YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τον λαιμό τον έφτιαξα στον Πειραιά στον Παπαγιαννη (Race tech) και μου πήρε €60 πριν τρεις μήνες.
Μετα βάζεις ότι τελικό θέλεις.

Αν σ αρέσει αυτό που βλέπεις πιστεύω ότι θα μπορούσα να ξαναβάλω την μαμά εξάτμιση και να του το δώσω για αντιγραφή.
Εχω στα σκαρια μια μοντα. Με στανταρ 50mm σωλήνα σε διαφορες γωνιες. Επειδη ομως το inox ειναι δυσκολο με mig και λόγω απειρίας παιζει να γινει βγει μλκια, ειδικα με τις γωνίες, σκεφτομουνα να τραβηξω απλά τσιμπήματα στις ενώσεις και να το δωσω σε καποιον να το κολλήσει κανονικα.
Η αλλη εναλλακτική είναι να κανω το σχεδιο απο πλαστικό σωλήνα και να το δωσω για αντιγραφή.
Παιζει να σου στειλω εγω και να μου βγαλει μια ρεπλικα?
Και φυσικά οποιος θέλει αντιγράφει...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εχω στα σκαρια μια μοντα. Με στανταρ 50mm σωλήνα σε διαφορες γωνιες. Επειδη ομως το inox ειναι δυσκολο με mig και λόγω απειρίας παιζει να γινει βγει μλκια, ειδικα με τις γωνίες, σκεφτομουνα να τραβηξω απλά τσιμπήματα στις ενώσεις και να το δωσω σε καποιον να το κολλήσει κανονικα.
Η αλλη εναλλακτική είναι να κανω το σχεδιο απο πλαστικό σωλήνα και να το δωσω για αντιγραφή.
Παιζει να σου στειλω εγω και να μου βγαλει μια ρεπλικα?
Και φυσικά οποιος θέλει αντιγράφει...
Θα κατέβω Πειραιά την άλλη εβδομάδα.
Θα κάνω μια στάση να ρωτήσω αν κάνει αντιγραφή από μοντέλο.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χρήστο η λύση αυτή που έχεις φτιάξει με την εξάτμιση πως δουλευει στις ξάπλες; Βρίσκει κάτω; Και αν ναι, στραβώνει τη βάση προς τα μέσα; Υποθέτω το σημάδι στο ψαλίδι είναι πρίν κάνεις την μόντα;
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Χρήστο η λύση αυτή που έχεις φτιάξει με την εξάτμιση πως δουλευει στις ξάπλες; Βρίσκει κάτω; Και αν ναι, στραβώνει τη βάση προς τα μέσα; Υποθέτω το σημάδι στο ψαλίδι είναι πρίν κάνεις την μόντα;
Ναι το σημάδι είναι από πριν.
Πάλι βρίσκει η εξάτμιση κάτω αλλά πολύ λιγότερο και δεν χτυπάει στο ψαλίδι πια.

Έβαλα ένα τελικό Κινεζοβιτς με €50 απο το wish με την ιδέα να ψαχτω με την ησυχία μου αργότερα, αλλά "ουδέν μονιμοτερο του προσωρινού"
Aκουγεται, δειχνει, και δουλεύει μια χαρά και όταν θα το ξαπλώσω κάτω (κάτι που έχει αργήσει ασυνήθιστα να συμβεί) δεν θα με πειράξει καθόλου.

Είναι και σχεδόν τέσσερα κιλά ελαφρυτερο από το θερμοσίφωνο που έχει για τελικό από το εργοστάσιο.

Έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι η μόνωση του θα είναι ανάλογη της τιμής, και σε κάνα εξάμηνο θα ακούγεται σαν ντενεκές οπότε βλέπουμε τότε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι η μόνωση του θα είναι ανάλογη της τιμής, και σε κάνα εξάμηνο θα ακούγεται σαν ντενεκές οπότε βλέπουμε τότε.
Την αδειάζεις και βαζεις μονωση της προκοπής, μια χαρα είναι το κινεζακι!
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ο Λαιμός φτιάχτηκε στην Race tech Παπαγιάνης στον Πειραιά χωρίς καν ραντεβού.
Σταμάτησα να ρωτήσω και τους πέτυχα φαίνεται λασκα.
Είχα και το τελικό μαζί, οπότε μια ώρα και €60 αργότερα ήταν έτοιμο.


Στάλθηκε από τον ηλεκτρονικό μου ρουφιάνο χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να γράψω κάτι που μπορεί να είναι υπέρ-απλουστευμένο και άρα λανθασμένο.
Όπως το χαζεύω πολύ καιρό τώρα, αναρωτιέμαι γιατί πηγαίνοντας σε εξατμισάδες -όπως ο Παπαγιάννης- να μη περάσει κανείς το λαιμό προστατευμένα πίσω από το μαρσπιέ. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι μια εύκολη άσκηση (απαιτεί δουλειά και στον εμπρός λαιμό), αλλά έχω δει από τον Παπαγιάννη θαύματα με τρελούς σαλίγκαρους.
Μετά ακόμη και να βρίσκει η εξάτμιση αποκλείεται να χτυπάει στο ψαλίδι. Μειονέκτημα ότι μάλλον θα ζεσταίνεται το πόδι του συνεπιβάτη αλλά και εκεί κάποια βελτίωση περιορισμένης απόδοσης μπορεί να γίνει.

Κάπως έτσι δλδ αλλά με ομορφότερο τελικό (θα έσπαγα κα με μια ελαφρά καμπύλη τη γωνία ενός κοντύτερου τελικού προς τα κάτω):
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλή λύση Στέφανε, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει οπτικά. Θυμίζει σωλήνα αποχέτευσης. Η λύση του Χρήστου πιο πάνω οπτικά μου αρέσει περισσότερο. Σίγουρα είναι το λειτουργικό κομμάτι, αλλά τι να το κάνω άμα πάω να καβαλησω το μηχανάκι και τραβάω το καζανάκι παράλληλα... δεν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλή λύση Στέφανε, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει οπτικά. Θυμίζει σωλήνα αποχέτευσης. Η λύση του Χρήστου πιο πάνω οπτικά μου αρέσει περισσότερο. Σίγουρα είναι το λειτουργικό κομμάτι, αλλά τι να το κάνω άμα πάω να καβαλησω το μηχανάκι και τραβάω το καζανάκι παράλληλα... δεν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Στέφανε επειδή τυχαίνει και έχω δει δουλειές του Παπαγιάννη κράτα μόνο το πρακτικό κομμάτι, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο.
Το 'χω στο μυαλό μου αλλά δύσκολο να σου μεταφέρω τις λεπτομέρειες που θα έκαναν τη διαφορά ως προς το οπτικό αποτέλεσμα. Θα έπρεπε να στο σχεδιάσω. Το μόνο που με απασχολεί είναι πως το S-άκι θα έρχεται αρκετά κοντά στην αντλία του φρένου.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλή λύση Στέφανε, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει οπτικά. Θυμίζει σωλήνα αποχέτευσης. Η λύση του Χρήστου πιο πάνω οπτικά μου αρέσει περισσότερο. Σίγουρα είναι το λειτουργικό κομμάτι, αλλά τι να το κάνω άμα πάω να καβαλησω το μηχανάκι και τραβάω το καζανάκι παράλληλα... δεν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Σε ψήνει να κοψεις την μαμά βάση η όχι;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε ψήνει να κοψεις την μαμά βάση η όχι;
Έκανες την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου... Ιδανικά δεν θα ήθελα, γενικά δεν μου αρέσουν μη αναστρέψιμες αλλαγές.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έκανες την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου... Ιδανικά δεν θα ήθελα, γενικά δεν μου αρέσουν μη αναστρέψιμες αλλαγές.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Θεωρητικά είναι αναστρέψιμο. Το κολλας ξανά.
Αυτο που προσπαθώ να ετοιμάσω είναι παραλλαγή του λαιμού της καμήλας , αλλάζοντας λίγο τις κλίσεις. Αλλα θέλει κομμένη βάση..
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Παρέλαβα σήμερα την πίσω σχάρα με χειρολαβές για να σηκώνεις την μηχανή ( ή για συνεπιβάτη) από την Heavy Duties.
Πολύ ποιοτική κατασκευή για τα λεφτά της. Η σχάρα ακολουθεί το σχήμα της ουράς ούτε σηκώνεται πολύ ψηλά ( σε σχέση με την touratech που είχα πριν) ούτε προεξέχει προς τα πίσω. Είναι ιδανική για soft luggage αλλά για να βάλεις μια βαλίτσα με universal adaptor για ένα ταξιδακι.
Δυστυχώς δεν ταιριάζει με τα κάγκελα μου πίσω Givi και έτσι θα την δώσω σε όποιον θέλει να δοκιμάσει μια φτηνή σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά ποιοτική σχαρίτσα. Τιμή όσο μου στοίχισε 70 ευρώ.

