Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
ενα ωραιο αμερικανικο τσαρτ ειναι αντιπροσωπευτικο για το τι γινεται λιγο στην παγκοσμια αγορα...



Απ'ότι βλέπω κι αυτοί ΠΑΣΟΚ είχαν

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Έχει σημασία ότι ξεπέρασε σε πωλήσεις και τα scooter?
Μπορεί να πουλάει περισσότερο και από harley..
Νομίζω ότι σαν αναφορά-σύγκριση με gs και africa, είναι ατυχής.
Παίρνεις 2.5 Τ700 ή ένα gs.
Βρε όλοι Tenere θα πάρετε!








:fun
















 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
1500 χιλιάρικακι.... Και βάλε.
Αξίζουν όμως μέχρι το τελευταίο ευρώ.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Εν τω μεταξύ, η ιστορία με τις πωλήσεις του τενερε είναι... Μισή, αφού σε ετήσια βάση το GS δεν απειλείται, αλλά για τον μήνα Οκτώβριο όντως πουλήθηκαν 310 τενερε έναντι 242 GS και 183 Άφρικα.


 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
1500 χιλιάρικακι.... Και βάλε.
Αξίζουν όμως μέχρι το τελευταίο ευρώ.
Βάζεις στον υπολογισμό και ελατήρια μπροστινού + εργασία;

Γιατί το ακριβότερο μοντέλο με τις full ρυθμίσεις και την υδραυλική προφόρτιση (+ελατήριο κατάλληλο για το βάρος του αναβάτη), θεωρώ πως έχει νορμάλ τιμή στα 1.159,00€
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Βάζεις στον υπολογισμό και ελατήρια μπροστινού + εργασία;

Γιατί το ακριβότερο μοντέλο με τις full ρυθμίσεις και την υδραυλική προφόρτιση (+ελατήριο κατάλληλο για το βάρος του αναβάτη), θεωρώ πως έχει νορμάλ τιμή στα 1.159,00€
Φυσικά.... Θα χρειαστούν και τα μπροστινά βελτίωση.
ΣΥΝ εργασια κλπ.
 
Reactions: STF

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Το ότι θα χρειαστεί το μπροστινό σώνει και καλά, το υποθέτουμε γιατί....;

Ίσα ίσα που είναι αρκετά σκληρό το ελατήριο, απίθανο για ιαπωνικό μηχανάκι.
 
Reactions: STF

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Φυσικά.... Θα χρειαστούν και τα μπροστινά βελτίωση.
ΣΥΝ εργασια κλπ.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι να μην αλλάξει η διαδρομή πίσω (αυτό δε μπορείς να το φτιάξεις μπροστά).
Το μεγάλο πλεονέκτημα με την Ohlins και το κατάλληλο ελατήριο θα είναι η σωστή ρύθμιση του SAG. Θα ασχολιόμουν με το μπροστινό μόνο αν ήμουν εκτός SAG μετά τη προσθήκη αποστατών.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το ότι θα χρειαστεί το μπροστινό σώνει και καλά, το υποθέτουμε γιατί....;

Ίσα ίσα που είναι αρκετά σκληρό το ελατήριο, απίθανο για ιαπωνικό μηχανάκι.
Εξαρτάται τα κιλά μας... οι περισσότεροι ADVεντσουράδες είμαστε.... :mkms:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ότι θα χρειαστεί το μπροστινό σώνει και καλά, το υποθέτουμε γιατί....;

Ίσα ίσα που είναι αρκετά σκληρό το ελατήριο, απίθανο για ιαπωνικό μηχανάκι.
Για τον ιδιο λογο που δεν κοιτας απλα για ελατηριο για το πισω.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Για τον ιδιο λογο που δεν κοιτας απλα για ελατηριο για το πισω.
Σε πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ μόνο ελατήριο κοιτάζω, στο fazer μία χαρά δουλεύει η λύση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σε πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ μόνο ελατήριο κοιτάζω, στο fazer μία χαρά δουλεύει η λύση.
Ρωταω γιατι βλεπω να επιμένεις πολυ στις ρυθμίσεις. Αυτες τις ρυθμισεις θες ειδικο για να στις κανει και παλι αυτο που θα ρυθμισει παιζει και να μην κολλαει στο στυλ σου.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Ρωταω γιατι βλεπω να επιμένεις πολυ στις ρυθμίσεις. Αυτες τις ρυθμισεις θες ειδικο για να στις κανει και παλι αυτο που θα ρυθμισει παιζει και να μην κολλαει στο στυλ σου.
Η ατυχής εμπειρία ως τώρα από "ειδικούς" είναι ότι δεν υπάρχουν ειδικοί.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Γιατί ειναι τόσο δύσκολο στο μυαλό μας να ρυθμίσουμε αναρτήσεις? Δεν το καταλαβαίνω.

Το sag έχει έναν απλό κανόνα. 1/3 της διαδρομής στατικό και 1+1/3 δυναμικό.

Οσο αφορά αποσβέσεις συμπίεσης επαναφοράς ξεκινάς από τις εργοαστασιακες ρυθμίσεις η από εκεί που σου λέει το ένστικτο σου, έχεις καταλαβει τι σημαίνει απόσβεση συμπίεσης και επαναφορας, ουσιαστικά δηλαδή πόσο γρήγορα αφήνει η ανάρτηση να συμπιεστει η πόσο γρήγορα και δυναμικά επανέρχεται.

Καβάλαμε το μηχανάκι, πάμε σε μια ωραία διαδρομή και με ένα κατσαβιδακι κάνουμε δοκιμές πάνω κάτω να καταλάβουμε πως διαβάζει η ανάρτηση αν τη νιώθουμε να κρατάει σε επαφή τα λάστιχα με το οδόστρωμα, αν διαβάζει σωστά, αν μας αφήνει να ρίξουμε όπως θέλουμε το μηχανάκι και βασικά να την φέρουμε στα γούστα μας.

Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση φοβία πάνω σε αυτό το θέμα και τόσο καλές αναρτήσεις να πάνε στράφι επειδή δεν δοκιμάζουμε και δεν ασχολούμαστε.

Και το 640 που έχω τώρα και το 1050 μεταμορφωθηκαν μόλις αφιέρωσα λιγο χρόνο να τα σεταρω στα γούστα μου αλλιώς θα κατηγορουσα το μηχανάκι πως. Ειναι μέτριο κακό κλπ
 
Top Bottom