Yamaha T7 Tenere

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Xαλαροι ημεθα!

Καρμπυρατερ ρουλζ! Βρωμογκαζο ρουλζ! Αυτονομια 200χλμ με ευνοικο τυφωνα σε γκρεμο ρουλζ! Χωμα με κατω απο 70αλογα και πανω απο 200κιλα σαξ ντιξ! Αμα θα παρεις ονοφ μηχανη θα πρεπει να πηγαινεις μονο απο χωμα ακομα και μεσα απο τα κηπακια στην Αθηνα, αλλιως εισαι φλωριαν ρουλζ!

Κατα τα αλλα προφανως το ασπεργκερς προχωραει και δεν εχω καμια επαφη με την πραγματικοτητα, παιζει σοβαρα κι αυτο.

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι, μαζι σου σου λεω, μελος της Μενσα και παρ'ολα αυτα δεν εχω καμια επαφη με τα γραφομενα. Εαν θες μπες στον κοπο να διαλευκανεις αυτο που πιστευεις οτι δεν καταλαβαινω απο την αποψη σου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το θρεντ με το Τ700 έχει ξεκινήσει πριν 3 χρόνια και αυτό που μένει σε κάποιον διαβάζοντας το από την αρχή μέχρι σήμερα, είναι ότι η Γιαμαπα έβγαλε ένα μηχανάκι όπως το φανταζόταν ο πολύς κόσμος.
Χωμάτινο και παιχνιδιαρικο σε καλή τιμή και αντικειμενικά όμορφο.
Όπως όλα τα μηχανακια παίρνει βελτίωση σε σημεία.
Εγώ προσωπικά περίμενα να δω περισσότερα στον δρόμο, αλλά του δίνω λίγο χρόνο ακόμα για πωλήσεις.
Φυσικό είναι η εταιρεία από εδώ και πέρα να "γεμίσει" τα κενά στις πωλήσεις με πρόσθετα τρικ και εξοπλισμούς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένα μοντέλο που ήρθε για να μείνει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεύτερο μήνα στην σειρά καλύτερες πωλήσεις από gs σε Γερμανία και Ιταλία.
Εγώ μιλάω για την χώρα μας.
Σιγουρα στην παγκόσμια αγορά θα πηγαίνει καλύτερα.
Καλό μηχανακι... Τι να λέμε.
Και θα το κάνουν καλύτερο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεύτερο μήνα στην σειρά καλύτερες πωλήσεις από gs σε Γερμανία και Ιταλία.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε στατιστικά απο ποιά μοντέλα έκοψε πωλήσεις. Δηλαδή το GS δεν νομίζω πώς είναι ανταγωνιστής και η σύγκριση μαζί του έχει νόημα μόνο σαν απόλυτα νούμερα και κατα βάση ψυχολογικό νόημα.

Επίσης θα έχει ενδιαφέρον σύγκριση πωλήσεων Tenere-790. Βέβαια θα μου πεις το 790 καλά καλά δεν μπορεί η ΚΤΜ να το υποστηρίξει στην κατασκευή του άλλο και τούτο πάλι..
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ προσωπικά περίμενα να δω περισσότερα στον δρόμο, αλλά του δίνω λίγο χρόνο ακόμα για πωλήσεις.
Εγώ μιλάω για την χώρα μας.
Με βασικο μισθο 650 μικτα (οσοι τον περνουν) δυσκολα καποιος θα βρει 10 χιλιαρικα για να κανει την καυλα του
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με βασικο μισθο 650 μικτα (οσοι τον περνουν) δυσκολα καποιος θα βρει 10 χιλιαρικα για να κανει την καυλα του
Σωστό και αυτό.
Δεν γνωρίζω το χρηματοδοτικο της Γιαμαχα, γιατί παίζει και αυτό έναν ρόλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει;

Αυτό με μπερδεύει σε σχέση με ξένες χώρες. Μπαίνεις στην ιστοσελίδα της yam και βλέπεις τιμές και αξεσουάρ.