Edit:. . Την έδωσα σε φίλο από το forum



Στάλθηκε από oneplus8
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παρέλαβα σήμερα την πίσω σχάρα με χειρολαβές για να σηκώνεις την μηχανή ( ή για συνεπιβάτη) από την Heavy Duties.
Πολύ ποιοτική κατασκευή για τα λεφτά της. Η σχάρα ακολουθεί το σχήμα της ουράς ούτε σηκώνεται πολύ ψηλά ( σε σχέση με την touratech που είχα πριν) ούτε προεξέχει προς τα πίσω. Είναι ιδανική για soft luggage αλλά για να βάλεις μια βαλίτσα με universal adaptor για ένα ταξιδακι.
Δυστυχώς δεν ταιριάζει με τα κάγκελα μου πίσω Givi και έτσι θα την δώσω σε όποιον θέλει να δοκιμάσει μια φτηνή σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά ποιοτική σχαρίτσα. Τιμή όσο μου στοίχισε 70 ευρώ.


Στάλθηκε από oneplus8
Δεν γίνεται πατέντα με αποστάτες για να ταιριάξουν οι δύο βάσεις ή δεν θες;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αν δεν την πάρει κάποιος θα φτιάξω, αλλά πριν αρχίσω τα πειράματα είπα να προσπαθήσω να τη δώσω για να πάρω την Givi
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αφού έδωσα τη σχάρα Heavy Duties λέω να την ξαναπάρω. Eίδα και την Givi, είχα και την Τouratech, αλλά τα 185€ που κάνει η Givi χωρίς την βάση και τα 160€ της Touratech δεν χωνεύονται εύκολα όταν η Ρουμάνικη κάνει 73€ με τα μεταφορικά. Ίσως να μην έχω μόνιμα επάνω τα πλαινά κάγκελα αν δεν κάνω 3-4ημερο ταξιδάκι... Μπορεί να φτιάξω και τίποτα λαμάκια για να μπορούν να είναι και η πλαϊνή και η πίσω σχάρα επάνω, όποτε χρειάζεται
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αφού έδωσα τη σχάρα Heavy Duties λέω να την ξαναπάρω. Eίδα και την Givi, είχα και την Τouratech, αλλά τα 185€ που κάνει η Givi χωρίς την βάση και τα 160€ της Touratech δεν χωνεύονται εύκολα όταν η Ρουμάνικη κάνει 73€ με τα μεταφορικά. Ίσως να μην έχω μόνιμα επάνω τα πλαινά κάγκελα αν δεν κάνω 3-4ημερο ταξιδάκι... Μπορεί να φτιάξω και τίποτα λαμάκια για να μπορούν να είναι και η πλαϊνή και η πίσω σχάρα επάνω, όποτε χρειάζεται
Έχει ένα τέτοιο σύστημα η bumot : Rear Rack T700 | Bumot | Defender EVO | Bumot.eu Motorcycle Luggage
και είτε βιδώνεις ένα τετοιο για σχάρα : Soft Luggage rack | Bumot | Defender EVO | Bumot.eu Motorcycle Luggage
ή ένα τέτοιο για βαλίτσα : Top case mounting plate | Bumot | Defender EVO | Bumot.eu Motorcycle Luggage
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλημέρα και πάλι:
Μετά από 8.000 ήρθε η στιγμή να αλλάξω πίσω τακάκια.
Έχουμε καμμία δοκιμασμένη πρόταση; και από που η αγορά;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα και πάλι:
Μετά από 8.000 ήρθε η στιγμή να αλλάξω πίσω τακάκια.
Έχουμε καμμία δοκιμασμένη πρόταση; και από που η αγορά;
8000 χλμ τακάκια?? :wacky:
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
8000 χλμ τακάκια?? :wacky:
Ναι το πίσω τακάκια δεν φημίζεται για την αντοχή του παρόλα αυτά έχω δει και αλλαγή στα 15.000. μάλλον πιέζεις αρκετά το πίσω φρένο

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom