YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Πολύ σωστά.

Εγώ πάντα παροτρύνω όσους έχουν διάθεση να διαβάζουν το σχετικό νήμα με το οποίο ξεκίνησαν οι συζητήσεις γύρω από το Tenere 700, πριν ακόμη παρουσιαστεί επίσημα και μέσα από αυτό να παρακολουθήσουν την εξέλιξη των συζητήσεων από τη στιγμή της παράδοσης του στην αγορά και μετά.

Αρχικά υπήρχε εκείνη η έντονη αγωνία για το αν θα είναι κάτω από 200 κιλά, στεγνό ή γεμάτο κτλ καθώς η όλη εμφάνιση παρέπεμπε έντονα σε ready to race καταστάσεις. Και για το αν... στ' αλήθεια θα έχει τελικά αυτή τη λεπτή και επιθετική σιλουέτα του πρωτότυπου;

Και ενώ για πρώτη φορά είχαμε μια μοτοσυκλέτα -Ιαπωνικής καταγωγής- η οποία όντως παραδόθηκε στην αγορά σχεδόν με ότι υποσχόταν το πρωτότυπο project (τουλάχιστον κατά 90%) άρχισαν οι κριτικές για τη λεπτή σιλουέτα του (για On/Off μοτοσυκλέτα), την ελλιπή φορτωτική του ικανότητα και μια προδιάθεση της μορφής: "1000+1 τρόποι για να κάνω μια λυγερόκορμη φοράδα να μοιάζει με ιπποπόταμο".
Και δώστου κάγκελα μπροστά (πάνω και κάτω), πάρε και μια ποδιά 6mm να ανεβαίνει μέχρι το ντεπόζιτο αν είναι εφικτό, βάλε και μια προστασία φαναριού, να μη βάλουμε και ένα σετ κάγκελα πίσω και μια σχαρίτσα στην ουρά; Να προσθέσω στο τέλος και το απόλυτο αίνιγμα: "πως μπορώ να κάνω comfortable τη θέση του συνοδηγού";

Κανένα πρόβλημα δεν έχω με όλα αυτά (κάποια από αυτά πιθανόν να έκανα και εγώ). Απλά πρέπει να βλέπουμε με ειλικρίνεια ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τις θεωρητικές, αυτές που κολακεύουν αν θέλετε μια "αγωνιάρικη" προοπτική. Αυτό είναι περίπου το 90% των αληθινών ιδιοκτητών γιατί... αυτές είναι οι ανάγκες τους. Αν το υπόλοιπο 10% αγοράζει τη μηχανή μόνο για χωμάτινες εκδρομές είναι μια πολύ φιλόδοξη προοπτική και ουσιαστικά κυρίως μέσα από αυτούς διεκδικούν πελάτες εταιρείες όπως η "δική μας (λόγω Ελληνικής καταγωγής)" Aurora αν θέλουμε να μιλάμε για αξεσουάρ που εξυπηρετούν μια περισσότερο σπορτιφ αίσθηση που παράλληλα καλύπτουν πρακτικές ανάγκες όπως ζυγισμένη αυτονομία και πλοήγηση. Από το 90% των υπόλοιπων αγοραστών είναι ζήτημα αν οι μισοί θα μπαίνουν ΚΑΙ χώμα περιστασιακά και άρα κάπως δύσκολα θα επενδύσουν σε τέτοια project.

Κλείνω το σεντονάκι μου λέγοντας πως έχουμε τη χαρά τη τελευταία 5ετία να έχουμε στη διάθεση μας πολλές επιλογές. Ξεκινώντας από μικρά μονοκύλινδρα, λίγα αλλά υπαρκτά μεγάλα μονοκύλινδρα και τέλος δικύλινδρα/τρικύλινδρα που θα καλύψουν ανάγκες από απαιτητικές έως χαλαρές χωμάτινες βόλτες. Δυστυχώς οι οικονομικές συγκυρίες δεν είναι τέτοιες ώστε να ανθίσει η κατηγορία τόσο όσο θα θέλαμε οι περισσότεροι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Ναι και εγώ περίεργος είμαι να δω τι θα μπορούσε να αλλάξει χωρίς ένα σκασμό λεφτά για μπλιμπλίκια από ανθρακονηματα, μαγνήσιο κλπ.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
640 Armageddon
Όπως έγραψα και στο λογαριασμό σας στο facebook, τα θέματα με τα οποία δεν έχουν συμβιβαστεί οι κάτοχοι του Τ700 είναι:
  1. Το φτωχό σε πληροφόρηση ταχύμετρο- όργανο,
  2. Η θέση της εξάτμισης (ήδη έχουν αγορασει Aftermarket, όποτε η λύση πρέπει να έιναι universal) και
  3. Η μικρή αυτονομία.
Aπό κεί και πέρα κατά τη προσωπική μου γνώμη πάντοτε:
Το ψηλό φτερό διχάζει πολύ, όσον αφορά την πρακτικότητα,
Η ποδιά είναι χιλιοπαιγμένη από όλες τις εταιρίες και όλα τα υλικά
Ο διπλός δίσκος μπροστά δεν ενοχλεί, ίσα ίσα δίνει σιγουριά

Μην ξεχνάτε ότι οι κάτοχοι Τ700 θέλουν απλότητα, σχετικά χαμηλή τιμή και πρακτικότητα για enduro travel
Αν ένα κιτ φτάσει την τιμή στα ύψη, δεν θα γίνει αποδεκτή από τους κατόχους.
Ίσως για αυτό το μηχανάκι πρέπει να αλλάξει η αντίληψη του Dakar και να πάμε σε Ride around the world καταστάσεις.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Χαίρομαι όταν συζητάω με κοινό και βλέπω την διαφορετική ματιά του απο την πλευρά του πελάτη.

Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.

Δεν υπάρχει κάποιο κιτ που να κάνει την μοτοσυκλέτα πιο ελαφριά σε απόλυτα νούμερα. Δύσκολα το καταφέρνεις εκτός κι αν αρχίσεις καταλύτες, μπαταρίες, κλπ. κλπ. ¨Ενα 701 γεμάτο με 28 λίτρα βενζίνη είναι 179 κιλά (με εξάτμιση και μπαταρία λιθίου) κάτι που το Τ700 δεν πρόκειται να το κάνει ποτέ. Αυτό που το Ελληνικό κοινό αγνοεί (και ας μου επιτραπεί ο όρος, χωρίς καμία παρεξήγηση) είναι η παγκόσμια αγορά. Συνήθως είμαστε κλειστοί στο καβούκι μας. Κι εγώ, απο το 2008 παρακαλώ την ΚΤΜ να βγάλει ένα 701 Adventure. Δεν το έκανε και το κάναμε εμείς τελικά :p . Η παγκόσμια αγορά είναι τελείως διαφορετική απο την Ελληνική. Οπότε, μιλώντας και σαν εταιρία τώρα, μην σκέφτεστε ''Μα καλά, τι το θέλει τώρα αυτό'' . Έχω πελάτες πλήρως συνειδητοποιημένους που ήθελαν πύργο απο ανθρακόνημα για να πηγαίνουν βόλτα με τους φίλους τους για καφέ. 60+, και θέλουν να κάνουν το κομμάτι τους. Δεν έχω να κρίνω, έχω να ''καταλάβω'' μόνο. Εμένα παιδιά όταν έφτιαξα το 701 Rally, πήγαινα και χώμα, αλλά όταν πήγαινα πλατεία κάποτε, καθόμουν και το χάζευα. Ξέρετε, εν τέλει, τι είναι η μοτοσυκλέτα. Ένα όνειρο για τους μεγαλύτερους σε ηλικία. Οι περισσότεροι, φτιάχνουν την μοτοσυκλέτα γι' αυτό το μεγάλο ταξίδι που κάποτε θα κάνουν. Κάποιοι το κάνουν, κάποιοι απλά ονειρεύονται. Και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Δεν είναι θέμα ελαφρώματος, είναι μια ευρύτερη νοοτροπία? Ανάγκη? Δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη, να κάνει κάποιος την μοτοσυκλέτα του μοναδική. Το customiZing που λένε και οι Αμερικάνοι.
640 Armageddon
Όπως έγραψα και στο λογαριασμό σας στο facebook, τα θέματα με τα οποία δεν έχουν συμβιβαστεί οι κάτοχοι του Τ700 είναι:
  1. Το φτωχό σε πληροφόρηση ταχύμετρο- όργανο,
  2. Η θέση της εξάτμισης (ήδη έχουν αγορασει Aftermarket, όποτε η λύση πρέπει να έιναι universal) και
  3. Η μικρή αυτονομία.
Aπό κεί και πέρα κατά τη προσωπική μου γνώμη πάντοτε:
Το ψηλό φτερό διχάζει πολύ, όσον αφορά την πρακτικότητα,
Η ποδιά είναι χιλιοπαιγμένη από όλες τις εταιρίες και όλα τα υλικά
Ο διπλός δίσκος μπροστά δεν ενοχλεί, ίσα ίσα δίνει σιγουριά

Μην ξεχνάτε ότι οι κάτοχοι Τ700 θέλουν απλότητα, σχετικά χαμηλή τιμή και πρακτικότητα για enduro travel
Αν ένα κιτ φτάσει την τιμή στα ύψη, δεν θα γίνει αποδεκτή από τους κατόχους.
Ίσως για αυτό το μηχανάκι πρέπει να αλλάξει η αντίληψη του Dakar και να πάμε σε Ride around the world καταστάσεις.
Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι κε των προτέρων, απλά λίγο να θέσω τους προβληματισμούς μου κι εγώ και τις σκέψεις μου αν μου επιτρέπεται.

Συμφωνώ εν μέρει. Έχω μιλήσει με τον Δημήτρη και μου έχει πει και κατ'ιδίαν την άποψή του για τα ψιλά αξεσουάρ. Αυτό όμως που πρέπει να καταλάβει το κοινό, είναι η εταιρική προσέγγιση. Καταλαβαίνω ότι το κοινό που πήρε το Τ700 είναι στην Ελλάδα αυτό που λές, μην νομίζεις όμως ότι αυτό το κοινό είναι παγκόσμιο. Και τι εννοώ. Στην Αμερική δεν πήγε ποτέ το Africa Twin 650 (το 650 έτσι). Είναι απολύτως συλλεκτικό το συγκεκριμένο μηχανάκι εκεί. Το αγοράζουν, βάζουν τεπόζιτα Marathon κλπ κλπ κλπ. Το ίδιο θα γίνει και με το Τενερέ στην επόμενη 5ετία. Εμείς πρέπει να είμαστε εκεί. Μιλάμε για βενζίνη. Το πιστεύεις ότι 28 λίτρα στην Αυστραλία δεν είναι αρκετά και πουλάνε ανταγωνιστές μας επειδή έχουν 34? (στο 701/690) Και συν 6 στο φίλτρο αέρα του 701 που βγάζει ο RG, 40. Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι υπάρχει μία Ήπειρος που θέλει 40 λίτρα βενζίνη? Δεν είναι 8 λίτρα επιπλέον στο Τενερέ, είναι 26! Το Τενερέ δε, είναι η πρώτη χρονιά που πάει Αμερική. Ας περιμένουμε, είναι τεράστια αγορά, με απίστευτο potential και πρέπει να είμαστε εκεί. Σε όλα τα πλάτη. Και αξεσουάρ, και κιτ.
Αυτό που θέλω να καταλάβει το Ελληνικό κοινό, γιατί κι εγώ κάποτε όπως είπα έχω μιλήσει και με στελέχη της ΚΤΜ κατ'ιδίαν, και με μέηλ για το επόμενο adventure που πάντα ήθελα. Το 690 Adventure δεν τους συνέφερε να βγει. Δεν μπορεί το 690 Adventure να το βγάλει η ΚΤΜ με 10κ με τίποτα. Δεν είναι η φιλοσοφία της εταιρίας τέτοια. Θα βγει 15κ . Και δεν θα το πάρει κανείς, θα ανταγωνίζεται δικά της, άλλα μοντέλα.

