Yamaha T7 Tenere

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
η αντελι εχει ενοικιαση αλλα και λισινγκ,εχει μονο χοντα απο μηχανακια,οποτε δια της πλαγια οδου ολα γινονται...
αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
Όχι δε γλυτώνεις από τίποτα. Απλά αγοράζεις ένα πακέτο που τα περιλαμβάνει όλα με το όφελος της μηνιαίας δόσης τύπου ενοικιοστασιου.

Ας πούμε για την περίπτωση των αυτοκινήτων που είναι η πιο συνήθης.

Η εταιρεία leasing λόγω οικονομικής δύναμης και οικονομικής κλίμακας αγοράζει τα αυτοκίνητα σαφώς πιο φτηνά από τον ιδιώτη. Τα χρηματοδοτεί προφανώς με μακροπροθεσμα ανακυκλωμένη αναχρηματοδοτηση.

Έχει συνεργεία δικά της που κάνει σέρβις, έχει συνεργασία με ασφαλιστικού φορείς που κάνει ομαδικά ασφάλιστρα σε άλλες τιμές. Γενικά αγοράζει η κατέχει υπηρεσίες σε χοντρικης και σου προσφέρει ένα πακέτο στη λιανική βγάζοντας το κέρδος της και λειτουργωμτας ουσιαστικά και σαν τραπεζικό ίδρυμα προσφέροντας σου χρηματοδότηση.

Σημαντικό στοιχείο πως δεν ασχολείσαι εσύ με σέρβις, λάστιχα, σήματα, ασφάλειες κλπ ουσιαστικά αγοράζεις και την διευκόλυνση.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε στατιστικά απο ποιά μοντέλα έκοψε πωλήσεις. Δηλαδή το GS δεν νομίζω πώς είναι ανταγωνιστής και η σύγκριση μαζί του έχει νόημα μόνο σαν απόλυτα νούμερα και κατα βάση ψυχολογικό νόημα...
Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Κανονικά η απάντηση είναι όχι αλλά υπάρχουν και μερικοί αγοραστές εκεί έξω που αγοράζουν σήμα. Και το σήμα της BMW είναι ποθητό για πολλούς.

Παρόλα αυτά θα μου έκανε τρομερή εντύπωση κάποιος να έδινε 10Κ για μεταχειρο 800gs και να μη πάει σε ζελατίνα tenere.

Η αγορά όμως τελικά αυτόρυθμίζεται. Ο καθένας ας ζητάει ότι θέλει στο car. Θα τα πάρει? Εάν δε τα πάρει θα ρίξει τη τιμή αλλιώς δε θέλει να πουλήσει, δεν το έχει ανάγκη.

Συνεπώς την αγορά τη ρυθμίζει η ζήτηση. Ας μην πάρει ποτέ κανείς μεταχειρισμένο σε παράλογη τιμή και σιγά σιγά θα εξαφανιστούν από τις αγγελίες!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Όπως είπε και ο Βαγγέλης, όλα θέμα αγοράς και ζήτησης είναι ....( και κρυφών πόθων...) δικό μου το τελευταίο :p
Ούτε εγώ θα τα έδινα για τα μοντέλα που αναφέρεις, αλλά είπαμε ότι αγαπάει ο καθένας, δεκτό και σεβαστό :)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Τα δυο που αναφέρεις προσφέρουν δικάβαλο ταξίδι με αξιώσεις, κάτι που το Τ700 δεν κάνει. Βέβαια εκείνα έχουν λιγότερη ικανότητα στο χώμα.

Μάλλον το Yamaha αυτή τη στιγμή είναι σε μια κατηγορία μόνο του.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
η αντελι εχει ενοικιαση αλλα και λισινγκ,εχει μονο χοντα απο μηχανακια,οποτε δια της πλαγια οδου ολα γινονται...
αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
Πάντως επειδή φίλος το έψαξε για να πάρει μηχανή με λισινγκ από εκεί (ο οποίος έχει αυτοκίνητο με λισινγκ) που είπε πως είναι τελείως ασύμφορο και δεν έχει καμία σχέση με του αυτοκινήτου

Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως επειδή φίλος το έψαξε για να πάρει μηχανή με λισινγκ από εκεί (ο οποίος έχει αυτοκίνητο με λισινγκ) που είπε πως είναι τελείως ασύμφορο και δεν έχει καμία σχέση με του αυτοκινήτου

Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και είναι απόλυτα λογικό!

Άλλη τάξη μεγέθους τα αμάξια.. Το 55-60%. των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ελλάδα είναι leasing! Έχει στηθεί ολόκληρη βιομηχανία πάνω σε αυτό το αντικείμενο με μεγάλες υποδομές.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για επιχειρήσεις που τα περνάνε έξοδα, λογικό.
Και η αντελι αυτό γράφει, αλλά κανείς δεν το προσέχει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για επιχειρήσεις που τα περνάνε έξοδα, λογικό.
Και η αντελι αυτό γράφει, αλλά κανείς δεν το προσέχει.
Για ιδιώτες και αμάξι leasing δε συμφέρει.

Αν όμως υπάρχει εταιρεία πρώτον υπάρχει όφελος το ΦΠΑ 24% που ουσιαστικά είναι άμεσο κέρδος για την εταιρεία και μετα το καθαρό ποσό μπαίνει και στα έξοδα και υπάρχει όφελος από φόρο εισοδηματος και ότι άλλο έμμεσο φόρο η εισφορα επηρεάζεται από το εισοδημα(αλληλεγγύης, ασφαλιστικές εισφορές κλπ)

Στη πράξη δηλαδή σε μια ατομική επιχείρηση ή εταιρεία στοιχίζει σε καθαρό ποσό κάπου ένα 60% του συνόλου της δαπάνης!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα μηχανακια εχουν και αυξημενο ρισκο, και ολικης καταστροφης αλλα και κλοπης, αρα λογικο ειναι να μην εχουν χαμηλοτερο κοστος σε leasing.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Όσοι έχετε όρεξη για διάβασμα, ρίξτε μια ματιά και εδώ .
Αντιγράφω το τελευταίο κομμάτι:

...πιάνοντας το οικονομικά, που είναι και αστάθμιστος παράγοντας, το value for money, είναι αναμφίβολα το Yamaha Tenere 700, που στα 10.490€, απέχει σημαντικά ακόμη και από την βασική έκδοση του BMW F 850 GS Adventure (13.790euro), του ΚΤΜ 790 Adventure (13.790euro), του Triumph Tiger 800 XCx (13.890euro) αλλά και του ακριβότερου της παρέας, Honda Africa Twin DCT (17.590euro). Αλλά ξέρουμε ότι τα λεφτά, δεν είναι πάντα το ζητούμενο, γιατί αλλιώς, ψάξτε στα site αγγελιών μεταχειρισμένων για κάτι μέχρι 1000euro, για να κάνετε την ίδια βόλτα, με ρομαντισμό.

Όμως, αν το ζητούμενο είναι τα ταξίδια, λίγο χώμα, ποιότητα και εξοπλισμός, αλλά και αναγνωρισιμότητα, τότε επενδύστε σε BMW.

Αν είναι η κίνηση στην πόλη, τα γκάζια, τα ηλεκτρονικά, ο εξοπλισμός, η sport συμπεριφορά, τότε χτυπήστε KTM.

Αν το ιδανικό ισοζύγιο περιλαμβάνει άσφαλτο - χώμα σε ίδια ποσοστά, αλλά και ατελείωτα ταξίδια, και ξανά χώμα, και φυσικά βρετανικός χαρακτήρας, τότε στοχεύστε την Triumph.

Αν το έτερο ήμισυ έρχεται συνέχεια παρέα, και θέλετε και αυτόματο = ευκολία σε κάθε συνθήκη, θέλετε και όγκο και προστασία από καιρικές συνθήκες, με μεικτά μερίδια σε άσφαλτο και χώμα - και είσαστε και μπασκετμπολίστας για να φτάνετε, τότε Ιαπωνία μεριά, στην Honda.

Αν τα χρήματα και η χρήση σε χώμα είναι ανασταλτικός παράγοντας, αν η αίσθηση μονοκύλινδρου στο χώμα σε βοηθά, αν η γραμμικότητα του δικύλινδρου σε χαλαρώνει, σου η απλότητα της κατασκευής και φυσικά το σοβαρό γρήγορο παιχνίδι σε κάθε διαδρομή, τότε, πάλι Ιαπωνία πλευρά, αλλά Yamaha.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι άνθρωποι θέλουν να καταφέρουν το θεωρητικό "skyhook" της Ducati με μιά απλή ανάρτηση, σε μηχανάκι το οποίο στοιχίζει το 40% της Ducati. Και μιλάμε τώρα για τροχούς οι οποίοι δεν έδειχναν να πηδάνε ή να τερματίζουν, όπως έχουμε δει σε πολύ ακριβότερα μηχανάκια. Με 50-60 στο χωράφι και σταθερό γκάζι. Κλασικές συνθήκες εκδρομής δηλαδή.
 
Top Bottom