Μπαίνεις στην σελίδα των ντίλερ και γράφει:
9145 στον δρόμο
99 λίρες τον μήνα
Προαιρετικά τελευταία πληρωμή 4455 λίρες
Προκαταβολή 2297
37 μήνες
4000 μίλια τον χρόνο (για Αγγλία καλά είναι)

Στο τέλος αγοράζεις, το αφήνεις και φεύγεις η το δίνεις προκαταβολή για το επόμενο.


edit: Εννοώ αν έχει σε εμάς. Έξω έχει, της Αγγλίας δεν ξέρω αν είναι το πιο συμφέρον στην Ευρώπη αλλά ήταν το πιο εύκολο να βρω. Και μιλάω για ντίλερς της Yam στο επίσημο δίκτυο, όχι γενικώς έμπορο ταπάνταόλα. Και κυρίως η διαφορά νοοτροπίας, ΔΕΝ ΣΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ, δεν είναι "πληροφορίες από το τηλέφωνο", δεν είναι σκοτεινή τέχνη θα σου δώσω ένα ποστ-ιτ να θυμάσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχει;

Αυτό με μπερδεύει σε σχέση με ξένες χώρες. Μπαίνεις στην ιστοσελίδα της yam και βλέπεις τιμές και αξεσουάρ.

Μπαίνεις στην σελίδα των ντίλερ και γράφει:
9145 στον δρόμο
99 λίρες τον μήνα
Προαιρετικά τελευταία πληρωμή 4455 λίρες
Προκαταβολή 2297
37 μήνες
4000 μίλια τον χρόνο (για Αγγλία καλά είναι)

Στο τέλος αγοράζεις, το αφήνεις και φεύγεις η το δίνεις προκαταβολή για το επόμενο.
Η μαγεία του Leasing! το πιο κοντινό σε leasing στη χώρα μας το έχει η BMW σε φιλοσοφία χρηματοδοτικού γι αυτό και πουλιόνται πολλά GS ακόμα κι εδώ.

Σε γενικές γραμμές το Leasing δεν συμφέρει μακροπρόθεσμα στο σύνολο της δαπάνης ειδικά για ιδιώτες (σε εταιρείες έχει και μειώσεις φόρου που το κάνουν πιο συμφέρον) αλλά λύνει το πρόβλημα της έλλειψης πόρων διαθέσιμων. Με τον ίδιο τρόπο που άμα δεν νοικιάζονταν σπίτια οι μισοί θα ήταν στο δρόμο που δεν θα είχαν να αγοράσουν σπίτι.

Τα δίνεις λίγα λίγα, τα δίνεις κάθε μήνα, όσο δουλεύεις τα δίνεις και έχεις σπίτι, μηχανή, αυτοκίνητο. Στην ιδιοκτησία σου τίποτα αλλά ίσως δεν έχει και σημασία πλεόν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θρεντ με το Τ700 έχει ξεκινήσει πριν 3 χρόνια και αυτό που μένει σε κάποιον διαβάζοντας το από την αρχή μέχρι σήμερα, είναι ότι η Γιαμαπα έβγαλε ένα μηχανάκι όπως το φανταζόταν ο πολύς κόσμος.
Χωμάτινο και παιχνιδιαρικο σε καλή τιμή και αντικειμενικά όμορφο.
Όπως όλα τα μηχανακια παίρνει βελτίωση σε σημεία.
Εγώ προσωπικά περίμενα να δω περισσότερα στον δρόμο, αλλά του δίνω λίγο χρόνο ακόμα για πωλήσεις.
Φυσικό είναι η εταιρεία από εδώ και πέρα να "γεμίσει" τα κενά στις πωλήσεις με πρόσθετα τρικ και εξοπλισμούς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένα μοντέλο που ήρθε για να μείνει.
Με βασικο μισθο 650 μικτα (οσοι τον περνουν) δυσκολα καποιος θα βρει 10 χιλιαρικα για να κανει την καυλα του
Στη χώρα μας οι πωλήσεις δεν έχουν πάει με τον αναμενόμενο τρόπο. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις είναι κακές, πάντως δεν είναι οι αναμενόμενες. Τα νούμερα δεν τα θυμάμαι με ακρίβεια οπότε τυχόν λάθη θα μου τα συγχωρέσετε. Περίπου 80 προ-παραγγέλθηκαν ηλεκτρονικά, από τα οποία τα περισσότερα είχαν παραγγείλει οι dealers σε ολόκληρη τη χώρα για να έχουν στοκ. Μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί περίπου 50. Κάποιοι κρατιούνται γιατί δε θέλουν να φορτώσουν τη χρονιά 2019 στο μηχανάκι και θα τα πάρουν αρχές του 2020. Το θέμα με τις σχετικά "συγκρατημένες" πωλήσεις το είχα γράψει και πριν από κανά μήνα. Δεν το αφουγκράστηκα, το συζήτησα σε 2 καταστήματα Yamaha (το ένα επίσημη αντιπροσωπεία και το άλλο franchise που πουλάει μόνο Yamaha).

Ένας λόγος είναι αυτός που γράφει ο konkost αλλά πρέπει να συνδυασθεί με το γεγονός πως το κοινό της Yamaha δεν έχει συνηθίσει σε κάτι τόσο extreme εμφανισιακά και από άποψη ικανοτήτων. Μπαίνει μέσα για να το δει αυτός που ήθελε ένα TDM... το βλέπει και ταράζεται (γιατί νομίζει πως βλέπει κάτι αγωνιστικό). Αμέσως μετά επισκέπτεται το χώρο που βρίσκεται το Tracer 700. Και ναι μεν για το πιο "ψαγμένο" κοινό είναι super, αλλά σε σχέση με τη κατά κεφαλήν αναλογία των συνολικά φιλο-τζαπανικών μοτοσυκλετών αυτοί είναι/είμαστε λίγοι. Στη χώρα μας περισσότερο ενδιαφέρον έδειξαν οι λίγοι -με την ευρύτερη έννοια- γνώστες και οι φίλοι της KTM και των Ευρωπαϊκών, οι οποίοι μπορούσαν να αποκωδικοποιήσουν τα συν και τα πλην. Θυμηθείτε πως στα test ride event του Τ700 χόρτασαν τούμπες, μπορείτε να φανταστείτε ποιοι κυρίως ήταν αυτοί...

Αν και πρέπει να σημειωθεί πως και στο δρόμο (άσφαλτο) δεν τα πάει καθόλου άσχημα, ειδικά στα στροφιλίκια των επαρχιακών είναι πολύ απολαύστικο!

Όμως όταν σιγά-σιγά αρχίσει και φαίνεται στους δρόμους, αναπόφευκτα θα πάρει τη πορεία του. Νομίζω πως οι περισσότεροι από τους περίπου 50 που το έχουν αγοράσει μέχρι στιγμής στη χώρα μας είναι συνειδητοποιημένοι On/Off-άδες, οι οποίοι σκέφτονται και το χώμα. Με αυτό το σκεπτικό δεν είναι άσχημες οι πωλήσεις του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η μαγεία του Leasing! το πιο κοντινό σε leasing στη χώρα μας το έχει η BMW σε φιλοσοφία χρηματοδοτικού γι αυτό και πουλιόνται πολλά GS ακόμα κι εδώ.

Σε γενικές γραμμές το Leasing δεν συμφέρει μακροπρόθεσμα στο σύνολο της δαπάνης ειδικά για ιδιώτες (σε εταιρείες έχει και μειώσεις φόρου που το κάνουν πιο συμφέρον) αλλά λύνει το πρόβλημα της έλλειψης πόρων διαθέσιμων. Με τον ίδιο τρόπο που άμα δεν νοικιάζονταν σπίτια οι μισοί θα ήταν στο δρόμο που δεν θα είχαν να αγοράσουν σπίτι.

Τα δίνεις λίγα λίγα, τα δίνεις κάθε μήνα, όσο δουλεύεις τα δίνεις και έχεις σπίτι, μηχανή, αυτοκίνητο. Στην ιδιοκτησία σου τίποτα αλλά ίσως δεν έχει και σημασία πλεόν.
εχει και η χοντα,αλλα το κανει η αντελι....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ο ιδιώτης είναι νόμιμος εκπρόσωπος διπρόσωπος αντιπρόσωπος;
η αντελι εχει ενοικιαση αλλα και λισινγκ,εχει μονο χοντα απο μηχανακια,οποτε δια της πλαγια οδου ολα γινονται...
αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
Το μόνο που πληρώνεις είναι το μηνιαίο μίσθωμα με όλα τα άλλα καλυμμένα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom