Τους συγκεκριμενους ρουμανους θα τους λαβαινα σοβαρα υποψιν μου στο να διαλεξω κατσαρολικα καμπινγκ κ προβια σελας ραουντ δε γουορλντ ταξιδι,μεχρι εκει.Κάποια στιγμή μετά την επίσημη παρουσίαση είχα ρωτήσει τους Ρουμάνους πότε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο για το Tenere 700...και μου απάντησαν ότι δε θα ανεβάσουν κάποιο βίντεο από την παρουσίαση γιατί δεν ήταν εκεί αφού η Yamaha δεν τους κάλεσε...
Τώρα πέρα από την πλάκα, το βίντεο το ανέβασα γιατί ήταν οι πρώτοι που έκαναν αρνητικά σχόλια για το Tenere 700 και όχι απλά συγκριτικά με τα άλλα. Νόμισα ότι το 2ο βίντεο έγινε επειδή είτε τους την έπεσαν στο κανάλι τους με διάφορα σχόλια είτε κατάλαβαν ότι όλοι γράφουν από θετικά μέχρι διθυραμβικά σχόλια και σου λεει μήπως μας πουν άσχετους που το βγάλαμε μετριο το μηχανάκι; Ωστόσο βλέποντας και το 2ο βίντεο στην ουσία δεν αναθεωρούν σημαντικά αλλά λένε ότι το μηχανάκι πρέπει να ρυθμιστεί τέρμα σκληρά για οδήγηση εκτός δρόμου...Οκ καταλαβαίνω ότι απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό αλλά το τέρμα σκληρό είναι εκτός από γενικό ισως και λίγο παραπλανητικό...συμπίεση επαναφορά προφόρτιση...τρεις ξεχωριστές παράμετροι...που τις αυξομειώνεις ανάλογα με το τεραίν.
Τεσπα η ουσία είναι ότι λένε κάποια πράγματα για το μηχανάκι κι επειδή κόσμος από εδώ το έχει οδηγήσει είναι χρήσιμο να δούμε εάν έχουν δίκιο ή πέφτουν έξω.
Ακόμα και σε επίπεδο συγκριτικού νομίζω είναι λάθος να βαθμολογείται η απόδοση μιας μηχανής ή επί μέρους περιφερειακών συνυπολογίζοντας την τιμή. το 10 πρέπει να είναι 10...δηλαδή το τέλειο το μέγιστο το άριστο κτλ...Εαν σε ένα μηχανάκι με τιμή 10.000 βαζω 10 επειδή έχει καλή ανάρτηση και είναι το μονο σε αυτήν την τιμή και σε ένα με 20.000 που έχει καλύτερη ανάρτηση του βάζω 9 επειδή κοστίζει τα διπλά...τότε μπάζει και χωλαίνει το πράγμα.
Ετσι έχοντας δει όλα τα reviews αλλά όχι μόνο, προσωπικά κλίνω στο ότι τα διθυραμβικά σχόλια οφείλονται και λόγω της μεγάλης διαφοράς στην τιμη με τα υπόλοιπα, αλλά το μηχανάκι δεν είναι μέτριο ή τουλάχιστον είναι καλύτερο από αυτό που αφήνουν να εννοηθεί οι Ρουμάνοι...τουλάχιστον σε σχέση με το απλό 790 γιατί το F850gs δεν το έχω οδηγήσει σε καμία εκδοχή.
Σκασε εσυ ρε!Πολλά λόγια... Οδηγηστε λίγο!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...Πολλά λόγια... Οδηγηστε λίγο!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα... Το δικό μου!!!Σκασε εσυ ρε!
Ποσα reviews εχεις διαβασει ρε για το μηχανακι?Ε Ποσα???:fun
Έλα Χανιά. Το δικό μου το έχουν πάρει μονοτερμα!!Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. πέραν του ότι είναι μακριά δηλαδη στην άλλη άκρη της χώρας, εγώ συγκεκριμένα δε χρειάζεται να έρθω. Ωστόσο είναι αλήθεια ότι το μηχανάκι είναι πολύ δυσεύρετο για τεστ.Έλα Χανιά. Το δικό μου το έχουν πάρει μονοτερμα!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην παρουσίαση το καλοκαίρι, δεν ήρθε κανείς. Μάλλον παρακαλούσαν και τους σνομπαρε το κοινό της Αθήνας.Και πού να το βρουν να το οδηγήσουν; πιο εύκολα έκλεινες ραντεβού με τη Σκαρλετ Γιοχανσον παρά για test ride με το Tenere 700...
Ρε τα αυτοκόλλητα θα τα δούμε???Για τα 100 κιλά μου η μπίλια έκατσε στα 2-3 κλικ πιο σκληρό από τις μέσες ρυθμίσεις συμπίεσης/επαναφοράς που δίνει το manual. Για τις χαλαρές εκδρομικές μου ταχύτητες στο χώμα μια χαρά μου πάει . Τι ζηταει ο καθένας και πως το ευχαριστιέται είναι το ζητούμενο. Και στα συνεχόμενα σαμάρια μέσα στην πολή που κοπανάει λίγο τον πωπό...σηκώνομαι όρθιος και φαντάζομαι ότι έχει χώμα από κάτω
ούτε να τα ανοίξω να τα δω δεν έχω προλάβειΡε τα αυτοκόλλητα θα τα δούμε???
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιτέλους κ κάποιος που οδηγεί μηχανή όπως πρέπει,γιατί το λέω αυτο?Εγω λεω να ρωτησουμε αυτονε αν του κλωτσαγε...