YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τόσα υπέροχα καλογυρισμένα PromoVideo από επαγγελματίες κασκαντέρ που έκαναν ΠαΠΠάδες.
Τι διάλο....κανένας δεν έπεσε...κανένας λαιμός εξάτμισης δεν λύγισε....κανένα ψαλίδι δε γδάρθηκε...???
Για να σου λυθεί η απορία κάνε ζουμ εδώ :
και εδώ :
και εδώ :
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παρακολουθούσα ένα βίντεο για το AJP PR7 και ο ιδιοκτήτης έλεγε ότι είχε θέμα με τον σωλήνα της εξάτμισης γιατί έβρισκε το πίσω φρένο σε δυνατό φρενάρισμα. Σε ένα μηχάνακι εξειδικευμένο και προσανατολισμένο για φουλ χώμα. Σιγά μην κάθοταν οι γιαμαχαιοι να σκάσουν για το τελικό του τενερέ που έτσι κι αλλιώς είναι ον-οφ.Αφού τους βγήκε το dakarισιο λουκ που πουλάει ολα τα άλλα είναι λεπτομέρειες. Μήπως θα τους κόστιζε να βάλουν πιο γέρο πλαστικό στις χούφτες; Στο husaberg το 450 που είχα για να περάσω φίλλερ στις βαλβίδες εξαγωγής έκανα ταχυδακτυλουργικά και απο καινούργιο που το είχα η αλυσίδα ακουμπούσε στην εσωτερική επιφάνεια του πλαισίου και το ''έτρωγε΄΄ ελαφρώς... Μπορώ να σας αναφέρω κατασκευαστικές αστοχίες σχεδόν για όλα τα μηχανάκια που πέρασαν απο τα χέρια μου αλλά νομίζω οτι στην περίπτωση του τενερέ ,αν το δούμε ως travel enduro ,dual sport ή όπως τα λένε τσπ η εξάτμιση θέλει στοργή και προστασία αν το κυνηγάς στο χώμα αλλά δεν είναι τόσο πρόβλημα ώστε να σε αποτρέψει απο την απόκτηση του...
 

nickpyrgos

On The Road
Περιοχή
ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Όνομα
NIKOS
Μοτό
BMW GS 1200 triple black 2016
ΥΑΜΑΗΑ tenere 700 World Rally
Καλησπέρα εδώ θα δείτε τις τάπες και πόσο καθαρό είναι μέσα το παξιμάδι. Τα αυτοκόλλητα πλαισίου και του ψαλιδιού για τα αυτοκόλλητα υπάρχει το πατρόν για όποιον θέλει να τα φτιάξει.


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
καλημερα φιλε μου!! πολυ ωραια τα αυτοκολλητα στο ψαλιδι.. που τα εφτιαξες να παραγγειλω και εγω εαν δεν σου κανει κοπο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτή η πατέντα έχει μπει και πιο πάνω; δε θυμάμαι. Την είδα στο fb



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αυτή η πατέντα έχει μπει και πιο πάνω; δε θυμάμαι. Την είδα στο fb



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε θα μεινει ιχνος απο το φλας μετα απο 10 λεπτα οδηγησης
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτή η πατέντα έχει μπει και πιο πάνω; δε θυμάμαι. Την είδα στο fb



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτή η πατέντα δεν είναι διαθέσιμη ακόμα για πώληση. Δοκιμάζουν διάφορα στην hpcorse...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εβαλα και εβγαλα. Ωστόσο το αφησα και στη γιαμαχα για το πρωτο σερβις. Και δεν θυμαμαι γμτ αν το εκανε πριν απο καποια απο ολες αυτες τις αλλαγες.

Επισης δεν ξερω αν ειναι η ταχυτητα η κατι που σχετιζεται με τις στροφες.
Βασικα παω να τσεκαρω.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εβαλα και εβγαλα. Ωστόσο το αφησα και στη γιαμαχα για το πρωτο σερβις. Και δεν θυμαμαι γμτ αν το εκανε πριν απο καποια απο ολες αυτες τις αλλαγες.

Επισης δεν ξερω αν ειναι η ταχυτητα η κατι που σχετιζεται με τις στροφες.
Βασικα παω να τσεκαρω.
Μήπως σου ρύθμισαν την αλυσίδα...?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
επίσης μήπως βάζοντας βγάζοντας τις βίδες που συνδέουν μοτέρ με πλαίσιο, στις οποίες πιάνουν τα κάγκελα, κάτι δεν σφίχτηκε με σωστή σειρά/ροπή κλπ.

στα fazer έλεγαν λύστε κάποιες (δεν θυμάμαι πλέον ποιές), βάλτε το μπροστά να "κάτσει" όπως θέλει το μοτέρ και ξανασφίξτε. Δεν το δοκίμασα ποτέ βέβαια, άλλοι ορκίζονταν ότι κάνει θαύματα
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μήπως σου ρύθμισαν την αλυσίδα...?
Ετσι φαίνεται αν και τους ειπα να μην την πειραξουνε. :roflmao:
Βασικα πρεπει να την λασκαρω μαλλον λιγο γιατι ισως το παρακαναν. Μεταφερονται κραδασμοί απο την τεντωμενη αλυσιδα?

επίσης μήπως βάζοντας βγάζοντας τις βίδες που συνδέουν μοτέρ με πλαίσιο, στις οποίες πιάνουν τα κάγκελα, κάτι δεν σφίχτηκε με σωστή σειρά/ροπή κλπ.

στα fazer έλεγαν λύστε κάποιες (δεν θυμάμαι πλέον ποιές), βάλτε το μπροστά να "κάτσει" όπως θέλει το μοτέρ και ξανασφίξτε. Δεν το δοκίμασα ποτέ βέβαια, άλλοι ορκίζονταν ότι κάνει θαύματα
Το βαλε βγαλε το εκανα πριν το σερβις. Δεν μπορω να τσεκαρω αν σφιξανε ξανα το μηχανακι. Ηλπιζα οτι θα το κανανε!

Τσεκαρα μολις και δεν εχει σχεση η ταχυτητα. Με νεκρα αλλα και με 1η η 2α πανω και απο τις 4000 αρχιζει και τρεμει οπως στα 120.
 
Top Bottom