Yamaha T7 Tenere

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Ευχομαι καλα χλμ σε ολους. Δεν ημουν του χωματος μεχρι που κατα τυχη εκανα mountain bike και μου αρεσε. Θελω να αγοράσω μια μοτο για εκδρομες με τη συζηγο σε οδικο δυκτιο αλλα να εχει η μοτο την δηνατοτητα να παμε σε καποια παραλια με χωμα αν προκύψει. Ειδα την τενερε σε αντιπροσωπεία ανεβηκα επανω και παταω κανονικα κατω. Δυστηχως δεν υπαρχει δηνατοτητα για να τη δοκιμασω. Η σελλα μου φανηκε στενη και αβολη ειδικα πίσω στο κομματι του συνοδιγου.η ζελατινα κάπως μικρη κι αυτη. Αλλα μετα απο κουβεντα με τον εμπορα και απο ερευνα που εκανα ειδα οτι υπαρχει after σελλα συνοδιγου ανεσης και φυσικα ποιο μεγαλη ζελατινα.τα ταξιδια που θελω να κανω ειναι της ταξεως των 300 χλμ 60/40 δλδ 60%οδικο δυκτιο και 40%χωμα.εδω θελω τωρα την αποψη σας. Η συγκεκριμενη μοτο μετα απο τις παραπανω αλλαγες σελλας και ζελατινας θα αποκτήσει χαραχτηρα καπως ποιο ασφαλτινο; θα ειναι ποιο ανετη ειδικα στο θεμα σελλα συνοδιγου και ανεμοκαλυψη η να κοιτάξω καποια αλλη μοτο
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ένα συγκριτικό από ιδιοκτήτη των δύο "αντιπάλων" 790-700

Χωρις ναχω οδηγησει ακομη κανενα απ'τα δυό αλλα εχοντας οδηγησει αρκετα αλλα KTM on-OFF (κυριως το 990 αλλα και 1190R) και επισης το δικο μου CRF απο τα τελευταιας γενιας τζαπανεζικα, τα σχολια του τυπου ειναι ..spot on! :ok:
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Ευχομαι καλα χλμ σε ολους. Δεν ημουν του χωματος μεχρι που κατα τυχη εκανα mountain bike και μου αρεσε. Θελω να αγοράσω μια μοτο για εκδρομες με τη συζηγο σε οδικο δυκτιο αλλα να εχει η μοτο την δηνατοτητα να παμε σε καποια παραλια με χωμα αν προκύψει. Ειδα την τενερε σε αντιπροσωπεία ανεβηκα επανω και παταω κανονικα κατω. Δυστηχως δεν υπαρχει δηνατοτητα για να τη δοκιμασω. Η σελλα μου φανηκε στενη και αβολη ειδικα πίσω στο κομματι του συνοδιγου.η ζελατινα κάπως μικρη κι αυτη. Αλλα μετα απο κουβεντα με τον εμπορα και απο ερευνα που εκανα ειδα οτι υπαρχει after σελλα συνοδιγου ανεσης και φυσικα ποιο μεγαλη ζελατινα.τα ταξιδια που θελω να κανω ειναι της ταξεως των 300 χλμ 60/40 δλδ 60%οδικο δυκτιο και 40%χωμα.εδω θελω τωρα την αποψη σας. Η συγκεκριμενη μοτο μετα απο τις παραπανω αλλαγες σελλας και ζελατινας θα αποκτήσει χαραχτηρα καπως ποιο ασφαλτινο; θα ειναι ποιο ανετη ειδικα στο θεμα σελλα συνοδιγου και ανεμοκαλυψη η να κοιτάξω καποια αλλη μοτο
Την δοκιμασες δικάβαλο στην αντιπροσωπεία ή ήσουν μόνος? Καλό είναι να πάτε και οι 2 για να δεις τι γίνεται...Βέβαια για την τάξη των 300 χλμ δεν νομίζω να έχεις θέμα, άντε μια μικρή στάση για τσιγάρο αλλα και πάλι είναι θέμα πόσο αντέχετε. Αλλά και πάλι το αφρώδες είανι κάτι που διορθώνεται. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό είναι που θα βολεύει τα χέρια ο συνεπιβάτης (χειρολαβές υπάρχουν...μόνο αν βάλεις κάγκελα για πλαινές βαλίτσες)

Την ζελατίνα μην την φοβάσε μέχρι τα 140-150, ανάλογα το ύψος σου βέβαια...εγώ με 1,73 και μετά τα 140-150 αρχίζει να ενοχλεί στο κεφάλι και ανάλογα με το αν φυσάει κόντρα και πόσο δυνατά

Διαφορετικά δες για Tracer/V-Strom
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Πανο καταρχην σε υπερ ευχαριστω για το χρονο και την προθυμία σου να με συμβουλεψεις. θα σου πω ακριβως τι εγινε. Και. Θελω ναμαι ιδιαίτερα προσεκτικος αυτη τη φορα οσο αναφορα το κομματι της μοτο διοτι κατα το παρελθον εχω κανει πολλες λαθος επιλογες που μου εχουν στοιχήσει ακριβα.ειχα κατα νου και περιμένω το νεο tracer 700.περνωντας κατα τυχη απ την γιαμαχα ειδα το τενερε οπου με τραβηξε η αγριαδα και η σιλουέτα του.μπηκα στο καταστημα εκατσα επανω στη μοτο.σαν σωματοτυπο εχω μακρυα ποδια και μικρο κορμο και ετσι παταω κατω καλα. Βλεποντας τη ζελατινα δε μου πολυ γέμισε το ματι το ιδιο μαι η σελλα ξερεις προερχομαι κι απο βεστρομ οποτε καταλαβενεις.αλλα μπροστα λενε στα καλη τι ειναι ο πόνος.μηλισα με τον τοπικο αντιπρόσωπο για τεστ. Αλλα δυστηχως δεν υπαρχει δηνατοτητα. Ισως αργοτερα αν βρεθει λεει. Μηχανη.μου ειπε οτι και ο ιδιος την εχει κανει ελαχιστα βολτα. Αλλα απο αλλους που εχει ακουσει ειναι οκ στην εθνικη οδο. Τεσπα εφυγα. Ξαναπηγα βραδυ με τη γηναικα. Μολις ειδε την σελλα στραβωσε καπως. Της λεω κανε προσπαθεια να ανεβεις και εγω επανω. Ανεβηκε. Της φανηκε στενη και καθολου ανετη οσο αναφορα το θεμα αφρωδες υλικού. Φυγαμε. Της εξυγησα οτι υπαρχει σελλα συνεπιβατη ανεσης εξτρα. Μου ειπε αν σου αρεσει η μοτο πατην και θα το παλεψω με τη σελλα αλλα μου λεει μη βιαστείς να δεις και το νεο tracer 700.αυτα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μου ειπε αν σου αρεσει η μοτο πατην και θα το παλεψω με τη σελλα
Ωχ ωχ ωχ, αυτο ειναι παγιδα, ειναι απο το ιδιο σεντουκι που βγαινει και το "Τι εχεις? Τιποτα."

 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ανεβηκε. Της φανηκε στενη και καθολου ανετη οσο αναφορα το θεμα αφρωδες υλικού. Φυγαμε. Της εξυγησα οτι υπαρχει σελλα συνεπιβατη ανεσης εξτρα. Μου ειπε αν σου αρεσει η μοτο πατην και θα το παλεψω με τη σελλα αλλα μου λεει μη βιαστείς να δεις και το νεο tracer 700.αυτα.

η άβολη στιγμή , που η σύζυγος έχει δίκιο ρε γαμωτο.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Την δοκιμασες δικάβαλο στην αντιπροσωπεία ή ήσουν μόνος? Καλό είναι να πάτε και οι 2 για να δεις τι γίνεται...Βέβαια για την τάξη των 300 χλμ δεν νομίζω να έχεις θέμα, άντε μια μικρή στάση για τσιγάρο αλλα και πάλι είναι θέμα πόσο αντέχετε. Αλλά και πάλι το αφρώδες είανι κάτι που διορθώνεται. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό είναι που θα βολεύει τα χέρια ο συνεπιβάτης (χειρολαβές υπάρχουν...μόνο αν βάλεις κάγκελα για πλαινές βαλίτσες)

Την ζελατίνα μην την φοβάσε μέχρι τα 140-150, ανάλογα το ύψος σου βέβαια...εγώ με 1,73 και μετά τα 140-150 αρχίζει να ενοχλεί στο κεφάλι και ανάλογα με το αν φυσάει κόντρα και πόσο δυνατά

Διαφορετικά δες για Tracer/V-Strom
Πανο. Ναι. Θα βαλω πισω σχαρα με χειρολαβες. Εχει λεει σελλα συνοδιγου η γιαμαχα ποιο ανετη. Την ειδα. Με το καλημερα αλλαγες όμως ρε γαμωτο;; αξιζει η μοτο; το παλευω γιατι εχει το προνομιο του off. Του on ομως δε ξερω κατα ποσο εχει.
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Φίλε Mpimpos

Για πιο λεπτομερή περιγραφή και να ξερεις τι μπορεί να σε περιμένει, έχουμε και λέμε (δεν το γραψα τώρα :) copy-paste από μήνυμα που έστειλα σε φίλο που ψάχνεται), κάποια τά έχω ήδη γράψει

Θέση οδήγησης (έχω ύψος 1,73cm):
Ελαφρώς σκυφτή αλλά δεν κουράζει, το αντίθετο σε βάζει σε επιθετική στάση. Τα 2 ποδιά μόνο με τις μύτες όταν είναι όρθια η μηχανή. Με σπάσιμο μέσης πατάει το μισό πέλμα ή ολόκληρο ανάλογα με το παπούτσι/μπότα. Το δεξί πόδι βρίσκει ελαφρώς στο καπάκι του κινητήρα, εφάπτεται για την ακρίβεια. Με 1-2 χιλιοστά το πόδι πιο δεξιά και είναι οκ χωρίς προβλήματα (με λεπτό παντελόνι πάντως τη νιώθεις τη ζέστη…). Σε όρθια θέση στο χώμα το σώμα κουμπώνει αρκετά καλά.

Αθήνα και κίνηση
Δεν με έχει δυσκολέψει εκτός από σταματήματα σε ανηφόρες/κατηφόρες λόγω ύψους στην αρχή αλλά γρήγορα συνηθίζεται (έχω τη normal σέλα).

Επαρχιακός δρόμος
Μου αρέσει πολύ στις στροφές, σταθερό πολύ, παίρνει κλίση χωρίς να φοβίζει, ροπάτο. Αυτή ήταν και η μεγάλη έκπληξη με το Tenere, δεν περίμενα να έχει με τίποτα τέτοιο στήσιμο και συμπεριφορά για άσφαλτο και μάλιστα με 21’ τροχό μπροστά

Χώμα
Ελαφρύ (για μεγάλο σχετικά on/off) και λεπτό. Αυτό βοηθά πολύ στην όρθια στάση. Προσωπικά έχω πάει πιο γρήγορα στο χώμα από ότι πάω συνήθως χωρίς να το καταλάβω γιατί έχει πολύ καλό στήσιμο. Τα μαμίσια λάστιχα πάνε χώμα και φλαταδούρα αλλά δεν είναι για hardcore καταστάσεις (άμμο, λάσπη και πολύ κροκάλα). Σε γρήγορο πέρασμα σε λάσπη (όχι πολλή) ή σαθρό χώμα ίσως γλιστρήσουν λίγο και προοδευτικά αλλά μαζεύει εύκολα, σαν να είχα προκαλέσει εγώ ο ίδιος το γλίστρημα. Δεν έχω παεί πολύ χώμα ακόμα για να σου πω περισσότερα.

Εθνική
Σταθερό. Μέχρι τα 150 δεν νιώθει τίποτα, οδηγάς ακόμα και με το 1 χέρι. Και μετά πάει καλά και σταθερά (170-180…) αλλά αρχίζει να ενοχλεί ο αέρας. Μέχρι τα 150, ο αέρας χτυπάει ελάχιστα στο κράνος (έχω με γείσο) αλλά τον ένιωθα στα μπράτσα χωρίς να ενοχλεί (αυτό κυρίως μετά τα 120/130 km/h). Μετά τα 150-160 ο αέρας αρχίζει να γίνεται έντονος και να τον νιώθω στο κράνος (με λίγο σκύψιμο είναι πάλι ΟΚ). Οπότε με 130-140 Km πας άνετα. Αν η ζελατίνα ήταν 1-2 εκατοστά πιο φαρδιά πιστεύω ο αέρας στα μπράτσα να ήταν ελάχιστος. Η σέλα άρχισε να κουράζει στην 1,5 ώρα περίπου όχι πολύ, αλλά στο 2ωρο την θέλει μια στάση (αν ήταν 1-2 εκατοστά πιο λεπτή σε φάρδος ίσως είναι καλύτερα). Με λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό να είναι καλύτερα (ευτυχώς αυτό πας σε έναν σελά και φτιάχνεται).

Εδώ είναι και ίσως το μεγάλο μείον της μοτοσυκλέτας. Μόνος το ταξίδι θα το ευχαριστηθείς όπου και αν πας χώμα/άσφαλτο με όσα και αν πας. Δικάβαλο είναι καθαρά θέμα διαστάσεων οδηγού/συνεπιβάτη και αν χωράτε (το αφρώδες υλικό διορθώνεται). Δεν θα ζοριστεί η μηχανή να ταξιδέψει αλλά είναι καθαρά θέμα διαστάσεων αν θα πάτε άνετα. Για 2-3 ώρες διαδρομή προφανώς και δεν θα έχεις θέμα, αλλά για 4-5-6+ ώρες..….. Επίσης πίσω χειρολαβές δεν υπάρχουν και δεν γίνεται ο συνεπιβάτης απλά να κρατιέται από την ουρά. Οπότε θα άμα βάλεις κάγκελα για βαλίτσες, βάζεις και χειρολαβές.

Όσον αφορά τα όργανα υπάρχει ένα τρέμουλο, στο ρελαντί, στις λακκούβες και σε απότομο φρενάρισμα αλλά δεν με ενόχλησε ποτέ (οφείλεται στις λαστιχένιες βάσεις που έχει για να αντέχει στο κοπάνημα στο χώμα) – προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου.

Οι αναρτήσεις ρυθμίζουν οπότε μπορείς να βρεις το setup που θα σου ταιριάζει (προφόρτιση - μόνο πίσω - ρυθμίζεται με το χέρι πανεύκολα, ρυθμίσεις απόσβεσης/επαναφοράς μπρος/πίσω μόνο με κατσαβίδι). Καλό είναι αφού το στρώσεις να αρχίζεις να παίζεις με τις ρυθμίσεις για να έχουνε «στρώσει και αυτές».

Σε πέσιμο σηκώνεται πολύ εύκολα. Ψαγμένο setup ότι οι βίδες στις χούφτες δεν είναι τέρμα σφιγμένες με αποτέλεσμα όταν έπεσα η χούφτα "έστριψε" προς τα μέσα, σαν να πήγα στο τιμόνι στο πλάι και να την έσπρωξα (οι βίδες που δένει στην μεριά του καθρέπτη το βοήθησαν σε αυτό). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η μανέτα του συμπλέκτη να μαζέψει (σαν να την κρατούσα για να αλλάξω ταχύτητα)...με λίγο σπρώξιμο προς τα έξω η χούφτα ήρθε πάλι στη θέση της και γλίτωσα τη ζημιά στη μανέτα. Επίσης συμπλέκτης και μαρσπιε μαζεύουν οπότε γλυτώνεις ζημιά στο πέσιμο

Τα φώτα είναι πολύ καλά και δυνατά. Γενικά, πολύ ευχαριστημένος, το συνηθίζεις πολύ γρήγορα, πολύ εύκολο. Είναι η τέταρτη μηχανή που έχω αλλάξει και η μόνη που έμαθα τόσο γρήγορα.

Λεπτομέρεια...αλλά την τάπα την βενζίνης την κρατάς στα χέρια όταν γεμίζεις

Και απο κατανάλωση μου παιζει 5.0-5.2 λίτρα στα 100, σχετικό βεβάια αναλογα με το πως οδηγεί ο καθένας
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Φίλε Mpimpos

Για πιο λεπτομερή περιγραφή και να ξερεις τι μπορεί να σε περιμένει, έχουμε και λέμε (δεν το γραψα τώρα :) copy-paste από μήνυμα που έστειλα σε φίλο που ψάχνεται), κάποια τά έχω ήδη γράψει

Θέση οδήγησης (έχω ύψος 1,73cm):
Ελαφρώς σκυφτή αλλά δεν κουράζει, το αντίθετο σε βάζει σε επιθετική στάση. Τα 2 ποδιά μόνο με τις μύτες όταν είναι όρθια η μηχανή. Με σπάσιμο μέσης πατάει το μισό πέλμα ή ολόκληρο ανάλογα με το παπούτσι/μπότα. Το δεξί πόδι βρίσκει ελαφρώς στο καπάκι του κινητήρα, εφάπτεται για την ακρίβεια. Με 1-2 χιλιοστά το πόδι πιο δεξιά και είναι οκ χωρίς προβλήματα (με λεπτό παντελόνι πάντως τη νιώθεις τη ζέστη…). Σε όρθια θέση στο χώμα το σώμα κουμπώνει αρκετά καλά.

Αθήνα και κίνηση
Δεν με έχει δυσκολέψει εκτός από σταματήματα σε ανηφόρες/κατηφόρες λόγω ύψους στην αρχή αλλά γρήγορα συνηθίζεται (έχω τη normal σέλα).

Επαρχιακός δρόμος
Μου αρέσει πολύ στις στροφές, σταθερό πολύ, παίρνει κλίση χωρίς να φοβίζει, ροπάτο. Αυτή ήταν και η μεγάλη έκπληξη με το Tenere, δεν περίμενα να έχει με τίποτα τέτοιο στήσιμο και συμπεριφορά για άσφαλτο και μάλιστα με 21’ τροχό μπροστά

Χώμα
Ελαφρύ (για μεγάλο σχετικά on/off) και λεπτό. Αυτό βοηθά πολύ στην όρθια στάση. Προσωπικά έχω πάει πιο γρήγορα στο χώμα από ότι πάω συνήθως χωρίς να το καταλάβω γιατί έχει πολύ καλό στήσιμο. Τα μαμίσια λάστιχα πάνε χώμα και φλαταδούρα αλλά δεν είναι για hardcore καταστάσεις (άμμο, λάσπη και πολύ κροκάλα). Σε γρήγορο πέρασμα σε λάσπη (όχι πολλή) ή σαθρό χώμα ίσως γλιστρήσουν λίγο και προοδευτικά αλλά μαζεύει εύκολα, σαν να είχα προκαλέσει εγώ ο ίδιος το γλίστρημα. Δεν έχω παεί πολύ χώμα ακόμα για να σου πω περισσότερα.

Εθνική
Σταθερό. Μέχρι τα 150 δεν νιώθει τίποτα, οδηγάς ακόμα και με το 1 χέρι. Και μετά πάει καλά και σταθερά (170-180…) αλλά αρχίζει να ενοχλεί ο αέρας. Μέχρι τα 150, ο αέρας χτυπάει ελάχιστα στο κράνος (έχω με γείσο) αλλά τον ένιωθα στα μπράτσα χωρίς να ενοχλεί (αυτό κυρίως μετά τα 120/130 km/h). Μετά τα 150-160 ο αέρας αρχίζει να γίνεται έντονος και να τον νιώθω στο κράνος (με λίγο σκύψιμο είναι πάλι ΟΚ). Οπότε με 130-140 Km πας άνετα. Αν η ζελατίνα ήταν 1-2 εκατοστά πιο φαρδιά πιστεύω ο αέρας στα μπράτσα να ήταν ελάχιστος. Η σέλα άρχισε να κουράζει στην 1,5 ώρα περίπου όχι πολύ, αλλά στο 2ωρο την θέλει μια στάση (αν ήταν 1-2 εκατοστά πιο λεπτή σε φάρδος ίσως είναι καλύτερα). Με λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό να είναι καλύτερα (ευτυχώς αυτό πας σε έναν σελά και φτιάχνεται).

Εδώ είναι και ίσως το μεγάλο μείον της μοτοσυκλέτας. Μόνος το ταξίδι θα το ευχαριστηθείς όπου και αν πας χώμα/άσφαλτο με όσα και αν πας. Δικάβαλο είναι καθαρά θέμα διαστάσεων οδηγού/συνεπιβάτη και αν χωράτε (το αφρώδες υλικό διορθώνεται). Δεν θα ζοριστεί η μηχανή να ταξιδέψει αλλά είναι καθαρά θέμα διαστάσεων αν θα πάτε άνετα. Για 2-3 ώρες διαδρομή προφανώς και δεν θα έχεις θέμα, αλλά για 4-5-6+ ώρες..….. Επίσης πίσω χειρολαβές δεν υπάρχουν και δεν γίνεται ο συνεπιβάτης απλά να κρατιέται από την ουρά. Οπότε θα άμα βάλεις κάγκελα για βαλίτσες, βάζεις και χειρολαβές.

Όσον αφορά τα όργανα υπάρχει ένα τρέμουλο, στο ρελαντί, στις λακκούβες και σε απότομο φρενάρισμα αλλά δεν με ενόχλησε ποτέ (οφείλεται στις λαστιχένιες βάσεις που έχει για να αντέχει στο κοπάνημα στο χώμα) – προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου.

Οι αναρτήσεις ρυθμίζουν οπότε μπορείς να βρεις το setup που θα σου ταιριάζει (προφόρτιση - μόνο πίσω - ρυθμίζεται με το χέρι πανεύκολα, ρυθμίσεις απόσβεσης/επαναφοράς μπρος/πίσω μόνο με κατσαβίδι). Καλό είναι αφού το στρώσεις να αρχίζεις να παίζεις με τις ρυθμίσεις για να έχουνε «στρώσει και αυτές».

Σε πέσιμο σηκώνεται πολύ εύκολα. Ψαγμένο setup ότι οι βίδες στις χούφτες δεν είναι τέρμα σφιγμένες με αποτέλεσμα όταν έπεσα η χούφτα "έστριψε" προς τα μέσα, σαν να πήγα στο τιμόνι στο πλάι και να την έσπρωξα (οι βίδες που δένει στην μεριά του καθρέπτη το βοήθησαν σε αυτό). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η μανέτα του συμπλέκτη να μαζέψει (σαν να την κρατούσα για να αλλάξω ταχύτητα)...με λίγο σπρώξιμο προς τα έξω η χούφτα ήρθε πάλι στη θέση της και γλίτωσα τη ζημιά στη μανέτα. Επίσης συμπλέκτης και μαρσπιε μαζεύουν οπότε γλυτώνεις ζημιά στο πέσιμο

Τα φώτα είναι πολύ καλά και δυνατά. Γενικά, πολύ ευχαριστημένος, το συνηθίζεις πολύ γρήγορα, πολύ εύκολο. Είναι η τέταρτη μηχανή που έχω αλλάξει και η μόνη που έμαθα τόσο γρήγορα.

Λεπτομέρεια...αλλά την τάπα την βενζίνης την κρατάς στα χέρια όταν γεμίζεις

Και απο κατανάλωση μου παιζει 5.0-5.2 λίτρα στα 100, σχετικό βεβάια αναλογα με το πως οδηγεί ο καθένας
Pano. Σε υπερ ευχαριστω.δεν ειμαι της ταχυτητας δλδ αντε να πηγαινω μεχρι 130.βαρυα 140.δεν εχουμε και μεγαλα οδικα δυκτια εδω.δλδ σε εθνικη το τενερε μενει ακλονητο μεχρι πχ 140;;γιατι βαση που το κοιτας δεν του φαινεται. Ολο στο χωμα το διαφημίζουν. Μα.. Δεν ειναι ολοι οι χρηστες τοσο χωματινοι.θελουν και εθνικη θελουν και χωμα.
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
γιατι βαση που το κοιτας δεν του φαινεται. Ολο στο χωμα το διαφημίζουν.
Είναι παρεξηγημένο :) . Ο Χούντρας στο review του είχε πει το καλύτερο...on/off είναι 50%on και 50%off...το Tenere είναι 80%on και 80%off
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Μηπως εχει βαλει καποιος απο εδω την εξτρα σελλα συνεπιβατη να μας πει την αποψη του; και ακομα καλυτερα αν εχει καποιος κανει αποστασεις σε εθνικο δυκτιο διπλος να μας ελεγε κι αυτος την γνωμη του
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Είναι παρεξηγημένο :) . Ο Χούντρας στο review του είχε πει το καλύτερο...on/off είναι 50%on και 50%off...το Tenere είναι 80%on και 80%off
@@@@@ έλεγε ο συμπαθείς δημοσιογράφος!!
Το καβάλησε πρόσφατα φίλος που τον λες και χιλιόμετροφαγο... Κουνάει στην άσφαλτο η ζελατίνα βγάζει αέρα μετά τα 120 και σαν χώματινο που σέβεται τον εαυτό του η σέλα είναι φτιαγμένη για να το οδηγάς όρθιο.....

Γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ ειδικό μηχανάκι για να είναι το μοναδικό στο γκαράζ σου!!!
Α... Όσο αφορά την γυναίκα και η δική μου στην αρχή έβρισκε το Ζ... Πολυθρόνα....τώρα στο Capo δεν κατεβαίνει ούτε λεπτό!!!!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
@@@@@ έλεγε ο συμπαθείς δημοσιογράφος!!
Το καβάλησε πρόσφατα φίλος που τον λες και χιλιόμετροφαγο... Κουνάει στην άσφαλτο η ζελατίνα βγάζει αέρα μετά τα 120 και σαν χώματινο που σέβεται τον εαυτό του η σέλα είναι φτιαγμένη για να το οδηγάς όρθιο.....

Γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ ειδικό μηχανάκι για να είναι το μοναδικό στο γκαράζ σου!!!
Α... Όσο αφορά την γυναίκα και η δική μου στην αρχή έβρισκε το Ζ... Πολυθρόνα....τώρα στο Capo δεν κατεβαίνει ούτε λεπτό!!!!
Η ζελατινα αρκει οντως μεχρι τα 120,το μηχανακι ομως μεχρι τα 180 που το ανοιξα ηταν Ακλονητο,τρως ξυλο απ τον αερα με την στδ ζελατινα ,δεν κουναει ΚΑΘΟΛΟΥ ομως.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα γελάσω πάρα πολύ αν το κούνημα του τενερέ γίνει το νέο tracer gate


Επίσης εάν η συνεπιβάτης ενδιαφέρεται για την απόλυτη άνεση σε μοτοσυκλέτα έβγαλε χτες ο Παναγιωτόπουλος σε αγγελία στο car ένα BMW f850gs adventure στα 10.000 ευρώ με εγγύηση φουλ πακέτο εξοπλισμού.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Η ζελατινα αρκει οντως μεχρι τα 120,το μηχανακι ομως μεχρι τα 180 που το ανοιξα ηταν Ακλονητο,τρως ξυλο απ τον αερα με την στδ ζελατινα ,δεν κουναει ΚΑΘΟΛΟΥ ομως.
Λογικο το βρισκω να τρως ξυλο με αυτη τη ζελατινα τη μαμισια. Με μια αφτερ θαναι πιστευω καλυτερα τα πραγματα. Ακλονητο ειπες στα πολλα;; χμ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω τι ύψος έχετε όλοι εσείς που λέτε ότι τρως ξύλο με τη ζελατίνα

Εγώ στο 186 ξύλο δεν έφαγα αλλά γεγονός είναι ότι είχε βρώμικο αέρα πίσω από τη ζελατίνα ο οποίος δημιουργούσε αυξημένο θόρυβο στο κράνος. Ανεμοπιεση πάντως δεν υπήρχε πουθενά και φαντάζομαι ότι εάν μπουν πλευρικά αυτάκια στη ζελατίνα το πιθανότερο αν θα κόψουν και την τύρβη αυτή
 
Top Bottom