Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κι επειδή κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί επειδή αναφέρθηκα σε βαθμολογία τι βαθμό θα του έβαζα...θα του έδινα ένα 8,0...10 δε θα έβαζα σε κανένα μηχανάκι γιατί τέλειο δεν είναι κανένα...και δε θα υπάρξει. από κει και πέρα για μένα η μεγαλύτερη του αδυναμία είναι η μαλακή αίσθηση και η έλλειψη εμπιστοσύνης στο πίσω μέρος στην άσφαλτο. Μπορεί να είμαι λίγο άδικος ή υπερβολικός γιατί το συγκρίνω με τα δύο ιταλικά που είχα πριν που όπως και να το κάνουμε είχαν πιο ασφάλτινο προσανατολισμό άλλους τροχούς και άλλα στησίματα...Με 1500 ευρώ ένα πίσω αμορτισερ, ένα μονόδρομο συμπλέκτη άλλα 600 ευρώ κι ενα 500αρι για ενα τεποζιτάκι 10 λίτρων στο κεντρο της μηχανής... φτάνουμε στα 12.600...δηλαδή δύο χιλιάρικα κάτω από το απλό 790...Όποιος έχει ανάγκη τους 95 ίππους και τα riding modes πληρώνει KTMαρα, όποιος επιθυμεί πιο απλές λύσεις διαλέγει Tenere 700.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
al800 μαζί σου σε αυτά που λες.
Κι εγώ ήθελα να μου αρέσει κ να το αγοράσω.
Ήταν βράχος γενικά, καθόλου μαλακό το πίσω μέρος.

Αλλά όπως προανέφερα ο πωλητής δεν βοήθησε.
Επίσης όταν το επέστρεψα του είπα να αλλάξουμε ρυθμίσεις κ να συνεχίσω και μου είπε ότι είμαι ο μόνος που παραπονέθηκε.
ότι να’ναι δηλαδή...

Μου είπε ότι μπορούμε να αλλάξουμε ελατήριο αν θέλω κ προβώ σε αγορά...

Τον ευχαρίστησα (έτσι για το τυπικό) και έφυγα.

Όσο περί άνεσης, δεν είμαι ευαίσθητος. Το καταλαβαίνω ότι ήταν θέμα ρύθμισης ανάρτησης.
Δεν ήταν μόνο η ανάρτηση που με «ξενέρωσε» αλλά και ο κινητήρας που τον θέλω πιο παιχνιδιάρικο. Αλλά επαναλαμβάνω ότι κατανοώ όλους όσους τους αρέσει.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Με 1500 ευρώ ένα πίσω αμορτισερ, ένα μονόδρομο συμπλέκτη άλλα 600 ευρώ κι ενα 500αρι για ενα τεποζιτάκι 10 λίτρων στο κεντρο της μηχανής... φτάνουμε στα 12.600...δηλαδή δύο χιλιάρικα κάτω από το απλό 790...Όποιος έχει ανάγκη τους 95 ίππους και τα riding modes πληρώνει KTMαρα, όποιος επιθυμεί πιο απλές λύσεις διαλέγει Tenere 700.
Ερχεσαι στα λόγια μου!
Εδώ πάνω το 700 μου βγαίνει με την ανάρτηση των 1500 ευρώ: 13.000 ευρώ
Και το ΚΤΜ 790R χωρίς κανένα έξτρα στα 13.400

Παρολαυτα την Τρίτη πάω να παραγγείλω άλλο άσχετο μοντέλο από τα 2 που συζητάμε :)



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Srider αν εισαι στο century club (βαρος ανω των 100κιλων) να ξερεις οτι δεν εισαι μονος στην αισθηση που αποκομισες, και πιστευω 100% πως ενα ελατηριο πιο σκληρο απο μονο του δεν θα βοηθήσει χωρις να μπει χερι στα σωθικά/revalving.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Προσωπικά αν και το 790 το απλό μου άρεσε όταν το έκανα test ride για 2,5 ώρες περίπου...ωστόσο θα του έδινα ως βαθμολογία συνυπολογίζοντας όχι την τιμή αλλά και την αξιοπιστία ένα 8,5...Οπότε έχοντας να επιλέξω ανάμεσα σε ένα μηχανάκι στα 14 και κατι με 8,5 και από την άλλη ένα με 10 χιλιάρικα και 8...
Το 790 ήταν το πρώτο μηχανάκι με 21 μπροστινό που οδήγησα. όλα τα προηγούμενα που είχα ηταν με 19αρη. Μου εκανε εντύπωση ότι έστριβε πολύ καλά για 21 στην άσφαλτο. Νομίζω καλύτερα από το Tenere 700...Εάν επέλεγα το KTM θα πήγαινα στο 790R...το 790 το θεωρώ ακριβό για αυτά που προσφέρει. Η επιλογή on off ήταν περισσότερο επιλογή λογικής...είναι all around μηχανάκια πολυχρηστικά και ήθελα να έχει 21 μπροστινό οπότε το δίλημμα ήταν ανάμεσα σε αυτά τα 2. Ιδανικά για καθημερινό μηχανάκι και για κοντινές βόλτες θα επέλεγα κάποιο retro scrambler...και το on off θα το είχα για πιο ταξιδιωτική-τουριστική χρήση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παρολαυτα την Τρίτη πάω να παραγγείλω άλλο άσχετο μοντέλο από τα 2 που συζητάμε :)



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ωπααααα....
Για πες για πεςςςςς
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
και εδω στο τενερε δεν κανει κανενας εκπτωση. 10490 ακατεβατα....αμα πας για tracer700 σου κοβουν και κανα 1000αρικο σε μετρητα.... δεν το καταλαβαινω αυτο.... μαλλον ειναι λιγα τα μηχανακια και δεν τους αφηνει η yamaha ενω τα tracer πρεπει να ερχονται με το κιλο....
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να επιβεβαιώσω τον al800 το πήρα 10.000 στο τέλος Ιανουαρίου , με χρηματοδότηση το μισό ποσό.
Σήμερα του έβαλα την πίσω σχάρα τηs Touratech (Zega) και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή στα 159 ευρώ.
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
10.090 άμα είναι μετρητά μου είπε σήμερα η yamaha στην Βουλιαγμένης. Είχε και το rally edition.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νίκος Σπανός...



Ακόμα 1 ζεστή ημέρα με μάθημα πέρασε. Η αλήθεια είναι ότι πολύ δύσκολα (πλέον) ενθουσιάζομαι με μοτοσικλέτες και ακόμα πιο δύσκολα σχολιάζω δημόσια, αλλά το #Tenere700 είναι η πιο τίμια μοτοσικλέτα που έχω ποτέ οδηγήσει.

Δεν είναι φλύαρη, δεν κάνει σαν νευροσπαστο που δεν ξέρει τι του φταίει και όλο γκρινιάζει, και το πιο σημαντικό δεν πουλάει ποτέ μούρη γιατί μάλλον δεν το έχει ανάγκη.

Η Yamaha σεβάστηκε την ιστορία του ονόματος TENERE και αυτού που πρεσβεύει παγκοσμίως η κατηγορία Travel Enduro (το ON-OFF ως ονομασία είναι ελληνική εφεύρεση).

Ευτυχώς δεν το αλλοίωσε και γι αυτό και συγχωρεμένη που άργησε να το βάλει στους δρόμους.

Κάνει καθημερινά την «βρώμικη» και επίπονη δουλειά που της ζητάω με συνέπεια, ακρίβεια και αξιοπιστία, περιμένοντας ήρεμη στην γωνία της ως την επόμενη ημέρα που θα της βάλω (ξανά) 13 λίτρα βενζίνη για να κάνω τα 315 χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά στο χώμα, σε ακόμα μια σκληρή επαγγελματική ημέρα με 40ο C.

Έβγαλα και την ασφάλεια του ABS και πλέον είναι αυτό που μάλλον πρέπει να είναι μια αληθινή μοτοσικλέτα ή καλύτερα αυτό που με έμαθε να οδηγώ για ώρες όρθιος μια μοτοσικλέτα. «Χεράτη» σε όλα.

Κινητήρας, πλαίσιο, φρένα, αέρας στο πρόσωπο. Τελεία.

Όλα ξερά, όλα κοφτερά, όλα όπως χρειάζεται να είναι (κατά την γνώμη μου) για να μην χάνεται η ουσία, αλλά και η Τέχνη της πραγματικής οδήγησης πάνω σε 2 τροχούς.

Είμαστε τυχεροί που εν έτη 2020 υπάρχει ένα #Τ7 για να τρώει λαίμαργα τα βουνά όλη μέρα, αλλά και να μας μαθαίνει (για οσους μαθαίνουμε ακόμα) το άφιλτρο «τιμόνι».

Και αύριο εκεί.
Και αύριο (στα σίγουρα) ακόμα 315.

Υ.Γ: Influencer δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ γιατί αηδιάζω και μόνο στην ιδέα. Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Νίκος Σπανός...



Ακόμα 1 ζεστή ημέρα με μάθημα πέρασε. Η αλήθεια είναι ότι πολύ δύσκολα (πλέον) ενθουσιάζομαι με μοτοσικλέτες και ακόμα πιο δύσκολα σχολιάζω δημόσια, αλλά το #Tenere700 είναι η πιο τίμια μοτοσικλέτα που έχω ποτέ οδηγήσει.

Δεν είναι φλύαρη, δεν κάνει σαν νευροσπαστο που δεν ξέρει τι του φταίει και όλο γκρινιάζει, και το πιο σημαντικό δεν πουλάει ποτέ μούρη γιατί μάλλον δεν το έχει ανάγκη.

Η Yamaha σεβάστηκε την ιστορία του ονόματος TENERE και αυτού που πρεσβεύει παγκοσμίως η κατηγορία Travel Enduro (το ON-OFF ως ονομασία είναι ελληνική εφεύρεση).

Ευτυχώς δεν το αλλοίωσε και γι αυτό και συγχωρεμένη που άργησε να το βάλει στους δρόμους.

Κάνει καθημερινά την «βρώμικη» και επίπονη δουλειά που της ζητάω με συνέπεια, ακρίβεια και αξιοπιστία, περιμένοντας ήρεμη στην γωνία της ως την επόμενη ημέρα που θα της βάλω (ξανά) 13 λίτρα βενζίνη για να κάνω τα 315 χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά στο χώμα, σε ακόμα μια σκληρή επαγγελματική ημέρα με 40ο C.

Έβγαλα και την ασφάλεια του ABS και πλέον είναι αυτό που μάλλον πρέπει να είναι μια αληθινή μοτοσικλέτα ή καλύτερα αυτό που με έμαθε να οδηγώ για ώρες όρθιος μια μοτοσικλέτα. «Χεράτη» σε όλα.

Κινητήρας, πλαίσιο, φρένα, αέρας στο πρόσωπο. Τελεία.

Όλα ξερά, όλα κοφτερά, όλα όπως χρειάζεται να είναι (κατά την γνώμη μου) για να μην χάνεται η ουσία, αλλά και η Τέχνη της πραγματικής οδήγησης πάνω σε 2 τροχούς.

Είμαστε τυχεροί που εν έτη 2020 υπάρχει ένα #Τ7 για να τρώει λαίμαργα τα βουνά όλη μέρα, αλλά και να μας μαθαίνει (για οσους μαθαίνουμε ακόμα) το άφιλτρο «τιμόνι».

Και αύριο εκεί.
Και αύριο (στα σίγουρα) ακόμα 315.

Υ.Γ: Influencer δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ γιατί αηδιάζω και μόνο στην ιδέα. Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη.
Καααλά...
Με Tenere τα κάνει τα μαθήματα τώρα;

Θυμάμαι (τότε) που έλεγε οτι το telelever του GS είναι καλύτερο από τα WP των ΚΤΜ στα χώματα... Γιατί ρε Νίκο τότε η BMW έβαλε usd στο HP2 τον είχα ρωτήσει... τότε...

Καααααλά....



Υ.Γ. Και να φανταστείς οτι μου αρέσει το Tenere....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κοπανημα παντως ειναι συνεπεια της τερματισμενης προφορτισης (σε μαλακο ελατηριο) για να μαζευτει η γεωμετρια. Τραγικο το οτι εβαλαν τοσο μαλακο πισω ελατηριο παντως απο το εργοστασιο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να επιβεβαιώσω τον al800 το πήρα 10.000 στο τέλος Ιανουαρίου , με χρηματοδότηση το μισό ποσό.
Σήμερα του έβαλα την πίσω σχάρα τηs Touratech (Zega) και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή στα 159 ευρώ.
Ειναι ευκολο να μετρησεις μερικες αποστασεις στην σχαρα ?

Ύψος βασης απο την ουρα,
Αποσταση της μπαρας απο το τελος της σελας,
και διαμετρο της σωληνας στο πλαισιο της σχαρας?

Εχω μια holan και ψαχνω να βρω σχαρα για το t7. και ψαχνω μια λυση γιατι δε θελω να μπλεξω με την holan. Η επικοινωνία μαζι τους ειναι σαν να στελνεις μηνύματα καπνου στην ομιχλη...

Ευχαριστώ
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ειναι ευκολο να μετρησεις μερικες αποστασεις στην σχαρα ?

Ύψος βασης απο την ουρα,
Αποσταση της μπαρας απο το τελος της σελας,
και διαμετρο της σωληνας στο πλαισιο της σχαρας?

Εχω μια holan και ψαχνω να βρω σχαρα για το t7. και ψαχνω μια λυση γιατι δε θελω να μπλεξω με την holan. Η επικοινωνία μαζι τους ειναι σαν να στελνεις μηνύματα καπνου στην ομιχλη...

Ευχαριστώ

Ύψος βάσης από ουρά: 5,3 εκ.
Απόσταση μπάρας από το τέλος της σέλας: περίπου 3,3 εκ
Διάμετρο σωλήνας( δεν έχω παχυμετρο) 18mm
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εντάξει, την κορασίδα με το πυγολαμπιδί κομμάτι ύφασμα δεν τη λες και διάνοια του αιώνα, αλλά το μηχανάκι είναι απείρως πιο όμορφο από οποιοδήποτε Τενερέ με έξτρα αυτοκόλλητα που έχω δει μέχρι στιγμής.

 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φλώροι οι Γιαπωνέζοι......αμα βγάζανε το BENETTON με την Μωβ τη σέλα πάλι το αγόραζα δυο φορές !!!!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εντάξει, την κορασίδα με το πυγολαμπιδί κομμάτι ύφασμα δεν τη λες και διάνοια του αιώνα, αλλά το μηχανάκι είναι απείρως πιο όμορφο από οποιοδήποτε Τενερέ με έξτρα αυτοκόλλητα που έχω δει μέχρι στιγμής.

ρε σεις αυτό δεν υποτίθεται ότι έχει στανταρ ακραποβιτσ ??? και led φλασ ???
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
!SAFETY FIRST!

Kαλα κανει η κοπελα, πανω στο δρομο δουλευουν, το traffic yellow ντυσιμο ειναι ο,τι πρεπει!


(Αμα αρχισαμε τα unboxing και σε μηχανακια ζητω που καηκαμε)
 
Top Bottom