Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ πάντως βλέπω ότι το έχεις είδη πάρει απόφαση :):):)
Αυτο ακριβως, Mpimpos κατα την αποψη μου κανεις λαθος ερωτησεις. Αφου το Τ7 γουσταρεις και αφου δεν υπαρχει μηχανακι με ζελατινα/σελα που να ικανοποιει ολα τα γούστα, παρε το Τ7 και ψαξε και για μια ζελατινα μεγαλυτερη αφτερμαρκετ. Σελα ξερεις ηδη οτι υπαρχει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επειδή εγώ είμαι 115kg (185cm) και η συνεπιβάτης 68kg (172cm). Έχουμε πάει δικάβαλο άνετα μέχρι το Σχοινιά και πίσω ( περίπου 100χλμ) με άνεση ( το στρώνω ακόμα και θέλω να το ζορισω για περισσότερα). Δεν ξέρω τι περιμένετε από μια μηχανή on/off, αλλά η προηγούμενη μεγάλη και άνετη που είχα ( BMW 1150gs Adv) ήταν άνετη στο ταξίδι, αλλά λόγω βάρους σου έβγαζε την πίστη όταν έφτανες στον προορισμό. Έκανα άνετα τα 500+ μέχρι την Θεσσαλονίκη, αλλά μέσα στην πόλη ήταν ζόρι. Ήμουν άνετος για 5-6 ώρες και προβληματισμένος για 3-4 μέρες.
Τα ίδια και όταν πήγαινα στην ορεινή Αρκαδία στο χωριό της γυναίκας μου.
Η μόνη μηχανή που έκανε καλά και τα δύο ήταν το 950 Adventure S , αλλά εκεί είχε άλλους προβληματισμούς.

Το Tenere με μία στάση παραπάνω ( μισή ώρα καθυστέρηση στα 400 χλμ) θα σου παρέχει ξένοιαστες εξορμήσεις.
Εγώ λόγω" όγκου" θα του αλλάξω το πίσω ελατήριο με ένα Hyperpro όταν ολοκληρώσω το στρώσιμο και θα είμαι "άρχοντας"
Κλεαρχε νομίζω ότι το hyperpro είναι προοδευτικό και ίσως οι ρυθμίσεις του αμορτισέρ πάνε περίπατο.
Δε θα ήταν καλύτερο να επενδύσεις σε γραμμικό ohlins η Κ-Tech?
Η διαφορά στην τιμή νομίζω είναι πολύ μικρή.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το προοδευτικο η γραμμικο ελατηριο ειναι μεγαλη κουβεντα, εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και οχι με το ποιο ειναι καλυτερη η χειροτερο...

επισης οι αλλαγες στα ελατηρια θελουν λιγο προσοχη, γιατι μπορει να εχουμε θεματα με τη γεωμετρια της μηχανης αν υπαρχει σημαντικη διαφορα στη σκληροτητα μπροστα πισω
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
το προοδευτικο η γραμμικο ελατηριο ειναι μεγαλη κουβεντα, εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και οχι με το ποιο ειναι καλυτερη η χειροτερο...

επισης οι αλλαγες στα ελατηρια θελουν λιγο προσοχη, γιατι μπορει να εχουμε θεματα με τη γεωμετρια της μηχανης αν υπαρχει σημαντικη διαφορα στη σκληροτητα μπροστα πισω
Ασχετο αλλα Μια που το έφερε η κουβεντα.
Πολυ Ωραιο θα ηταν ενα θέμα με τις διάφορες του γραμμικού απο το προοδευτικό ελατήριο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ελατηριο βαζεις τετοιας σκληρότητας ετσι ωστε στα κιλα σου μαζι με τον συνηθη εξοπλισμό σου να "τρως" περιπου 1/3 απο την προφορτιση σου-οχι απο τη διαδρομη της αναρτησης, απο τον ρυθμιστή προφορτισης.

Τα γραμμικα ελατηρια εχουν μια σταθερα ελατηριου, δλδ σταθερη "σκληροτητα" καθως ολες οι σπειρες τους εχουν την ιδια αποσταση μεταξυ τους. Τα προοδευτικα εχουν καποιες σπείρες πιο πυκνες, και σε εκεινο το σημειο συμπιεζονται πιο γρηγορα/με λιγοτερο φορτιο απο το υπόλοιπο μηκος του ελατηριου, ωστε να δινουν σε μικρες ανωμαλιες μια πιο μαλακη απόσβεση αρα περισσοτερη ανεση στη χαλαρη οδήγηση. Οταν συμπιεστει αυτο το τμημα του ελατηριου αναλαμβανει δραση το υπολοιπο που εχει πιο αραιες σπειρες, αρα μικρότερη ελαστικότητα, αρα πιο σκληρό.

Το προβλημα ειναι οτι σε γρηγορη οδήγηση σε στροφιλικι ή χωμα δεν ειναι ο,τι καλύτερο. Το ακομη μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι για αναβατες κοντα στα 100κιλα το μαλακο τμημα παει περιπατο με το καλημερα.


*οσες περισσοτερες σπειρες εχει ενα ελατηριο ιδιου παχους ελασματος στη μοναδα μηκους, τοσο πιο μαλακο ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Επίσης είναι δύσκολο να ρυθμίσεις το sag με προοδευτικά ελατήρια

Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Το Hyperpro το είχα δοκιμάσει στο Bmw R1150GSA που το συνολικό βάρος αναβάτη και εξοπλισμού μεταβαλλόταν συχνά λόγω των συνθηκών φόρτωσης και των συχνότερων ταξιδιών. Στην πορεία του ταξιδιού φτάναμε τα 250 κιλά αναβάτης, συνεπιβάτης και αποσκευές και μόλις ξεφορτώναμε πέφταμε στα 200 (χοντρικά). επίσης οι ρυθμίσεις στο BMW γινόντουσαν δύσκολα και με ειδικό έργαλείο και η προσαρμοστικότητα του ελατηρίου δεν έκανε εμφανή την έλλειψη ρυθμίσεων ( μπορούσαν να γίνουν, αλλα βαριόμουν αφου με την σύζυγο πήγαινα σαν κότα ) .
Οι συνθήκες τελικά ήταν που με βόλεψαν και όχι το ελατήριο.
Ίσως έχετε δίκιο και πάω σε ένα γραμμικό στα 95Nm, γιατί η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα δεν έιναι για πολύ φόρτωμα και μακρινά δικάβαλα ταξίδια.
Τώρα πιά όταν ταξιδέψουμε κάπου ( εντός Ελλάδας) τα μισά ρουχα τα στέλνω με ταχυδρομείο (post restant) και στην επιστροφή τα άπλυτα έρχονται με δέμα....

 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Αυτο ακριβως, Mpimpos κατα την αποψη μου κανεις λαθος ερωτησεις. Αφου το Τ7 γουσταρεις και αφου δεν υπαρχει μηχανακι με ζελατινα/σελα που να ικανοποιει ολα τα γούστα, παρε το Τ7 και ψαξε και για μια ζελατινα μεγαλυτερη αφτερμαρκετ. Σελα ξερεις ηδη οτι υπαρχει.
Λες να το κανω ετσι. Η να περιμενω και το νεο tracer 700 να δω.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Πολύ πλαστικό ρε παιδακι μου ....( tο tracer), θα σου θυμίσει vstrom
Εννοεις πολυ ψευτικο στα πλαστικα.το βαρος του εχω ακουσει ειναι στα 198 πληρες υγρων. Το στρομ ειναι πανω απο 220 με ψηλα το κέντρο βάρους. Κοιτα να σου πω. Κολημα δεν εχω ουτε με το tracer ουτε με το τενερε. Απλα. Αν ειναι να παρω ενα μηχανακι που να μπορει να πηγαινει 50/50 on of. Τοτε θα το τσιμπησω αμεσως. Κι ας θελει σελλα και ζελατινα. Θαναι ομως 50/50 μετα απο αυτες τις αλλαγες; γιατι στο ενα βλεπω πολύ παρουσιαση σε χωμα και το αλλο σε ασφαλτο. Tenere και tracer.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ειδικά για πρόσβαση σε ερημικές παραλίες ή βουνίσους χωματόδρομους ( με νεροφαγώμτα, κροκάλα) είναι πολύ πλαστικό , μπορεί να σπάσει και χωρίς να πέσεις, από τις πέτρες που ο ίδιος θα σηκώσεις με τα ελαστικά σου.
Φαντάζομαι ότι ο προυπολογισμός έιναι 9-10.000 ευρώ με χρηματοδότηση. Αν έχεις μετρητά ψάξε για tiger 800 ( 17-19) ή f850gs ελαφρά μεταχειρισμένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Το tracer δεν έχει σχέση με χώμα, πλην αργής διέλευσης σε χωματόδρομο.
Νασαι καλα. Το βλεπω.στην ασφαλτο ομως υπερτερει απεναντι στο τενερε. Τωρα κατα ποσο δεν ξερω. Κι αν με καποιες αλλαγες στο τενερε γινουν και τα δυο ισόποσα στην αφαλτο τοτε αυτο θαναι υπερ του τενερε. Θα ειναι ομως μετα τις αλλαγες ισόποσα;;; αυτο ειναι το διλλημα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σαν σελα και άνεση για τον πίσω, δύσκολο να γίνουν ισόπαλα.

Από την άλλη, θες χρήση χώμα, το tracer σταματάς να το κοιτάς.

Πρακτικά, το Τ700 δεν έχει αντίπαλο, οτιδήποτε άλλο παρόμοιο είναι πολύ ακριβότερο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν υπάρχει περίπτωση το ténéré να φτάσει σε οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο το tracer...
Και μετά τις επιμέρους βελτιώσεις θα το πλησιάσει όμως δεν θα το φτάσει..
Ένας απλός λόγος είναι η διάσταση των τροχών με το ténéré να φοράει 90/90-21 & 150/70-18 και το tracer 120/70-17 & 180/55-17... ;)
 
Top Bottom