Yamaha T7 Tenere

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Τι παγίδα κι αυτή στα on off με τα αξεσουάρ.

Σκοτωνομαστε για το ιδανικό ον οφφ το πιο ελαφρύ και για πλάκα να ρίξουμε 10 κιλά για 2 αξεσουάρ!
Θα συμφωνήσω με αυτό αλλά έχει να κάνει και με την χρήση που το θες.
Εμένα πχ τα κάγκελα μπροστά έχουν γράψει 14-15 τούμπες και με έχουν κυριολεκτικά σώσει απο αγορά πλαστικών και επισκευών. Δεν γινόταν χωρίς αυτά.
Τα πίσω κάγκελα και την σχάρα θα την χρειαστώ για ενα 15ήμερο ταξίδι οπότε εκεί δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς.
Σίγουρα όμως σου χαλάνε όλο τον αρχικό αγώνα που έχεις κάνει για να βρείς ένα ελαφρύ μηχανάκακι.
Ευτυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση με το Τ7 δεν νιώθω ,ακόμα, το παραπάνω βάρος. μακάρι να μείνει έτσι αυτή η αίσθηση!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι παγίδα κι αυτή στα on off με τα αξεσουάρ.

Σκοτωνομαστε για το ιδανικό ον οφφ το πιο ελαφρύ και για πλάκα να ρίξουμε 10 κιλά για 2 αξεσουάρ!
ΣΥΝ 10 από κουραμπιέδες και ρέστα.. Φτάσαμε στον μονοδρομο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα συμφωνήσω με αυτό αλλά έχει να κάνει και με την χρήση που το θες.
Εμένα πχ τα κάγκελα μπροστά έχουν γράψει 14-15 τούμπες και με έχουν κυριολεκτικά σώσει απο αγορά πλαστικών και επισκευών. Δεν γινόταν χωρίς αυτά.
Τα πίσω κάγκελα και την σχάρα θα την χρειαστώ για ενα 15ήμερο ταξίδι οπότε εκεί δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς.
Σίγουρα όμως σου χαλάνε όλο τον αρχικό αγώνα που έχεις κάνει για να βρείς ένα ελαφρύ μηχανάκακι.
Ευτυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση με το Τ7 δεν νιώθω ,ακόμα, το παραπάνω βάρος. μακάρι να μείνει έτσι αυτή η αίσθηση!!
Η αίσθηση θα είναι σίγουρα αυτή... Μόνο σε πτώσεις φαίνεται το βάρος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα συμφωνήσω με αυτό αλλά έχει να κάνει και με την χρήση που το θες.
Εμένα πχ τα κάγκελα μπροστά έχουν γράψει 14-15 τούμπες και με έχουν κυριολεκτικά σώσει απο αγορά πλαστικών και επισκευών. Δεν γινόταν χωρίς αυτά.
Τα πίσω κάγκελα και την σχάρα θα την χρειαστώ για ενα 15ήμερο ταξίδι οπότε εκεί δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς.
Σίγουρα όμως σου χαλάνε όλο τον αρχικό αγώνα που έχεις κάνει για να βρείς ένα ελαφρύ μηχανάκακι.
Ευτυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση με το Τ7 δεν νιώθω ,ακόμα, το παραπάνω βάρος. μακάρι να μείνει έτσι αυτή η αίσθηση!!
Δεν αντιλέγω! Φυσικά και χρειάζονται! Για να προστατευτεί μια μοτοσυκλέτα από πτώσεις στο χώμα που στην ουσία δεν έχει σχεδιαστεί για να ροβολαει 2-3 φορές σε κάθε βόλτα όπως ένα Enduro η έστω ψευδο εντουρο και αργά ή γρήγορα αυτό θα έχει φθορές και κόστος. Νομίζω οι μισοί με gs σταμάτησαν κάποια στιγμή να τα βάζουν χώμα γιατί ματωσαν απ τις ζημιές στο πορτοφόλι.

Απλά σχολιάζω αυτό, γίνεται ένας αγώνας και κουβέντα για ένα ελαφρύ ον οφφ και για να συνδιαστει η ανάγκη για ταξιδιωτικές δυνατότητες και προστασία φτάνει η μοτοσυκλέτα τα 220 κιλά για πλάκα, ουσιαστικά 100 κιλά πιο βαριά από ένα enduro η 70 κιλά από ένα μονοκυλινδρο ονοφακι τύπου 690.

Είπαμε οι συμβιβασμοί και οι θυσίες..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Υπάρχουν και κάγκελα πολύ πιο ελαφριά...
Μόλις 2,7 κιλά

Μπορείς όμως αντί για κάγκελα να επιλέξεις άλλου είδους προστασία...

Το μηχανάκι είναι on off adventure και τα πλαστικά του δε μου φαίνονται ότι είναι αυτά των εντουρο κτλ...όποιος θέλει ελαφρύ ον οφφ πρέπει να ψάξει για μονοκυλινδρο πχ 701 η 690...η 450.
Το Tenere. είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στα 260 κιλά ενός gs και στα 140 ενός μονοκυλινδρου...δεν μπορείς στα 10.000 να τα έχεις και τα 2 και καινούρια.
Κι ένα ακόμη ελαφρύ αλλά χρήσιμο...για την αντλία νερού
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξερουμε τιμη για τα πλαινα πλαστικα του ντεποζιτου του Τ700? Χωρις αυτοκολλητα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν θες να το ελαφρυνεις βάζεις άλλη εξάτμιση ολόσωμη, μπαταρία λιθίου, αφαιρεις μαρσπιε συνεπιβάτη, το διπλό δισκόφρενο το κάνεις μονό δεν ξέρω πώς θα σταματάει με το μονό...και βάζεις και αυτά τα καρμπον πλαστικά και τα γλύτωσες τα 10 κιλά...

Τώρα ποιος πάει στα χώματα με κάρμπον δεν ξέρω αλλά μια ελαφρότητα θα την έχει το μηχανάκι και στην αίσθηση και στην τσέπη...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν αντιλέγω! Φυσικά και χρειάζονται! Για να προστατευτεί μια μοτοσυκλέτα από πτώσεις στο χώμα που στην ουσία δεν έχει σχεδιαστεί για να ροβολαει 2-3 φορές σε κάθε βόλτα όπως ένα Enduro η έστω ψευδο εντουρο και αργά ή γρήγορα αυτό θα έχει φθορές και κόστος. Νομίζω οι μισοί με gs σταμάτησαν κάποια στιγμή να τα βάζουν χώμα γιατί ματωσαν απ τις ζημιές στο πορτοφόλι.

Απλά σχολιάζω αυτό, γίνεται ένας αγώνας και κουβέντα για ένα ελαφρύ ον οφφ και για να συνδιαστει η ανάγκη για ταξιδιωτικές δυνατότητες και προστασία φτάνει η μοτοσυκλέτα τα 220 κιλά για πλάκα, ουσιαστικά 100 κιλά πιο βαριά από ένα enduro η 70 κιλά από ένα μονοκυλινδρο ονοφακι τύπου 690.

Είπαμε οι συμβιβασμοί και οι θυσίες..
Σωστός σε όλα... Εκτός των μεγάλων ζημιών στο gs από πτώση.
Εγώ μόνο γρατζουνιές στα προφυλακτικά των κυλινδρων έχω και ο λόγος είναι ότι ακουμπάει εκεί όταν γέρνει η χοντρή
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
και εδώ μπαίνει το ερώτημα άμα σκάσεις 1500 για δαύτο και 200 για τα υπόλληπα και 100 για εργασία πάμε στα 1800...
+10 500 12.300 φτάνουμε δηλαδή στην τιμή το ΚΤΜ ζγα ζγα...
Και τα ηλεκτρονικά δώρο.
Άρα?

1100e εχει το ohlins και αν το βαλεις, εχεις καλυτερο αμορτισερ απο ολα τα μηχανακια παραγωγης ανεξαρτητου κατηγοριας (και φυσικα υπαρχουν και φθηνοτερες επιλογες, αν δε σου κανει το στοκ αμορτισερ δηλαδη)

100ε για τοποθετηση αμορτισερ δε νομιζω, τοσο κοστιζει το σερβις, η αλλαγη αμπρτισερ ειναι αστεια υποθεση και συνηθως δε χρεωνεται καν
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
1100e εχει το ohlins και αν το βαλεις, εχεις καλυτερο αμορτισερ απο ολα τα μηχανακια παραγωγης ανεξαρτητου κατηγοριας (και φυσικα υπαρχουν και φθηνοτερες επιλογες, αν δε σου κανει το στοκ αμορτισερ δηλαδη)

100ε για τοποθετηση αμορτισερ δε νομιζω, τοσο κοστιζει το σερβις, η αλλαγη αμπρτισερ ειναι αστεια υποθεση και συνηθως δε χρεωνεται καν
H τιμή που έγραψα είναι του κατούρατεκ που ανέφερε ο σύντεκνος πιο πάνω.
+ Ελατήρια λάδια μπροστά (200)
Δεν το θες το κατοσταρικάκι για εργατικά?
ΆΝτε να ναι 800 ξέρω γω?
Δεν θα κολήσουμε στο εικοσαρικάκι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πιο αστείο από το +10 κιλά για αξεσουάρ είναι παντός -δρόμου (χωματό/ασφαλτό) τράβελινγκ μηχανάκια που στην πρώτη πτώση χωρίς τα αξεσουάρ έχουν σπάσει κεφαλές, πλαϊνά καπάκια, στοκ χούφτες και βάσεις υγρών φρένου, μπλοκ κινητήρα, βάσεις μαρσπιέ, φλας, πλαστικά μπρος πίσω και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

Το ερώτημα "χαλάει η βόλτα/εκδρομή/ταξίδι επειδή ακούμπησε κάτω ή φορτώνω κιλά σε προστασία" δεν έχει δύσκολη απάντηση.

Θα ήταν πιο απλό αν μπορούσαν οι εκάστοτε μηχανικοί να κατασκευάζουν μηχανάκια "ταγμένα στον σκοπό" αλλά δεν θα στοίχιζαν 10500 τιμή καταλόγου τότε. Ούτε 14000. Κοντά στα 30 έχει το 450 Ready to Race?
 
Top Bottom