Yamaha tdm 900

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Kαλησπερα σε ολους. Ειμαι καινουριος στο site και ενδιαφερομαι να μαθω μερικα πραγματα για μια μηχανη που θελω να αγορασω. Αν γνωριζεται φυσικα.. Ενδιαφερομαι να παρω ενα TDM 900 ομως οι γνωσεις μου για τις μηχανες δεν ειναι πολλες και η εμπειρια μου επισης.. ΕΙχα πριν ενα χρονο ενα Kawasaki KLE 500. Πραγματικα η εμπειρια ητανε καλη ομως προτιμω κατι σε σπορ τουρινγκ. Το πιο ομορφο της κατηγοριας ειναι το TDM (για εμενα φυσικα). Μηπως θα μπορουσε καποιος να με ενημερωσει γι αυτο.. Πως ειναι στο δρομο??? Νιωθεις ασφαλεια πανω σε αυτο? Στριβει?? Γκαζι εχει?? Τι προβληματα μπορει να μου βγαλει καθως ενδιαφερομαι για το μοντελο απ το 2008 εως το 2011 (λογο οικονομικων).Θα μου ειναι δυσκολο να το οδηγησω λογω του οτι δεν εχω πολυ εμπειρια??? Αυτες ειναι καποιες απ τις αποριες μου καθως ακουω διαφορα..



Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλώς ήρθες στο advride...Αποστόλη.
Το tdm στην Ελλάδα έχει κάνει πολύ καλές πωλήσεις και έχει πολλούς φανατικούς.
Εγώ έχω κάνει αρκετές βόλτες με tdm φίλου και πάντα μου άρεσε.
Από ότι έχω ακούσει είναι και απροβληματιστα, αλλά ας περιμένουμε να μιλήσει κάποιος που το εχει, είχε κλπ
Με το καλό να δούμε και το δικό σου.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αποστολη καλως ηρθες.
Η επιλογη σου ειναι καλη.Ειχα TDM μια 5ετια και εκανα οσα ειχα αναγκη ως μοναδικο οχημα (πολη,βολτες ταξιδια) σε ικανοποιητικο βαθμο.
Γκαζι που λες δεν ειναι SS αλλα αρκετο να ταξιδεψει,να προσπερασει και να βγαλει μια αξιοπρεπη μωτ σε ταξιδι (τα 140 τα εχει στις 5000 σαλ),ειναι γεματο απο χαμηλα και ξεφουσκωνει 1000 σαλ πριν τα κοκκινα ωστόσο η τελικη αλλα και η μεγαλη ταχυτητα ταξιδιου θα επιτευχει με ανεση.Το γκαζι δεν τρομαζει και ειναι φιλικο με τον μη εμπειρο.
Στριβει.Ολα στριβουν αρκει να μαθεις τον τροπο (ευκολο αυτο σημερα) Ο 18αρης τροχος εμπρος εχει μια αρχικη δυσκολια στο να το ριξεις και να το σηκωσεις αλλα μετα απο λιγο καιρο θα το εχεις συνηθισει.
Αναρτησεις κατω του μετριου οι οποιες θελουν ενα καλο ποσο για αναβαθμιση ειδικα οι εμπρος μπουκαλες.Πισω αν δεν εισαι συνεχεια δικαβαλος και φορτωμενος φουλ με μια ρυθμιση του αμορτισερ θα σου βγαλει με αξιοπρεπεια 40χιλ χλμ μετα εχει αλλες λυσεις ειτε φτηνες ειτε ακριβες.Τα ελατηρια εμπρος ειναι επιτακτικη αναγκη παντως μετα απο τα 20 χιλ χλμ να αλλαχτουν γιατι απλα θα ειναι βρακολαστιχο.
Φρενα πολυ καλα για την συγκεκριμενη μηχανη (δαγκανες εμπρος πισω φοραει αυτες της πρωτης γενιας του R1 αν βρεις με abs ακομα καλυτερα για εσενα.
Καταναλωση πολυ καλη με ελαφρυ χερι θα δεις κατω απο 5 lit/100,κοστος συντηρησης υποφερτο για το ελαφρυ πορτοφολι και βλαβες μηδεν.2 θεματα που πρεπει να δεις και σε ενδιαφερει ειναι αν εχει abs το μηχανακι αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης αλλαζε υγρα καθε 2 χρονια οπως λεει ο κατασκευαστης και εξαερωνε οπως πρεπει τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα με την μοναδα του abs αλλα και για αυτο υπαρχει λυση ,εδω ειμαστε.Το επομενο ειναι τα ρουλεμαν λαιμου ειδικα αν ο πρωην το ειχε μουρλανει στην σουζα και το κοπαναγε κατω,αυτο ευκολα θα το διαπιστωσεις.
Προτιμησε να παρεις ενα που να μην ειχε εξατμισεις ,Memjet και λοιπες καγκουριες αλλα ενα με αναρτησεις ,διπλο σταντ 12v παροχη βασεις βαλιτσων κτλ.
Το μειον τωρα ειναι η περιεργη θεση οδηγησης η οποια αν σε απασχολει (παιζει ρολο το υψος σου) λυνεται με καβαλετα 20mm η τιμονι renthal της σειρας 750 και εισαι κομπλε.
Καλη αγορα και ομορφα ταξιδια να εχεις.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Εζησα το 900 για εναν περίπου χρόνο(δεν ήταν δικό μου) και συμφωνώ με τον RIGER.Ενώ έχει δυνατότητες για σπορ οδήγηση απο πλευράς πλαισίου-κινητήρα οι αναρτήσεις το χαντακώνουν.Σαν χτες θυμάμαι που έχασα στιγμιαία το μπροστινό κατεβαίνοντας το βουνό για Σκάλα Ορωπού,τελικά βρήκε πρόσφυση αλλά τα χρειάστηκα.
Το αμορτισέρ παρόλο που είχε επιπλέον ρύθμιση απόσβεσης(επαναφοράς αν θυμάμαι καλά) δεν βοηθούσε να βρεί προσφυση ο πίσω τροχός με τίποτα.Ισως για αυτό να έκανε καριέρα απο αστικούς κάγκουρες(ατελείωτα παντιλίκια).
Εχω οδηγήσει αντίστοιχο με αμορτισερ/ελατήρια ohlins και ήταν η μέρα με την νύχτα.
Ο κινητήρας είναι γραμμικότατος χωρίς ξεσπάσματα και τρύπες στην απόδοση του.
Κάποιες φορές έσβηνε εν κινήσει κάτι που μάλλον οφειλόνταν στο TPS,η Yamaha έκανε ανάκληση (καθυστερημένα) για πολλα ψεκαστά μοντέλα της όπως και του 900.
Για την θέση οδήγησης έχουν παραπονεθεί αρκετοί,εγω δεν είχα θέμα(είμαι γύρω στα1.85).


Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αποστολη καλως ηρθες.
Η επιλογη σου ειναι καλη.Ειχα TDM μια 5ετια και εκανα οσα ειχα αναγκη ως μοναδικο οχημα (πολη,βολτες ταξιδια) σε ικανοποιητικο βαθμο.
Γκαζι που λες δεν ειναι SS αλλα αρκετο να ταξιδεψει,να προσπερασει και να βγαλει μια αξιοπρεπη μωτ σε ταξιδι (τα 140 τα εχει στις 5000 σαλ),ειναι γεματο απο χαμηλα και ξεφουσκωνει 1000 σαλ πριν τα κοκκινα ωστόσο η τελικη αλλα και η μεγαλη ταχυτητα ταξιδιου θα επιτευχει με ανεση.Το γκαζι δεν τρομαζει και ειναι φιλικο με τον μη εμπειρο.
Στριβει.Ολα στριβουν αρκει να μαθεις τον τροπο (ευκολο αυτο σημερα) Ο 18αρης τροχος εμπρος εχει μια αρχικη δυσκολια στο να το ριξεις και να το σηκωσεις αλλα μετα απο λιγο καιρο θα το εχεις συνηθισει.
Αναρτησεις κατω του μετριου οι οποιες θελουν ενα καλο ποσο για αναβαθμιση ειδικα οι εμπρος μπουκαλες.Πισω αν δεν εισαι συνεχεια δικαβαλος και φορτωμενος φουλ με μια ρυθμιση του αμορτισερ θα σου βγαλει με αξιοπρεπεια 40χιλ χλμ μετα εχει αλλες λυσεις ειτε φτηνες ειτε ακριβες.Τα ελατηρια εμπρος ειναι επιτακτικη αναγκη παντως μετα απο τα 20 χιλ χλμ να αλλαχτουν γιατι απλα θα ειναι βρακολαστιχο.
Φρενα πολυ καλα για την συγκεκριμενη μηχανη (δαγκανες εμπρος πισω φοραει αυτες της πρωτης γενιας του R1 αν βρεις με abs ακομα καλυτερα για εσενα.
Καταναλωση πολυ καλη με ελαφρυ χερι θα δεις κατω απο 5 lit/100,κοστος συντηρησης υποφερτο για το ελαφρυ πορτοφολι και βλαβες μηδεν.2 θεματα που πρεπει να δεις και σε ενδιαφερει ειναι αν εχει abs το μηχανακι αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης αλλαζε υγρα καθε 2 χρονια οπως λεει ο κατασκευαστης και εξαερωνε οπως πρεπει τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα με την μοναδα του abs αλλα και για αυτο υπαρχει λυση ,εδω ειμαστε.Το επομενο ειναι τα ρουλεμαν λαιμου ειδικα αν ο πρωην το ειχε μουρλανει στην σουζα και το κοπαναγε κατω,αυτο ευκολα θα το διαπιστωσεις.
Προτιμησε να παρεις ενα που να μην ειχε εξατμισεις ,Memjet και λοιπες καγκουριες αλλα ενα με αναρτησεις ,διπλο σταντ 12v παροχη βασεις βαλιτσων κτλ.
Το μειον τωρα ειναι η περιεργη θεση οδηγησης η οποια αν σε απασχολει (παιζει ρολο το υψος σου) λυνεται με καβαλετα 20mm η τιμονι renthal της σειρας 750 και εισαι κομπλε.
Καλη αγορα και ομορφα ταξιδια να εχεις.
Ακριβώς αυτά!

Και μισό εκατοστό κατέβασμα του μπροστινού βοηθάει αρκετά το στρίψιμο στη μαμά κατάσταση!
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Καλώς ήρθες στο advride...Αποστόλη.
Το tdm στην Ελλάδα έχει κάνει πολύ καλές πωλήσεις και έχει πολλούς φανατικούς.
Εγώ έχω κάνει αρκετές βόλτες με tdm φίλου και πάντα μου άρεσε.
Από ότι έχω ακούσει είναι και απροβληματιστα, αλλά ας περιμένουμε να μιλήσει κάποιος που το εχει, είχε κλπ
Με το καλό να δούμε και το δικό σου.



Ευχαριστω παρα πολυ. Να σαι καλα.. Και γω αυτο λεω με το καλο να το χω.. ;)
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Εζησα το 900 για εναν περίπου χρόνο(δεν ήταν δικό μου) και συμφωνώ με τον RIGER.Ενώ έχει δυνατότητες για σπορ οδήγηση απο πλευράς πλαισίου-κινητήρα οι αναρτήσεις το χαντακώνουν.Σαν χτες θυμάμαι που έχασα στιγμιαία το μπροστινό κατεβαίνοντας το βουνό για Σκάλα Ορωπού,τελικά βρήκε πρόσφυση αλλά τα χρειάστηκα.
Το αμορτισέρ παρόλο που είχε επιπλέον ρύθμιση απόσβεσης(επαναφοράς αν θυμάμαι καλά) δεν βοηθούσε να βρεί προσφυση ο πίσω τροχός με τίποτα.Ισως για αυτό να έκανε καριέρα απο αστικούς κάγκουρες(ατελείωτα παντιλίκια).
Εχω οδηγήσει αντίστοιχο με αμορτισερ/ελατήρια ohlins και ήταν η μέρα με την νύχτα.
Ο κινητήρας είναι γραμμικότατος χωρίς ξεσπάσματα και τρύπες στην απόδοση του.
Κάποιες φορές έσβηνε εν κινήσει κάτι που μάλλον οφειλόνταν στο TPS,η Yamaha έκανε ανάκληση (καθυστερημένα) για πολλα ψεκαστά μοντέλα της όπως και του 900.
Για την θέση οδήγησης έχουν παραπονεθεί αρκετοί,εγω δεν είχα θέμα(είμαι γύρω στα1.85).


Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες να σαι καλα.. Εγω ειμαι στο 1.80 υπαρχει περιπτωση να εχω καποιο θεμα??
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Αποστολη καλως ηρθες.
Η επιλογη σου ειναι καλη.Ειχα TDM μια 5ετια και εκανα οσα ειχα αναγκη ως μοναδικο οχημα (πολη,βολτες ταξιδια) σε ικανοποιητικο βαθμο.
Γκαζι που λες δεν ειναι SS αλλα αρκετο να ταξιδεψει,να προσπερασει και να βγαλει μια αξιοπρεπη μωτ σε ταξιδι (τα 140 τα εχει στις 5000 σαλ),ειναι γεματο απο χαμηλα και ξεφουσκωνει 1000 σαλ πριν τα κοκκινα ωστόσο η τελικη αλλα και η μεγαλη ταχυτητα ταξιδιου θα επιτευχει με ανεση.Το γκαζι δεν τρομαζει και ειναι φιλικο με τον μη εμπειρο.
Στριβει.Ολα στριβουν αρκει να μαθεις τον τροπο (ευκολο αυτο σημερα) Ο 18αρης τροχος εμπρος εχει μια αρχικη δυσκολια στο να το ριξεις και να το σηκωσεις αλλα μετα απο λιγο καιρο θα το εχεις συνηθισει.
Αναρτησεις κατω του μετριου οι οποιες θελουν ενα καλο ποσο για αναβαθμιση ειδικα οι εμπρος μπουκαλες.Πισω αν δεν εισαι συνεχεια δικαβαλος και φορτωμενος φουλ με μια ρυθμιση του αμορτισερ θα σου βγαλει με αξιοπρεπεια 40χιλ χλμ μετα εχει αλλες λυσεις ειτε φτηνες ειτε ακριβες.Τα ελατηρια εμπρος ειναι επιτακτικη αναγκη παντως μετα απο τα 20 χιλ χλμ να αλλαχτουν γιατι απλα θα ειναι βρακολαστιχο.
Φρενα πολυ καλα για την συγκεκριμενη μηχανη (δαγκανες εμπρος πισω φοραει αυτες της πρωτης γενιας του R1 αν βρεις με abs ακομα καλυτερα για εσενα.
Καταναλωση πολυ καλη με ελαφρυ χερι θα δεις κατω απο 5 lit/100,κοστος συντηρησης υποφερτο για το ελαφρυ πορτοφολι και βλαβες μηδεν.2 θεματα που πρεπει να δεις και σε ενδιαφερει ειναι αν εχει abs το μηχανακι αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης αλλαζε υγρα καθε 2 χρονια οπως λεει ο κατασκευαστης και εξαερωνε οπως πρεπει τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα με την μοναδα του abs αλλα και για αυτο υπαρχει λυση ,εδω ειμαστε.Το επομενο ειναι τα ρουλεμαν λαιμου ειδικα αν ο πρωην το ειχε μουρλανει στην σουζα και το κοπαναγε κατω,αυτο ευκολα θα το διαπιστωσεις.
Προτιμησε να παρεις ενα που να μην ειχε εξατμισεις ,Memjet και λοιπες καγκουριες αλλα ενα με αναρτησεις ,διπλο σταντ 12v παροχη βασεις βαλιτσων κτλ.
Το μειον τωρα ειναι η περιεργη θεση οδηγησης η οποια αν σε απασχολει (παιζει ρολο το υψος σου) λυνεται με καβαλετα 20mm η τιμονι renthal της σειρας 750 και εισαι κομπλε.
Καλη αγορα και ομορφα ταξιδια να εχεις.



Σε ευχαριστω πολυ.. Ειναι πραγματικα πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου και με βοηθησανε αρκετα. Και σιγουρα θα προτιμησω να παρω καποιο απειραχτο.. Δυστυχως ή ευτυχως δεν ειμαι απ τους τυπους της σουζας και των κολπων απλως την επελεξα λογο του οτι ειναι μια πολυ ομορφη μηχανη και οπως ακουω και αξιοπιστη.. Αν και πιστευω οτι ειναι λιγο υπερεκτιμημενη οσον αφορα την τιμη της αυτη τη στιγμη για ενα μοντελο του 2008.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες να σαι καλα.. Εγω ειμαι στο 1.80 υπαρχει περιπτωση να εχω καποιο θεμα??
Οπως είπε και ο RIGER παραπάνω, ένα σετ αποστάτες ή άλλο τιμόνι θα σε βοηθήσει να το φέρεις στα μέτρα σου(αν και εφόσον χρειαστεί).

Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
ΑΠΟΣΤΟΛΕ TΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 2006 ,ΜΟΝΤΕΛΟ 2002, ΤΟ ΕΙΧΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΗΝΙΑ Κ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΙ ΒΙΔΕς ΑΝ ΤΟ ΛΕΩ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ......ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΦΘΟΡΕΣ Κ ΑΝΕΞΟΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ,ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ,ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΜΕς ΒΟΛΤΕΣ ΑΛΛΑ Κ ΤΑΞΙΔΙ,ΣΕ ΒΟΥΝΑ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ Κ ΕΘΝΙΚΗ,ΣΤΡΙΒΕΙ Κ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ,ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΣ.....ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ, ΕΙΜΑΙ 1.90 Κ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ Κ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΚΟΝΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΦΙΛΟ Κ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΦΙΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Κ ΕΜΕΝΑ ΕΣΒΗΝΕ , ΑΝΟΙΞΑ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ Κ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΕΣΒΗΣΕ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΜΕ Κ ΣΕ ΑΛΛΟ TDM ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ TPS,ΑΠΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ Κ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΓΕ ΡΕΛΑΝΤΙ Κ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΗΤΗΤΑΣ ΕΣΒΗΝΕ , ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΙΣ ΞΑΝΑΡΥΘΜΙΖΕΙΣ....ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΤΥΧΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ Κ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ.:):ok: ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Οτι ειπαν οι απο πανω.. και εγω δυο χρονια το ειχα... Απροβληματιστο, ανετο, οικονομικο και user friendly...

Τωρα η θεση οδηγησης, ναι διορθωνεται. Εγω ειμαι 1.75 και οδηγουσα με μια πολυ μικρη κλιση προς τα εμπρος, αλλα με αποστατες θα εισαι οκ.

Γενικα ειναι ανετο μηχανακι και θα το αγαπησει και ο συνεπιβατης. Πολυθρονα. :welcome:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Πρωην κατοχος και γω...
Δεν προλαβα να κατασταλαξω γιατι στους 2 μηνες που το χα κατεβηκα να βαλω μπρος και ελειπε.
(να αλλη μια παραμετρος,το νου σου)

Δεν μας ειπες τι χρηση θελεις να κανεις?
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Πρωην κατοχος και γω...
Δεν προλαβα να κατασταλαξω γιατι στους 2 μηνες που το χα κατεβηκα να βαλω μπρος και ελειπε.
(να αλλη μια παραμετρος,το νου σου)

Δεν μας ειπες τι χρηση θελεις να κανεις?
Σε ευχαριστω πολυ φιλε και λυπαμαι πραγματικα.. Το.θελω για πολυ και.για αμετρητα ταξιδια εντος.και.εκτος Ελλαδος.. Θελω να.ειναι.η πρωτη μου ταξιδιαρα.. :) :)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
θα κουραστεις λιγο αλλα θα βρεις μηχανακι καλο...

Ωστοσο εγω θα κοιτα και κατι πιο μεσαιο.
μιας και ειναι και το 1ο σου.

Για μένα προσωπικά ενα V strom υπερεχει
στην θέση οδήγησης
σέλα συνεπιβάτη
κάλυψη αερα
εκτος δρομου δυνατοτητες

και για μηχανακι 650 σου κανει εντυπωση το πως ταξιδευει με 160+ χωρις ταλαντωσεις...

Πραγματικά μετα αναρωτιόμουν γιατί δεν είχα πάρει νωρίτερα.
Δεν υστερουσε πουθενά σε σχέση με το TDM και οι τιμες αγορας τους διαφέραν κατα 3.000...


Απο κει και περα...
Τα λεφτα και τα γούστα ειναι δικα σου..

:friendship:
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
θα κουραστεις λιγο αλλα θα βρεις μηχανακι καλο...

Ωστοσο εγω θα κοιτα και κατι πιο μεσαιο.
μιας και ειναι και το 1ο σου.

Για μένα προσωπικά ενα V strom υπερεχει
στην θέση οδήγησης
σέλα συνεπιβάτη
κάλυψη αερα
εκτος δρομου δυνατοτητες

και για μηχανακι 650 σου κανει εντυπωση το πως ταξιδευει με 160+ χωρις ταλαντωσεις...

Πραγματικά μετα αναρωτιόμουν γιατί δεν είχα πάρει νωρίτερα.
Δεν υστερουσε πουθενά σε σχέση με το TDM και οι τιμες αγορας τους διαφέραν κατα 3.000...


Απο κει και περα...
Τα λεφτα και τα γούστα ειναι δικα σου..

:friendship:
Δε διαφωνω το εχω σκεφτει πολλες φορες ομως το v strom δε.μου αρεσει.. Και νομιζω ειναι αρκετα σημαντικο να σ αρεσει αυτο που θα παρεις.. και οι τιμες τους απ.οτι εχω δει δε διαφερουν κ πολυ. Ενα tdm του 2008 που ψαχνω συγκεκριμενα κανει 4 με 4500 ενω ενα v strom ξεκιναει απ τα 3500.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
/" έγραψε:
Δε διαφωνω το εχω σκεφτει πολλες φορες ομως το v strom δε.μου αρεσει.. Και νομιζω ειναι αρκετα σημαντικο να σ αρεσει αυτο που θα παρεις.. και οι τιμες τους απ.οτι εχω δει δε διαφερουν κ πολυ. Ενα tdm του 2008 που ψαχνω συγκεκριμενα κανει 4 με 4500 ενω ενα v strom ξεκιναει απ τα 3500.
To πιο σημαντικο..!
;)
Μιας και ειχα και τα 2 ειπα να πω τι εντυπωση μου αφησαν.

Και μιας και ψαχνεις..
Αμα παρει το ματι σου πουθενα το δικο μου σφυρα..
χαχα


 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
To πιο σημαντικο..!
;)
Μιας και ειχα και τα 2 ειπα να πω τι εντυπωση μου αφησαν.

Και μιας και ψαχνεις..
Αμα παρει το ματι σου πουθενα το δικο μου σφυρα..
χαχα


Πανεμορφο αδερφε.. αληθεια λυπαμαι.. βλεποντας λοιπον αυτες τις φωτογραφιες μπορεις να.καταλαβεις τι σημαινει ομορφια.. :) :)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Πανεμορφο αδερφε.. αληθεια λυπαμαι.. βλεποντας λοιπον αυτες τις φωτογραφιες μπορεις να.καταλαβεις τι σημαινει ομορφια.. :) :)
Ξέραν τι ψωνισαν...
;)

Πλεον ομως οχι...
Δεν φτιαχνομαι μ αυτες τις φωτο...
Το δικό μου πορνό είναι κάπως έτσι...

(Οταν σε γδύνει με τα μάτια της)
:yew:
 
Top Bottom