YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Προσωπικά σε πρώτη φαση θα δοκίμαζα να σφιξω/ελέγξω ο,τι βίδα ενώνει κινητήρα με πλαίσιο, με ρυθμισμένο δυναμόκλειδο στις ροπές του κατασκευαστή.
Σφίγγοντας τσεκάροντας ότι όλες τις βίδες τελικά το πρόβλημα ήταν αλλού. Και το κατάλαβα όταν έμεινα από βενζίνη. Ή μάλλον όταν ξαναγέμισα το ντεπόζιτο... :roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σφίγγοντας τσεκάροντας ότι όλες τις βίδες τελικά το πρόβλημα ήταν αλλού. Και το κατάλαβα όταν έμεινα από βενζίνη. Ή μάλλον όταν ξαναγέμισα το ντεπόζιτο... :roflmao:
Ταπα ρεζερβουαρ?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ταπα ρεζερβουαρ?
Όχι. Η ίδια η βενζίνη. Υποθέτω 'οτι η έλλειψη της μάζας ή το βάρος της βενζίνης και η πίεση στο ντεπόζιτο αφήνουν τους κραδασμούς να διαχέονται. Η κάτι τέτοιο...
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δοκίμασες κάτι τέτοιο τελικά?
'Οχι δεν το τόλμησα γιατί ακόμα δεν σκοπεύω να ταξιδέψω σύντομα σε μεγάλες αποστάσεις και ταχύτητες που θα τα έκαναν απαρραίτητα αξεσουάρ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Φτάνοντας τα 500 χλμ και έχοντας και μηχανικό γρύλο πλέον ,είπα να ασχοληθώ λίγο με το γρασσάρισμα του μοχλικού. Βγήκαν όλα ελέγχθηκαν και ξαναμπήκαν γρασσαρισμένα. Το μοχλικό ήταν οριακά για να το πείς στεγνό, χωρίς το μηχανάκι να έχει πλυθεί και χωρίς να έχει βραχεί γενικότερα. Αν το έλυνα μετά το στρωσιμο,μετά τα 1600 δλδ, πιθανόν να είχαν κάνει σημάδι οι άξονες. Αφαίρεσα και τον άξονα του ψαλιδιού που εκεί βρήκα γράσσο και τέλος έλυσα τους τροχούς εμπρός-πίσω και τους έσφιξα με τα εργαλεία που έχω στην φορητή εργαλειοθήκη ,που κουβαλάω μαζί μου. Ήταν ένα ωραίο δίωρο στατικής γνωριμίας με το τενερέ...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εχει καποιος κατοχος τενερε καγκελα πισω με αλουμινενιες ή αλλες βαλιτσες να τον βαλω να μου μετρήσει κατι?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
μαμά κάγκελα? έχω της SW-Motech
Μου κανει!
Παιζει να μου μετρησεις τα παρακάτω?

  1. Αποσταση πανω δοκου με το υψος της σελας (νοητη προεκταση της σελας )
  2. Αποσταση κάτω δοκου απο το εδαφος με το μηχανακι σε ορθια θεση
  3. Αποσταση δεξιας δοκου με την νοητη προέκταση της αριστερης βιδας της βασης του μαρσπιε συνεπιβάτη.


Αν εχεις βαλιτσες:
1)με ενδιαφέρει το πλάτος της βαλίτσαw
2)Αποσταση δεξιας πλευρας από το μαρσπιε συνεπιβατη
3)Αποσταση κάτω πλευρας απο το εδαφος
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
θα τα χεις το βραδάκι μόλις γυρισω απο δουλειά

Βαλίτσες εχω τις SW-MOTECH TRAX ION 37 LT. Διαστάσεις (Π x Υ x Β) : 49 x 37 x 23 εκ
 
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
1) 8,5 έως 9 εκατοστά.Η σελα δεν είναι εντελώς παράλληλη με το πανω κάγκελο
2)58 εκατοστά
3) 23,5 εκατοστά


