Φτάνοντας τα 500 χλμ και έχοντας και μηχανικό γρύλο πλέον ,είπα να ασχοληθώ λίγο με το γρασσάρισμα του μοχλικού. Βγήκαν όλα ελέγχθηκαν και ξαναμπήκαν γρασσαρισμένα. Το μοχλικό ήταν οριακά για να το πείς στεγνό, χωρίς το μηχανάκι να έχει πλυθεί και χωρίς να έχει βραχεί γενικότερα. Αν το έλυνα μετά το στρωσιμο,μετά τα 1600 δλδ, πιθανόν να είχαν κάνει σημάδι οι άξονες. Αφαίρεσα και τον άξονα του ψαλιδιού που εκεί βρήκα γράσσο και τέλος έλυσα τους τροχούς εμπρός-πίσω και τους έσφιξα με τα εργαλεία που έχω στην φορητή εργαλειοθήκη ,που κουβαλάω μαζί μου. Ήταν ένα ωραίο δίωρο στατικής γνωριμίας με το τενερέ...