Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εμένα πάντως η αίσθηση που μου αφήνουν όλα τα review είναι, χωρίς να θέλω να αδικήσω τη μηχανή, ότι πρόκειται για μια πιο μικρή Africa Twin...για την οποία έχει ειπωθεί απο επαγγελματίες reviewer ότι οκ μπορεί θεωρητικά να μην είναι τόσο καλή όσο το 1090R ωστόσο η πλειοψηφία των αναβατών θα την επιλέξει την "επέλεξε" ως καλύτερη, γιατί μπορεί τελικά η πλειοψηφία των αναβατών να μην είναι και ούτε να θέλει να γίνει ready to race...Και το clue είναι ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο μηχάνημα αυτή τη στιγμή σε αυτά τα χρήματα, όπως το Tenere 700.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ θυμάμαι πόσο κριτική ασκήθηκε στη Yamaha γιατί όλοι εμείς οι ειδικοί βλέπαμε ότι θα στοιχίζει πάνω από 12, ίσως και 13 χιλιάδες ευρώ και θα ήταν χειρότερο από αυτό που τελικά έρχεται...

Αλλά ας περιμένουμε λίγο ακόμη για τα πραγματικά reviews, αυτά του περιβάλλοντος μας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω μείνει με την απορία, έχοντας οδηγήσει το MT-07 σε εθνική και πόλη, πόσο ίδιο μπορεί να είναι το τενερέ.
Εκπλήσσομαι επίσης για την "τσίτα" που λέει ότι έχει το 790, το οποίο είναι απίθανα γλυκό και εύκολο από το ρελαντί του.

Η άφρικα δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα δύο πάντως. Ούτε για πλάκα δεν έπρεπε να αναφέρεται στα βίντεο σαν ανταγωνισμός.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το ποστάρω πριν καν δω το βίντεο γιατί κάνουν πολύ τίμια review όσο τίμια μπορούν να είναι τα "επαγγελματικά" review...
Πραγματικά το πλήρες review -σε ουσία και λεπτομέρεια- που έχω δει/διαβάσει για το Tenere... Well done!!!
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εμένα πάντως η αίσθηση που μου αφήνουν όλα τα review είναι, χωρίς να θέλω να αδικήσω τη μηχανή, ότι πρόκειται για μια πιο μικρή Africa Twin...
Κατά τη γνώμη μου πάντως, το να χαρακτηρίζεται το Tenere ως μια μικρή Africa (την πρώτη του '16 πριν αρχίσει να bmwδίζει) μόνο σαν προτέρημα μπορεί να ληφθεί...!
Έλειπε κάτι τέτοιο, τόσο-όσο, ικανό χωρίς πολλά φρου-φρου και αρώματα, από τη μεσαία κατηγορία...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για προτέρημα το έγραψα...παρότι θεωρητικά το 1090R είναι ανώτερο σε διαφορα επίπεδα ωστόσο οι αναβάτες εγραψε ενας reviewer εδωσαν ψηφο εμπιστοσύνης στην Africa Twin...και δεν το εννοούσε από πλευράς πωλήσεων κτλ...ότι δηλαδή έκανε περισσότερες πωλήσεις και άρα σημαίνει ότι ο κόσμος εκρινε ότι ειναι καλύτερη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σιγουρα θα εχει μεγαλη επιτυχια στην κατηγορια, σαν πιο προσιτο, αλλα μου κανει εντυπωση που ολοι "εκραζαν" το 790 οτι δεν εφερε καμια εξελιξη απο το 950/990 κτλ, ενω για το Τ7 που κακα τα ψεματα ειναι 15-20 χρονια πισω το θεωρουν και προσον...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι το 790 R είναι σίγουρα καλύτερο από το 950/990 και σίγουρα μεγάλη εξέλιξη. Δεν ξέρω αν εχει καινοτομίες αλλά εταιρίες όπως η KTM και η BMW ρίχνουν πολλη έρευνα στο engineering...δλδ μην κοιτάμε μόνο τα περιφερειακά και τα αξεσουάρ κτλ. Νομίζω η διαταξη του τεπόζιτου στο 790R είναι εξέλιξη...η ευκολη προσβαση στο φίλτρο αέρα. σιγουρα θα έχει και πολλά άλλα. Η μηχανή δεν κοστίζει 15 χιλιάρικα επειδή απλά είναι πορτοκαλί. Από την άλλη όμως το να είναι ένα μηχανάκι πολύ καλό με μόνο βοήθημα το abs είναι προτέρημα. γιατί δείχνει ότι η βάση είναι καλή. Τα high tech μπιμπλίκια μερικές φορές είναι σαν τις χάντρες...που βλέπουν οι ιθαγενείς και θαυμάζουν. τι γίνεται αν χαλάσουν; όσο πιο high tech το μηχάνημα τόσο μεγαλύτερη ανάγκη τους επίσημους εξουσιοδοτημένους κτλ. Ολα τα μηχανάκια μου είχαν abs και για αυτό στο χώμα πάω σε slow motion...σκεφτομαι αυτοι που θα αγοράζουν πρώτη μηχανή η οποία θα είναι φουλ στα ηλεκτρονικά και θα μάθουν μόνο σε τέτοια μηχανάκια...Υπάρχει και η φιλοσοφία less is more. Οπότε less is more παίρνεις Τενερε, ready to race παίρνεις KTM.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν μιλαω για τα ηλεκτρονικα που ουτως ή αλλως οι πραγματικοι ready to race στο χωμα τα απενεργοποιουν εντελως.

Τεσπα, αντε να κυκλοφορησει να το δουμε και εμεις οι κοινοι θνητοι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί είναι το tenere 15 χρόνια πίσω? Άσε που αυτό τελικά μάλλον προσόν το θεωρώ. Είναι καταρχήν πανέμορφο και σύγχρονο σε εμφάνιση, έχει ένα εξαιρετικό και δοκιμασμένο μοτέρ, αναρτήσεις φρένα όπως πρέπει, abs που απενεργοποιει τα τελείως. Το ότι δεν έχει cruise control, cornering abs και σύνδεση Android στον πίνακα ομολογώ δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο και φαντάζομαι το 90% των ανθρωπων
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γιατί είναι το tenere 15 χρόνια πίσω? Άσε που αυτό τελικά μάλλον προσόν το θεωρώ. Είναι καταρχήν πανέμορφο και σύγχρονο σε εμφάνιση, έχει ένα εξαιρετικό και δοκιμασμένο μοτέρ, αναρτήσεις φρένα όπως πρέπει, abs που απενεργοποιει τα τελείως. Το ότι δεν έχει cruise control, cornering abs και σύνδεση Android στον πίνακα ομολογώ δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο και φαντάζομαι το 90% των ανθρωπων
Κατσε να εξηγηθω. Για το 790 οι ΚΤΜοπαδοι (κ)λεγανε οτι δεν εφερε καμια ουσιαστικη εξελιξη απο το 20ετιας 950. Το βαρος παραμενει ψηλα στα 205κιλα, τα ιδια και λιγοτερα αλογα, πιο φαρδυ, κτλ.
Και λεω, οτι στην περιπτωση του Τ7 δεν εχω δει τετοια σχολια παρ'ολο που ειναι ακομη "κατωτερο" τεχνολογικα απο το 790. Παλι μεγαλο βαρος αλλα με μικροτερο ρεζερβουαρ, ζαντες με σαμπρελες, απουσια TC εστω και απλου που οπως και να το κανει για τον καθημερινο αναβατη και οχι τον ready to race βοηθαει πολυ , ειδικα σε βρεγμενη ασφαλτο σε ταξιδι. Kι ομως δεν βλεπω αρνητικα σχολια.

Και εδω ερχεται η επεξηγηση> Δεν εννοω οτι το 790 ειναι καλυτερο ή να το πω αλλιως οτι το Τ7 ειναι χειροτερο. Ακριβως το αντιθετο εννοω! Οτι παρ'ολα αυτα τα "μειονεκτιματα" και την τεχνολογια 2000κατι ( ενα πιο οφφ βστρομ ή ΤΑ700 ας πουμε) κανεις δεν κραζει, αντιθετα εχει τυχει τεραστιας αποδοχης! Πραγμα που παει να πει οτι παρ'ολη την γκαφα της Yamaha με την τεραστια καθυστερηση στο λανσαρισμα, στο τελος μαλλον κι εκεινοι πετυχαν στο "you spoke we listened" αλλα αυτη τη φορα ενος ευρυτερου τμηματος της αγορας, και οχι εξειδικευμενου οπως το 790!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι δύο εταιρίες επέλεξαν διαφορετικό δρόμο για το ίδιο αποτέλεσμα, δύο εξαιρετικές και εκτός υπάρχουσας κατηγορίας μοτοσυκλέτες, με 30% διαφορά στην τιμή περίπου. Από κάπου έπρεπε να βγει η διαφορά. Ευτυχώς, όχι τυπικά Ιαπωνικά για το τενερέ, δεν βγήκε από αναρτήσεις και πλαίσιο.

Το αν έχει γίνει πρόοδος... 205 κιλά γεμάτο το τ700, 215 κιλά (213.5 το μέτρησαν πρόσφατα από την ροτβάιλερ) το 790. Κατανομή βάρους, αυτονομία, κατανάλωση που δεν τα έβλεπαν τα παλιά ούτε για πλάκα, καλύτερες αναρτήσεις, φρένα. Καλύτερο από οποιοδήποτε παλιότερο τενερέ και το 790 μάλλον καλύτερο (συνολικά) από το 950SE.

Γιατί να γκρινιάξεις; Υπήρχε κόσμος που περίμενε ότι θα βγει δικύλινδρο στα 170-180 κιλά, μάλλον ακατόρθωτο για road legal μηχανάκι. Αλλά για τους περισσότερους που έβλεπαν την κατηγορία να ξεκινάει από τα 230 κιλά και 15000 της απλής άφρικα του 2016 και να ανεβαίνει, η διαφορά σε βάρος είναι δώρο θεού (εντάξει, μηχανικών). Από αυτούς που γκρινιάζουν, άντε στο 1% να πέσει πραγματικά λίγο το μηχανάκι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eμενα μου λες, εγω επιμενω οτι ουτε σε αλλα 20 χρονια δεν θα δουμε δικυλινδρο ον-οφ με υποπλαισιο για φορτωμα και φερινγκ κατω απο 200κιλα, εκτος και εαν η τιμη παει στο θεο ελεω ελαφρυτερων εξωτικων υλικων. Δεν νομιζω οτι οι Γιαπωνεζοι ηταν ηλιθιοι ωστε να προτιμησουν τη λυση του μικροτερου ντεποζιτου για να κρατησουν το βαρος χαμηλα εαν υπηρχε και εναλλακτικη. Και το hi tech 790 με τα 6 παραπανω λιτρα του και τα πλαστικα ντεποζιτα του στα ιδια κιλα ειναι και αντε να χασει 2-3 κιλα απο μοντες τελικου/SAS κτλ. Δεν γινεται απλα, υπαρχει κι ενα οριο.

Αυτο το 1% που θα πεσει λιγο δεν κοιτανε καν προς αυτη την κατευθυνση. Μια χαρα ταξιδευαμε φορτωμενοι τοσα χρονια με 60αλογα , μαπα αναρτησεις και φρενα και άιντε κι ενα απλο ABS στο δρομο, τωρα θα μπορουμε να το κανουμε και να παμε κι αξιοπρεπως και χωμα.
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Πολύ καλησπέρα σας,
Επειδή εδώ και κάτι βδομάδες έχω φάει τα νύχια μου για να δω αν θα τραμπαρω το tracer(900) Με το tenere μίλησα με 3 άτομα που το οδήγησαν στην Ισπανία(ονόματα δεν λέμε , όχι όλοι Έλληνες).
Και οι 3 έμειναν υπερενθουσιασμένοι.... σε σημείο που δεν το περίμεναν. Δεν κάνεις καμία σύγκριση με το 790 διότι η χρηματική διαφορά είναι αρκετα μεγάλη . ανέφεραν οτι ήταν πιο ευκολοδήγητο για κάποιο οδηγό χωρίς - λίγη - μέτρια εμπειρία στο χώμα . τώρα για κάποιον πολύ εξπερτ να πάει προς το 790 που ειναι όντως ready to race. στον δρόμο επίσης πολύ ευχαριστημένοι και σε πολύ καλύτερο στήσιμο απο όλα τα 07 μηχανάκια της γιαμαχας. θεωριτικά η τιμή θα μείνει για λίγο εκεί καθώς σε λίγο καιρό θα γίνει κάποιο facelift και θα μπουν καποια ηλεκτρονικά αλλά θα ανέβει και η τιμή (κάτι σαν το tracer) . "Το μηχανάκι γ****ι φίλε, κάνε την τράμπα μα δεν θα χάσεις τίποτα ισα ίσα θα κάνεις την δουλειά σου σε πολλά πράγματα καλύτερα " είπαν οι 2 , καθώς γνωρίζουν οτι με το tracer κρητη δεν μπορεις να κανεις κ τπτ τρελό ειδικά και στο επίπεδό μου που δεν ειμαι και κανένας τιμονας να το ξεζουμίζω.
Θα είναι Ελλάδα αρχές Ιουλίου για τέστ (κάπου στις εκλογές )μάλλον Αθήνα κ Πάτρα . "Μην ανέβεις καν να το οδηγήσεις φίλε, πρόλαβε την τιμή τωρα που μπορείς" είπαν.....
Αυτά ήταν τα πιο έντονα σχόλια ως τώρα......
Ακόμα είμαι στο ψαξιμο
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και γιατί να μην περιμένεις τότε να βγει με τα ηλεκτρονικά αν είναι να βγει σε λίγο καιρό; Νομίζω ότι αν γίνει facelift δυσκολα θα ειναι σε λίγο καιρό...Τιποτα δεν αποκλείεται βεβαια. αλλά θα είναι απάτη γιατί το πιθανότερο όσοι πάρουν το τωρινό μοντέλο δε θα μπορούν να το αναβαθμίσουν με τα ηλεκτρονικά.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Και γιατί να μην περιμένεις τότε να βγει με τα ηλεκτρονικά αν είναι να βγει σε λίγο καιρό; Νομίζω ότι αν γίνει facelift δυσκολα θα ειναι σε λίγο καιρό...Τιποτα δεν αποκλείεται βεβαια. αλλά θα είναι απάτη γιατί το πιθανότερο όσοι πάρουν το τωρινό μοντέλο δε θα μπορούν να το αναβαθμίσουν με τα ηλεκτρονικά.
Μακαρι να πεσουν χαμηλα σαν μεταχειρω να παρουμε κ εμεις απ τα πρωτα(μηχανακι θελω ,οχι πλει στεσσιο
 
Top Bottom