YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η yamaha με το μπροστινo φερινγκ/φαναρι του τ7 τους γλεντησε ολους, αφτερμαρκετ και οεμ κατασκευαστες. Οτι και να κανεις στο μπροστινo του τ7 απλα το χαλας
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η yamaha με το μπροστινo φερινγκ/φαναρι του τ7 τους γλεντησε ολους, αφτερμαρκετ και οεμ κατασκευαστες. Οτι και να κανεις στο μπροστινo του τ7 απλα το χαλας
Eμ βεβαια, ειδε οτι οι αλλοι που το ξεκινησαν σωστα (κακα τα ψεματα, το μισο ατου των 950/990 ηταν η εμφανιση) το πηγανε προς φαλαινοθηρικο λουκ και ειπε "ετσι ειστε, λετς μπρινγκ ιτ μπακ" και εφτιαξε το πιο ομορφο ονοφ μηχανακι της δεκαετιας...

 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έβγαλε απλά μηχαναρο και που να δείτε όταν κυκλοφορήσουν αρκετά σε κάθε φανάρι θα γίνεται χαμός σαν τα vstrom

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έβγαλε απλά μηχαναρο και που να δείτε όταν κυκλοφορήσουν αρκετά σε κάθε φανάρι θα γίνεται χαμός σαν τα vstrom

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό μπορεί πολύ να το θέλαμε (για να βρίσκουμε ανταλλακτικά και σε 20 χρόνια) αλλά μάλλον δε θα συμβεί...
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αυτό μπορεί πολύ να το θέλαμε (για να βρίσκουμε ανταλλακτικά και σε 20 χρόνια) αλλά μάλλον δε θα συμβεί...
Κάτσε ντε είναι καινούριο το όχημα κάτσε να μαθευτεί δεν περιμένω τον vstroma διότι αυτός θα πάρει του 2021 το vstrom.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάτσε ντε είναι καινούριο το όχημα κάτσε να μαθευτεί δεν περιμένω τον vstroma διότι αυτός θα πάρει του 2021 το vstrom.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η μοτοσυκλέτα δεν έχει τις προδιαγραφές για να πουλήσει σε τέτοιο βαθμό. Μη κοιτάς τι γίνεται σε forum ειδικού κοινού.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Νομίζω ανήκει στην κατηγορία ”μόντα”.

Κιτ από Aurora rally




εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ άσχημο έτσι!!! σα να έχει κάτι δίσκους που βάζεις μπροστά για να φας.....
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κάτσε ντε είναι καινούριο το όχημα κάτσε να μαθευτεί δεν περιμένω τον vstroma διότι αυτός θα πάρει ---->>
θα πάρει GS1200, tiger1050
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Νομίζω ανήκει στην κατηγορία ”μόντα”.

Κιτ από Aurora rally




Στην Aurora φτιάχνουν καταπληκτικά προϊόντα.
Όμως εδώ έκαναν πατάτα.
Βασικά μου μοιάζει με κλασικό παράδειγμα του "Επειδή μπορείς να κάνεις δεν σημαίνει ότι πρέπει κιόλας"
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Η Aurora έπρεπε να φτιάξει ενα τεποζιτο όπως το πρωτότυπο T7. να είναι 20λιτρα και ακόμα πιο τακαρίσιο. αλλά δεν τόλμησαν. και όταν δεν τολμάς κάνεις πατάτες.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Με χαρά μου βλέπω το Ελληνικό κοινό να παρακολουθεί την Aurora.
Θα ήθελα, χωρίς υφος ή κάτι, εξ άλλου η γνώμη του καθενός είναι απολύτως σεβαστή και προσωπική, να ζητήσω λίγο να περιμένει το κοινό, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί στο διαδίκτυο, το συγκεκριμένο πράγμα που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το πρώτο στάδιο μιας πολύ μεγάλης μετατροπής. Η οποία (μεγάλη μετατροπή), φαίνεται στο περίπου (μιας και είναι απο θαυμαστή και όχι απο εμας), και θα δείτε και την δική μας μέσα στις επόμενες εβδομάδες. (παραθέτω το λινκ παρακάτω)

Θα προσπεράσω τα σχόλια για το τεπόζιτο. Έχουμε ερευνήσει πλήρως την μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι για να βγει κάτι σε προσιτή τιμή, αξιόπιστο και να μην καεί και κάποιος ζωντανός, μιλάμε για ψηλά πενταψήφια νούμερα επένδυσης. Εξ άλλου αν δει κανείς το κοινό που έχουμε και το νομικό πλαίσιο που άμεσα αν αλλάξεις το μπροστινό τεπόζιτο η μοτοσυκλέτα δεν περνάει ΚΤΕΟ και στην Ελβετία την κατάσχουν αμέσως για παράδειγμα, θα καταλάβει ότι ωραία είναι τα concept και τα Dakar, αλλά αν μια εταιρία θέλει να πουλήσει και κάτι, είναι πρακτικά αδύνατο. Ενδεικτικά τα τεπόζιτα του ΚΤΜ 450 Rally έχουν 1000 Ευρώ και τα δύο, χωρίς έξοδα καλουπιού και χωρίς αξεσουάρ (τάπες, αντλίες, καλώδια, σωληνάκια, κλπ κλπ). Εξ άλλου και η γιαμάχα δεν έβαλε 20 λίτρα. Δεν τόλμησε όπως είπε ενας αναβάτης παραπάνω. Έκανε πατάτα? Προφανώς όχι. Έκανε αυτό που θεώρησε σωστό για το κοινό. Και η μοτοσυκλέτα πουλάει, έστω και με 16 λίτρα. Και ο στόχος ήταν αυτός. Να πουλάει.
Στο θέμα που ήθελα να πω, μιας και προσωπικά λίγοι με ξέρετε απο εδώ, είναι ότι σέβομαι πάρα πολύ το κοινό μας . Ιδίως το Ελληνικό κοινό μιας και έχω γνωρίσει άτομα απο τον χώρο και έχουμε γίνει μπορώ να πω φίλοι και μου έχουν εμπιστευθεί την μοτοσυκλέτα τους για μετατροπές. Και ένας απο τους λόγους που βγαίνει ένα τέτοιο κιτ, σε στάδια, και όχι ''πάρε κόσμε δέκα χιλιάδες ευρώ κιτ να πας στο Ντακάρ και να γεμίσεις αφίσες το παιδικό σου δωμάτιο'' , είναι το Ελληνικό κοινό. Προσπαθήσαμε δηλαδή, και την εικόνα του Τενερέ να κρατήσουμε όσο γίνεται, το φανάρι, την ζελατίνα κλπ. και να δώσουμε όσο πιο ποιοτικά και λειτουργικά εξαρτήματα γίνεται. H τιμή του συγκεκριμένου, σταδίου 1, περιλαμβάνει την αρχική μετατροπή και τα υπόλοιπα στάδια θα έχουν εξάτμιση, ποδιά, ψηλό φτερό, πίσω τεπόζιτα (που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και πιο οικονομικά) κλπ. Με την εξάτμιση, το ψηλό φτερό και την ποδιά θα έχουμε μια εικόνα περίπου, χωρίς να μπορώ να βγάλω προσωπικά παραπάνω πληροφορίες στο κοινό, σαν και αυτήν που έκανε ενας fan. Aurora T7 Rally . << Δεν με αφήνει να την ανεβάσω αλλιώς, αν μπορεί κάποιος άλλος, χαρά μου.

Σε αυτό, ας μπορέσουμε να φανταστούμε 8-9 λίτρα βενζίνης σε πίσω τεπόζιτα, με δική τους αντλία, και ας προσευχηθούμε να βρούμε τους πόρους να το κάνουμε πραγματικότητα, μιας και να κάνεις σωστά rotomolding τεπόζιτα, επίσης δεν έχει γίνει απο καμία εταιρία του χώρου. Ούτε Αγγλική, ούτε Ιταλική κλπ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τεπόζιτα απο CF/GF και ότι άλλο F θέλετε, μιας και συνεργαζόμαστε με εταιρίες που έχουν απίστευτες περγαμηνές στον χώρο των ανθρακονημάτων (που δεν είναι στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν έχει να κάνει) , επίσης Ελληνικές, όμως δεν νομίζω να αγόραζε κανείς τεπόζιτο των 6 χιλιάδων ευρώ, όσο όμορφο, λειτουργικό και καλό να ήταν. Πρίν κρίνουμε, θα είναι καλό να δούμε πως κινούνται οι άλλες εταιρίες του χώρου μας. Καμία εταιρία στον χώρο των bodykit και rally kit, δεν έβγαλε κάτι για το T700. Ο λόγος δεν είναι γιατί είναι τέλειο. Είναι πάρα πολύ καλό, το έχουμε στην κατοχή μας απο το 2019 και είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ένα σύγχρονο 640 Adventure. Αν και αγαπώ πολύ το 701 Rally, το Τ700 είναι σίγουρα πιο all-round. Μπορεί όμως να γίνει καλύτερο, και κανείς δεν το προσπαθεί. Και ο λόγος είναι γιατί δεν επενδύουν σε project με μεγάλο ρίσκο. Αν σας πω ότι μόνο τα πρωτότυπα για το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζουν ψηλά ψηλά τετραψήφια νούμερα, και ότι έχουμε αγοράσει και το Τ700, τι θα λέγατε? Εδώ είμαστε βέβαια, και θα κριθούμε απο τις πράξεις μας και απο το κοινό, πάντως προσωπικά χαίρομαι, γιατί ανοίγουμε καινούργια μονοπάτια στον τομέα μας, και αν όλοι μένουν πορτοκαλί, εμείς γινόμαστε και λίγο μπλέ και να δούμε που θα μας πάνε αυτά τα καινούργια μονοπάτια. Η εμφάνιση, και κάθε εμφάνιση ριζοσπαστική στην αρχή ξενίζει. Έτσι έγινε και με το 950/990 όταν βγήκε, με το Dr Big κλπ. Η καραμούζα που είχε φάει το 950 ήταν διαστημική τότε... Αν δεί κανείς την ''συνολική '' εικόνα του κιτ, με όλα τα στάδια εννοώ, τότε θα δει ότι μπορεί να κάνει αυτήν την μοτοσυκλέτα πραγματικά ότι θέλει (εμφανισιακά και λειτουργικά).

Tι θέλω να πω. Δυστυχώς, σαν μια 100% Ελληνική εταιρία, η οποία είναι στον χώρο της παγκόσμιας αγοράς Rally απο το 2013, με όλη την ιστορία που έχουμε, είναι, ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, δύσκολο να κάνουμε τα πάντα, μιας και το ανθρώπινό μας δυναμικό μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και περισσεύουν και δύο ή τρία δάχτυλα ανάλογα με τις ευθύνες. Οπότε λίγο υπομονή, θεωρώ προσωπικά ότι δεν έχουμε συνηθήσει το κοινό σε ''πατάτες'' ή κιτ ''δήθεν'' , ή σε ''πάρε κόσμε να γίνουμε πλούσιοι'' , απλά πιστεύω το κοινό μας έχει συνδυάσει με φουλ μετατροπές και περίμενε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι όποιος πάει να βγάλει κιτ για το κοινό γι'αυτήν την μοτοσυκλέτα, με τεπόζιτα, να την κάνει φουλ αγωνιστική/travel κλπ, όπως ίσως εμείς κάνουμε στα 701/690, αν έχει την ποιότητά που χρειάζεται θα καταστραφεί. Ποιός ιδιοκτήτης Τ700 θα έδινε 6500 Ευρώ για ένα τέτοιο, φανταστικό βέβαια κιτ? Κι εδώ, για εμάς, σαν Ελληνική εταιρία είναι το κλειδί στην συγκεκριμένη μετατροπή. Και η δυσκολία αν θέλετε ταυτρόχρονα. Για να συνεργαστείς απολύτως με μια εταιρία, ιδίως με Ιαπωνέζικη, πρέπει τα αξεσουάρ που σχεδιάζεις και κατασκευάζεις να μην αλλάξουν την 'οπτική' και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αν πχ. κάναμε κάτι σαν το 450 που τρέχει ο Botturi, φίλος και αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha, το πιθανότερο ήταν να τρώγαμε μεγάλη εως πολύ μεγάλη αντίδραση (αρνητική) απο την Yamaha. Τώρα, με αυτό που βλέπετε, το οποίο εγκρίθικε σαν οπτική απο την Yamaha για να χρησιμοποιηθούν εργοστασιακοί αναβάτες για δικό μας video, έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σαν εταιρία, σαν προσπάθεια και ίσως, και σαν Ελλάδα. Δεν το έχει πετύχει κανείς άλλος να πάρει πρασινο φως για after market κιτ, που απο το 2014 που ασχολούμαι προσωπικά με κιτ (απο τα 690 της ΚΤΜ Basel) δεν έχουμε καταφέρει να το κάνουμε, ούτε αυτοί που ήταν επίσημος αντιπρόσωπος ΚΤΜ. Κάτι το οποίο προσπαθούμε καθημερινά 24/7/365 τα τελευταία 7 συνεχόμενα χρόνια λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με αυτό το Τ700. Για εμένα, και την ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή.

sorry για το βιβλίο, ενα μικρό διάλειμμα από τον σχεδιασμό...
Δ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με χαρά μου βλέπω το Ελληνικό κοινό να παρακολουθεί την Aurora.
Θα ήθελα, χωρίς υφος ή κάτι, εξ άλλου η γνώμη του καθενός είναι απολύτως σεβαστή και προσωπική, να ζητήσω λίγο να περιμένει το κοινό, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί στο διαδίκτυο, το συγκεκριμένο πράγμα που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το πρώτο στάδιο μιας πολύ μεγάλης μετατροπής. Η οποία, φαίνεται στο περίπου (μιας και είναι απο θαυμαστή και όχι απο εμας), και θα δείτε και την δική μας μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Θα προσπεράσω τα σχόλια για το τεπόζιτο. Έχουμε ερευνήσει πλήρως την μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι για να βγει κάτι σε προσιτή τιμή, αξιόπιστο και να μην καεί και κάποιος ζωντανός, μιλάμε για ψηλά πενταψήφια νούμερα επένδυσης. Εξ άλλου αν δει κανείς το κοινό που έχουμε και το νομικό πλαίσιο που άμεσα αν αλλάξεις το μπροστινό τεπόζιτο η μοτοσυκλέτα δεν περνάει ΚΤΕΟ και στην Ελβετία την κατάσχουν αμέσως για παράδειγμα, θα καταλάβει ότι ωραία είναι τα concept και τα Dakar, αλλά αν μια εταιρία θέλει να πουλήσει και κάτι, είναι πρακτικά αδύνατο. Ενδεικτικά τα τεπόζιτα του ΚΤΜ 450 Rally έχουν 1000 Ευρώ και τα δύο, χωρίς έξοδα καλουπιού και χωρίς αξεσουάρ (τάπες, αντλίες, καλώδια, σωληνάκια, κλπ κλπ). Εξ άλλου και η γιαμάχα δεν έβαλε 20 λίτρα. Δεν τόλμησε όπως είπε ενας αναβάτης παραπάνω. Έκανε πατάτα? Προφανώς όχι. Έκανε αυτό που θεώρησε σωστό για το κοινό. Και η μοτοσυκλέτα πουλάει, έστω και με 16 λίτρα. Και ο στόχος ήταν αυτός. Να πουλάει.
Στο θέμα που ήθελα να πω, μιας και προσωπικά λίγοι με ξέρετε απο εδώ, είναι ότι σέβομαι πάρα πολύ το κοινό μας . Ιδίως το Ελληνικό κοινό μιας και έχω γνωρίσει άτομα απο τον χώρο και έχουμε γίνει μπορώ να πω φίλοι και μου έχουν εμπιστευθεί την μοτοσυκλέτα τους για μετατροπές. Και ένας απο τους λόγους που βγαίνει ένα τέτοιο κιτ, σε στάδια, και όχι ''πάρε κόσμε δέκα χιλιάδες ευρώ κιτ να πας στο Ντακάρ και να γεμίσεις αφίσες το παιδικό σου δωμάτιο'' , είναι το Ελληνικό κοινό. Προσπαθήσαμε δηλαδή, και την εικόνα του Τενερέ να κρατήσουμε όσο γίνεται, το φανάρι, την ζελατίνα κλπ. και να δώσουμε όσο πιο ποιοτικά και λειτουργικά εξαρτήματα γίνεται. H τιμή του συγκεκριμένου, σταδίου 1, περιλαμβάνει την αρχική μετατροπή και τα υπόλοιπα στάδια θα έχουν εξάτμιση, ποδιά, ψηλό φτερό, πίσω τεπόζιτα (που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και πιο οικονομικά) κλπ. Με την εξάτμιση, το ψηλό φτερό και την ποδιά θα έχουμε μια εικόνα περίπου, χωρίς να μπορώ να βγάλω προσωπικά παραπάνω πληροφορίες στο κοινό, σαν και αυτήν που έκανε ενας fan. Aurora T7 Rally . B] Δεν με αφήνει να την ανεβάσω αλλιώς, αν μπορεί κάποιος άλλος, χαρά μου.