Δεν έχω βαλίτσες. Θα πάρω σαμαρια 21 brothers
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
snpl
  1. Αποσταση πανω δοκου με το υψος της σελας (νοητη προεκταση της σελας )
    • 4,5cm (μπροστά προς οδηγό) με 5,5cm (πίσω προς ουρά που η σέλα λεπτένει)
  2. Αποσταση κάτω δοκου απο το εδαφος με το μηχανακι σε ορθια θεση
    • 60cm (μπροστά άκρο προς οδηγό) με 63 cm (πίσω άκρο προς ουρά)
  3. Αποσταση δεξιας δοκου με την νοητη προέκταση της αριστερης βιδας της βασης του μαρσπιε συνεπιβάτη
    • 13cm
Με βαλιτσες:
1)με ενδιαφέρει το πλάτος της βαλίτσαw -> 49 cm
2)Αποσταση δεξιας πλευρας από το μαρσπιε συνεπιβατη -> 10 cm
3)Αποσταση κάτω πλευρας απο το εδαφος -> 57 cm (μπροστά άκρο προς οδηγό) με 60 cm (πίσω άκρο προς ουρά)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ευχαριστώ και τους δυο σας.
Εχω πάρει κάτι καγκελα απο την motortek outback και εχω αρχισει την κοπτοραπτικη για να τα τροποποιήσω. Ο λόγος ειναι αφενως για να ταιριάξουν με την βάση και σχαρα που ήδη έχω και αφετέρου γιατί έχω αλλλαξει την θέση της εξάτμισης.
Ο προβληματισμός μου ειναι γιατι αρχίζοντας την τροποποιηση για την αριστερή πλευρά και βάζοντας μια βαλίτσα που έχω παρατήρησα ότι είναι αρκετά χαμηλά και μπροστα.
Και με έβαλε σε σκέψεις οπότε ηθελα να δω μέτρα και από άλλα συστήματα γιατλι ενδεχόμενος να πρεπει να αλλάξω εντελώς τις βάσεις στηριξης.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σήμερα ασχολήθηκα με το βγάλσιμο του ψαλιδιου του τενερε. Είχαν τα ρουλεμάν κάτι σαν χοντρή βαλβολινη, δεν ήταν εντελώς στεγνά οπότε τα πέρασα όλα με γρασσο. Το αστείο είναι ότι η γιαμαχα προτείνει έλεγχο και λίπανση του άξονα και τον ρουλεμάν στα 50000 χλμ !!! Με αυτό που ειχαν από το εργοστάσιο ούτε 5000 δεν θα έβγαζαν... Επίσης αφαίρεσα και το πίσω φρένο και έκανα και εκεί μία λίπανση της προκοπής γιατί είναι έτσι σχεδιασμένη η βάση του που δεν γίνεται να την λιπανεις αν δεν την αφαιρέσεις εντελώς και Επίσης ήταν σχεδόν στεγνή...
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Σήμερα ασχολήθηκα με το βγάλσιμο του ψαλιδιου του τενερε. Είχαν τα ρουλεμάν κάτι σαν χοντρή βαλβολινη, δεν ήταν εντελώς στεγνά οπότε τα πέρασα όλα με γρασσο. Το αστείο είναι ότι η γιαμαχα προτείνει έλεγχο και λίπανση του άξονα και τον ρουλεμάν στα 50000 χλμ !!! Με αυτό που ειχαν από το εργοστάσιο ούτε 5000 δεν θα έβγαζαν... Επίσης αφαίρεσα και το πίσω φρένο και έκανα και εκεί μία λίπανση της προκοπής γιατί είναι έτσι σχεδιασμένη η βάση του που δεν γίνεται να την λιπανεις αν δεν την αφαιρέσεις εντελώς και Επίσης ήταν σχεδόν στεγνή...
Με τέτοια ζήτηση πάλι καλά που είχε λάδια και σφιχτά κολαρα..
 
Top Bottom