Yamaha T7 Tenere

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα μηχανακια εξ ιαπωνιας ηταν παραδοσιακα υποδεεστερα στη βαση τους απο τον ευρωπαικο ανταγωνισμο...υψηλο βαρος, κακη γεωμετρια, μαλακα πλαισια και ψαλιδια, πραγματα που δηλαδη, οτι και να εκανες, οσο να επενδυες σε αναρτησεις φρενα, κατεληγες να εχεις ενα κακο μηχανακι με καλα περιφεριακα. Πλεον αυτο αλλαξε και η γιαμαχα δινει και στην περιπτωση του Τ7 ενα καλο μηχανακι στη βαση του με μετριες αναρτησεις, κατι που παραδοσιακα ολες οι εταιρειες κανουν σκοντο. Προσωπικα δεν ειχα ποτε μηχανακι που να μη χρειαστικε επεμβαση στις αναρτησεις, και μιλαω ακομα και για εργοστασιακα ohlins, οχι σοβα του κουβα. Με ενα αμορτισερακι πισω και ενα revalving μπροστα, το μηχανακι θα πεταει
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα μηχανακια εξ ιαπωνιας ηταν παραδοσιακα υποδεεστερα στη βαση τους απο τον ευρωπαικο ανταγωνισμο...υψηλο βαρος, κακη γεωμετρια, μαλακα πλαισια και ψαλιδια, πραγματα που δηλαδη, οτι και να εκανες, οσο να επενδυες σε αναρτησεις φρενα, κατεληγες να εχεις ενα κακο μηχανακι με καλα περιφεριακα. Πλεον αυτο αλλαξε και η γιαμαχα δινει και στην περιπτωση του Τ7 ενα καλο μηχανακι στη βαση του με μετριες αναρτησεις, κατι που παραδοσιακα ολες οι εταιρειες κανουν σκοντο. Προσωπικα δεν ειχα ποτε μηχανακι που να μη χρειαστικε επεμβαση στις αναρτησεις, και μιλαω ακομα και για εργοστασιακα ohlins, οχι σοβα του κουβα. Με ενα αμορτισερακι πισω και ενα revalving μπροστα, το μηχανακι θα πεταει
Συμφωνώ απόλυτα!
Δυστυχώς κλασική αναβάθμιση θεωρείται η αντικατάσταση εξάτμισης ενώ θα έπρεπε "κλειδωμένα" να είναι η αντικατάσταση ανάρτησης.
Ευτυχώς φαίνεται πως στη περίπτωση του T7 το πλαίσιο είναι αρκετά καλό και η ανάρτηση είναι μέσα στα πλαίσια και μπορεί να μείνει μέχρι ο χρόνος και η χρήση να ζητήσουν αντικατάσταση με μια καλύτερη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως είχα μηχανάκι που δεν θελαν επέμβαση στις αναρτήσεις όπως και άλλα που θελαν απελπισμένα.

Το 640 ας πούμε που έχω τώρα αν και παλιό πλέον δεν πάσχει σε αναρτήσεις. Και το tt600r που είχα το belgarda με ohlins πίσω και paioli μπροστά από εργοστάσιο ήταν κομπλέ.

Δεν ειναι υποχρεωτικό πως θα θέλει αναρτήσεις το tenere. Πρώτα πρέπει να δοκιμαστεί εκτενώς και να ρυθμιστεί όσο παίρνουν οι αναρτήσεις σε κλικ και προφορτιση και μετά να αρχίσει ψάξιμο για αλλαγή αναρτήσεων. Απ όσο το οδήγησα δεν είδα άμεση ανάγκη για αλλαγή αναρτήσεων. Το πράγμα δούλευε, όχι με την ποιότητα των αποσβέσεων ενος Africa 1000 αλλα δούλευε.

Σίγουρα ειναι μια εξαιρετική βάση σε πλαίσιο στήσιμο κλπ και άμα ρίξεις και λεφτά σε αναρτήσεις θα γίνει κορυφαίο δεν το συζητώ.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μια... που το φερε η κουβέντα, έχω μια ερώτηση θεωρητική (που μου τριβελίζει τον τελευταίο καιρό το μυαλό):

Ανάμεσα σε ένα Τ700 κούτα και σε μια ελαφρώς μεταχειρισμένη Africa 1000 χωρίς DCT του 16-17, τι θα επιλέγατε και γιατί;

Υ.Γ. Το concept της προηγούμενης ΑΤ (πριν αρχίσει να bmwδίζει δηλαδή) όπως και του νέου Tenere, είναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο στα δικά μου adv γούστα...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια... που το φερε η κουβέντα, έχω μια ερώτηση θεωρητική (που μου τριβελίζει τον τελευταίο καιρό το μυαλό):

Ανάμεσα σε ένα Τ700 κούτα και σε μια ελαφρώς μεταχειρισμένη Africa 1000 χωρίς DCT του 16-17, τι θα επιλέγατε και γιατί;

Υ.Γ. Το concept της προηγούμενης ΑΤ (πριν αρχίσει να bmwδίζει δηλαδή) όπως και του νέου Tenere, είναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο στα δικά μου adv γούστα...
Aν ήθελα να κάνω πολλά κ μακρινά ασφάλτινα ,κυρίως 2κάβαλα ,κ λιγότερο ,κυρίως εύκολο , χώμα ,θα έπαιρνα το CRF.
Aν ήθελα να κάνω πολλά χωμάτινα ,ακόμα κ απαιτητικά ,κ λιγότερα ασφάλτινα κυρίως μονοκάβαλα ,θα έπαιρνα το Τ7.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Aν ήθελα να κάνω πολλά κ μακρινά ασφάλτινα ,κυρίως 2κάβαλα ,κ λιγότερο ,κυρίως εύκολο , χώμα ,θα έπαιρνα το CRF.
Aν ήθελα να κάνω πολλά χωμάτινα ,ακόμα κ απαιτητικά ,κ λιγότερα ασφάλτινα κυρίως μονοκάβαλα ,θα έπαιρνα το Τ7.
Ναι αυτά είναι τα 2/3 της όλης ιστορίας

Το άλλο 1/3 είναι ο κωλόδρομος
Ο γνήσιος Βαλκανικός κωλόδρομος που είναι βασικά τρύπες
και ανάμεσα στις τρύπες άσφαλτος
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι αυτά είναι τα 2/3 της όλης ιστορίας

Το άλλο 1/3 είναι ο κωλόδρομος
Ο γνήσιος Βαλκανικός κωλόδρομος που είναι βασικά τρύπες
και ανάμεσα στις τρύπες άσφαλτος
Kαι τα δυό ,θα τα πάνε εξ'ίσου καλά σε κωλόδρομους.
Δυό κώλους με τα μπαγκάζια τους ,δεν μεταφέρουν εξ'ισου καλά κ τα δυό.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Aν ήθελα να κάνω πολλά κ μακρινά ασφάλτινα ,κυρίως 2κάβαλα ,κ λιγότερο ,κυρίως εύκολο , χώμα ,θα έπαιρνα το CRF.
Aν ήθελα να κάνω πολλά χωμάτινα ,ακόμα κ απαιτητικά ,κ λιγότερα ασφάλτινα κυρίως μονοκάβαλα ,θα έπαιρνα το Τ7.
Εγώ πάντως αν ήθελα κυρίως δικάβαλα ααφάλτινα ταξίδια και εύκολο χώμα, δε θα περνα CRF... θα περνα Μονόδρομο (λέμε τώρα), 1290 ή VStrom.

Άλλη ήταν η στόχευση της Africa (τουλάχιστον της προηγούμενης έκδοσης), που παρουσιάστηκε εξαρχής ως on-OFF χωρίς τεράστιες ιπποδυνάμεις και άχρηστα μπλιμπλίκια, με το σοβαρό χώμα (τηρουμένων των αναλογιών) και το χωμάτινο ταξίδι μέσα στις δυνατότητες της. Γι' αυτό και το Τ700 όταν βγήκε τελικά ήταν κατά τη γνώμη μου μια "μικρή" Africa.

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι τι κερδίζει και τι χάνει κάποιος από τις διαφορές των δύο... Σαφώς τα 25-30 κιλά μείον κάνουν το Tenere πιο μανιτζέβελο στο χώμα (όχι ότι θα μπει σε μονοπάτια), απ' την άλλη υπάρχει διαφορά στην ποιότητα των αναρτήσεων; Σε χώρους-εργονομία; Σε αυτονομία; Σε ποιότητα κατασκευής; Η διαφορά σε ροπή-δύναμη που θα φανεί (αν φανεί) τελικά;

Τέλος πιστεύετε ότι αξίζει να σκεφτεί κάποιος την αγορά μιας μτχ ΑΤ στα 10-11 χιλ αντί ενός καινούργιου Τ700...;;;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγώ πάντως αν ήθελα κυρίως δικάβαλα ααφάλτινα ταξίδια και εύκολο χώμα, δε θα περνα CRF... θα περνα Μονόδρομο (λέμε τώρα), 1290 ή VStrom.

Άλλη ήταν η στόχευση της Africa (τουλάχιστον της προηγούμενης έκδοσης), που παρουσιάστηκε εξαρχής ως on-OFF χωρίς τεράστιες ιπποδυνάμεις και άχρηστα μπλιμπλίκια, με το σοβαρό χώμα (τηρουμένων των αναλογιών) και το χωμάτινο ταξίδι μέσα στις δυνατότητες της. Γι' αυτό και το Τ700 όταν βγήκε τελικά ήταν κατά τη γνώμη μου μια "μικρή" Africa.

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι τι κερδίζει και τι χάνει κάποιος από τις διαφορές των δύο... Σαφώς τα 25-30 κιλά μείον κάνουν το Tenere πιο μανιτζέβελο στο χώμα (όχι ότι θα μπει σε μονοπάτια), απ' την άλλη υπάρχει διαφορά στην ποιότητα των αναρτήσεων; Σε χώρους-εργονομία; Σε αυτονομία; Σε ποιότητα κατασκευής; Η διαφορά σε ροπή-δύναμη που θα φανεί (αν φανεί) τελικά;

Τέλος πιστεύετε ότι αξίζει να σκεφτεί κάποιος την αγορά μιας μτχ ΑΤ στα 10-11 χιλ αντί ενός καινούργιου Τ700...;;;
Αυτο το ξερεις τελικα Μονο Εσυ;).
Προσεξε μονο Ενα πραγμα οτι κ αν παρεις κοιτα ναναι ΜΑΥΡΟ !!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν είναι να φτάσεις 11 για ΜΤΧ Άφρικα, δεν κοιτάς τι κάνουν με την εντελώς καινούρια 1000 σε στοκ γιατί ρώτησα και μου είπαν ότι κάνουν ΚΑΙ έκπτωση γενναία ΚΑΙ άτοκο χρηματοδοτικό.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Touratech αμορτισερ για να γίνει το Tenere 700 κτμ
Touratech Suspension shock absorber for Yamaha 700 Tenere from 2019 type Extreme | Touratech GmbH

και εδώ μπαίνει το ερώτημα άμα σκάσεις 1500 για δαύτο και 200 για τα υπόλληπα και 100 για εργασία πάμε στα 1800...
+10 500 12.300 φτάνουμε δηλαδή στην τιμή το ΚΤΜ ζγα ζγα...
Και τα ηλεκτρονικά δώρο.
Άρα?
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To ΚΤΜ 790 με τον καινουριο τιμοκαταλογο θα είναι 14.000+...παλι εισαι 2000 παρακάτω και με καλύτερη ανάρτηση από το 790 το απλό. απλά δεν έχεις τα ηλεκτρονικά...για μενα το μονο ηλεκτρονικο που αξιζει μετά το abs ειναι το cruise control...καλά τα σιφτερ μιφτερ κτλ αλλά καμια φορά μπορεί να καταλήξεις αντί να οδηγας τη μηχανή να παίζεις με τα rally mode και τα επίπεδα του traction...και τωρα που το θυμήθηκα το απλό το 790 δεν εχει το rally mode. οπότε αμα το βάλεις και αυτό φτάνεις τα 15.000...οπότε πας και παίρνεις το R...ε και είσαι 3.000 πάνω...Εκεί όντως είσαι σε άλλο επίπεδο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε, ειναι και 25 παραπανω αλογα μεσα στη διαφορα τιμης... Kαι προσωπικα θα προτιμουσα να δωσω λιγα παραπανω για Ohlins παρα για Τουρατεκ.

Το θεμα ειναι οτι το καθενα φτιαχτηκε για διαφορετικο κοινο, ευτυχως πηρε μπροστα η κατηγορια και εχει για ολα τα βαλαντια και ολα τα γουστα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το Touratech δεν ειναι Touratech...είναι αν δεν κάνω λάθος Tractive. Σε κάθε περίπτωση δίνει περισσότερες επιλογές από το αντίστοιχο Ohlins...Σε επίπεδο ποιότητας δεν ξερω. 25 άλογα παραπάνω και άλλες δυνατότητες το 790R και σχεδίαση που σου δίνει πιο compact διαστάσεις χωρίς να ψηλώνει πολύ το μηχανάκι. Ενώ το Tenere 700 είναι λεπτό στο πλάι αλλά μακρύ και ψηλό. Νομίζω το κοινό είναι παραπλήσιο. Το KTM είναι πιο πολεμικό αλλά και το άλλο είναι αρκετά ικανό. πιο άγριο το πορτοκαλί, πιο ήρεμη δύναμη ο Ιάπωνας...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έβγαλαν και οι Πολωνοί αξεσουάρ κάγκελα κτλ για το Tenere 700...σε καλές τιμές.
5 με 5,5 κιλά τα πάνω κάγκελα. 4,5 περίπου η ποδιά. Και όλα τα κάγκελα μαζί γύρω στα 9 με 9,5...και έχει βγάλει και πίσω κάγκελα που κάνουν και για χειρολαβές.
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Έβγαλαν και οι Πολωνοί αξεσουάρ κάγκελα κτλ για το Tenere 700...σε καλές τιμές.
5 με 5,5 κιλά τα πάνω κάγκελα. 4,5 περίπου η ποδιά. Και όλα τα κάγκελα μαζί γύρω στα 9 με 9,5...και έχει βγάλει και πίσω κάγκελα που κάνουν και για χειρολαβές.
απο ποιο site τα είδες???
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Ωχχχ... Πάει το δωρο :ll:
Ακριβώς όπως τα λες Κώστα!!!
Ήταν να πάει σε ένα φουλ πακέτο απο την Tenere 700 , αλλά κοιτάμε και άλλες λύσεις κατανάλωσης του δώρου!!! :D
 
Top Bottom