amyroukai
Big Membered Wunderkind
Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Πολύ σωστά.Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Ναι και εγώ περίεργος είμαι να δω τι θα μπορούσε να αλλάξει χωρίς ένα σκασμό λεφτά για μπλιμπλίκια από ανθρακονηματα, μαγνήσιο κλπ.Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Έτσι για την συζήτηση, το "κιτ ελαφρώματος" στο ελαφρύτερο δικύλινδρο της αγοράς, τι ακριβώς προσφέρει; 701/690 δεν θα γίνει ποτέ.
Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι κε των προτέρων, απλά λίγο να θέσω τους προβληματισμούς μου κι εγώ και τις σκέψεις μου αν μου επιτρέπεται.640 Armageddon
Όπως έγραψα και στο λογαριασμό σας στο facebook, τα θέματα με τα οποία δεν έχουν συμβιβαστεί οι κάτοχοι του Τ700 είναι:
Aπό κεί και πέρα κατά τη προσωπική μου γνώμη πάντοτε:
- Το φτωχό σε πληροφόρηση ταχύμετρο- όργανο,
- Η θέση της εξάτμισης (ήδη έχουν αγορασει Aftermarket, όποτε η λύση πρέπει να έιναι universal) και
- Η μικρή αυτονομία.
Το ψηλό φτερό διχάζει πολύ, όσον αφορά την πρακτικότητα,
Η ποδιά είναι χιλιοπαιγμένη από όλες τις εταιρίες και όλα τα υλικά
Ο διπλός δίσκος μπροστά δεν ενοχλεί, ίσα ίσα δίνει σιγουριά
Μην ξεχνάτε ότι οι κάτοχοι Τ700 θέλουν απλότητα, σχετικά χαμηλή τιμή και πρακτικότητα για enduro travel
Αν ένα κιτ φτάσει την τιμή στα ύψη, δεν θα γίνει αποδεκτή από τους κατόχους.
Ίσως για αυτό το μηχανάκι πρέπει να αλλάξει η αντίληψη του Dakar και να πάμε σε Ride around the world καταστάσεις.
Κουκλί.... Μπράβο σας!!Καλησπέρα και πάλι στο κοινό. Απλά να πω ότι εδώ:
Updated Aurora T700 rally.
Μπορείτε να δειτε το συνολικό πακέτο (ποδιά, εξάτμιση, φτερό, σέλα). Μετά απο την γνώμη του κοινού, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ακούμε το τί έχει να πει, χωρίς να φοράμε παρωπίδες για την σχεδιαστική μας αντίληψη. Αν πιστεύουμε ότι κάτι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, όλη η ομάδα θα δουλέψει νύχτα μέρα για να το κάνει.
Η προσωπική (εκτός των άλλων...) , προσωπκή και ίσως παιδική πινελιά θα είναι στο κομμάτι του packaging.
Καλό ΣΚ σε όλους.
Δ.
Δεν ξερω ποιος ειναι ο στοχος σας για το τελικο προϊόν ως προς τον τομεα βελτίωσης ( αισθητικο vs λειτουργικο) και πιο κομματι της αγορας στοχευει. Αισθητικα ειναι ομορφο.Καλησπέρα και πάλι στο κοινό. Απλά να πω ότι εδώ:
Updated Aurora T700 rally.
Μπορείτε να δειτε το συνολικό πακέτο (ποδιά, εξάτμιση, φτερό, σέλα). Μετά απο την γνώμη του κοινού, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ακούμε το τί έχει να πει, χωρίς να φοράμε παρωπίδες για την σχεδιαστική μας αντίληψη. Αν πιστεύουμε ότι κάτι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, όλη η ομάδα θα δουλέψει νύχτα μέρα για να το κάνει.
Η προσωπική (εκτός των άλλων...) , προσωπκή και ίσως παιδική πινελιά θα είναι στο κομμάτι του packaging.
Καλό ΣΚ σε όλους.
Δ.
Ο χώρος στον τομέα των οργάνων και η γενική εργονομία. Με τον πύργο μπορεί κάποιος να έχει το όργανο της Yamaha και ένα κινητό άνετα και εργονομικά και σε όρθια και καθιστή θέση οδήγησης, ενώ αν μεταφέρει το όργανο της Yamaha στο τιμόνι με μια βάση που είναι στο κιτ, έχει χώρο για GPS και κινητό, ή 10άρι Tablet. Είναι (σχεδιαστικά) ότι καλύτερο και πιο μπαλαντέρ έχει βγάλει η εταιρία μέχρι σήμερα. Η προσταστία επίσης σε πτώση του τεπόζιτου είναι κλειδί για εμάς αλλά και η ρύθμιση των φώτων. Λειτουργώ την μοστοσυκλέτα απο το 2019 και πάντα τύφλωνα έστω και λίγο τους οδηγούς αυτοκινήτων.Δεν ξερω ποιος ειναι ο στοχος σας για το τελικο προϊόν ως προς τον τομεα βελτίωσης ( αισθητικο vs λειτουργικο) και πιο κομματι της αγορας στοχευει. Αισθητικα ειναι ομορφο.
Εμενα παντως σαν ιδιοκτήτη που με ενδιαφερει πιο πολυ το λειτουργικο κομματι με προβληματιζει λιγο το θεμα του τελικού και της επαφης του με το ψαλιδι σε περίπτωση πτωσης.
Ενα μικρο σχόλιο αναφορικα με την βαση για το κινητο: Η μεγαλη επιφάνεια επαφης χωρις καποιο διακριτο τροπο απόσβεσης για τους κραδασμους ενδεχομένως να ειναι επιβλαβής για τα κινητά και ειδικα για τους φακους και τις καμερες τους λόγο κραδασμων. Ισως σε βαθος χρονου και για καποια αλλα ηλεκτρονικα εξαρτήματα δεδομενου της χαμηλης ποιοτητας κατασκευής και του προσδοκομενου χρονου ζωης των κινητών.Ο χώρος στον τομέα των οργάνων και η γενική εργονομία. Με τον πύργο μπορεί κάποιος να έχει το όργανο της Yamaha και ένα κινητό άνετα και εργονομικά και σε όρθια και καθιστή θέση οδήγησης, ενώ αν μεταφέρει το όργανο της Yamaha στο τιμόνι με μια βάση που είναι στο κιτ, έχει χώρο για GPS και κινητό, ή 10άρι Tablet.
Εννοείται ότι είναι μεγάλη βλακεία. Αλλά μεγαλύτερη της εταιρίας δεν τους έκοψε να βάλουν δύο βίδες δλδ και να αλλάζει;Σωστά. Αν και δεν.μου αρέσει η ιδέα του να κόψω τη βάση ή γενικά των μη αναστρεψιμων αλλαγών.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk