Εγώ πάντως βλέπω ότι το έχεις είδη πάρει απόφασηΜε μαμισια σελλα και ζελατινα πηγατε;
Εγώ πάντως βλέπω ότι το έχεις είδη πάρει απόφασηΜε μαμισια σελλα και ζελατινα πηγατε;
Αυτο ακριβως, Mpimpos κατα την αποψη μου κανεις λαθος ερωτησεις. Αφου το Τ7 γουσταρεις και αφου δεν υπαρχει μηχανακι με ζελατινα/σελα που να ικανοποιει ολα τα γούστα, παρε το Τ7 και ψαξε και για μια ζελατινα μεγαλυτερη αφτερμαρκετ. Σελα ξερεις ηδη οτι υπαρχει.Εγώ πάντως βλέπω ότι το έχεις είδη πάρει απόφαση
Κλεαρχε νομίζω ότι το hyperpro είναι προοδευτικό και ίσως οι ρυθμίσεις του αμορτισέρ πάνε περίπατο.Επειδή εγώ είμαι 115kg (185cm) και η συνεπιβάτης 68kg (172cm). Έχουμε πάει δικάβαλο άνετα μέχρι το Σχοινιά και πίσω ( περίπου 100χλμ) με άνεση ( το στρώνω ακόμα και θέλω να το ζορισω για περισσότερα). Δεν ξέρω τι περιμένετε από μια μηχανή on/off, αλλά η προηγούμενη μεγάλη και άνετη που είχα ( BMW 1150gs Adv) ήταν άνετη στο ταξίδι, αλλά λόγω βάρους σου έβγαζε την πίστη όταν έφτανες στον προορισμό. Έκανα άνετα τα 500+ μέχρι την Θεσσαλονίκη, αλλά μέσα στην πόλη ήταν ζόρι. Ήμουν άνετος για 5-6 ώρες και προβληματισμένος για 3-4 μέρες.
Τα ίδια και όταν πήγαινα στην ορεινή Αρκαδία στο χωριό της γυναίκας μου.
Η μόνη μηχανή που έκανε καλά και τα δύο ήταν το 950 Adventure S , αλλά εκεί είχε άλλους προβληματισμούς.
Το Tenere με μία στάση παραπάνω ( μισή ώρα καθυστέρηση στα 400 χλμ) θα σου παρέχει ξένοιαστες εξορμήσεις.
Εγώ λόγω" όγκου" θα του αλλάξω το πίσω ελατήριο με ένα Hyperpro όταν ολοκληρώσω το στρώσιμο και θα είμαι "άρχοντας"
Ασχετο αλλα Μια που το έφερε η κουβεντα.το προοδευτικο η γραμμικο ελατηριο ειναι μεγαλη κουβεντα, εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και οχι με το ποιο ειναι καλυτερη η χειροτερο...
επισης οι αλλαγες στα ελατηρια θελουν λιγο προσοχη, γιατι μπορει να εχουμε θεματα με τη γεωμετρια της μηχανης αν υπαρχει σημαντικη διαφορα στη σκληροτητα μπροστα πισω
Λες να το κανω ετσι. Η να περιμενω και το νεο tracer 700 να δω.Αυτο ακριβως, Mpimpos κατα την αποψη μου κανεις λαθος ερωτησεις. Αφου το Τ7 γουσταρεις και αφου δεν υπαρχει μηχανακι με ζελατινα/σελα που να ικανοποιει ολα τα γούστα, παρε το Τ7 και ψαξε και για μια ζελατινα μεγαλυτερη αφτερμαρκετ. Σελα ξερεις ηδη οτι υπαρχει.
Εννοεις πολυ ψευτικο στα πλαστικα.το βαρος του εχω ακουσει ειναι στα 198 πληρες υγρων. Το στρομ ειναι πανω απο 220 με ψηλα το κέντρο βάρους. Κοιτα να σου πω. Κολημα δεν εχω ουτε με το tracer ουτε με το τενερε. Απλα. Αν ειναι να παρω ενα μηχανακι που να μπορει να πηγαινει 50/50 on of. Τοτε θα το τσιμπησω αμεσως. Κι ας θελει σελλα και ζελατινα. Θαναι ομως 50/50 μετα απο αυτες τις αλλαγες; γιατι στο ενα βλεπω πολύ παρουσιαση σε χωμα και το αλλο σε ασφαλτο. Tenere και tracer.Πολύ πλαστικό ρε παιδακι μου ....( tο tracer), θα σου θυμίσει vstrom
Νασαι καλα. Το βλεπω.στην ασφαλτο ομως υπερτερει απεναντι στο τενερε. Τωρα κατα ποσο δεν ξερω. Κι αν με καποιες αλλαγες στο τενερε γινουν και τα δυο ισόποσα στην αφαλτο τοτε αυτο θαναι υπερ του τενερε. Θα ειναι ομως μετα τις αλλαγες ισόποσα;;; αυτο ειναι το διλλημαΤο tracer δεν έχει σχέση με χώμα, πλην αργής διέλευσης σε χωματόδρομο.
κινεζζιαα. Φιλε μου.BMW 750 GS ?