχανάκι είναι ότι η Ktm κατάφερε να φτιάξει ένα μοντέλο με ίδιες διαστάσεις τροχών
αλλά καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος κοινού από πλευράς σωματότυπου...για να το πετύχει όμως έφτιαξε έναν κόμπακτ κινητήρα και για αυτό κοστίζει 3-4 χιλιαρικα παραπάνω...
Είσαι ολίγον ρομαντικός....
Άραξε ένα πρωί Κατεχάκη και Κηφισίας, θα δεις πολύ "ειδικό κοινό" με 1090/1190/1290, Africa Twin 1000 κλπ, κλπ
Μία εταιρεία θέλει τις πωλήσεις (δεν τη νοιάζει από που προέρχονται), προσπαθεί να πιάσει όλο το φάσμα των πελατών. Ξέρεις πόσοι ονειρεύονται μπροστά από ένα πληκτρολόγιο πως μια μέρα θα πάνε στους αμμόλοφους της Σαχάρα; Ε, πιο εύκολα αγοράζει το Tenere παρά πας εκεί.
Για μένα μέγα λάθος η στοχοποίηση του 790 από τη Yamaha. Το πραγματικά ειδικό κοινό "ξέρει", δε περιμένει τα promotion για να αποφασίσει τη θα αγοράσει. Περιμένει τη κατάλληλη στιγμή και όπου φθάνει η τσέπη του και οι δυνατότητες του πάει. Το συζήταγα με ανθρώπους της Yamaha πριν από κανά μήνα, με κοίταγαν λες και τότε συνειδητοποίησαν αυτά που τους έλεγα. Το ίδιο Tenere θα ήταν ακόμη και αν το καβαλούσαν άλλοι 100 που το ήθελαν απλά για να πηγαινοέρχονται στη δουλειά τους. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...

Με τα μάτια μου είδα δυο υποψήφιους πελάτες "ονοφάδες" μέσα στο κατάστημα της Αγ. Παρασκεύης να του ρίχνουν μια φευγαλέα ματιά 5 δευτερολέπτων, μέχρι τη στιγμή που ο ένας από τους δυο είπε: "άστο αυτό, είναι αγωνιστικό" και πήγαν στο Tracer...

:roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι κρίμα γιατί ζούμε στην Ελλάδα με τα τόσα υπέροχα μέρη, τα υπέροχα βουνά, τους προσβάσιμους χωματόδρομους, τους έτσι κι αλλιώς χάλια δρόμους που ζητάνε ένα on-off σε όλη την επικράτεια , παρόλα αυτά η πλειοψηφία θα αγοράσει ένα Tracer 900 σε σχέση με ένα Tenere επειδή δεν πάει χώμα, το Tracer έχει μπόλικα και χορταστικά άλογα και είναι και πιο σπορ και εύπεπτο σε όψη για την καφετέρια.

Επίσης το χώμα είναι φθορά και βρωμιά και ζημιές και δεν παίρνουν πολλοί την απόφαση να ρίξουν ένα δεκαχίλιαρο στο χώμα, ενώ ένα Tracer μπορείς να το έχεις χρόνια κούκλα.

Ένας απο αυτούς είμαι κι εγώ. Έχω το 640 και παλαιότερα άλλα μονοκύλινδρα γιατί θέλω να τα κυνηγήσω στο χώμα, να ευχαριστηθώ το μικρότερο βάρος τους και να μην πονέσω στη τσέπη άμα πέσω. Και όταν το πλένω και βγάζω λάσπη απο παντού και ανακαλύπτω καινούργιες γρατζουνιές και τσαμπουκάδες να χαίρομαι για τα παράσημα και όχι να κλαίω! Επίσης ποτέ δε θα με φτάσει ένα Tenere στο χώμα και ας είναι 17 χρονών αισίως το LC4. Το All Around σημαίνει και Full size και Full weight.

Άρα ένα Tenere είναι η χρυσή μέση λύση αυτή τη στιγμή για Ελλάδα για να ευχαριστηθείς τα πάντα (πόλη, ταξίδια, χώμα) αλλά δεν το βλέπουν πολλοί έτσι.. Όσοι μπορούν και θέλουν τέλοσπαντων να δώσουν 10 καφετιά για μηχανή και μπαίνουν στη διαδικασία του ψαξίματος.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Προσπαθώ να καταλάβω το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα εύρος χρήσης με την μια άκρη στο εντούρο και την άλλη στο δικάβαλο ταξίδι στην ευρώπη.

0 <------------------->10

Αν το 0 είναι αυτό που θα έκανες με ένα 690 eduro (προσοχή όχι κάποιο καθαρό) και το 10 ότι θα έκανε ένα Tiger 800, που θα τοποθετούσατε το Τ700;


Στην μέση της κλίμακας είναι σίγουρο ότι είναι παραπάνω από καλό, το θέμα είναι πόσο άκρη φτάνει απο κάθε πλευρά.

Ξέρω, είναι ερώτηση για υπέρ-αναλυτικούς-βλαμμένους, αλλά ελπίζω κάποιοι να με καταλαβαίνουν :laugh::laugh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενα απο τα 1090 Κατεχακη και Κηφισιας θα ηταν το δικο μου, εκει ειναι το γραφειο... :p
Γεγονος παντως οτι απο το καπνιστηριο/μπαλκονι στο φαναρι εβλεπα σχεδον παντα ΚΤΜια και CRF1000.

Το θεμα ειναι οτι τα προαναφερθέντα 1000αρια ειναι πολυεργαλεια, δεν απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο, εκτος εαν εγω το εχω παρει λαθος και ειναι οντως το σωστο να σπας 1000αρια των 15000€ στο χωμα και τις πετρες. Δεν μιλαω για χωματινη βολτα, μιλαω αγριο ξεσκισμα α λα προμοσιον...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσπαθώ να καταλάβω το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα εύρος χρήσης με την μια άκρη στο εντούρο και την άλλη στο δικάβαλο ταξίδι στην ευρώπη.

0 <------------------->10

Αν το 0 είναι αυτό που θα έκανες με ένα 690 eduro (προσοχή όχι κάποιο καθαρό) και το 10 ότι θα έκανε ένα Tiger 800, που θα τοποθετούσατε το Τ700;


Στην μέση της κλίμακας είναι σίγουρο ότι είναι παραπάνω από καλό, το θέμα είναι πόσο άκρη φτάνει απο κάθε πλευρά.

Ξέρω, είναι ερώτηση για υπέρ-αναλυτικούς-βλαμμένους, αλλά ελπίζω κάποιοι να με καταλαβαίνουν :laugh::laugh:
5 θα έλεγα. Μπορεί να ακολουθήσει ένα 690 στο χώμα, ειδικά σε καλά χέρια να γλεντήσει κιόλας, θα κάνει άνετα άσφαλτο και επαρχιακό, θα ταξιδέψει και τελικά στο δικάβαλο όποια όρια θα τα βάλει η σέλα. Παίρνεις μια δεύτερη σέλα, την κάνεις ανατομική, παίρνεις και μια τουριστική ζελατίνα. Και κάνεις 6 μήνες χωμάτινο ταξίδι με σέλα μαμά, ζελατίνα μαμά και ένα 50/50 λάστιχο επάνω και τον Απρίλιο-Μάιο ρίχνεις επάνω ένα 90/10, την τουριστική ζελατίνα και την ανατομική σέλα και πάς Ευρώπη δικάβαλος. Δεν θα πας όπως θα πήγαινες με ένα 1200GS αλλά θα πας όπως θα πήγαινες με ένα Versys 650. Πολύ καλά, όχι αρχοντικά. Εμένα θα με κάλυπτε πάντως.

Για να το θέσω αλλιώς είναι το F800GS της Yamaha. Ότι έκαναν όλα τα προηγούμενα χρόνια ο κόσμος με το BMW Μπορούν να κάνουν τώρα και με το tenere. Θα δεις αγγελίες στο car να ζητάνε ανταλλαγή 800GS με 1200GS Και αγγελίες να ζητάνε ανταλλαγή Tenere 660 με 800GS κλπ.

Όπως το 800gs το Tenere 700 τα κάνει όλα αρκετά καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσπαθώ να καταλάβω το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα εύρος χρήσης με την μια άκρη στο εντούρο και την άλλη στο δικάβαλο ταξίδι στην ευρώπη.

0 <------------------->10

Αν το 0 είναι αυτό που θα έκανες με ένα 690 eduro (προσοχή όχι κάποιο καθαρό) και το 10 ότι θα έκανε ένα Tiger 800, που θα τοποθετούσατε το Τ700;


Στην μέση της κλίμακας είναι σίγουρο ότι είναι παραπάνω από καλό, το θέμα είναι πόσο άκρη φτάνει απο κάθε πλευρά.

Ξέρω, είναι ερώτηση για υπέρ-αναλυτικούς-βλαμμένους, αλλά ελπίζω κάποιοι να με καταλαβαίνουν :laugh::laugh:
Αντώνη στη τελευταία παράγραφο απαντάς μόνος σου με το "είναι ερώτηση για υπέρ-αναλυτικούς-βλαμμένους". Και ποιοι είναι όλοι αυτοί;
Τα μέλη των forum θα μπορούσε να είναι μια κατηγορία. Η συζήτηση γύρω από κάθε μοτοσυκλέτα, ο εντοπισμός των λεπτομερειών πίσω από τα φώτα των διαφημίσεων είναι που βοηθάει να έχει κάποιος τη σωστότερη επιλογή.
Οι διαφημίσεις σκοπό έχουν να μεταφέρουν τη πληροφορία. Πολλές φορές αυτή μπορεί να είναι ειλικρινής, κάποιες άλλες όχι.
Κατά τη γνώμη μου η Yamaha έκανε μια πολύ στοχευμένη διαφήμιση, αλλά τόσο στοχευμένη που έγινε ψευδής. Ήταν λάθος.
Πρώτα αγκαλιάζεις το ευρύ κοινό και θα έρθει και το ειδικό. Το ανάποδο δε δουλεύει το ίδιο αποτελεσματικά. Έγραψα πριν μερικές μέρες πως αποτυχία στις πωλήσεις είναι επικίνδυνη για το μέλλον του μοντέλου (γιαυτό όσοι ψαγμένοι το πάρουν θα είναι τυχεροί).
Σωστά αναφέρθηκε παραπάνω πως το Τ700 είναι φτιαγμένο στα μέτρα της χώρας μας. Καλύπτει τα πάντα σε επίπεδο χόμπι και σε εσωτερικό τουρισμό (και με πολύ καλή τιμή).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αντώνη στη τελευταία παράγραφο απαντάς μόνος σου με το "είναι ερώτηση για υπέρ-αναλυτικούς-βλαμμένους". Και ποιοι είναι όλοι αυτοί;
Τα μέλη των forum θα μπορούσε να είναι μια κατηγορία. Η συζήτηση γύρω από κάθε μοτοσυκλέτα, ο εντοπισμός των λεπτομερειών πίσω από τα φώτα των διαφημίσεων είναι που βοηθάει να έχει κάποιος τη σωστότερη επιλογή.
Οι διαφημίσεις σκοπό έχουν να μεταφέρουν τη πληροφορία. Πολλές φορές αυτή μπορεί να είναι ειλικρινής, κάποιες άλλες όχι.
Κατά τη γνώμη μου η Yamaha έκανε μια πολύ στοχευμένη διαφήμιση, αλλά τόσο στοχευμένη που έγινε ψευδής. Ήταν λάθος.
Πρώτα αγκαλιάζεις το ευρύ κοινό και θα έρθει και το ειδικό. Το ανάποδο δε δουλεύει το ίδιο αποτελεσματικά. Έγραψα πριν μερικές μέρες πως αποτυχία στις πωλήσεις είναι επικίνδυνη για το μέλλον του μοντέλου (γιαυτό όσοι ψαγμένοι το πάρουν θα είναι τυχεροί).
Σωστά αναφέρθηκε παραπάνω πως το Τ700 είναι φτιαγμένο στα μέτρα της χώρας μας. Καλύπτει τα πάντα σε επίπεδο χόμπι και σε εσωτερικό τουρισμό (και με πολύ καλή τιμή).
Δεν νομιζω οτι ειναι το προμοταρισμα του που διωχνει κοσμο αλλα η εμφανιση και το στησιμο του. Προβλεπω στο φεισλιφτ μασκα με φαναρια LED μεν αλλα στο στυλ του Αφρικα, και διευρυνση υποπλαισιου για μεγαλυτερη σελα/μόνιμη σχαρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ενα απο τα 1090 Κατεχακη και Κηφισιας θα ηταν το δικο μου, εκει ειναι το γραφειο... :p
Γεγονος παντως οτι απο το καπνιστηριο/μπαλκονι στο φαναρι εβλεπα σχεδον παντα ΚΤΜια και CRF1000.

Το θεμα ειναι οτι τα προαναφερθέντα 1000αρια ειναι πολυεργαλεια, δεν απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο, εκτος εαν εγω το εχω παρει λαθος και ειναι οντως το σωστο να σπας 1000αρια των 15000€ στο χωμα και τις πετρες. Δεν μιλαω για χωματινη βολτα, μιλαω αγριο ξεσκισμα α λα προμοσιον...
Να μην παρεξηγηθώ... δεν έχω πρόβλημα με κανένα είδος αναβάτη. Η ΚΤΜ αναφέρθηκε καθώς το στήσιμο και οι δυνατότητες των μοτοσυκλετών είναι σε high level σε σχέση με τη κατηγορία (επίσης γιατί έγινε η αναφορά στις διαστάσεις των τροχών). Ο καθένας έχει δικαίωμα στη δική του χαρά μέσα από την αγορά της μοτοσυκλέτας.
***Το δικό σου είναι που αράζει στο κτίριο απέναντι από τη πίσω πλευρά της βιοϊατρικής; Πουλάκι μου, πριν κάποιο άλλο KTM δεν άραζε στην ίδια θέση;

Δεν νομιζω οτι ειναι το προμοταρισμα του που διωχνει κοσμο αλλα η εμφανιση και το στησιμο του. Προβλεπω στο φεισλιφτ μασκα με φαναρια LED μεν αλλα στο στυλ του Αφρικα, και διευρυνση υποπλαισιου για μεγαλυτερη σελα/μόνιμη σχαρα.
Παγκόσμιο προμοτάρισμα με χωμάτινους οδηγούς και δημοσιογράφους, επί 6 μήνες... Παγκόσμιο test ride σε χώμα και άσφαλτο...
Ιαπωνική εταιρεία σε On/Off δεν έχει ξανακάνει ποτέ.

Λες να μην έχουν παίξει ρόλο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως ύστερα απο το τελευταίο ταξίδι στον Όλυμπο συνειδητοποίησα πώς δεν θα πάρω ποτέ On-Off εστω και tenere.

Ανεξαρτήτως ηλικίας όταν είσαι βλαμμένος με το χώμα θα τρέξεις. Θα τρέξεις σαν τρελός πολλές φορές. Τα τελευταία 10 χλμ στο ανέβασμα του Ολύμπου ήταν σκληρό σπαστήρι. Και 7-8χλμ ήταν γραμμές τραίνου.

Σκληρό κοπάνημα και τέρμα γκάζια. Γιατί να βρεθώ εκεί πάνω με κάτι διαφορετικό απο ένα ικανό μονοκύλινδρο?? Είναι σαν να μπαινω πίστα με το Tiger 1050 και όχι με ένα Daytona 675!!

Ναι οκ, θα πάει, θα το βγάλει, αλλά θα έχεις το 50% της απόλαυσης!

Όσο μπορώ θα έχω ένα μηχανάκι τύπου LC4. Ελπίζω να αντέξει πολλά χρόνια αυτό βασικά! Και μετά κάνα 690 χεχε.
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Με τα μάτια μου είδα δυο υποψήφιους πελάτες "ονοφάδες" μέσα στο κατάστημα της Αγ. Παρασκεύης να του ρίχνουν μια φευγαλέα ματιά 5 δευτερολέπτων, μέχρι τη στιγμή που ο ένας από τους δυο είπε: "άστο αυτό, είναι αγωνιστικό" και πήγαν στο Tracer...
Στα φανάρια πάντως και μενα μ'χουν ρωτήσει, είναι αγωνιστικό και αν ταξιδεύει? :)

Εγω για να είμαι ειλικρινής τα κριτήρια που οδήγησαν εμένα στο Tenere; ήταν
  • 21-18 να μπορώ να πάω χώμα
  • να μπορω να ταξιδεψω σχειτκα ανετα και γρήγορα , οχι με 200km/h αλλά άνετα στα ~140 όταν είμαι εθνική (με το crf 250 o πατος ήθελε στάση συνέχεια....για 140 με βοήθεια τον αέρα σε κατηφόρα)
  • μαζεμένο σε μέγεθος και "σχετικά" ελαφρύ
  • χρήση κυρίως ΣΚ για βόλτες/εκδρομές ή ταξίδια στην άδεια
  • να μην δώσω μια περιουσία (σίγουρα είναι σχετικό για τον καθένα και το πορτοφολι του - προσωπικά δεν θα έδινα 13-15-20+plus για μοτοσυκλέτα), τα 10Κ ήταν το ανωτερο όριο που είχα βάλει
Τα κριτήρια αυτά τα είχα εδώ και καιρό...την μηχανή να με κάλυπτε δεν είχα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σωστό, αλλά η συζήτηση γίνεται για αυτό που λέμε ευρύ κοινό. Και η ζωή ενός μέσου καθημερινού αναβάτη θα ήταν πολύ πιο εύκολη στην Ελλάδα των νησιών και των χωματόδρομων με ένα Tenere σε σχέση με ένα π.χ. Tracer. Αυτές οι πωλήσεις -για την ώρα- έχουν απολεσθεί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σωστό, αλλά η συζήτηση γίνεται για αυτό που λέμε ευρύ κοινό. Και η ζωή ενός μέσου καθημερινού αναβάτη θα ήταν πολύ πιο εύκολη στην Ελλάδα των νησιών και των χωματόδρομων με ένα Tenere σε σχέση με ένα π.χ. Tracer. Αυτές οι πωλήσεις -για την ώρα- έχουν απολεσθεί.
Καλά δεν το συζητώ, και χώμα να μην πας με την μορφολογία της Ελλάδας είναι ιδανικό ένα τέτοιο μηχανάκι αλλά εδώ έρχεται ένας μεγάλος ανταγωνιστής και λέγεται V-strom 650 και κάνει 2 χιλιάρικα κάτω...

Δεν είναι Hard core on-off αλλά τη παλεύει παντού με τους καρόδρομους.
 
Reactions: STF

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
5 θα έλεγα. Μπορεί να ακολουθήσει ένα 690 στο χώμα, ειδικά σε καλά χέρια να γλεντήσει κιόλας, θα κάνει άνετα άσφαλτο και επαρχιακό, θα ταξιδέψει και τελικά στο δικάβαλο όποια όρια θα τα βάλει η σέλα. Παίρνεις μια δεύτερη σέλα, την κάνεις ανατομική, παίρνεις και μια τουριστική ζελατίνα. Και κάνεις 6 μήνες χωμάτινο ταξίδι με σέλα μαμά, ζελατίνα μαμά και ένα 50/50 λάστιχο επάνω και τον Απρίλιο-Μάιο ρίχνεις επάνω ένα 90/10, την τουριστική ζελατίνα και την ανατομική σέλα και πάς Ευρώπη δικάβαλος. Δεν θα πας όπως θα πήγαινες με ένα 1200GS αλλά θα πας όπως θα πήγαινες με ένα Versys 650. Πολύ καλά, όχι αρχοντικά. Εμένα θα με κάλυπτε πάντως.

Για να το θέσω αλλιώς είναι το F800GS της Yamaha. Ότι έκαναν όλα τα προηγούμενα χρόνια ο κόσμος με το BMW Μπορούν να κάνουν τώρα και με το tenere. Θα δεις αγγελίες στο car να ζητάνε ανταλλαγή 800GS με 1200GS Και αγγελίες να ζητάνε ανταλλαγή Tenere 660 με 800GS κλπ.

Όπως το 800gs το Tenere 700 τα κάνει όλα αρκετά καλά.
Είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι πιο ικανό στο χώμα από το f800gs και λιγότερο ικανό στο ταξίδι. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει απο το πως έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στα φανάρια πάντως και μενα μ'χουν ρωτήσει, είναι αγωνιστικό και αν ταξιδεύει? :)

Εγω για να είμαι ειλικρινής τα κριτήρια που οδήγησαν εμένα στο Tenere; ήταν
  • 21-18 να μπορώ να πάω χώμα
  • να μπορω να ταξιδεψω σχειτκα ανετα και γρήγορα , οχι με 200km/h αλλά άνετα στα ~140 όταν είμαι εθνική (με το crf 250 o πατος ήθελε στάση συνέχεια....για 140 με βοήθεια τον αέρα σε κατηφόρα)
  • μαζεμένο σε μέγεθος και "σχετικά" ελαφρύ
  • χρήση κυρίως ΣΚ για βόλτες/εκδρομές ή ταξίδια στην άδεια
  • να μην δώσω μια περιουσία (σίγουρα είναι σχετικό για τον καθένα και το πορτοφολι του - προσωπικά δεν θα έδινα 13-15-20+plus για μοτοσυκλέτα), τα 10Κ ήταν το ανωτερο όριο που είχα βάλει
Τα κριτήρια αυτά τα είχα εδώ και καιρό...την μηχανή να με κάλυπτε δεν είχα.
Όταν στις αναζητήσεις σου είναι οπωσδήποτε οι 21-18 τροχοί, οι ικανές αναρτήσεις, το μαζεμένο σχήμα και το σχετικά χαμηλό βάρος... δε μπορεί παρά να συγκαταλέγεσαι στο ειδικό κοινό (μην μεγαλοποιούμε τις λέξεις).

Υπάρχει και αυτός που θέλει να πηγαίνει κάθε μέρα στη δουλειά του και μια φορά στα 2 χρόνια στη Μύκονο (αυτός να πάρει X-ADV) :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι πιο ικανό στο χώμα από το f800gs και λιγότερο ικανό στο ταξίδι. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει απο το πως έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα
Σωστή είναι η εντύπωση που είχες σχηματίσει. Έτσι είναι.
Αυτό δεν τη κάνει λιγότερο μοτοσυκλέτα allround (γενικώς). Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά δεν το συζητώ, και χώμα να μην πας με την μορφολογία της Ελλάδας είναι ιδανικό ένα τέτοιο μηχανάκι αλλά εδώ έρχεται ένας μεγάλος ανταγωνιστής και λέγεται V-strom 650 και κάνει 2 χιλιάρικα κάτω...

Δεν είναι Hard core on-off αλλά τη παλεύει παντού με τους καρόδρομους.
Αν εξαιρέσεις το θέμα τιμή (που είναι βασικό) το ερώτημα που προκύπτει είναι: Που απευθύνθηκε η Yamaha (σε ποιο κοινό) και που η SUZUKI;
Μήπως αυτός που καβαλάει ένα V-Strom δεν έχει την ικανότητα να καβαλήσει ένα T700; Άλλο θέμα η οπτική προτίμηση και η τιμή, αυτά έγκεινται στα θέματα του άμεσου ανταγωνισμού.
Το θέμα είναι, πως σήμερα ο μέσος αναβάτης ενός V-strom ούτε σκέφτεται την επιλογή Τ700...

Έτσι νομίζω, δεν έχω και το αλάνθαστο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το Tenere είναι μια εξαιρετική κατασκευή για τους περισσότερους από εμάς και πριν από λίγα χρόνια κανένας δε θα πίστευε πως η Ιαπωνική σχολή θα έδινε στην αγορά κάτι τόσο εξειδικευμένο με τόσο καλή τιμή (πάντα μιλάμε στα πλαίσια Japan factories). Την ίδια προσμονή είχαμε και για 3-4 χρόνια όταν φημολογούνταν η παράδοση του καινούριο Africa (και πολλοί ξενέρωσαν τελικά). Το καινούριο CRF1100L φαίνεται να είναι πιο στοχευμένο στην απλή έκδοση. Το T700 είναι αυτό που υποσχέθηκε η Yamaha αλλά σε ποιόν...; στο ειδικό κοινό!

Εξηγώ γιατί από τη Yamaha δεν έχουν πάρει τα αποτελέσματα των πωλήσεων που περίμεναν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν εξαιρέσεις το θέμα τιμή (που είναι βασικό) το ερώτημα που προκύπτει είναι: Που απευθύνθηκε η Yamaha (σε ποιο κοινό) και που η SUZUKI;
Μήπως αυτός που καβαλάει ένα V-Strom δεν έχει την ικανότητα να καβαλήσει ένα T700; Άλλο θέμα η οπτική προτίμηση και η τιμή, αυτά έγκεινται στα θέματα του άμεσου ανταγωνισμού.
Το θέμα είναι, πως σήμερα ο μέσος αναβάτης ενός V-strom ούτε σκέφτεται την επιλογή Τ700...

Έτσι νομίζω, δεν έχω και το αλάνθαστο.
Αυτό είναι το λάθος της Yamaha που συμφωνώ σε αυτά που είπες πριν. Αν δεν στοχεύσεις και στο κοινό του V-strom τότε που στοχεύεις? Φυσικά και πρέπει να μπορεί να κλέψει πωλήσεις απο μηχανάκια σαν το V-strom αλλιώς δεν θα βγουν τα νούμερα.

Η BMW την έχει βρει τη συνταγη χρόνια τώρα με τις δύο εκδόσεις GS. 700-800 και 750-850 πλέον. Ίσως κάτι τέτοιο να έπρεπε να κάνει και η Yamaha.
 
Reactions: STF

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι πιο ικανό στο χώμα από το f800gs και λιγότερο ικανό στο ταξίδι. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει απο το πως έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα

Επρεπε να εισαι στο Ολυμπο να δεις τον Rangos ....

:sav:
 
Top Bottom