Για τα αξεσουάρ, θα ήθελα να πω ότι έχω πάρα πολλούς φίλους που μας το λένε έντονα και όπως είπα και ο Δημήτρης είχε φαγωθεί για tail tidy. Όμως αυτό παιδιά γίνεται όταν μια εταιρία είναι μεγάλη, έχει λύσει τα λειτουργικά της challenges να το πω, είναι σε μία ρουτίνα. Αν σας δείξω τι σχέδια έχουμε στο ράφι για σχάρες, λεβιέδες φρένων, προστατευτικά κλπ. θα θέλετε μια μέρα να περάσετε με τις κούτες με τα τρισδιάστατα εκτυπωμένα. Διακόπτες, βάσεις για κινητά, χαμός... Όμως αν σκεφτεί κανείς ότι πρέπει να παραγγείλεις 80-100 κομμάτια απο το καθένα για να σου βγουν σε τιμή που να έχεις κέρδος, επι 50 ευρώ ας πούμε το καθένα, είναι 5000 Ευρώ για το κάθε αξεσουάρ, και αν θες να κάνεις δέκα αξεσουάρ είναι 50 χιλιάδες ευρώ κλειδωμένα. Μιλάω με μαθηματικά που τα ζω καθημερινά. Άρα τα αξεσουάρ, θέλουν κλείδωμα χρημάτων, ενω τα κιτ, καθώς είναι κατα παραγγελία, ο κάθε πελάτης προπληρώνει το κιτ και δίνει στις εταιρίες την ρευστότητα που χρειάζονται. Το καταλαβαίνω ότι υπάρχει ενθουσιασμός, και αυτό μόνο καλό είναι, απλά θέλει πολύ μεγάλη προσοχή στις κινήσεις μιας εταιρίας. Και τι εννοώ, άσε το 50 ευρώ το καθένα. Πρέπει σαν εταιρία που έχουμε συσχετιστεί με τα κιτ μετατροπής, να δώσουμε άλλα 10 για μάρκετινγκ γιατί κανείς δεν θα ψάξει tail tidy σε εμάς την στιγμή που η R/G βγάζει και κάτι αξιόλογο και προσιτό. Επίσης η φιλοσοφία της εταιρίας απο την γέννησή της ήταν να βγάζει διαφορετικά πράγματα. Όχι απλά ''ανταγωνιστικά'' σε αγορές που ήδη έχουν ''φαγωθεί'' απο άλλους. Το case saver πχ. για το 701 μας είναι μοναδικό και έτσι θέλουμε να συνεχίσουμε σαν προϊόντα. Οπότε και η εξέλιξή τους μας παίρνει πιο πολύ χρόνο γιατί για να κάνεις κάτι το οποίο είναι εκ του μηδενός, είναι πρακτικά, σχεδιαστικά αλλά και κοστολογικά δύσκολο. Όμως μας αρέσει, δεν το λέω με παράπονο ή κακία. Βγάλαμε τα μοναδικά μαγνητικά γυαλιά εντούρο στον κόσμο σε συνεργασία με την RDX, τα τρέξαμε στο Dakar, τα έχουμε στο μαγαζί και στο site και η ευκολία που προσφέρουν, τα οπτικά τους και η ποιότητα είναι second to none και έχω χρησιμοποιήσει απο Oakley, Scotts, 100%, τα πάντα... Το μάρκετινγκ που χρειάζεται για να πουληθούν παιδιά είναι απίστευτο. Αν πάμε για καφέ σε καμιά βόλτα όταν τελειώσει το Τενερέ μας, θα σας πω ιστορίες να γελάνε μαζί μας και τα πεζοδρόμια.

Σαν κινήσεις, θέλει κιτ πρώτα να δει ο κόσμος γιατί με αυτό θα μπει στην σελίδα μας. Και ας χάσουμε οικονομικά απο αυτό. Και μετά αξεσουάρ, για όσους μπήκαν στην σελίδα ούτως ώστε να μας ''συνδέσει'' το κοινό και σαν εταιρία που κάνει τέτοια. Όπως είπε και ο φίλος στο FB, μας έχουν συνδέσει με εταιρία που κάνει ''βαριές'' μετατροπές. Σιγά σιγά θα πρέπει να μας συνδέσουν με εταιρία που κάνει μοναδικά αξεσουάρ, merchandising και μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων. Αυτό θέλει μελέτη, προσοχή στις κινήσεις, όχι πανικό και όχι βεβιασμένες κινήσεις. Θέλει επίσης το άκουσμα του κοινού, λίγο μελέτη πωλήσεων και γκαΤ φιλινΓΚ που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Εγω θα πω ότι ακούμε και το Ελληνικό και το παγκόσμιο κοινό, και προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο ήρεμοι και συγκροτημένοι γίνεται στα σχόλια των αναγνωστών μας και να μην πανικοβαλόμαστε. Τα αξεσουάρ που θα βγάλουμε είναι ήδη στο χαρτί. Το πότε είναι άλλο θέμα. Σίγουρα πάντως, το Τ700 είναι πολύ μεγάλο χαρτί της Yamaha.

Όσο για το Τ7 που ειπώθηκε, είναι 100% διαφορετικό απο το Τ700, την σέλα του δεν παίζει να την φθάνει κανένας Έλληνας, ίσως Φασούλας και πάνω, το μπροστινό του μούτρο είναι τελείως αλλού (να δώσω ένα μικρό Hint - είναι ακριβώς εκεί που είναι και το δικό μας, απλά η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα είναι διαφορετική). Να πω δηλαδή, ότι μια μικρή αλλαγή, στο μάτι μας κάνει τεράστια διαφορά. Δεν είναι ότι το μηχανάκι στην φωτογραφία έχει μακρύ λαιμό. Είναι ότι δεν έχει ποδιά και ψηλό φτερό για να φανεί στο μάτι μας πιο ισσοροπημένο. Και πάντα, σαν προσέγγιση σχεδιαστική είμαστε έτσι. Φτιάχνουμε την εργονομία πρώτα, για όλους (αν μπείτε στο ADVrider.com να δείτε τι έγινε με τις βάσεις μας του 790 θα καταλάβετε) και μετά την αεροδυναμική και την εμφάνιση. Υπάρχουν πελάτες που αλλάζουν τιμόνι, χούφτες, άλλοι βάζουν tablet, άλλοι θέλουν αυτό το tablet, άλλοι θέλουν Garmin, άλλοι θέλουν τιμόνι απο ΜΧ. Φτάσαμε παιδιά να έχουμε έξι γενιές βάσεων για το 790 για να μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη... Γι αυτό λέω ότι συνήθως, σε μια παρέα οι γνώμες ταυτίζονται και ίσως και οι ανάγκες. Εμείς όμως έχουμε μια πιο συνολική εικόνα, λόγω του μεγάλου πελατολογίου μας.

Για να μείνω και στο θέμα του Τ700, εμείς έχουμε στόχο το 21-22 να έχουμε μια πλήρη γκάμα προϊόντων για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Για τον ταξιδιώτη, για τον αγωνιζόμενο, για αυτόν που θέλει να ξοδέψει λίγα χρήματα και για αυτόν που θέλει να μετατρέψει την μηχανή του στην μοτοσυκλέτα που θα κρατήσει για πάντα και θα κάνει το 90%.


Δ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι όλοι όσοι τους αρέσουν τα χωμάτινα μηχανάκια ο,τι κιτ έχει βγάλει η Aurora το έχουμε χαζέψει και έχουμε πει από μέσα μας γιατί να μη βγαίνει ετσι από το εργοστάσιο...Στο Tenere 700 όμως υπάρχει ήδη μια πολύ εμφανίσιμη βάση...οπότε όλοι περιμένουν κατι extraordinary. Νομίζω το κενό που υπάρχει ανάμεσα στον πύργο και το τιμόνι το κάνει να φαίνεται περίεργο. Αυτοί που θέλουν πύργο, προφανώς δεν τους ενδιαφέρουν τέτοιες λεπτομέρειες. Όπως επίσης εννοείται ότι η ελληνική αγορά δεν έχει καμία σχέση με το εξωτερικό. Ευχαριστούμε και πάλι.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Καλησπέρα και πάλι στο κοινό. Απλά να πω ότι εδώ:
Updated Aurora T700 rally.

Μπορείτε να δειτε το συνολικό πακέτο (ποδιά, εξάτμιση, φτερό, σέλα). Μετά απο την γνώμη του κοινού, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ακούμε το τί έχει να πει, χωρίς να φοράμε παρωπίδες για την σχεδιαστική μας αντίληψη. Αν πιστεύουμε ότι κάτι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, όλη η ομάδα θα δουλέψει νύχτα μέρα για να το κάνει.

Η προσωπική (εκτός των άλλων...) , προσωπκή και ίσως παιδική πινελιά θα είναι στο κομμάτι του packaging.

Καλό ΣΚ σε όλους.
Δ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπέρα και πάλι στο κοινό. Απλά να πω ότι εδώ:
Updated Aurora T700 rally.

Μπορείτε να δειτε το συνολικό πακέτο (ποδιά, εξάτμιση, φτερό, σέλα). Μετά απο την γνώμη του κοινού, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ακούμε το τί έχει να πει, χωρίς να φοράμε παρωπίδες για την σχεδιαστική μας αντίληψη. Αν πιστεύουμε ότι κάτι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, όλη η ομάδα θα δουλέψει νύχτα μέρα για να το κάνει.

Η προσωπική (εκτός των άλλων...) , προσωπκή και ίσως παιδική πινελιά θα είναι στο κομμάτι του packaging.

Καλό ΣΚ σε όλους.
Δ.
Κουκλί.... Μπράβο σας!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλησπέρα και πάλι στο κοινό. Απλά να πω ότι εδώ:
Updated Aurora T700 rally.

Μπορείτε να δειτε το συνολικό πακέτο (ποδιά, εξάτμιση, φτερό, σέλα). Μετά απο την γνώμη του κοινού, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ακούμε το τί έχει να πει, χωρίς να φοράμε παρωπίδες για την σχεδιαστική μας αντίληψη. Αν πιστεύουμε ότι κάτι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, όλη η ομάδα θα δουλέψει νύχτα μέρα για να το κάνει.

Η προσωπική (εκτός των άλλων...) , προσωπκή και ίσως παιδική πινελιά θα είναι στο κομμάτι του packaging.

Καλό ΣΚ σε όλους.
Δ.
Δεν ξερω ποιος ειναι ο στοχος σας για το τελικο προϊόν ως προς τον τομεα βελτίωσης ( αισθητικο vs λειτουργικο) και πιο κομματι της αγορας στοχευει. Αισθητικα ειναι ομορφο.
Εμενα παντως σαν ιδιοκτήτη που με ενδιαφερει πιο πολυ το λειτουργικο κομματι με προβληματιζει λιγο το θεμα του τελικού και της επαφης του με το ψαλιδι σε περίπτωση πτωσης.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To μπροστινό ψηλό φτερό είναι το καλύτερο από ο,τι εχει κυκλοφορήσει γενικώς...Το πακέτο με την ποδιά κτλ είναι πιο ολοκληρωμένο και περιμένουμε να το δούμε και σε live εκδοχή το πρώτο που θα φτιαχτεί. Και η ποδιά πολύ δυνατή.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δεν ξερω ποιος ειναι ο στοχος σας για το τελικο προϊόν ως προς τον τομεα βελτίωσης ( αισθητικο vs λειτουργικο) και πιο κομματι της αγορας στοχευει. Αισθητικα ειναι ομορφο.
Εμενα παντως σαν ιδιοκτήτη που με ενδιαφερει πιο πολυ το λειτουργικο κομματι με προβληματιζει λιγο το θεμα του τελικού και της επαφης του με το ψαλιδι σε περίπτωση πτωσης.
Ο χώρος στον τομέα των οργάνων και η γενική εργονομία. Με τον πύργο μπορεί κάποιος να έχει το όργανο της Yamaha και ένα κινητό άνετα και εργονομικά και σε όρθια και καθιστή θέση οδήγησης, ενώ αν μεταφέρει το όργανο της Yamaha στο τιμόνι με μια βάση που είναι στο κιτ, έχει χώρο για GPS και κινητό, ή 10άρι Tablet. Είναι (σχεδιαστικά) ότι καλύτερο και πιο μπαλαντέρ έχει βγάλει η εταιρία μέχρι σήμερα. Η προσταστία επίσης σε πτώση του τεπόζιτου είναι κλειδί για εμάς αλλά και η ρύθμιση των φώτων. Λειτουργώ την μοστοσυκλέτα απο το 2019 και πάντα τύφλωνα έστω και λίγο τους οδηγούς αυτοκινήτων.
Για το τελικό και ναι και όχι. Εμένα με στενοχώρησε η Yamaha που η βάση είναι κολλημένη στο πλαίσιο, θα έπρεπε να την κάνει όπως τους μασπιέδες.Είναι λίγο περιοριστικό ,αλ΄λιώς θα πηγαίναμε σε λύση Τ7 που είναι πιο όμορφη. Πρέπει όμως να μείνει χαμηλά στο κιτ μας, λόγω του ότι είμαστε σε φάση σχεδιασμού (προς το παρών...) για πίσω τεπόζιτα.

