Γιατί ειναι τόσο δύσκολο στο μυαλό μας να ρυθμίσουμε αναρτήσεις? Δεν το καταλαβαίνω.
Το sag έχει έναν απλό κανόνα. 1/3 της διαδρομής στατικό και 1+1/3 δυναμικό.
Οσο αφορά αποσβέσεις συμπίεσης επαναφοράς ξεκινάς από τις εργοαστασιακες ρυθμίσεις η από εκεί που σου λέει το ένστικτο σου, έχεις καταλαβει τι σημαίνει απόσβεση συμπίεσης και επαναφορας, ουσιαστικά δηλαδή πόσο γρήγορα αφήνει η ανάρτηση να συμπιεστει η πόσο γρήγορα και δυναμικά επανέρχεται.
Καβάλαμε το μηχανάκι, πάμε σε μια ωραία διαδρομή και με ένα κατσαβιδακι κάνουμε δοκιμές πάνω κάτω να καταλάβουμε πως διαβάζει η ανάρτηση αν τη νιώθουμε να κρατάει σε επαφή τα λάστιχα με το οδόστρωμα, αν διαβάζει σωστά, αν μας αφήνει να ρίξουμε όπως θέλουμε το μηχανάκι και βασικά να την φέρουμε στα γούστα μας.
Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση φοβία πάνω σε αυτό το θέμα και τόσο καλές αναρτήσεις να πάνε στράφι επειδή δεν δοκιμάζουμε και δεν ασχολούμαστε.
Και το 640 που έχω τώρα και το 1050 μεταμορφωθηκαν μόλις αφιέρωσα λιγο χρόνο να τα σεταρω στα γούστα μου αλλιώς θα κατηγορουσα το μηχανάκι πως. Ειναι μέτριο κακό κλπ