Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κάποια στιγμή μετά την επίσημη παρουσίαση είχα ρωτήσει τους Ρουμάνους πότε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο για το Tenere 700...και μου απάντησαν ότι δε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο από την παρουσίαση γιατί δεν ήταν εκεί αφού η Yamaha δεν τους κάλεσε...
Τώρα πέρα από την πλάκα, το βίντεο το ανέβασα γιατί ήταν οι πρώτοι που έκαναν αρνητικά σχόλια για το Tenere 700 και όχι απλά συγκριτικά με τα άλλα. Νόμισα ότι το 2ο βίντεο έγινε επειδή είτε τους την έπεσαν στο κανάλι τους με διάφορα σχόλια είτε κατάλαβαν ότι όλοι γράφουν από θετικά μέχρι διθυραμβικά σχόλια και σου λεει μήπως μας πουν άσχετους που το βγάλαμε μετριο το μηχανάκι; Ωστόσο βλέποντας και το 2ο βίντεο στην ουσία δεν αναθεωρούν σημαντικά αλλά λένε ότι το μηχανάκι πρέπει να ρυθμιστεί τέρμα σκληρά για οδήγηση εκτός δρόμου...Οκ καταλαβαίνω ότι απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό αλλά το τέρμα σκληρό είναι εκτός από γενικό ισως και λίγο παραπλανητικό...συμπίεση επαναφορά προφόρτιση...τρεις ξεχωριστές παράμετροι...που τις αυξομειώνεις ανάλογα με το τεραίν.
Τεσπα η ουσία είναι ότι λένε κάποια πράγματα για το μηχανάκι κι επειδή κόσμος από εδώ το έχει οδηγήσει είναι χρήσιμο να δούμε εάν έχουν δίκιο ή πέφτουν έξω.
Ακόμα και σε επίπεδο συγκριτικού νομίζω είναι λάθος να βαθμολογείται η απόδοση μιας μηχανής ή επί μέρους περιφερειακών συνυπολογίζοντας την τιμή. το 10 πρέπει να είναι 10...δηλαδή το τέλειο το μέγιστο το άριστο κτλ...Εαν σε ένα μηχανάκι με τιμή 10.000 βαζω 10 επειδή έχει καλή ανάρτηση και είναι το μονο σε αυτήν την τιμή και σε ένα με 20.000 που έχει καλύτερη ανάρτηση του βάζω 9 επειδή κοστίζει τα διπλά...τότε μπάζει και χωλαίνει το πράγμα.
Ετσι έχοντας δει όλα τα reviews αλλά όχι μόνο, προσωπικά κλίνω στο ότι τα διθυραμβικά σχόλια οφείλονται και λόγω της μεγάλης διαφοράς στην τιμη με τα υπόλοιπα, αλλά το μηχανάκι δεν είναι μέτριο ή τουλάχιστον είναι καλύτερο από αυτό που αφήνουν να εννοηθεί οι Ρουμάνοι...τουλάχιστον σε σχέση με το απλό 790 γιατί το F850gs δεν το έχω οδηγήσει σε καμία εκδοχή.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κάποια στιγμή μετά την επίσημη παρουσίαση είχα ρωτήσει τους Ρουμάνους πότε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο για το Tenere 700...και μου απάντησαν ότι δε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο από την παρουσίαση γιατί δεν ήταν εκεί αφού η Yamaha δεν τους κάλεσε...
Τώρα πέρα από την πλάκα, το βίντεο το ανέβασα γιατί ήταν οι πρώτοι που έκαναν αρνητικά σχόλια για το Tenere 700 και όχι απλά συγκριτικά με τα άλλα. Νόμισα ότι το 2ο βίντεο έγινε επειδή είτε τους την έπεσαν στο κανάλι τους με διάφορα σχόλια είτε κατάλαβαν ότι όλοι γράφουν από θετικά μέχρι διθυραμβικά σχόλια και σου λεει μήπως μας πουν άσχετους που το βγάλαμε μετριο το μηχανάκι; Ωστόσο βλέποντας και το 2ο βίντεο στην ουσία δεν αναθεωρούν σημαντικά αλλά λένε ότι το μηχανάκι πρέπει να ρυθμιστεί τέρμα σκληρά για οδήγηση εκτός δρόμου...Οκ καταλαβαίνω ότι απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό αλλά το τέρμα σκληρό είναι εκτός από γενικό ισως και λίγο παραπλανητικό...συμπίεση επαναφορά προφόρτιση...τρεις ξεχωριστές παράμετροι...που τις αυξομειώνεις ανάλογα με το τεραίν.
Τεσπα η ουσία είναι ότι λένε κάποια πράγματα για το μηχανάκι κι επειδή κόσμος από εδώ το έχει οδηγήσει είναι χρήσιμο να δούμε εάν έχουν δίκιο ή πέφτουν έξω.
Ακόμα και σε επίπεδο συγκριτικού νομίζω είναι λάθος να βαθμολογείται η απόδοση μιας μηχανής ή επί μέρους περιφερειακών συνυπολογίζοντας την τιμή. το 10 πρέπει να είναι 10...δηλαδή το τέλειο το μέγιστο το άριστο κτλ...Εαν σε ένα μηχανάκι με τιμή 10.000 βαζω 10 επειδή έχει καλή ανάρτηση και είναι το μονο σε αυτήν την τιμή και σε ένα με 20.000 που έχει καλύτερη ανάρτηση του βάζω 9 επειδή κοστίζει τα διπλά...τότε μπάζει και χωλαίνει το πράγμα.
Ετσι έχοντας δει όλα τα reviews αλλά όχι μόνο, προσωπικά κλίνω στο ότι τα διθυραμβικά σχόλια οφείλονται και λόγω της μεγάλης διαφοράς στην τιμη με τα υπόλοιπα, αλλά το μηχανάκι δεν είναι μέτριο ή τουλάχιστον είναι καλύτερο από αυτό που αφήνουν να εννοηθεί οι Ρουμάνοι...τουλάχιστον σε σχέση με το απλό 790 γιατί το F850gs δεν το έχω οδηγήσει σε καμία εκδοχή.
Τους συγκεκριμενους ρουμανους θα τους λαβαινα σοβαρα υποψιν μου στο να διαλεξω κατσαρολικα καμπινγκ κ προβια σελας ραουντ δε γουορλντ ταξιδι,μεχρι εκει.
Και πριν πεταχτουν οι 300(με η χωρις τον Λεωνιδα)να με πεισουν για τα σκιλς των ρουμανων.Αναφερα τι θα εκανα Εγω.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Πολλά λόγια... Οδηγηστε λίγο!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σκασε εσυ ρε!
Ποσα reviews εχεις διαβασει ρε για το μηχανακι?Ε Ποσα???:fun
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πολλά λόγια... Οδηγηστε λίγο!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...
 
Τελευταία επεξεργασία:

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...
Έλα Χανιά. Το δικό μου το έχουν πάρει μονοτερμα!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έλα Χανιά. Το δικό μου το έχουν πάρει μονοτερμα!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. πέραν του ότι είναι μακριά δηλαδη στην άλλη άκρη της χώρας, εγώ συγκεκριμένα δε χρειάζεται να έρθω. Ωστόσο είναι αλήθεια ότι το μηχανάκι είναι πολύ δυσεύρετο για τεστ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...
Στην παρουσίαση το καλοκαίρι, δεν ήρθε κανείς. Μάλλον παρακαλούσαν και τους σνομπαρε το κοινό της Αθήνας.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ναι αλλά και τα 3 ride event έγιναν στη νότια ελλάδα (το 3ο ήταν στο Σοφικό). Εν μέρει λογικό γιατί εδώ πάνω τα λίγο πιο ακριβά μηχανάκια δεν τα βλέπεις συχνά, ενώ κάτω όσο νάναι έχει περισσότερο χαρτί για τέτοια γούστα. και 10.000 σήμερα στην Ελλάδα θεωρούνται πολλά. Πάντως από Οκτωβριο τα test ride μηχανάκια ήταν κλεισμένα είτε για δημοσιογράφους είτε για διάφορους άλλους γνωστούς κτλ...Στη Θεσσαλονίκη όταν πήρα να ρωτήσω μού είπαν από Φεβρουάριο 2020...
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Για τα 100 κιλά μου η μπίλια έκατσε στα 2-3 κλικ πιο σκληρό από τις μέσες ρυθμίσεις συμπίεσης/επαναφοράς που δίνει το manual. Για τις χαλαρές εκδρομικές μου ταχύτητες στο χώμα μια χαρά μου πάει :). Τι ζηταει ο καθένας και πως το ευχαριστιέται είναι το ζητούμενο. Και στα συνεχόμενα σαμάρια μέσα στην πολή που κοπανάει λίγο τον πωπό...σηκώνομαι όρθιος και φαντάζομαι ότι έχει χώμα από κάτω :)
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Για τα 100 κιλά μου η μπίλια έκατσε στα 2-3 κλικ πιο σκληρό από τις μέσες ρυθμίσεις συμπίεσης/επαναφοράς που δίνει το manual. Για τις χαλαρές εκδρομικές μου ταχύτητες στο χώμα μια χαρά μου πάει :). Τι ζηταει ο καθένας και πως το ευχαριστιέται είναι το ζητούμενο. Και στα συνεχόμενα σαμάρια μέσα στην πολή που κοπανάει λίγο τον πωπό...σηκώνομαι όρθιος και φαντάζομαι ότι έχει χώμα από κάτω :)
Ρε τα αυτοκόλλητα θα τα δούμε???

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μήπως φταίει ότι το μηχανάκι των Ρουμάνων είναι χωρίς αυτοκόλλητα;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τους Ρουμάνους δεν τους έχω παρακολουθήσει η αλήθεια είναι.

Τον Δημήτρη KORAX τον ξέρω. Εκτός οτι έχουμε κάνει μαζί χλμ χωμάτινα και πάει αεροπορία, μην ξεχνάμε πώς ο άνθρωπος έχει στη πλάτη του χρόνια αγωνιζόμενου σε πρωταθλήματα MX στη Γερμανία. Και το MX είναι απο τα πιο δύσκολα και επικίνδυνα σπορ σε 2 ρόδες. Αν υπάρχει κάποια τεχνική, κάποια προπόνηση, κάποιο είδος οδήγησης και κάποιο μηχανάκι του είδους ο Δημήτρης μάλλον το έχει δοκιμάσει και μάλλον το έχει οδηγήσει. Και το ντοσιέ με τις ακτινογραφίες στη βιβλιοθήκη του λέει πώς ταλαιπωρήθηκε πολύ να φτάσει οδηγικά εκεί που έφτασε σαν αθλητής.

Συνεπώς με σεβασμό στην (μειοψηφική σε σχέση με το σύνολο του ειδικού ΄τυπου) άποψη των Ρουμάνων η άποψη του Δημήτρη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα(για μένα). Άμα μου πει πώς μεγάλε δε φταίει το μηχανακι και κάτι έκανες λάθος στην τεχνική σου θα ασχοληθω πρώτα με την τεχνική μου.

Εγώ κάνοντας καμιά δεκαριά χλμ χωμάτινα με το Tenere δεν διαπίστωσα νευρικότητα στο πίσω μέρος (για on-off) Αλλά τα κομμάτια ήταν εύκολα και βατά οπότε η γνώμη μου δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Για την ιστορία δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα χώματος που σε σημεία δύσκολα με επαναλαμβανόμενα χτυπήματα στην ανάρτηση να μην φάω κλοτσιά στο κώλο (ειδικά άμα το έβαλα λάθος). Καλά σε ένα ΄΄μέτριο΄΄ μηχανάκι όπως ΄το KLX 250 που είχα ήταν σύνηθες αλλά και στα πολύ καλά 640 που έχω ΄τωρα (με μοχλικό) πάλι συνέβαινε και ακόμα και στο EXC 450 (με PDS οκ δεν αντιλέγω) αλλά πάντα θυμαμαι (και χτες ακόμα στη βόλτα στο Καντήλι που έφαγα ένα καλό κωλοσκαμπίλι) έκανα και κάποιες λάθος τοποθετήσεις.

Είναι μεγάλη η κουβέντα αλλά νομίζω πέρα απο τα μηχανάκια πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στον εαυτό μας, στη τεχνική μας και στις ρυθμίσεις που κάνουμε στα μηχανάκια προτού ψάξουμε για κάτι άλλο ή για κάποια αναβάθμιση.

Καλημέρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κανεις δεν αντιλεγει και δεν αμφισβητει τις προτασεις, αποψεις και ικανοτητες αναβατων με μεγαλη εμπειρια εκτος δρομου. Το σκεπτικο μου ομως ειναι οτι προκειται για ενα μηχανακι που απευθυνεται σε ενα πολυ πιο μεγαλο κοινο, με πολυ λιγοτερη εμπειρια στο χωμα, αρα θα ειχε νοημα να ακουστουν και οι αποψεις οπως πχ των "κουλαδιων" Ρουμανων. Δεν μιλαμε για εκεινους που θα το παρουν και να πανε αεροπορια στο χωμα -σιγουρα καποιοι θα το κανουν και αυτο- αλλα μιλαμε για ενα μηχανακι που στην συντριπτική πλειοψηφια θα αγοραστει απο κοσμο που ΕΑΝ μπει χωμα θα μπει σε ρυθμους βολτας και οχι Ντακαρ. Ξαναλεω, δεν μιλαω για τους λιγους χεραδες που θα το πηγαιναν αερα ακομη και με τετραγωνες ζαντες, αλλα για τους πολλους σαν κι εμενα που θα το παμε χαλαρα οπου μπορουμε να το παμε.

Σιγουρα λοιπον η κατάρτιση και η αποκτηση σωστων τεχνικων οδηγησης βελτιωνει την αποδοση και τη δικη μας αλλα και της μηχανης, αλλα στην δικη μου περιπτωση λεω οτι εχω απτα παραδειγματα οπου με την ιδια τεχνικη σε αλλα μηχανακια δεν μου παρουσιαζεται αυτο το θεμα ενω σε αλλα (μαζι και στο Τ700) ειναι εμφανες. Ισως να εχει να κανει με το οτι για τον βαθμο προφορτισης που θελω για τα κυβικα μου η αποσβεση επαναφορας του αμορτισερ του Τ700 δεν ειναι αρκετη, ή ισως να εχει πολυ υψηλη αποσβεση συμπιεσης. Ισως το μηχανακι που δοκιμασα ειχε "τελειωμενο" αμορτισερ, και το ιδιο να συνεβει και στο μηχανακι στο συγκριτικο του βιντεο. Δεν λεω οτι το Τ700 εχει μαπα αναρτηση, λεω οτι στη δοκιμη που του εκανα συμπερανα οτι η αναρτηση που φοραγε το συγκεκριμενο δε μου δουλεψε, και βρηκα την ευκαιρια να το ξανα-αναφερω βλεποντας το βιντεο που ανεβηκε 2 σελιδες πριν, συμφωνώντας με τα ευρηματα των Ρουμανων δοκιμαστων. Δατς ολ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εδώ έχουμε χρόνια ένα μηχανάκι και παλεύουμε με το στήσιμο και τις αναρτήσεις.
Δεν είναι δυνατόν να είναι τέλειο ένα τεστ για όλους.
Το σωστό είναι να ακούμε όλες τις αποψεις και να κρατάμε ότι μας κανει
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Άσχετο σχετικό για μας τα νεούδια υπάρχει κάποιο κατατοπιστικό λινκ-βίντεο -αρθρο να ξεστραβωθούμε για την αλφαβήτα οσον αφόρα το θέμα της παραπάνω συζήτησης;
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Εγω λεω να ρωτησουμε αυτονε αν του κλωτσαγε...

Επιτέλους κ κάποιος που οδηγεί μηχανή όπως πρέπει,γιατί το λέω αυτο?
Συνήθως τέτοια βίντεο βλέπω απο οδηγούς ktm.
 
Top Bottom