Το θρεντ με το Τ700 έχει ξεκινήσει πριν 3 χρόνια και αυτό που μένει σε κάποιον διαβάζοντας το από την αρχή μέχρι σήμερα, είναι ότι η Γιαμαπα έβγαλε ένα μηχανάκι όπως το φανταζόταν ο πολύς κόσμος.
Χωμάτινο και παιχνιδιαρικο σε καλή τιμή και αντικειμενικά όμορφο.
Όπως όλα τα μηχανακια παίρνει βελτίωση σε σημεία.
Εγώ προσωπικά περίμενα να δω περισσότερα στον δρόμο, αλλά του δίνω λίγο χρόνο ακόμα για πωλήσεις.
Φυσικό είναι η εταιρεία από εδώ και πέρα να "γεμίσει" τα κενά στις πωλήσεις με πρόσθετα τρικ και εξοπλισμούς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένα μοντέλο που ήρθε για να μείνει.
Με βασικο μισθο 650 μικτα (οσοι τον περνουν) δυσκολα καποιος θα βρει 10 χιλιαρικα για να κανει την καυλα του
Στη χώρα μας οι πωλήσεις δεν έχουν πάει με τον αναμενόμενο τρόπο. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις είναι κακές, πάντως δεν είναι οι αναμενόμενες. Τα νούμερα δεν τα θυμάμαι με ακρίβεια οπότε τυχόν λάθη θα μου τα συγχωρέσετε. Περίπου 80 προ-παραγγέλθηκαν ηλεκτρονικά, από τα οποία τα περισσότερα είχαν παραγγείλει οι dealers σε ολόκληρη τη χώρα για να έχουν στοκ. Μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί περίπου 50. Κάποιοι κρατιούνται γιατί δε θέλουν να φορτώσουν τη χρονιά 2019 στο μηχανάκι και θα τα πάρουν αρχές του 2020. Το θέμα με τις σχετικά "συγκρατημένες" πωλήσεις το είχα γράψει και πριν από κανά μήνα. Δεν το αφουγκράστηκα, το συζήτησα σε 2 καταστήματα Yamaha (το ένα επίσημη αντιπροσωπεία και το άλλο franchise που πουλάει μόνο Yamaha).
Ένας λόγος είναι αυτός που γράφει ο
konkost αλλά πρέπει να συνδυασθεί με το γεγονός πως το κοινό της Yamaha δεν έχει συνηθίσει σε κάτι τόσο extreme εμφανισιακά και από άποψη ικανοτήτων. Μπαίνει μέσα για να το δει αυτός που ήθελε ένα TDM... το βλέπει και ταράζεται (γιατί νομίζει πως βλέπει κάτι αγωνιστικό). Αμέσως μετά επισκέπτεται το χώρο που βρίσκεται το Tracer 700. Και ναι μεν για το πιο "ψαγμένο" κοινό είναι super, αλλά σε σχέση με τη κατά κεφαλήν αναλογία των συνολικά φιλο-τζαπανικών μοτοσυκλετών αυτοί είναι/είμαστε λίγοι. Στη χώρα μας περισσότερο ενδιαφέρον έδειξαν οι λίγοι -με την ευρύτερη έννοια- γνώστες και οι φίλοι της KTM και των Ευρωπαϊκών, οι οποίοι μπορούσαν να αποκωδικοποιήσουν τα συν και τα πλην. Θυμηθείτε πως στα test ride event του Τ700 χόρτασαν τούμπες, μπορείτε να φανταστείτε ποιοι κυρίως ήταν αυτοί...
Αν και πρέπει να σημειωθεί πως και στο δρόμο (άσφαλτο) δεν τα πάει καθόλου άσχημα, ειδικά στα στροφιλίκια των επαρχιακών είναι πολύ απολαύστικο!
Όμως όταν σιγά-σιγά αρχίσει και φαίνεται στους δρόμους, αναπόφευκτα θα πάρει τη πορεία του. Νομίζω πως οι περισσότεροι από τους περίπου 50 που το έχουν αγοράσει μέχρι στιγμής στη χώρα μας είναι συνειδητοποιημένοι On/Off-άδες, οι οποίοι σκέφτονται και το χώμα. Με αυτό το σκεπτικό δεν είναι άσχημες οι πωλήσεις του.