Το ψηλό φτερό είναι tricky και προσπαθούμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολα γίνεται για τους ιδιοκτήτες, αλλά κι εμένα μου αρέσει περισσότερο με ψηλό φτερό.

Για το βίντεο εννοείται ότι θα γίνει, και boxing πράγματα και installation όπως κάνουμε πάντα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται παιδιά απο τρέξιμο... Είμαστε με τα Algofrren των εξακοσίων παραμάσχαλα... Βοήθεια μας...! o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ο χώρος στον τομέα των οργάνων και η γενική εργονομία. Με τον πύργο μπορεί κάποιος να έχει το όργανο της Yamaha και ένα κινητό άνετα και εργονομικά και σε όρθια και καθιστή θέση οδήγησης, ενώ αν μεταφέρει το όργανο της Yamaha στο τιμόνι με μια βάση που είναι στο κιτ, έχει χώρο για GPS και κινητό, ή 10άρι Tablet.
Ενα μικρο σχόλιο αναφορικα με την βαση για το κινητο: Η μεγαλη επιφάνεια επαφης χωρις καποιο διακριτο τροπο απόσβεσης για τους κραδασμους ενδεχομένως να ειναι επιβλαβής για τα κινητά και ειδικα για τους φακους και τις καμερες τους λόγο κραδασμων. Ισως σε βαθος χρονου και για καποια αλλα ηλεκτρονικα εξαρτήματα δεδομενου της χαμηλης ποιοτητας κατασκευής και του προσδοκομενου χρονου ζωης των κινητών.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πολύ σωστός! Όλες οι βάσεις μας από το 2016 στηρίζονται σε 4 αντικραδασμικα μεγάλης διαμέτρου που απομονώνουν τελείως την βάση οργάνων από τον πύργο. Το όργανο έχει και τα μαμά λαστιχάκια του επιπλέον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ο τρόπος στήριξης του τελικού εξάτμισης, νομίζω, ήταν το μεγαλύτερο φάουλ σε αυτό το μηχανάκι, αν υποθέσουμε ότι οι κάτοχοι θα το χρησιμοποιούν όπως πρέπει. Τα παραδείγματα μετατόπισης του τελικού από πτώση προς το ψαλίδι και τη φθορά του δεύτερου είναι αναρίθμητα στο διαδίκτυο. Έχουν βγει διάφορες λύσεις άλλες καταργούν μέρος της υφιστάμενης βάσης και άλλες την παρακάμπτουν με αμφίβολο οπτικό αποτέλεσμα. Η λύση μιας καναδεζικης φίρμας, οπτικά αλλά και λειτουργικά είναι η μέση λύση θεωρώ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σωστά. Αν και δεν.μου αρέσει η ιδέα του να κόψω τη βάση ή γενικά των μη αναστρεψιμων αλλαγών.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Σωστά. Αν και δεν.μου αρέσει η ιδέα του να κόψω τη βάση ή γενικά των μη αναστρεψιμων αλλαγών.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εννοείται ότι είναι μεγάλη βλακεία. Αλλά μεγαλύτερη της εταιρίας δεν τους έκοψε να βάλουν δύο βίδες δλδ και να αλλάζει;

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Οι δύο βίδες όπως είναι στα παράλια; Και δύο σπυρωματα; Απλά έκαναν πατάτα όπως στο triumph 800 με τα πατάκια.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom