YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Επίσης οσο άφορα τις ρυθμισεις των αναρτήσεων καλο ειναι να τσεκάρετε τις ρυθμίσεις τις στάνταρ του μανουαλ γιατι απο το εργοστάσιο εμενα ειχαν μια αποκλιση 2 με 3 κλικ.
οποτε τα πήγα ολα στις στάνταρ και μετα με δοκιμες κατεληξα στα δικες μου οπου και σας παραθετω παρακατω αλλα για τον καθενα αυτο ειναι διαφορετικο.
Μεγάλη βοήθεια το βιντεο του Χελιωτη στο youtube να λεγονται αυτα, επισης του XLGeorge και desert fox τους οποιους και ευχαριστω.



Λοιπον ειμαι 1.80 και 90 κιλα.....



ΜΠΡΟΣΤΑ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΑΝΩ ΒΙΔΑ 17ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΚΑΤΩ ΒΙΔΑ 12 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα





ΠΙΣΩ
ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΡΥΘΜΙΣΗ SAG το δικο μου ειναι στα 15ΚΛΙΚ προφορτιση απο τερμα αριστερα προς τα δεξια


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΤΩ ΒΙΔΑ 15 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΠΑΝΩ ΒΙΔΑ 15 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Κάνε και το κόλπο με την σελα ώστε να βγαίνει χωρίς να ξεβιδωνεις. Επίσης γιατί έβγαλες τροχό για το μοχλικο δεν χρειάζεται. Τρίτον τα είχες κάποιο θέμα με την τοποθέτηση των καγκελων ζαχαρωνω να τα πάρω η να πάω στα heed.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ πριν αρκετό καιρό έκανα την μοντα με την σελα έβαλα ένα τουτορο και έντυσαν διάφορα μέρη με αυτοκόλλητο carbon και επετε συνέχεια έχω μαζέψει διάφορα στο γκαράζ και περιμένω πότε θα ευκαιρησω ώστε να τα τοποθετήσω

  1. Αυτοκόλλητα ψαλιδιού
  2. Σπάστες μανετες
  3. Διπλό Σταντ
  4. Εξάτμιση
  5. Led flash
6.δευτερο μπριζακι με βολτόμετρο
  1. Προστατευτικό εξατμίσεων
  2. Ουρά με λογότυπο τενερε
  3. Οδηγό αλυσίδας
  4. Προστατευτικό εξάτμισης από εντουρο
  5. Χούφτες barkbusters
  6. Βάση για το garmin zumo
  7. Αναμονή φόρτισης μπαταρίας
Σίγουρα και άλλα φιλολογία που τα ξεχναω


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
... Τρίτον τα είχες κάποιο θέμα με την τοποθέτηση των καγκελων ζαχαρωνω να τα πάρω η να πάω στα heed.
Επειδή εγώ έχω βάλει τα heed bunker, θα σε συμβούλευαν να τα έχεις ψηλά στις προτιμήσεις σου σε σχέση με το value for money, αλλά και την ευκολία τοποθέτησης στο σπίτι σου. Είναι συνολικού βάρους 8,7 κιλά αν θυμάμαι καλά- τα ζύγισμα πριν τα βάλω- και καλύπτουν και χαμηλά τρόμπα νερού.
Ήδη έχω full set αυτοκόλλητα όπως φαίνεται. Αγορασμενα από decalmoto ( Ιταλία) και φορεμένα στο AdvHellas στον Ευτυχή στο Παγκράτι ( φτιάχνει και αυτός set).
Τα δικά μου είναι τα " φτηνά" και λεπτά βγαίνουν και πιο παχιά για καλύτερη προστασία αλλά θέλουν περισσότερο κόπο στην εφαρμογή.
Πίσω έχω βάλει σχάρα touratech που έχει και χειρολαβές συνεπιβάτη για να μπορείς να την πιάνεις και εσύ για σήκωμα ή σπρώξιμο σε δύσκολα σημεία off road.
Στις επόμενες μέρες θα βάλω και bark busters που αγόρασα χθές.


Στάλθηκε από το IN2013 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Κάνε και το κόλπο με την σελα ώστε να βγαίνει χωρίς να ξεβιδωνεις. Επίσης γιατί έβγαλες τροχό για το μοχλικο δεν χρειάζεται. Τρίτον τα είχες κάποιο θέμα με την τοποθέτηση των καγκελων ζαχαρωνω να τα πάρω η να πάω στα heed.

Καλημερα φιλε μου το κολπο με τη σελα το εχω κανει απλα δεν προλαβα να το αναρτησω , τον τροχο το εβγαλα και για να καθαρισω μεσα το ψαλιδι ειμαι λιγο ψειρας να δω επισης πως θα ειναι αν με πιασει λαστιχο στο βουνο ετσι για προπονηση και οσο αφορα τα καγκελα κανενα θεμα ειναι απολυτα συμμετρικα και κοντα στο μηχανακι λιγο με ζορισε η αριστερη βιδα η μεγαλη του μοτερ που πιανει εκει το καγκελο.


Δωστε μονταρισματα να γουσταρουμε
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγώ πριν αρκετό καιρό έκανα την μοντα με την σελα έβαλα ένα τουτορο και έντυσαν διάφορα μέρη με αυτοκόλλητο carbon και επετε συνέχεια έχω μαζέψει διάφορα στο γκαράζ και περιμένω πότε θα ευκαιρησω ώστε να τα τοποθετήσω

  1. Αυτοκόλλητα ψαλιδιού
  2. Σπάστες μανετες
  3. Διπλό Σταντ
  4. Εξάτμιση
  5. Led flash
6.δευτερο μπριζακι με βολτόμετρο
  1. Προστατευτικό εξατμίσεων
  2. Ουρά με λογότυπο τενερε
  3. Οδηγό αλυσίδας
  4. Προστατευτικό εξάτμισης από εντουρο
  5. Χούφτες barkbusters
  6. Βάση για το garmin zumo
  7. Αναμονή φόρτισης μπαταρίας
Σίγουρα και άλλα φιλολογία που τα ξεχναω


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορείς σε παρακαλώ να βαλεις φωτογραφίες (η να μου πεις) που έβαλες το δοχείο του tutoro και τη διαδρομή για το σωληνάκι; Είναι το μόνο που κράτησα από την παλία μου μηχανή και το πρώτο που θα βάλω απάνω. Σκεφτόμουν να το βάλω να εφάπτεται στο εμπρός γρανάζι, αντί για το πίσω, ώστε να είναι και πιο προστατευμένο.
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ πριν αρκετό καιρό έκανα την μοντα με την σελα έβαλα ένα τουτορο και έντυσαν διάφορα μέρη με αυτοκόλλητο carbon και επετε συνέχεια έχω μαζέψει διάφορα στο γκαράζ και περιμένω πότε θα ευκαιρησω ώστε να τα τοποθετήσω

  1. Αυτοκόλλητα ψαλιδιού
  2. Σπάστες μανετες
  3. Διπλό Σταντ
  4. Εξάτμιση
  5. Led flash
6.δευτερο μπριζακι με βολτόμετρο
  1. Προστατευτικό εξατμίσεων
  2. Ουρά με λογότυπο τενερε
  3. Οδηγό αλυσίδας
  4. Προστατευτικό εξάτμισης από εντουρο
  5. Χούφτες barkbusters
  6. Βάση για το garmin zumo
  7. Αναμονή φόρτισης μπαταρίας
Σίγουρα και άλλα φιλολογία που τα ξεχναω


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν μπορεις καμια πληροφορια και φωτο για τα αυτοκολλητα του ψαλιδιου και το προστατευτικο της εξατμισης
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολυ καλο Τ700 DIY νημα! :yew:


Να προσθεσω κατι αλλο: για οσους δεν εχουν κεντρικο σταντ, το manual γραφει οτι δεν πρεπει να σηκωνεται η μοτο απο κατω απο την ποδιά με ανυψωτηρα. Καποιοι το εχουν αμφισβητησει αυτο και ο επομενος youtuber (Swanky Cat - Φιγουρατζης Γατος!) σηκωνει το δικο του και ψαχνει το γιατι η Γιαμαχα το λεει αυτο, που ειναι το οτι οι σωληνες πανω στους οποιους πιανει η ποδια δεν πιανουν στο σκελετο της μηχανης. Το συμπερασμα απο αυτον και αλλους ειναι οτι δεν υπαρχει προβλημα αν η ανυψωση γινει προσεκτικα, εξ'αλλου η ποδια πρεπει ν'αντεχει χτυπηματα σε βραχους κλπ οπου παιρνει ολο το βαρος της μηχανης με τον αναβατη.



ΥΓ Το κεντρικο σταντ της SW-Motech ζυγιζει 4.4 κιλα, προσθετει βαρος αλλα κανει ευκολο το γρασαρισμα/καθαρισμα της αλυσιδας και το βγαλσιμο των τροχων για αλλαγη σαμπρελας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Επίσης οσο άφορα τις ρυθμισεις των αναρτήσεων καλο ειναι να τσεκάρετε τις ρυθμίσεις τις στάνταρ του μανουαλ γιατι απο το εργοστάσιο εμενα ειχαν μια αποκλιση 2 με 3 κλικ.
οποτε τα πήγα ολα στις στάνταρ και μετα με δοκιμες κατεληξα στα δικες μου οπου και σας παραθετω παρακατω αλλα για τον καθενα αυτο ειναι διαφορετικο.
Μεγάλη βοήθεια το βιντεο του Χελιωτη στο youtube να λεγονται αυτα, επισης του XLGeorge και desert fox τους οποιους και ευχαριστω.



Λοιπον ειμαι 1.80 και 90 κιλα.....



ΜΠΡΟΣΤΑ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΑΝΩ ΒΙΔΑ 17ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΚΑΤΩ ΒΙΔΑ 12 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα





ΠΙΣΩ
ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΡΥΘΜΙΣΗ SAG το δικο μου ειναι στα 15ΚΛΙΚ προφορτιση απο τερμα αριστερα προς τα δεξια


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΤΩ ΒΙΔΑ 15 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΠΑΝΩ ΒΙΔΑ 15 ΚΛΙΚ απο τερμα δεξια προς τα αριστερα


ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ
Αυτό είναι ότι πιο χρήσιμο σε ότι αφορά τις ρυθμίσεις σε αναρτήσεις για το Τ7. Ισως θα είχε νόημα να κάναμε ένα πίνακα βάσει του συνόλου των κιλών και της χρήσης. π.χ.


Εντός δρόμου ρυθμίσεις
Βάρος
80κιλά (αναβάτης) 130 κιλά (αναβάτης και συνεπιβάτης) 160 κιλά (αναβάτης και συνεπιβάτης και μπαγκάζια)

Εκτός δρόμου ρυθμίσεις
Βάρος
80κιλά (αναβάτης) 130 κιλά (αναβάτης και συνεπιβάτης) 160 κιλά (αναβάτης και συνεπιβάτης και μπαγκάζια)
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μπορείς σε παρακαλώ να βαλεις φωτογραφίες (η να μου πεις) που έβαλες το δοχείο του tutoro και τη διαδρομή για το σωληνάκι; Είναι το μόνο που κράτησα από την παλία μου μηχανή και το πρώτο που θα βάλω απάνω. Σκεφτόμουν να το βάλω να εφάπτεται στο εμπρός γρανάζι, αντί για το πίσω, ώστε να είναι και πιο προστατευμένο.
Άρχοντα εδώ είσαι το έβαλα στο δεξί πλαστικακια χωράει ίσα ίσα. Όσο για τα αυτοκόλλητα ψαλιδιού μου τα έφτιαξε ένα παιδί στον Γέρακα. Πολύ καλά ποιοτικά είναι τα ίδια που βάζουν στο εντουρο. Απλά το γκρι του δεν ακριβώς το ίδιο με το μηχανάκι για τους ψείρες σαν εμένα. Τα προστατευτικά εξάτμισης υπάρχουν στο καρ.gr είναι για εντουρο μιτσικλετακια αλλά εγώ τα έφερα από την άπω Ανατολή στα πέντε ευρώ έναντι των 15 που έχουν στην εγχώρια αγορά.


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Επίσης έβαλα και πλαστικες τάπες στους άξονες επάνω στο πλαίσιο ώστε να μη μαζεύουν χώματα με κόστος πενήντα λεπτών έναντι 15 που ζητάνε για τις pyramid


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Άρχοντα εδώ είσαι το έβαλα στο δεξί πλαστικακια χωράει ίσα ίσα. Όσο για τα αυτοκόλλητα ψαλιδιού μου τα έφτιαξε ένα παιδί στον Γέρακα. Πολύ καλά ποιοτικά είναι τα ίδια που βάζουν στο εντουρο. Απλά το γκρι του δεν ακριβώς το ίδιο με το μηχανάκι για τους ψείρες σαν εμένα. Τα προστατευτικά εξάτμισης υπάρχουν στο καρ.gr είναι για εντουρο μιτσικλετακια αλλά εγώ τα έφερα από την άπω Ανατολή στα πέντε ευρώ έναντι των 15 που έχουν στην εγχώρια αγορά.


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To οτι χωράει και κάτω απο το πλαστικό είναι ότι πιο ιδανικό αφού δεν φαίνεται και είναι και προστατευμένο. Το έχεις δουλέψει καθόλου σε αυτή τη θέση; Σου λιπαίνει σωστά την αλυσίδα έτσι όπως το έχεις τοποθετήσει;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Επίσης έβαλα και πλαστικες τάπες στους άξονες επάνω στο πλαίσιο ώστε να μη μαζεύουν χώματα με κόστος πενήντα λεπτών έναντι 15 που ζητάνε για τις pyramid


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει βγάλει η ΗΕΕD προστατευτικό από αλουμίνιο, δυστυχώς μόνο για τη μία πλευρά. Πόσο θα αντέξουν τα αυτοκόλλητα στην τριβή από την μπότα;
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχει βγάλει η ΗΕΕD προστατευτικό από αλουμίνιο, δυστυχώς μόνο για τη μία πλευρά. Πόσο θα αντέξουν τα αυτοκόλλητα στην τριβή από την μπότα;
Από την άλλη δεν θα βγάλει..; Είναι αρκετά σκληρό πλαστικό. Όταν χαλάσουν έχω κρατήσει το πατρόν να ξαναφτιάξω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
To οτι χωράει και κάτω απο το πλαστικό είναι ότι πιο ιδανικό αφού δεν φαίνεται και είναι και προστατευμένο. Το έχεις δουλέψει καθόλου σε αυτή τη θέση; Σου λιπαίνει σωστά την αλυσίδα έτσι όπως το έχεις τοποθετήσει;
Είναι τέλειο και το σημείο και η λυπάνση. Απλά για και δύο ημέρες θα κυκλοφορείς χωρίς το πλαστικό για να το ρυθμίσεις στην σωστή ποσότητα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι τέλειο και το σημείο και η λυπάνση. Απλά για και δύο ημέρες θα κυκλοφορείς χωρίς το πλαστικό για να το ρυθμίσεις στην σωστή ποσότητα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχε υπόψιν ότι η ρευστότητα του αλλάζει αναλόγως τεραιν οπως και εξωτερικής θερμοκρασίας...
Θεωρώ ότι θα πρέπει η βίδα ρύθμισης της ροής να είναι εύκολα προσβάσιμη... ;)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Είναι συνολικού βάρους 8,7 κιλά αν θυμάμαι καλά- τα ζύγισμα πριν τα βάλω- και καλύπτουν και χαμηλά τρόμπα νερού.
8.7 καγκελα μπρος (η 5.6 τα δικα μου) + 4.6 κάγκελα πίσω + 2.1 σχάρα πίσω και χερούλια + 4.5 διπλό Σταντ + από δω από κει μαζεύονται πολλά κιλά πάντως...σχεδον 20.
Εγώ νομίζω θα αντικαταστήσω κάγκελα μπρος με αυτα : Yamaha Tenere 700 ( T700 / T7 / MT 07) - HDPE engine covers
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έχε υπόψιν ότι η ρευστότητα του αλλάζει αναλόγως τεραιν οπως και εξωτερικής θερμοκρασίας...
Θεωρώ ότι θα πρέπει η βίδα ρύθμισης της ροής να είναι εύκολα προσβάσιμη... ;)
Ετσι :ok: Αρχικα με του που μπαινει κανεις στο χωμα θελει ελαχιστη ροη και με το που βγαινει παλι ανοιγμα. Η βιδα ρυθμισης ροης πρεπει να ειναι ευκολα προσβασιμη, εγω στο CRF μπορω και την κλεινω/ανοιγω ακομα και οταν ειμαι πανω στο μηχανακι.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σκέφτηκα να ανοίξω αυτο το θέμα ωστε να αναρτηθούν λύσεις επισκευές σίγουρα για οσους το εχουν και για ολους που το σκέφτονται.
Μετα λοιπον την αγορα του οσο και πριν η αναζήτηση διάφορων τεχνικών θεμάτων στο διαδίκτυο ειναι ατελείωτη απο διάφορους στο εξωτερικό οπου πραγματικά το εχουν λυσει οσο δεν παει με διάφορα βίντεο και άρθρα οπου σε κατατοπίζουν πληρως.
Ετσι λοιπον μετα απο ενα βιντεο το οποιο εχει αναρτηθει στο YOUTUBE και στο θέμα εδω μεσα του Τ7 ειναι η αστοχία της YAMAHA στην πισω αναρτηση και το μοχλικο στα οποια οι βιδες και οι φωλιές δεν ειναι γρασαρισμένες. Οποτε ειναι μια εργασία κατα την γνωμη μου που πρεπει να γινει άμεσα.

Ξεκινώντας λοιπον σηκώνουμε το μηχανάκι για να βγάλουμε τον τροχό λυνωντας με 22 απο αριστερα και βγαζοντας τον αξονα και το τροχο





στη συνεχεια βλεπουμε το μοχλικο και την πισω αναρτηση


και λυνουμε τις τρεις βιδες οπου θα χρειαστουμε 17αρι γερμανοπολυγωνο και καρυδακι 17 , 14αρι καρυδακι


βγαζουμε τρεις βιδες παξιμαδια και 3 δαχτυλιδια αντιστοιχα απο καθε φωλια και τους 2 βραχιονες




και γρασάρουμε παντού και τα πάντα με γράσο αδιάβροχο οπως και τις βιδες με τα δαχτυλιδια







βαζουμε ολες τις βιδες σκουπιζουμε και σφιγγουμε

ΒΙΔΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 45Νm
ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΙΟΝΩΝ 48 Νm


Τελος βαζουμε τροχο

καλη επιτυχια.
Πολύ καλή ιδέα το post.Να σε ρωτήσω, τον άξονα του ψαλιδιού τον τσέκαρες; Εγώ διάβασα σε ξένα forum ότι στα περισσότερα, μόνο ο λαιμός έρχεται γρασσαρισμένος σωστά από το εργοστάσιο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πολύ καλή ιδέα το post.Να σε ρωτήσω, τον άξονα του ψαλιδιού τον τσέκαρες; Εγώ διάβασα σε ξένα forum ότι στα περισσότερα, μόνο ο λαιμός έρχεται γρασσαρισμένος σωστά από το εργοστάσιο.
Υ.Γ ΚΟΥΚΛΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!
 
Top Bottom