Σε αυτό, ας μπορέσουμε να φανταστούμε 8-9 λίτρα βενζίνης σε πίσω τεπόζιτα, με δική τους αντλία, και ας προσευχηθούμε να βρούμε τους πόρους να το κάνουμε πραγματικότητα, μιας και να κάνεις σωστά rotomolding τεπόζιτα, επίσης δεν έχει γίνει απο καμία εταιρία του χώρου. Ούτε Αγγλική, ούτε Ιταλική κλπ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τεπόζιτα απο CF/GF και ότι άλλο F θέλετε, μιας και συνεργαζόμαστε με εταιρίες που έχουν απίστευτες περγαμηνές στον χώρο των ανθρακονημάτων, επίσης Ελληνικές, όμως δεν νομίζω να αγόραζε κανείς τεπόζιτο των 6 χιλιάδων ευρώ, όσο όμορφο, λειτουργικό και καλό να ήταν. Πρίν κρίνουμε, θα είναι καλό να δούμε πως κινούνται οι άλλες εταιρίες του χώρου μας. Καμία εταιρία στον χώρο των bodykit και rally kit, δεν έβγαλε κάτι για το T700. Ο λόγος δεν είναι γιατί είναι τέλειο. Είναι πάρα πολύ καλό, το έχουμε στην κατοχή μας απο το 2019 και είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ένα σύγχρονο 640 Adventure. Αν και αγαπώ πολύ το 701 Rally, το Τ700 είναι σίγουρα πιο all-round. Μπορεί όμως να γίνει καλύτερο, και κανείς δεν το προσπαθεί. Και ο λόγος είναι γιατί δεν επενδύουν σε project με μεγάλο ρίσκο. Αν σας πω ότι μόνο τα πρωτότυπα για το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζουν ψηλά ψηλά τετραψήφια νούμερα, και ότι έχουμε αγοράσει και το Τ700, τι θα λέγατε? Εδώ είμαστε βέβαια, και θα κριθούμε απο τις πράξεις μας και απο το κοινό, πάντως προσωπικά χαίρομαι, γιατί ανοίγουμε καινούργια μονοπάτια στον τομέα μας, και αν όλοι μένουν πορτοκαλί, εμείς γινόμαστε και λίγο μπλέ και να δούμε που θα μας πάνε αυτά τα καινούργια μονοπάτια. Η εμφάνιση, και κάθε εμφάνιση ριζοσπαστική στην αρχή ξενίζει. Έτσι έγινε και με το 950/990 όταν βγήκε, με το Dr Big κλπ. Η καραμούζα που είχε φάει το 950 ήταν διαστημική τότε... Αν δεί κανείς την ''συνολική '' εικόνα του κιτ, με όλα τα στάδια εννοώ, τότε θα δει ότι μπορεί να κάνει αυτήν την μοτοσυκλέτα πραγματικά ότι θέλει (εμφανισιακά και λειτουργικά).

Tι θέλω να πω. Δυστυχώς, σαν μια 100% Ελληνική εταιρία, η οποία είναι στον χώρο της παγκόσμιας αγοράς Rally απο το 2013, με όλη την ιστορία που έχουμε, είναι, ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, δύσκολο να κάνουμε τα πάντα, μιας και το ανθρώπινό μας δυναμικό μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και περισσεύουν και δύο ή τρία δάχτυλα ανάλογα με τις ευθύνες. Οπότε λίγο υπομονή, θεωρώ προσωπικά ότι δεν έχουμε συνηθήσει το κοινό σε ''πατάτες'' ή κιτ ''δήθεν'' , ή σε ''πάρε κόσμε να γίνουμε πλούσιοι'' , απλά πιστεύω το κοινό μας έχει συνδυάσει με φουλ μετατροπές και περίμενε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι όποιος πάει να βγάλει κιτ για το κοινό γι'αυτήν την μοτοσυκλέτα, με τεπόζιτα, να την κάνει φουλ αγωνιστική/travel κλπ, όπως ίσως εμείς κάνουμε στα 701/690, αν έχει την ποιότητά που χρειάζεται θα καταστραφεί. Ποιός ιδιοκτήτης Τ700 θα έδινε 6500 Ευρώ για ένα τέτοιο, φανταστικό βέβαια κιτ? Κι εδώ, για εμάς, σαν Ελληνική εταιρία είναι το κλειδί στην συγκεκριμένη μετατροπή. Και η δυσκολία αν θέλετε ταυτρόχρονα. Για να συνεργαστείς απολύτως με μια εταιρία, ιδίως με Ιαπωνέζικη, πρέπει τα αξεσουάρ που σχεδιάζεις και κατασκευάζεις να μην αλλάξουν την 'οπτική' και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αν πχ. κάναμε κάτι σαν το 450 που τρέχει ο Botturi, φίλος και αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha, το πιθανότερο ήταν να τρώγαμε μεγάλη εως πολύ μεγάλη αντίδραση (αρνητική) απο την Yamaha. Τώρα, με αυτό που βλέπετε, το οποίο εγκρίθικε σαν οπτική απο την Yamaha για να χρησιμοποιηθούν εργοστασιακοί αναβάτες για δικό μας video, έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σαν εταιρία, σαν προσπάθεια και ίσως, και σαν Ελλάδα. Δεν το έχει πετύχει κανείς άλλος να πάρει πρασινο φως για after market κιτ, που απο το 2014 που ασχολούμαι προσωπικά με κιτ (απο τα 690 της ΚΤΜ Basel) δεν έχουμε καταφέρει να το κάνουμε, ούτε αυτοί που ήταν επίσημος αντιπρόσωπος ΚΤΜ. Κάτι το οποίο προσπαθούμε καθημερινά 24/7/365 τα τελευταία 7 συνεχόμενα χρόνια λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με αυτό το Τ700. Για εμένα, και την ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή.

sorry για το βιβλίο, ενα μικρό διάλειμμα από τον σχεδιασμό...
Δ.
Εδώ είμαστε...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με χαρά μου βλέπω το Ελληνικό κοινό να παρακολουθεί την Aurora.
Θα ήθελα, χωρίς υφος ή κάτι, εξ άλλου η γνώμη του καθενός είναι απολύτως σεβαστή και προσωπική, να ζητήσω λίγο να περιμένει το κοινό, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί στο διαδίκτυο, το συγκεκριμένο πράγμα που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το πρώτο στάδιο μιας πολύ μεγάλης μετατροπής. Η οποία (μεγάλη μετατροπή), φαίνεται στο περίπου (μιας και είναι απο θαυμαστή και όχι απο εμας), και θα δείτε και την δική μας μέσα στις επόμενες εβδομάδες. (παραθέτω το λινκ παρακάτω)

Θα προσπεράσω τα σχόλια για το τεπόζιτο. Έχουμε ερευνήσει πλήρως την μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι για να βγει κάτι σε προσιτή τιμή, αξιόπιστο και να μην καεί και κάποιος ζωντανός, μιλάμε για ψηλά πενταψήφια νούμερα επένδυσης. Εξ άλλου αν δει κανείς το κοινό που έχουμε και το νομικό πλαίσιο που άμεσα αν αλλάξεις το μπροστινό τεπόζιτο η μοτοσυκλέτα δεν περνάει ΚΤΕΟ και στην Ελβετία την κατάσχουν αμέσως για παράδειγμα, θα καταλάβει ότι ωραία είναι τα concept και τα Dakar, αλλά αν μια εταιρία θέλει να πουλήσει και κάτι, είναι πρακτικά αδύνατο. Ενδεικτικά τα τεπόζιτα του ΚΤΜ 450 Rally έχουν 1000 Ευρώ και τα δύο, χωρίς έξοδα καλουπιού και χωρίς αξεσουάρ (τάπες, αντλίες, καλώδια, σωληνάκια, κλπ κλπ). Εξ άλλου και η γιαμάχα δεν έβαλε 20 λίτρα. Δεν τόλμησε όπως είπε ενας αναβάτης παραπάνω. Έκανε πατάτα? Προφανώς όχι. Έκανε αυτό που θεώρησε σωστό για το κοινό. Και η μοτοσυκλέτα πουλάει, έστω και με 16 λίτρα. Και ο στόχος ήταν αυτός. Να πουλάει.
Στο θέμα που ήθελα να πω, μιας και προσωπικά λίγοι με ξέρετε απο εδώ, είναι ότι σέβομαι πάρα πολύ το κοινό μας . Ιδίως το Ελληνικό κοινό μιας και έχω γνωρίσει άτομα απο τον χώρο και έχουμε γίνει μπορώ να πω φίλοι και μου έχουν εμπιστευθεί την μοτοσυκλέτα τους για μετατροπές. Και ένας απο τους λόγους που βγαίνει ένα τέτοιο κιτ, σε στάδια, και όχι ''πάρε κόσμε δέκα χιλιάδες ευρώ κιτ να πας στο Ντακάρ και να γεμίσεις αφίσες το παιδικό σου δωμάτιο'' , είναι το Ελληνικό κοινό. Προσπαθήσαμε δηλαδή, και την εικόνα του Τενερέ να κρατήσουμε όσο γίνεται, το φανάρι, την ζελατίνα κλπ. και να δώσουμε όσο πιο ποιοτικά και λειτουργικά εξαρτήματα γίνεται. H τιμή του συγκεκριμένου, σταδίου 1, περιλαμβάνει την αρχική μετατροπή και τα υπόλοιπα στάδια θα έχουν εξάτμιση, ποδιά, ψηλό φτερό, πίσω τεπόζιτα (που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και πιο οικονομικά) κλπ. Με την εξάτμιση, το ψηλό φτερό και την ποδιά θα έχουμε μια εικόνα περίπου, χωρίς να μπορώ να βγάλω προσωπικά παραπάνω πληροφορίες στο κοινό, σαν και αυτήν που έκανε ενας fan. Aurora T7 Rally . << Δεν με αφήνει να την ανεβάσω αλλιώς, αν μπορεί κάποιος άλλος, χαρά μου.

Σε αυτό, ας μπορέσουμε να φανταστούμε 8-9 λίτρα βενζίνης σε πίσω τεπόζιτα, με δική τους αντλία, και ας προσευχηθούμε να βρούμε τους πόρους να το κάνουμε πραγματικότητα, μιας και να κάνεις σωστά rotomolding τεπόζιτα, επίσης δεν έχει γίνει απο καμία εταιρία του χώρου. Ούτε Αγγλική, ούτε Ιταλική κλπ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τεπόζιτα απο CF/GF και ότι άλλο F θέλετε, μιας και συνεργαζόμαστε με εταιρίες που έχουν απίστευτες περγαμηνές στον χώρο των ανθρακονημάτων (που δεν είναι στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν έχει να κάνει) , επίσης Ελληνικές, όμως δεν νομίζω να αγόραζε κανείς τεπόζιτο των 6 χιλιάδων ευρώ, όσο όμορφο, λειτουργικό και καλό να ήταν. Πρίν κρίνουμε, θα είναι καλό να δούμε πως κινούνται οι άλλες εταιρίες του χώρου μας. Καμία εταιρία στον χώρο των bodykit και rally kit, δεν έβγαλε κάτι για το T700. Ο λόγος δεν είναι γιατί είναι τέλειο. Είναι πάρα πολύ καλό, το έχουμε στην κατοχή μας απο το 2019 και είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ένα σύγχρονο 640 Adventure. Αν και αγαπώ πολύ το 701 Rally, το Τ700 είναι σίγουρα πιο all-round. Μπορεί όμως να γίνει καλύτερο, και κανείς δεν το προσπαθεί. Και ο λόγος είναι γιατί δεν επενδύουν σε project με μεγάλο ρίσκο. Αν σας πω ότι μόνο τα πρωτότυπα για το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζουν ψηλά ψηλά τετραψήφια νούμερα, και ότι έχουμε αγοράσει και το Τ700, τι θα λέγατε? Εδώ είμαστε βέβαια, και θα κριθούμε απο τις πράξεις μας και απο το κοινό, πάντως προσωπικά χαίρομαι, γιατί ανοίγουμε καινούργια μονοπάτια στον τομέα μας, και αν όλοι μένουν πορτοκαλί, εμείς γινόμαστε και λίγο μπλέ και να δούμε που θα μας πάνε αυτά τα καινούργια μονοπάτια. Η εμφάνιση, και κάθε εμφάνιση ριζοσπαστική στην αρχή ξενίζει. Έτσι έγινε και με το 950/990 όταν βγήκε, με το Dr Big κλπ. Η καραμούζα που είχε φάει το 950 ήταν διαστημική τότε... Αν δεί κανείς την ''συνολική '' εικόνα του κιτ, με όλα τα στάδια εννοώ, τότε θα δει ότι μπορεί να κάνει αυτήν την μοτοσυκλέτα πραγματικά ότι θέλει (εμφανισιακά και λειτουργικά).

Tι θέλω να πω. Δυστυχώς, σαν μια 100% Ελληνική εταιρία, η οποία είναι στον χώρο της παγκόσμιας αγοράς Rally απο το 2013, με όλη την ιστορία που έχουμε, είναι, ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, δύσκολο να κάνουμε τα πάντα, μιας και το ανθρώπινό μας δυναμικό μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και περισσεύουν και δύο ή τρία δάχτυλα ανάλογα με τις ευθύνες. Οπότε λίγο υπομονή, θεωρώ προσωπικά ότι δεν έχουμε συνηθήσει το κοινό σε ''πατάτες'' ή κιτ ''δήθεν'' , ή σε ''πάρε κόσμε να γίνουμε πλούσιοι'' , απλά πιστεύω το κοινό μας έχει συνδυάσει με φουλ μετατροπές και περίμενε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι όποιος πάει να βγάλει κιτ για το κοινό γι'αυτήν την μοτοσυκλέτα, με τεπόζιτα, να την κάνει φουλ αγωνιστική/travel κλπ, όπως ίσως εμείς κάνουμε στα 701/690, αν έχει την ποιότητά που χρειάζεται θα καταστραφεί. Ποιός ιδιοκτήτης Τ700 θα έδινε 6500 Ευρώ για ένα τέτοιο, φανταστικό βέβαια κιτ? Κι εδώ, για εμάς, σαν Ελληνική εταιρία είναι το κλειδί στην συγκεκριμένη μετατροπή. Και η δυσκολία αν θέλετε ταυτρόχρονα. Για να συνεργαστείς απολύτως με μια εταιρία, ιδίως με Ιαπωνέζικη, πρέπει τα αξεσουάρ που σχεδιάζεις και κατασκευάζεις να μην αλλάξουν την 'οπτική' και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αν πχ. κάναμε κάτι σαν το 450 που τρέχει ο Botturi, φίλος και αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha, το πιθανότερο ήταν να τρώγαμε μεγάλη εως πολύ μεγάλη αντίδραση (αρνητική) απο την Yamaha. Τώρα, με αυτό που βλέπετε, το οποίο εγκρίθικε σαν οπτική απο την Yamaha για να χρησιμοποιηθούν εργοστασιακοί αναβάτες για δικό μας video, έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σαν εταιρία, σαν προσπάθεια και ίσως, και σαν Ελλάδα. Δεν το έχει πετύχει κανείς άλλος να πάρει πρασινο φως για after market κιτ, που απο το 2014 που ασχολούμαι προσωπικά με κιτ (απο τα 690 της ΚΤΜ Basel) δεν έχουμε καταφέρει να το κάνουμε, ούτε αυτοί που ήταν επίσημος αντιπρόσωπος ΚΤΜ. Κάτι το οποίο προσπαθούμε καθημερινά 24/7/365 τα τελευταία 7 συνεχόμενα χρόνια λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με αυτό το Τ700. Για εμένα, και την ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή.

sorry για το βιβλίο, ενα μικρό διάλειμμα από τον σχεδιασμό...
Δ.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Είναι σημαντικό να έχουμε πληροφόρηση από μέσα. Πάντως παρότι πουλάει και αυτό είναι νομίζω γιατί πέρα από καλό μηχανάκι έχει και μια προσιτή τιμή ειδικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, η Yamaha ετοιμάζει έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία! Αυτό λέει κάτι. Εννοείται αν δεν υπάρχει λύση που το κόστος να μην ανεβαίνει υπερβολικά αλλά και να μην δημιουργουνται θέματα ασφαλείας δεν έχει νοημα να φτιάξει μια εταιρεία κατι απλά για να το φτιάξει. Νομίζω αυτό που γράφηκε είναι το πιο σωστό. όντως ο κόσμος που παρακολουθεί την Aurora έχει συνηθίσει κάτι πιο πληρες οπως γραφηκε φουλ μετατροπές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με χαρά μου βλέπω το Ελληνικό κοινό να παρακολουθεί την Aurora.
Θα ήθελα, χωρίς υφος ή κάτι, εξ άλλου η γνώμη του καθενός είναι απολύτως σεβαστή και προσωπική, να ζητήσω λίγο να περιμένει το κοινό, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί στο διαδίκτυο, το συγκεκριμένο πράγμα που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το πρώτο στάδιο μιας πολύ μεγάλης μετατροπής. Η οποία (μεγάλη μετατροπή), φαίνεται στο περίπου (μιας και είναι απο θαυμαστή και όχι απο εμας), και θα δείτε και την δική μας μέσα στις επόμενες εβδομάδες. (παραθέτω το λινκ παρακάτω)

Θα προσπεράσω τα σχόλια για το τεπόζιτο. Έχουμε ερευνήσει πλήρως την μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι για να βγει κάτι σε προσιτή τιμή, αξιόπιστο και να μην καεί και κάποιος ζωντανός, μιλάμε για ψηλά πενταψήφια νούμερα επένδυσης. Εξ άλλου αν δει κανείς το κοινό που έχουμε και το νομικό πλαίσιο που άμεσα αν αλλάξεις το μπροστινό τεπόζιτο η μοτοσυκλέτα δεν περνάει ΚΤΕΟ και στην Ελβετία την κατάσχουν αμέσως για παράδειγμα, θα καταλάβει ότι ωραία είναι τα concept και τα Dakar, αλλά αν μια εταιρία θέλει να πουλήσει και κάτι, είναι πρακτικά αδύνατο. Ενδεικτικά τα τεπόζιτα του ΚΤΜ 450 Rally έχουν 1000 Ευρώ και τα δύο, χωρίς έξοδα καλουπιού και χωρίς αξεσουάρ (τάπες, αντλίες, καλώδια, σωληνάκια, κλπ κλπ). Εξ άλλου και η γιαμάχα δεν έβαλε 20 λίτρα. Δεν τόλμησε όπως είπε ενας αναβάτης παραπάνω. Έκανε πατάτα? Προφανώς όχι. Έκανε αυτό που θεώρησε σωστό για το κοινό. Και η μοτοσυκλέτα πουλάει, έστω και με 16 λίτρα. Και ο στόχος ήταν αυτός. Να πουλάει.
Στο θέμα που ήθελα να πω, μιας και προσωπικά λίγοι με ξέρετε απο εδώ, είναι ότι σέβομαι πάρα πολύ το κοινό μας . Ιδίως το Ελληνικό κοινό μιας και έχω γνωρίσει άτομα απο τον χώρο και έχουμε γίνει μπορώ να πω φίλοι και μου έχουν εμπιστευθεί την μοτοσυκλέτα τους για μετατροπές. Και ένας απο τους λόγους που βγαίνει ένα τέτοιο κιτ, σε στάδια, και όχι ''πάρε κόσμε δέκα χιλιάδες ευρώ κιτ να πας στο Ντακάρ και να γεμίσεις αφίσες το παιδικό σου δωμάτιο'' , είναι το Ελληνικό κοινό. Προσπαθήσαμε δηλαδή, και την εικόνα του Τενερέ να κρατήσουμε όσο γίνεται, το φανάρι, την ζελατίνα κλπ. και να δώσουμε όσο πιο ποιοτικά και λειτουργικά εξαρτήματα γίνεται. H τιμή του συγκεκριμένου, σταδίου 1, περιλαμβάνει την αρχική μετατροπή και τα υπόλοιπα στάδια θα έχουν εξάτμιση, ποδιά, ψηλό φτερό, πίσω τεπόζιτα (που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και πιο οικονομικά) κλπ. Με την εξάτμιση, το ψηλό φτερό και την ποδιά θα έχουμε μια εικόνα περίπου, χωρίς να μπορώ να βγάλω προσωπικά παραπάνω πληροφορίες στο κοινό, σαν και αυτήν που έκανε ενας fan. Aurora T7 Rally . << Δεν με αφήνει να την ανεβάσω αλλιώς, αν μπορεί κάποιος άλλος, χαρά μου.

Σε αυτό, ας μπορέσουμε να φανταστούμε 8-9 λίτρα βενζίνης σε πίσω τεπόζιτα, με δική τους αντλία, και ας προσευχηθούμε να βρούμε τους πόρους να το κάνουμε πραγματικότητα, μιας και να κάνεις σωστά rotomolding τεπόζιτα, επίσης δεν έχει γίνει απο καμία εταιρία του χώρου. Ούτε Αγγλική, ούτε Ιταλική κλπ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τεπόζιτα απο CF/GF και ότι άλλο F θέλετε, μιας και συνεργαζόμαστε με εταιρίες που έχουν απίστευτες περγαμηνές στον χώρο των ανθρακονημάτων (που δεν είναι στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν έχει να κάνει) , επίσης Ελληνικές, όμως δεν νομίζω να αγόραζε κανείς τεπόζιτο των 6 χιλιάδων ευρώ, όσο όμορφο, λειτουργικό και καλό να ήταν. Πρίν κρίνουμε, θα είναι καλό να δούμε πως κινούνται οι άλλες εταιρίες του χώρου μας. Καμία εταιρία στον χώρο των bodykit και rally kit, δεν έβγαλε κάτι για το T700. Ο λόγος δεν είναι γιατί είναι τέλειο. Είναι πάρα πολύ καλό, το έχουμε στην κατοχή μας απο το 2019 και είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ένα σύγχρονο 640 Adventure. Αν και αγαπώ πολύ το 701 Rally, το Τ700 είναι σίγουρα πιο all-round. Μπορεί όμως να γίνει καλύτερο, και κανείς δεν το προσπαθεί. Και ο λόγος είναι γιατί δεν επενδύουν σε project με μεγάλο ρίσκο. Αν σας πω ότι μόνο τα πρωτότυπα για το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζουν ψηλά ψηλά τετραψήφια νούμερα, και ότι έχουμε αγοράσει και το Τ700, τι θα λέγατε? Εδώ είμαστε βέβαια, και θα κριθούμε απο τις πράξεις μας και απο το κοινό, πάντως προσωπικά χαίρομαι, γιατί ανοίγουμε καινούργια μονοπάτια στον τομέα μας, και αν όλοι μένουν πορτοκαλί, εμείς γινόμαστε και λίγο μπλέ και να δούμε που θα μας πάνε αυτά τα καινούργια μονοπάτια. Η εμφάνιση, και κάθε εμφάνιση ριζοσπαστική στην αρχή ξενίζει. Έτσι έγινε και με το 950/990 όταν βγήκε, με το Dr Big κλπ. Η καραμούζα που είχε φάει το 950 ήταν διαστημική τότε... Αν δεί κανείς την ''συνολική '' εικόνα του κιτ, με όλα τα στάδια εννοώ, τότε θα δει ότι μπορεί να κάνει αυτήν την μοτοσυκλέτα πραγματικά ότι θέλει (εμφανισιακά και λειτουργικά).

Tι θέλω να πω. Δυστυχώς, σαν μια 100% Ελληνική εταιρία, η οποία είναι στον χώρο της παγκόσμιας αγοράς Rally απο το 2013, με όλη την ιστορία που έχουμε, είναι, ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, δύσκολο να κάνουμε τα πάντα, μιας και το ανθρώπινό μας δυναμικό μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και περισσεύουν και δύο ή τρία δάχτυλα ανάλογα με τις ευθύνες. Οπότε λίγο υπομονή, θεωρώ προσωπικά ότι δεν έχουμε συνηθήσει το κοινό σε ''πατάτες'' ή κιτ ''δήθεν'' , ή σε ''πάρε κόσμε να γίνουμε πλούσιοι'' , απλά πιστεύω το κοινό μας έχει συνδυάσει με φουλ μετατροπές και περίμενε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι όποιος πάει να βγάλει κιτ για το κοινό γι'αυτήν την μοτοσυκλέτα, με τεπόζιτα, να την κάνει φουλ αγωνιστική/travel κλπ, όπως ίσως εμείς κάνουμε στα 701/690, αν έχει την ποιότητά που χρειάζεται θα καταστραφεί. Ποιός ιδιοκτήτης Τ700 θα έδινε 6500 Ευρώ για ένα τέτοιο, φανταστικό βέβαια κιτ? Κι εδώ, για εμάς, σαν Ελληνική εταιρία είναι το κλειδί στην συγκεκριμένη μετατροπή. Και η δυσκολία αν θέλετε ταυτρόχρονα. Για να συνεργαστείς απολύτως με μια εταιρία, ιδίως με Ιαπωνέζικη, πρέπει τα αξεσουάρ που σχεδιάζεις και κατασκευάζεις να μην αλλάξουν την 'οπτική' και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αν πχ. κάναμε κάτι σαν το 450 που τρέχει ο Botturi, φίλος και αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha, το πιθανότερο ήταν να τρώγαμε μεγάλη εως πολύ μεγάλη αντίδραση (αρνητική) απο την Yamaha. Τώρα, με αυτό που βλέπετε, το οποίο εγκρίθικε σαν οπτική απο την Yamaha για να χρησιμοποιηθούν εργοστασιακοί αναβάτες για δικό μας video, έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σαν εταιρία, σαν προσπάθεια και ίσως, και σαν Ελλάδα. Δεν το έχει πετύχει κανείς άλλος να πάρει πρασινο φως για after market κιτ, που απο το 2014 που ασχολούμαι προσωπικά με κιτ (απο τα 690 της ΚΤΜ Basel) δεν έχουμε καταφέρει να το κάνουμε, ούτε αυτοί που ήταν επίσημος αντιπρόσωπος ΚΤΜ. Κάτι το οποίο προσπαθούμε καθημερινά 24/7/365 τα τελευταία 7 συνεχόμενα χρόνια λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με αυτό το Τ700. Για εμένα, και την ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή.

sorry για το βιβλίο, ενα μικρό διάλειμμα από τον σχεδιασμό...
Δ.
Προσωπικά εκτιμώ πολύ τη παρέμβαση σας παρά τη κριτική που ασκήθηκε (και από τη πλευρά μου, έστω και με διάθεση χιούμορ). Φαντάζομαι κάθε κριτική -καλή ή κακή- είναι εργαλείο στα χέρια σας για να καταλάβετε προς τα που θα κινηθείτε. Και θα ήθελα να τοποθετηθώ με απόλυτο τρόπο πως είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπεις Ελληνικές εταιρείες στο χώρο της μοτοσυκλέτας.

Αντιλαμβάνεστε πως η τιμή της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την εμφάνιση της είναι οι δυο καθοριστικοί παράγοντες για τις πωλήσεις της (σε σύγκριση πάντα με τον υπάρχοντα ανταγωνισμό). Με μεγάλο σεβασμό και με μικρή αντίληψη -σε σχέση με την εμπορική πολιτική που μπορεί να αναπτύξει μια εταιρεία σαν τη δική σας- θα έλεγα πως ότι έχετε να προσφέρετε πρέπει να αφορά μόνο πρακτικά ζητήματα (π.χ. διεύρυνση αυτονομίας, ή όπως είδα ιδέες για τη σταθεροποίηση ή την περαιτέρω ανάπτυξη και τοποθέτηση ηλεκτρονικών συσκευών) και μάλιστα σε σχετικά προσιτές τιμές. Το μπλε κοινό δεν ακριβώς ίδιο με το πορτοκαλί. Ακόμη και στις περιπτώσεις που κάποιοι κάτοχοι Tenere 700 προέρχονται από το πορτοκαλί κοινό... "μετακόμισαν" για συγκεκριμένους λόγους που συνήθως (όχι πάντα) αφορούν το οικονομικό.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Προσωπικά εκτιμώ πολύ τη παρέμβαση σας παρά τη κριτική που ασκήθηκε (και από τη πλευρά μου, έστω και με διάθεση χιούμορ). Φαντάζομαι κάθε κριτική -καλή ή κακή- είναι εργαλείο στα χέρια σας για να καταλάβετε προς τα που θα κινηθείτε. Και θα ήθελα να τοποθετηθώ με απόλυτο τρόπο πως είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπεις Ελληνικές εταιρείες στο χώρο της μοτοσυκλέτας.

Αντιλαμβάνεστε πως η τιμή της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την εμφάνιση της είναι οι δυο καθοριστικοί παράγοντες για τις πωλήσεις της (σε σύγκριση πάντα με τον υπάρχοντα ανταγωνισμό). Με μεγάλο σεβασμό και με μικρή αντίληψη -σε σχέση με την εμπορική πολιτική που μπορεί να αναπτύξει μια εταιρεία σαν τη δική σας- θα έλεγα πως ότι έχετε να προσφέρετε πρέπει να αφορά μόνο πρακτικά ζητήματα (π.χ. διεύρυνση αυτονομίας, ή όπως είδα ιδέες για τη σταθεροποίηση ή την περαιτέρω ανάπτυξη και τοποθέτηση ηλεκτρονικών συσκευών) και μάλιστα σε σχετικά προσιτές τιμές. Το μπλε κοινό δεν ακριβώς ίδιο με το πορτοκαλί. Ακόμη και στις περιπτώσεις που κάποιοι κάτοχοι Tenere 700 προέρχονται από το πορτοκαλί κοινό... "μετακόμισαν" για συγκεκριμένους λόγους που συνήθως (όχι πάντα) αφορούν το οικονομικό.
Δεν υπάρχει άγχος, ούτε μένος. Εξ'άλλου για μας είναι πρώτη εμπειρία σε κάτι τέτοιο και επεξεργαζόμαστε τις κριτικές, χωρίς να 'τσαντιζόμαστε'. Δεν είμαστε και γκουρου τον media και ίσως η επικοινωνιακή μας πολιτική να έπρεπε να είναι διαφορετική. Είναι ενδιαφέρον πάντως να βλέπεις 'διχασμένο' κοινό. Σε άλλους αρέσει πολύ και σε άλλους καθόλου. Το σύνολο είμαι βέβαιος ότι θα αρέσει στους περισσότερους. Αν και όπως είπε κι ένας δημιουργός, you can please some of the people, some of the time.
Ακριβώς όπως πολύ σωστά έθεσες, γι αυτό και η τιμή του κιτ για παράδειγμα είναι απο τις χαμηλότερες της αγοράς, προσφέροντας επιπλέον προστασία για παράδειγμα στο ρεζερβουάρ που χτυπάει όταν η μηχανή πέσει, προσφέρει πολύ καλύτερη εργονομία και χώρο ακόμα και για carpe iter ή μεγάλο tablet, δύο κινητά ή δύο GPS, ή ενα κι ένα, κλπ. , μεγάλη ευκολία στην συντήρηση, και θα υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερη ευκολία αν κάποιος αποφασίσει να τρέξει κάπου σε αγωνιστικό επίπεδο. Η Aurora σιγά σιγά θα αναπτυχθεί και στον χώρο των αξεσουάρ για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, φτιάχνωντας μία γκάμα απο μπλέ power parts. Εμείς, αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε την πρακτικότητα με λίγο διαφορετικό τρόπο, γι αυτό και το κιτ για Τ700 έρχεται σε δόσεις. Πχ. μπορεί να έχεις πάρει ποδιά, να έχεις άλλη εξάτμιση και να μην σου αρέσει η δική μας. Δεν είναι μέσα στο πακέτο να την πάρεις. Διευκολύνοντας έτσι το κοινό να αγοράσει τις ''ευκολίες που θέλει'' .

Συμφωνώ πλήρως στο ότι το κοινό γενικά των Japan έχει τελείως διαφορετική νοοτροπία (εξ άλλου απο το 1992 μέχρι το 2008 που πήρα ένα 640 Adv κι εγώ μόνο Ιαπωνέζικα είχα και έχω εικόνα της νοοτροπίας), κάτι που οι ίδιοι οι Ιάπωνες δημιούργησαν και προσπαθούν τώρα να το αλλάξουν (η Yamaha έχει ήδη ξεκινήσει).

Είδωμεν!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Με χαρά μου βλέπω το Ελληνικό κοινό να παρακολουθεί την Aurora.
Θα ήθελα, χωρίς υφος ή κάτι, εξ άλλου η γνώμη του καθενός είναι απολύτως σεβαστή και προσωπική, να ζητήσω λίγο να περιμένει το κοινό, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί στο διαδίκτυο, το συγκεκριμένο πράγμα που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το πρώτο στάδιο μιας πολύ μεγάλης μετατροπής. Η οποία (μεγάλη μετατροπή), φαίνεται στο περίπου (μιας και είναι απο θαυμαστή και όχι απο εμας), και θα δείτε και την δική μας μέσα στις επόμενες εβδομάδες. (παραθέτω το λινκ παρακάτω)

Θα προσπεράσω τα σχόλια για το τεπόζιτο. Έχουμε ερευνήσει πλήρως την μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι για να βγει κάτι σε προσιτή τιμή, αξιόπιστο και να μην καεί και κάποιος ζωντανός, μιλάμε για ψηλά πενταψήφια νούμερα επένδυσης. Εξ άλλου αν δει κανείς το κοινό που έχουμε και το νομικό πλαίσιο που άμεσα αν αλλάξεις το μπροστινό τεπόζιτο η μοτοσυκλέτα δεν περνάει ΚΤΕΟ και στην Ελβετία την κατάσχουν αμέσως για παράδειγμα, θα καταλάβει ότι ωραία είναι τα concept και τα Dakar, αλλά αν μια εταιρία θέλει να πουλήσει και κάτι, είναι πρακτικά αδύνατο. Ενδεικτικά τα τεπόζιτα του ΚΤΜ 450 Rally έχουν 1000 Ευρώ και τα δύο, χωρίς έξοδα καλουπιού και χωρίς αξεσουάρ (τάπες, αντλίες, καλώδια, σωληνάκια, κλπ κλπ). Εξ άλλου και η γιαμάχα δεν έβαλε 20 λίτρα. Δεν τόλμησε όπως είπε ενας αναβάτης παραπάνω. Έκανε πατάτα? Προφανώς όχι. Έκανε αυτό που θεώρησε σωστό για το κοινό. Και η μοτοσυκλέτα πουλάει, έστω και με 16 λίτρα. Και ο στόχος ήταν αυτός. Να πουλάει.
Στο θέμα που ήθελα να πω, μιας και προσωπικά λίγοι με ξέρετε απο εδώ, είναι ότι σέβομαι πάρα πολύ το κοινό μας . Ιδίως το Ελληνικό κοινό μιας και έχω γνωρίσει άτομα απο τον χώρο και έχουμε γίνει μπορώ να πω φίλοι και μου έχουν εμπιστευθεί την μοτοσυκλέτα τους για μετατροπές. Και ένας απο τους λόγους που βγαίνει ένα τέτοιο κιτ, σε στάδια, και όχι ''πάρε κόσμε δέκα χιλιάδες ευρώ κιτ να πας στο Ντακάρ και να γεμίσεις αφίσες το παιδικό σου δωμάτιο'' , είναι το Ελληνικό κοινό. Προσπαθήσαμε δηλαδή, και την εικόνα του Τενερέ να κρατήσουμε όσο γίνεται, το φανάρι, την ζελατίνα κλπ. και να δώσουμε όσο πιο ποιοτικά και λειτουργικά εξαρτήματα γίνεται. H τιμή του συγκεκριμένου, σταδίου 1, περιλαμβάνει την αρχική μετατροπή και τα υπόλοιπα στάδια θα έχουν εξάτμιση, ποδιά, ψηλό φτερό, πίσω τεπόζιτα (που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και πιο οικονομικά) κλπ. Με την εξάτμιση, το ψηλό φτερό και την ποδιά θα έχουμε μια εικόνα περίπου, χωρίς να μπορώ να βγάλω προσωπικά παραπάνω πληροφορίες στο κοινό, σαν και αυτήν που έκανε ενας fan. Aurora T7 Rally . << Δεν με αφήνει να την ανεβάσω αλλιώς, αν μπορεί κάποιος άλλος, χαρά μου.

Σε αυτό, ας μπορέσουμε να φανταστούμε 8-9 λίτρα βενζίνης σε πίσω τεπόζιτα, με δική τους αντλία, και ας προσευχηθούμε να βρούμε τους πόρους να το κάνουμε πραγματικότητα, μιας και να κάνεις σωστά rotomolding τεπόζιτα, επίσης δεν έχει γίνει απο καμία εταιρία του χώρου. Ούτε Αγγλική, ούτε Ιταλική κλπ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τεπόζιτα απο CF/GF και ότι άλλο F θέλετε, μιας και συνεργαζόμαστε με εταιρίες που έχουν απίστευτες περγαμηνές στον χώρο των ανθρακονημάτων (που δεν είναι στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν έχει να κάνει) , επίσης Ελληνικές, όμως δεν νομίζω να αγόραζε κανείς τεπόζιτο των 6 χιλιάδων ευρώ, όσο όμορφο, λειτουργικό και καλό να ήταν. Πρίν κρίνουμε, θα είναι καλό να δούμε πως κινούνται οι άλλες εταιρίες του χώρου μας. Καμία εταιρία στον χώρο των bodykit και rally kit, δεν έβγαλε κάτι για το T700. Ο λόγος δεν είναι γιατί είναι τέλειο. Είναι πάρα πολύ καλό, το έχουμε στην κατοχή μας απο το 2019 και είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ένα σύγχρονο 640 Adventure. Αν και αγαπώ πολύ το 701 Rally, το Τ700 είναι σίγουρα πιο all-round. Μπορεί όμως να γίνει καλύτερο, και κανείς δεν το προσπαθεί. Και ο λόγος είναι γιατί δεν επενδύουν σε project με μεγάλο ρίσκο. Αν σας πω ότι μόνο τα πρωτότυπα για το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζουν ψηλά ψηλά τετραψήφια νούμερα, και ότι έχουμε αγοράσει και το Τ700, τι θα λέγατε? Εδώ είμαστε βέβαια, και θα κριθούμε απο τις πράξεις μας και απο το κοινό, πάντως προσωπικά χαίρομαι, γιατί ανοίγουμε καινούργια μονοπάτια στον τομέα μας, και αν όλοι μένουν πορτοκαλί, εμείς γινόμαστε και λίγο μπλέ και να δούμε που θα μας πάνε αυτά τα καινούργια μονοπάτια. Η εμφάνιση, και κάθε εμφάνιση ριζοσπαστική στην αρχή ξενίζει. Έτσι έγινε και με το 950/990 όταν βγήκε, με το Dr Big κλπ. Η καραμούζα που είχε φάει το 950 ήταν διαστημική τότε... Αν δεί κανείς την ''συνολική '' εικόνα του κιτ, με όλα τα στάδια εννοώ, τότε θα δει ότι μπορεί να κάνει αυτήν την μοτοσυκλέτα πραγματικά ότι θέλει (εμφανισιακά και λειτουργικά).

Tι θέλω να πω. Δυστυχώς, σαν μια 100% Ελληνική εταιρία, η οποία είναι στον χώρο της παγκόσμιας αγοράς Rally απο το 2013, με όλη την ιστορία που έχουμε, είναι, ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, δύσκολο να κάνουμε τα πάντα, μιας και το ανθρώπινό μας δυναμικό μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και περισσεύουν και δύο ή τρία δάχτυλα ανάλογα με τις ευθύνες. Οπότε λίγο υπομονή, θεωρώ προσωπικά ότι δεν έχουμε συνηθήσει το κοινό σε ''πατάτες'' ή κιτ ''δήθεν'' , ή σε ''πάρε κόσμε να γίνουμε πλούσιοι'' , απλά πιστεύω το κοινό μας έχει συνδυάσει με φουλ μετατροπές και περίμενε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι όποιος πάει να βγάλει κιτ για το κοινό γι'αυτήν την μοτοσυκλέτα, με τεπόζιτα, να την κάνει φουλ αγωνιστική/travel κλπ, όπως ίσως εμείς κάνουμε στα 701/690, αν έχει την ποιότητά που χρειάζεται θα καταστραφεί. Ποιός ιδιοκτήτης Τ700 θα έδινε 6500 Ευρώ για ένα τέτοιο, φανταστικό βέβαια κιτ? Κι εδώ, για εμάς, σαν Ελληνική εταιρία είναι το κλειδί στην συγκεκριμένη μετατροπή. Και η δυσκολία αν θέλετε ταυτρόχρονα. Για να συνεργαστείς απολύτως με μια εταιρία, ιδίως με Ιαπωνέζικη, πρέπει τα αξεσουάρ που σχεδιάζεις και κατασκευάζεις να μην αλλάξουν την 'οπτική' και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αν πχ. κάναμε κάτι σαν το 450 που τρέχει ο Botturi, φίλος και αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha, το πιθανότερο ήταν να τρώγαμε μεγάλη εως πολύ μεγάλη αντίδραση (αρνητική) απο την Yamaha. Τώρα, με αυτό που βλέπετε, το οποίο εγκρίθικε σαν οπτική απο την Yamaha για να χρησιμοποιηθούν εργοστασιακοί αναβάτες για δικό μας video, έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σαν εταιρία, σαν προσπάθεια και ίσως, και σαν Ελλάδα. Δεν το έχει πετύχει κανείς άλλος να πάρει πρασινο φως για after market κιτ, που απο το 2014 που ασχολούμαι προσωπικά με κιτ (απο τα 690 της ΚΤΜ Basel) δεν έχουμε καταφέρει να το κάνουμε, ούτε αυτοί που ήταν επίσημος αντιπρόσωπος ΚΤΜ. Κάτι το οποίο προσπαθούμε καθημερινά 24/7/365 τα τελευταία 7 συνεχόμενα χρόνια λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με αυτό το Τ700. Για εμένα, και την ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή.

sorry για το βιβλίο, ενα μικρό διάλειμμα από τον σχεδιασμό...
Δ.
Μπορειτε να φτιαξετε ενα front sprocket cover ?? Να φυγει ολη αυτη η μαυρη πλαστικη γκουμουτσα γιατι αμα θες να καθαριζειδ τη μουργα απο το μπροστα γραναζι πρεπει να βγαζεις ενα καρο βιδακια και ειναι μπελαλιδικο στο βαλε- βγαλε....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν υπάρχει άγχος, ούτε μένος. Εξ'άλλου για μας είναι πρώτη εμπειρία σε κάτι τέτοιο και επεξεργαζόμαστε τις κριτικές, χωρίς να 'τσαντιζόμαστε'. Δεν είμαστε και γκουρου τον media και ίσως η επικοινωνιακή μας πολιτική να έπρεπε να είναι διαφορετική. Είναι ενδιαφέρον πάντως να βλέπεις 'διχασμένο' κοινό. Σε άλλους αρέσει πολύ και σε άλλους καθόλου. Το σύνολο είμαι βέβαιος ότι θα αρέσει στους περισσότερους. Αν και όπως είπε κι ένας δημιουργός, you can please some of the people, some of the time.
Ακριβώς όπως πολύ σωστά έθεσες, γι αυτό και η τιμή του κιτ για παράδειγμα είναι απο τις χαμηλότερες της αγοράς, προσφέροντας επιπλέον προστασία για παράδειγμα στο ρεζερβουάρ που χτυπάει όταν η μηχανή πέσει, προσφέρει πολύ καλύτερη εργονομία και χώρο ακόμα και για carpe iter ή μεγάλο tablet, δύο κινητά ή δύο GPS, ή ενα κι ένα, κλπ. , μεγάλη ευκολία στην συντήρηση, και θα υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερη ευκολία αν κάποιος αποφασίσει να τρέξει κάπου σε αγωνιστικό επίπεδο. Η Aurora σιγά σιγά θα αναπτυχθεί και στον χώρο των αξεσουάρ για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, φτιάχνωντας μία γκάμα απο μπλέ power parts. Εμείς, αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε την πρακτικότητα με λίγο διαφορετικό τρόπο, γι αυτό και το κιτ για Τ700 έρχεται σε δόσεις. Πχ. μπορεί να έχεις πάρει ποδιά, να έχεις άλλη εξάτμιση και να μην σου αρέσει η δική μας. Δεν είναι μέσα στο πακέτο να την πάρεις. Διευκολύνοντας έτσι το κοινό να αγοράσει τις ''ευκολίες που θέλει'' .

Συμφωνώ πλήρως στο ότι το κοινό γενικά των Japan έχει τελείως διαφορετική νοοτροπία (εξ άλλου απο το 1992 μέχρι το 2008 που πήρα ένα 640 Adv κι εγώ μόνο Ιαπωνέζικα είχα και έχω εικόνα της νοοτροπίας), κάτι που οι ίδιοι οι Ιάπωνες δημιούργησαν και προσπαθούν τώρα να το αλλάξουν (η Yamaha έχει ήδη ξεκινήσει).

Είδωμεν!
Εγω πιστευω οτι τα power parts εχουν πιο πολυ ψωμι για Ελλαδα... οσοι πηγαν απο το 990 στο Τ7 νομιζω ξεπερασαν τη φαση ραλλυ και γκαζια, αλλιως θα πγαινανε στο 1090. Ασε που οσοι το πηρανε σαν αναβαθμιση απο αφρικα750 θα το φορτωσουνε καγκελα και θα κανουνε ταξιδακια....δε νομιζω δηλαδη οτι οι Ελληνες που το πηρανε θελουν να το μεταμορφωσουν σε ΚΤΜ.... δεν παιζουν και λεφτα για κατι τετοιο..... ο πλουσιος γκαζοφονιας θα παρει ΚΤΜ και ο πλουσιος ταξιδιαρης θα παρει Bmw.... δεν εννοω οτι οσοι εχουν τετοια μηχανακια ειναι λεφταδες, αλλα οποιος το εχει απωθημενο θα κανει το σκατο του παξιναδι και θα τα παρει.... δεν θα παρει σε Τ7....εξω δεν ξερω τι γινεται μπορει να εχει κοινο.... αλλα συμφωνω με τον Χελιωτη που ειπε να βγαλετε πραματα που βελτιωνουν το μηχανακι εκει που ποναει.... πχ ενα κιτ ελαφρωματος, στηριξη εξατμισης, tail tidy, κανα ψηλο φτερο , κλπ....
 
Top Bottom