Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους... και να κάνουμε ένα back rewind στο παρόν θέμα. Έχει ενδιαφέρον -για όλους μας πιστεύω- να διαβάσουμε τις 15 πρώτες σελίδες του παρόντος θέματος. Εκεί θα συναντήσετε τις προσδοκίες που είχαμε αλλά και αυτές που ΔΕΝ είχαμε για τη μηχανή.

Αρχικά πιστεύαμε πως το Tenere 700 δε θα μοιάζει καν με το πρωτότυπο T7.
Πιστεύαμε πως αν μοιάζει έστω και λίγο στο πρωτότυπο θα ξεπερνάει άνετα τις 12.000 € (και τυχεροί θα είμασταν).
Πιστεύαμε πως μια Ιαπωνική εταιρεία δε μπορεί να βγάλει κάτι τόσο επιθετικό που θα αποκλείει συμβατικούς οδηγούς από την αγορά της (έστω και αν δεν είναι σε επίπεδο ΚΤΜ). Το ύψος της, οι αναρτήσεις της και η σέλα σερβιέτα συνηγορούσαν σε όλα αυτά.
Εγώ έγραφα πως και στο 70% να είναι σε σχέση με το πρωτότυπο θα είναι μια καλοδεχούμενη έκπληξη για το ειδικό κοινό έστω και αν η τιμή αγγίζει τα 12 χιλιάρικα (νομίζω πως ξεπέρασε κατά πολύ το 70%, ίσως να άγγιξε το 85-90% του πρωτότυπου). Γράφαμε -σχεδόν όλοι μας- πως αν η τιμή του είναι γύρω από τις 10 χιλιάδες θα είναι σχεδόν θαύμα και μεγάλη επιτυχία και μάλλον για να το πετύχει αυτό θα μας το πλασάρει με αναρτήσεις χωρίς καθόλου ρυθμίσεις.

Και ήρθε η Yamaha να διαψεύσει όλες τις αρνητικές μας προσδοκίες και να επιβεβαιώσει όλες τις ελπίδες μας. Η μηχανή είναι πολύ κοντά στο concept με μόνη ουσιαστική διαφορά το τρόπο που ανεβαίνει η σέλα στο νέο ντεπόζιτο. Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ποιότητα κατασκευής ανώτερη του MT-07 χωρίς ηλεκτρονικά (έτσι το θέλαμε και τι να τα κάνεις τα ηλεκτρονικά ακόμη και στην άσφαλτο με 74 αλόγατα) και τιμή... 10.000 €.

Κώστα k0k0s θα μου επιτρέψεις να σου πω πως είναι VFM. Είναι λίγο πρόχειρο να λέμε είναι γυμνό άρα δεν είναι VFM. Το VFM παράγεται σε σχέση με τη κατηγορία του, το κοινό που απευθύνεται και τελικά σε σχέση με όλον τον ανταγωνισμό. Δεν είναι το οποιοδήποτε γυμνό, κατά τη γνώμη μου δε πρόκειται για μια συνηθισμένη On/Off μηχανή. Δεν είναι δηλαδή ένα γυμνό V-strom ώστε να μην είναι VFM (χωρίς παρεξήγηση δεν το γράφω υποτιμητικά το γράφω βάση πραγματικών δεδομένων).

Κατά τη γνώμη μου, η Yamaha όντως "μας άκουσε" ως κοινό και μας έδωσε κάτι μάλλον καλύτερο των προσδοκιών μας σε όλα τα επίπεδα, off road ικανότητα και τιμή. Δεν πιστεύω πως είναι μια δικύλινδρη μηχανή που απευθύνεται στο πλατύ κοινό και αυτό από μόνο του τη κάνει μια φθηνή επιλογή. Δεν έχουμε συνηθίσει Ιαπωνικές εταιρείες να δίνουν στη παραγωγή τέτοιες aggresive προτάσεις. Τουλάχιστον δεν μπορώ να θυμηθώ αντίστοιχο παράδειγμα στο παρελθόν.

Άσχετα από το αν συμπαθεί κανείς τη Yamaha ή και το ίδιο το Tenere, δε μπορεί παρά να παραδεχθεί πως το συνολικό "πακετό" έχει θετικό πρόσιμο με μάλλον κυριότερο πλεονέκτημα του τον VFM χαρακτήρα του προϊόντος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το VFM παράγεται σε σχέση με τη κατηγορία του, το κοινό που απευθύνεται και τελικά σε σχέση με όλον τον ανταγωνισμό. Δεν είναι το οποιοδήποτε γυμνό, κατά τη γνώμη μου δε πρόκειται για μια συνηθισμένη On/Off μηχανή. Δεν είναι δηλαδή ένα γυμνό V-strom ώστε να μην είναι VFM (χωρίς παρεξήγηση δεν το γράφω υποτιμητικά το γράφω βάση πραγματικών δεδομένων).
Ναι δεν διαφωνω καθολου , αυτον τον προσδιορισμο βαζω κι εγω. Ειναι value for money για τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας των ικανων ονοφ. Δεν διαφωνω ρε παιδες οτι η Υamaha εκανε τη μαγκια και θα πουλησει γιατι εχει κρατησει την τιμη χαμηλα, λεω ομως οπως εχω ξαναγραψει και αλλου οτι καμια εταιρια δεν βγαζει μηχανακια για την ψυχη της μανας τους, ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ.

Προφανως η απαντηση στην απορια μου (αρχισα να μιλαω μονος μου με τον εαυτο μου και ιντερνετικα, καλα παμε) ειναι οτι η ΚΤΜ στοχευει σε πιο σκληροπυρινικο κοινο με μεγαλυτερες απαιτησεις και αρα περισσοτερη κριτικη, και η Υamaha σε ευρυτερο κοινο με πολυ λιγοτερες απαιτησεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι δεν διαφωνω καθολου , αυτον τον προσδιορισμο βαζω κι εγω. Ειναι value for money για τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας των ικανων ονοφ. Δεν διαφωνω ρε παιδες οτι η Υamaha εκανε τη μαγκια και θα πουλησει γιατι εχει κρατησει την τιμη χαμηλα, λεω ομως οπως εχω ξαναγραψει και αλλου οτι καμια εταιρια δεν βγαζει μηχανακια για την ψυχη της μανας τους, ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ.

Προφανως η απαντηση στην απορια μου (αρχισα να μιλαω μονος μου με τον εαυτο μου και ιντερνετικα, καλα παμε) ειναι οτι η ΚΤΜ στοχευει σε πιο σκληροπυρινικο κοινο με μεγαλυτερες απαιτησεις και αρα περισσοτερη κριτικη, και η Υamaha σε ευρυτερο κοινο με πολυ λιγοτερες απαιτησεις.
Κατ' αρχάς αν και ξέρω πως γράφεις, σχολιάζεις και απαντάς στο ίδιο φιλικό ύφος θέλω να διευκρινίσω ότι κι εγώ ούτε παρεξηγιέμαι ούτε ενοχλούμαι να διαβάζω διαφορετικές απόψεις. Θεώρησα υπεραπλούστευση την έκφραση ότι δεν είναι VFM επειδή είναι γυμνό.
Συμφωνώ πως η KTM έχει χτίσει ένα δικό της κοινό αν και στην Ελλάδα άργησε να γίνει αντιληπτό περί τίνος πρόκειται (όταν αγοράζαν τα 950 για να πηγαίνουν στη δουλειά τους, στο ΙΚΑ, στην εφορία και στο Super Maket).

Μάρκετινγκ, και πωλήσεις τώρα.
Το μάρκετινγκ έχει πάντα ως σκοπό του την επίτευξη κέρδους αλλά πολλές φορές ο στόχος αυτός μπορεί να έχει πολύπλευρες προσεγγίσεις. Μπορεί π.χ. σκοπός να είναι η αύξηση των πωλήσεων του brand name της εταιρείας (π.χ. Yamaha) και όχι απλά ενός προϊόντος (π.χ. Tenere 700). Μπορεί να είναι η παρεμπόδιση πωλήσεων ενός προϊόντος μιας άλλης εταιρείας (π.χ. 790R). Μπορεί να είναι μακροπρόθεσμος οικονομικός στόχος μέσο της αύξησης του prestige της εταιρείας (είμαι η Yamaha και μπορώ κι εγώ). Μπορεί συνειδητά "να μπαίνει μέσα" από τις πωλήσεις ή τις μη πωλήσεις ενός προϊόντος αλλά μέσω του "σούσουρου" που γίνεται να κινεί το ενδιαφέρον ώστε να "δουν" και τα υπόλοιπα προϊόντα της.
Και... νομίζω πως από το 2017 η Yamaha επενδύει στο "σούσουρο" με καλές αν όχι χαμηλές τιμές. Όλη η σειρά με τους κινητήρες CP3 (MT-09, XSR900, Tracer 900 και Niken) και τώρα το Tenere 700 μας λένε: Δείτε και τη Yamaha, έχει προτάσεις για εσάς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimitris_

Μέλος
Περιοχή
Ξανθη
Όνομα
Dimitris
Μοτό
xt660z, '08
Το γεγονός πως η τιμή του Τ700 είναι 10000€ θεωρείται, και είναι, vfm δείχνει πόσο κακό έχει κάνει στις τσέπες μας η bmw με το να τραβήξει τις τιμές ψηλά για τις μεγάλες adventure μοτοσυκλέτες της.
Τα κοντά 15000€ για το 790 είναι πάρα πολλά χρήματα.
Ίσως γι αυτό τα 10000 για το Τ700 μας φαίνονται, δεν είναι, λίγα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι 10 χιλιάδες ως 10 χιλιάδες από μόνες της δεν είναι λίγα λεφτά. Αλλά όπως είπες κι εσύ τι να πούμε τότε για τιμές 15, 17, 20 και 23.000 ευρώ!

Για να μην αναφερθώ σε άλλες εταιρείες να σου δώσω δυο παραδείγματα από την ίδια κατηγορία, "εσωτερικά".
α) Το XT660Z που έχεις κι εσύ και είχα κι εγώ, είχε αρχική τιμή 7.750€ (το 2008!) χωρίς ABS. Αυτό ήταν έντεκα χρόνια πριν. Μονοκύλινδρο με λίγο μεγαλύτερο βάρος (πλήρες υγρών) και συμβατικές αναρτήσεις που ρυθμιζόντουσαν μόνο ως προς την προφόρτιση. Αυτό όντως δεν ήταν VFM, αλλά εκμεταλλευόταν η Yamaha ότι έπαιζε σχεδόν μόνο του στην αγορά.
β) Το σημερινό μηχανάκι που έχω το WR250R είχε επίσης αρχική τιμή 7.750€ το 2008!!! Πανάκριβο!!!! Όταν τα αντίστοιχα της κατηγορίας έπαιζαν και παίζουν μέχρι σήμερα στις 5.300 με 5.500 € (βλ. KLX/CRF). Φυσικά συγκριτικά έχει το καλύτερο πακέτο σε πλαίσιο και αναρτήσεις στη κατηγορία του και είναι το μόνο που κατασκευάζεται Japan. Με βάση όμως αυτήν την συσχέτιση εξοπλισμού το Tenere 700 θα μπορούσε -όντως- να στοιχίζει και 12.000 € και ας φαινόταν σε αυτήν τη περίπτωση λίγο ακριβό... όμως, αν σκεφτεί κανείς ότι το 790R θα ήταν στις 15.000 € θα συνέχιζε να είναι ανταγωνιστικό αλλά σίγουρα θα έχανε από το μερίδιο αγοράς που τις αναλογεί σήμερα... νομίζω.

Το MT-07 που από τη στιγμή που βγήκε φαινόταν "πολύ" μηχανή για τα λεφτά του, είχε απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, οπότε το VFM πάει περίπατο για κάποιους με το δικό μου τρόπο σκέψης. Εύχομαι κι ελπίζω να μη μας κάνει τέτοιες δυσάρεστες εκπλήξεις το Tenere 700.
Κοντός ψαλμός όμως, με αφορμή το test ride θα πάρουμε μια γεύση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Υ.Γ. Για τις τιμές 2 τροχών = με σπίτι

(για μένα) φταίει όπως ειπώθηκε η γνωστή ακατανόμαστη εταιρεία ,
αλλά αφού πουλάει Αυτή καλά κάνει.

Πιο πολύ φταίνε οι πελάτες της
(η συντριπτική τους πλειοψηφία δεν είναι μοτοσυκλετιστές αλλά τις αγοράζουν για την λεζάντα που & καλά δίνει το σηματάκι της , όσο & αν τις Υπερκοστολογουν ) .



Υ.Γ2. Στις νεότερες Ιαπωνικές Μοτοσυκλέτες ( που κι αυτό γράφτηκε και συμφωνώ ) οι πραγματικά αξιόπιστες εταιρίες (ΔΕΝ είναι η Honda που ήταν πιο παλιά) αλλά
είναι η Suzuki + η Yamaha έχοντας σε πολλά τους μοντέλα και πραγματικό VFM


Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Τελικά θα έχει tubeless ελαστικά?
Δεν μπορώ να βρω μια "επίσημη" τοποθέτηση της Yamaha ή μπορεί να μου έχει ξεφύγει.

Sent from my super duper pooper scooper!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τελικά θα έχει tubeless ελαστικά?
Δεν μπορώ να βρω μια "επίσημη" τοποθέτηση της Yamaha ή μπορεί να μου έχει ξεφύγει.

Sent from my super duper pooper scooper!
Οχι, σαμπρελες.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Παιδες έχω κλείσει για τεστ ντραϊβ την Παρασκευή στις 5 ...
Τελικά κανόνισα να φύγω αύριο και δεν θα μπορέσω να πάω . Αν θέλει καποιος να πάει στη θέση μου , μπορώ να του στείλω το πασαπορτι μου
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Παιδες έχω κλείσει για τεστ ντραϊβ την Παρασκευή στις 5 ...
Τελικά κανόνισα να φύγω αύριο και δεν θα μπορέσω να πάω . Αν θέλει καποιος να πάει στη θέση μου , μπορώ να του στείλω το πασαπορτι μου
ησυχια δεν εχεις εσυ...βαλε και λιγο κολο κατω...
εχασες την ευκαιρια να με ξαναδεις...:p
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το Τεστ Ραϊντ έγινε...

Αύριο οι εντυπώσεις γιατί είμαι από κινητό...

Με λίγα λόγια, το μηχανάκι είναι πολύ καλό και η Yamaha θα μοσχοπουλησει...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

fata moutra

Μέλος
Όνομα
alkis
Μοτό
bmw gs1150
ktm 640 adv
Σήμερα το έκανα τεστ στην Πάτρα. Δεν είναι ψηλό, ελαφριά αίσθηση, καλή θέση οδήγησης καθιστός και όρθιος. Ενοχλεί λίγο το δεξί καπάκι στη μπότα όταν είσαι όρθιος. Επαρκές γκάζι για άσφαλτο πόσο μάλλον για χώμα. Μέτρια προς κακή λειτουργία του ψεκασμού στο κλείσιμο άνοιγμα του γκαζιού. Κατά τα άλλα καλή η τροφοδοσία. Αναρτήσεις αρκετά μαλακές βυθίζεται πολύ στα φρένα αλλά δουλεύει. Για κάλυψη από αέρα δεν μπορώ να πω γιατί δεν πήγαμε γρήγορα για αρκετή ωρα. Στο στροφιλικι απολαυστικό στο χώμα με δυσκόλεψε λίγο. Ήταν ένα κομμάτι με σαθρό χοντρό χαλίκι και δεν έβλεπα και τίποτα από τη σκόνη αλλά δεν ένιωσα άνετα. (Οδηγώ 1150gs και ktm640a). Συνολικά πολύ καλή πρόταση για την Ελλάδα. Ίσως το ιδανικό μηχανάκι για να τα κάνεις όλα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε ευχαριστούμε Άλκη όλοι εμείς που είμαστε μακριά και δεν μπορούμε να κάνουμε τεστ. Οταν γραφεις ότι δεν ενιωσες άνετα, εννοείς σε επίπεδο ισορροπίας; σου φαινόταν το κέντρο βάρους ψηλά; ότι δεν ηταν καλό το ζύγισμα; Επίσης για τη λειτουργία ψεκασμού στο κλείσιμο άνοιγμα του γκαζιού ήταν απότομη η αλλαγή; τι αίσθηση είχε;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ημουν κ εγω εκει...
Λοιπον ας γραψω κ εγω την γνωμη μου.
Καβαλησα την μηχανη κ ξεκινησα με τους αλλους,στα πρωτα μετρα σκεφτηκα το πενταλ του πισω φρενου,δεν μου καθοταν καλα και εφταιγε το καπακι του συμπλεκτη που εξεχη λιγο,βεβαια μετα απολιγο το συνηθηζεις οποτε μικρο το κακο.Η μηχανη μου αρεσε απ τα πρωτα μετρα αλλα δεν μπορουσα να την ανιχνευσω καλα λογω του μπουγιου που ημασταν κ ενος τυπου ακριβως απο πισω μου που φιρι φιρι το πηγαινε να με εμβολισει,ημουν αγχωμενος με αλλα λογια.
Μπηκαμε κ λιγο χωματακι (μια μυρωδια) ,πρωτη εντυπωση στο χωμα...μμμ ετσι κ ετσι.ημουν επηρεασμενος απ τις σουπερ καλες κριτικες κ περιμενα συμπεριφορα καθαροαιμου χαχα.
Ξεχασα να πω πως πλοηγοι κ συνοδοι μας ηταν ο Χελιωτης και ο Δημοπουλος (απ το πανελληνιο εντουρο).Αφου γυρισαμε λοιπον μου την πεφτουν και αρχιζουν να ρωτανε την γνωμη μου,σε στυλ...λοιπον τι λες ε?φοβερο μηχανακι ε?κλπ.Τους λεω οτι δεν ξερω και δεν μπορεσα να αποκτησω γνωμη με αυτη την βολτα,πρεπει να παω τομηχανακι πιο πολυ χωμα κ αλλου και επισης να το ανοιξω εθνικη να δω αν εχει ταξιδιωτικες αρετες κλπ.Και ΜΠΑΜ γινεται το θαυμα αμεσως κινητοποιουνται μιλανε με τοΥς υπευθυνους του Κ Σαρελλα(ο Αντιπροσωπος Πατρας)για να παρουμε αδεια και μου κανονιζουν εχτρα τεστ με εχτρα χωμα και γρηγορη ασφαλτο,επρεπε μονο να περιμενω λιγο να τελειωσει το 2ο γκρουπ,το τριτο εφυγε με ενα συνοδο ,ο αλλος (Δημοπουλος)που ηξερε καλα κ τα κατατοπια με πηγε ΑΛΛΟΥ.

ΛΟΙΠΟΝ,η μοτοσυκλετα ειναι Γενικα πολυ καλη και θα σας δωσει αυτα που υποσχεται,βεβαιως και υπαρχουν θεματακια(λιγα και θα τα πουμε),ποια δεν εχει ομως.
Στο χωμα.Δεν υπαρχουν τρελα αλογα ,υπαρχουν ομως αρκετα και επειδη ο κινητηρας τα δινει πολυ ομορφα(ειναι γεματος απο χαμηλα) η μοτοσυκλετα στις φλαταδουρες δεν σε αδειαζει ποτε ,υπαρχει παντα αρκετη δυναμη για ατελειωτες πλαγιολισθησεις(παιδικη χαρα).Οταν μπεις βεβαια σε κλειστα κομματια τα πραγματα αλλαζουν λιγο,οσο κινησαι σε νορμαλ ρυθμους (φορουμοχωματαδες)ολα τελεια ,οταν κινηθεις αρκετα σβελτα το πισω μερος γινεται νευρικο ενω στις αποτομες αλλαγες πορειας και κλειστες στροφες το μπροστινο αντιδρα λιγο ατσουμπαλα και νοιωθεις (για πρωτη φορα )το βαρος και μαλιστα εχεις την αισθηση οτι το κεντρο βαρους ειναι πιο ψηλα απ οτι θαθελες.Βεβαια ΤΟΝΙΖΩ ολα αυτα συμβαινουν οταν πας γρηγορα ,επισης πιστευω οτι διορθωνονται (οι αναρτησεις ηταν οπως ναναι ,αρυθμιστες) ,δεν ειμαι απο αυτους που ψαχνουν τα προβληματα στις αναρτησεις και οχι στον εαυτο τους,αλλα πιστευω οτι θα υπαρξει αρκετη βελτιωση απο εκει.Αλλα αρνητικα ειναι οτι πισω μου τερματισε 2 φορες(με πολλα, το ξανατονιζω)και το καντραν χορευει Κασιλαμα και βγαζει μαλιστα πολυ θορυβο οταν κοπανιεσαι αρκετα σε σπαστηρια.

Στην ασφαλτο ολα καλα μεχρι τα 130,μετα καταλαβαινεις οτι η ζελατινα ειναι μικρη,χωρις δραματα ομως,την μηχανη την ανοιξα μεχρι 180-185(κοντερισια)και ειχε κ αλλο.Ηταν πολυ σταθερη και στη μεγαλη ταχυτητα και δεν αντιμετωπισα απολυτως κανενα προβλημα.
Η σελα ανετη μπορω να πω ,οταν την κοιτας σου δινει την εντυπωση σανιδας αλλα οταν καθισεις δεν ειναι ετσι,επισης μπροστα ειναι καπως φαρδια για τα γουστα μου.

Φρενα ,Πολυ καλα για το ειδος της μοτοσυκλετας κ με αριστη αισθηση.ABS,ειναι εκει δουλευει καλα και απενεργοποιειται,θα μου πεις δεν εχει cornering abs με offroad επιλογη ,ουτε EPC ESP.Θα σου απαντησω ΕΥΤΥΧΩΣ(την γνωμη μου την εχω αναλυσει αλλου)
Ποιοτητα κατασκευης.με κλιμακα 0-100 την τοποθετω στο 70,διοτι μου την σπασανε το καντραν και κατι πλαστικα.Βεβαια θα μου πεις χωμα θα την βαλεις οποτε...Μμμ ΟΚ,το καντραν ομως το θεωρω απαραδεκτο για καινουριο μηχανακι,κατι πρεπει να κανουν γι αυτο.

Τελικο συμπερασμα(αυτης της πρωτης γνωριμιας).Σιγουρα υπαρχουν πιο δυνατα στη κατηγορια ,ομως πιστευω οτι ειναι δυσκολο να την χτυπησουν σαν συνολο(κ λεω πιστευω,δεν ταχω οδηγησει ολα).Ναι αυτο σου δινει το Τενερε: Συνολο μοτοσυκλετας.
Τα λεφτα..δεν ειναι λιγα ,αν και αρκετα λιγοτερα απ τον ανταγωνισμο,αλλα οπως κ να το κανεις 10Χιλ. ειναι 10Χιλ.

Θα τοπαιρνα ?ΝΑΙ.Οσοι με ξερετε γνωριζετε οτι προτιμω την αγορα μετ/νου,αλλα αν αγοραζα καινουριο σημερα αυτο θα χτυπαγα.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ειναι οτι μαλλον θα το παρω.(Μην το πειτε ομως στην Γυναικα μου)

Τελος θαθελα να πω οτι ολα τα παραπανω ειναι μονο η γνωμη μου και ειναι γνωστο οτι ειμαι Παραξενος κ Δυσκοιλιος με τα γουστα μου στις μοτο,οποτε μην πεσετε πανω μου να με φατε αν εχετε αλλη γνωμη.

ΩΠ ΩΠ ΩΠ!!! Πολυ Σημαντικο.
Θελω να ευχαριστησω την ΥΑΜΑΗΑ Σαρελλας και ΟΛΟΥΣ οσους ηταν εκει για την αψογη εξυπηρετηση
(ΟΧΙ δεν με πληρωσανε να τα πω,ηταν οντως υποδειγματικοι)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom