Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βασικα δεν προσπαθουνε να αποδειξουν τιποτα που δεν ισχυει. Την ιδια ακριβως εντυπωση απεκτησα κι εγω στη δοκιμη, και δεν ειμαι ειδικος. Ειδικα αυτο που λεει στο 9:50 μου συνεβει ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το λεει, σε δυο συνεχομενα σαμαρακια στο χωμα σηκωθηκε το πισω μερος και με χτυπησε με δυναμη στο ποπουδακι μου.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Βασικα δεν προσπαθουνε να αποδειξουν τιποτα που δεν ισχυει. Την ιδια ακριβως εντυπωση απεκτησα κι εγω στη δοκιμη, και δεν ειμαι ειδικος. Ειδικα αυτο που λεει στο 9:50 μου συνεβει ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το λεει, σε δυο συνεχομενα σαμαρακια στο χωμα σηκωθηκε το πισω μερος και με χτυπησε με δυναμη στο ποπουδακι μου.
Σε συνεχομενα σαμαρια απαιτηται τεχνικη προφορτισης της αναρτησης,αν δεν το εφαρμοσεις θα φας την κλωτσια σιγουρα,αν δεν το εφαρμοσεις και δεν φας και κλωτσια τοτε η αποσβεση επαναφορας ειναι πολυ αργη και αυτο δημιουργει αλλα προβληματα (απωλεια προσφυσης κλπ).
Το τενερε το οδηγησα σε εκτεταμενο χωματινο τεστ(οχι μονο το γνωστο ον οφ 20λεπτο)και το βρηκα παρα πολυ καλο,στεκεται στα ισια διπλα σε μονοκυλινδρα και αυτο δεν ειναι ευκολο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στο εγχειρίδιο της τουκατι στη σελίδα ρύθμιση ανάρτησης για τακαρισια οδήγηση έλεγε ότι προσθέτουμε προφορτιση...το damping είναι οκ όμως το ελατήριο το προφορτιζεις για να είναι πιο σκληρό...η τακαρισια οδήγηση είναι για σκληρά αγόρια. Αυτοι οι Ρουμάνοι στο βίντεο δε μου φάνηκαν πολύ σκληρά αγόρια...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το μηχανάκι δεν μπορεί να γίνει 790R με μερικά κλικ...από το απλό το 790 πάντως είναι μια χαρά...δεν αξίζει να δώσεις 4000 χιλιάρικα παραπάνω για το απλό 790...καλύτερα πάρε κατευθείαν το R η ακόμα καλύτερα βρες το μεταχειρω στα 13.000 και άμα δε σου σκάσει κανένα αμορτισέρ ή τίποτα άλλο είσαι ρεδυ του ρεης...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το μηχανάκι δεν μπορεί να γίνει 790R με μερικά κλικ...από το απλό το 790 πάντως είναι μια χαρά...δεν αξίζει να δώσεις 4000 χιλιάρικα παραπάνω για το απλό 790...καλύτερα πάρε κατευθείαν το R η ακόμα καλύτερα βρες το μεταχειρω στα 13.000 και άμα δε σου σκάσει κανένα αμορτισέρ ή τίποτα άλλο είσαι ρεδυ του ρεης...
EXC & SXF ,Αυτα ειναι ready to race. Τα αλλα ειναι διαφημιστικες παπατζες.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αφού γυρνάω το κλειδί στο KTM και λέει ρεδυ του ρεης. Δηλαδή τι; Με κοροιδεψανε οι Αυστριακοί; Δε θα γίνω Κρις πιρτς με το που ανεβαινω στη σέλα;
Καλά τα ψέματα κανενα μηχανάκι με πινακίδες δεν είναι ready to race αν δεν είναι και ο αναβάτης...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκτός του ότι σχεδόν καμία μοτοσυκλέτα δεν έχει σεταρισμένη την ανάρτηση στα κιλά μας (το προσπερνάμε αυτό) μάλλον δεν έγινε αντιληπτό τι έγραψε ο Δημήτρης KORAX ... Αναφέρθηκε σε τεχνική προφόρτισης. Αυτό δεν έχει να κάνει με το να προφορτήσεις την ανάρτηση με κλικ, αλλά με το να τοποθετήσεις σωστά το σώμα πάνω στη μηχανή την ώρα που περνάς από συνεχόμενα σαμαράκια. Και αναλόγως περίπτωσης υπάρχουν και διαφορετικοί τρόποι. Δε λύνει όλες τις δυσκολίες μια καλή ανάρτηση, απαιτείται και τεχνική οδήγησης.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βασικα αυτο το πραγμα να μειωνουμε την αξια καποιου του οποιου η αποψη δε μας αρεσει, το βρισκω πολυ ασχημο. Δεν λεω για εμενα, λεω για τους Ρουμανους, που τους βγαλαμε ασχετους μη τακαρισιους ντιντιδες, ενω εχουν ταξιδεψει με μηχανη σε μερη που το 99% απο εμας δεν θα ταξιδεψει ουτε με το Google Earth... Και να φανταστεις οτι ουτε εγω "τους παω"...

Εγω ουτε τακαρισιος ειμαι, ουτε εμπειρια απο εντουρο εχω, αρα ειμαι στον τεραστιο μεσο ορο στον οποιο -θεωρητικα- απευθυνεται το Τ700. Και λεω οτι εγω παρατηρησα οτι κατι παιζει με την αναρτηση του. Ακριβως επειδη δεν ειμαι εντουρας, χρησιμοποιω τεχνικες οπως η παρακατω:


Και λεω οτι με την ιδια τεχνικη που οδηγησα το Τ700 οδηγω και το 1090, και δεν μου το εχει κανει ποτε αυτο. Ουτε ταπα παω στα σαμαρακια, ουτε διατεινομαι οτι ειμαι τακαρισιος Κρις Πριτς. Λεω ομως οτι διαπιστωσα το συγκεκριμενο θεμα με την αναρτηση του Τ700. Ισως να ειναι θεμα low speed αποσβεσης συμπιεσης, ισως να ειναι θεμα αποσβεσης επαναφορας, σε συνδυασμο με το μαλακο ελατηριο. Δεν λεω οτι το μηχανακι ειναι μαπα , ουτε οτι η αναρτηση ειναι σωβρακο, ουτε οι Ρουμανοι παραπανω λενε κατι τετοιο. Και εκεινοι ειχαν τον χρονο να σεταρουν τις ρυθμισεις στις δοκιμες τους. Λεω οτι ειναι απολυτως λογικο καπου να εχει γινει σκοντο, καπου να θελει να του ριξεις λιγα λεφτα, οταν ειναι 3000+ κατω απο τους υπολοιπους. Λεω οτι δεν θεωρω το Τ700 σαν ευκαιρια τυπου "Αμαν η Γιαμαχα δεν καταλαβε τι εβγαλε, τρεχατε να το παρετε πριν συνειδητοποιησουν το λαθος τους και ανεβασουν την τιμη!", προφανως και εκαναν συμβιβασμους για να πιασουν την τιμη αυτη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ξεπερνάμε εύκολα το γεγονός ότι το 1090R έχει 14000 σε "προσφορά" και το Τ700 10500 κανονική τιμή. Η διαφορά από κάπου βγαίνει και προφανές είναι ότι βγαίνει και από τις αναρτήσεις. Οπότε είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο να μην "ντακαρίζει" όπως το 450Rally στην έρημο Ατακάμα ξέρω και 'γω. Ο άνθρωπος που περιμένει ότι είναι όμοια αυτά τα δύο μηχανάκια, δεν έχει πιεί αρκετό καφέ για να ξυπνήσει από το όνειρο.

Η αξία των Ρουμάνων δεν έγκειται στο ότι ταξίδεψαν. Το ότι πήγαν κάπου δεν τους κάνει "χεράδες", αλλά η συζήτηση φεύγει πολύ έξω από το θέμα Τ700.
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε μπορούμε χωρις κοντρες εδω μεσα, ετσι;

Δεν προσπαθώ να πεισω κανέναν οτι το 1090 ντακαριζει στην Ατακαμα ενω το Τ700 οχι. Ανταπαντω στην απαντηση περι τεχνικης οτι και στο 1090 την ιδια κουλοτεχνικη χρησιμοποιώ αρα δεν ειναι θεμα τεχνικης, αρα οντως το θεμα που μου προεκυψε ειναι στην ανάρτηση του Τ700 , αρα βασει αυτου αλλα και απο αλλα που ειδα στο τεστ ραιντ, συμφωνω με οσα λενε οι Ρουμανοι. Ουτε χρηματα σχολιαζω ουτε συγκρινω μηχανακια, λεω πολυ απλα οτι το Τ700 εχει συμβιβασμούς, οπως ελεγα τοσο καιρο απο τον Ιουλιο που το δοκιμασα. Ουτε μαπα ειναι, ουτε φθηνο, ουτε ακριβο. Ειναι απλα φθηνοτερο απο τα αλλα, με κάποιους συμβιβασμους. Γιατι στον αντιποδα απο τους Ρουμανους ειναι πχ ο Βουλγαρος, ο οποιος το επαινει και το λατρεύει χωρις καν να το εχει οδηγησει, απλα και μονο επειδη ειναι διαπασων-φανμποϊ και το συγκρίνει με το δικο του ΧΤ660Ζ...

Το οτι οι Ρουμανοι ταξιδεψαν δε σημαινει οτι ειναι χεραδες, δεν το λεω για αυτο. Το λεω διοτι για να ταξιδεψαν , του φουστη, θα έχουν μεχρι τωρα αποψη για το ποια αναρτηση θελει να βαλεις χερι και ποια οχι για να πας φορτωμένος στα αγγουρια. Διοτι φιλε και συνάδελφε Ιωαννη, αυτος που θα το παρει για να πηγαινει οπως ο τυπος στο βιντεο του Κορακα, ή οπως οι Μπιρτς/Κοντυ πανε στα βιντεο της ΚΤΜ... εκει να δεις πόσο καφε χρειάζεται για να ξυπνησει απο το ονειρο. Οχι μονο το Τ700. Οτιδηποτε πανω απο 500κεκ στην κατηγορια, ανεξαρτητως μαρκας. Το λενε και τα ψιλα γραμματα στο κατω μερος του εν λογω βιντεο. Αμα περιμεναμε να μαθουμε εαν κουναει ή εαν σπαει απο τα διαφημιστικα , σωθηκαμε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχω ανοίξει βίντεο διότι μόλις έφτιαξα καφέ, τοστάκια και αυγά και περιμένω να δω the expanse, οπότε τα 2Mbps της εξαιρετικά όχι γρήγορης γραμμής μου είναι απασχολημένα.

Από τα βίντεο του Κριστιάν, φαίνεται ότι πάει μεν, δεν πάει και πολύ καλά δε. Με το F800 στο BAM φάνηκε ότι είναι τραγικά πολύ έξω από τα νερά του. Και επειδή πάει αργά, βολεύει το μαλακό μηχανάκι. Οπότε για το επίπεδό του, προτιμάει το BMW. Έμπειροι χωματεροί έχουν πάθει την πλάκα τους, οπότε τείνω να πιστέψω εκείνους.

Αυτό που λέω επίσης, χωρίς καμία διάθεση κόντρας, είναι ότι τα μηχανικά μέρη καλώς ή κακώς έχουν περιορισμούς, τα "καλά" περιφερειακά είναι και "ακριβά" για κάποιο λόγο, πέραν του ονόματος. Δεν μπορεί ένα απλό SHOWA να είναι εξίσου καλό με ένα WP τοπ σειράς. Μπορεί βέβαια ο κουλομαρίας να μην καταλάβει την διαφορά ή να μην αξίζει να πληρώσει την διαφορά.

Σε κάθε περίπτωση, το πιο πιθανό είναι ότι έχουμε μιά κλασική ιστορία "να πω το κλικμπέιτ μου και να ρουφήξω το πωπουδίνι της εταιρίας που κερδίζει συγκριτικά, με στέλνει στα πέρατα του κόσμου και μου τράξηξε λίγο το αυτί για το τελευταίο βίντεο στο οποίο δεν την έβγαλα πρώτη". Για το χώμα δεν έχω άποψη γιατί είπαμε, απίθανο κουλάδι και πέτυχα σκληρά ρυθμισμένο μηχανάκι, αλλά για το "δεν είναι plush στην άσφαλτο" ε, λολ, ομιτζί, απαγαινε. Υπάρχει και το άλλο ζήτημα βέβαια, ότι ο Κριστιάν είναι τάπας και σχετικά αδύνατος, ο άλλος με τα γυαλιά είναι κάπου στο 180 αλλά πάλι αδύνατος, οπότε τα εμπρός ελατήρια του Τ700 μπορεί και να τους πέφτουν σκληρά, αυτό το έχουν γράφει αρκετοί στο advrider.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αστείο με το ίντερνετ.

Δεν υπάρχει διάσταση απόψεων ποτέ, μόνο κόντρα, καυγάς. Με εμάς η με τους άλλους. Go figure.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
σε καθε περιπτωση, η διαφορα της τιμης απο τα υπολοιπα ειναι πολυ μεγαλη ωστε να θεωρειται και το μετριο πισω αμορτισερ προβλημα, το οποιο λυνεται με ενα ευρος 500-1000ε, αναλογα με το αν θες να εισαι πολυ καλυτερος η παρα πολυ καλυτερος απ οτι κυκλοφορει στην αγορα αυτη τη στιγμη
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σε ότι με αφορά Κώστα k0k0s δεν υπάρχει καμία διάθεση κόντρας ή επιβολής να έχω δίκιο.
Το αστείο με το ίντερνετ.

Δεν υπάρχει διάσταση απόψεων ποτέ, μόνο κόντρα, καυγάς. Με εμάς η με τους άλλους. Go figure.
Δεν αναφερθηκα προσωπικα σε κανεναν με τον ορο κοντρα. Λεω ομως οτι αυτο που λενε οι Ρουμανοι στο βιντεο το εζησα και εγω απο κοντα. Ο Κοραξ απαντησε οτι μπορει να ειναι θεμα λαθους στασης σωματος. Δεκτο, και αντιλεγω οτι την ιδια σταση σωματος εχω και στο 1090 και δεν εχω θεμα. Λαμβανω απαντηση οτι το 1090 ειναι πιο ακριβο, Χαιρω πολυ Χαιροπουλος. Προφανως το 1090 εχει καλυτερες αναρτησεις. Προφανως το Τ700 εχει μια χαρα αναρτησεις για τα λεφτα του. Προφανως θελει δουλιτσα για να γινει καλυτερο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορω να συγκρινω μια αναρτηση που δουλευει σωστα με μια που δεν το κανει, για να εξηγησω οτι εχω αποψη. Ποσο μαλλον δε, οταν για το 1090 εχει γραφτει σε ουκ ολιγα συγκριτικα οτι ειναι πολυ "σκληρο" για καθημερινη/απλη/βολταδικη χρηση. Και ομως για εμενα ειναι ο,τι πρεπει, και το Τ700 σιγουρα δεν ειναι πιο "σκληρο" απο το 1090.

Απο εκει και περα δεν υπαρχει διασταση αποψεων αλλα κατα τη γνωμη μου μη αποδοχη των οσων λεγονται στο βιντεο, επειδη δεν ξερουν τι τους γινεται, στα υπολοιπα τεστ ολοι λενε τα καλυτερα, δεν ειναι σκληροι, δεν ειναι χεραδες, τα παιρνουν απο τη Μπεμβε και το προμοσιοναλ βιντεακι της Γιαμαχα δεν το δειχνει να κουναει. Ειναι τωρα επιχειρηματα αυτα για να υποστηριξουν την αποψη οτι η αναρτηση του Τ700 ειναι σωστη? Το να διαβασω οτι -οπως και εχει γινει απο τα περισσοτερα παιδια- "εμεις το οδηγησαμε/αγορασαμε και δεν διαπιστωσαμε κατι τετοιο" , ναι, μαλιστα, ειναι επιχειρημα αντιθετης αποψης. Το να "θαβουμε" απλα τους Ρουμανους ομως ειναι 'κοντρα'.

Και γιατι μιλαω για κοντρα? Γιατι εαν αυτη τη στιγμη δεν ειχα το 1090 και ημουν στην φαση αγορας, θα επαιρνα το Τ700 με κλειστα ματια. Το εχω ξαναδηλωσει. Εγω λοιπον που δηλωνω αυτο, δηλωνω επισης οτι θα το επαιρνα γνωριζοντας εξαρχης οτι θα χρειαζοταν να ασχοληθω αμεσα με την αναρτηση γιατι την εχω ηδη δοκιμασει και ξερω οτι -για εμενα- θελει δουλιτσα και χρημα. Το εαν ο Ελληνας τηλεπαρουσιαστης/συντακτης περιοδικου εντουρας που το δοκιμασε λεει τα καλυτερα ή εαν ο Αμερικανος αντβεντουρας ινφλουενσερ/γιουτουμπερ θα το θαψει γιατι δεν παει καλα στην ερημο της Ντεθ Βαλεϋ, εμενα δε μου λεει τιποτα. Αυτο δεν σημαινει οτι για εσας τους υπολοιπους η αναρτηση δεν ειναι οκ, ειτε επειδη ξερετε να το πατε καλυτερα σαν πολυ πιο εμπειροι, ειτε επειδη το δοκιμασατε και δεν ειχατε θεμα. Για εμενα ομως και για τους τυπους στο βιντεο, το συμπερασμα ειναι οτι δεν μας κανει.

Τεσπα, απ'οοοοοολα οσα εχω διαβασει/ακουσει/δει στο ιντερνετ, εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι δεν ειναι θεμα σκληρων ελατηριων -ισα-ισα που τα ελατηρια του ειναι για Μ.Ο. αναβατη 75κιλων- αλλα στις αποσβεσεις των αναρτησεων. Θα φανει συντομα, οταν φτασει στην αμερικανικη αγορα, στις αναφορες μεσα απο τα αντιστοιχα φορα.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Οι πρώτοι που δεν ενθουσιάστηκαν...και το έσφαξαν με το βαμβάκι...Άσχετοι ή οι μόνοι που είπαν την αλήθεια;
... αυτό που βλέπω στο βίντεο είναι ότι αναλόγως κιλών αναβάτη,
μάλλον,
είναι προτιμότερο ο συνδυασμός:
  • μαλακή ρύθμιση εμπρός/μέτρια πίσω, για "ελαφρύ" αναβάτη,
  • μέτρια ρύθμιση εμπρός/σκληρή πίσω, για "βαρύ" αναβάτη.
Με επιπλέον κάποιους πειραματισμούς στα "κλικ" της απόσβεσης συμπίεσης.
Κατά τα άλλα:
  • το μπροστινό του 850 είναι μαλακό πολύ, το πίσω ελέγχει αποτελεσματικά τον τροχό,
  • τονίζουν ότι η ανάρτηση (του Τ700) "δεν ακούει" στα κλικ, γεγονός που δεν έχω δει να αναφέρεται αλλού, μάλιστα άλλες αναφορές εκθειάζουν ακριβώς το αντίθετο.
// Β
 
Top Bottom